Forum » Pomoč in nasveti » Asus prenosnik N551JM - vrnitev kupnine
Asus prenosnik N551JM - vrnitev kupnine
xxpolhecxx ::
Pozdravljeni
Danes sem dobil omenjeni prenosnik in takoj opazil dead pixel na monitorju ki ne sveti.
Zanima me vase mnenje, glede na to kako pri Asus oglasujejo 100% varen nakup in vrnitev kupnine + popravilo racunalnika v primeru tehnicne napake v roku 1 leta.
Kaj mi svetujete?
1) poklicem prodajalca in se sklicujem na stvarno napako in zahtevam zamenjavo? Dvomim da bodo vrnali kupnino in hkrati popravili/zamenjali monitor?
2) pocakam da mine 8 dni od nakupa in sele potem prenosnik posljem na servis znotraj garancije in hkrati zahtevam vrnitev kupnine s strani asusa?
Samo ne vem kako je s temi napakami na monitorju, te napake odpravijo pod garancijo? A ni bilo vcasih tako (popravite me ce se motim) da si moral dokupiti dodatno garancijo za napake na monitorju?
Danes sem dobil omenjeni prenosnik in takoj opazil dead pixel na monitorju ki ne sveti.
Zanima me vase mnenje, glede na to kako pri Asus oglasujejo 100% varen nakup in vrnitev kupnine + popravilo racunalnika v primeru tehnicne napake v roku 1 leta.
Kaj mi svetujete?
1) poklicem prodajalca in se sklicujem na stvarno napako in zahtevam zamenjavo? Dvomim da bodo vrnali kupnino in hkrati popravili/zamenjali monitor?
2) pocakam da mine 8 dni od nakupa in sele potem prenosnik posljem na servis znotraj garancije in hkrati zahtevam vrnitev kupnine s strani asusa?
Samo ne vem kako je s temi napakami na monitorju, te napake odpravijo pod garancijo? A ni bilo vcasih tako (popravite me ce se motim) da si moral dokupiti dodatno garancijo za napake na monitorju?
zee ::
1) Dvomim da bodo vrnali kupnino in hkrati popravili/zamenjali monitor?
Ali eno ali drugo. Nikakor pa ne oboje.
2) pocakam da mine 8 dni od nakupa in sele potem prenosnik posljem na servis znotraj garancije in hkrati zahtevam vrnitev kupnine s strani asusa?
Ali eno ali drugo. Nikakor pa ne oboje.
Poklici prodajalca in pojasni zadevo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
5er--> ::
Si prenosnik kupil preko spleta v Sloveniji? Vrni ga in zahtevaj kupnino nazaj. Nič ti ni treba razlagat zakaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5er--> ()
Silvo ::
Si prenosnik kupil preko spleta v Sloveniji? Vrni ga in zahtevaj kupnino nazaj. Nič ti ni treba razlagat zakaj.
On bi oboje.
Zadržal prenosnik in dobil kupnino nazaj:)
Silvo
xxpolhecxx ::
@zee: pred nakupom sem se pozanimal pri treh različnih prodajalcih v sloveniji (bigbang,comshop,harvey) kako je s tem popravilom in vrnitvijo kupnine. Od vseh sem dobil identični odgovor, v eni izmed trgovin so že imeli takšen primer. Na prenosniku je odpovedal trdi disk, na servisu so znotraj garancije zamenjali disk, stranka pa je prejela celotno kupnino na TRR s strani Asusa. Če je to res, ne vem.
https://asuspromotions.com/si/sl/pages/...
Sem na hitro prebral pogoje. Izjema so izdelki DOA (dead on arrival), se pravi če ima prenosnik tehnično napako v prvih 8 dneh, nisi upravičen do vrnitve kupnine, torej mi bodo samo zamenjali prenosnik. Če pa tvegam in počakam kakšne 3 tedne in šele nato prijavim napako, potem pa ne vem kako bo potekalo naprej.
Moram se pozanimat o teh tolerancah pri mrtvih pixlih, če se to sploh lahko uveljavlja znotraj garancije
Prenosnik sem kupil preko spleta v slovenski trgovini.
https://asuspromotions.com/si/sl/pages/...
Sem na hitro prebral pogoje. Izjema so izdelki DOA (dead on arrival), se pravi če ima prenosnik tehnično napako v prvih 8 dneh, nisi upravičen do vrnitve kupnine, torej mi bodo samo zamenjali prenosnik. Če pa tvegam in počakam kakšne 3 tedne in šele nato prijavim napako, potem pa ne vem kako bo potekalo naprej.
Moram se pozanimat o teh tolerancah pri mrtvih pixlih, če se to sploh lahko uveljavlja znotraj garancije
Prenosnik sem kupil preko spleta v slovenski trgovini.
xxpolhecxx ::
mogoče sem jaz pomešal pojem dead pixel... pri meni je ravno obratno... ta pixel neprestano sveti (bela pikica na temnem ozadju)... torej gre za stuck pixel? bom tole kr vrnil nazaj pa zahteval novega. pa še s tipko enter nekaj ne štima, pa zelo čudno po strani je vstavljena :)
puginho ::
Si prenosnik kupil preko spleta v Sloveniji? Vrni ga in zahtevaj kupnino nazaj. Nič ti ni treba razlagat zakaj.
On bi oboje.
Zadržal prenosnik in dobil kupnino nazaj:)
Tako dejansko oglašuje Asus! Popravljen prenosnik + kupnino! Za mrtev piksel ne dobiš novega ker to ni napaka. Izdelek pa težko vrneš glede nato da je odprt. Predlagam da živiš s tem.
Prodajalec ni dolžan nič vzet nazaj, razen če oglašuje da lahko izdelek vrneš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: puginho ()
grizl ::
Si prenosnik kupil preko spleta v Sloveniji? Vrni ga in zahtevaj kupnino nazaj. Nič ti ni treba razlagat zakaj.
On bi oboje.
Zadržal prenosnik in dobil kupnino nazaj:)
Tako dejansko oglašuje Asus! Popravljen prenosnik + kupnino! Za mrtev piksel ne dobiš novega ker to ni napaka. Izdelek pa težko vrneš glede nato da je odprt. Predlagam da živiš s tem.
Zanimivo. Ali to velja ne glede na trgovca, kjer kupiš Asus-ov izdelek.
Na mojem 2 meseca starem T100 je že drugič crknila mamaplata, pa so mi v spletni trgovini, kje je bil kupljen rekli, da teoretično lahko takšno napako (menjava MP) menjavajo neskončno krat
xxpolhecxx ::
tukaj so napisani vsi pogoji
https://asuspromotions.com/si/sl/pages/...
saj se tudi meni zdi malo verjetno da bi zaradi pixla dobil vrnjeno kupnino. če pa recimo crkne disk, rami, grafika, cpu ali kaj drugega, bi se verjetno dalo dobit kupnino + popravljen prenosnik. bom danes kontaktiral prodajalca in se dogovoril za nov prenosnik
https://asuspromotions.com/si/sl/pages/...
saj se tudi meni zdi malo verjetno da bi zaradi pixla dobil vrnjeno kupnino. če pa recimo crkne disk, rami, grafika, cpu ali kaj drugega, bi se verjetno dalo dobit kupnino + popravljen prenosnik. bom danes kontaktiral prodajalca in se dogovoril za nov prenosnik
shadeX ::
Si prenosnik kupil preko spleta v Sloveniji? Vrni ga in zahtevaj kupnino nazaj. Nič ti ni treba razlagat zakaj.
On bi oboje.
Zadržal prenosnik in dobil kupnino nazaj:)
Tako dejansko oglašuje Asus! Popravljen prenosnik + kupnino! Za mrtev piksel ne dobiš novega ker to ni napaka. Izdelek pa težko vrneš glede nato da je odprt. Predlagam da živiš s tem.
Prodajalec ni dolžan nič vzet nazaj, razen če oglašuje da lahko izdelek vrneš.
To je bilo že 100x predebatirano. Če je izdelek bil kupljen preko spleta te varuje pogodba na daljavo, ki pravi da lahko artikel vrneš v roku 14 dni brez razloga. Tudi če je bila embalaža že odprta (preizkusit stranka izdelek mora. Brez da bi ga vzel ven pa to ni mogoče).
Živ dokaz sem jaz (tudi odprl temo na slo-tech takrat), ko sem vračal prenosnik v harvey norman (nekaj ni štimalo). Nikoli niso komplicirali in so ga zamenjali z drugim.
Če bi jaz dobil mrtev pixel bi ga brez pomisleka vrnil. Je pa res da sama osnovna garancija mrtvih pixlov ne pokriva in jih mora bit določeno število (odvisno od proizvajalca).
EDIT : Če pogledamo ima tudi mimovrste izdelke z odprto embalažo (najverjetneje vrnjeni).
Recimo v kategoriji telefoni dobi dva izdelka z odprto embalažo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
xxpolhecxx ::
ja saj meni je vse to jasno. ampak tukaj je bilo bolj kot ne govora o tem oglaševanju asusa s to akcijo, ker gre za "100% varen nakup" in ti v roku enega leta v primeru tehnične napake popravijo računlanik in hkrati vrnejo kupnino. danes sem kontaktiral prodajalca kjer sem kupil asusa, rekel je da imam dve možnosti
1) vrnem prenosnik direktno dobavitelju in dobim novega (na srečo gre tudi poštnina na njihove stroške ker imajo pogodbo z GLS)
2) lahko pa počakam 14 dni in uveljavljam stvarno napako, kjer naj bi popravili prenosnik in hkrati vrnali kupnino (rekel je da imajo stranko s podobnim problemom ki je trenutno že v postopku vračila kupnine). bila je neka težava z monitorjem.
ampak ne bom tvegal, ker MOČNO dvomim da bom lahko čez 14 dni uveljavil garancijo za popravilo dead pixla.
trenutno čakam na povratni klic dobavitelja, da dobim čisto točne podatke kako naprej. sporočim ko izvem kako in kaj
1) vrnem prenosnik direktno dobavitelju in dobim novega (na srečo gre tudi poštnina na njihove stroške ker imajo pogodbo z GLS)
2) lahko pa počakam 14 dni in uveljavljam stvarno napako, kjer naj bi popravili prenosnik in hkrati vrnali kupnino (rekel je da imajo stranko s podobnim problemom ki je trenutno že v postopku vračila kupnine). bila je neka težava z monitorjem.
ampak ne bom tvegal, ker MOČNO dvomim da bom lahko čez 14 dni uveljavil garancijo za popravilo dead pixla.
trenutno čakam na povratni klic dobavitelja, da dobim čisto točne podatke kako naprej. sporočim ko izvem kako in kaj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xxpolhecxx ()
gddr85 ::
samo ti bi zdej to vrnil zaradi pixla, to ni tehnična napaka oz okvara, kolker vem, razen če bi imel class1 zaslon in ne sme bit mrtvega pixla
od pogodbe lahko odstopiš (nakup prek spleta)
od pogodbe lahko odstopiš (nakup prek spleta)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
xxpolhecxx ::
ja tudi jaz mislim tako. zato pa močno dvomim da bo šlo to skozi. tako da bom verjetno danes vrnil in počakal na novega.
xxpolhecxx ::
Evo ravnokar resil zadevo. Sem se osebno zapeljal v trzin k dobavitelju in dobil novega. Sem ga preveril kar tam na firmi, da ne bi mel spet problemov.
Najceneje je bil na www.asknet.eu (1012eur.. za 50eur ceneje kot mimovrste). Priporocam!
http://www.asknet.eu/ads/asus-prenosnik...
Vglavnem pri dobavitelju (asbis d.o.o) so trdili da ne sme imeti niti enega mrtvega pixla (taksen je standard za asus in sem bil res prijetno presenecen), in bi naceloma res lahko pocakal kaksen mesec in nato uveljavljal garancijo + zahtevek za vracilo celotne kupnine.
Najceneje je bil na www.asknet.eu (1012eur.. za 50eur ceneje kot mimovrste). Priporocam!
http://www.asknet.eu/ads/asus-prenosnik...
Vglavnem pri dobavitelju (asbis d.o.o) so trdili da ne sme imeti niti enega mrtvega pixla (taksen je standard za asus in sem bil res prijetno presenecen), in bi naceloma res lahko pocakal kaksen mesec in nato uveljavljal garancijo + zahtevek za vracilo celotne kupnine.
xxpolhecxx ::
Vglavnem, ni mi dalo miru in sem šel na uradno stran od Asusa in prebral warranty policy (stran 4). Ni pa mi jasno zakaj je serviser pri dobavitelju rekel da ne sme biti nobenega dead pixla. Očitno noben nima prave informacije, oziroma je to odvisno od servisa ki vam bo popravljal računalnik.
https://www.asus.com/support/images/pdf...
Citiram:
https://www.asus.com/support/images/pdf...
Citiram:
3. TFT LCD defect policy
Despite the highest possible standards, the intricate manufacturing of thin
film transistor (TFT) liquid crystal display (LCD) screens may still produce
slight visual imperfections. These visual imperfections do not impair the
performance of Your Product.
However, ASUS will provide the Warranty service for Your ASUS Product's TFT
LCD screen only if there are at least:
o 3 bright pixels or 5 dark pixels or 8 bright and/or dark pixels in total; or
o 2 adjacent bright pixels or 2 adjacent dark pixels; or
o 3 bright and/or dark pixels within an area 15 mm in diameter.
(Please note: A bright pixel is a white or sub-pixel that is always on under
BLACK pattern. A dark pixel is a black or sub-pixel that is always off under
patterns excluding black.)
The inspection conditions are:
o Not less than 30cm distance, in a straight line, between TFT screen and
inspector
o Room temperature between 20-40° C
o Lighting is between 300 and 500 lux
MIHAc27 ::
Jaz mislim, da si najboljš naredil. Dobil si drug prenosnik, ki upam da sedaj nima nobenih težav.
To z piksli... pa ja, običajno mora biti več kot samo 1.
To z kupnino nazaj pa poznam. Osebno se kot firma ne bi upal dajati take garancije. V treh letih v prenosniku rado kaj crkne.
To z piksli... pa ja, običajno mora biti več kot samo 1.
To z kupnino nazaj pa poznam. Osebno se kot firma ne bi upal dajati take garancije. V treh letih v prenosniku rado kaj crkne.
nurmaln ::
No tkole je to, če bo imel slučajno še kdo enako težavo...
Težave z dead piksli so nekaj kar se pri Asusu in pri večini drugih proizvajalcev obravnava po standardu Pixel class 2 (google it), gre pa za standard ki določa koliko pikslov in kje lahko crkne, pa se zaslon še vedno smatra kot normalno delujoč in brez napake.
Če je mrtvih pikslov več kot določa pixel class 2, gre pač za napako tako kot bi crknil disk.
Prednost Asusa je ta, da specifično daje Zero Bright Dot garancijo link, ki se nanaša samo na svetle pike (črna pika ne pade pod to), in tudi taka zadeva se smatra za napako in jo Asus zamenja, če je prijavljena v roku 30 dni od nakupa prenosnika (dokazovanje z računom).
Ne glede na vse zgoraj napisano (in nepovezano z Asusom), lahko v sloveniji v 14 dneh vrneš prenosnik, katerega si kupil preko spleta, ne da bi moral razlagati zakaj. Preprosto sporočiš da odstopaš od pogodbe.
100% Zanesljivost katero oglašuje Asus velja točno tako kot je opisano (in tudi funkcionira). Glavni pogoj je predvsem to, da mora kupec takoj po nakupu sam opraviti registracijo. Če se prenosnik pokvari, se ga da v popravilo na uradni servis in ko je zadeva popravljena, se preko spletne strani Asusu pošlje kopijo servisnega zapisnika in Asus v roku 30 dni nakaže nazaj celotno kupnino. Garancija 100% zanesljivost velja za prvo leto od nakupa prenosnika in ne tri leta, kot omenja nekdo višje.
Če kupec prenosnika ni registriral na spletni strani asuspromotions, po popravilu ne more zahtevati vračila kupnine.
Če je pa še kakšna nejasnost pa kr prašite :)
Težave z dead piksli so nekaj kar se pri Asusu in pri večini drugih proizvajalcev obravnava po standardu Pixel class 2 (google it), gre pa za standard ki določa koliko pikslov in kje lahko crkne, pa se zaslon še vedno smatra kot normalno delujoč in brez napake.
Če je mrtvih pikslov več kot določa pixel class 2, gre pač za napako tako kot bi crknil disk.
Prednost Asusa je ta, da specifično daje Zero Bright Dot garancijo link, ki se nanaša samo na svetle pike (črna pika ne pade pod to), in tudi taka zadeva se smatra za napako in jo Asus zamenja, če je prijavljena v roku 30 dni od nakupa prenosnika (dokazovanje z računom).
Ne glede na vse zgoraj napisano (in nepovezano z Asusom), lahko v sloveniji v 14 dneh vrneš prenosnik, katerega si kupil preko spleta, ne da bi moral razlagati zakaj. Preprosto sporočiš da odstopaš od pogodbe.
100% Zanesljivost katero oglašuje Asus velja točno tako kot je opisano (in tudi funkcionira). Glavni pogoj je predvsem to, da mora kupec takoj po nakupu sam opraviti registracijo. Če se prenosnik pokvari, se ga da v popravilo na uradni servis in ko je zadeva popravljena, se preko spletne strani Asusu pošlje kopijo servisnega zapisnika in Asus v roku 30 dni nakaže nazaj celotno kupnino. Garancija 100% zanesljivost velja za prvo leto od nakupa prenosnika in ne tri leta, kot omenja nekdo višje.
Če kupec prenosnika ni registriral na spletni strani asuspromotions, po popravilu ne more zahtevati vračila kupnine.
Če je pa še kakšna nejasnost pa kr prašite :)
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
MIHAc27 ::
Na tri leta, ki jih omenjam jaz, mislim bolj na podaljšanje standardne garancije iz 1 na 3 leta.
To vračilo velja samo prvo leto, ja. Registracija je malček tečna, ker rabiš skenirat papirje in naložit na njihovi strani. Ampak če kaj crkne.. imaš zastonj prenosnik.
To vračilo velja samo prvo leto, ja. Registracija je malček tečna, ker rabiš skenirat papirje in naložit na njihovi strani. Ampak če kaj crkne.. imaš zastonj prenosnik.
xxpolhecxx ::
no lepo da smo zdaj razjasnili zadevo, če bo še kdo imel podobne težave. verjetno bo res držalo tako, da ne sme imeti svetle pike (moj jo je namreč imel in ni šlo za črno piko - dead pixel). tudi jaz upam da bo prenosnik deloval BP, če pa kaj crkne, vem kako naprej. moram ga samo še registrirati na asus strani
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12346 (10449) | coffeetime12 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26568 (16432) | lmfao |
» | Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2909 (2576) | St235 |
» | BigBang nateg (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12109 (8188) | BoBi19 |
» | Mrtev pixel pri novem računalniku.....Oddelek: Pomoč in nasveti | 2519 (2166) | Zheegec |