» »

Inšpektor nad oglasom na Bolhi?

Inšpektor nad oglasom na Bolhi?

«
1
2

AmaranthK ::

Pozdravljeni, imam eno vprašanje..prejšnji mesec sem preko nagradne igre zadela TV. Ker trenutno bolj potrebujem denar, sem se odločila za prodajo televizorja na bolhi. Pisalo mi je kar nekaj ljudi, ampak vsi so imeli problem, ker je garancija zelo vprašujoča, ko se gre za nagrado, ker težko karkoli preneseš na drugo osebo. Zdaj me pa zanima, če se lahko zgodi tudi to, da dobim domov kakšno kazen glede prodaje nečesa, kar sem dobila preko nagradne igre. Pregledala sem namreč pogoje neke druge igre, kjer prav tako podarjajo televizor in je pisalo, da ni dovoljena preprodaja naprave ali prodaja na dražbi, zdaj pa ne vem, ali se pri meni lahko to tako smatra. Zelo vesela bi bila odgovora..:)

hojnikb ::

preberi pogoje tiste nagrade, ki si jo dobila. Bo tam točno pisalo, kaj lahko počneš in kaj ne..
#brezpodpisa

mitja73 ::

In kaj ima to veze z garancijo ? Imaš izpolnjen garancijski list ali ne ?

AmaranthK ::

No, link do pravil se nahaja na tej strani: http://www.radio1.si/strani/Oddaje.aspx... in to pred facebook komentarji, problem pa je, ker meni osebno tega pdf-a ne naloži..sem poskusila že včeraj nekajkrat in danes, vendar ne gre..

Niti nima veze z garancijo, ne vem zakaj sem to napisala, je tudi tukaj en problem, ampak je malo večji glede prodaje in morebitnih inšpektorjev..

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AmaranthK ()

hojnikb ::

v pravilih nič ne piše okol prodaje, tako da nebi smelo bit problemov.... Garancija bi pa tako mogla bit poštemplana ?
#brezpodpisa

gorazdkop ::

kako lahko nekdo prepreči prodajo nečesa kar je moje? Če sem zadel na nagradni igri in postanem lastnik, delam potem z lastnino kar mi je volja.
Kot da ti prodam liter mleka in te potem kaznujem, ker si ga dal v kavo. Jaz sem pa napisal, da je samo za čokolino. Ali je to res možno?

AmaranthK ::

Ja, to je stvar..garancija ni poštemplana..imela sem en ogled 2 tedna nazaj in sicer sem predhodno povedala gospodu, da sem TV zadela preko nagradne igre. TV je bil še originalno zapakiran tako da do trenutka, ko je on prišel na ogled, nisem vedela, ali je mogoče v škatli še kakšna dokumentacija, ki bi dokazovala, da sem TV zadela preko nagradne igre ali ne..ničesar takega ni bilo v škatli. Garancija ima le moje ime, dan vročitve in številko, zato sem pisala uradnemu servisu, rekli so, da mi bodo upoštevali garancijo, ko sem pa omenila prodajo televizorja, so mi pa napisali, da je to bolj sporno, ker pač ni štemplja in bi v tem primeru morala napisati izjavo o predaji naprave in bi se garancijski list poštemplal ob prvem servisu, vendar, če ni nekega zagotovila, je jasno, da to morebitne kupce odvrne, saj raje kupijo nekaj, kar bo zagotovo imelo garancijo..

Ne vem, saj zato sprašujem, ker sem se malo poglobila v stvari, v katere se vtaknejo inšpektorji in dejansko me je postalo strah, da bom dobila domov kakšno nepričakovano obvestilo, potem pa še branje nekaterih pravil drugih nagradnih iger..:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AmaranthK ()

mitja73 ::

To je pa tvoja napaka ker si prevzela nepopolno nagrado - brez garancije je izdelek vreden veliko manj.

AmaranthK ::

True..no, sklepala sem, da je garancija popolna, nisem gledala na kraju predaje, čeprav nekateri pravijo, da se pri nagradnih igrah tako ali tako garancije ne štempla..tega pa ne vem.

solatko ::

Vzemi garancijski list, potrdilo o nagradni igri in osebni dokument, stopi do servisa, da ga štempljajo in potem prodaj. Garancija nikakor ne more biti na uporabnika, temveč na stvar.
Delo krepa človeka

AmaranthK ::

Problem je potrdilo o nagradni igri, dejansko ga ni, nič ni, kar bi dokazovalo, da sem dobila TV prek nagradne igre, edino, če mi pač uspe, da mi Radio 1 izda nekakšno potrdilo. Drugače pa hvala za vse odgovore, bom naredila to @solatko.:)

MIHAc27 ::

V 99% ima tehnično blago svojo serijsko številko in produktno številko. To poišči, nato pa pri proizvajalcu lahko preveriš, ali je naprava v garanciji ali ne.

To z temi garancijskimi listki samo nategujejo folk. Če na servisu komplicirajo pa kontaktiraš proizvajalca direktno.
Oziroma to lahko rečeš kupcu, po moje ni TV vreden nič manj zaradi nepotrjene garancije.

Prodaš pa itak lahko. Sej ni važno kako si ga dobila, da le ni bil ukraden.

AmaranthK ::

S servisa so mi takrat pisali, da je pač moj garancijski list sporen, ker nima žiga, da dejansko bi datum lahko kdorkoli gor napisal, čudno mi je že v štartu, da nimam nikakršnega potrdila glede nagradne igre, tako da lahko dejansko kdo misli, da sem ga ukradla.:D

Je pa smotano glede prodaje, ker recimo, ljudje mi ponujajo 160 € za TV, ki ga na mimovrste dobiš za 450, s tem da je popolnoma nov in da je bila škatla odprta le za en ogled, ker pač vztrajajo, da v primeru prodaje TV ne bo več v garanciji, oziroma, da jim ta garancijski list ne pomeni nič. Drugače imaš pa prav, mogoče bi kontaktirala proizvajalca, ker servisu nič ne ustrežem, če priznajo garancijo v primeru prodaje.

Veron ::

če ni datuma na garancijskem listu, je sporno v smislu začetka veljavnosti garancije, zato velja garancijski rok dobavitelja (katerega imajo v bazi)

klemenSLO ::

Kaj pa račun? Za uveljavljanje garancije je ponavadi zadosti že račun.
Po mojem bi lahko pridobila računa od Radia1 . Če ne bi že ti sama lahko imela težave pri uveljavljanju garancije.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

M-XXXX ::

klemenSLO je izjavil:

Kaj pa račun? Za uveljavljanje garancije je ponavadi zadosti že račun.
Po mojem bi lahko pridobila računa od Radia1 . Če ne bi že ti sama lahko imela težave pri uveljavljanju garancije.

Račun JE dovolj. Sam v tem primeru je problem to, da računa ni?

BigWhale ::

M-XXXX je izjavil:

klemenSLO je izjavil:

Kaj pa račun? Za uveljavljanje garancije je ponavadi zadosti že račun.
Po mojem bi lahko pridobila računa od Radia1 . Če ne bi že ti sama lahko imela težave pri uveljavljanju garancije.

Račun JE dovolj. Sam v tem primeru je problem to, da računa ni?


Nek 'racun' mora biti. Nekdo je ta TV kupil, da ga je lahko dal naprej. Ce ga ni kupil in ga je dobil, potem mora biti tudi o tem napisan nek papir. Ce tega ni, potem Radio 1 na nagradnih igrah podeljuje ukradene televizorje. :)

AmaranthK ::

A ni pač tako, da maš račun ali pa žig na garanciji, da nekaj mora biti? No, nič od tega nimam.:D Dejansko, če bi imela neko izjavo, da so mi TV podelil preko nagradne igre, oziroma neko dokumentacijo, ki bi to potrjevala, ne bi bilo nekega problema, zdaj pa, ko dejansko nimam ničesar, je pa shit. Dejansko mi preostane, ali da pišem na Radio 1 in prosim pač za nek papir, kjer bo pisalo kako sem pridobila TV ali pač da pišem direktno na Philips..

Furbo ::

Folk te bo vedno skušal nategovati in zbijati ceno, ne oziraj se na take in ne begaj okoli zaradi garancijskega lista. Kar se tiče kupcev, komot z njimi skleneš kupoprodajno pogodbo in imajo svoj 'račun'.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

MIHAc27 ::

Hm, na radio bi res lahko vprašala, za račun. Jaz sem vedno dobil na dom odrezek za davčno, če sem kaj zadel. Limit je itak 5000€ na leto, tako da zaradi tega se ne rabiš sekirat.

Vprašanje pa, če oni sploh imajo račun. Verjetno niso kupili TV v Big bangu, ampak so ga dobili od kakega sponzorja.

AmaranthK ::

Sklepam, da je pač Philips imel promocijo tega Ambilighta in da si reklamo naredijo so pač dali te televizorje. @Furbo ja, to je moj problem, ljudje hitro opazijo, da nekaj ni čisto okej, ko povem za nagradno igro in takoj poskušajo z zbijanjem cene, lagala itak ne bom pa tudi ne morem, če nimam računa, stvar je v tem, da mi vsak reče, da lahko za 400€ kupijo TV z garancijo in da ne bodo dajal več kot 200 za nekaj, kar sploh garancije nima, kljub temu, da jim govorim, da sem kontaktirala servis in da je predaja naprave z garancijo možna, samo, da je pač malce zakomplicirano. Je pa problem, ne glede na to kako je radio dobil te televizorje, bi skoraj morala biti neka dokumentacija kako sem ta TV dobila...

Furbo ::

Mah enostavno daj oglas brez garancije, 300€ zadnja cena. Pa konec.
Če boš poslušala vsakega bedaka, ki bi rad napravo zastonj,..

Kot da je tako važna ta garancija, v garanciji itak ne bo crknil.

Jaz bi probal prodati kakemu prijatelju ali sorodniku, ne pa ciganom na bolhi.

Težiti servisu je spet malce nehvaležno, v tisti nagradni igri ste vsi nagrajenci nabijali kako si želite/potrebujete televizor, zdaj bi jim pa zbijali ceno.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

AmaranthK ::

Sej to je dejansko moja zadnja cena, se strinjam.:) Drugače pa ja, ni glih fino, tud men ne bi blo ravno prijetno pisat komu za garancijo..kar bo pa bo, če ga bo kdo kupil okej, če ne bo pa v študentskem domu.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AmaranthK ()

oracle ::

AmaranthK je izjavil:

Sej to je dejansko moja zadnja cena, se strinjam.:) Drugače pa ja, ni glih fino, tud men ne bi blo ravno prijetno pisat komu za garancijo..kar bo pa bo, če ga bo kdo kupil okej, če ne bo pa v študentskem domu.:)


Jaz že dolgo nisem videl izpolnjenega garancijskega lista. Ponavadi poštemplajo račun in to je to. Ti pa radiu enostavno reci, da so ti na servisu rekli (na ta način nisi ti tisti, ki terja), da jim moraš predložiti nek papir, če hočeš kadarkoli uveljavljat garancijo. Povej na katerem servisu so to zahtevali, za dodatno učinkovitost si pa lahko izmisliš tudi nek rok v katerem servis to zahteva (kao). Če ni zadaj kakšnih mutnih poslov, ti bodo takoj poslali kak papir brez da bi šli preverjat na servis. Nek papir so ti dolžni, razen če si upajo javno povedati, da podarjajo nagrade brez garancije. Vsekakor uredi to čim prej, preden vse skupaj potone v pozabo. Pri takih zadevah velja še ena zakonitost. Dokler ne boš radiu predstavljala neke resne nadloge, te ne bodo upoštevali. Bodi tečna in stvari bodo stekle. Težko si predstavljam, da bi te nahrulili v smislu "tih bod baba, sej si dobila neki zastonj". Ker to bi bla zlo huda antipromocija.

No, pa poročaj kako bo.

Tarzan ::

Philips verjetno je imel z radijsko postajo sklenjen oglaševalski dogovor, kjer se je podelilo nagrado ali nekaj nagrad, ki jih je odstopil slovenski Philips. Ali so to uredili s kompenzacijo ali na kak drug način niti nima veliko veze, pomembno je, da ti bodo garancijo morali poštempljat. Prvo bi poklical na radio in vprašal če lahko dobiš kar potrebuješ za uveljavljanje garancije, če bodo komplikacije jih prosi, če lahko dobiš kontakt osebe pri Philipsu, če so oni sponzor nagradne igre, potem pa te bodo verjetno naslovili na pravi naslov.

fosil ::

Jaz bi se najprej obrnil direktno na servis oziroma uvoznika in jih prosil če ti lahko poštempljajo garancijski list.
Oni po serijski številki za vsak TV vedo kam so ga dali.
Drugače pa se potem obrneš na radio.
Tako je!

AmaranthK ::

Nekam se bom obrnila, mogoče na radio prvo, glede na to, da je bilo podarjeno z njihove strani, hvala vsem za odgovore!:)

Mehmed ::

AmaranthK je izjavil:

ker pač vztrajajo, da v primeru prodaje TV ne bo več v garanciji, oziroma, da jim ta garancijski list ne pomeni nič.


Zbijanje cene se rece temu. Ti jim pa tudi gres na roko, ko z njimi delis sleherni detajl.
Ne rabis izpostavljat, da si ga zadela (beri: nabavna cena nic) pa da nima garancije (beri: uf to je trikrat manj vreden). Prodajas nov, nerabljen tv, z originalno embalazo.
Radio bi ti skoraj moral dati neko potrdilo, ze zaradi davcne. Lahko jih opozoris, da so pozabili pa da ga nucas. To in garancijski list bi moralo biti dovolj. Lahko gres na servis ga postempljat, ce hoces biti pomirjena, zagotovo pa ne bistveno spuscat cene zaradi tega, ker je dost banalna stvar ne pa neka velika neprijetnost.

krneki0001 ::

Garancija teče od takrat naprej, ko si sprejela TV. Kdaj si dobila TV imaš pa na listu papirja, kjer imaš datum gor napisan. S tem in garancijskim listom greš na uradni servis, pa bodo v garancijski list vpisali pravi datum in dali zraven žig.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

AmaranthK ::

Hvala @nebivedu, upam da bo šlo čez, ker drugače so mi napisali, da mi štemplajo ob prvem servisu.:)

Okapi ::

BigWhale je izjavil:


Nek 'racun' mora biti. Nekdo je ta TV kupil, da ga je lahko dal naprej. Ce ga ni kupil in ga je dobil, potem mora biti tudi o tem napisan nek papir. Ce tega ni, potem Radio 1 na nagradnih igrah podeljuje ukradene televizorje. :)
Ne ravno ukradene, ampak pri teh nagradnih igrah je ogromno "mutnih" poslov, kar se knjigovodstva (in davkov) tiče. Nagrade so običajno kompenzacije za oglaševanje - ti meni pol ure oglasov, jaz tebi tri televizorje, s papirji pa ne bomo komplicirali, prav?

qaqo ::

Meni so poštemplali garancije za 5 Dellovih 27" monitorjev.

Ko sta dva mrknla (delno sicer moja krivda), sem supportu po telefonu povedal serijske številke in so poslali kurirja z novima monitorjema, stara pa odpeljali.

Poštemplane garancijske liste sem vrgel v smeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: qaqo ()

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Ne ravno ukradene, ampak pri teh nagradnih igrah je ogromno "mutnih" poslov, kar se knjigovodstva (in davkov) tiče. Nagrade so običajno kompenzacije za oglaševanje - ti meni pol ure oglasov, jaz tebi tri televizorje, s papirji pa ne bomo komplicirali, prav?


Jasno. Lih zato bi moral tisti, ki je dobil zadevo, vztrajati pri tem, da dobi kak papir zravn. Trojanci so bli tazadno, k podarjenmu konju niso v zobe gledal... :>

AmaranthK ::

No, meni res ni na pamet padlo, da bi tam težila tistemu fantu, ki mi je prinesel TV, dejansko je samo nek "poštar" radia bil, pa tudi pričakovala sem, da pač je nekako to urejeno..problem ni glede mene, ker so mi na uradnem servisu dejali, da bodo garancijo upoštevali, imam mail, lahko dokažem, če bi karkoli težili, stvar je le v prodaji, ker je malo brezveze, da prodam nov televizor po smešno nizki ceni, zato, ker drugim kot meni pa ne bi upoštevali garancije..

scipascapa ::

kateri TV?

mitja73 ::

Zato pa si uredi garancijo, tebi mora pravilno izpolnjen garancijski list izdati radio1. Če si iz LJ se zapelji v Stegne na sedež in vztrajaj.

AmaranthK ::

scipascapa je izjavil:

kateri TV?


Philips Ambilight.

mitja73 je izjavil:

Zato pa si uredi garancijo, tebi mora pravilno izpolnjen garancijski list izdati radio1. Če si iz LJ se zapelji v Stegne na sedež in vztrajaj.


To je problem, nisem iz Lj, med tednom v Novi Gorici, med vikendom v Novem mestu, ker pa imam faks med tednom je to malo težko..najraje bi jim pisala pač, če vsaj izdajo neko dokumentacijo če ne drugega..pač, da so mi podarili preko nagradne igre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AmaranthK ()

NLight ::

Zakaj sploh sodeluješ v nagradni igri. če ne rabiš televizije?

AmaranthK ::

Ne ni to, pač ugotovila sem namig, poslala sms in so me poklicali, sreča pač..ampak trenutno je bolje, da jo prodam, kot da mi stoji v kotu v škatli.

Ljudje tudi čokolad ne potrebujejo pa 100 litrov vode z okusom verjetno tudi ne vsi, pa pač sodelujejo, probaš, če ti rata je super, če ne pa tudi prav.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: AmaranthK ()

NLight ::

AmaranthK je izjavil:

Ne ni to, pač ugotovila sem namig, poslala sms in so me poklicali, sreča pač..ampak trenutno je bolje, da jo prodam, kot da mi stoji v kotu v škatli.


Kaj pa starši, sestra, brat? Mogoče kateri od njih potrebuje novi TV...

AmaranthK ::

Doma imamo TV star eno leto, sestra živi na svojem in ji prav tako nič ne manjka..sama sem pa študentka in bi mi trenutno bolj prav prišel kakšen dodaten €.

mitja73 ::

Zato pa raje daj oglas magari sem gor, še bolje na bolho.
To tu ti ne bo prineslo denarja.

AmaranthK ::

Vem vem, je na bolhi že kar nekaj časa, tukaj sem pisala dejansko samo zaradi inšpektorja, kasneje je naneslo na garancijo, ne skušam nič prodati tukaj, samo tema se je postala obsežna okoli tega.:)

mitja73 ::

AmaranthK je izjavil:

Vem vem, je na bolhi že kar nekaj časa, tukaj sem pisala dejansko samo zaradi inšpektorja, kasneje je naneslo na garancijo, ne skušam nič prodati tukaj, samo tema se je postala obsežna okoli tega.:)

in zakaj ne poiskušaš še tu prodat če pa rabiš denar ??

AmaranthK ::

Par jih je že pisalo samo se niso odločili, mislim, da takoj ko omenim garancijo bo enaka situacija kot na bolhi..

mitja73 ::

Ja zato pa si uredi garancijo. Je že bil klic in dopis na Radio1 ?
Napiši jim na FB, čeje javno boš imela urejeno garancijo v 1 uri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Okapi ::

Ali pa prodaš brez garancije, big deal. Pač rečeš, tv brez garancije, polovična cena, vzemi ali pusti. Prihraniš si vse te komplikacije, o katerih pišeš. Inšpektorji z vsem tem nimajo čisto nič - tv je tvoj, z njim lahko delaš, kar hočeš. Če misliš, da boš lahko s potrjeno garancijo ali računom televizor prodala 100 ali 50 evrov dražje, pa pač upoštevaš enega od nasvetov, ki si ga tu dobila (greš na radio po potrdilo, greš potrdit garancijo na servis ...).

O.

AmaranthK ::

Okapi je izjavil:

Ali pa prodaš brez garancije, big deal. Pač rečeš, tv brez garancije, polovična cena, vzemi ali pusti. Prihraniš si vse te komplikacije, o katerih pišeš. Inšpektorji z vsem tem nimajo čisto nič - tv je tvoj, z njim lahko delaš, kar hočeš. Če misliš, da boš lahko s potrjeno garancijo ali računom televizor prodala 100 ali 50 evrov dražje, pa pač upoštevaš enega od nasvetov, ki si ga tu dobila (greš na radio po potrdilo, greš potrdit garancijo na servis ...).

O.


Sem kontaktirala radio 1, pa da vidimo, če bo kakšen odgovor in kakšen.:)

tx-z ::

Samo kot info, že par izdelkov, ki sem jih kupil (razni mobiteli, računalniška oprema) ni imela nikoli podpisanega garancijskega lista - so rekli da to se vedno dela ob 1. uveljavitvi (različni prodajalci isto povedali)...
tx-z

Okapi ::

Če imaš račun, je garancijski list itak bolj za okras kot kaj drugega.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8312022 (9355) starfotr
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11513736 (11408) kratos
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414072 (12008) solatko
»

Popravilo telefona galax s2 - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
161498 (1195) Hayabusa
»

izsiljevanje z garancijo ?

Oddelek: Loža
353089 (2043) OZZY

Več podobnih tem