» »

Hofer: garancija

Hofer: garancija

Noah ::

Pozdravljeni,

kupil sem Hoferjev trampolin s 3 letno garancijo. Pod vplivom vremena je preperela zaščitna obroba vzmeti. Ko sem jo hotel zamenjati v garancijskem roku, so našli izgovor, da na obrabljive dele je pa garancija samo 6 mesecev. V navodilih sem res na kosovnici našel, da je večina delov (vse razen kovinskega ogrodja in vijakov) v drobnem tisku deklariranih kot "hitro obrabljivi del".

Sporno se mi zdi, da je večina trampolina iz "hitro obrabljivih delov". Če je že tako, bi to moralo biti označeno tudi na embalaži, ne pa samo na veliko "3 leta garancije". Če bo šlo tako naprej, nam bodo kmalu prodajali robo, kjer bo garancija samo na vijake, ostalo pa bo "hitro obrabljivo".

A imam kakšne možnosti, če jim težim ali naj se sprijaznim z nategom? Se res lahko izmažejo s seznamom "hitro obrabljivih delov" na katere pa ni garancije?

Hvala za mnenje :-)

medenko ::

in kok te je ta trampolin stal?

Mirk ::

Tu ni nobenega natega. Imaš v navodilih navedene pogoje uporabe in deklaracijo za dele.
V kolikor bi pred uporabo prebral navodila, in se ne bi strinjal z pogoji, bi lahko brez težav vrnil trampolin. Hofer ne komplicira z vračili in so ena boljših trgovin glede tega.

Kako dolgo pa ga že imaš in kakšnim pogojem je bil izpostavljen?

Je pa tako to standard garancijski pogoj pri večini zadev. Tudi če kupiš blender in ima 10 let garancije, to pomeni 10 let na motor in ne na rezila. Pač prebrati je potrebno pogoje preden kupiš/uporabiš, da vidiš pri čem si in če se strinjaš …

hojnikb ::

Isto pri avtomobilih.... Za potrošni material tudi ni iste garancije kot npr za motor itd...
#brezpodpisa

urosh ::

Verjetno je bil ves cas postavljen in izpostavljen dezju, soncu, snegu,...
Mi ga spomladi postavimo in jeseni pospravimo. Po 2 letih je kot nov...

chrush ::

Punca je kupila hoferjev prenosnik. Po pol leta je crknil monitor, tako so navedli v poročilu in da moramo plačati 150€, ker smo mi krivi za poškodbo, ker naj bi ga preveč stisnili ali naj bi padel na tla. Veliko ljudi sem slišal, da se jim je pokvaril prenosnik in hofer ni kompliciral, zdaj pa sem zelo negativno presenečen, ker sem ji tudi sam svetoval, naj kupi pri hoferju, ravno zaradi preteklih izkušenj. Pa še to, prenosnik ni nikoli padel na tla in tudi na zunaj bi se kaj poznalo pa se ne. Ali je bil res preveč stisnjen, tega pa nebi vedel.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

scipascapa ::

vsaka fizična poškodba je zavrnjena, hofer gor ali dol.

chrush ::

že, ampak mi je sumljivo, kako to dokazati. jasno je da ne bom tožil za 150€ ampak, malo mi je čudno. lahko da je res bila fizična poškodba, ampak niti sam ne morem tega z gotovostjo trditi.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

svecka ::

Jaz sem vedno poslikal ogromnokrat, preden sem zapakiral in poslal preko pošte na popravilo. Tak sem imel črno na belem dokaz, da nisem jaz kriv za mehansko poškodbo, ki so jo naredili "poštarji" ali na servisu.

francek1 ::

chrush je izjavil:

Punca je kupila hoferjev prenosnik. Po pol leta je crknil monitor, tako so navedli v poročilu in da moramo plačati 150€, ker smo mi krivi za poškodbo, ker naj bi ga preveč stisnili ali naj bi padel na tla. Veliko ljudi sem slišal, da se jim je pokvaril prenosnik in hofer ni kompliciral, zdaj pa sem zelo negativno presenečen, ker sem ji tudi sam svetoval, naj kupi pri hoferju, ravno zaradi preteklih izkušenj. Pa še to, prenosnik ni nikoli padel na tla in tudi na zunaj bi se kaj poznalo pa se ne. Ali je bil res preveč stisnjen, tega pa nebi vedel.

P4i zapiranju prenosnikov se zgodi marsikatera poškodba. Ekran je treba potisniti dol na sredini, ne pa na robu, kot pogosto vidim kakega bolnika.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

čuhalev ::

Ker vem, da sta panta nameščena na nosilca, ki potekata ob levem in desnem robu zaslona in se zgoraj združita vedno zaprem s prijemom levega ali desnega roba. Prenostnik dela že 6 let. Lp, bolnik

MadMax ::

Odvisno od "trdote" tečajev in kvalitete prenosnika.
Na nekaterih prenosnikih bi to naredil kvečjemu ene parkrat, bolnik gor ali dol.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

XsenO ::

chrush je izjavil:

Punca je kupila hoferjev prenosnik. Po pol leta je crknil monitor, tako so navedli v poročilu in da moramo plačati 150EUR, ker smo mi krivi za poškodbo, ker naj bi ga preveč stisnili ali naj bi padel na tla. Veliko ljudi sem slišal, da se jim je pokvaril prenosnik in hofer ni kompliciral, zdaj pa sem zelo negativno presenečen, ker sem ji tudi sam svetoval, naj kupi pri hoferju, ravno zaradi preteklih izkušenj. Pa še to, prenosnik ni nikoli padel na tla in tudi na zunaj bi se kaj poznalo pa se ne. Ali je bil res preveč stisnjen, tega pa nebi vedel.



Welcome to the club

Poslal prenosnik na servis zaradi pregrevanja (pri 100% uporabi, trenutno imam nastavljeno da prenosnik dela pri 88% močeh, da se izognem throtlingu).
Po mesecu dni nobene informacije in nato le račun za +100 EUR, za menjavo matične, ki sem jo baje polival pri LAN adapterju(čeprav prenosnik ni bil nikoli zraven tekočine). Po tednih kreganja sem vsaj dosegel, da so mi ga nazaj zastonj poslali.

Fun fact: oni pravili, da bo brez popravili prenosnik kmalu crknil. Več ali manj dve leti kasneje reč še vedno dela (ja tudi LAN)

Aja kljub številnim prošnjam mi niso nikoli poslal maintainace manuala...
1 + 1 = 1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XsenO ()

Lengas ::

čuhalev je izjavil:

Ker vem, da sta panta nameščena na nosilca, ki potekata ob levem in desnem robu zaslona in se zgoraj združita vedno zaprem s prijemom levega ali desnega roba. Prenostnik dela že 6 let. Lp, bolnik


Z osnovnošolsko fiziko bi moral vedeti, da je bolje zapreti (in odpreti) prenosnik s prijemom na sredini. Predvsem kakšne poceni plastične.

fosil ::

Zanimivo da tega glede odpiranja in zapiranja nikoli ne najdeš v nobenih navodilih.
Čeprav v njih najdeš tudi neumnosti v stilu kateri gumb pritisneš za vklop.
Tako je!

francek1 ::

Seveda tega ni v navodilih, saj tudi ne piše, da ga ne smeš metati iz mize...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Strojna oprema
42292943 (50076) joze67
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615979 (12737) St235
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215989 (4540) MIRAN67
»

Katero TREKING kolo

Oddelek: Kaj kupiti
1714051 (11687) JamesQ
»

Okvara grafične kartice/Servis prenosnikov

Oddelek: Pomoč in nasveti
63629 (3404) opeter

Več podobnih tem