» »

2015 Testi letnih pnevmatik

2015 Testi letnih pnevmatik

Buggy ::

energetik je izjavil:

D3m je izjavil:

Cena?

Jaz jih mislim vzeti v Les Trgovini (uvoznik) za 61EUR oz. če mi uspe se izpogajati za 55EUR kos.

Prodaja ta firma tudi fizičnim osebam? Ker kakor vidim imajo samo prodajo podjetjem.


Jaz sem jo za 60€ dobil tukaj...poklical cez eno uro prisel po njih. Je pa to v LJ Stepanjsko naselje.

AndrejO ::

Buggy je izjavil:


ja bi te lepo prosil za povezavo, se bolj pa ce sam predlagas vrednost pumpanja.


Tukaj, skoraj na koncu (str. 98) najdeš ETRTO tabele.

Buggy je izjavil:

Zgoraj sem ze nalimal link, kaj mi pise na pokrovcku za bencin glede filanja gum, v homologaciji pa je pod 17 col feltno napisana dimenzija 225/45/17 91W

Avto je tezak 1700 kil, karavan s pogonom na prednjo os.

pa se cisto nova trenutna guma Nexen N8000 225/45/16 94W XL (made in Korea, Treadwear 280, rating AA), napumpal sem jo na 2.5 bara...dobil napumpano na 2.3, pa je bil mal cuden feeling...zdej je bolse.

Data error... 225/45R16, gor pa omenjaš 225/45R17. Ignoriral bom nemogočo R16 dimenzijo in si mislil, da imaš R17.

Pogledam po navadni tabeli za indeks 91 pri 2,3 bar in dobim 575 kg. Potem pogledam po XL tabeli za indeks 94 in 575kg in dobim 2,4 bar. Če bi želel "eco" varianto, potem bi lahko to gumo napolnil do

2,3 je bilo definitivno manj, kot pa je predvidena nosilnost glede na predpisan tlak za navadno gumo z indeksom 91. Če si jih napolnil na 2,5 bar po krajši vožnji do pumpe, potem (ugibam brez manometra) je verjetno njihov "hladni tlak" sedaj blizu cca. 2,4 bar.

Če nimaš manometra, da bi pred vožnjo preveril tlak v gumah, potem upoštevaj, da se bo XL guma do pumpe segrela manj, kot pa navadna. Hkrati pa se bo tudi bolj izpraznjena guma segrela bolj in hitreje, kot pa bolj napolnjena.

Guma se segreje iz istega razloga, kot se segreje npr. kos pločevine, ki ga prepogibaš, dokler ga ne zlomiš. Stranska stena gume se zvije, ko nosi težo in zravna, ko se sprosti. XL stene so bolj toge, zato manj zvijanja in manj gretja. Bolj prazne gume povzročijo več zvijanja in zato več gretja.

Za ilustracijo zakaj je to relevanten podatek: pri tvoji 225/45R17 gumi se vsak del stranske stene pri hitrosti 50km/h upogne in nato sprosti cca. 7x vsako sekundo. Ali povedano drugače: več kot 500x za vsak 1km.

Buggy ::

... ja res gre za 17 colko. Bom videl kaksna bo obraba (se bo videlo ze cez kaksen mesec) pri terenutnih 2.5 bara, ki so za obcutek pravsnji. Hvala za informacije AndrejO.

Ajnstajn` ::

Kakšna 225/45/17 letna guma je sedaj best buy price/performance?
//

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Nexen N8000.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

D3m je izjavil:

Nexen N8000.


ti si očitno nek vulkanizer k tako siliš te slabe gume ljudem :D

D3m ::

To je moje osebno mnenje. Sploh pa je vprašal za price/performance bolje, da ne bi tako vprašal, ker odgovor je potlej na dlani.

Sem pa čutil, da se boš oglasil. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

svoje osebno mnenje si podal skozi 5 strani te teme. Mislim, da so uporabniki dojeli, da so ti všeč poceni korejske Nexen gume, tako kot so dojeli da meni niso. zato sem jaz s tem zaključil ;) Kaj ko bi še ti? ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Niso dojeli, če še zmeraj sprašuejo. Nekaterim je potrebno večkrat povedati.

Če ti niso pa mu priporočaj kaj drugega? Kumho recimo. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

Olórin je izjavil:

D3m je izjavil:

Nexen N8000.


ti si očitno nek vulkanizer k tako siliš te slabe gume ljudem :D
Ker ti si pa nek hud strokovnjak?
In tile verjetno nimajo pojma, kaj počnejo na testih, a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Olórin ::

očitno ne, ker testi niso konsistenčni. Ista firma je v isti sezoni enkrat na tretjem mestu enkrat pa na zadnjem.
Razen če je tebi logično, da je neka guma enkrat na tretjem mestu enkrat pa na 17. (sedemnajstem).

Ali pa je firma izjemno slaba in dela nekonsistenčne produkte.

vir:

D3m je izjavil:

Očitno dovolj za kupce.

Spodaj pa še testi.

Tyre Test Results:
3rd: 2013 Auto Bild Performance Summer Tyre Test (225/35 R18)
6th: 2012 Auto Bild 20 inch Tyre Test (245/30 R20)
10th: 2012 EVO Summer Tyre Test (225/45 R17)
11th: 2012 Autobild 50 Tyre Braking Test (225/45 R17)
11th: 2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
13th: 2011 Auto Zeitung Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
14th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
17th: 2013 European Summer Sports Tyre Test (225/45 R17)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Ja samo je malo odstopanje pri 225/45/17 mesto do dva potlej pa večje pri 2013, kar je edino. Pol so pa že različne velikosti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

Aha in delajo tako nekonsistenčne produkte da so enkrat najslabši enkrat najboljši. Super ja.
Ne znajo niti ohranjat kvalitete vulkanizacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Zheegec ::

D3m je izjavil:

Nexen N8000.

a daj no. imel sem dvoje nexen gum (letne in zimske), pa so bile oboje podpovprečne. Nevem, kako jim rata narediti gumo, ki ima hkrati slab oprijem, pobere jo pa enako hitro, kot Pirelli PZero, ki imajo 3x boljši oprijem...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Olórin ::

enostaven odgovor... nekonsistenčna kvaliteta vulkanizacije.
Stavim da guma z drugim DOTom se je obnašala bolje.

Zato se čungalunga znamk ne kupuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Olórin je izjavil:

Aha in delajo tako nekonsistenčne produkte da so enkrat najslabši enkrat najboljši. Super ja.
Ne znajo niti ohranjat kvalitete vulkanizacije.


Potlej tudi Dunlop ni konsistenten.

Tyre Test Results:
2nd: 2012 ACE Touring Summer Tyre Test (205/55 R16)
3rd: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
4th: 2010 European Summer Tyre Test - 185/65 r15 (185/65 r15)
4th: 2010 Auto Zeitung Premium Touring Tyre Test (205/55 r16)
4th: 2012 Auto Express Summer Tyre Test (205/55 R16)
6th: 2010 Autocar Tyre Test - FWD (205/55 r16)
6th: 2011 European Summer Tyre Test - 195/65 R15 (195/65 r15)
7th: 2011 Finnish ECO Touring Tyre Test (205/55 r16)
7th: 2012 Autoreview Touring Tyre Test (205/55 R16)

Zheegec je izjavil:

D3m je izjavil:

Nexen N8000.

a daj no. imel sem dvoje nexen gum (letne in zimske), pa so bile oboje podpovprečne. Nevem, kako jim rata narediti gumo, ki ima hkrati slab oprijem, pobere jo pa enako hitro, kot Pirelli PZero, ki imajo 3x boljši oprijem...


Pridem naokrog, da ti prbijem šamar :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Olórin ::

Dunlop se vseeno premika od 2 do 7 mesta, to je odstopanje 5 mest. Ne pa 14 mest.

5 mest odstopanja dobiš s tem, da v test daš Michelin, Bridgestone, Continental in Pirelli, pa si takoj za 4 mesta slabši. Če jih ne daš pa si 4 mesta boljši...

Ma 14 mest razlike je pa brutalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Jaz gledam, da so mere enake in kako se premikajo. Ne zdaj 225/35/18 primerjati z 225/45/17.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

saj me ne briga, kupi kar hočeš. samo ne priporočaj takih smeti naokoli no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Če je človek vprašal za price/performance. Cena mu je očitno pomembna ali da 50EUR za gumo ali 100EUR. Lahko mu damo 100EUR za gumo pa še zmeraj ne bo siguren, če je to to. :)

A ti v trgovini kupiš takoj 1kg kruha za 10EUR?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Olórin ::

Uniroyal Rainexpert je dokaj poceni in je zagotovo boljša od Nexen.

Samo na žalost se hitro obrablja. (hitreje kot bi oprijem opravičil).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

In zakaj nisi tega napisal namesto, da se z mano bockaš?

Koliko je razlike med obema?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedGone ::

Fundamentalna napaka, ki jo delate pri branju teh testov, je ignoriranje dimenzij.
Gumba istega proizvajalca v eni dimenziji nima enako sestavo kot guma z istim imenom v sosednji dimenziji - če bi jo imela je to instant najslabša ocena na testu.
Test velja za konkretne navedene dimenzije, mal drugačna dimenzija pomeni mal drugačno sestavo gume.
Ne mi jamrat kako je dimenzija skor enaka - ker zaradi majhne drugačnosti dimenzije različni proizvajalci različno močno spremenijo sestavo gume.
Pomeni da kar je špica v 205/55R16, je v 215/50/R16 mogoče le povprečje, ker je konkurenca mogoče ravno pri 215 ubrala mal drugačno sestavo in dosegla bolši lokalni optimum.

Drug zelo pomemben faktor je teža vozila s katerim se testira gumo: različne teže iz iste pnevmatike 'potegnejo' različno količino oprijema. Ista guma se na dveh različno težkih avtomobilih v splošnem obnaša različno.

Vse to sledi iz zgodbe, zakaj širina gume sploh vpliva na oprijem. Naivna osnovno/srednješolska fizika namreč trdita da ne vpliva - trenje je (kao) linearno odvisno do mase, centrifugalna sila tudi, ergo se masi pokrajšata in sledi da je oprijem neodisen od dimenzij gume. Ampak stvari so precej bol zapletene, en super prispevek izpred 10 let na vpiv dimenzij pnevmatike na oprijem:

Warning - long!

The school physics books tell you that the coefficient of friction is a constant, but in reality this is an oversimplification. In the case of tyres, the coefficient of friction drops off as you increase the weight on the wheel. This is why you can tune a car's handling by adjusting the anti-roll bar, and also why you *can't* tune with anti-roll bars if the load on the tyres is too small (the vehicle is overtyred).

Because of this, the bigger the contact patch the more grip you can get. In a drag race, dropping the tyre pressure increases the contact patch area and increases grip. Even on road bikes you will see people dropping the tyre pressure to almost nothing for the absolute maximum grip down the strip.

BUT, when you look at lateral grip (side force) other factors start to matter. The tyre develops side force because of the slip angle between the tyre and the road. This slip angle means the tread is being pulled sideways by the road surface. At the front of the contact patch the deflection is relatively small. As you move back along the contact patch the deflection increases steadily. At some point, the sideways forces in the tyre exceed the friction between the tread and the road and the tread starts to slip relative to the road. When the tread is slipping like this it produces less grip on the road. Now imagine increasing the slip angle and imagine what effect this has on the side force. As the slip angle increases the sideways deflection builds up quicker so the front of the contact patch works harder. But more and more of the back of the contact patch is sliding and losing grip. At some point you reach a maximum point where more slip angle means less side force because you are losing more grip at the rear of the contact patch that you are gaining at the front. This is often referred to as 'breaking away' where you ask the tyre for more grip and end up getting less.

The longer the contact patch is, the more gradually this break away occurs. If you shorten the contact patch, the break away occurs more abruptly but you get more absolute grip at the peak. This is because there is less variation in sideways distortion between the front and back of the contact patch, more of the contact patch reaches maximum grip and starts to slide at the same point. Having a shorter contact patch also means you get less self-aligning torque so there is less feedback through the steering about how close the tyres are to breaking away.

When you fit wider tyres, what you're doing is making the contact patch wider and shorter for the same tyre pressure. This means you get a more abrupt breakaway but more grip right on the limit. The disadvantage is more expensive tyres, more tramlining and steering kickback, more wind and rolling resistance and noise, less grip in slippery conditions, a more abrupt breakaway to catch out the unwary driver and less warning through the steering about how close the tyres are to breaking away.

This probably explains why manufacturers tend to put wide tyres on high performance cars and narrower ones on ordinary family saloons.
Zbogom in hvala za vse ribe

Olórin ::

D3m je izjavil:

In zakaj nisi tega napisal namesto, da se z mano bockaš?

Koliko je razlike med obema?


Uniroyal v dežju prime kot da se pelješ po tirnicah, sem bil zelo presenečen ko sem jo testiral in primerjal s prejšno Bridgestone.
vsaj na mojem avtu je bilo tako.

So se pa dejansko obrabile smešno hitro.. Ponavadi imam gume na vozilu kakih 50.000 km, Uniroyal sem zamenjal dosti prej.
Tako da če delaš malo kilometrov so Uniroyal odlična izbira, če jih delaš veliko pa niso najboljše ker boš moral na max 2 sezoni menjat gume.

WarpedGone je izjavil:

Fundamentalna napaka, ki jo delate pri branju teh testov, je ignoriranje dimenzij.
Gumba istega proizvajalca v eni dimenziji nima enako sestavo kot guma z istim imenom v sosednji dimenziji - če bi jo imela je to instant najslabša ocena na testu.
Test velja za konkretne navedene dimenzije, mal drugačna dimenzija pomeni mal drugačno sestavo gume.
Ne mi jamrat kako je dimenzija skor enaka - ker zaradi majhne drugačnosti dimenzije različni proizvajalci različno močno spremenijo sestavo gume.
Pomeni da kar je špica v 205/55R16, je v 215/50/R16 mogoče le povprečje, ker je konkurenca mogoče ravno pri 215 ubrala mal drugačno sestavo in dosegla bolši lokalni optimum.

Drug zelo pomemben faktor je teža vozila s katerim se testira gumo: različne teže iz iste pnevmatike 'potegnejo' različno količino oprijema. Ista guma se na dveh različno težkih avtomobilih v splošnem obnaša različno.

Vse to sledi iz zgodbe, zakaj širina gume sploh vpliva na oprijem. Naivna osnovno/srednješolska fizika namreč trdita da ne vpliva - trenje je (kao) linearno odvisno do mase, centrifugalna sila tudi, ergo se masi pokrajšata in sledi da je oprijem neodisen od dimenzij gume. Ampak stvari so precej bol zapletene, en super prispevek izpred 10 let na vpiv dimenzij pnevmatike na oprijem:

Warning - long!

The school physics books tell you that the coefficient of friction is a constant, but in reality this is an oversimplification. In the case of tyres, the coefficient of friction drops off as you increase the weight on the wheel. This is why you can tune a car's handling by adjusting the anti-roll bar, and also why you *can't* tune with anti-roll bars if the load on the tyres is too small (the vehicle is overtyred).

Because of this, the bigger the contact patch the more grip you can get. In a drag race, dropping the tyre pressure increases the contact patch area and increases grip. Even on road bikes you will see people dropping the tyre pressure to almost nothing for the absolute maximum grip down the strip.

BUT, when you look at lateral grip (side force) other factors start to matter. The tyre develops side force because of the slip angle between the tyre and the road. This slip angle means the tread is being pulled sideways by the road surface. At the front of the contact patch the deflection is relatively small. As you move back along the contact patch the deflection increases steadily. At some point, the sideways forces in the tyre exceed the friction between the tread and the road and the tread starts to slip relative to the road. When the tread is slipping like this it produces less grip on the road. Now imagine increasing the slip angle and imagine what effect this has on the side force. As the slip angle increases the sideways deflection builds up quicker so the front of the contact patch works harder. But more and more of the back of the contact patch is sliding and losing grip. At some point you reach a maximum point where more slip angle means less side force because you are losing more grip at the rear of the contact patch that you are gaining at the front. This is often referred to as 'breaking away' where you ask the tyre for more grip and end up getting less.

The longer the contact patch is, the more gradually this break away occurs. If you shorten the contact patch, the break away occurs more abruptly but you get more absolute grip at the peak. This is because there is less variation in sideways distortion between the front and back of the contact patch, more of the contact patch reaches maximum grip and starts to slide at the same point. Having a shorter contact patch also means you get less self-aligning torque so there is less feedback through the steering about how close the tyres are to breaking away.

When you fit wider tyres, what you're doing is making the contact patch wider and shorter for the same tyre pressure. This means you get a more abrupt breakaway but more grip right on the limit. The disadvantage is more expensive tyres, more tramlining and steering kickback, more wind and rolling resistance and noise, less grip in slippery conditions, a more abrupt breakaway to catch out the unwary driver and less warning through the steering about how close the tyres are to breaking away.

This probably explains why manufacturers tend to put wide tyres on high performance cars and narrower ones on ordinary family saloons.


Lepo napisano, hvala za zanimiv citat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Mislil sem razlike v ceni.

Moja napaka.

Potlej naj se pa Ajnstajn odloči.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

Uniroyal 85 EUR
Nexen 65 EUR
Continental 95 EUR

Sava Intensa 85 EUR


Nexen so sumljivo poceni.
Sicer pa se mi ne da več debatirat o Nexen, naj kupi kar želi. Ampak če bo bilokdaj nekdo trčil vame zaradi slabih gum, ga zagotovo tožim :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Sumljive niso. Je pa to zaradi poceni delovne sile. Delajo jih na Kitajskem.

Primer:

Tudi mi imamo program Mitutoyo in je razlika v ceni pri isti kvaliteti velika. Višinomer, ki je delan na Japonskem je dražji, kot podobni model delan na kitajskem pod istimi pogoji, ki je cenejši do 200EUR. Razlaga s strani proizvajalca je zaradi cene delovne sile.

Anyway naj se odloči Ajnstajn po prebranem. To je vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Zheegec ::

Zheegec je danes ob 10:33:16 izjavil:
D3m je včeraj ob 23:00:03 izjavil:
Nexen N8000.

a daj no. imel sem dvoje nexen gum (letne in zimske), pa so bile oboje podpovprečne. Nevem, kako jim rata narediti gumo, ki ima hkrati slab oprijem, pobere jo pa enako hitro, kot Pirelli PZero, ki imajo 3x boljši oprijem...


Pridem naokrog, da ti prbijem šamar :D

No, ti kar pridi. Mojega avta v vsakem primeru ne boš več vozil, ker se bomo zaleteli :)

Anyway, 2x komplet Nexen sem primerjal s pirelli istih dimenzij in Nexen NI upravičil 40% nižje cene. Niti blizu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

Ste pa uživali v adrenalinu. :> Kere si mel N8000 ali N6000?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zheegec ::

N8000 kolikor se spomnim... Oznak zimskih se pa ne spomnim. V glavnem pač njihove "najboljše" če to obstaja :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Olórin ::

navadno je najslabše od najboljših še vedno boljše kot najboljše od najslabših :)

D3m ::

Kolikor se spomneš? Anyway se vidiva.
|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

Olórin je izjavil:

Aha in delajo tako nekonsistenčne produkte da so enkrat najslabši enkrat najboljši. Super ja.
Ne znajo niti ohranjat kvalitete vulkanizacije.
Ja seveda, v sodobni tovarni, kjer je praktično vse avtomatizirano.
Razlike so zaradi različnih metod ocenjevanja, uporabe različnih testnih vozil, predvsem pa se menjajo tudi gumene zmesi, proizvajalci dodajo velikokrat samo kakšen "Plus" k imenu, pa so lastnosti na mokre povsem druge.
Mislim da je Nexen ravno 2013 pri modelu NBlue HD spremenil mešanico, in rezultati na testih po tem so na mokrem bistveno boljši. Zato pa ste eni smešni, ker ste 5 let nazaj probali 1 model gume in pravite da je celotna znamka za v smeti. Pri tem da praktično na 2 leti izboljšujejo mešanice in da ima vsaka znamka vsaj 5 različni letnih modelov v ogromno različnih dimenzijah.

Olórin ::

energetik je izjavil:

Olórin je izjavil:

Aha in delajo tako nekonsistenčne produkte da so enkrat najslabši enkrat najboljši. Super ja.
Ne znajo niti ohranjat kvalitete vulkanizacije.
Ja seveda, v sodobni tovarni, kjer je praktično vse avtomatizirano.
Razlike so zaradi različnih metod ocenjevanja, uporabe različnih testnih vozil, predvsem pa se menjajo tudi gumene zmesi, proizvajalci dodajo velikokrat samo kakšen "Plus" k imenu, pa so lastnosti na mokre povsem druge.
Mislim da je Nexen ravno 2013 pri modelu NBlue HD spremenil mešanico, in rezultati na testih po tem so na mokrem bistveno boljši. Zato pa ste eni smešni, ker ste 5 let nazaj probali 1 model gume in pravite da je celotna znamka za v smeti. Pri tem da praktično na 2 leti izboljšujejo mešanice in da ima vsaka znamka vsaj 5 različni letnih modelov v ogromno različnih dimenzijah.


me ne zanima. Če bo po koncu te sezone se izkazalo da so omenjene gume dejansko odlične, pa bom spremenil svoje mnenje.
Menim sicer, da se moje mnenje ne bo spremenilo, ker guma, ki je 40% cenejša od najboljših na trgu pač ne more biti dobra :)

Še od Savinega modela je Nexen cenejša za 25%.

Tako da očitno gre tukaj samo za vulkanizerje, ki bi radi prodali in zaslužili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

Meh, kakšnih 40 %. Npr. v dimenziji 185/60/14 so najboljše ContiPremiumContact5 cca. 55EUR, Nexen NBlueHD pa 45EUR. Jasno da pri tako majhni razliki res brezveze vzeti Nexen.
Pri določenih dimenzijah pa so nekatere znamke nerazumljivo drage, zaradi majhnega števila prodanih izdelkov v tisti dimenziji. Recimo pri meni 185/65/14 je Nexen prav tako 45EUR, Continental pa že kar 70EUR (in to slabša, EcoContact5).
Nexen pa ne, ampak gume primerljivih dimenzij podobne cene. In veliko cenejše kot nekatere "premium" znamke. In v takih primerih so sigurno p/p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Maxl ::

Torej Nexen N800 za 225/45/R17, da ali ne?

Assass1n ::

Jaz jih imam točno te par dni in sem zadovoljen. Nisem pa nek racing driver kot večina tukaj :D . Odloči se sam, jaz ti jih brez slabe vesti priporočam.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

WarpedGone ::

Torej Nexen N800 za 225/45/R17, da ali ne?

Zakaj ne rabljene sava?
Dobiš še ceneje, prime enako zanič.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Maxl je izjavil:

Torej Nexen N800 za 225/45/R17, da ali ne?
Po mojem komot, poglej pa še Hankook Ventus, maš celo z A-oprijemom na mokrem v tvoji dimenziji, pa tudi ugodne cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

Še nekaj za Olorina, kako zgleda Nexen tovarna, kjer proizvajajo po njegovem mnenju tako zanič in nekonsistentne produkte:)) :



AvtoR ::

Od danes je dejansko tudi Pirelli kitajska guma:))

D3m ::

Jup.

It was announced that Pirelli shareholders has accepted a €7.1 billion bid from ChemChina for the world's fifth-largest tire maker


:)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Greg91 ::

Pozdravljeni!

Ima mogoče kdo kakšne izkušnje z to spletno trgovino. Gledam namreč te pnevmatike in imajo kolikor sem zasledil najnižjo ceno. Kakršenkoli odziv bi bil zelo dobrodošel =)

mitja73 ::

Gum se ne splaca vzet preko spletne. Manjsi vulkanizer in mal pogajanja in je cena najnizja.

Greg91 ::

Hvala vseeno ampak ta odgovor mi ne pomaga kaj dosti, če bi se imel namen ukvarjati z vulkanizerji, bi brez skrbi to že storil. Mene izključno zanimajo morebitne izkušnje z prej omenjeno spletno trgovino.

D3m ::

Ne poznam. Probaj verjetno ne grizejo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

veqlargh ::

Itak, ker te manjši vulkanizerji so pa na vsakem vogalu no. 1x sem probal pri Boltezu, 1x pri Jenkotu, 1xpri Profilu. NIKOLI niso bli cenejši od online, NIKOLI. S tem, da so ponujal brezplačno montažu je blo vedno razlike za do ene gume. Da bom pa ko podivjan iskal enega malega vulkanizerja bog ve kje... dejte no. S tem, da bo po možnosti mel še centrirno mašino zjebano in bom potem vozil še drugam, ne hvala. Verjamem, da se kje splača, ampak ne pa kar povprek s tem.

Greg91: kupil pri njih predlani zimske gume, brez težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

Olórin ::

energetik je izjavil:

Še nekaj za Olorina, kako zgleda Nexen tovarna, kjer proizvajajo po njegovem mnenju tako zanič in nekonsistentne produkte:)) :





maso za gume mora pripraviti človek. Nadaljni postopek je irelevanten.

energetik je izjavil:

In v takih primerih so sigurno p/p.


ne, niso. gre za slabo gumo, k ne uporaviči svoje nizke cene. Razen če je to tvoj prvi avto in to tvoja prva guma in ni nisi sprobal še nobene kvalitetne gume, potem boš mislil kako dobro umaš obut avto morda ja. Ker neveš kakšna bi dobra guma morala bit.

AvtoR je izjavil:

Od danes je dejansko tudi Pirelli kitajska guma:))


ja, bomo vidli kako bo to vplivalo na kvaliteto. Upam da bo ostalo na istem nivoju, verjetno pa bo strmoglavilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Sem imel že kvalitetne gume. Je bil čas, da sem probal kaj drugega za manjši denar.
|HP EliteBook|R5 6650U|

theBill ::

Ajnstajn` je izjavil:

Kakšna 225/45/17 letna guma je sedaj best buy price/performance?

Evo ti jo
http://www.gume-pnevmatike.com/products...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pnevmatike (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719029 (3928) Morison
»

Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12226180 (11372) starfotr
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712823 (10473) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777450 (48232) slemarko
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9123506 (21071) denabiker

Več podobnih tem