» »

Seat Altea 1.2 TSI vs 1.6 TDI

Seat Altea 1.2 TSI vs 1.6 TDI

hocevar91 ::

No sem pred nakupom novega avta. Ker se je naša družina od zadnjega nakupa Opel Corse povečala za dva člana je čas za zamenjavo za večji avto.

Denarja za novega ni, saj smo "študentska" družina zato gledam malo rabljene avtomobile. Kot že sam naslov pove sem našel sem dva primerna avtomobila istega modela (Seat Altea 1.2 TSI in Seat Altea 1.6 TDI), ki se več ali manj ločita le v motorju (in seveda ceni TDI-je 1000 evrov dražji).

Ali ima kdo katerega od teh dveh avtomobilov ali motorjev v svojem avtomobilu. Kakšne so izkušnje? Vozimo se nekje od 15-20k na leto večinoma po obvoznici in do vrtca. Kateri bi bil bolj primeren?
  • spremenilo: hocevar91 ()

Janac ::

Kater letnik pa? Starejši 1.2TSI majo probleme.

Bellzmet ::

Jaz bi vzel 1.2 TSI.

hocevar91 ::

Začetek 2011 je letnik TSI. Osebno sem tudi naklonjen 1.2 TSI-ju vendar nekako mi vsi svetujejo naj raje dizla. Koliko stareji 1.2 TSI imajo težave?

hojnikb ::

o kakem budgetu se to pogovarjamo ?
a more bit nujno VAG ?
#brezpodpisa

gensi ::

Veliko TSI motorjev ima težave z verigo za krmiljenje ventilov. Če veriga na zobniku preskoči, se srečata bat in ventil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

Sami ::

Vsekakor 1.2TSI, kolega ima Golf-a 6 1.2TSI, kolegica pa Octavio 1.2TSI, malo popije in poskočen je.

Od moje punce oče ima pa Golf 6 Variant 1.6TDI 105km, ampak 3X raje vozim 1.2TSI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

GTX970 ::

Za tvoje km bencinarja.

hocevar91 ::

Nekako sem že dogovorjen za nakup. 1.2 TSI Altea, koštal me bo okoli 8.5k letnik 2011, to težavo z verigo so baje odpravili v garanciji.

gensi je izjavil:

Veliko TSI motorjev ima težave z verigo za krmiljenje ventilov. Če veriga na zobniku preskoči, se srečata bat in ventil.

Naj bi bila nekaj veriga menjana že v garanciji mi je rekel prodajalec. Baje so bile menjane pri vseh preventivno. Ali me mora kljub temu to skrbeti ali se je vrjetno z tem ta težava odpravila?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hocevar91 ()

gensi ::

hocevar91 je izjavil:

Nekako sem že dogovorjen za nakup. 1.2 TSI Altea, koštal me bo okoli 8.5k letnik 2011, to težavo z verigo so baje odpravili v garanciji.

gensi je izjavil:

Veliko TSI motorjev ima težave z verigo za krmiljenje ventilov. Če veriga na zobniku preskoči, se srečata bat in ventil.

Naj bi bila nekaj veriga menjana že v garanciji mi je rekel prodajalec. Baje so bile menjane pri vseh preventivno. Ali me mora kljub temu to skrbeti ali se je vrjetno z tem ta težava odpravila?


V Nemčiji se kupci zelo jezijo na Volkswagen.
Malce pobrskaj po arhivu VOX.de . Morda najdeš prispevek (Mislim, da je oddaja Auto mobile). Tudi sicer se v Nemčiji od dotični težavi veliko piše - pri nas pa skoraj ni govora.
Na VOX-u se možakar potoži o težavi z verigo, pri VW-ju pa so mu ugovarjali, ker je zadosti nov model in naj nebi imel več težave.

VW si v dotičnem primeru zasluži zelo velik minus (tudi sam imam avto VW).

Google:
https://www.google.si/webhp?sourceid=ch...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

SkIDiver ::

Kljub menjavi verige in napenjalca se lahko težava ponovi. Ednim so menjali po 2x ali 3x preden je bilo konec tega zloglasnega križa.

Tvoja delna sreča pa je, da so se te težave (ne vem zakaj) najbolj pojavljale na golfu in predvsem na 105KS motorjih. Pri škodi in seatu sem sam zasledil samo par primerov, medtem ko je ta pojav pri VW-ju dobesedno masoven.

Če se zgodi, da se bo pojavila težava z verigo jo boš moral pač menjat. Nekje sem zasledil, da je strošek na pooblaščenem servisu v znesku okoli 350€, vendar nisem prepričan, zato me ne držat za besedo!
Lahko ti iz lastne izkušnje povem, da je polo 1.2 TSI 90KS letnik 2013 pred meseci začel ropotat pri prvem hladnem zagonu. En dan prej smo ga morali dostaviti na servis kjer so ga naslednje jutro zagnali in preverili ropot. Težava je bila v visokotlačni črpalki goriva, veriga in napenjalci pa BP. Toliko o tem. Trenutno prede z isto tišino kot je predel nov.

trololo2 ::

gensi je izjavil:

Tudi sicer se v Nemčiji od dotični težavi veliko piše - pri nas pa skoraj ni govora.
Na VOX-u se možakar potoži o težavi z verigo, pri VW-ju pa so mu ugovarjali, ker je zadosti nov model in naj nebi imel več težave.


Pri nas je vsem jasno da se VW ne kvari. Nikoli. Ko pa se, je lastnikom sram priznati in so raje tiho.

SkIDiver ::

@Valentino in kako je sedaj tvoj odgovor doprinesel pri zbiranju informacij OP-ja?

hocevar91 je izjavil:


Ali ima kdo katerega od teh dveh avtomobilov ali motorjev v svojem avtomobilu. Kakšne so izkušnje? Vozimo se nekje od 15-20k na leto večinoma po obvoznici in do vrtca. Kateri bi bil bolj primeren?


1.2 TSI 90KS se v polotu super obnese. Avto dela več ali manj mestne vožnje in nekaj relacije. Aprila bo star dve leti in ima prevoženih dobrih 12k km. Do sedaj ni bilo z motorjem nobene težave, razen v prejšnem postu opisan ropot pri prvem hladnem zagonu, ki je bil povezan z visokotlačno črpalko goriva. Kaj točno je bilo ne vem, ker nisem bil jaz z avtom na servisu, urejeno pa je bilo v okviru garancije.

trololo2 ::

SkIDiver je izjavil:

@Valentino in kako je sedaj tvoj odgovor doprinesel pri zbiranju informacij OP-ja?


Ne bo, pa saj je že izbral bencinarja. Edino prav za tako kilometrino.

gensi ::

trololo2 je izjavil:

gensi je izjavil:

Tudi sicer se v Nemčiji od dotični težavi veliko piše - pri nas pa skoraj ni govora.
Na VOX-u se možakar potoži o težavi z verigo, pri VW-ju pa so mu ugovarjali, ker je zadosti nov model in naj nebi imel več težave.


Pri nas je vsem jasno da se VW ne kvari. Nikoli. Ko pa se, je lastnikom sram priznati in so raje tiho.


Sam sem imel precej avtov in roko na srce imam od vseh z VW-jem še najmanj sitnosti.

Ampak, če nekaj ni dobro, je prav, da se pove naglas. Ne vidim vzroka zakaj ne.
Meni je na Golfu crknila zadnja ključavnica + en senzor (kriv sem bil sam - s kolegom sva tekmovala kdo bo imel nižjo porabo in sem "morlil" motor). :)

sandmat ::

kak avto je to, da ti crkne zadnja klučavnica zaradi nizke porabe? >:)

z3ro ::

sandmat je izjavil:

kak avto je to, da ti crkne zadnja klučavnica zaradi nizke porabe? >:)

še enkrat preberi kaj je napisal ;)

sandmat ::

z3ro je izjavil:


še enkrat preberi kaj je napisal ;)


daj vklopi detektor no ;)

hocevar91 ::

No, ko sem malo pregledoval forume me je kar minilo do nakupa 1.2 TSI. Celo na nekem slovenskem forumu je več kot 58 strani pritožb čez ta motor, v tujini še toliko več.

TDI se je na žalost prodal naslednji dan in sem bil prepozen. Slovenci in TDI - better lovestory than twilight.

Nekako sedaj gledam Renault Scenic 1.6 16v. Za moje kilometre idealen avto. Obenem pa morem še trenutni avto stestirat po servisu, če vse dela kot mora preden ga dam v prodajo, tako da ga bom imel vsaj še kakšen mesec (mu je šla tesnilo na glavi pa nočem prodajati mačka v žaklu). No mogoče bomo meli pa luksuz z dvema avtomobiloma pri hiši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hocevar91 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119372 (4771) jest10
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146874 (12266) hojnikb
»

Kontrolna lučka - Seat Ibiza (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
559707 (8320) bambam20

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842750 (38458) Mavrik
»

Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515209 (13184) MaticKregar

Več podobnih tem