» »

Nov avto za 13k€-17k€ (diesel)

Nov avto za 13k€-17k€ (diesel)

1
2
»

hojnikb ::

ne, duratorq je prišel pozneje. 1.8 je bil pa vmes gap filler za 2.5 generacijo focusa.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Olórin ::

ne. Duratorq je prišel leta 2000. Leta 1998 so začeli združeno razvijat motorje.

fucking google it vsaj, če nič neveš o tem.

Point je, da naj izbere nekaj od tega, ker gre za dobre motorje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SkIDiver ::

Duratorq je komercialna oznaka za dizla pri Fordu. Naj te to ne zavede. Tudi starejši 2.0 TDDi in TDCi so imeli duratorq oznako pa nimajo nič skupnega z novejšimi 2.0 TDCi in 1.6 TDCi motorji.

Olórin ::

za božjo voljo.

The Ford Duratorq engine, commonly referred to as Duratorq, is the marketing name of a range of Ford diesel engines first introduced in 2000 for the Ford Mondeo range of cars.

The Ford of Britain/PSA joint-venture for the production of the DLD/DV was announced in September, 1998.

Gre za dizle, ki so v razvoju 17 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

SkIDiver ::

Za božjo voljo si naredil copy/paste tega kar sem povedal dva posta višje:)

Olórin ::

ja, ker ne dojameš :)

Če ti argument ni všeč, misliš da nimam prav in da niso zanesljivi pa podaj svoj argument zakaj temu ni tako. Sicer pa nevem zakaj poizkušaš trolat, če o tem neveš nič. Vsaj sodeč po tvojem pisanju ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

TheJack ::

Ford DLD engine @ Wikipedia

Kolikor jaz vidim iz Wikipedije, je 1.8 že precej stara fordova mašina, ki se je najprej prodajala pod oznako TDDI.

Ford Endura-D engine @ Wikipedia

Močno predelan 1.8 TDDI je kasneje postal 1.8 TDCI

Many of the mechanical components used in the TDDI engine were shared or improved in detail for use in the later TDCI common-rail Diesel engine, often referred to as the Duratorq.

The Endura-D was heavily revised and updated with a variable-vane turbocharger and a Delphi high-pressure common rail injection system and relaunched in 2001 as the DuraTorq TDCi, with the original engine being rebadged 'DuraTorq TDDi'.
Bonis nocet, qui malis parcit.

hojnikb ::

Ford Endura-D engine @ Wikipedia

Variacija tega motorja je bla od 80' pa do konec 00'
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Olórin ::

ja, zato sem rekel 1.6 dizel ;)

kvaliteten, zelo vzdržljiv motor.

Za average userja odličen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

hojnikb ::

Pač, 1.8 motor je obstajal že v 80' v fiesti, kasneje so ga predelal v tdci in je spet dobil mesto v focus 1ki in kot gap filler za 1.6 v focus 2.5
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Olórin ::

hojnikb je izjavil:

Ford Endura-D engine @ Wikipedia

Variacija tega motorja je bla od 80' pa do konec 00'



to je povsem offtopic, ne trolaj. Govora je o dizlih, razvitih iz laboratorijev Forda in PSA.

TheJack ::

Focus se je AFAIK prodajal s tremi dizel mašinami: 1.6 in 2.0, ki sta bila razvita v sodelovanju s PSA in jih uporablja še par drugih proizvajalcev. In 1.8, ki pa je lasten Fordov motor že starejše zasnove.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Olórin ::

aha in to ne piše na linku ki sem ga citiral prej ane.

Je treba se 10x povedat da forumaši dojamejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

joze ::

Predvidevam, da si prebral temo, ki sem jo ustvaril pred kratkim. Sicer sem imel nekaj drugačne zahteve, ampak vseeno sem testiral dva od tvojih ciljanih avtomobilov:
https://slo-tech.com/forum/t632028/0

Med Toyoto in Fordom bi gotovo vzel Forda z novim 1.5 motorjem, Škode pa ne poznam.

Smurf ::

@Mavrik Peguet me nekako ne gane, vsaj za tako ceno.

Trenutno se tudi sam nagibam najbolj k Ford Focusu, sem pa danes izvedel, da nimajo vec starih modelov. Tako, da novi model z motorjem (1.5!) s 120 KM pride okoli slabih 16.5k€, pripravljeni so dati se za okoli 500€ dodatne opreme zastonj, nizje pa niso hoteli zbiti cene :>.

Megane se mi zdi kej loterija (ce ze kje, so vsaj pri tem avtu ljudje najbolj soglasni, da ne kupovati, ceprav tudi tukaj poznam nekaj primerov, ki imajo neunicljiv avto), pa precej grd mi je.

Verjetno bom se obiskal Skodo, in ze omenjeno Toyoto. Pa morda se Opla in Kio. Malce je problem, ker se mi zdi, da cene na internetu in v realnosti variirajo razlicno glede na prodajalca.

@joze bom pogledal

njyngs ::

Če jemlješ Focusa vzemi vsaj neko spodobno opremo ala Sport/Titanium pa dodaj še ksenonke (boš pozneje hvaležen sam sebi) - Ford ma v nižjih paketih ful malo dodatne opreme.. Sam sem pred čisto istim nakupom kot ti in še bom verjetno cincal ene 3-4 mesece preden se dokončno odločim. Računam na Titanium paket + dodatno ksenonke, motor bo pa 120KM 1.5 - najverjetneje.

Aja, Focus je tudi v svojem razredu najtišji avto :)

Edit: če boš gledal astro z novim 1.6 cdti-jem je v hladnem stanju _precej_ glasen (pozneje se umiri).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Isotropic ::

jp, pod sport ne it

PrimozR ::

Vredno omembe, Sport ima športno podvozje, Titanium pa običajno. Ker Smurf ni ravno dirkač neke hude potrebe, niti želje po športnem podvozju niti nima, z roko v roki s tem gredo pa tudi 17, 18 ali celo 19 colske gume. Sem skoraj prepričan, da bo zadovoljen s 16" in običajnim podvozjem, ker bo to bolj udobno.

Je pa problem, da s Titanium opremo prideš že prekleto blizu zgornje meje, če ne že čez.

EDIT: ja, Titanium dizel se začne s popustom pri dobrih 18k. V bistvu sta pod mejo samo Trend (16k in drobiž) in Ambiente (15k). Še Sport s 120 bhp dizlom je prek 17k.
EDIT2: vse MPC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

gost987 ::

Mazdo 3 pa nobeden ni omenil

SkIDiver ::

Olórin je izjavil:

ja, ker ne dojameš :)

Če ti argument ni všeč, misliš da nimam prav in da niso zanesljivi pa podaj svoj argument zakaj temu ni tako.


Če je letelo name...kdaj pa kdaj grem z lastniki ford servisa na pivo pa vedo kaj več povedat kot wikipedija.

Duratorq je pri Fordu komercialna oznaka za dizla kot je EcoBoost oznaka za prisilno polnjene bencinarje z direktnim vbrizgom goriva v valj. Duratorq oznako nosi tako 1.8 TDDi in 1.8 TDCi, ki so ga vgrajevali že v Focusa prve serije kot 2.0 TDDi in TDCi motor, ki so ga vgrajevali v mondea in tranzita (če se ne motim). 1.8 TDDi in kasneje TDCi je nadgradnja Endura-DE motorja, ki je bil pred tem prisoten že v fiesti, curierju, escortu, sierri in mondeu prve in druge serije. Nekateri modeli in serije so imeli tudi različico s turbino.

Tudi 1.6 TDCi in 2.0 TDCi iz PSA koncerna imajo pri Fordu Duratorq oznako pa pri tem 2.0 TDCi-ju ne gre za nič skupnega z 2.0 TDCi motorjem iz mondea tretje generacije, pa sta oba Duratorq 2.0 TDCi;)
Ko primerjaš fordove dizle med sabo moraš primerjati na podlagi kode motorja in ne tega kar piše na pokrovu motorja ali v prometnem dovoljenju.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10315170 (8604) sass628
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21448685 (32451) jaubeif
»

Nasvet pri nakupu avta - do 6.000 evrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7511395 (8539) ingeniero
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9416629 (13560) RejZoR

Več podobnih tem