Forum » Na cesti » Gorivo porabit skoraj do konca
Gorivo porabit skoraj do konca
finpol1 ::
Me samo zanima, ali lahko skoraj do konca porabim gorivo (če gledam na merilec na armanurni plošči), da se avto ne bi ustavil?
black ice ::
Lahko, dokler se avto ne ustavi.
Niti sanja se mi ne kakšen odgovor pričakuješ, razen odkrivanja tople vode.
Niti sanja se mi ne kakšen odgovor pričakuješ, razen odkrivanja tople vode.
Tody ::
Goriva lahko porabiš toliko, dokler se avto ne bo ustavil. Potem pa ne bo šel več naprej. Če ga boš na silo kaj hotel prižigat prevečkrat pa lahko tudi kaj uničiš ampak ...
Epialt ::
Moj fatr je vedno reku: "nikol ne porabi goriva do konca, ker je na dnu vedno rezervarja največja umazanija"
Mit ali ne... js tankam avto skoraj vedno preden se mi užge lučka. =))
Mit ali ne... js tankam avto skoraj vedno preden se mi užge lučka. =))
MadMax ::
Na dnu je res vedno svinjak (ki ga po ovinkih itak preplunkaš).
Ampak če bi kdaj pogledal kje v rezervoarju se nahaja "sesalni koš" ne bi več take trosil
Ampak če bi kdaj pogledal kje v rezervoarju se nahaja "sesalni koš" ne bi več take trosil
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
energetik ::
Miha 333 ::
Razen da obstaneš, je ostalo odvisno od avta, pri starejših bencinarjih mislim da ni težav, nekateri novejši hladijo črpalko z bencinom, pri kakih novejših dizlih se črpalka maže z dizelskim gorivom, cvetka pa je npr. Ford 1.6 TDCI, enak je Volvo 1.6d, ki sploh nima črpalke za gorivo in če ti ga zmanjka, ne zadostuje, da ga samo naliješ, ampak moraš z ročno pumpico spravit zrak iz napeljave in filtra.
šernk ::
Lahko porabiš do konca a moraš vedeti da se črpalka za gorivo z njim istočasno hladi in maže. Ko zmanjka odrežeš obojno in imaš nekje 50:50 možnost da bo crknila. Sploh če je že tako proti koncu življenja.
vsak ki je kadarkoli pogledal v tank se temu samo nasmehne
ubistvu ima prav, le zaradi napačne stvari.
Moj fatr je vedno reku: "nikol ne porabi goriva do konca, ker je na dnu vedno rezervarja največja umazanija"
vsak ki je kadarkoli pogledal v tank se temu samo nasmehne
ubistvu ima prav, le zaradi napačne stvari.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
energetik ::
Lahko porabiš do konca a moraš vedeti da se črpalka za gorivo z njim istočasno hladi in maže. Ko zmanjka odrežeš obojno in imaš nekje 50:50 možnost da bo crknila. Sploh če je že tako proti koncu življenja.Pri navadnem bencinarju se nič ne maže, kvečjemu hladi. Ampak če bi za kakšno minuto laufala brez benza (itak ne bo, ker se bo avto ugasnil), ne bi bilo nič narobe.
Modri dirkač ::
Pri modernih dizlih je vedno priporočljivo imeti v tanku vsaj 20 litrov zaradi hlajenja črpalke.
Everybody lies!
Martin Krpan ::
Tudi pri nekaterih bencinarjih v navodilih piše , da ni priporočljivo porabiti bencina pod 7 litrov v tanku. Ne piše pa zakaj , baje nekaj v zvezi z katalizatorjem.
jernejl ::
Jaz sem to nekajkrat naredil... nazadnje se mi je prižgala lučka za motor.
Ko sem dotočil gorivo, je bilo vse v redu in lučka se nikoli ni več pojavila.
Možnih vzrokov je bojda lahko več (večja verjetnost, da črpalka zajame kak zračni mehurček ali nečistočo v gorivu, hlajenje...).
Ko sem dotočil gorivo, je bilo vse v redu in lučka se nikoli ni več pojavila.
Možnih vzrokov je bojda lahko več (večja verjetnost, da črpalka zajame kak zračni mehurček ali nečistočo v gorivu, hlajenje...).
stara mama ::
Pri starih dizlih če je potegnilo zrak je bila cela jeba, ker je blo potem treba spravit zrak ven iz filtrov.
Avti okrog 90-ga so že ponavadi meli kako pumpicp zraven, si pritisnil na tisto in si napumpal dosti da je spet potegnilo gorivo.
Pri novejših pa vsaj okrog tega ni več problem, ker jih ima večina črpalko v rezervoarju.
Znajo pa res bit drugi problemi, npr. Bosch VP44 črpalka je občutljiva na prepogosto pomanjkanje goriva, ker ima funkcijo hlajenja in mazanja.
Strošek obnove, nekje 600EUR+, nova črpalka pa menda krepko čez jurja.
Kater avto in črpalko v njem imaš ti nimam pojma, ampak bi pa pazil na to.
Vse zgoraj je seveda pisano za dizle!
Avti okrog 90-ga so že ponavadi meli kako pumpicp zraven, si pritisnil na tisto in si napumpal dosti da je spet potegnilo gorivo.
Pri novejših pa vsaj okrog tega ni več problem, ker jih ima večina črpalko v rezervoarju.
Znajo pa res bit drugi problemi, npr. Bosch VP44 črpalka je občutljiva na prepogosto pomanjkanje goriva, ker ima funkcijo hlajenja in mazanja.
Strošek obnove, nekje 600EUR+, nova črpalka pa menda krepko čez jurja.
Kater avto in črpalko v njem imaš ti nimam pojma, ampak bi pa pazil na to.
Vse zgoraj je seveda pisano za dizle!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Modri dirkač ::
Razen da obstaneš, je ostalo odvisno od avta, pri starejših bencinarjih mislim da ni težav, nekateri novejši hladijo črpalko z bencinom, pri kakih novejših dizlih se črpalka maže z dizelskim gorivom, cvetka pa je npr. Ford 1.6 TDCI, enak je Volvo 1.6d, ki sploh nima črpalke za gorivo in če ti ga zmanjka, ne zadostuje, da ga samo naliješ, ampak moraš z ročno pumpico spravit zrak iz napeljave in filtra.
To je PSA 1.6 dizel, spredaj levo pod motorno plastiko ima pumpico.
Everybody lies!
Miha 333 ::
Modri dirkač je izjavil:
Razen da obstaneš, je ostalo odvisno od avta, pri starejših bencinarjih mislim da ni težav, nekateri novejši hladijo črpalko z bencinom, pri kakih novejših dizlih se črpalka maže z dizelskim gorivom, cvetka pa je npr. Ford 1.6 TDCI, enak je Volvo 1.6d, ki sploh nima črpalke za gorivo in če ti ga zmanjka, ne zadostuje, da ga samo naliješ, ampak moraš z ročno pumpico spravit zrak iz napeljave in filtra.
To je PSA 1.6 dizel, spredaj levo pod motorno plastiko ima pumpico.
Verjetno odvisno od izvedbe, ker Volvo V50 1.6d nima nobene ročne pumpice in jo moraš imeti posebej, postopek je tak, da odklopiš cev na izhodu filtra, na filter priklopiš ročno pumpo in potegneš gorivo v napeljavo in filter. Potem odklopiš pumpo in priklopiš cevi nazaj. Ta postopek je treba izvesti tudi pri menjavi filtra goriva.
r3dkv1c4 ::
Moj fatr je vedno reku: "nikol ne porabi goriva do konca, ker je na dnu vedno rezervarja največja umazanija"
Mit ali ne... js tankam avto skoraj vedno preden se mi užge lučka. =))
ni mit, je čista resnica.
Tudi, ko na črpalkah polnijo rezervoarje se dviguje vsa umazanija iz dna in je priporočljivo počakat nekje uro, da se ponovno usede.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
In vsa umazanija plava na bencinu? Koliko jo pa potone? Zakaj so pa filtri?
Ne plava žal, meša se med vožnjo, dejstvo pa je, da premalokrat menjavamo foltre goriva glede na kvaliteto in čistočo naših goriv.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: M-XXXX ()
M-XXXX ::
In vsa umazanija plava na bencinu? Koliko jo pa potone? Zakaj so pa filtri?
Ne plava žal, meša se med vožnjo, dejstvo pa je, da premalokrat menjavamo foltre goriva glede na kvaliteto in čistočo naših goriv.
Fak, sry ponesreči dal predlagaj izbir namesto citiraj.
Uglavnem: glede na to, da se filtri ne mašijo oziroma gorivo res redko povzroča probleme je kot kaže dovolj redno.
stara mama ::
Moj fatr je vedno reku: "nikol ne porabi goriva do konca, ker je na dnu vedno rezervarja največja umazanija"
Mit ali ne... js tankam avto skoraj vedno preden se mi užge lučka. =))
ni mit, je čista resnica.
Tudi, ko na črpalkah polnijo rezervoarje se dviguje vsa umazanija iz dna in je priporočljivo počakat nekje uro, da se ponovno usede.
Ojooj, ta človek spet serje po forumu.
Maš v rezervoarju cedilo, in pri motorju še vsaj en filter.
Mogoče še kaj več.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Epialt ()
šernk ::
In vsa umazanija plava na bencinu? Koliko jo pa potone? Zakaj so pa filtri?
Ne plava žal, meša se med vožnjo, dejstvo pa je, da premalokrat menjavamo foltre goriva glede na kvaliteto in čistočo naših goriv.
menjava filtrov je predpisana tovarniško...kdor tega ne počne si je sam kriv za težave.
Lahko porabiš do konca a moraš vedeti da se črpalka za gorivo z njim istočasno hladi in maže. Ko zmanjka odrežeš obojno in imaš nekje 50:50 možnost da bo crknila. Sploh če je že tako proti koncu življenja.Pri navadnem bencinarju se nič ne maže, kvečjemu hladi. Ampak če bi za kakšno minuto laufala brez benza (itak ne bo, ker se bo avto ugasnil), ne bi bilo nič narobe.
hvala za popravljanje na hitro spisanega stavka. Bistvo pa ostaja enako, zakaj ni dobro ostati brez goriva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Olórin ::
In vsa umazanija plava na bencinu? Koliko jo pa potone? Zakaj so pa filtri?
Ne plava žal, meša se med vožnjo, dejstvo pa je, da premalokrat menjavamo foltre goriva glede na kvaliteto in čistočo naših goriv.
Şkoraj nihče ne menja filtra goriva in še nisem videl človeka, ki bi zaradi tega imel težave. Sploh. Bilokdaj.
Ja, je predpisana tovarniška menjava.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Aston_11 ::
Olórin ::
pametno. samo poznam dosti ljudi, ki tega ne naredijo. Avto pa kar dela naprej. :)
če boš skoraj do konca porabil gorivo se bodo pojavili majhni možiclji (pol koze, pol ljudje), ki bodo dvignili tvoj avto in ga odnesli v Narnijo.
ok še en resen odgovor. Priporočam ti, da imaš v tanku vedno vsaj 1/3 goriva. Zato ker nikoli neveš kdaj boš imel kak nujen ali pa malo manj nujen primer ko boš moral nekam it in ne boš imel časa še na bencinsko hodit.
Me samo zanima, ali lahko skoraj do konca porabim gorivo (če gledam na merilec na armanurni plošči), da se avto ne bi ustavil?
če boš skoraj do konca porabil gorivo se bodo pojavili majhni možiclji (pol koze, pol ljudje), ki bodo dvignili tvoj avto in ga odnesli v Narnijo.
Me samo zanima, ali lahko skoraj do konca porabim gorivo (če gledam na merilec na armanurni plošči), da se avto ne bi ustavil?
ok še en resen odgovor. Priporočam ti, da imaš v tanku vedno vsaj 1/3 goriva. Zato ker nikoli neveš kdaj boš imel kak nujen ali pa malo manj nujen primer ko boš moral nekam it in ne boš imel časa še na bencinsko hodit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
r3dkv1c4 ::
Ni problema, se zgodi.
V zadnjem času sem med pogovori zasledil veliko jamranja na račun umazanosti dizelskega goriva pri nas(predvsem so bile to stranke petrola iz različnih koncev slovenije).
Vsi so redno menjavali filtra goriva, kljub temu so imeli velike težave z njimi.
Po kontroliranju le-teh, so ugotovili, da so skoraj "do konca" zapacani.
Tudi sodelavec je moral menjat filter , pa ni naredil niti 10k od zadnje menjave.
Sam se držim(če je le možno) ene in iste črpalke(mol), kjer že desetletje ne opažam nikakršnih težav z gorivom.
V zadnjem času sem med pogovori zasledil veliko jamranja na račun umazanosti dizelskega goriva pri nas(predvsem so bile to stranke petrola iz različnih koncev slovenije).
Vsi so redno menjavali filtra goriva, kljub temu so imeli velike težave z njimi.
Po kontroliranju le-teh, so ugotovili, da so skoraj "do konca" zapacani.
Tudi sodelavec je moral menjat filter , pa ni naredil niti 10k od zadnje menjave.
Sam se držim(če je le možno) ene in iste črpalke(mol), kjer že desetletje ne opažam nikakršnih težav z gorivom.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Olórin ::
zanimivo. Verjetno so dizel motorji dosti bolj občutljivi na umazanijo v gorivu kot bencinarji.
pa lahko vprašam kje tankajo? Na večjih bencinskih v "velemestih" ali pa na pozabljeni vaški pumpi?
pa lahko vprašam kje tankajo? Na večjih bencinskih v "velemestih" ali pa na pozabljeni vaški pumpi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
šernk ::
pametno. samo poznam dosti ljudi, ki tega ne naredijo. Avto pa kar dela naprej. :)
pa sej poznam tudi dosti ljudi ki ne menja svečk na bencinarju na predvidenih 30.000km ampak se pri 70.000km še kar naprej vozijo z istimi in se s tem še hvalijo. Poznam pa tudi par, ki jim je svečka razpadla in so delci končali v motorju (posledice si lahko zamisliš) vse pač za ceno šparanja 5€ na leto. Tudi osebno menjamo filtre goriva na 100.000km (predvideno je mislim da na 60.000) pa nimam nobenih težav ampak če ti pri 150.000 prevoženih kilometrih zabije filter ne moreš krivit slabe kvalitete bencina.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
driver_x ::
joze67 ::
Mogoče bi razmislil o dobro uležanih valjarjih, da bi se ti, ko si na mestu, kolesa vrtela (in se ne deformirajo, vulkanizerske fore), avto bi pa zaradi dobrih ležajev še vedno bil dovolj miren, da ne bi splunkalo goriva.
sandmat ::
pa sej poznam tudi dosti ljudi ki ne menja svečk na bencinarju na predvidenih 30.000km ampak se pri 70.000km še kar naprej vozijo z istimi in se s tem še hvalijo.
Hvalijo se verjetno zato, ker proizvajalec njihovih vozil predpisuje menjavo na 60k in ne na 30 (resno, pri katerem avtu moraš menjat na 30? Prvič slišim).
šernk ::
Hvalijo se verjetno zato, ker proizvajalec njihovih vozil predpisuje menjavo na 60k in ne na 30 (resno, pri katerem avtu moraš menjat na 30? Prvič slišim).
kateri predpisuje na 60.000? Navadne svečke se mora menjat najpozneje na 40.000km (večina jih ima predpisano na 30.000), platinaste pa zdržijo tudi 100.000 seveda (platinaste pri nas stanejo od 12€ naprej komad, navadne pa 4€ nazadnje ko sem jih kupoval). Ja je še neka vmesna fora, ko so svečke 2x dražje od navadnih in zdržijo 50-60.000km ampak stari clioti, puntoti itd teh svečk preverjeno nimajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
GrimReaper ::
Opel Astra H 1.6 - svečke na 60k oz. 4 leta (ampak kar sem bral leta nimajo veze), filter goriva doživljenjski
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Miha 333 ::
Pri vžigalnih svečkah leta itak nimajo veze.
Na mojem bencinarju iz sredine 90-ih jih je treba menjati na 20.000 km.
Pa če odgovorim še na prvotno vprašanje, malo za šalo, malo zares, ko se mi prižge lučka za gorivo, vem da ga imam še za ca. 70 km. Potem pa ko začne avto cukati, grem tankat.
Na mojem bencinarju iz sredine 90-ih jih je treba menjati na 20.000 km.
Pa če odgovorim še na prvotno vprašanje, malo za šalo, malo zares, ko se mi prižge lučka za gorivo, vem da ga imam še za ca. 70 km. Potem pa ko začne avto cukati, grem tankat.
bambam20 ::
r3dkv1c4 ::
Şkoraj nihče ne menja filtra goriva in še nisem videl človeka, ki bi zaradi tega imel težave. Sploh. Bilokdaj.Jaz ga menjam ob vsaki menjavi olja. Kar vse filtre.
Bravo, vsaj eden, ki lepo skrbi za svojega "lipicanca".
Pohvalno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Buggy ::
Hvalijo se verjetno zato, ker proizvajalec njihovih vozil predpisuje menjavo na 60k in ne na 30 (resno, pri katerem avtu moraš menjat na 30? Prvič slišim).
kateri predpisuje na 60.000? Navadne svečke se mora menjat najpozneje na 40.000km (večina jih ima predpisano na 30.000), platinaste pa zdržijo tudi 100.000 seveda (platinaste pri nas stanejo od 12€ naprej komad, navadne pa 4€ nazadnje ko sem jih kupoval). Ja je še neka vmesna fora, ko so svečke 2x dražje od navadnih in zdržijo 50-60.000km ampak stari clioti, puntoti itd teh svečk preverjeno nimajo.
GM ima minimalni interval menjave sveck za letnik 2005 generacije motorjev pri 60Kkm. Moj avto recimo ima predvideno menjavo sveck na 120Kkm. Sam jih menjam na 80Kkm (imam LPG). Komplet 4-ih NGK PFR6T-10G me pride 40€, ce bi menjal na servisu ali kupoval pri nas pa vsaj se enkrat toliko.
Prav tako je glede na drzavo kjer se toci gorivo drugace specificiran interval za menjavo olja, pri meni je sicer flexibilen (racunalnik javi) oz 30Kkm ali 2 leti. Sam ga menjam na 15K (cipan avto) in ne GM generika, ampak Mobil 1 0w40, kot to priporoca SAAB (gre za GM koncern in zato je v avtu turbobencinar isti kot v Saab 9-3 2.0t B207r).
Bencinski filter (ko sem vozil se na bencin) sem menjal na 60Kkm, je pa pri meni lepo dostopen...nekateri avtomobili ga pa imajo prakticno nedosgljivega :( Filter po 60Kkm je imel kar nekaj svinarije v sebi.
Sam sem imel tudi kar precej izkusenj s kvaliteto bencina in vodo v rezervarju. Najbolj mila oblika je bila ko mi je avto cukal kar lep cas dokler nisem skuril bencina ter tankal drugje. Najbolj tecna pa je bila ko mi je pred kakimi dvemi desetletji za novo leto v Hroscu zmrznila voda/kondenz v dovodnih ceveh in je avto preden je crknil prikasljal na sonce, kjer se je potem "topil" se dva dni ...ni bilo prevec ugodno
Sami ::
GrimReaper je izjavil:
Opel Astra H 1.6 - svečke na 60k oz. 4 leta (ampak kar sem bral leta nimajo veze), filter goriva doživljenjski
Corsa D 1.2....enako 4 leta ali 60.000km.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
Lansko leto sem vzel filter iz tanka (po 16ih letih prvič odstranjen) in je bil filter nezapacan. Avto ima 2 filtra, eden v tanku, drug zraven motorja, poleg tega ima še mrežico v cevi za dotakanje goriva, da večje smeti ustavi. Avto je bencinar.
Pa sem tankal bencin v puščavi (kjer bi komot pesek zraven prišel), v tujini si natočim bencin še v 3 komade 20 litrskih kant pa potem pri nas dotakam in pri nas na naših pumpah. Ni take svinjarije kot jo hočejo nekateri prikazat. Mogoče v dizlu, vendar v bencinu sigurno ne.
Pa sem tankal bencin v puščavi (kjer bi komot pesek zraven prišel), v tujini si natočim bencin še v 3 komade 20 litrskih kant pa potem pri nas dotakam in pri nas na naših pumpah. Ni take svinjarije kot jo hočejo nekateri prikazat. Mogoče v dizlu, vendar v bencinu sigurno ne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
energetik ::
Tudi jaz sem pri prejšnjem avtu menjal benz filter prvič po 10 letih, pa še to kar zaradi lepšega, ni bilo nobenih težav pred tem. Tudi sicer nisem imel nikoli nobene težave zaradi kakšne svinjarije ali vode v bencinu, kot nekateri stalno jamrajo. Tamkam pa povsod, kjerkoli nanese.
Bi rekel, da imate taki bolj probleme s samim avtom, kot pa z bencinom.
Bi rekel, da imate taki bolj probleme s samim avtom, kot pa z bencinom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
GTX970 ::
Glede fitra za gorivo:
Par let nazaj se je sosed zajebaval s svojim vozilom C ZX 1.8 benz, ker avto ni šel nikamor.Menjal je svečke, zamenjal bencin, preveril predvžig, filter za zrak.
Na koncu je zamenjal še filter za gorivo, kar je pravi razlog težave.Avto je bil star cca 8 let.
Par let nazaj se je sosed zajebaval s svojim vozilom C ZX 1.8 benz, ker avto ni šel nikamor.Menjal je svečke, zamenjal bencin, preveril predvžig, filter za zrak.
Na koncu je zamenjal še filter za gorivo, kar je pravi razlog težave.Avto je bil star cca 8 let.
Olórin ::
torej kar smo ugotovili je to, da je pomembno predvsem kje tankaš.
Ponekod imajo nekoliko več svinjarije v cisternah, ponekod pa jo imajo nekoliko manj.
Ponekod imajo nekoliko več svinjarije v cisternah, ponekod pa jo imajo nekoliko manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
šernk ::
Pomojem je bolj pomembno kdaj tankaš in ne kje.
torej koliko imajo poln rezervoar, kdaj je bil nazadnje napolnjen.
torej koliko imajo poln rezervoar, kdaj je bil nazadnje napolnjen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Aston_11 ::
Verjetno je čisto vseeno, ker mašine delajo ne glede na to, kdaj tankamo. Avti ne crkujejo iz tega razloga, ampak zato ker so __ hec_ renoji (nek jajc s pumpami pred desetimi leti) ;).
Olórin ::
Verjetno je čisto vseeno, ker mašine delajo ne glede na to, kdaj tankamo. Avti ne crkujejo iz tega razloga, ampak zato ker so __ hec_ renoji (nek jajc s pumpami pred desetimi leti) ;).
v mislih je imel kdaj tankamo glede na obremenjenost bencinske črpalke (Petrol, Agip, OMV) in stanje goriva na tej bencinski črpalki..
Kar seveda povsem drži, če upoštevamo mešanje goriva s svinjarijo, ki plava na površju, svinjarijo, ki se usede na dno rezervarja in vodo, ki mora praviloma biti na dnu rezervarja, ni pa nujno, če so jo ravnokar spluškali..
Kdor je lastil traktor, ki ima stekleni del cevi za pregled goriva, ve o čem govorim. Tam se zelo lepo vidi kako hitro se lahko svinjarija nabere.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Petrol Slo ::
Ni problema, se zgodi.
V zadnjem času sem med pogovori zasledil veliko jamranja na račun umazanosti dizelskega goriva pri nas(predvsem so bile to stranke petrola iz različnih koncev slovenije).
Vsi so redno menjavali filtra goriva, kljub temu so imeli velike težave z njimi.
Po kontroliranju le-teh, so ugotovili, da so skoraj "do konca" zapacani.
Tudi sodelavec je moral menjat filter , pa ni naredil niti 10k od zadnje menjave.
Sam se držim(če je le možno) ene in iste črpalke(mol), kjer že desetletje ne opažam nikakršnih težav z gorivom.
Spoštovani,
v zadnjem času ne beležimo nikakršnega povečanja števila pripomb ali celo pritožb/reklamacij glede kakovosti svojih goriv. Goriva namreč dosegajo oziroma celo presegajo zahtevano kakovost, ki je tudi podvržena rednemu nadzoru, tako naših služb, kakor tudi zunanjih neodvisnih institucij. Ena od možnih razlag za slabo stanje, ki ga opisujete, je lahko sicer tudi dejstvo, da se je v zadnjih mesecih zaradi spremenjene politike obdavčevanja biodizla na slovenskem trgu pojavilo več ponudnikov čistega biodizla (B100), ki se prodaja pod ceno oziroma celo na črnem trgu. Najpogosteje se to gorivo uporablja v mešanici z dizlom, s tem, da se določen odstotek tega biodizla meša z dizlom obstoječe kakovosti (pretežno Petrolovim, saj je naš tržni delež največji). Tu pa nastane težava, saj kupci ne upoštevajo dejstva, da je biodizel agresivnejši od dizla, zato prihaja do pospešenega čiščenja rezervoarja in obtočnih cevi (čistilni učinek biodizla). Te nečistoče, ki nato potujejo po sistemu posledično prekomerno obremenjujejo filtre.
V primeru dodatnih vprašanj, pa se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu (www.petrol.si).
Silvan Simčič
Petrol d.d., Ljubljana
SkIDiver ::
Razen da obstaneš, je ostalo odvisno od avta, pri starejših bencinarjih mislim da ni težav, nekateri novejši hladijo črpalko z bencinom, pri kakih novejših dizlih se črpalka maže z dizelskim gorivom, cvetka pa je npr. Ford 1.6 TDCI, enak je Volvo 1.6d, ki sploh nima črpalke za gorivo in če ti ga zmanjka, ne zadostuje, da ga samo naliješ, ampak moraš z ročno pumpico spravit zrak iz napeljave in filtra.
Vsakemu bencinarju, ki ima elektro črpalko se le ta hladi s pomočjo bencina, črpalka pa se z gorivom podmazuje pri vsakem dizlu. To kar ti opisuješ ni cvetka ampak namen zaradi pretoka goriva do filtra. Avto pa ima črpalko v vsakem primeru. Motor, ki ga omenjaš ima samo visokotlačno črpalko (VT), ki se nahaja pri motorju. Vsako VT črpalko tudi poganja motor. Zaradi zasnove črpalke in ker je le ta višje kot je najvišja točka rezervoarja za gorivo, le ta goriva ne more potegniti skozi, če zmanjka goriva oz. pride zrak v sistem. Kako se zadevo reši je že nekdo opisal v temi. Določeni proizvajalci, ki vgrajujejo PSA motorje pa so kljub vsemu pred filter vgradili ročno pumpico.
Določene vozila pa imajo poleg VT črpalke tudi NT (nizkotlačno) črpalko, ki se nahaja pri rezervoarju. Njena naloga je ravno distribucija goriva do VT črpalke.
Pa še nasvet, ko smo že pri tem. Ne se igrat s pomanjkanjem goriva pri CR dizlih. VT črpalke in injektorji so zelo odvisni od podmazovanja z nafto. Delovanje na suho, ko pride do pomanjkanja goriva je zelo nepriporočljivo.
Modri dirkač ::
krneki0001 je izjavil:
Lansko leto sem vzel filter iz tanka (po 16ih letih prvič odstranjen) in je bil filter nezapacan. Avto ima 2 filtra, eden v tanku, drug zraven motorja, poleg tega ima še mrežico v cevi za dotakanje goriva, da večje smeti ustavi. Avto je bencinar.
Pa sem tankal bencin v puščavi (kjer bi komot pesek zraven prišel), v tujini si natočim bencin še v 3 komade 20 litrskih kant pa potem pri nas dotakam in pri nas na naših pumpah. Ni take svinjarije kot jo hočejo nekateri prikazat. Mogoče v dizlu, vendar v bencinu sigurno ne.
Pri bencinarju ne bo problem, bo filter prej prerjavel in spustil, kot pa da bi se zapacal.
Dizel je pa druga zgodba, tam je pa priporočljivo menjat 1x letno, vsaj pri naši balkanski kvaliteti goriva.
Razen da obstaneš, je ostalo odvisno od avta, pri starejših bencinarjih mislim da ni težav, nekateri novejši hladijo črpalko z bencinom, pri kakih novejših dizlih se črpalka maže z dizelskim gorivom, cvetka pa je npr. Ford 1.6 TDCI, enak je Volvo 1.6d, ki sploh nima črpalke za gorivo in če ti ga zmanjka, ne zadostuje, da ga samo naliješ, ampak moraš z ročno pumpico spravit zrak iz napeljave in filtra.
Vsakemu bencinarju, ki ima elektro črpalko se le ta hladi s pomočjo bencina, črpalka pa se z gorivom podmazuje pri vsakem dizlu. To kar ti opisuješ ni cvetka ampak namen zaradi pretoka goriva do filtra. Avto pa ima črpalko v vsakem primeru. Motor, ki ga omenjaš ima samo visokotlačno črpalko (VT), ki se nahaja pri motorju. Vsako VT črpalko tudi poganja motor. Zaradi zasnove črpalke in ker je le ta višje kot je najvišja točka rezervoarja za gorivo, le ta goriva ne more potegniti skozi, če zmanjka goriva oz. pride zrak v sistem. Kako se zadevo reši je že nekdo opisal v temi. Določeni proizvajalci, ki vgrajujejo PSA motorje pa so kljub vsemu pred filter vgradili ročno pumpico.
Določene vozila pa imajo poleg VT črpalke tudi NT (nizkotlačno) črpalko, ki se nahaja pri rezervoarju. Njena naloga je ravno distribucija goriva do VT črpalke.
Pa še nasvet, ko smo že pri tem. Ne se igrat s pomanjkanjem goriva pri CR dizlih. VT črpalke in injektorji so zelo odvisni od podmazovanja z nafto. Delovanje na suho, ko pride do pomanjkanja goriva je zelo nepriporočljivo.
Tako je, pa še dodajanja aditiva (npr. antigrippante 25) je tudi priporočljivo, ker je naš dizel enostavno presuh in ne maže dovolj.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
r3dkv1c4 ::
Petrol Slo>Tu pa nastane težava, saj kupci ne upoštevajo dejstva, da je biodizel agresivnejši od dizla, zato prihaja do pospešenega čiščenja rezervoarja in obtočnih cevi (čistilni učinek biodizla). Te nečistoče, ki nato potujejo po sistemu posledično prekomerno obremenjujejo filtre.
Aha, se pravi, da je kupec kriv, ker hodi tankat k vam in zato mora še plačati.
Tudi sam si je kriv, ker ne ve, kakšen je odstotek biodizla v rezervoarju iz katerega toči gorivo in kakšne so posledice te zmesi.
Povsem jasno je, da v kolikor mora lastnik avta menjat filter prej, kot to prepiše proizvajalec avta, da je nekaj narobe z gorivom.
Aha, se pravi, da je kupec kriv, ker hodi tankat k vam in zato mora še plačati.
Tudi sam si je kriv, ker ne ve, kakšen je odstotek biodizla v rezervoarju iz katerega toči gorivo in kakšne so posledice te zmesi.
Povsem jasno je, da v kolikor mora lastnik avta menjat filter prej, kot to prepiše proizvajalec avta, da je nekaj narobe z gorivom.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto na oljeOddelek: Na cesti | 6404 (5466) | stara mama |
» | Problem z avtomOddelek: Na cesti | 15800 (14586) | Scylla |
» | Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 61550 (39859) | Matev |
» | Clio 1.5 dci ne vžge - topelOddelek: Loža | 14721 (11378) | BorutK-73 |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22369 (19814) | Nesta |