Forum » Šola » Ko te nategnejo na maturi
Ko te nategnejo na maturi
mcqueen ::
Itak nisi pismen za psihologa in po napisanem sodeč ti je zmanjkalo polovico točk in ne pol točke.
Mislim, da kar obvladam pravopis. Sicer pa na forumu praktično nihče ne piše slovnično. Vključno s teboj.
Se zavedam, da ni ravno stran vrženo leto, če ga bom primerno izkoristil. Kar pa tudi imam namen, če ne drugega se bom učil kakšnega tujega jezika (ima kdo izkušnje z mandarinščino?) ali pa kakšen programski jezik (psiholog, ki zna programirati - bi kar bil dosežek).
Kar pa se tiče robnih primerov. Je res, nekdo bo vedno na robu in izvisel za nekaj točk, v tem primeru sem jaz. Bi pa morali stremeti k temu, da je tega pri visokem šolstvu praktično nič. Ker bodimo realni, kljub temu, da imamo študij brez šolnin, je ta študij daleč od tega, da bi bil zastonj. In če bom nekaj posledično plačal, pričakujem, da ne bo prišlo do takšnih glupih primerov kot so v zgornjem videu. Ker bodimo realni, če bi se seštevali odstotki, bi bila celotna matura veliko bolj fer.
Utk ::
Kdo pa ve kaj je bolj fer. Iz vidika države in nas, je čisto vseeno ali si tam sprejet ti ali nek Joža.
Smurf ::
Tudi, ce bi se sesteli procenti, ni nujno da bi prisel gor. Ali pa tudi, ce bi spisek ljudi izgledal malenkostno drugace (mogoce bi vseeno prisla eden ali dva razlicna), ni garancije, da bi bila boljsa v svojem poklicu.
Kjerkoli imas neko vrednotenje kdo bo sprejet in kdo ne, bo nekomu zmanjkalo cisto malo.
Kjerkoli imas neko vrednotenje kdo bo sprejet in kdo ne, bo nekomu zmanjkalo cisto malo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
FrRoSt ::
Glede na to, da si še bolj mlad (in posledično nepoučen)!
Programsko kodo le proučuj, saj bo to čez čas samoumevno, da si malce pismen tudi s tega področja. Madžarščina je kar zajeban jezik, z vseh strani, koliko je pa perspektiven pa presodi kar sam. Če si morda blizu meje ali dvojezičnosti je morda malce lažje. In tudi če se naučiš samo malo, nekaj je...
O visoko/šolstvu raje ne bi, je tako, kakršno je, lahko bi bilo tedi veliko bolje po eni strani, po drugi ga pa težko spremeniš. Vendar spremembe se dogajajo. Temu se ne da upreti in ne oporekati... Psihologija je že od nekdaj bila najdražji študij.... Važno je, da se preveč ne razkomotiš in zanemariš v tem letu, kakršnokoli že bo. Psihologija ni ravno lahka, so kar zarukani, kolikor mi je znano. Morda bi pa res moral poizkusiti, če se tam vidiš... Potem boš razumel tudi druge procese, zakaj, kako in kdaj te lahko proglasijo za trola!
Menda bi bil tudi pravni vidik tega zanimiv! Samo to prepustimo stroki!
Programsko kodo le proučuj, saj bo to čez čas samoumevno, da si malce pismen tudi s tega področja. Madžarščina je kar zajeban jezik, z vseh strani, koliko je pa perspektiven pa presodi kar sam. Če si morda blizu meje ali dvojezičnosti je morda malce lažje. In tudi če se naučiš samo malo, nekaj je...
O visoko/šolstvu raje ne bi, je tako, kakršno je, lahko bi bilo tedi veliko bolje po eni strani, po drugi ga pa težko spremeniš. Vendar spremembe se dogajajo. Temu se ne da upreti in ne oporekati... Psihologija je že od nekdaj bila najdražji študij.... Važno je, da se preveč ne razkomotiš in zanemariš v tem letu, kakršnokoli že bo. Psihologija ni ravno lahka, so kar zarukani, kolikor mi je znano. Morda bi pa res moral poizkusiti, če se tam vidiš... Potem boš razumel tudi druge procese, zakaj, kako in kdaj te lahko proglasijo za trola!
Menda bi bil tudi pravni vidik tega zanimiv! Samo to prepustimo stroki!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
6151 ::
WhiteAngel je izjavil:
Na psihologijo prideš z 25 točkami na maturi in uspehom 2x odlično.
WTF? V moji generaciji so bili v razredu ene trije odličnjaki v 3. in 4. letniku na kranjski gimnaziji. Biti odličen je pač zaje*ano. Maturo nas je potem pol razreda opravilo nad 25 sicer. Ne vem, a je res taka inflacija ratala z učnimi uspehi?! Mogoče bi morali učne uspehe počasi črtati iz točk za na faks, ker imaš na lažjih gimnazijah avtomatično boljše pogoje potem. No, do začetka študija Glede točk za študij psihologije pa ... well, vsakemu svoje I guess
V moji generaciji nas je bilo ene 5 odličnih vsa leta. Smo imeli gaussovo porazdelitev uspehov ampak jaz za ta uspeh nisem rabil vložiti skoraj nič (poslušanje pri pouku ter nekaj ur učenja za posamezen test) zato pravim da je svinjsko lahko imet odličen uspeh. Tudi za maturo nisem delal nič izven časa pouka, razen za kemijo kjer sem se učil dober teden. Mnenje tukaj je enako, 25 pik dobiš zastonj, z vloženega nekaj tednov truda pa nebi smel pod 30 pik dobit. En težji izpit na faksu dobiti 9+ je zame enakovreden celotnemu letniku gimnazije kar se vloženega časa za učenje tiče.
Phantomeye ::
WhiteAngel je izjavil:
Na psihologijo prideš z 25 točkami na maturi in uspehom 2x odlično.
WTF? V moji generaciji so bili v razredu ene trije odličnjaki v 3. in 4. letniku na kranjski gimnaziji. Biti odličen je pač zaje*ano. Maturo nas je potem pol razreda opravilo nad 25 sicer. Ne vem, a je res taka inflacija ratala z učnimi uspehi?! Mogoče bi morali učne uspehe počasi črtati iz točk za na faks, ker imaš na lažjih gimnazijah avtomatično boljše pogoje potem. No, do začetka študija Glede točk za študij psihologije pa ... well, vsakemu svoje I guess
V moji generaciji nas je bilo ene 5 odličnih vsa leta. Smo imeli gaussovo porazdelitev uspehov ampak jaz za ta uspeh nisem rabil vložiti skoraj nič (poslušanje pri pouku ter nekaj ur učenja za posamezen test) zato pravim da je svinjsko lahko imet odličen uspeh. Tudi za maturo nisem delal nič izven časa pouka, razen za kemijo kjer sem se učil dober teden. Mnenje tukaj je enako, 25 pik dobiš zastonj, z vloženega nekaj tednov truda pa nebi smel pod 30 pik dobit. En težji izpit na faksu dobiti 9+ je zame enakovreden celotnemu letniku gimnazije kar se vloženega časa za učenje tiče.
"jaz sem imel odličen uspeh z malo truda" therefore je imeti odličen uspeh svinjsko lahko.
Kakšno egocentrično razmišljanje, lol.
r/iamverysmart
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
6151 ::
Kaj je egocentričnega v tem, če primerjam težavnost faksa z gimnazijo na tak način?
Dejstvo je, da so srednje šole lahke, zato pa tako velik delež študentov faksa ne konča redno
Dejstvo je, da so srednje šole lahke, zato pa tako velik delež študentov faksa ne konča redno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 6151 ()
Smrekar1 ::
Okej, sem eden izmed tistih študentov, ki ni prišel na željen faks. Valda, vsak mi reče, bi se pa več učil. No zmanjkal mi je praktično pol pike. Ampak kaj čmo, lajf je tak, sem se vpisal na drugo željo. No, par dni nazaj mi pa punca pokaže tole: https://www.facebook.com/UniversityUP/v... Valda, v tistem trenutku se počutim kot najbolj nategnjen človek na svetu. Tko da mogoče mal v premislek vsem bodočim študentom in dijakom. Potrudte se, pa glejte ocene. K na konc je razlika med tem a boš biokemik al pravnik lahk ravno ena ocena razlike pri slovi na maturi.
Je mel kdo drgač prou tak primer? Da je pač mel relativno dost procentov pa nizek skupni seštevek na maturi? Mogoče je pa skrajni čas, da vse skupaj ukinemo pa mamo sprejemce
Če si pod prvo željo dal biokemijo bi lahko dal za drugo željo kemijo. Po točkah sodeč bi prišel notri. V drugem letniku se bi načeloma lahko tudi prepisal na biokemijo, ker prepustnost ni 100% in ti imaš selektivni predmet že narejen na malo težji ravni.
https://www.uni-lj.si/mma/min_pop/20190...
Malo pozno, vem, a prej žal nisem vedel za tvojo dilemo.
hamez66 ::
Itak nisi pismen za psihologa in po napisanem sodeč ti je zmanjkalo polovico točk in ne pol točke.
Mislim, da kar obvladam pravopis. Sicer pa na forumu praktično nihče ne piše slovnično. Vključno s teboj.
Res je. In tudi drugim ne težim zaradi slovnice. To, kar si pa ti napisal v prvem komentarju, pa ni niti za dvojko v šestem razredu osnovne šole. Za nekoga, ki bi rad prišel na faks, ki zahteva več pik od medicine, se nekako ne spodobi pisat na tak način (vulgarno, v slengu, z nepravilno zaključenimi besedami itd.).
Dosan ::
Kaj je egocentričnega v tem, če primerjam težavnost faksa z gimnazijo na tak način?
Dejstvo je, da so srednje šole lahke, zato pa tako velik delež študentov faksa ne konča redno
Sej se zavedaš da zahtevnost gimnazij BLAZNO variira? Imaš vse od Most, kamor hodijo ljudje, ki so imeli popravce v osnovni šoli, do par res zahtevnih gimnazij, ki recimo vsa 4 leta furajo matematiko na višjem nivoju mature.
tikitoki ::
Dvomim, da prideš na katerokoli gimnazijo s slabimi ocenami. Kar ne ovira nekatere pisati bedarij.
bluefish ::
Če je ta tabela pravilna, lani omejitve niso imele Moste, Šentvid, Šubičeva, Škofijska,... aka. lahko prideš tudi s slabimi ocenami iz OŠ. Uspešnost zaključka je pa seveda drugo.
http://www.oshorjul.si/files/2019/01/OM...
http://www.oshorjul.si/files/2019/01/OM...
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: bluefish ()
Dosan ::
Phantomeye ::
Kaj je egocentričnega v tem, če primerjam težavnost faksa z gimnazijo na tak način?
Dejstvo je, da so srednje šole lahke, zato pa tako velik delež študentov faksa ne konča redno
Ne. Pravim, da na podlagi sebe "jaz za ta uspeh nisem rabil vložiti skoraj nič "posplošuješ, da je "svinjsko lahko imet odličen uspeh".
Statistika se ne strinja s tabo.
Dvomim, da prideš na katerokoli gimnazijo s slabimi ocenami. Kar ne ovira nekatere pisati bedarij.
Na moji srednji šoli (nisem bil gimnazijec ... imam pa zaključen magisterij) smo dobili človeka, ki je padel na gimnazijskem programu, potem padel še na našem programu in potem je pristal na triletnem programu ... in če me spomin ne vara, ni zaključil poklicne šole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
link_up ::
Najprej razcisti kaj je slova...v tujem jeziku to nekaj celo pomeni. Nisi vec dijak in ja, zivljenje je/bo polno raznolikosti.
In and Out
lebdim ::
Glavni problem pri maturi je, da pri esejih pri slovenščini že vnaprej pripravijo rešitve, kako mora tvoj esej izgledati in tudi kaj moraš v njem napisati. Skratka, kaznujejo drugače misleče.
otago ::
Glavni problem pri maturi je, da pri esejih pri slovenščini že vnaprej pripravijo rešitve, kako mora tvoj esej izgledati in tudi kaj moraš v njem napisati. Skratka, kaznujejo drugače misleče.
Naceloma pri pouku slovenskega jezika preberejo knjigo, predebatirajo, imajo vadbene eseje. Vsaj pri normalnih solah. Zelo malo verjetno je, da bo dijak prisel z X idejo na plan pri dejanskem eseju. Robni pogoji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
Meizu ::
Ne vem sicer, kateri so zate resni faksi, ampak za psihologijo recimo je ponavadi treba bit v 3. in 4. odličen in imeti 31 od 34 točk na maturi. Nemogoče s skoraj nič truda. Omejitev na medicini je malo nižja, ampak ne veliko.
Za OP pa: pravila so bila jasna že dolgo, torej te ni nihče nategnil. Do 15. oktobra se lahko izpišeš brez negativnih posledic. Odločit se pač moraš, kaj ti več pomeni. Še en poskus na maturi ali nadaljevanje na 2. želji.
FMF, FKKT, FFA, FS, MF, BF, FE, ipd
Na psihologijo prideš z 25 točkami na maturi in uspehom 2x odlično. Nekako primerljivo z težavnostjo enega težjega izpita na faksu, torej nebi smelo predstavljati problema če želiš narediti faks.
Aja to so resni faksi. Ostalo so farse.
lebdim ::
Naceloma pri pouku slovenskega jezika preberejo knjigo, predebatirajo, imajo vadbene eseje. Vsaj pri normalnih solah. Zelo malo verjetno je, da bo dijak prisel z X idejo na plan pri dejanskem eseju. Robni pogoji.
Poglej si rešitve maturitetnega eseja na spletni strani RIC-a. Še vedno se piše razpravljalni ali pa interpretativni esej. Sem bolj usmerjen v naravoslovno področje (matematika-računalništvo), vendar vseeno, na maturi sem imel slovenščino zaradi eseja 2, ampak je to itak že 11 let nazaj, hehe.
xx23 ::
Glavni problem pri maturi je, da pri esejih pri slovenščini že vnaprej pripravijo rešitve, kako mora tvoj esej izgledati in tudi kaj moraš v njem napisati. Skratka, kaznujejo drugače misleče.
Se strinjam. Sem se pa sam že navadil skozi 4 leta pri pouku, da dobiš boljšo oceno, če v eseju napišeš tisto, kar ti je bilo povedano pri pouku. Če kaj sam razmišljaš, je šlo lahko samo na slabše.
Ravno obratno pa pri angleščini. Če nisi napisal 2 do 3 argumente za in proti, sploh brezveze, da si oddal izdelek. Dobiš pa seveda nek povsem random naslov, tako da moraš dejansko razmislit, preden sploh začneš.
tikitoki ::
Če je ta tabela pravilna, lani omejitve niso imele Moste, Šentvid, Šubičeva, Škofijska,... aka. lahko prideš tudi s slabimi ocenami iz OŠ. Uspešnost zaključka je pa seveda drugo.
http://www.oshorjul.si/files/2019/01/OM...
Ce je to res, potem so se stvari mocno spremenile. Mozno, da posledice padca natalitete ze harajo.
lebdim ::
Se strinjam. Sem se pa sam že navadil skozi 4 leta pri pouku, da dobiš boljšo oceno, če v eseju napišeš tisto, kar ti je bilo povedano pri pouku. Če kaj sam razmišljaš, je šlo lahko samo na slabše.
Ravno obratno pa pri angleščini. Če nisi napisal 2 do 3 argumente za in proti, sploh brezveze, da si oddal izdelek. Dobiš pa seveda nek povsem random naslov, tako da moraš dejansko razmislit, preden sploh začneš.
Ravno to. Pri meni je v resnici še vedno danes pri angleščini problem, ker v resnici razmišljam po slovensko in v angleščino prevajam sproti pri govoru. Pisanje v angleščini mi pa ne predstavlja takega problema.
Matura iz matematike je pa recimo daleč najlažja, ker je napisana za celo Slovenijo. Pa se bo še zmeraj našel kdo, ki bo rekel, da je težka. Treba si je tudi kaj zapomnit in razumet. Meni osebno matematika ni težka, niti računalništvo ne, pa vem, da ni vse tako preprosto v življenju. Vsa področja se povezujejo in to čedalje bolj.
imagodei ::
No, še mojih par centov.
Matura kot neke vrste zaključni izpit na ravni države, da se na podlagi tega lahko dela kakšne analize, primerja uspeh dijakov na nacionalni ravni, ocenjuje tudi delo šol, učiteljev, odstopanja v kvaliteti (predvsem z namenom izboljšati pouk tam kjer šepa in ne za to, da bosta Slak pa Požar po medijih obračunavala s prfoksi) - s tem se strinjam. Ne pa kot sprejemni izpit na fakulteto.
To je skregano z vso logiko. Fakultete bi IMO morale biti samostojne pri odločanju, koga sprejmejo na svoj program. Ker jim je v interesu, da pridejo na program najboljši študenti oziroma tisti, z največ motivacije za posamezno smer.
Ja, imam tudi osebno izkušnjo, ki me je stala vpisa na želeno smer in sem - zaradi bebavega sistema in nerazumevanja in pritiskov družine (ja, mlad in neumen sem bil nekoč) - šel študirat kar nekaj, se naslednje leto prepisal, študiral 3 leta biokemijo, spet prenehal ... In ja: v začetku študijskega leta sem kontaktiral referat na fakulteti, kamor sem se želel vpisat; kontaktiral sem predstojnika študijske smeri... Nihče ni bil niti približno zainteresiran za kakršno koli pomoč. Ne morem reči, kaj bi bilo, če bi bil sprejet na moj želeni program - morda bi bil danes ravno tako faliran študent... Bi pa vsaj vedel. In predvsem bi vedel, da se je na izbrani program vpisalo zadosti študentov, ki so bili bolje od mene podkovani v osnovah, ki bi jih zahteval sprejemni izpit za izbrano smer. Tako pa ne vem: lahko mi je zadnje prosto mesto odžrl nekdo z boljšim uspehom pri angleščini in matematiki - ki zagotovo nista predmeta, ki bi jih pri sprejemnih izpitih moral polagati za mojo izbrano smer.
Pojma nimam, kako je sedaj. V času, ko sem jaz delal maturo, so se uspeh + točke na maturi preračunale na lestvico 0-100. Jaz sem jih uspel zbrati 84,00. Minimum za sprejem na mojo izbrano smer je bil 84,40. Jap, 0,4 točke.
O, ja, seveda sem vložil zahtevo za ponovno preverjanje vseh predmetov. Pri štirih pisnih izpitih razen pri enem, so mi našli kakšno spremembo pri končnem številu točk; če se prav spomnim, predvsem v plus. Končne ocene to ni spremenilo. Se pa človek vpraša: ali sem ravno jaz po naključju bil med tistimi, ki jim je ocenjevalec narobe prešteval točke, ali pa bi ponovni pregled vseh maturitetnih pol Gaussa toliko spremenil, da bi jaz prišel do tistih 0,4 manjkajoče točke...
Matura kot neke vrste zaključni izpit na ravni države, da se na podlagi tega lahko dela kakšne analize, primerja uspeh dijakov na nacionalni ravni, ocenjuje tudi delo šol, učiteljev, odstopanja v kvaliteti (predvsem z namenom izboljšati pouk tam kjer šepa in ne za to, da bosta Slak pa Požar po medijih obračunavala s prfoksi) - s tem se strinjam. Ne pa kot sprejemni izpit na fakulteto.
To je skregano z vso logiko. Fakultete bi IMO morale biti samostojne pri odločanju, koga sprejmejo na svoj program. Ker jim je v interesu, da pridejo na program najboljši študenti oziroma tisti, z največ motivacije za posamezno smer.
Ja, imam tudi osebno izkušnjo, ki me je stala vpisa na želeno smer in sem - zaradi bebavega sistema in nerazumevanja in pritiskov družine (ja, mlad in neumen sem bil nekoč) - šel študirat kar nekaj, se naslednje leto prepisal, študiral 3 leta biokemijo, spet prenehal ... In ja: v začetku študijskega leta sem kontaktiral referat na fakulteti, kamor sem se želel vpisat; kontaktiral sem predstojnika študijske smeri... Nihče ni bil niti približno zainteresiran za kakršno koli pomoč. Ne morem reči, kaj bi bilo, če bi bil sprejet na moj želeni program - morda bi bil danes ravno tako faliran študent... Bi pa vsaj vedel. In predvsem bi vedel, da se je na izbrani program vpisalo zadosti študentov, ki so bili bolje od mene podkovani v osnovah, ki bi jih zahteval sprejemni izpit za izbrano smer. Tako pa ne vem: lahko mi je zadnje prosto mesto odžrl nekdo z boljšim uspehom pri angleščini in matematiki - ki zagotovo nista predmeta, ki bi jih pri sprejemnih izpitih moral polagati za mojo izbrano smer.
Pojma nimam, kako je sedaj. V času, ko sem jaz delal maturo, so se uspeh + točke na maturi preračunale na lestvico 0-100. Jaz sem jih uspel zbrati 84,00. Minimum za sprejem na mojo izbrano smer je bil 84,40. Jap, 0,4 točke.
O, ja, seveda sem vložil zahtevo za ponovno preverjanje vseh predmetov. Pri štirih pisnih izpitih razen pri enem, so mi našli kakšno spremembo pri končnem številu točk; če se prav spomnim, predvsem v plus. Končne ocene to ni spremenilo. Se pa človek vpraša: ali sem ravno jaz po naključju bil med tistimi, ki jim je ocenjevalec narobe prešteval točke, ali pa bi ponovni pregled vseh maturitetnih pol Gaussa toliko spremenil, da bi jaz prišel do tistih 0,4 manjkajoče točke...
- Hoc est qui sumus -
Utk ::
Kaj ma veze, nazadnje delaš nekaj 8 ur, lahko ti je lepše kot ti bi bilo v tvoji smeri, lahko ne, bolj odvisno od dosti več drugih stvari kot pa od same šole. Če kdo res hoče točno nekaj, imaš pa praktično za vsako smer kakšno alternativo, že v Sloveniji, če ne, pa malo izven.
otago ::
Naceloma pri pouku slovenskega jezika preberejo knjigo, predebatirajo, imajo vadbene eseje. Vsaj pri normalnih solah. Zelo malo verjetno je, da bo dijak prisel z X idejo na plan pri dejanskem eseju. Robni pogoji.
Poglej si rešitve maturitetnega eseja na spletni strani RIC-a. Še vedno se piše razpravljalni ali pa interpretativni esej. Sem bolj usmerjen v naravoslovno področje (matematika-računalništvo), vendar vseeno, na maturi sem imel slovenščino zaradi eseja 2, ampak je to itak že 11 let nazaj, hehe.
Dobis nalogo, dobil si nasvete kako nalogo pravilno resiti. Nihce te ni prosil, da bi resil svet. Prosili so te, da resis nalogo v okviru zastavljenih smernic. Saj v lajfu(delu) tudi pocnes, kar ze pocnes, zato ker se isce maximum dosezek iz minimalnega vlozka.
Sistem je morda nepravicen. Znak, da je smo banana drzava je nedvomno, da so matematiki pustili, da se Jurcku.. ali je bil Damjan?, da se naloga in rezultat lahko drugace interpretira. Sistem je cisto dovolj dober za povprecnega Janeza in Micko.
Nemci imajo po zveznih dezelah razlicne oblike mature, v Hamburgu koncno oceno da ucitelj, na Bavarskem je pisni in ustni izpit. Pride do velikih razlik, ko pride do vpisa na studij. Posteno?*
Sistem vpisovanja na fakultete pa je vsaj na umetniskih dokazal, da se preferirajo druzinske povezave. Si zelite to vsepovsod?
* Zavoljo tega imajo mnoge univerze, fakultete lastne sprejemne izpite. Ze kar vidim uspesnega kandidata z saskim dialektom pred komisijo svabskega dialekta...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
tony1 ::
" Sistem je morda nepravicen. Znak, da je smo banana drzava je nedvomno, da so matematiki pustili, da se Jurcku.. ali je bil Damjan?, da se naloga in rezultat lahko drugace interpretira. Sistem je cisto dovolj dober za povprecnega Janeza in Micko."
Mature ni naredil Jurček. Zapomniš si tako, da se spomniš krilatice "Jure brez Mature"
Mature ni naredil Jurček. Zapomniš si tako, da se spomniš krilatice "Jure brez Mature"
Meizu ::
Vi imate probleme s tockovanjem na maturi - eni imamo problem s tem, ker je drzava poskrbela za to, da solski sistem programsko zaostaja 100 let za ostalimi drzavami in se v svojem poklicu tu sploh udejstvovati ne moremo. Za cherryo n the top pa drzava poskrbi, ko vabi najstnike k vpisu v srednjo glasbeno solo (program jazz in moderna glasba), ko pa zelijo nadaljevati studij pa pri 18ih letih pogruntajo, da ta studij v sloveniji sploh ne obstaja. Ce zelijo/mo nadaljevati studij moramo v tujino. Ko zelimo priti nazaj pa 1000 in 1 komplikacija, od ne-priznavanja polnih poklicnih kvalifikacij ali pa celo priznavanja teh verifikacij brez priznavanja formalnih izobrazb (precej manjsa placa v javnem sektorju za ISTO DELO).
Potem nam ne ostane drugega kot da delamo v tujini, v isti sapi pa drzava joce, da dozivlja beg mozganov. Tudi parlamentarni mozgani so ze zdavnaj zbezali iz te nase beznice izgleda.
Pa saj, kaj vas brigajo kulturniki, mi smo itak nepomembni za razvoj civilizacije, ko nas j*be po domace, nismo mi dohtarji al pa fiziki in matematiki, da bi se metali za nami.
Kar kaze na se eno degradacijo razvoja druzbe, kriterijev, ki so jih postavili veliki filozofi ze v anticni grciji.
Potem nam ne ostane drugega kot da delamo v tujini, v isti sapi pa drzava joce, da dozivlja beg mozganov. Tudi parlamentarni mozgani so ze zdavnaj zbezali iz te nase beznice izgleda.
Pa saj, kaj vas brigajo kulturniki, mi smo itak nepomembni za razvoj civilizacije, ko nas j*be po domace, nismo mi dohtarji al pa fiziki in matematiki, da bi se metali za nami.
Kar kaze na se eno degradacijo razvoja druzbe, kriterijev, ki so jih postavili veliki filozofi ze v anticni grciji.
Smurf ::
Sicer je res, da srednjesolski program ni brez napake. Ampak je hkrati dovolj dober za prakticno katerokoli univerzo na svetu. Osebno se mi ni zdelo, da bi imel neko hudo pomankanje v znanju v primerjavi s tistimi, ki so recimo hodili na elitne ameriske/angleske gimnazije. S to razliko, da je pri nas zastonj.
Utk ::
Vi imate probleme s tockovanjem na maturi - eni imamo problem s tem, ker je drzava poskrbela za to, da solski sistem programsko zaostaja 100 let za ostalimi drzavami in se v svojem poklicu tu sploh udejstvovati ne moremo. Za cherryo n the top pa drzava poskrbi, ko vabi najstnike k vpisu v srednjo glasbeno solo (program jazz in moderna glasba), ko pa zelijo nadaljevati studij pa pri 18ih letih pogruntajo, da ta studij v sloveniji sploh ne obstaja. Ce zelijo/mo nadaljevati studij moramo v tujino. Ko zelimo priti nazaj pa 1000 in 1 komplikacija, od ne-priznavanja polnih poklicnih kvalifikacij ali pa celo priznavanja teh verifikacij brez priznavanja formalnih izobrazb (precej manjsa placa v javnem sektorju za ISTO DELO).
Potem nam ne ostane drugega kot da delamo v tujini, v isti sapi pa drzava joce, da dozivlja beg mozganov. Tudi parlamentarni mozgani so ze zdavnaj zbezali iz te nase beznice izgleda.
Pa saj, kaj vas brigajo kulturniki, mi smo itak nepomembni za razvoj civilizacije, ko nas j*be po domace, nismo mi dohtarji al pa fiziki in matematiki, da bi se metali za nami.
Kar kaze na se eno degradacijo razvoja druzbe, kriterijev, ki so jih postavili veliki filozofi ze v anticni grciji.
Taka pravila so ti postavili tvoji kolegi kulturniki, tako da se pizdi na njih, ne na ostale. Če bi "vi" rekli, da je ta študij iz tujine za priznat tu, temu sigurno ne bi ugovarjal nek matematik. Ampak tega nočete, ker si šparate te svoje službice zase. Ne ti, vi, tvoji kolegi kulturniki. Ne vlecite ostale v vaš drek.
imagodei ::
Glede na to, da se slovenski srednješolci redno uvrščajo precej visoko na različnih olimpijadah (matematični, fizikalni, itd) je res brez veze razglabljat, da je naš sistem 100 let za ostalimi. Ja, mogoče je 100 let za posameznimi. Je pa še vedno daleč nad povprečnim.
- Hoc est qui sumus -
Meizu ::
Glede na to, da se slovenski srednješolci redno uvrščajo precej visoko na različnih olimpijadah (matematični, fizikalni, itd) je res brez veze razglabljat, da je naš sistem 100 let za ostalimi. Ja, mogoče je 100 let za posameznimi. Je pa še vedno daleč nad povprečnim.
Ne, nadpovprecen je v tehnicnih smereh, mogoce. V ostalih sferah dalec dalec od tega. Zdaj, ce nam je interes bti striktno tehnicna drzava potem ok, kaj cmo.
Ce pa gledamo celoto, pa zal to ne bo drzalo.
Vi imate probleme s tockovanjem na maturi - eni imamo problem s tem, ker je drzava poskrbela za to, da solski sistem programsko zaostaja 100 let za ostalimi drzavami in se v svojem poklicu tu sploh udejstvovati ne moremo. Za cherryo n the top pa drzava poskrbi, ko vabi najstnike k vpisu v srednjo glasbeno solo (program jazz in moderna glasba), ko pa zelijo nadaljevati studij pa pri 18ih letih pogruntajo, da ta studij v sloveniji sploh ne obstaja. Ce zelijo/mo nadaljevati studij moramo v tujino. Ko zelimo priti nazaj pa 1000 in 1 komplikacija, od ne-priznavanja polnih poklicnih kvalifikacij ali pa celo priznavanja teh verifikacij brez priznavanja formalnih izobrazb (precej manjsa placa v javnem sektorju za ISTO DELO).
Potem nam ne ostane drugega kot da delamo v tujini, v isti sapi pa drzava joce, da dozivlja beg mozganov. Tudi parlamentarni mozgani so ze zdavnaj zbezali iz te nase beznice izgleda.
Pa saj, kaj vas brigajo kulturniki, mi smo itak nepomembni za razvoj civilizacije, ko nas j*be po domace, nismo mi dohtarji al pa fiziki in matematiki, da bi se metali za nami.
Kar kaze na se eno degradacijo razvoja druzbe, kriterijev, ki so jih postavili veliki filozofi ze v anticni grciji.
Taka pravila so ti postavili tvoji kolegi kulturniki, tako da se pizdi na njih, ne na ostale. Če bi "vi" rekli, da je ta študij iz tujine za priznat tu, temu sigurno ne bi ugovarjal nek matematik. Ampak tega nočete, ker si šparate te svoje službice zase. Ne ti, vi, tvoji kolegi kulturniki. Ne vlecite ostale v vaš drek.
Vidis, ko ne ves kaj govoris. Ta pravila so postavili nasi doktorji pedagogike in ostalih brezveznih smeri, ki so posrkbele za nic drugega kot do, da moras bit danes magister, da lahko ucis ucence v 2. razredu glasbeno vzgojo. Z zelo striktnimi pogoji opravljenih predmetov tekom studija, ki so sami po sebi cista kontradikcija in norija. Vec o tem ne bi tu razglabljal, ker se tice striktno stroke, predvsem pa bi rabil spisat en mali esej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Maturutetni tečajOddelek: Šola | 3534 (3165) | trancer01 |
» | Matura (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 11818 (9130) | Zajec123 |
» | Vrnitev v šoloOddelek: Šola | 6392 (5388) | para! |
» | FKKT LJ ali FMF (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 20086 (17554) | foxigirl |