Forum » Na cesti » Nasvet glede chiptuninga
Nasvet glede chiptuninga
FiReFTW ::
Razmišljam o chiptuningu, pa me zanimajo vaše izkušnje glede ponudnikov.
Kolikor sem bral po forumih itd priporočajo najbolj Tunerc pa RSR.
Imam pa še dodatno vprašanje, in sicer kakšni dodatni stroški me čakajo v primeru tuninga? Nekaj sem zasledil da rabim homogenizacijo saj v primeru da me policija ustavi je kazen dokaj velika. Bo pa imel potem avto tudi več konjev tako da lahko pričakujem še dodatne stroške glede na moč motorja? Približno kako velike dodatne stroške lahko pričakujem?
Kolikor sem bral po forumih itd priporočajo najbolj Tunerc pa RSR.
Imam pa še dodatno vprašanje, in sicer kakšni dodatni stroški me čakajo v primeru tuninga? Nekaj sem zasledil da rabim homogenizacijo saj v primeru da me policija ustavi je kazen dokaj velika. Bo pa imel potem avto tudi več konjev tako da lahko pričakujem še dodatne stroške glede na moč motorja? Približno kako velike dodatne stroške lahko pričakujem?
black ice ::
Nekaj sem zasledil da rabim homogenizacijo saj v primeru da me policija ustavi je kazen dokaj velika.
Misliš homologacijo? Ne potrebuješ.
Bo pa imel potem avto tudi več konjev tako da lahko pričakujem še dodatne stroške glede na moč motorja? Približno kako velike dodatne stroške lahko pričakujem?
Če gre za blag remap, potem dodatnih stroškov ne boš imel. Splača se ti zgolj v primeru, da imaš motor s turbino.
Buggy ::
Sam sem tunal pri RSR. Ce imas avto, kjer ima ze pripravljen program (VAG grupa) potem je ta postopek ranga 20-30minut + testna voznja.
V kolikor ti bo avto optimiziral na valjih je to dosti bolj zamudno (z Matjazem sva se valjckala skoraj dve ure). Pri RSR te ne rabi skrbeti ker je Matjaz kar se tega tice zelo pedanten in ti avta ne bo spustil cez tolerance. Mislim da ti garantira za vse napake, ki nastopijo kot posledica cipanja, mislim da celo vztrajnik pod dolocenimi pogoji krije...je pa za preverit osebno (jaz sem cipal ene 5 let nazaj lahko da se je kaj spremenilo). Dodatne stroske ti lahko prinese v kolikor bos zelel pri genericnem mapiranju preveriti befor-after na valjih, kaksne bolj odprt zracni filter te lahko premami, pa podobne neumnosti. Kaj pa imas to zaen avto, Insignio CDTI?
Homologacije za narejen ciptuning (zaenkrat) ne potrebujes, lahko pa da je kaksna nova uredba za katero jaz ne vem. Lahko pa verjetno sam omenis povecanje moci in ti pac vpisejo v prometno...to pa ne vem kako potem izmerijo oz. s kaksnim potrdilom urejas, bi pa tudi mene zanimalo ce ima ko izkusnje iz prve roke.
V kolikor ti bo avto optimiziral na valjih je to dosti bolj zamudno (z Matjazem sva se valjckala skoraj dve ure). Pri RSR te ne rabi skrbeti ker je Matjaz kar se tega tice zelo pedanten in ti avta ne bo spustil cez tolerance. Mislim da ti garantira za vse napake, ki nastopijo kot posledica cipanja, mislim da celo vztrajnik pod dolocenimi pogoji krije...je pa za preverit osebno (jaz sem cipal ene 5 let nazaj lahko da se je kaj spremenilo). Dodatne stroske ti lahko prinese v kolikor bos zelel pri genericnem mapiranju preveriti befor-after na valjih, kaksne bolj odprt zracni filter te lahko premami, pa podobne neumnosti. Kaj pa imas to zaen avto, Insignio CDTI?
Homologacije za narejen ciptuning (zaenkrat) ne potrebujes, lahko pa da je kaksna nova uredba za katero jaz ne vem. Lahko pa verjetno sam omenis povecanje moci in ti pac vpisejo v prometno...to pa ne vem kako potem izmerijo oz. s kaksnim potrdilom urejas, bi pa tudi mene zanimalo ce ima ko izkusnje iz prve roke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
black ice ::
ECU in v njem zapisanih vrednosti nihče ne bo šel preverjat.
NI mi pa jasno kako je z agresivnimi tuningi, ala menjava turbine, injektorjev, večji intercooler itd.? Tam lahko nastopijo težave, saj je že od daleč vidno (vsaj večji intercooler) in kolikor vem opcije homologacije ni. Ima kdo izkušnje iz prve roke?
NI mi pa jasno kako je z agresivnimi tuningi, ala menjava turbine, injektorjev, večji intercooler itd.? Tam lahko nastopijo težave, saj je že od daleč vidno (vsaj večji intercooler) in kolikor vem opcije homologacije ni. Ima kdo izkušnje iz prve roke?
GTX970 ::
Če zmore motor dejansko toliko moči kot piše v prometni ne šel nihče preverjati...
Ni panike.
Nihče pri zdravi pameti se bo šel državi javljati povečanje moči, da mu bodo zaradi tega nabili davke pri registraciji.
Pri tunanju zna biti problem predvsem prevelik motorni moment (navor), kajti sklopka ima svoje omejitve.
NI mi pa jasno kako je z agresivnimi tuningi, ala menjava turbine, injektorjev, večji intercooler itd.?
Ni panike.
Nihče pri zdravi pameti se bo šel državi javljati povečanje moči, da mu bodo zaradi tega nabili davke pri registraciji.
Pri tunanju zna biti problem predvsem prevelik motorni moment (navor), kajti sklopka ima svoje omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
subby ::
Tunerca kar hvalijo. Jaz sem ga enkrat spraševal za optimizacijo moje M50 pa pravi da se s tako starimi ne ukvarja. Tvoj avto je sicer vsaj 10 let novejši od mojega, tako da nebi smel bit problem.
GTX970 ::
rsrmotorsport vsaj po spletni strani sodeč nima map za tvoj motor (samo za 92 in 110 kW), css jih ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
bambam20 ::
Torej katere tunerje priporočate? RSR? Tunerc? kaj druga?
Tukaj bi dodla še http://www.avtoelektronika.si/
Ti tirje so največji, imajo največ dejanskih izkušenj in znanja.
Če bi se odločal bi se med temi tremi.
FiReFTW ::
bambam20 ::
GTX970 ::
Je 500 eur vredno dodatnih 30 KM (že osnovno jim ima motor 163 KM) ?
Načeloma je :). Dobiš konje in dost navora. V praksi se to tudi potem pozna.
Za pravilno testiranje se uporablja double blind teste.
Vse ostalo je psiha, ki te prepričuje da se teh +300 eur porabljenih sigurno pozna na boljših zmogljivostih .
Zheegec ::
Pa ne pozabit preverit, če ti menjalnik, vztrajnik, sklopka, turbina in ostalo sploh zdržijo večjo moč in navor. Pri dosti avtomobilih ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
AngelOfDeath ::
Z zakonske plati pa je tako da zadevo moraš homologirat in tudi pri zavarovanju boš imel večje stroške. Zavarovalnica ti lahko odkloni zavarovanje, če ugotovijo da nekaj ne štima.
V sloveniji se zaenkrat to nekam ne preverja. Če te pa dobijo v tujini. Bo veselo.
V sloveniji se zaenkrat to nekam ne preverja. Če te pa dobijo v tujini. Bo veselo.
edit: Slovnica
FiReFTW ::
trololo2 ::
Pa ne pozabit preverit, če ti menjalnik, vztrajnik, sklopka, turbina in ostalo sploh zdržijo večjo moč in navor. Pri dosti avtomobilih ne.
In kje to preverim?
Na kakšnem chevrolet/tuning forumu, kjer je kdo to že naredil in se z njim vozil par let.
Še najbolje pa da na tuning pozabiš, 163HP je čez glavo, dirkanje te bo pa tako prej ali slej minilo.
FiReFTW ::
Pa ne pozabit preverit, če ti menjalnik, vztrajnik, sklopka, turbina in ostalo sploh zdržijo večjo moč in navor. Pri dosti avtomobilih ne.
In kje to preverim?
Na kakšnem chevrolet/tuning forumu, kjer je kdo to že naredil in se z njim vozil par let.
Še najbolje pa da na tuning pozabiš, 163HP je čez glavo, dirkanje te bo pa tako prej ali slej minilo.
Saj se ne gre za dirkanje, ne dirkam na cesti. Vendar tu pa tam rad včasih malo stisnem pa čutim navor ko prehitevam avte, ali pa na avtocesti. Nisem pa nek divjak.
Zheegec ::
Pa ne pozabit preverit, če ti menjalnik, vztrajnik, sklopka, turbina in ostalo sploh zdržijo večjo moč in navor. Pri dosti avtomobilih ne.
In kje to preverim?
Ali po izkušnji od koga, ki je to že naredil. Ali pa preveriš, če obstaja že tovarniško močnejša verzija tvojega avtomobila in če ima isto sklopko in menjalnik ter ostalo. Saj pri 30HP več ti ne bo kar takoj vse skupaj šlo v franže, ampak je pa tudi možno da boš skuril sklopko na par 10k km zaradi tega...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31849 (16879) | OChack |
» | Čipiranje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17964 (14506) | m0LN4r |
» | Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDIOddelek: Na cesti | 5503 (4822) | bambam20 |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20408 (17559) | Unknown_001 |
» | HONDA ACCORD - ČIPOddelek: Loža | 5500 (1627) | ru7 |