Forum » Šola » Fizika pomoč
Fizika pomoč
Stewie ::
Pozdravljeni!
Prosim za pomoč pri reševanju dveh nalog pri fiziki, ker se jih nekako sploh neznam lotiti.
Hvala, Kaja
Prosim za pomoč pri reševanju dveh nalog pri fiziki, ker se jih nekako sploh neznam lotiti.
Hvala, Kaja
- zavaroval slike: Mavrik ()
TheKekec ::
Pa saj imaš skoraj vse že napisano. Poskušaj slediti navodilom pri nalogah....
Ali se sploh ne znaš lotit?
Ali se sploh ne znaš lotit?
mosquito234 ::
Meni so pri fiziki najbolj pomagale knjige od Hinka Šolinca, naloge so noter, kako prideš do rešitve, pa fajn je opisano vse, mogoče najdeš tam kaj koristnega kar bi ti pomagalo :)
Unknown_001 ::
Ok? Ne znaš razstavljat sil na komponente? A bi ti bilo lažje če poševne sile ko imaš sistem zrisan v skici razstaviš na Fx in Fy komponente? Saj kotne funkcije znaš uporabljat, right? Well če ne gre, a vsaj pitagorov izrek...?
Imej v mislih da mora biti vedno ravnovesje sil prisotno pri statiki. Torej osnova oz. orodje za reševanje je 1. Newtonov zakon. Vsota vseh sil v sistemu mora biti 0.
Torej ko imaš sile razstavljene, vse znane in neznane sile vstaviš v enačbe. Na primer za y os ( Fg - Fv1y - Fv2 y = 0)
Pozicije sil, dokler se ne ukvarjaš z momenti, niso pomembne. Če so vzporedno usmerjene (najlažje to dosežeš z razstavljenjem na osi koordinatnega sistema in potem za vsako os posebej računaš) jih skalarno seštevaš in odšetevaš. Pa mej v glavi da mora biti vsako vozlišče v ravnotežju. Ni ti treba gledati celega sistema ampak samo vozlišča, na primer, samo tam kjer je vrv obremenjena itd. vse točke v sistemu morajo zadostiti pogoju 1. Newtonovega zakona.
Imej v mislih da mora biti vedno ravnovesje sil prisotno pri statiki. Torej osnova oz. orodje za reševanje je 1. Newtonov zakon. Vsota vseh sil v sistemu mora biti 0.
Torej ko imaš sile razstavljene, vse znane in neznane sile vstaviš v enačbe. Na primer za y os ( Fg - Fv1y - Fv2 y = 0)
Pozicije sil, dokler se ne ukvarjaš z momenti, niso pomembne. Če so vzporedno usmerjene (najlažje to dosežeš z razstavljenjem na osi koordinatnega sistema in potem za vsako os posebej računaš) jih skalarno seštevaš in odšetevaš. Pa mej v glavi da mora biti vsako vozlišče v ravnotežju. Ni ti treba gledati celega sistema ampak samo vozlišča, na primer, samo tam kjer je vrv obremenjena itd. vse točke v sistemu morajo zadostiti pogoju 1. Newtonovega zakona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Konkreten namig 2
V tem sistemu imaš delujoče samo 3 sile.
ena od teh sil je Fg.
Ostali dve sili nasprotujeta sili Fg, tako da je seštevek razstavljenih sil v Y osi (os s katero je vzporedna sila Fg) enak 0. Torej Fy1+Fy2=Fg ali drugače Fy1+fy2-Fg=0
Spet gledamo od začetka in se osredotočimo na X os. V sistemu imaš 3 sile. Za Fg veš da z X osjo nima nič. Torej edina logična razlaga da je sistem stabilen je, da sta komponenti Fix enaki torej Fx1=Fx2 ker je Fx1-Fx2=0 torej 1. newtonov zakon.
V tem sistemu imaš delujoče samo 3 sile.
ena od teh sil je Fg.
Ostali dve sili nasprotujeta sili Fg, tako da je seštevek razstavljenih sil v Y osi (os s katero je vzporedna sila Fg) enak 0. Torej Fy1+Fy2=Fg ali drugače Fy1+fy2-Fg=0
Spet gledamo od začetka in se osredotočimo na X os. V sistemu imaš 3 sile. Za Fg veš da z X osjo nima nič. Torej edina logična razlaga da je sistem stabilen je, da sta komponenti Fix enaki torej Fx1=Fx2 ker je Fx1-Fx2=0 torej 1. newtonov zakon.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Da, keep going.
Mislim da ti je že malo bolj jasno vse skupaj.
Mislim da ti je že malo bolj jasno vse skupaj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Stewie ::
Mah nevem še manj jasno mi je haha
Torej za odgovor a) mi manjka še koordinatni sistem ampak piše še nariši komponente sil ter označi kote a to v skico ali koordinatni sistem?
Torej za odgovor a) mi manjka še koordinatni sistem ampak piše še nariši komponente sil ter označi kote a to v skico ali koordinatni sistem?
korenje3 ::
hm srednješolska mehanika? strojna šola?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
Sicer pa se mi zdi da je tako...
CosA2=Fg/F2
CosA1=Fg/F1
ker je obtežitev na sredini, so koti in sile enake....
Sicer pa če vstaviš Fg v drugo dobiš: CosA2*F2=CosA1*F1
Zdej če je utež zamaknjena za 10% v recimo F2 stran, potem je to: CosA2*F2*0,9=CosA1*F1*1,1
Se mi zdi da je nekaj takega ali pa ravno obratno.
CosA2=Fg/F2
CosA1=Fg/F1
ker je obtežitev na sredini, so koti in sile enake....
Sicer pa če vstaviš Fg v drugo dobiš: CosA2*F2=CosA1*F1
Zdej če je utež zamaknjena za 10% v recimo F2 stran, potem je to: CosA2*F2*0,9=CosA1*F1*1,1
Se mi zdi da je nekaj takega ali pa ravno obratno.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matematika - pomoč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 26937 (23512) | daisy22 |
» | Statika- trenjeOddelek: Šola | 2671 (2318) | gzibret |
» | [Numerične metode]- Pomoč pri nalogiOddelek: Šola | 1378 (1377) | Bojevnik |
» | [Fizika] Sile (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 13141 (12230) | seminal |
» | Vaje za fizikoOddelek: Šola | 2773 (2582) | gzibret |