» »

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

1
2
3 4

tx-z ::

Teorija je eno drugo pa praksa. Zjutri ob 7.45 na LJ serverni obvoznici pač pelješ nekje 40km/h na pospeševalnem, nekako upaš da se boš uspel zrinit na avtocesto in potem itak pelješ med 20-80km/h ker folk še ni slišal za pojem varnostna razdalja. Začudežno ko js skos držim 40km/h pa mam vedno isto hitrost, zadi za mano ni več kolone, pred mano je pa nekje 200m frej, tako da se lahko mirno vsi vključujejo v avtocesto niti ni tistega neumenga pospeševanja in zaviranja. Če bi to vsak znal ne bi blo več zastojev pa če bi še za 50% povečal promet. (govorim za takrat, ko so kolone, ko je prazno se pelješ normalno po omejitvah, seveda).
tx-z

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tx-z ()

ZaphodBB ::

tx-z je izjavil:

Teorija je eno drugo pa praksa. Zjutri ob 7.45 na LJ serverni obvoznici pač pelješ nekje 40km/h na pospeševalnem, nekako upaš da se boš uspel zrinit na avtocesto in potem itak pelješ med 20-80km/h ker folk še ni slišal za pojem varnostna razdalja. Začudežno ko js skos držim 40km/h pa mam vedno isto hitrost, zadi za mano ni več kolone, pred mano je pa nekje 200m frej, tako da se lahko mirno vsi vključujejo v avtocesto niti ni tistega neumenga pospeševanja in zaviranja. Če bi to vsak znal ne bi blo več zastojev pa če bi še za 50% povečal promet. (govorim za takrat, ko so kolone, ko je prazno se pelješ normalno po omejitvah, seveda).

Ja to je točno pravilna tehnika za razbijanje prometnih valov.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Roadkill ::

Pravilno, da na izpitni vožnji kaznujejo prepočasne voznike. Nepotrebno zaviranje na AC povzroča zastoje. Klasičen primer je razep Zadobrova, kjer vsako jutro nastane par kilometrov kolone zaradi ljudi, ki brez razloga zavirajo na AC.

Takih napak tudi policaji ne morejo kaznovat, ker je na AC težko ustavljati pljudi, tako da te edivno v avto šoli lahko naučijo te reči.

Naj te ne skrbi, ti kar "prileti" na zavirani pas in tam zaviraj. Imaš dovolj prostora, da zlahka spraviš avto iz 130 na 40.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

berlusconi ::

Roadkill je izjavil:

Pravilno, da na izpitni vožnji kaznujejo prepočasne voznike. Nepotrebno zaviranje na AC povzroča zastoje. Klasičen primer je razep Zadobrova, kjer vsako jutro nastane par kilometrov kolone zaradi ljudi, ki brez razloga zavirajo na AC.

Takih napak tudi policaji ne morejo kaznovat, ker je na AC težko ustavljati pljudi, tako da te edivno v avto šoli lahko naučijo te reči.

Naj te ne skrbi, ti kar "prileti" na zavirani pas in tam zaviraj. Imaš dovolj prostora, da zlahka spraviš avto iz 130 na 40.


V kolikor ta teorija drži v knjigi, nikakor ne drži v realnosti. Če so avti na zaviralnem in se prineseš s 130 v njega boš le stežka ustavil...

Sicer pa, vsak vozi malo drugače in to nujno ne pomeni da vozi narobe.

ZaphodBB ::


V kolikor ta teorija drži v knjigi, nikakor ne drži v realnosti. Če so avti na zaviralnem in se prineseš s 130 v njega boš le stežka ustavil...

??
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Blinder ::

Meni grejo na živce (tudi) vozniki, ki se diagonalno premikajo proti izhodu namesto se takoj premaknit na odstavni pas in tam zavirat. Ljudem se pač j*** če moraš ti za njimi upočasnit vožnjo. Njim je enostavneje narahlo zasukat volan in se potem počasi postopoma premikat proti izhodu kot pa dvakrat malo konkretneje zasukat volan (prvič za it na odstavni pas in drugič za poravnat volan da nadaljujejo v ravni črti). Ne da se jim volana obračat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Roadkill ::

berlusconi je izjavil:

V kolikor ta teorija drži v knjigi, nikakor ne drži v realnosti. Če so avti na zaviralnem in se prineseš s 130 v njega boš le stežka ustavil...

Sicer pa, vsak vozi malo drugače in to nujno ne pomeni da vozi narobe.

Upam, da ti bodo vse neumnosti, ki si jih tule napisal izbili iz glave še predno ti bodo dali izpit.
Ü

Daedalus ::

Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.


Odvisno od situacije. Če je malo razdalje do priključka na avtocesto in so oni, ki se vključujejo počasni, se pospeši in prehiti. Če si hitrejši, se pač vključi za tabo. Če je razdalje malo več, popustiš gas in jim daš dosti prostora za vključitev. Bremza... samo v primeru, ko je res potrebna, drugače nikoli.

V kolikor ta teorija drži v knjigi, nikakor ne drži v realnosti. Če so avti na zaviralnem in se prineseš s 130 v njega boš le stežka ustavil...


Daj vrži ono kanto s katero se voziš, stran. Vsak za silo spodoben avto (v mojem primeru je to Ibiza letnik 2001) se b.p. ustavi iz 130 do konca zaviralnega pasu. Ustavi, zmanjšati hitrost na 40 - 50 km/h je pa še bolj trivialno. Na malo daljših odstavnih pasovih večino dela opravi motor in prestavljanje iz 5. v 4. prestavo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

hocevar91 ::

Lahko povem svojo izkušnjo.

Izpit sem opravljal kar 4-krat čeprav bi ga lahko naredil v prvo.

Na prvi poizkus sem šel z 25 urami in že po 10 min naredil napako. Ko greš od Aškerčeve proti Trnovem sem seveda zapeljal na pas za avtobuse (pač me inštruktor nikoli ni peljal tam in sem spregledal znak). Na ta primer me je pripravil tudi inštruktor in svetoval, če to naredim naj se kar se da hitro poizkušam vključiti na normalni pas četudi zapelješ čez polno črto. Imel sem žensko ocenjevalko, ki me je nato vozila še polno uro in nisem naredil nobene napake. Vendar me je zaradi te napake "vrgla". Razlog za to je bil, da imam premalo ur in nisem seznanjem z temi pastmi in če bi imel več ur bi za to past že vedel. Sem si rekel ok res sem naredil napako nič nemoreš, samo malo me je jezilo, da me je kljub temu, da je vedela, da me bo vrgla vozila še 50 min.

Drugi poizkus mi je inštruktor zbolel in sem imel nekega drugega. Ko sem se vračal iz avtoceste, me je ocenjevalec vozil po Rudniku in, ko sem hotel iti čez železniško progo se mi je pred nosom prižgala rdeča za vlak. Seveda je bila razdalja premajhna, da bi zaviral vendar je inštruktor avtomatsko stopil na zavor, tako da sva obtičala sredi železniške proge. Zapeljal sem hitro vzratno in počakal da je vlak šel. Seveda me je ocenjevalec vrgel, ker je v vožnjo posredoval inštruktor in je zapiskalo. Strinjal se je z mano, da ni bilo pravilno, da bi zaviral vendar naj bi bil tak postopek, da padeš če inštruktor vpliva na vožnjo, pa četudi naredi napako. Inštruktor se mi je opravičil vendar kaj češ se zgodi.

V tretje je bilo kar bizarno. Že preden sva štartala mi je inštruktor rekel, da bom ziher naredil razen, če dobim določenega ocenjevalca, ki mu rukne vsakega. Seveda sem dobil tega ocenjevalca. Razmere so bile katastrofalne (sneg) vendar sem odpeljal perfektno. Ko sem se zaustavil na Roški mi je inštruktor že dal vedeti, da sem naredil. Vendar je ocenjevalec rekel, da sem prepeljal 3 rumene luči in me mora vreči zaradi 3-krat ponovljene male napake. Od teh treh je bila ena rumena luč prižgana pred nosom na zasneženem cestišču dve pa so se, vsaj sklepam tako, prižgale, ko sem že bil z avtom v križišču in jih je videl samo on ker sedi na zadnjem sedežu (jaz in inštruktor jih nisva).
Takrat sem se tudi hotel pritožiti in mi je inštruktor povedal, naj tega raje ne storim, ker nebom nič dosegel.

V četrto sem vozil še najslabše. V pol ure sem bil nazaj in sem bil siguren, da sem padel. Ocenjevalec je rekel, da sem odvozil brez napake. Le en smernik naj bi imel prižgan kakšno sekundo predolgo, ko sem bi že iz križišča pa se ni samodejno ugasnil vendar to naj niti nebi bila napaka.

In po svojih izkušnjah lahko sklepam, da je bolj kot od tega kako dobro voziš pomembno kdo te ocenjuje. Upam, da v naslednjem poizkusu narediš. Pa veliko sreče.

Roadkill ::

Seveda. Vedno so krive ženske, inštruktorji in podobno.

Tudi policaju boš povedal, da si eno uro pred tem preden si po nesreči vozil pa napačnem pasu vozil odlično.
Pa inštruktor ti je kar brez razloga bremzal zaradi vlaka? Cool story bro. :)

Počakaj, da boš imel par let vozniških izkušenj za sabo in se potem spomni kako si vozil, ko si izpit dobil.

Mene bi bilo na smrt strah bit inštruktor v avtošoli. Hudiča, sem živčen že ko folk z desetletnimi izkušnjami vozi, kaj šele en mulec, ki je bolj brihten od inštruktorjev in komisije. :D
Ü

berlusconi ::

Roadkill je izjavil:

berlusconi je izjavil:

V kolikor ta teorija drži v knjigi, nikakor ne drži v realnosti. Če so avti na zaviralnem in se prineseš s 130 v njega boš le stežka ustavil...

Sicer pa, vsak vozi malo drugače in to nujno ne pomeni da vozi narobe.

Upam, da ti bodo vse neumnosti, ki si jih tule napisal izbili iz glave še predno ti bodo dali izpit.


Izpit so mi že pred desetimi leti šenkali, ja.

lp

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Na izpitu se preverja dve stvari. Eno so dejanski prometni predpisi. Kršitev le teh pomeni padec - velika napaka. Drugo pa je bolj subjektivne narave in gre za presojo komisije ali je tvoje obvladovanje vozila na ustreznem nivoju ali ne. Tukaj gre načeloma za to, da se beleži ti. male napake. In če nabereš tri potem je načeloma padec. Problem pri teh malih napakah pa je, da dejansko komisija sama presoja kdaj nekaj je napaka in kdaj ne. Nekomu se bo 80 zdelo premalo, drug te bo pohvalil ker si hitrost prilagodil razmeram. Vendar je načeloma tako, da se od kandidatov zahteva, da vozilo bolj kot ne na max omejitve, če cesta to seveda dopušča. Podoben problem je z rumenimi lučmi, gledanjem ogledal itd...

Tako na primer vključevanje na avtocesto z 80 km/h samo po sebi ni prometni prekršek (če ne oviraš oziroma izsiliš koga za sabo) je pa znak tega, da ne obvladaš vožnje na ustreznem nivoju. Seveda obstajajo dovozi in situacije kjer se ni možno vključit hitreje ampak večina vozil/priključkov brez težav omogoča, da se vključiš tudi s 130 km/h.

Kot drugo in to smo že 100x predebatirali: NAJNIŽJA hitrost na avtocesti NI PREDPISANA oziroma najnižja hitrost ni predpisana na NOBENI cesti. Spodnja meja hitrosti, ki jo predpisana s strani zdrave pameti je 0km/h. Tako, da si nočem niti predstavljat kaj naredijo opice, ki verjamejo da morajo vozit najmanj 60km/h, ko naletijo na stoječo kolono, sneg, meglo... Če moram ugibat bi rekel, da je blo par takih opic pred časom na primorski avtocesti.

Na avtocesti moraš hitrost vožnje prikagoditi razmeram na cesti, pri čemer ne smeš ovirat prometa za sabo in ne smeš vozit več kot 130 km/h. Zdaj, če razmere zahtevajo da voziš 5km/h potem pač voziš 5 km/h.

Podobno je vključevanje v promet izven pospeševalneg pasu PREKRŠEK. Zdaj v praksi vsi vemo, da lahko pride do situacije kjer se to zgodi, da zmanjka pospšeševalnega pasu, samo to ne spremeni dejstva, da je to prekšek in da na izpitu 99% padeš. Stvar je v tem, da teoretično bi moral že med pospeševanjem doseči ustrezno hitrost (ki v primeru zgoščenega prometa ne pomeni nujno 100km/h+) in se vključit v promet. Teoretično bi ti ustrezna varnostna razdalja ostalih vozil morala omogočiti nemoteno vključevanje. V primeru take zgostitve, da na voznem pasu vozila stojijo oziroma se premikajo z minimalno hitrosto pa je edino pravilno, da se po pravilu zadrge vključiš na koncu pospeševalnega pasu.

In ja zmanjševanje hitrosti preden zapelješ na zavoralni pas je prekršek. To vključuje tudi samo spuščanje gasa in ni nujno da gre za zavoranje. Dejansko je predpisana kazen 200EUR, samo gre za prekršek, ki ga je v praksi težko dokazat, je pa vsekakor dovolj, da te vržejo na izpitu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

Lakotnik29> Tako na primer vključevanje na avtocesto z 80 km/h samo po sebi ni prometni prekršek (če ne oviraš oziroma izsiliš koga za sabo) je pa znak tega, da ne obvladaš vožnje na ustreznem nivoju. Seveda obstajajo dovozi in situacije kjer se ni možno vključit hitreje ampak večina vozil/priključkov brez težav omogoča, da se vključiš tudi s 130 km/h.

Jaz sem med izpitno vožnjo po avtocesti (z malo vozili) vozil s 100-110km/h, pa se ni nihče pritoževal. Verjetno zato, ker se s tako hitrostjo vozi več kot 90% vseh vozil.

St235 ::

Vožnja s hitrostjo prometnega toka je v velikem številu primerov popolnoma ustrezna odločitev. Vsekakor boljša kot bezlanje na max dovoljene hitrosti, kjer se bo komisiji mimogrede zazdelo, da si pri prehitevanju koga izsilil (pa jih pri tem ne bo zanimalo, da je tisti vozil 200 km/h) ali imel premajhno varnostno razdaljo in podobno. Po drugi strani pa je dejstvo, da če boš vozil na avtocesti tako, da se bo za teboj delala kolona in te bodo vsi vključno s kamioni morali prehitevati, ne boš naredil izpita.

Roadkill ::

Jaz sem imel tipa v komisiji za katerega je veljalo, da je bil zelo strog glede "aktivne vožnje". Je zna težit že, če se nisi dovolj agresivno vlkjučil v promet itd.
Takrat se mi je zdelo to trapasto, zdaj se mi pa zdi, da bi moralo biti več takih.

In več inštruktorjev, ki te navadijo razmišljat o vožnji, namesto da te učijo pravila.
Mi je šel inštruktor v začetku na živce, ker mi je pustil, da sem zajebal v križišču in mi šele potem, ko sem prišel ven iz zagate, razložil kaj delam narobe in kako se temu izognit.


berlusconi, ti pa avto iz prometa odjavi, če so ti zaviralni pasovi prekratki.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

Invictus ::

Roadkill je izjavil:


berlusconi, ti pa avto iz prometa odjavi, če so ti zaviralni pasovi prekratki.

Špara zavorne ploščice in diske ...

Ker to je res ogromen strošek pri nabavni ceni avta in rgistraicji vsako leto. Šparat je treba, pa naj stane kar hoče.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

St235 je izjavil:

Kot drugo in to smo že 100x predebatirali: NAJNIŽJA hitrost na avtocesti NI PREDPISANA oziroma najnižja hitrost ni predpisana na NOBENI cesti.
Seveda je, v normalnih okoliščinah. Ampak noben cestno-prometni predpis ne velja v vseh okoliščinah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Phantomeye ::

solatko je izjavil:

Phantomeye - Pri tvojih težavah, raje razmišljaj o vrnitvi vozniškega dovoljenja. Sicer boš imel na vesti kakšnega kolesarja


Resno, ti pa vrni pravico do pisanja postov, ker si funkcionalno nepismen, al kaj? Tema je o delanju izpita, jaz pa sem napisal kakšne težave imam jaz (ki me držijo nazaj). Pri delanju izpita.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Glede najnižje hitrosti:
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

45. člen ZVCP. Če trolate voznike za sabo, vas lahko doleti kazen.

jype ::

SimplyMiha> Če trolate voznike za sabo

Vedno se umaknem na prvem primernem mestu. Ja, resnično.

St235 ::

Okapi je izjavil:

St235 je izjavil:

Kot drugo in to smo že 100x predebatirali: NAJNIŽJA hitrost na avtocesti NI PREDPISANA oziroma najnižja hitrost ni predpisana na NOBENI cesti.
Seveda je, v normalnih okoliščinah. Ampak noben cestno-prometni predpis ne velja v vseh okoliščinah.



Dajmo vir za tole.

Slika pomeni specifično odredbo (znak za obveznosti), ki pomeni izredno prometno ureditev na nekem odseku. Nikakor pa ne obstaja predpis, ki bi za določeno cesto kategorično (glede na kategorijo ceste) predpisal najnižjo dovoljeno hitrost, kot nekateri veselo nabijajo v tej temi.

Okapi ::

znak "najmanjša dovoljena hitrost" (II-38), ki označuje cesto oziroma tisti njen del, na katerem morajo vozila v normalnih okoliščinah voziti najmanj s tisto hitrostjo (v km/uro), ki je označena na znaku.

15. člen pravilnika o prometni signalizaciji.

St235 ::

spet dokazuješ nepismenost?

Lepo sem ti napisal :
slika pomeni specifično odredbo (znak za obveznosti), ki pomeni izredno prometno ureditev na nekem odseku. Nikakor pa ne obstaja predpis, ki bi za določeno cesto kategorično (glede na kategorijo ceste) predpisal najnižjo dovoljeno hitrost, kot nekateri veselo nabijajo v tej temi.

Okapi ::

Dokazuješ samo svojo nepismenost. Preberi si še enkrat, kaj si trdil.

St235 ::

slika pomeni specifično odredbo (znak za obveznosti), ki pomeni izredno prometno ureditev na nekem odseku. Nikakor pa ne obstaja predpis, ki bi za določeno cesto kategorično (glede na kategorijo ceste) predpisal najnižjo dovoljeno hitrost, kot nekateri veselo nabijajo v tej temi.

Kaj točno? Al se sedaj obešaš na stavek dva posta nazaj, kjer je še polpismenim opicam jasno, da se je moj komentar nanašal na trditve, da je na avtocesti predpisana minimalna hitrost 60km/h?

Okapi ::

Na avtocesti je predpisana taka najnižja hitrost, kot piše na znaku. Če znaka ni, najnižja hitrost ni predpisana, če znak je, pa je predpisana. Ti si trdil, da takih znakov ni oziroma da če so, jih je nekdo postavljal sebi v veselje, ker se tistega, kar predpisujejo, ni treba držati.

Mavrik ::

Okapi je izjavil:

Ti si trdil, da takih znakov ni oziroma da če so, jih je nekdo postavljal sebi v veselje, ker se tistega, kar predpisujejo, ni treba držati.


Tole si si pa zdaj gladko zmislil, pojdi nazaj prebrat sporočilo pa nehaj vztrajati pri neumnosti no.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Okapi ::

Napisal je, pomensko, natanko to. In potem še žalil voznike, češ da so upoštevali prometni znak in zato povzročili nesrečo.

nevone ::

Imamo pa tudi tale člen:

(1) Hitrost vožnje vozil na javnih cestah zunaj naselja ne sme biti omejena na manj kot 40 km/h, razen če to terjajo nujni začasni ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.


Torej neka spodnja omejitev vendarle obstaja. Sicer to ni direktno vezano na vožnjo posameznega voznika, ki sicer lahko vozi počasneje, če s tem nikogar ne ovira, al kako je s tem pravzaprav?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

berlusconi ::

Invictus je izjavil:

Roadkill je izjavil:


berlusconi, ti pa avto iz prometa odjavi, če so ti zaviralni pasovi prekratki.

Špara zavorne ploščice in diske ...

Ker to je res ogromen strošek pri nabavni ceni avta in rgistraicji vsako leto. Šparat je treba, pa naj stane kar hoče.


Avto bo ostal prijavljen, jaz sem bom vozil v skladu s predpisi, vidva pa lahko s svojo nestrpnostjo in sarkazmom zabavata drug drugega :)

Nisem prišel, da bi se kregal, še manj pa, da bi me lahko nekdo, ki me niti ne pozna, obsojal in mi delil 'pametne' nasvete.

Prijeten večer, slo114, tebi pa srečno na izpitni vožnji.

cesnja ::

nevone je izjavil:

Imamo pa tudi tale člen:
Torej neka spodnja omejitev vendarle obstaja. Sicer to ni direktno vezano na vožnjo posameznega voznika, ki sicer lahko vozi počasneje, če s tem nikogar ne ovira, al kako je s tem pravzaprav?

o+ nevone


Ce prav tolmacim, gre tu za spodnjo mejo najvisje dovoljene hitrosti, ne pa za najnizjo dovoljeno hitrost.

nevone ::

Hitrost vožnje vozil na javnih cestah zunaj naselja ne sme biti omejena na manj kot 40 km/h,


To jest razumem tako, da ne smeš postaviti znaka, ki bi omejeval hitrost na manj kot 40 km/h. Razen seveda izjem, ko se nekaj dela na cesti ali kaj podobnega.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

garamond ::

St235 je izjavil:

Spodnja meja hitrosti, ki jo predpisana s strani zdrave pameti je 0 km/h.
Kaj pa manj kot 0 km/h? Če nekdo pelje vzvratno, ima namreč negativno hitrost.

Zakon ne prepoveduje vožnje po avtocesti s hitrostjo -200 km/h -- negativno hitrost bi dosegli z vzvratno vožnjo -- žal pa je taka vožnja po AC prepovedana.

Ni pa prepovedana drugje. Po mestu lahko drvimo recimo -120 km/h, seveda pa je pri tem potrebno imeti prižgane varnostne utripalke. Prav tako je vzratna vožnja dovoljena le za kratek čas, ampak pri tako izjemno nizki hitrosti to verjetno ni problem.

Pri vsaki vzvratni vožnji, ne samo -130 km/h, je prepovedano ogrožanje drugih. In ko srečamo nasproti vozeče vozilo, je treba povečati hitrost vozila na 0 km/h (ustavitev).

Je pa taka vožnja zelo nepraktična. Namreč, velikokrat bi s tako nizko hitrostjo kot je -130 km/h dohitel druga vozila. Druga vozila bi bila (tehnično gledano) za vzratno vozečim vozilom, ga ne morejo varno prehiteti (z njihovega stališča so itak pred vzvratno vozečim vozilom), ter naša hitrost bi bila nižja od dovoljene. Skratka, napravili bi kolono, takrat je pa treba vozila spustiti mimo (nepraktično).

Roadkill ::

Dajte "najnižja dovoljena hitrost na AC" odpret in se tam trolajte.
Tule je debata o tem, da so zaviralni pasovi prekratki. :)
Ü

lebdim ::

jaz pa mislim, da si vsaj prvič na glavni izpitni vožnji še posebej dovzeten za napake, ki jih na "klasičnih" vožnjah v avtošoli ponavadi ne delaš. vseeno gre za glavno izpitno vožnjo, in hočeš nočeš si sam ustvariš prevelik pritisk - v smislu, danes pa moram narediti. poznam zelo malo ljudi, ki bi dejansko glavno izpitno vožnjo naredilo v prvo. 90% jih je naredilo v drugo, nekateri še v poznejše ponavljanje. ampak to seveda pri samostojni vožnji nič ne pomeni, ni važno.

tudi sam sem naredil izpitno vožnjo v drugem poizkusu. ko sem opravljal prvič, sem recimo po 5 minutah na križišču v prulah, ko je res nepregledno, nekoga izsilil in to je pomenil avtomatični padec. sledila je vožnja zgolj skozi predor proti tržnici in desno po poljanski in parkiranje na roški. končal sem v 15 minutah. je pa res, da sem imel takrat obute zimske pohodniške čevlje, in vožnja z njimi zagotovo ni tako tekoča kot z navadnimi. še inštruktor mi je rekel: ja, kako si se pa obul danes?

ko pa sem šel drugič, pa sem isto imel obute zimske pohodniške čevlje, le s seboj sem vzel "čevlje za vozit", tiste, ki sem jih ponavadi imel. v drugo sem res lepo in predvsem zbrano vozil, skoraj brez napak, čeprav mi je zjutraj, ko sva z inštruktorjem imela še tisto uro pred glavno, mi je pri speljevanju trikrat crknil avto. inštruktor mi je rekel samo: umiri in zberi se. in res sem se, tako sem imel potem na glavni vožnji lepo vožnjo. edino na koncu, ko mi je ocenjevalec rekel, naj pri roški zavijem in parkiram desno v ulici, sem ustavil pred garažami, in dal štiri smernike in končal z vožnjo. pa mi je rekel, da je bilo ob cesti dosti prostora, ampak sem mu odvrnil, da se opravičujem, ampak da sem ga razumel, da moram parkirati v tej stranski ulici. in potem mi je ocenjevalec rekel, da mi želi srečno vožnjo, ter sem opravil izpit, ker v moji vožnji ni opazil veliko število napak. sicer je povedal manjše napakice, ampak se jih zdaj ne spomnim, ker je od tega že 6 let, kar sem delal glavno vožnjo ...

tako da tudi sam mislim, da si v prvi izpitni vožnji ponavadi sam ustvariš preveliko pričakovanje, in tako lažje narediš kakšno večjo napako. tako da mislim, da je daleč najboljša vožnja pred komisijo v drugem poizkusu, ker se mi zdi, da si takrat najbolj zbran. mislim pa tudi, če nekdo dela v peto ali šesto, je pa to zafrkavanje v živo ...

TgT ::

Vsakodneva praska je drugo kot tisto kar je na izpitu in v teoriji. Na izpitu se pač držiš teorije neglede na okoliščine.
Vozni pas je vozni in ima svojo omejitev, zaviralni pa ima tudi svoj poseben namen. Ni pogoja da naredis izpit z zaviranjem na voznem pasu kjer je omejitev 130.

Žal.
Hit'N'Run

St235 ::

Okapi je izjavil:

Napisal je, pomensko, natanko to. In potem še žalil voznike, češ da so upoštevali prometni znak in zato povzročili nesrečo.


??? kaj za vraga pa ti sanjaš? Kje točno na odseku avtoceste kjer smo imeli verižno trčenje stoji ta znak? Kje točno tebi idiotizem, da ti ta znak dovoljuje povzročit verižno trčenje?

In za vraga v svoji trolasti nepismenosti, kje sem sploh karkoli govoril o znaku? Govoril sem o idiotskih trditvah nekaterih, da je splošna spodnja meja na avtocesti 60km/h, kar je totalen idiotizem. Ravno tako prosim za vir, kje sem govoril, da ne obstaja znak s katerim se na posameznem ODSEKU postavi najnižja hitrost? Daj preberi temo, ker nabijaš da glava peče.

Daj mi prosim vir, kje je karkoli napisano, da je na AVTOCESTI splošna najnižja hitrost 40 ali 60 km/h.

garamond je izjavil:

St235 je izjavil:

Spodnja meja hitrosti, ki jo predpisana s strani zdrave pameti je 0 km/h.
Kaj pa manj kot 0 km/h? Če nekdo pelje vzvratno, ima namreč negativno hitrost.

Zakon ne prepoveduje vožnje po avtocesti s hitrostjo -200 km/h -- negativno hitrost bi dosegli z vzvratno vožnjo -- žal pa je taka vožnja po AC prepovedana.

Ni pa prepovedana drugje. Po mestu lahko drvimo recimo -120 km/h, seveda pa je pri tem potrebno imeti prižgane varnostne utripalke. Prav tako je vzratna vožnja dovoljena le za kratek čas, ampak pri tako izjemno nizki hitrosti to verjetno ni problem.

Pri vsaki vzvratni vožnji, ne samo -130 km/h, je prepovedano ogrožanje drugih. In ko srečamo nasproti vozeče vozilo, je treba povečati hitrost vozila na 0 km/h (ustavitev).

Je pa taka vožnja zelo nepraktična. Namreč, velikokrat bi s tako nizko hitrostjo kot je -130 km/h dohitel druga vozila. Druga vozila bi bila (tehnično gledano) za vzratno vozečim vozilom, ga ne morejo varno prehiteti (z njihovega stališča so itak pred vzvratno vozečim vozilom), ter naša hitrost bi bila nižja od dovoljene. Skratka, napravili bi kolono, takrat je pa treba vozila spustiti mimo (nepraktično).


Negativna hitrost? Srčno upam, da si še v prvi triletki osnovne šole, da take budalaštine klatiš. Ker če si slučjano starejši od 9 let prosim vrni državljanstvo.

http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/p...
https://www.physicsforums.com/threads/n...

Lahko pa nas seveda razveseliš kako točno prideš do negativne hitrosti glede na to, da je hitrost razdalja deljena s časom. Kaj točno je v tvojem svetu negativno? Razdalja ali čas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

garamond ::

St235 je izjavil:

Negativna hitrost? Srčno upam, da si še v prvi triletki osnovne šole, da take budalaštine klatiš. Ker če si slučjano starejši od 9 let prosim vrni državljanstvo.

http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/p...
https://www.physicsforums.com/threads/n...

Lahko pa nas seveda razveseliš kako točno prideš do negativne hitrosti glede na to, da je hitrost razdalja deljena s časom. Kaj točno je v tvojem svetu negativno? Razdalja ali čas?
Hmm. Zdaj sem se res poglobil v problem. Tudi če imamo koordinatni sistem z negativnimi pozicijami, so razdalje vedno pozitivne ali 0. Še dobro, da voženj z visokimi negativnimi hitrostmi, pardon, visokimi absolutnimi hitrosti nazaj nisem prakticiral, kajti bil bi v prekršku.

Ostane nam le negativni čas. Se pravi potovanje nazaj v času, ko se peljemo vzvratno.

Zakon o pravilih cestnega prometa nikjer ne prepoveduje vožnje v preteklost; če s tem ne ogrožamo udeležencev prometa in premoženja, je to povsem legalno.

Priznam pa, da bi s tem nastali drugi problemi. Kandidat pri izpitni vožnji bi ob napravljeni napaki enostavno zapeljal v preteklost in se tako izognil plačilu ponovnega opravljanja izpita. Vozniki, ki so tik pred tem, da jih ustavi policija zaradi prekrška, bi prav tako zapeljali v preteklost.

Ko bo primerna časovna tehnologija na voljo, jo bo treba zaradi visoke možnosti zlorab za izogibanje kaznim prepovedati z novim členom v zakonu.

solatko ::

Lakotnik29 - Res je da na AC ni določena najnižja dovoljena hitrost, je pa zato na vsakem uvozu, tabla, ki prepoveduje vožnjo vozilom, ki v normalnih razmerah ne dosežejo hitrosti 60km/h.

Kar se tiče cepcev, ki so po primorki vozili (po tvojem) brezglavo, ti pa iz lastnih izkušenj, lahko povem, da se je tistim, ki so "povzročili" verižno trčenje, v sekundi, pri hitrosti s kakršno so vozili, vidljivost zmanjšala na 0 m. Ko boš enkrat (ti ne želim) v taki situaciji, da ti burja iz vedrega neba, kot pravijo, prinese oblak gostega drobnega pršiča, boš vedel o čem govorim. Kaj takega ne moreš niti v sanjah predvidevat, razen če si se s takim pojavom že srečal.
V sekundi ne vidiš nič, kot da bi ti z belo rjuho prekrili oči.
Edina rešitev je čimprejšnja zaustavitev in pomoč boga, da se tisti zadaj, ravno tako hitro ustavi.
Enaka situacija je bila tisti dan med Pivko in Postojno, ko je kolona (na srečo brez karambola), naletela na enako situacijo in je bila cesta kar precej časa zaprta. Smo bili ravno v Pivki, ko so vračajoči povedali, da vse stoji.

Tistemu rusvaju na AC pa sem ušel za dobre pol ure in do Knežaka je bilo kar nekaj takih oblačkov, tako da je šla vidljivost na pol. Groza, ki je velikokrat vzrok hudih prometnih nesreč v tujini. Pri tej stvari ne moreš biti pameten, razen, da ostaneš lepo doma na toplem, če je možno.

Glede na posledice je jasno, da tam nihče ni vozil prav hitro in, če bi kamioni spoštovali razmere na cesti in pravi čas ustavili, verjetno razen zvite pločevine, nebi bilo nič hujšega. Za maso kamiona pa je v taki situaciji že 20-30 km/h ogromna hitrost, če pred njim vse stoji in še vidi se ne nič.
Delo krepa človeka

St235 ::

Lakotnik29 - Res je da na AC ni določena najnižja dovoljena hitrost, je pa zato na vsakem uvozu, tabla, ki prepoveduje vožnjo vozilom, ki v normalnih razmerah ne dosežejo hitrosti 60km/h.

Nedvomno, pa ne samo tabla tudi zakon prepoveduje vožnjo vozilom po avtocesti, če konstrukcijko ne dosegajo vsaj 60 km/h. Samo tole nima nič z blodnjo, da obstaja splošna spodnja omejitev na avtocesti.

In ja, sem že doživel kaj pomeni ko vidljivost pade na praktično par cm v sekundi in takrat šteje samo to, da tisti zadaj drži ustrezno varnostno razdaljo in si ne domišlja da obstajajo kakšne omenitve kako počasi mora zapeljat v tak oblak.

nevone ::


(1) Hitrost vožnje vozil na javnih cestah zunaj naselja ne sme biti omejena na manj kot 40 km/h, razen če to terjajo nujni začasni ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.



Ce prav tolmacim, gre tu za spodnjo mejo najvisje dovoljene hitrosti, ne pa za najnizjo dovoljeno hitrost.


Imaš prav. Gre za to, da te ne smejo prisiliti, da bi vozil počasneje, lahko pa seveda voziš počasneje, ker omejitev velja navzgor in ne navzdol.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

krneki0001 ::

Najnižja hitrost na avtocestah, po policaju, ki me je ustavil, je 60km/h, najvišja hitrost ob zasneženem cestišču pa tudi 60km/h. Ironično, da je pa zapisano v zakonu, najvišja hitrost ob megli, pri kateri ne vidiš več kot 50m naprej, samo 50km/h.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

St235 ::

Sedaj, ko je trolček sit, lahko nadaljujemo z debato.

nevone je izjavil:


(1) Hitrost vožnje vozil na javnih cestah zunaj naselja ne sme biti omejena na manj kot 40 km/h, razen če to terjajo nujni začasni ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.



Ce prav tolmacim, gre tu za spodnjo mejo najvisje dovoljene hitrosti, ne pa za najnizjo dovoljeno hitrost.


Imaš prav. Gre za to, da te ne smejo prisiliti, da bi vozil počasneje, lahko pa seveda voziš počasneje, ker omejitev velja navzgor in ne navzdol.

o+ nevone


Ja tole se nanaša na to, da na nekem odseku ceste (izven naselja) ni dopustno postavit stalne ureditve, ki bi omejila hitrost na manj kot 40 km/h. V drugem delu pa seveda postavi dodatno obrazložitev (preden se okapi razpoči), da pa vseeno lahko začasno obstaja ureditev z nižjo omejitvijo. To se nanaša predvem na različna dela na cesti, morebitne poškodbe vozišča, prometno nesrečo in podobno.

Dejansko je lahko minimalna hitrost omejena navzdol samo z tablo, ki seveda velja do preklica oziroma, če se ne ponovi za križiščem. Take table so po mojih izkušnjah sila redke in jih tudi na avtocesti praktično ne vidiš (zagotovo pa kje obstaja kakšna, preden se okapiju spet odpeje). Kar pa se uporablja na avtocestah je znak za prometni pas za počasna vozila:


krneki0001 je izjavil:

Najnižja hitrost na avtocestah, po policaju, ki me je ustavil, je 60km/h, najvišja hitrost ob zasneženem cestišču pa tudi 60km/h. Ironično, da je pa zapisano v zakonu, najvišja hitrost ob megli, pri kateri ne vidiš več kot 50m naprej, samo 50km/h.


vir al tudi ti rad sam sebe poslušaš ko govoriš neumnosti? Ker meni je zadnjič od strica žena, ki dela z eno žensko, ki je prijateljica od trgovke v merkartorju in je poročena z enim bosancem, katerega brat ima policaja za soseda, povedala, da je ta policaj rekel, da bodo pobrali državljanstvo vsem polpismenim opicam. Oziroma skrajšano rekla kazala, pa čeprav bi še tako rad, da je res.

Predvem pa dragi nakladači, dajte končno prebrat ključen člen Zakona o pravilih cetnega prometa pa bo mogoče manj idiotizmov na tem forumu:

4. člen

(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)

(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.

(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.

(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Najnižja hitrost na avtocestah, po policaju, ki me je ustavil, je 60km/h, najvišja hitrost ob zasneženem cestišču pa tudi 60km/h. Ironično, da je pa zapisano v zakonu, najvišja hitrost ob megli, pri kateri ne vidiš več kot 50m naprej, samo 50km/h.


vir al tudi ti rad sam sebe poslušaš ko govoriš neumnosti?

Predvem pa dragi nakladači, dajte končno prebrat ključen člen Zakona o pravilih cetnega prometa pa bo mogoče manj idiotizmov na tem forumu:

4. člen

(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)

(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.

(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.

(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.


Zdej pa počasi vdihni, izdihni, vdihni, izdihni, pa še enkrat preberi, kaj sem napisal. (aja ne pozabi dihat vmes).
Ko me je policaj ustavil, je trdil, da je najnižja dovoljena hitrost vožnje po avtocesti 60km/h. Medtem, ko pa je v zakonih napisano, da je najvišja hitrost v hudi megli (vidljivost je manjša od 50 metrov) predpisana s 50km/h.

Se ti sedaj že kaj svita??? Mene skrbi to, koliko imajo policaji resnično pojma o prometnih predpisih. Namreč ta policaj nima pojma o tem koliko je v zelo slabih pogojih res predpisana hitrost na avtocestah, vozi pa se vsak dan z provido po avtocestah.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

m0LN4r ::

Jaz sem se na AC vozil 100km/h in naredil izpit v prvo. Pa pohvale sem tut dobil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Roadkill ::

Sam zihr nisi mel ene zoprne ženske. :))
Ü

m0LN4r ::

Aja, ne. Prijazna je bla, zelo :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sandmat ::

Roadkill je izjavil:

Sam zihr nisi mel ene zoprne ženske. :))

Jaz sem imel eno precej zoprno na izpitu (na Roški), ki naj bi, kot sem kasneje izvedel, precej metala na izpitu. Long story short, naredil sem v prvo. Kar ne veš, ne boli.

joze67 ::

Roadkill je izjavil:

Pravilno, da na izpitni vožnji kaznujejo prepočasne voznike. Nepotrebno zaviranje na AC povzroča zastoje.

Vrgli so ga, ker je nenadoma zavrl in s tem povzročil splošno nevarnost.
Glej ZPrCP, 30. člen, 5. odstavek in 45. člen, 3. in 4. odstavek

Roadkill ::

ah jože ti se z zakoni obremenjuješ.... saj je berlusconi razložil

>> Sicer pa, vsak vozi malo drugače in to nujno ne pomeni da vozi narobe.

Cestni predpisi samo zmedo povzročajo.
Ü
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
202673 (1621) IL_DIAVOLO
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332247 (29999) Heavy
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624453 (20602) Mare2
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508842 (8126) KoMar-

Več podobnih tem