» »

Vožnja po prehitevalnem

Vožnja po prehitevalnem

««
11 / 11
»
»»

Spajky ::

... IMHO to je bilo "spremstvo" za osrednje vozilo s prepovedanimi substancami z balkanske poti :))
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Mare2 ::

Formula 1 je izjavil:

Danes je bilo zanimivo gledat na avtocesti ko se je peljal novi Mercedes S z romunskimi tablicami po prehitevalnem 110 km/h, velika varnostna razdalja do spredaj vozečega, najbrž radarski tempomat, za njim BMW 5 s SLO registracijo čisto na riti za tem pa še BMW X3 z BIH tablico, pa so se lepo vozili po prehitalnem.


Varnostna razdalja je potrebna, vse ostalo pa kot praviš, ni ustrezalo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

GrimReaper ::

Blinder je izjavil:

Jaz raje vozim 20 minut 200 km/h kot 10 minut 100 km/h... In raje vozim 10 minut 100 km/h kot da sem 1 minuto pri miru in bulim v zid.

Končno dober quote za tiste, ki ne zastopijo da se ne vozi hitro zaradi prihranka na času. Napisano, da vsak razume, preprosto, kratko in jedrnato.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Torej vozite prehitro zato, ker ste kreteni, ki vam dol visi za ostale udeležence v prometu? Nimate pa dovolj denarja in jajc, da bi se spravili na dirkališče?

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

Torej vozite prehitro zato, ker ste kreteni, ki vam dol visi za ostale udeležence v prometu? Nimate pa dovolj denarja in jajc, da bi se spravili na dirkališče?


To je pa standarden problem večine prepotentnežev. Na dirkališču nimajo nič za pokazat, ker so vsi ostali na dirkališču boljši od njih. Edino kar lahko in znajo tam pokazat, je kak lep izlet iz proge, po možnosti še v zaščitno ograjo.

Zgodovina sprememb…

Dualis ::

pirlo je izjavil:

madog je izjavil:

Ampak popolnoma vsi ste enaki, avtocesta ima v sloveniji praviloma samo dva pasova ki se jima reče VOZNI in PREHITEVALNI pas, kot že ime pove sta vsak namenjena svojemu načinu vožnje in NISTA ENAKOVREDNA!!!! Po voznem pasu se VOZIŠ, po prehitevalnem PREHITEVAŠ. se pravi po logiki bi morale kolone bti samo na VOZNEM pasu ne pa na PREHITEVALNEM. Na slovenskih avocestah pa letno naredim zaradi službe cca 60k km, in zelo redki ampak res redki pravilno uporabljajo pasove se pravi da se vozijo po VOZNEM pasu in prehitevajo po PREHITEVALNEM pasu, ko pa prehitijo avtomobil pred sabo se VRNEJO na VOZNI pas tako kot je pravilno. V sloveniji se ljudem ali NE DA, NOČEJO, ali se pa POŽVIŽGAJO na CPP in nato govorijo kako se nekdo konstantno prestavlja iz VOZNEGA na PREHITEVALNI pas in nazaj in je kreten. V kolikor niste zmožni VOZIT po VOZNEM pasu in samo PREHITEVAT po PREHITEVALNEM pasu potem za moje pojme morate nazaj v AVTOŠOLO da vam te stvari objasnijo ponovno ker konstantna vožnja po PREHITEVALNEM pasu je kršenje CPP in ima CPP za to tudi predvideno kazensko sankcijo.

Desni del cestišča uničimo do konca, levega pa gledajmo kak je lep. Jaz večinoma vozim po levem pasu, tudi če je prazna avtocesta, ker je precejšnja razlika v stanju vozišča.
Če pa pride kdo hitrejši pa se umaknem desno, da lahko varno prehiti po levem. Kaj je v tem narobe?


Narobe je to, da kršiš zakon. In takim oprosti bedakom, ki ne razumejo razlike med VOZNIM in PREHITEVALNIM pasom, bi jaz vzel izpit !!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dualis ()

solatko ::

Lakotnik29 - Boš seveda še pojasnil, kje v republiki Sloveniji se ta čudež nahaja, za dirkališča zunaj rabiš pa še kaj drugega, ne samo hiter avto ali motor.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

solatko, lahko greš na raceland ko bo tam time attack - tekmuješ sam in na svoj čas, ne z drugimi. Lahko geš na grobnik in upam da bo do konca leta tudi mobikrog zalaufal.

GrimReaper ::

St235 je izjavil:

Torej vozite prehitro zato, ker ste kreteni, ki vam dol visi za ostale udeležence v prometu? Nimate pa dovolj denarja in jajc, da bi se spravili na dirkališče?

Saj da bi vozil prav prehitro je že bog preprečil. Namreč strah ti onemogoča, da bi šel recimo na AC 200 v desni ovinek kjer je na voznem pasu cela kolona tovornjakov, kaj veš če je vmes kak avto, ki se spravi prehitevat. In kolker tolk normalen človek v takem primeru ne bo šel več kot 150. Enako na regionalki, moraš imet precej jajc in bit precej neumen da greš po ravnini, kjer so zraven še stranske ceste, 140. Da bi prehitro vstopil v ovinek, ti pa tudi strah prepreči.

Da bi res prehitro vozil, seveda ne. In tudi za ostale mi ni povsem vseeno, ampak če jih samo prehitim, jih pa res ne ogrožam, vem pa da več kot če bi vozil lepo 20m za njimi.
Ampak daj, res ti dajejo izbiro, danes med ovinki dva Mercedesa nista vedela, če bi šla sploh naprej, še 50 nista šla, verjetno upokojenca.

Kje imate vi dirkališče pa ne vem, že če bi bil v LJ, to pomeni, da bi šel lahko samo enkrat ali dvakrat na leto, ne samo zaradi denarja, tudi iz logističnega vidika.
Na šiht se pa lahko voziš celih 5 dni na teden, in vožnjo lahko začneš v trenutku ko se vsedeš v avto. In pač meni ne pride na kraj pameti da bi se takrat vozil počasi, že od prvega dne 8 let nazaj se vozim povsem enako, edino po petih avtomobilih iz 50 na 185KM pač vedno hitreje.
Drugam se skorajda ne vozim, že vožnje na šiht borih 10km imam dovolj zaradi vseh počasnih voznikov.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

solatko ::

nebivedu - Glede na to, da se imamo za prometno dovolj razvito državo, bi si tudi eno adrenalinsko stezo lahko privoščili, pa bi pol "dirkačev" sprobalo avto tam in ne v vsakodnevnem prometu. Take stvari morajo bit za široko uporabo, sorazmerno pri roki in cenovno prilagojene kupni moči državlanov.

Motoristi so si naredili nekaj poligonov (Rakitna, Planina,...), kjre se organizirajo tako, da ogrožajo v bistvu samo sebe, tudi zadnja smrt, je bila zaradi premalo izkušenj - Rakitna), pa jih hočejo tudi od tam nagnat, ja fino - na lokalne ceste.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Dej že nehaj nakladat. Rakitna in Planina nista poligon. Tam nima noben nič za noret, ker je to javna cesta. Če se ti zdi da si pa lahko "vzamemo" kos javne ceste in gremo vsi noret gor, pa povej. Bomo pa tako od zdej naprej delal.

Pa če je 15 let vožnje z BMW R1 premalo izkušenj, sem jaz papež. Tip je odlično obvladal motor. Problem je bil, ker je prehiteval preko polne črte več vozil v levem ovinku, ko mu je nasproti pripeljalo drugo vozilo. In tam ga je kipnilo. Motor je skoraj brez prask, njega je pa v drevo zabrisalo.

Invictus ::

Na Rakitni so za motoriste dali na ovinke cestne oznake, da se lažje držijo svoje strani vožnje.

Ampak zgleda ne pomaga...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Zadnjič sem se peljal iz Podbrda proti Novi Gorici. V enem izmed zelo ozkih kamnitih tunelov mi v ovinek pride nasproti motorist. Ker sem sumil, da ni zadnji, sem popolnoma ustavil vozilo na skrajni desni. Za njim so prileteli še trije, nagnjeni na mojo polovico. Če jaz ne bi ustavil (kar bi bilo regularno, ker bi vozil po svoji strani), bi imel vse tri na vetrobranu. Avstrijci sicer. Folk si dost upa.

Telbanc ::

solatko je izjavil:

nebivedu - Glede na to, da se imamo za prometno dovolj razvito državo, bi si tudi eno adrenalinsko stezo lahko privoščili, pa bi pol "dirkačev" sprobalo avto tam in ne v vsakodnevnem prometu. Take stvari morajo bit za široko uporabo, sorazmerno pri roki in cenovno prilagojene kupni moči državlanov.

Motoristi so si naredili nekaj poligonov (Rakitna, Planina,...), kjre se organizirajo tako, da ogrožajo v bistvu samo sebe, tudi zadnja smrt, je bila zaradi premalo izkušenj - Rakitna), pa jih hočejo tudi od tam nagnat, ja fino - na lokalne ceste.


Spomlad je en motorist na našem področju padel, pravzaprav dva...podatke sem malo prikrojil, da se ne bi kdo prepoznal...ostalo pa je tko ko je...

Eden ma srečo, hodi zdaj z berglami....

Drugemu po pol leta še zmeraj menjavajo plenice.....je in bo ostal hrom,

perci je izjavil:

Zadnjič sem se peljal iz Podbrda proti Novi Gorici. V enem izmed zelo ozkih kamnitih tunelov mi v ovinek pride nasproti motorist. Ker sem sumil, da ni zadnji, sem popolnoma ustavil vozilo na skrajni desni. Za njim so prileteli še trije, nagnjeni na mojo polovico. Če jaz ne bi ustavil (kar bi bilo regularno, ker bi vozil po svoji strani), bi imel vse tri na vetrobranu. Avstrijci sicer. Folk si dost upa.


V bistvu si mel srečo, in izkušnje. Tud to mal pomaga v takih situacijah, z leti postane človek previdnejši.....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

jype ::

Slonic-tonic> V bistvu si mel srečo, in izkušnje.

Ne, ne, povzročal je hudo nevarnost. Nimaš kaj manj kot 90 vozit po cesti, ker se lahko za tabo pojavi kdo, ki noče zavirat.

Telbanc ::

jype je izjavil:

Slonic-tonic> V bistvu si mel srečo, in izkušnje.

Ne, ne, povzročal je hudo nevarnost. Nimaš kaj manj kot 90 vozit po cesti, ker se lahko za tabo pojavi kdo, ki noče zavirat.


Percy ma špegle na avtu in pogleda nazajm kadar ustavi avto, on ne vozi kot ti. In hvalabogu tud ne razmišlja kot ti, ker bi pač nasadil tri motoriste na haubo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

jype ::

Slonic-tonic> Percy ma špegle na avtu in pogleda nazajm kadar ustavi avto, on ne vozi kot ti. In hvalabogu tud ne razmišlja kot ti, ker bi pač nasadil tri motoriste na haubo.

Grem stavt da tut v zelo gosto meglo na avtocesti ne zapelje z 200km/h, kot bi moral, da bi bilo varno.

solatko ::

Če pred meglo kolona vozi 200 je res nerodno, ko prvi na enkrat zmanjša, na še znosnih 40. To se dogaja v Nemčiji in je potem kar nekaj 10 vozil na kupu. Tudi Draženu Petroviču se je zgodilo nekaj podobnega.
Delo krepa človeka

Telbanc ::

jype je izjavil:

Slonic-tonic> Percy ma špegle na avtu in pogleda nazajm kadar ustavi avto, on ne vozi kot ti. In hvalabogu tud ne razmišlja kot ti, ker bi pač nasadil tri motoriste na haubo.

Grem stavt da tut v zelo gosto meglo na avtocesti ne zapelje z 200km/h, kot bi moral, da bi bilo varno.



Omejitev na naših cestah je 130, torej lahko staviva le za to hitrost. Poleg tega je vprašanje če je to varno v megli, peljat se z tako brzino.



Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

msjr ::

No če smo že čisto derailali to temo, bi pa jaz povprašal naše ljube voznike, zakaj ne umaknejo avta s ceste, ko se jim zgodi fender bender (ne govorim o nesrečah pri katerih avto ni vozen), danes so tako debilkoti na obvoznici naredili zastoj do nevemkam in se milo gledali na desnem pasu in čakali čudež (avti so zgledal vozni, pa nobenmu nič). Na drugi strani pa so seveda pacienti naredili še kolono v nasprotno smer, ker so moral gledat čez.

Sicer pa sem slišal, da to ni bilo nič proti kolonam na primorski AC, tako da ne vem zakaj se pizdim.....

St235 ::

Zelo enostaven odgovor: Ker je velika verjetnost, da bom naletel na katerega od super voznikov in super skspertov, ki jih je forum in naše ceste poln. Zato, takoj ko ni situacija 100% jasna ali ni pisno priznana krivda, ne premaknem avtomobila do prihoda olicije, če to ni nujno potrebno zaradi varnosti ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Delo krepa človeka

solatko ::

Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

Če pred meglo kolona vozi 200 je res nerodno, ko prvi na enkrat zmanjša, na še znosnih 40. To se dogaja v Nemčiji in je potem kar nekaj 10 vozil na kupu. Tudi Draženu Petroviču se je zgodilo nekaj podobnega.

Točno takšno mišljenje je krivo za verižna trčenja. Preprosto ne moreš kar z 200 km/h (pa pustimo zakonske omejitve 130 km/h)zapeljati v nekaj, kjer ne vidiš kaj je pred tabo. Poleg tega nihče ne zniža skokovito hitrosti iz 200 na 100 (kaj šele tvojih 40). In tudi megla se ne pojavi kar iznenada, čeprav se potem lahko res hitro zgosti. Je pač potrebno biti na cesti pozoren in hitrost sproti prilagajati vidljivosti.
Vsakdo na cesti bi se moral zavedati, da ni odgovoren samo za lastno življenje, ampak tudi za druga. Res je zelo pomembna, že oguljena, fraza: na cesti nisi sam.
In dejstvo je, hitrost moraš prilagoditi voznim razmeram. Res ne vem, zakaj imajo nekateri s tem tako hude težave?

SuperVeloce ::

Invictus je izjavil:

Na Rakitni so za motoriste dali na ovinke cestne oznake, da se lažje držijo svoje strani vožnje.

Ampak zgleda ne pomaga...

te oznake so na mokrem cestiscu najvecja nevarnost tistega odseka. obcutno drsi ze ob rosi. v avtu. z zelo dobrimi gumami. Kako se konca, ce motorist zaide med polaganjem na tisti del, je verjetno vsem jasno. varnost my ass
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Na Rakitni bi lahko pustili makedam s par udarnimi jamami kot je bil včasih, pa ne bi noben motor ali avto divjal tam. Pa so šli z davkoplačevalskim denarjem naredit širok asfalt po nepotrebnem.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

solatko ::

Bi pa drugje. Glede na res veliko število motoristov, ki tam preizkušajo svoje sposobnosti, je poškodovanih in mrtvih zanemarljivo malo, zadnjič eden pač ni pravilno reagiral ob srečanju in je končal v krtovi deželi, se mi pa zdi, da kar nekaj let tam ni bilo nič pretresljivega.

Ko je bil tam makedam, so bili pa cross motorji.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Včeraj se je en motorist razlepil na Predelu na italijanski strani. Tudi mrtev. Če ne celo dva...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Mavrik - Sem računal, da sta dva linka z naših cest dovolj, da vrneš post. Ti jih moram nalimat še kaj?
Lahko bi navedel tudi iz real life-a, samo večina vas nebi verjela.
Fura se tudi po naših cestah 300+
Delo krepa človeka
««
11 / 11
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335911 (33663) Heavy
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24748845 (44240) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613660 (11487) r3dkv1c4

Več podobnih tem