» »

Stvarna napaka ali le servis pod garancijo

Stvarna napaka ali le servis pod garancijo

tomaz17 ::

Spopadam se s reklamacijo mobilnika xperia Z1 pri Telekomu, kupljenega meseca septembra.
Že od začetka sem opažal, da power button ne deluje tako kot bi želel saj je bil vgreznjen. Z novembrom sem telefon nesel v poslovalnico, ter povedal da se to dogaja od samega začetka. Seveda se takrat nisem pozanimal o uveljavljanju stvarne napake. Telefon pride iz servisa s popravljeno tipko in menjano matično ploščo ter s ponovno garancijo 2 leti. Ni mi jasno zakaj so menjavali matično? Pa dobro...nakar ugotovim, da mi pri določenih signalih v ozadju zvočnika (v področju antene) zelo moteče brenči-piska pri pogovoru in tudi pri vklopljenem prenosu podatkov. Ponovno servis, nakar dobim nazaj aparat da napaka ni najdena. Sedaj sem ga ponovno dal na servis ter poudaril, da se napaka pojavlja po menjavi matične. Kako rešiti vse skupaj? zahtevati nov mobilnik, glede na to, da nisem izkoristil že v začetku možnosti stvarne napake.

Hvala za nasvete, Tomaž.

šernk ::

Pozabi na mobitel :))

kar imam sam izkušenj...poglej temo Toptime servis

imo servis napake ni priznal nikoli, sony ravno tako ne, ker je noben servis na svetu še ni uspel prikazat. Forumi, tudi uradni pa za sony veljajo točno nič. Skratka lahko le upaš da nesposoben servis napako po čudežu odkrije in jo po še večjem čudežu odpravi. Edina možnost je, da se bodo ustrašili stvarne napake in potencialne tožbe.

sam sem obupal pa flashal custom rom čez, ker sem vedel da je napaka softwareske narave, čeprav ni odstanil vseh napak je vsaj glavno zadevo mi popravil (običajno mobitele po flashanju nisem imel namena nosit v garancijo če crkne, ker sem jih itak flashal pol leta pred potekom garancije, a če mi ta crkne jim nesem vse papirje, da so me prisilili v slednje zaradi njihove nesposobnosti). Pri tebi je malce večji problem ker je morda hardwareski problem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shadeX ::

Če je bila že uveljavljena garancija, lahko pozabiš na uveljavljanje stvarne napake.

Tralala999 ::

Priporočam ti da vztrajaš. Dva ni po nakupu telefona (lumia 1020) sem ga nesel nazaj na mobitel ker je škripala tipka za glasnost. Telefon so mi zamenjali kar na telekomu. Zanimalo jih je le, če sem ga veliko uporabljal (trajanje klicev).
Vendar se težave niso končale. Nov telefon se je občasno sam restartal, nekajkrat je tudi sam ugasnil. Seveda se mi je zdelo butasto, da spet težim in sem prebiral vse možne forume, kako si pomagati sam. Vse mogoče razlage, kriva določena aplikacija, kriv posodobljen OS. Uporabljam tudi službeni telefon, tako da sem z napako na svojem telefonu lahko "živel". Pač restartal se je občasno. Drugače je delal ok.
Minilo je skoraj leto (telefon je že bil tudi precej obtolčen) in ga bi bilo tudi težko prodati za soliden denar. Pa sem ga nesel direktno. na servis 1. na novo naložili OS. Brez napredka. servis 2. brez napredka
nesem ga na telekom, pošlejo na servis, brez napredka. nesem ga 4. na telekom prijazno popizdim in jih prosim da zadevo rešijo, stvarna, garancija, denar nazaj, zamenjava telefona ni važno, samo da imam delujoč telefon.
Iz tovarniškega servisa so mi poslali nov telefon, model ki ima še več internega spomina. Že dva meseca telefon dela v nulo.
Treba je vztrajat, vodi se zgodovina aparata, če napake ne odpravijo v 45 dneh, lahko pričakuješ nov telefon. Vsaj pri meni je bilo tako. Seveda sem tudi jaz iz servisa dobival odgovore da je aparat ok...oni se pač ne sekirajo.
Poudarek, prijazno popizdi.

PrihajaNodi ::

No pa Teleray se je tudi popravil. Se da vse zmenit z njimi.

RejZoR ::

shadeX je izjavil:

Če je bila že uveljavljena garancija, lahko pozabiš na uveljavljanje stvarne napake.


To nikakor ni res. Uveljavljanje garancije ti ne odvzame pravice uveljavljanja stvarne napake. Če se seveda v postopku ni ugotovilo, da je do napake prišlo zaradi tvoje krivde. V katerem primeru pa bi ti zahtevo za reklamacijo zavrnili v obeh primerih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

tomaz17 ::

Hvala za odgovore. Hja počakal bom, da se aparat 3. vrne nato pa zahtevam novega. Se lahko sklicujem tudi, da pri prvi reklamaciji nisem imel možnosti izbire: menjave, kupnine, servis glede na to, da sem strikno povdaril da je napaka od nakupa dalje? in pa pojavljanje piskanja od servisa dalje, ter, da je aparat že 3-krat bil na servisu. Zaposleni tam je omenjal, da bi se nato pisala vloga za zamenjavo aparata vendar me zanima če je to omenil le z namenom, da pomiri vse skupaj ker niso več tako zadržano nastopil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz17 ()

RejZoR ::

Če se nisi izrecno skliceval na stvarno napako, potem nimaš nobene opcije izbire.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka iPhone

Oddelek: Pomoč in nasveti
102304 (1170) gmajna84
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
235098 (4247) St235
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106578 (55612) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347204 (6139) St235
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7512593 (8645) ziggy89

Več podobnih tem