Forum » Na cesti » menjava zimskih gum
menjava zimskih gum
helo ::
Ima kdo kak predlog kam je smiselno it gume zamenjat 15"? da je poceni v lj, po možnosti danes (sobota?)..vem pozno sem se spomnil... prvič menjam gume..hvala.
bobby ::
Eh poceni,.. Kaj je to zate poceni. Cene se gibljejo nekje okoli 20eur na menjavo z centriranjem, ce pa poklikas mal po straneh ala kuponko ali pa 1nadan pa dobis za 15eur, ampak se je treba prej narocit
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
GrimReaper ::
Sam jih menjam 2-3 tedne pred 15. Letos sem jih 26.10. ravno pravi čas, ker je bil zadnji malo bolj topel dan. Glede na prejšnja leta imam pa izkušnje, da je lahko tudi po 3 tedne tako kot je bilo tudi letos. Saj danes bi tudi šlo, ampak je vseeno bolje da imaš malo sonca.
Pa tudi če kupim nove gume in moram k vulkanizerju zamenjat, grem enako 2-3 tedne prej, ne pa 2 dni prej, ko je vse zasedeno.
Dvojna platišča so pa IMO itak must:
1. Če se ne voziš kot po jajcih, ne moreš imeti pozimi iste dimenzije platišča kot poleti, za en majhen avto pač 14 oz. 15, recimo sam sem imel na Puntu II 165/70/14 in 195/50/15. Zdaj na Astri pa 195/65/15 in 205/55/16. Pri teh švoh avtih mogoče še je izbira, da bi imel celo leto manjšo dimenzijo, ampak pri konkretnih avtih pa ne gre drugače kot 16 in 17/18", ali celo 17 in 18", če imaš pod havbo 200+ KM, da lahko tudi pozimi (pač je treba upoštevat da lahko traja tudi do 5 mesecev, kar je skoraj pol leta) dinamično zvoziš ovinke.
2. Cenovno se ti poplača, če imaš avto več kot 5 let. Je pa malokdo, ki kupi avto za manj časa. Centiranje 2x na leto po 30EUR znese v 5 letih 300EUR.
Ene 16" jeklene za pozimi pa dobiš za 50EUR po komadu. Pa tudi lite dobiš za 400EUR za komplet.
Pa tudi če kupim nove gume in moram k vulkanizerju zamenjat, grem enako 2-3 tedne prej, ne pa 2 dni prej, ko je vse zasedeno.
Dvojna platišča so pa IMO itak must:
1. Če se ne voziš kot po jajcih, ne moreš imeti pozimi iste dimenzije platišča kot poleti, za en majhen avto pač 14 oz. 15, recimo sam sem imel na Puntu II 165/70/14 in 195/50/15. Zdaj na Astri pa 195/65/15 in 205/55/16. Pri teh švoh avtih mogoče še je izbira, da bi imel celo leto manjšo dimenzijo, ampak pri konkretnih avtih pa ne gre drugače kot 16 in 17/18", ali celo 17 in 18", če imaš pod havbo 200+ KM, da lahko tudi pozimi (pač je treba upoštevat da lahko traja tudi do 5 mesecev, kar je skoraj pol leta) dinamično zvoziš ovinke.
2. Cenovno se ti poplača, če imaš avto več kot 5 let. Je pa malokdo, ki kupi avto za manj časa. Centiranje 2x na leto po 30EUR znese v 5 letih 300EUR.
Ene 16" jeklene za pozimi pa dobiš za 50EUR po komadu. Pa tudi lite dobiš za 400EUR za komplet.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
helo ::
vozilo je kia ceed 73kw, trenutne gume so hankook 195/65R15 91H. VOzim "normalno"... na avtocesti me skoraj ni.. max hitrost recimo 140km/h... torej moram vzeti večje gume?kaere?se ne spoznam...
kak nasvet kam bi šel v lj zamenjat?..denarja za kaksne drage gume nimam, vem da se ne špara na gumah, a iščem najcenejšo možnost s solidnimi gumami...
kak nasvet kam bi šel v lj zamenjat?..denarja za kaksne drage gume nimam, vem da se ne špara na gumah, a iščem najcenejšo možnost s solidnimi gumami...
IL_DIAVOLO ::
Najboljse je peljat komu, ki ga poznas...se lahko zmenita tudi drugace
Nasvetov glede slabih gum me dajem, vem pa za continental ts850 za 55 evrov, jih imam tudi jaz. Najboljse na trgu.
Nasvetov glede slabih gum me dajem, vem pa za continental ts850 za 55 evrov, jih imam tudi jaz. Najboljse na trgu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
helo ::
torej i potrebno da je 91H (H pomeni hitrost do 210 če se ne motim...vozim pa max 160..torej lahko vzamem tudi P ali Q npr.
razmišljam o teh:
1:
1x zimsko pnevmatiko znamke Sava (dimenzije: 195/65/R15), 85H Eskimo HP
2:
1x zimsko pnevmatiko znamke Continental (dimenzije: 195/65/R15), 91T TS850 ContiWinterContact
3.
1x zimsko pnevmatiko znamke Goodyear (dimenzije: 195/65/R15), 91T UG8 m+s
4:
1x zimsko pnevmatiko znamke Bridgestone (dimenzije: 195/65/R15), 91T LM32 MO
5:
1x zimsko pnevmatiko znamke Dunlop (dimenzije: 195/65/R15), 91T WinterResponse m+s
6:
1x zimsko pnevmatiko znamke Sava (dimenzije: 195/65/R15), 91T Eskimo S3+
7:
1x zimsko pnevmatiko znamke Continental (dimenzije: 195/65/R15), 91T TS850 ContiWinterContact
Katera je najboljša izbira?so vse primerne?
hvala
razmišljam o teh:
1:
1x zimsko pnevmatiko znamke Sava (dimenzije: 195/65/R15), 85H Eskimo HP
2:
1x zimsko pnevmatiko znamke Continental (dimenzije: 195/65/R15), 91T TS850 ContiWinterContact
3.
1x zimsko pnevmatiko znamke Goodyear (dimenzije: 195/65/R15), 91T UG8 m+s
4:
1x zimsko pnevmatiko znamke Bridgestone (dimenzije: 195/65/R15), 91T LM32 MO
5:
1x zimsko pnevmatiko znamke Dunlop (dimenzije: 195/65/R15), 91T WinterResponse m+s
6:
1x zimsko pnevmatiko znamke Sava (dimenzije: 195/65/R15), 91T Eskimo S3+
7:
1x zimsko pnevmatiko znamke Continental (dimenzije: 195/65/R15), 91T TS850 ContiWinterContact
Katera je najboljša izbira?so vse primerne?
hvala
GrimReaper ::
torej i potrebno da je 91H (H pomeni hitrost do 210 če se ne motim...vozim pa max 160..torej lahko vzamem tudi P ali Q npr.
To pa ne, že zaradi homologacije kjer ne verjamem da imaš karkoli pod T. Pa tudi zaradi lastne varnosti, če voziš 160, je T kar primerna.
Pa tudi kupit jih je verjetno težko, že iz tega tvojega seznama je razvidno da je standard 91T.
Drugače moje mnenje je da tudi če si zelo šparoven tip (sploh pri gumah večina Slovencev zelo rada špara, pa očitno tudi tistih 5€ pri centriranju veliko pomeni), s Savo na koncu cenovno še izgubljaš napram Contiju. Recimo če ti Sava zdrži 2 leti, ti Conti komot 4 leta.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
AndrejO ::
GrimReaper je izjavil:
torej i potrebno da je 91H (H pomeni hitrost do 210 če se ne motim...vozim pa max 160..torej lahko vzamem tudi P ali Q npr.
To pa ne, že zaradi homologacije kjer ne verjamem da imaš karkoli pod T. Pa tudi zaradi lastne varnosti, če voziš 160, je T kar primerna.
Ni čisto res. Zimske imaš lahko na osebnem vozilu tudi Q, ne smeš pa imeti P, če za njih nimaš homologacijo. Sem se že enkrat razpisal tako o konkretnem predpisu in izpolnjevanju pogojev, da lahko daš gor "počasnejše" zimske pnevmatike.
TL;DR: Lahko imaš Q, ker je minimum 160km/h ali pa konkstrukcijska hitrost vozila. Če je hitrostni razred nižji od konstrukcijske hitrosti vozila, moraš imeti še nalepkico.
GrimReaper ::
T je najmanj kar obstaja (pa ne mi limat zdaj kar enih kitajskih gum), tako da je ta debata brezpredmetna:
http://www.continental-pnevmatike.si/ww...
Tudi na Puntu, ki sploh ni šel čez 155km/h, sem imel T, enako je blo v homologaciji.
http://www.continental-pnevmatike.si/ww...
Tudi na Puntu, ki sploh ni šel čez 155km/h, sem imel T, enako je blo v homologaciji.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
AndrejO ::
Napisal si, da ne verjameš, odgovoril sem s trenutno pravilnim podatkom o temu, kaj predpisi dovoljujejo in pod kakšnimi pogoji. O smiselnosti takšnega nakupa nisem napisal nič. To je stvar kupca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
CitroX ::
Poglej teste adac,ki jih tudi amz povzame, in se odloči na podlagi lastnost in proracuna.
Ne kompliciraj in eksperimentiraj z drugimi dimenzijami, ker nima nobenega smisla, kvečjemu boš razočaran zaradi voznih lastnosti pri manjsih dimenzijah. Hitrostni razred do 190 je pa tako pri vseh 15 colskih, če ni ravno dimenzija za spačka.
V avstriji dobis ugodno Semperit speed greep 2, ki se je zelo dobro odrezala. Drugace pa razmisli o Sava eskimo HP. To ni sava eskimo s3, ki je bila sicer ok, samo jo je pobiralo kot za stavo.
Ne kompliciraj in eksperimentiraj z drugimi dimenzijami, ker nima nobenega smisla, kvečjemu boš razočaran zaradi voznih lastnosti pri manjsih dimenzijah. Hitrostni razred do 190 je pa tako pri vseh 15 colskih, če ni ravno dimenzija za spačka.
V avstriji dobis ugodno Semperit speed greep 2, ki se je zelo dobro odrezala. Drugace pa razmisli o Sava eskimo HP. To ni sava eskimo s3, ki je bila sicer ok, samo jo je pobiralo kot za stavo.
theBill ::
GrimReaper je izjavil:
Sam jih menjam 2-3 tedne pred 15. Letos sem jih 26.10. ravno pravi čas, ker je bil zadnji malo bolj topel dan. Glede na prejšnja leta imam pa izkušnje, da je lahko tudi po 3 tedne tako kot je bilo tudi letos. Saj danes bi tudi šlo, ampak je vseeno bolje da imaš malo sonca.
Pa tudi če kupim nove gume in moram k vulkanizerju zamenjat, grem enako 2-3 tedne prej, ne pa 2 dni prej, ko je vse zasedeno.
Dvojna platišča so pa IMO itak must:
1. Če se ne voziš kot po jajcih, ne moreš imeti pozimi iste dimenzije platišča kot poleti, za en majhen avto pač 14 oz. 15, recimo sam sem imel na Puntu II 165/70/14 in 195/50/15. Zdaj na Astri pa 195/65/15 in 205/55/16. Pri teh švoh avtih mogoče še je izbira, da bi imel celo leto manjšo dimenzijo, ampak pri konkretnih avtih pa ne gre drugače kot 16 in 17/18", ali celo 17 in 18", če imaš pod havbo 200+ KM, da lahko tudi pozimi (pač je treba upoštevat da lahko traja tudi do 5 mesecev, kar je skoraj pol leta) dinamično zvoziš ovinke.
2. Cenovno se ti poplača, če imaš avto več kot 5 let. Je pa malokdo, ki kupi avto za manj časa. Centiranje 2x na leto po 30EUR znese v 5 letih 300EUR.
Ene 16" jeklene za pozimi pa dobiš za 50EUR po komadu. Pa tudi lite dobiš za 400EUR za komplet.
Zakaj menjati prej, če ni snega na vidiku, po možnosti je pa še topla jesen, kot je letos? Sam ponavadi menjam kvečjemu kasneje, par dni preden je napovedan prvi sneg do nižin, do takrat pa lepo letne in ketne v prtljažniku za primer, če me ustavi policija. Tele gneče in večurno čakanje na menjavo okoli 15.11. se mi zdijo čisto mimo.
Druga zadeva so pa zimske gume na svojih feltnah. Sam to prakticiram in tudi za shranjevanje gum je najboljše da so na platiščih in lepo zložene na stojalu ena nad drugo. Še vseeno pa jih je potrebno ob previjačenju dati centrirati, vsako leto mi da vulkanizer gumo na centrirko in nikoli ni od lanskega leta v piko scentrirana - razlaga vulkanizerja je, da se guma različno obrablja. Najboljši so mi tisti, ki imajo dvojne feltne, jih ob prvi montaži gum scentrirajo, potem pa sami menjajo in pozabijo na centriranje za nadaljnih 5 let.
Tako da kar se tiče prihranka z dvojnimi platišči ni tako velik, so pa pa tu drugi praktični razlogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
GrimReaper ::
Če je okoli ničle, kot je že bilo ene 2 dni letos, mislim da že kar pridejo v poštev zimske, težko pa delam primerjavo, ker z letnimi se do sedaj še nisem vozil, ko sem imel zmrznjena stekla.
Vsekakor pa niso samo za sneg, tega je konec koncev samo par dni na leto, ampak se pač tudi bolje obnašajo v mrzlem. V dežju je pa verjetno res tam tam.
Kar se mene tiče eno centriranje zdrži 5 let oz. en komplet gum. Zdaj imam zimske 4. leto in nimam nobene potrebe po centriranju, so enakomerno obrabljene.
Vsekakor pa niso samo za sneg, tega je konec koncev samo par dni na leto, ampak se pač tudi bolje obnašajo v mrzlem. V dežju je pa verjetno res tam tam.
Kar se mene tiče eno centriranje zdrži 5 let oz. en komplet gum. Zdaj imam zimske 4. leto in nimam nobene potrebe po centriranju, so enakomerno obrabljene.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
theBill ::
Ne vem od kje vam ideja, da je zimska guma boljša v temperaturah okoli ničle ali celo malo pod ničlo? Je to posledica oglaševanja gumarskih koncernov o famozni temperaturi 7 C in manj, ob kateri naj bi bila zimska boljša? Od letne je zimska guma boljša je le v snegu in ledu, tudi če je temperatura pod lediščem. Na suhi in mokri cesti jo letna povozi.
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-4...
Pelji enkrat na previjačenje in centriranje k vulkanizerju, boš presenečen.
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-4...
GrimReaper je izjavil:
Kar se mene tiče eno centriranje zdrži 5 let oz. en komplet gum. Zdaj imam zimske 4. leto in nimam nobene potrebe po centriranju, so enakomerno obrabljene.
Pelji enkrat na previjačenje in centriranje k vulkanizerju, boš presenečen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
steev ::
Centriraš ob menjavi pnevmatik in ko ti trese. Saj se čuti na volanu, če niso centrirane.
:|
IL_DIAVOLO ::
Centriraš ob menjavi pnevmatik in ko ti trese. Saj se čuti na volanu, če niso centrirane.
Trese lahko tudi zaradi diskov.
theBill
Letna guma rata trda ob nizkih temperaturah, da ne omenjam oprijema na mokrih cestah in boljšega odvoda vode po kanalih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
theBill ::
Sem že zgoraj članek prilepil, ki lepo govori o tem, da je mit, ki ga prodaja gumarska industrija o prednosti zimske gume pri 7 C in manj, ena navadna laž, ampak eni še kar nažigate nekaj na pamet.
Si lahko tu konkretne cifre pogledaš, letna je izrazito slabša oziroma nevozna le v snegu, na mokrem je v večini segmentov pri vrhu (pri vožnji v krogu na čas celo zelo izstopa in poseka zimske kot za šalo), na suhi cesti pa pusti zimske daleč zadaj.
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/ima...
Si lahko tu konkretne cifre pogledaš, letna je izrazito slabša oziroma nevozna le v snegu, na mokrem je v večini segmentov pri vrhu (pri vožnji v krogu na čas celo zelo izstopa in poseka zimske kot za šalo), na suhi cesti pa pusti zimske daleč zadaj.
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/ima...
WarpedGone ::
V mokrem pri vrhu ... prodajaj svoje buče na tržnici.
Danes sm na lastni riti sprobal kolk bolš se pelje zimska po mokri cesti z nekaj stoječe vode.
Z letnimi avto pleše in trza levo desno, z zumskimi pa drži smer kot z ravnilom. cesta je pač zjahana in so kanali od koles kjer je mal več stoječe vode.
Sm že napisal in ponovim - ko/če mi v sezoni zimskih gum v rit prleti kak pametnjakovič z letnimi bo fasal enepar krepkih okol kepe. BMK za odškodnino.
Danes sm na lastni riti sprobal kolk bolš se pelje zimska po mokri cesti z nekaj stoječe vode.
Z letnimi avto pleše in trza levo desno, z zumskimi pa drži smer kot z ravnilom. cesta je pač zjahana in so kanali od koles kjer je mal več stoječe vode.
Sm že napisal in ponovim - ko/če mi v sezoni zimskih gum v rit prleti kak pametnjakovič z letnimi bo fasal enepar krepkih okol kepe. BMK za odškodnino.
Zbogom in hvala za vse ribe
theBill ::
In smo spet tam, moje izkušnje so take in to zdej drži za cel svet blablabla... verjetno testa sploh odprl nisi, ker si tako prepričan v svoj prav.
Testi govorijo svoje, tudi pri aqvaplaningu je letna pri vrhu (seveda testirajo čisto novo letno), če imaš pa ti izrabljene ali slabe letne gume, je pa to tvoj problem.
Le glej, da jih ne boš sam po kepi dobil.
Testi govorijo svoje, tudi pri aqvaplaningu je letna pri vrhu (seveda testirajo čisto novo letno), če imaš pa ti izrabljene ali slabe letne gume, je pa to tvoj problem.
Le glej, da jih ne boš sam po kepi dobil.
IL_DIAVOLO ::
@theBill
Samo za tebe en lep test letnih in zimskih pnevmatik na mokri podlagi, ki tako zagovarjaš letne gume:
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...
Poglej si video
Samo za tebe en lep test letnih in zimskih pnevmatik na mokri podlagi, ki tako zagovarjaš letne gume:
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...
Poglej si video
francek1 ::
WarpedGone je izjavil:
V mokrem pri vrhu ... prodajaj svoje buče na tržnici.
Danes sm na lastni riti sprobal kolk bolš se pelje zimska po mokri cesti z nekaj stoječe vode.
Z letnimi avto pleše in trza levo desno, z zumskimi pa drži smer kot z ravnilom. cesta je pač zjahana in so kanali od koles kjer je mal več stoječe vode.
Sm že napisal in ponovim - ko/če mi v sezoni zimskih gum v rit prleti kak pametnjakovič z letnimi bo fasal enepar krepkih okol kepe. BMK za odškodnino.
Sicer po tvojem nivoju debate dvomim, da boš tole razumel ampak vseeno:
Im Gegenteil: Beim jährlichen Winterreifentest lässt das Fachblatt "Auto Bild" immer einen Referenz-Sommerreifen mitfahren. Die Ergebnisse sind eindeutig: Auf Schnee rutscht das Sommerprofil fast doppelt so weit. Bei Vollbremsungen auf nasser und trockener Fahrbahn dagegen bremst es deutlich besser als die besten Winterreifen - auch bei Fahrbahntemperaturen von sieben Grad und weniger.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
GrimReaper ::
Danes sm na lastni riti sprobal kolk bolš se pelje zimska po mokri cesti z nekaj stoječe vode.
Z letnimi avto pleše in trza levo desno, z zumskimi pa drži smer kot z ravnilom.
Jest bi rekel da odvisno od gum, tudi moje Conti TS830 so v mokrem precej boljše kot letne Dunlop Sport Maxx RT.
Drugače pa sam menjam že pred 15. tako da imam zimske skoraj 5 mesecev že zaradi tega, da letnih ne nucam več kot zimskih. Tako da ne vidim logike zakaj bi bilo dobro imet letne čim dlje, 7:5 se mi zdi odlično razmerje.
Zimske moram pa že zarad tega imet, če je slučajno popoldne sneg, kar je sigurno 1-3 dni. Ker zjutraj že lahko ostanem doma, po šihtu pa težje pustim avto.
Cenovno je pa tako vseeno, če bi imel letne celo leto, bi itak zdržale pol manj, kot če imaš dva kompleta gum.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
WarpedGone ::
Le glej, da jih ne boš sam po kepi dobil.
Zadnji, ki mi je priletu v rit, je mel tega džokerja, da zimske še niso bile obvezne.
Edini direktni test, je mel ob 'zimskih razmerah' ob mokrem asfaltu zeleno travo. GTFO.
Vem kako se omnašajo moje špica letne in moje špica zimske. Utrujaj in pametuj komu drugemu. Ko se mi z letnimi zalimaš v rit, se pa pripravi na batine.
Zbogom in hvala za vse ribe
theBill ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
@theBill
Samo za tebe en lep test letnih in zimskih pnevmatik na mokri podlagi, ki tako zagovarjaš letne gume:
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...
Poglej si video
Pa dobr, a znaš ti brat, testiral so "na posebnih drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti", ne pa na mokrem asfaltu (za moker asfalt glej Autobildov test, še enkrat ga imaš v linku spodaj) in nikjer nisem trdil, da so letne dobre ob snegu in poledici. Kar so pri siolu ugotovili je popolnoma v skladu s testom Autobilda (glej del testa na snegu), seveda pa spet lažejo o famozni temperaturi 7 C. Tudi ob zunanji temperaturi 15 C in južnem snegu bi letna pogorela proti zimski, tako da to s temperaturo nima nobene veze in je čisto zavajanje.
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/ima...
Normalno, da je pametno menjat, ko enkrat jutranje temperature padejo orenk pod ničlo, tudi če ni snega, ker je lahko vsako jutro poledica, in take temperature se bodo začele naslednji teden. Dokler pa ni niti zjutraj minusa pa ni popolnoma nobenega razloga v prid zimski gumi, kar se tiče performansa na cesti.
francek1 ::
WarpedGone je izjavil:
Le glej, da jih ne boš sam po kepi dobil.
Zadnji, ki mi je priletu v rit, je mel tega džokerja, da zimske še niso bile obvezne.
Edini direktni test, je mel ob 'zimskih razmerah' ob mokrem asfaltu zeleno travo. GTFO.
Vem kako se omnašajo moje špica letne in moje špica zimske. Utrujaj in pametuj komu drugemu. Ko se mi z letnimi zalimaš v rit, se pa pripravi na batine.
No, to bi pa rad doživel...eni ste hudo močni za tipkovnico. Ko ga pa v RL za ušesa zgrabiš, pa cvili kot prašiček...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
theBill ::
WarpedGone je izjavil:
Ko se mi z letnimi zalimaš v rit, se pa pripravi na batine.
Zadnji, ki mi je priletu v rit, je mel tega džokerja, da zimske še niso bile obvezne.
A tebi se to redno dogaja? So se že začeli izgovori
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
@theBill
Samo za tebe en lep test letnih in zimskih pnevmatik na mokri podlagi, ki tako zagovarjaš letne gume:
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/va...
Poglej si video
Pa dobr, a znaš ti brat, testiral so "na posebnih drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti", ne pa na mokrem asfaltu (za moker asfalt glej Autobildov test, še enkrat ga imaš v linku spodaj) in nikjer nisem trdil, da so letne dobre ob snegu in poledici. Kar so pri siolu ugotovili je popolnoma v skladu s testom Autobilda (glej del testa na snegu), seveda pa spet lažejo o famozni temperaturi 7 C. Tudi ob zunanji temperaturi 15 C in južnem snegu bi letna pogorela proti zimski, tako da to s temperaturo nima nobene veze in je čisto zavajanje.
http://www.vulkanizerstvo-furlan.si/ima...
Normalno, da je pametno menjat, ko enkrat jutranje temperature padejo orenk pod ničlo, tudi če ni snega, ker je lahko vsako jutro poledica, in take temperature se bodo začele naslednji teden. Dokler pa ni niti zjutraj minusa pa ni popolnoma nobenega razloga v prid zimski gumi, kar se tiče performansa na cesti.
Ko pade temp. pod 7 stopinj postane letna guma neuporabna....in to še ni poledica. To kar so testirali ni niti blizu poledici. Ta temperatura je tudi omenjena pri tistem stavku v nemščini, ko ga je en prilimal.
PS: Ne ljubi se mi brat pdf-ja.
theBill ::
Če se ti ne da brati pdf-ja si vsaj preberi tisto, kar si sam linkal
Omenjena je že ja, samo ne v takem smislu kot ti misliš. Če že ne znaš nemško vsaj google translate uporabi, da ne boš takih kozlov streljal.
Letne pnevmatike se pri temperaturah, nižjih od 7 stopinj Celzija, na drsečih površinah, ki ustrezajo poledeneli oziroma zasneženi cesti, odrežejo mnogo slabše od zimskih pnevmatik.
Ta temperatura je tudi omenjena pri tistem stavku v nemščini, ko ga je en prilimal.
Omenjena je že ja, samo ne v takem smislu kot ti misliš. Če že ne znaš nemško vsaj google translate uporabi, da ne boš takih kozlov streljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
fosil ::
Ampak ene stvari pa nisem še nikoli zasledil na testih.
Vemo, da se guma pri vožnji segreje.
Torej bo guma toplejša od 7C, čeprav je zrak bolj hladen.
Kako torej to vpliva?
Vemo, da se guma pri vožnji segreje.
Torej bo guma toplejša od 7C, čeprav je zrak bolj hladen.
Kako torej to vpliva?
Tako je!
theBill ::
Res strašen argument, s katerim si z enim mahom ovrgel vse teste in meritve.
Če se že gremo o sranju klamf, mislim da imaš ti kar spenjač v riti, pa ene 3 pakete polne klamf za rezervo.
Enostavno spusti temo če se ti ne da brati in nažigaj po svoje v gostilniškem načinu še naprej.
Če se že gremo o sranju klamf, mislim da imaš ti kar spenjač v riti, pa ene 3 pakete polne klamf za rezervo.
Enostavno spusti temo če se ti ne da brati in nažigaj po svoje v gostilniškem načinu še naprej.
francek1 ::
Vsaka guma se med vožnjo zaradi kotalnega upora pošteno zagreje. Če je normalno obremenjena to znaša od 15 do 25 stopinj nad temperaturo okolice.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
MadMax ::
WarpedGone je izjavil:
Sm že napisal in ponovim - ko/če mi v sezoni zimskih gum v rit prleti kak pametnjakovič z letnimi bo fasal enepar krepkih okol kepe. BMK za odškodnino.
WarpedGone je izjavil:
Ko se mi z letnimi zalimaš v rit, se pa pripravi na batine.
Ti še za na ulico nisi, kaj šele za voznika
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
bambam20 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko se mi z letnimi zalimaš v rit, se pa pripravi na batine.
Z letnimi se lahko voziš tudi pozimi. V primeru snega na cestišču namontiraš verige :). naleti se pač dogajajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
perci ::
Jst se z zimski Michelinkami vozim tudi poleti. Pač delam manj kot 10k na leto in raje večkrat menjam, kot da imam stare (nezvožene) letne in zimske gume.
Sem tudi obratno varianto že parkrat sprobal (letne pozimi), pa se strinjam z WarpedOne, da je to neumnost. On bo sicer verjetno rekel, da je tudi moja varianta neodgovorna :).
Je pa treba vedet, da na suhi nepoledeneli cesti je karambolov zaradi slabih gum malo. Na suhi cesti vsaka prime, zimska, letna, letnozimska, ledna z žeblički,..., problem so snežne razmere, poledica, mastna cesta, močni nalivi.
Sem tudi obratno varianto že parkrat sprobal (letne pozimi), pa se strinjam z WarpedOne, da je to neumnost. On bo sicer verjetno rekel, da je tudi moja varianta neodgovorna :).
Je pa treba vedet, da na suhi nepoledeneli cesti je karambolov zaradi slabih gum malo. Na suhi cesti vsaka prime, zimska, letna, letnozimska, ledna z žeblički,..., problem so snežne razmere, poledica, mastna cesta, močni nalivi.
RejZoR ::
Ja, ti junaki s ketnami v prtljažniku bojo natikal verige na kakšni obvoznici brez odstavnega ane... al pa sred vrhniškega klanca, ko jim bo vozilo obviselo in ne bo moglo it naprej. Kurčevi škrtuhi. Kupijo nek hud avto z ubijalskimi dimenzijami gum in nato škrtarijo kot največji židi samo zato ker pride 80 eur na gumo namesto 50 če bi imel neke povprečne 15 colske gume. Tiste ketne pa si lahko nekam vtaknejo, ker ko jih rabiš, jih NIHČE nima tam kjer bi morale bit. Na kolesih. Zato pa so zimske gume predpisane z razlogom. Da jih imaš gor neglede na to kaj se bo mogoče zgodilo (ali pa ne bo).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Ja, ti junaki s ketnami v prtljažniku bojo natikal verige na kakšni obvoznici brez odstavnega ane... al pa sred vrhniškega klanca, ko jim bo vozilo obviselo in ne bo moglo it naprej. Kurčevi škrtuhi.
če te na ravnem ustavi z letnimi gumami pol moraš imet pa res zanič gume. Mi se z letnimi gumami spustimo po cca 18% naklonu dolgem slabih 30 metrov, potem pa sledi cca 10% naklon še naslednjih 50m in spodaj se je potrebno še ustavit, ker drugače letiš na cesto. Šele če je snega nad 5cm se vrže nogavice gor za klanec, potem pa spet z letnimi naprej. Ni nobenega problema, tudi v največjem snežnem metežu se je šlo že z letnimi čez pol slovenije, samo ustavit se ne smeš...takrat ga pa najebaš, ker ne spelješ več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Aston_11 ::
Ja, ali pa da ti ne zdrsne, pa da ti ne spelje, pa da zagrabi,... potem so tudi letne dobre. Vendar takoj ko je malo snega, niso več. Tako da to so bučke.
theBill ::
Ja, ti junaki s ketnami v prtljažniku bojo natikal verige na kakšni obvoznici brez odstavnega ane... al pa sred vrhniškega klanca, ko jim bo vozilo obviselo in ne bo moglo it naprej. Kurčevi škrtuhi. Kupijo nek hud avto z ubijalskimi dimenzijami gum in nato škrtarijo kot največji židi samo zato ker pride 80 eur na gumo namesto 50 če bi imel neke povprečne 15 colske gume. Tiste ketne pa si lahko nekam vtaknejo, ker ko jih rabiš, jih NIHČE nima tam kjer bi morale bit. Na kolesih. Zato pa so zimske gume predpisane z razlogom. Da jih imaš gor neglede na to kaj se bo mogoče zgodilo (ali pa ne bo).
Pa dobr, kam ta tema pelje? Kdo je sploh govoril o vožnji z letnimi v snegu? Glede tega se strinjam s tabo, to je kapitalna budalaština, neodgovorno do sebe in predvsem do drugih.
Govorimo o tem, ali lahko v primeru tople jeseni (kot je letos) po predpisanem roku za menjavo voziš z letnimi in jih menjaš šel pred prvim resnim mrazom oziroma sneženjem, ter kako se letna guma obnaša ob temperaturah nižjih od 7 C.
Ketne so v avtu samo za primer, če te v tem vmesenem obdobju po 15.11. in pred mrazom in snegom ustavi policija, da ne dobiš kazni, ne pa kot nadomestilo zimskih gum za vožnjo v snegu z letnimi + ketnami.
Se pa strinjam, če voziš samo eno vrsto gum celo leto, potem je definitivno boljše voziti zimske celo leto. Zimske Continentalke so poleti še vseeno boljše kot letne kitajske, potrjeno.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...
Invictus ::
Drugače za vse nepoučene, po cestah na Gorenjskem v višjih legah je že sneg ...
Letos je bil kar točen ...
Letos je bil kar točen ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mihec87 ::
Ja, ti junaki s ketnami v prtljažniku bojo natikal verige na kakšni obvoznici brez odstavnega ane... al pa sred vrhniškega klanca, ko jim bo vozilo obviselo in ne bo moglo it naprej. Kurčevi škrtuhi.
če te na ravnem ustavi z letnimi gumami pol moraš imet pa res zanič gume. Mi se z letnimi gumami spustimo po cca 18% naklonu dolgem slabih 30 metrov, potem pa sledi cca 10% naklon še naslednjih 50m in spodaj se je potrebno še ustavit, ker drugače letiš na cesto. Šele če je snega nad 5cm se vrže nogavice gor za klanec, potem pa spet z letnimi naprej. Ni nobenega problema, tudi v največjem snežnem metežu se je šlo že z letnimi čez pol slovenije, samo ustavit se ne smeš...takrat ga pa najebaš, ker ne spelješ več.
Torej gume niso ravno vredu ker na cesti se je namreč potrebno tudi ustavljati vsake toliko..Če druga ne za nekom z crap oz neustreznimi gumami..
bambam20 ::
Ja, ti junaki s ketnami v prtljažniku bojo natikal verige na kakšni obvoznici brez odstavnega ane... al pa sred vrhniškega klanca, ko jim bo vozilo obviselo in ne bo moglo it naprej. Kurčevi škrtuhi. Kupijo nek hud avto z ubijalskimi dimenzijami gum in nato škrtarijo kot največji židi samo zato ker pride 80 eur na gumo namesto 50 če bi imel neke povprečne 15 colske gume. Tiste ketne pa si lahko nekam vtaknejo, ker ko jih rabiš, jih NIHČE nima tam kjer bi morale bit. Na kolesih. Zato pa so zimske gume predpisane z razlogom. Da jih imaš gor neglede na to kaj se bo mogoče zgodilo (ali pa ne bo).
Jaz bi dal ven zakon, da je potrebno met pozimi zimske gume! Zaradi tega zakona, da se lahko vozi pozimi z letnimi so potem tudi pofukani zastoji. Točno o tem kar ti pišeš. Pa država bi še nekaj v šparovc dobila.
Pol se pa najdejo "strokovnjaki", ki ti pametujejo, kako se oni BP čez zimo vozijo. Mhm. O virajo promet. Mamicu jim nabijem.
Potem pa na tv-ju in v novicah berem. Vrže 1 cm snegeca, pa se folk ne mor eveč normalno vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
jype ::
rupsi31> Enkrat te bo en nagazu.
A to je grožnja? Ker jaz zelo pazim, da nisem nikomur v napoto, ker vozniki itak nikoli ne gledate kje vozite, jaz pa nimam jeklenih kletk in airbagov okoli sebe, da mi ne bi bilo treba paziti na ostale udeležence v prometu, tako kot jih imate vi.
A to je grožnja? Ker jaz zelo pazim, da nisem nikomur v napoto, ker vozniki itak nikoli ne gledate kje vozite, jaz pa nimam jeklenih kletk in airbagov okoli sebe, da mi ne bi bilo treba paziti na ostale udeležence v prometu, tako kot jih imate vi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
šernk ::
Jaz bi dal ven zakon, da je potrebno met pozimi zimske gume! Zaradi tega zakona, da se lahko vozi pozimi z letnimi so potem tudi pofukani zastoji. Točno o tem kar ti pišeš. Pa država bi še nekaj v šparovc dobila.
jaz bi dal ven zakon, da morajo vsi na program varne vožnje in vsaj vsakih 5 let na CPP. Kdor ne pride skozi pa pobrat izpit. Nova zimska guma,4x4, ABS, ESP in kaj vem kaj še vse ti pomaga en klinac nič če se zabiješ v zid in stojiš nato 4 ure v Postojni, ker so vse ceste zaradi takšnih zaprte.
pa BTW...letijo zimske gume s 5mm profila letos v smeti, jutri dobim nove continentalke TS850, ampak imam zimske gume iz drugih razlogov kot pa zato, ker se z letnimi ne da nikamor prist. Vse slovenske glavne ceste se da v vsakem trenutku prevozit z letnimi gumami.
Torej gume niso ravno vredu ker na cesti se je namreč potrebno tudi ustavljati vsake toliko..Če druga ne za nekom z crap oz neustreznimi gumami..
ponavadi za audijem 4x4 da...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24506 (20199) | Buggy |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36386 (31283) | m0LN4r |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25305 (21159) | Domobrancek |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25611 (22977) | krneki0001 |