Forum » Na cesti » Vožnja po prehitevalnem
Vožnja po prehitevalnem
Utk ::
Ja, "vsi" se vozijo po levi, desni je pa prazen, ne samo spredaj, tudi zadaj. Ne fantaziraj. Če pa že je tako, se komot po desnem voziš za zadnjim na prehitevalnem. V čem je sploh problem? Tudi če bi šel naprej normalno, bi "prehitel" morda 20 avtov, potem se bi pa spet vozil enako hitro kot teh 200 metrov bolj zadaj, če jih ne prehitiš.
krneki0001 ::
Sej vozijo v strnjeni koloni na levem pasu, desni je pa prazen. In po desnem se brez problema od brnčičeve do rondoja pelješ 110, medtem, ko se boš po levem peljal 80 in vsakih 15m moral zavirat. Pa še bumbarji se ti limajo čisto na zadnji odbijač, brez varnostne razdalje.
Sem se včasih vozil vsakodnevno, sedaj grem pa raje čez šentjakob, ker se veliko bolj mirno pelješ. Grem čez rondo samo če je nuja, drugače pa raje okoli, ker se mi ne da ukvarjat s pacienti.
Da ne govorimo o kakih motoristih, ki hočejo po tej cesti vozit 250 (dejansko se).
Sem se včasih vozil vsakodnevno, sedaj grem pa raje čez šentjakob, ker se veliko bolj mirno pelješ. Grem čez rondo samo če je nuja, drugače pa raje okoli, ker se mi ne da ukvarjat s pacienti.
Da ne govorimo o kakih motoristih, ki hočejo po tej cesti vozit 250 (dejansko se).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
solatko ::
nebivedu - Takih odsekov, morda malo manj zabasanih je v SLO veliko. Problem so vozniki na prehitevalnem pasu, ki se ne zavedajo, da so ovira, mimo katere po desni ne smeš, pa tudi nevarno je.
Jaz vedno prilagodim hitrost zadnjemu v prehitevalni koloni, problem nastane, ko se kolona pelje 70-80, za menoj se pa naberejo nestrpneži, ki jim ni jasno, čemu ne peljem po desni mimo. Prične se blendanje, hupanje, vožnja na 10cm od zadnjega odbijača ali pa prehitevanje po odstavnem pasu in obvezen finger.
Niti slučajno pa se z levega pasu nihče ne spravi na desno, navkljub hrupu in ognjemetu zadaj.
Jaz vedno prilagodim hitrost zadnjemu v prehitevalni koloni, problem nastane, ko se kolona pelje 70-80, za menoj se pa naberejo nestrpneži, ki jim ni jasno, čemu ne peljem po desni mimo. Prične se blendanje, hupanje, vožnja na 10cm od zadnjega odbijača ali pa prehitevanje po odstavnem pasu in obvezen finger.
Niti slučajno pa se z levega pasu nihče ne spravi na desno, navkljub hrupu in ognjemetu zadaj.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Solatko, poznam razmere. Na leto naredim okoli 60k kilometrov, od tega je vsaj 40k po naših in tujih avtocestah.
Samo tukaj v tem, primeru, si ti prvi v koloni, če je nekdo za tabo in bi ti moral iti naprej in vozit po omejitvah, torej, ker si kolona, bi lahko vozil 130km/h po voznem (desnem) pasu in nebi bil v prekršku.
Samo tukaj v tem, primeru, si ti prvi v koloni, če je nekdo za tabo in bi ti moral iti naprej in vozit po omejitvah, torej, ker si kolona, bi lahko vozil 130km/h po voznem (desnem) pasu in nebi bil v prekršku.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
knesz ::
nebivedu - Takih odsekov, morda malo manj zabasanih je v SLO veliko. Problem so vozniki na prehitevalnem pasu, ki se ne zavedajo, da so ovira, mimo katere po desni ne smeš, pa tudi nevarno je.
Jaz vedno prilagodim hitrost zadnjemu v prehitevalni koloni, problem nastane, ko se kolona pelje 70-80, za menoj se pa naberejo nestrpneži, ki jim ni jasno, čemu ne peljem po desni mimo. Prične se blendanje, hupanje, vožnja na 10cm od zadnjega odbijača ali pa prehitevanje po odstavnem pasu in obvezen finger.
Niti slučajno pa se z levega pasu nihče ne spravi na desno, navkljub hrupu in ognjemetu zadaj.
Se pa umakni oz. vrini na levega, da boš nestrpnežem na desni za tabo naredil prostor. Tako boste zapolnili oba pasova, avtocesta se bo smatrala kot polna in vsi bodo (ne)srečni. :)
xardas ::
Jaz vidim večji problem v tem, da nepotrpežljivci po voznem pasu prehitevajo celo kolono vozil.
Matek ::
scipascapa je izjavil:
Obstaja zelo preprosta rešitev:+1 za kontrolo in kazni. Glede kamer se sicer ne strinjam, ampak ja, ključni problem je v tem, da popolnoma brezobzirno vedenje na avtocesti ni sankcionirano. Prehitevanje po desni, vožnja za ritjo in blendanje ter konstantna vožnja čez omejitev so povsem normalne pri nas. Če imaš sposoben avto, se pač voziš 160 brez najmanjšega občutka, da delaš karkoli narobe. In dokler ne bo policija s položnicami enforcala pravil, bo tako tudi ostalo.
več kontrole in več kaznovanja ter več kamer na AC.
No, baje se pripravlja merjenje hitrosti skozi trojanske tunele v italijanskem slogu (s spremljanjem porabljenega časa od vstopa do izstopa).
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
krneki0001 ::
scipascapa je izjavil:
Obstaja zelo preprosta rešitev:+1 za kontrolo in kazni. Glede kamer se sicer ne strinjam, ampak ja, ključni problem je v tem, da popolnoma brezobzirno vedenje na avtocesti ni sankcionirano. Prehitevanje po desni, vožnja za ritjo in blendanje ter konstantna vožnja čez omejitev so povsem normalne pri nas. Če imaš sposoben avto, se pač voziš 160 brez najmanjšega občutka, da delaš karkoli narobe. In dokler ne bo policija s položnicami enforcala pravil, bo tako tudi ostalo.
več kontrole in več kaznovanja ter več kamer na AC.
No, baje se pripravlja merjenje hitrosti skozi trojanske tunele v italijanskem slogu (s spremljanjem porabljenega časa od vstopa do izstopa).
Sam bi podprl to o več kaznih, vendar tudi za prepočasne v prometu.
Današnji avtomobili vsi omogočajo normalno vožnjo s 130km/h po avtocesti, zato se nihče nima kaj jajcat z 90 po AC, razen kamionov. Če nisi sposoben peljat več, potem pelji po stari cesti in naj se tam vozi 90km/h.
Pa pozimi v snežnih razmerah bi bilo tudi dobro, da bi nesposobni vozniki šli na javni prevoz in se umaknili s cest. Če je sneg na cesti, omejitev pa 90km/h razumem da pelješ 60, ker je tako bolj varno, če pa voziš 30, pa samo pomeni, da nisi sposoben za na cesto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Invictus ::
Samo zadnje čase veliko ljudi prehiteva drekače po desni.
Zdaj pa ne vem kdo je bolj nor.
Sam si ne upam prehitevati po desni, razen v res ektremnih primerih, pa še takrat sem (1x) zapeljal na odstavni pas.
Zdaj pa ne vem kdo je bolj nor.
Sam si ne upam prehitevati po desni, razen v res ektremnih primerih, pa še takrat sem (1x) zapeljal na odstavni pas.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
oldguy ::
Samo zadnje čase veliko ljudi prehiteva drekače po desni.
Zdaj pa ne vem kdo je bolj nor.
Oboji. Večji del krivde za tako stanje definitivno nosijo vozniki, ki jim je pretežko premaknit volan in zamenjat pas.
Ampak če kje, predvsem na cesti velja tista - be the change you want to see in the others.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Mare2 ::
krneki0001 je izjavil:
Solatko, poznam razmere. Na leto naredim okoli 60k kilometrov, od tega je vsaj 40k po naših in tujih avtocestah.
Ti spadaš v skupino "izkušeni voznik". Nekateri tega niso opazili. :)
Ja, "vsi" se vozijo po levi, desni je pa prazen, ne samo spredaj, tudi zadaj.
Kje pa je to?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
AndrejO ::
Kolk je realno možnosti, da je levi pas poln, desni prazen, pa tudi za tabo na desnem ni nikogar? Samo počakaš še koga in greš, če že. Še manj mi je pa jasno kako na varnost vpliva, če se 3 avti vozijo hitreje po desnem ali pa en sam. Nekdo je zmeraj tudi prvi v koloni. Če se že gremo to zarad varnosti.
Hm. Pa ravno na AC se mi to pogosto dogaja. Pripeljem s svojo hitrostjo po desnem pasu do repa kolone na levem pasu. Ker ne želim prehitevati po desni, upočasnim. Kar se nato zgodi v naslednjih 5min je to, da se ne naredi kolona za menoj, temveč se podaljša tista na levem pasu. Končen efekt je, da nenadoma peljem desno od kolone na levem pasu, ne da bi napačno prehitel eno samo vozilo.
Precej neprijeten in IMO nevaren položaj, kjer se moram potem odločati kakšen prekršek je manj tvegan. Nepravilno razporejanje na levi pas v nepotrebno kolono ali prehitevanje po desni dokler se ne pripeljem do razloga za tisto kolono po levi.
Praviloma se odločim biti tepec v prekršku na levem pasu, ker se mi to zdi manj tvegana opcija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Utk ::
Sej, kot vsi svetniki tu podaljšaš brezvezno kolono na levem pasu še za en avto. Samo da vi ste kul, ker veste, da je to narobe, vsi ostali v koloni so pa kreteni. Samo, kaj se zgodi, če se dva pametna iz tega foruma srečata na avtocesti v takem primeru?
In kaj ti manjka če se voziš na desnem pasu v takem primeru. Slej ko prej boš nekoga dohitel, ta čas se pa voziš kolk češ.
In kaj ti manjka če se voziš na desnem pasu v takem primeru. Slej ko prej boš nekoga dohitel, ta čas se pa voziš kolk češ.
m0LN4r ::
Zakaj pa grejo/ste vsi na levega, če je desni hitrejši?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AndrejO ::
Sej, kot vsi svetniki tu podaljšaš brezvezno kolono na levem pasu še za en avto. Samo da vi ste kul, ker veste, da je to narobe, vsi ostali v koloni so pa kreteni. Samo, kaj se zgodi, če se dva pametna iz tega foruma srečata na avtocesti v takem primeru?
In kaj ti manjka če se voziš na desnem pasu v takem primeru. Slej ko prej boš nekoga dohitel, ta čas se pa voziš kolk češ.
Kul? Noben idiotizem mi ni kul, še zlasti ne na cesti, kjer se po tono in več težki predmeti premikajo s hitrostmi nad 25m/s. Na desnem pasu mi manjka občutek varnosti, ker ne vem kdaj se bo voznik na levi, pri 100km/h pozabil, da se mu zadnjih 5min nekdo vozi tam v mrtvem kotu in se odločil zaviti desno pred ali, kar je še bolje, v mene. Pri teh hitrostih me lahko takšna napaka tretje osebe stane življenja.
Prehitevanje po desni, ne da bi to bila kolona, je prepovedano iz zelo dobrega razloga.
Po moji oceni je biti v koloni na levi seveda idiotsko in prekršek. Bom pa to pogosto storil iz čisto enostavnega občutka za samoohranitev. Tveganje nesreče pri "biti tepec v čredi na levi strani" ocenjujem za nižje, kot pa tveganje nesreče pri "neviden osamelec na desni strani".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Roadkill ::
Policija ima pametnejše delo, kot da išče ljudi, ki se OPu nočejo umaknit, da bi lahko z dopusta v nedeljo zvečer peljal 150 celo pot.
Ü
Utk ::
Se pravi, vsi vemo, da je to narobe, in vseeno vsi to delamo, razen solatkota. Od kod pol pizdakanje en nad drugim, če smo vsi isti?
Roadkill ::
Jaz ne delam tega. Niti ne opažam tega na AC toliko kot nekateri tule jamrate. Sploh mi za določene v teli debati deluje, da so parkrat na leto na AC ali pa da imajo izpit šele kako leto.
Povsod v tujini je stanje skoraj enako. Z izjemo Nemčije in pa kake skandinavije. Ampak imam raje malo kaosa na cesti, kot da sem skandinavc. :D
Kar se mene tiče je levi pas za živciranje desni pa za relaksacijo. Če se mi da živcirat grem na levega, drugače se pa mirno peljem na desnem.
Povsod v tujini je stanje skoraj enako. Z izjemo Nemčije in pa kake skandinavije. Ampak imam raje malo kaosa na cesti, kot da sem skandinavc. :D
Kar se mene tiče je levi pas za živciranje desni pa za relaksacijo. Če se mi da živcirat grem na levega, drugače se pa mirno peljem na desnem.
Ü
Miha 333 ::
Kolk je realno možnosti, da je levi pas poln, desni prazen, pa tudi za tabo na desnem ni nikogar? Samo počakaš še koga in greš, če že. Še manj mi je pa jasno kako na varnost vpliva, če se 3 avti vozijo hitreje po desnem ali pa en sam. Nekdo je zmeraj tudi prvi v koloni. Če se že gremo to zarad varnosti.
Hm. Pa ravno na AC se mi to pogosto dogaja. Pripeljem s svojo hitrostjo po desnem pasu do repa kolone na levem pasu. Ker ne želim prehitevati po desni, upočasnim. Kar se nato zgodi v naslednjih 5min je to, da se ne naredi kolona za menoj, temveč se podaljša tista na levem pasu. Končen efekt je, da nenadoma peljem desno od kolone na levem pasu, ne da bi napačno prehitel eno samo vozilo.
Precej neprijeten in IMO nevaren položaj, kjer se moram potem odločati kakšen prekršek je manj tvegan. Nepravilno razporejanje na levi pas v nepotrebno kolono ali prehitevanje po desni dokler se ne pridem do razloga za tisto kolono po levi.
Praviloma se odločim biti tepec v prekršku na levem pasu, ker se mi to zdi manj tvegana opcija.
Res je to dosti manj tvegana opcija. Prehitevanje po desni je zelo nevarno. Predvsem, ker vozniki na avtocesti tega ne pričakujejo. To je res ena stvar, ki je nikoli, nihče ne bi smel početi.
Drugače pa vključevanje v kolono na levi pas niti ni tako napačno (je celo stalna praksa pri nas in v tujini), saj ti želiš prehiteti tistega pred sabo in si (pravilno) na prehitevalnem pasu, v prekršku je on, ker se ti ne umakne.
Če želiš ravnati 100% po predpisih, pa je edino pravilno, da ostaneš na desnem pasu in paziš, da ne prekoračiš hitrosti vozil na levem. Glede hitrosti si tako na istem, ker tudi na levem ne bi mogel iti hitreje.
AndrejO ::
Se pravi, vsi vemo, da je to narobe, in vseeno vsi to delamo, razen solatkota. Od kod pol pizdakanje en nad drugim, če smo vsi isti?
Če bi večina drugih to nehala početi, bi to tudi sami nehali početi.
Ironijo vidim v temu, da je to celo tehnično pravilna izjava, vendar pa izvedbeno nemogoča. Zahtevala bi fenomenalen in vsesplošen premik v splošni kulturi vožnje. Dokler pa to počne dovoljšnen delež populacije, pa je dovolj razlogov, da se pridružiš tej čredi.
Torej lahko bentimo kolikor hočemo, ampak v bistvu smo nemočni in, če pomisliš, tudi Policija bi težko storila karkoli, da bi začela s prisilo spreminjati te vzorce. Vsaj sam si ne predstavljam, da bi za pol ure zaprli odsek AC, da popišejo tistih 50+ tepcev, ki so za prazen nič delali kolono na levem pasu.
Mare2 ::
Jaz ne delam tega. Niti ne opažam tega na AC toliko kot nekateri tule jamrate. Sploh mi za določene v teli debati deluje, da so parkrat na leto na AC ali pa da imajo izpit šele kako leto.
Tole se mi zdi realna situacija. Je pa res, da so naše ceste polne in bi morali kmalu razmišljati tudi o treh pasovih, tako kot je sedaj v klancih.
Itak bo potem desni pas prazen. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AndrejO ::
Jaz ne delam tega. Niti ne opažam tega na AC toliko kot nekateri tule jamrate. Sploh mi za določene v teli debati deluje, da so parkrat na leto na AC ali pa da imajo izpit šele kako leto.
YMMW. Včasih po pol leta nič takšnega, spet naslednjič pa na isti AC v eni 100km vožnji 2x ali 3x takšen drek. Verjetno ga nekaj ali nekdo sproži in je potem bolje narediti pavzo na prvi naslednji črpalki, če se ti ne mudi preveč.
Tako kot kakšna druga stvar. Včeraj recimo so mi trije prehitevali v škarje. Pred tem pa se ne spomnim kdaj nazadnje. Bi rekel "polna luna", ampak kaj ko ne verjamem v takšne razlage.
Mare2 ::
Včeraj recimo so mi trije prehitevali v škarje.
Tole zna biti nevarno. Nekaterim se na cesti zelo mudi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
sandmat ::
Jaz ne delam tega. Niti ne opažam tega na AC toliko kot nekateri tule jamrate. Sploh mi za določene v teli debati deluje, da so parkrat na leto na AC ali pa da imajo izpit šele kako leto.
Tole se mi zdi realna situacija. Je pa res, da so naše ceste polne in bi morali kmalu razmišljati tudi o treh pasovih, tako kot je sedaj v klancih.
Itak bo potem desni pas prazen. :)
dejstvo. Lep primer je vrhniški klanec, kjer se lahko nemoteno 130+ voziš po skrajno desnem pasu in ni nikoli gužve. Občasno kak turist s prikolico odtava na ta pas ampak se hitro premisli, ker ne razume, zakaj so počasnejši od njega na njegovi levi.
Še boljši primer je klanec za počivališčem Lom (proti primorski), kjer se vozniki besno vključujejo na srednji pas, čeprav je desni pas vozni in se ne zaključi (ni "konca" vključevalnega pasu). Potem dobiš na srednjem pasu kljukce s 70km/, ki poskušajo pospešiti v klanec, kar se izkaže za zahteven zalogaj, ki ga zaobsežejo šele ko se klanec konča.
oldguy ::
facepalm ::
Kakšno pa je to pametnejše delo ki ga ima prometna policija, da zaradi njega ne more enforcat CP predpisov?
Obiranje banan?
jaz imam obcutek, da skoraj vsi le merijo hitrost voznikov. vecinoma na ne-nevarnih predelih kjer razmere dopuscajo visoke hitrosti, zakon pa ne.
res. jaz jih videvam le na radarjih. nikoli pa da bi merili na nevarnih odsekih.
tu pa tam srecam kako provido, ce oni kontrolirajo kaj drugega kot hitrost pa nebi vedel.
nasa prometna policija je v K. in zato je tudi kultura voznje taka..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
krneki0001 ::
Vsaj sam si ne predstavljam, da bi za pol ure zaprli odsek AC, da popišejo tistih 50+ tepcev, ki so za prazen nič delali kolono na levem pasu.
Vseeno pa bi bila to najboljša opcija in brez problema bi to naredili. Celotno kolono povlečejo na parkirišče in jih ocolajo.
Kakšno pa je to pametnejše delo ki ga ima prometna policija, da zaradi njega ne more enforcat CP predpisov?
Obiranje banan?
jaz imam obcutek, da skoraj vsi le merijo hitrost voznikov. vecinoma na ne-nevarnih predelih kjer razmere dopuscajo visoke hitrosti, zakon pa ne.
res. jaz jih videvam le na radarjih. nikoli pa da bi merili na nevarnih odsekih.
tu pa tam srecam kako provido, ce oni kontrolirajo kaj drugega kot hitrost pa nebi vedel.
nasa prometna policija je v K. in zato je tudi kultura voznje taka..
Pri nas imamo križišče, kjer je vsakodnevno vsaj ena nesreča s samo škodo na vozilih, parkrat na mesec pa kakšna huda prometna nesreča, ko morajo posredovat tudi gasilci in reševalci. Pa ni nikoli policistov tam. Bi pa že s svojo prisotnostjo umirili promet.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
oldguy ::
krneki0001 je izjavil:
Vseeno pa bi bila to najboljša opcija in brez problema bi to naredili. Celotno kolono povlečejo na parkirišče in jih ocolajo.
Ali pa naredijo kako akcijo. Sej to menda znajo - malo propagande po cajtungih, par tabel, par glob in dve oddaji na TV-ju. Toliko, da vsaka mama ve, da se vozi po desni, pa bi bila zadeva zrihtana.
To bi seveda šlo v primeru, če bi imeli vsaj polsposobno notranje ministrstvo in vsaj "p" od prometne politike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
sheeshkar ::
Samo zadnje čase veliko ljudi prehiteva drekače po desni.
Zdaj pa ne vem kdo je bolj nor.
Sam si ne upam prehitevati po desni, razen v res ektremnih primerih, pa še takrat sem (1x) zapeljal na odstavni pas.
Definitivno tisti, ki prehiteva po desni.
Tisti, ki brez potrebe vozijo po prehitevalnem pasu, kršijo prometne predpise in so bumbarji. Tisti, ki pa te bumbarje prehitevajo po desni, pa ogrožajo življenja in so totalni kreteni, ki bi jim morali za vedno vzeti izpit.
oldguy ::
Tisti, ki brez potrebe vozijo po prehitevalnem pasu, kršijo prometne predpise in so bumbarji. Tisti, ki pa te bumbarje prehitevajo po desni, pa ogrožajo življenja in so totalni kreteni, ki bi jim morali za vedno vzeti izpit.
Kaj boš potem polovici Slovenije pobral izpite zaradi neupoštevanja varnostne razdalje in vožnje 3m za ritjo pri 100+, ki je enako če ne še bolj nevarna, drži pa se je praktično _nihče_?
Invictus ::
Kaj boš potem polovici Slovenije pobral izpite zaradi neupoštevanja varnostne razdalje in vožnje 3m za ritjo pri 100+, ki je enako če ne še bolj nevarna, drži pa se je praktično _nihče_?
Ironija slovenskih voznikov je da imajo pri počasni vožnji večjo varnostno razdaljo kot pri vožnji na avtocesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mare2 ::
Ironija slovenskih voznikov je da imajo pri počasni vožnji večjo varnostno razdaljo kot pri vožnji na avtocesti.
Saj zato pa pride do verižnih trčenj ravno na avtocestah. :) Dobro si ti tole pogruntal. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
m0LN4r ::
Na regionalkah je malo drugače, ker tam so ovinki in nasproti vozeča vozila in dirkače je strah, da jih za vogalom šume dobi radar. Ko pa pridejo na AC pa tega straha kazni ni več in vsi rinejo na prehitevalnega, ker je ""hitrejši"" kao.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mn ::
Kaj boš potem polovici Slovenije pobral izpite zaradi neupoštevanja varnostne razdalje in vožnje 3m za ritjo pri 100+, ki je enako če ne še bolj nevarna, drži pa se je praktično _nihče_?
Zato, ker je vožnja s primerno varnostno razdaljo še bolj nevarna. Sem poskušal kak mesec, in tolikokrat kot sem takreat preizkusil ABS zaradi padalcev, ki menjajo pas brezu smernikov ...
m0LN4r ::
No, če pa nebi mel varnostne bi pa v tebe zavil. Takim je itak vseeno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
St235 ::
Pol pa še sreča, da to ni prehitevanje.
prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;
Na veliko žalost (in tvojo srečo) funkcionalna nepismenost ni kazniva in na veliko žlost in za ceno prometne varnosti tudi ni pogoj za pridobljen vozniški izpit.
Od kje namreč tebi ideja, da AVTOCESTA ustreza definiciji ceste z dvemi prometnimi pasovi za vožnjo v isto smer?
Kaj ko bi preden še naprej delaš bedaka iz sebe dejansko prebral kako je zakonsko urejena vožnja po avtocesti?
Se pravi, vsi vemo, da je to narobe, in vseeno vsi to delamo, razen solatkota. Od kod pol pizdakanje en nad drugim, če smo vsi isti?
Če bi večina drugih to nehala početi, bi to tudi sami nehali početi.
Ironijo vidim v temu, da je to celo tehnično pravilna izjava, vendar pa izvedbeno nemogoča. Zahtevala bi fenomenalen in vsesplošen premik v splošni kulturi vožnje. Dokler pa to počne dovoljšnen delež populacije, pa je dovolj razlogov, da se pridružiš tej čredi.
Torej lahko bentimo kolikor hočemo, ampak v bistvu smo nemočni in, če pomisliš, tudi Policija bi težko storila karkoli, da bi začela s prisilo spreminjati te vzorce. Vsaj sam si ne predstavljam, da bi za pol ure zaprli odsek AC, da popišejo tistih 50+ tepcev, ki so za prazen nič delali kolono na levem pasu.
V bistvu nismo nemočni. Lahko se preprosto nehano obremenjevat z vsemi ostalimi v prometu, vozimo v skladu s pravili in se nehamo pizdakat tja v tri dni. To je tudi edini način, da bo kadarkoli prišlo do spremembe vozniške kulture in črednih idiotizmov. Seveda so iz tega izvzeti pacienti tipa utk in nebivedu, ki že v osnovi ne poznajo prometnih predpisov in bi takšna vožnja resno ogrozila njihovo erektilno funkcionalnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
GrimReaper ::
Kolk je realno možnosti, da je levi pas poln, desni prazen, pa tudi za tabo na desnem ni nikogar? Samo počakaš še koga in greš, če že. Še manj mi je pa jasno kako na varnost vpliva, če se 3 avti vozijo hitreje po desnem ali pa en sam. Nekdo je zmeraj tudi prvi v koloni. Če se že gremo to zarad varnosti.
Zanimivo vprašanje, pa ni noben odgovoril.
Ugotovili smo že, da ni pametno it 130 po desni, če gre leva kolona 80, recimo da je sprejemljivo tam do 20 več.
Ampak res, kaj je razlika, če greš sam 100, na levi pa so vsaj trije ki gredo 80, kot pa če bi imel še dva za sabo. Kaj dobrega ti lahko tadva za tabo naredita, kvečjemu sta lahko še problem, če ne znata upoštevat varnostne razdalje.
Sicer že dolgo nisem vozil po AC, ampak lahko že glede na stanje na regionalkah in mestih verjamem vsemu kar je tukaj napisano.
No vidiš, če je za tabo kdo na desnem pasu, greš lahko naprej, ker ste kolona.
Še vedno ga moraš razumet zakaj ne gre, če je nekaj po zakonu, še ne pomeni da je varno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Mare2 ::
in vsi rinejo na prehitevalnega, ker je ""hitrejši"" kao.
Resnično je samo to, da je levi pas manj luknjast kot desni, ki ga povečini uničujejo tovornjaki.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
krneki0001 ::
Lakotnik, podaj točno definicijo avtoceste, potem pa še ceste rezervirane za motorna vozila (kar je recimo cesta od Brnčičeve do rondoja ali pa severna ljubljanska obvoznica).
Ker uradna definicija je:
In Utk ni nič drugače napisal.
Tok o tvoji pismenosti in poznavanju. Pacient tukaj si izključno samo ti.
Ker uradna definicija je:
Ker definicija avtoceste je tole:
Avtocesta je cesta, z dvema fizično ločenima smernima voziščema, na katerih sta po dva ali več prometnih pasov za vsako prometno smer...
In Utk ni nič drugače napisal.
Tok o tvoji pismenosti in poznavanju. Pacient tukaj si izključno samo ti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Kolkokrat se bo še ta eno in ista zadeva premlevala?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mare2 ::
ne vem, včasih bi res rad spoznal V ŽIVO določene so-forumaše s tega foruma...
A misliš, da bi ga srečal na cesti, on pa na drugi strani z avtom?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
pegasus ::
Torej, avtoceste so nevarne, zato se zgledujte po meni in vozite največ 90, še raje 70-80 km/h. Lahko se začnem pritoževat nad kamionarji, ki blendajo in prehitevajo pri 100km/h :D
eric_cartman ::
@pegasus
Ko si lih pri kamionarjih..
To je lahko razlog celotnega problema vožnje po prehitevalnem pasu.. Ker so naše ceste totalno preobremenjene s kamionarji. Glede na naše razmere bi rabili sigurno še tretji pas na AC. Tako bi se stvari konkretno razbremenile.
In tudi manj veščim voznikom bi bilo zato potrebno veliko manj prehitevanja in bi se posledično lahko držali sredinskega pasu.. Ker dejstvo pa je, da je skakanje levo-desno pri polni cesti kamionov zoprno.
Je pa ta tema res nek deja vu. Mislm, da sem celo isto napisal sedaj, kot takrat...
Ko si lih pri kamionarjih..
To je lahko razlog celotnega problema vožnje po prehitevalnem pasu.. Ker so naše ceste totalno preobremenjene s kamionarji. Glede na naše razmere bi rabili sigurno še tretji pas na AC. Tako bi se stvari konkretno razbremenile.
In tudi manj veščim voznikom bi bilo zato potrebno veliko manj prehitevanja in bi se posledično lahko držali sredinskega pasu.. Ker dejstvo pa je, da je skakanje levo-desno pri polni cesti kamionov zoprno.
Je pa ta tema res nek deja vu. Mislm, da sem celo isto napisal sedaj, kot takrat...
dj_uro ::
ne vem, včasih bi res rad spoznal V ŽIVO določene so-forumaše s tega foruma...
A misliš, da bi ga srečal na cesti, on pa na drugi strani z avtom?
ne, on pa kontra, kot je zadnje čase moderno ;)
vw-klub.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35590 (33342) | Heavy |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48515 (43910) | solatko |
» | Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13554 (11381) | r3dkv1c4 |