» »

Primerjava vojaške tehnike

Primerjava vojaške tehnike

Temo vidijo: vsi
««
21 / 100
»»

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:

700 milijonov ljudi je brez svojega sekreta, greznice.


V Rusiji je proporcionalni delež ljudi, ki živijo boljše, le marginalno višjih. Samo v nekaterih večjih mestih je situacija boljša. Podobno je v Indiji.

Invictus je izjavil:


Kdaj boste Indijce nehali dajati za neko referenco o uspešnosti projektov? Oni še zamenjave za Mig-21 ne znajo narediti po 30 letih (LCA)...


Njihovi Suhoji so kupljeni in v ključnih točkah enaki kot tisti, ki jih uporablja Rusija. Indijci so edina država, ki uporablja ruske konzerve in vadi proti zahodni tehniki (RAF), zato so edina referenčna točka, ki jo imamo. Ta referenčna točka kaže na nič manj kot katastrofalne pomanjkljivosti ruske tehnologije. Mnogo časa sploh ne dela, kadar dela pa je globoka inferiorna lovcem, ki bodo na zahodu ravnokar dobili status drugorazrednih izvoznih letal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Kak link o tem? Ker nic pametnega nisem nasel.

Razen ce ne misls na Home-On-Jam opcijo. Kar je pa podobno, ni pa isto. :)


Zadeva deluje tako, da raketa dobiva podatke o položaju tarče iz poljubnega letala (ali satelita). Če letalo sledi radarju je to potem v bistvu isto kot kak HARM, samo da nimaš vsega samo v raketi.


HARM je nekaj tocno specificnega. Gre za raketo, ki se usmeri na vir radarskega sevanja in leti tja. To, da AIM-120 dobi podatke o lokaciji tarce in se usmerja glede na te podatke, je pa cist navaden remote control.

AIM-120 je najprej semi-active in je NUJNO, da jo usmerja nek targeting radar, ali na letalu, ki je raketo izstrelilo ali pa, v nekaterih primerih, drugo letalo. Ko pride dovolj blizu tarci, preklopi na lasten guidance, ki je inercijski, ko pride se blizje, pa preklopi na active guidance, ki je pa radarski.

In v tej srednji fazi poleta lahko dobiva remote updates o tarci. To ni isto kot HARM, to je nekaj popolnoma drugega.

Home-on-Jam je edina stvar, ki bi bila konceptualno podobna temu. Kjer fire control computer pove raketi naj odleti v smer iz katere pride jamming signal in raketa leti tja, potem pa zacne aktivno iskat tarco.

Ne mores rect: Moj Clio 16v, letnik 92 je remote controlled. Sicer ne direktno, pac kljuce das kolegu in ti on avto pelje. Skor isto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

jest10 ::

Smrekar1 je izjavil:



Njihovi Suhoji so kupljeni in v ključnih točkah enaki kot tisti, ki jih uporablja Rusija. Indijci so edina država, ki uporablja ruske konzerve in vadi proti zahodni tehniki (RAF), zato so edina referenčna točka, ki jo imamo. Ta referenčna točka kaže na nič manj kot katastrofalne pomanjkljivosti ruske tehnologije. Mnogo časa sploh ne dela, kadar dela pa je globoka inferiorna lovcem, ki bodo na zahodu ravnokar dobili status drugorazrednih izvoznih letal.


Ti grem kopirati, ker si zgleda že "pozabil"

Invictus je izjavil:



BTW. Indijci sami delajo/sestavljajo in vzdržujejo te motorje ...

Ni čudno da Dassault ni hotel dati garancije na v Indiji sestavljene rafale. Saj niso nori ...

Smrekar1 ::

jest10 je izjavil:


Ti grem kopirati, ker si zgleda že "pozabil"

Invictus je izjavil:



BTW. Indijci sami delajo/sestavljajo in vzdržujejo te motorje ...

Ni čudno da Dassault ni hotel dati garancije na v Indiji sestavljene rafale. Saj niso nori ...


Fora je samo v tem, da Indijci lahko znajo delati po ruskih standardih, ne pa po francoskih. Jeba.

BigWhale je izjavil:


HARM je nekaj tocno specificnega. Gre za raketo, ki se usmeri na vir radarskega sevanja in leti tja. To, da AIM-120 dobi podatke o lokaciji tarce in se usmerja glede na te podatke, je pa cist navaden remote control.

AIM-120 je najprej semi-active in je NUJNO, da jo usmerja nek targeting radar, ali na letalu, ki je raketo izstrelilo ali pa, v nekaterih primerih, drugo letalo. Ko pride dovolj blizu tarci, preklopi na lasten guidance, ki je inercijski, ko pride se blizje, pa preklopi na active guidance, ki je pa radarski.


Meh, odvisno koliko se obešaš na besede.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Smurf ::

Invictus je izjavil:

Loocas je izjavil:

Invictus je izjavil:

Kdaj boste Indijce nehali dajati za neko referenco o uspešnosti projektov? Oni še zamenjave za Mig-21 ne znajo narediti po 30 letih (LCA)...


malo verjetno, da so Indijci ostali v osemdesetih.. se razvijajo tako, kot ostali, če ne še hitreje

Dežela, kjer serjejo po ulicah, brez čiste pitne vode, se ne more smatrati ravno za napredno. 700 milijonov ljudi je brez svojega sekreta, greznice.

Ja, rast imajo pa seveda hitrejšo. Iz bede v skoraj normalno je velik napredek. Se veliko pozna.

Da ne bom samo nabijal ...

http://theconversation.com/providing-th...

Open defecation @ Wikipedia

Vazno je koliko imajo ljudi, ki tega ne pocnejo. Kar jih je se zmeraj 4x vec kot Rusov. Indija bo prehitela Rusijo po vojaski moci in tehnologijo vprasanje je samo kdaj (bo pa to se rpej uspelo Kitajski). Rusija je enostavno premajhna (populacijsko) drzava, da bo lahko ostala velesila. Sla bo po priblizno taki poti kot UK.

Isotropic ::

dokler ne bo indija odvisna od uvoza (in to bo še dolgo), ne bodo prehiteli nobene rusije
mogoce ze razvijajo svoje tanke, avione itd., sistemi na njih so pa zahodni ali ruski

Smurf ::

Isotropic je izjavil:

dokler ne bo indija odvisna od uvoza (in to bo še dolgo), ne bodo prehiteli nobene rusije
mogoce ze razvijajo svoje tanke, avione itd., sistemi na njih so pa zahodni ali ruski

Ce imas denar, uvoz ponavadi ni tako velik problem. Se pa strinjam, da je to do neke mere omejitev zaradi cesar tudi po mojem mnenju ne bo prehitela NATA ali Kitajske. Bo pa verjetno takoj 3 najpomembnejsi igralec za tema 2 silama.

Smrekar1 ::

Smurf je izjavil:


Vazno je koliko imajo ljudi, ki tega ne pocnejo. Kar jih je se zmeraj 4x vec kot Rusov.


Nope, Indijcev je 8x več kot Rusov, do leta 2030 jih bo 10x več. 4x več kot Rusov je že evropski del NATO.

Indija bo prehitela Rusijo po vojaski moci in tehnologijo vprasanje je samo kdaj (bo pa to se rpej uspelo Kitajski). Rusija je enostavno premajhna (populacijsko) drzava, da bo lahko ostala velesila. Sla bo po priblizno taki poti kot UK.


S tem, da ima VB močne zaveznike na obeh straneh Atlantika. Rusija stoji sama. Poleg tega je VB bistveno bogatejša od Rusije.

Smurf je izjavil:


Ce imas denar, uvoz ponavadi ni tako velik problem. Se pa strinjam, da je to do neke mere omejitev zaradi cesar tudi po mojem mnenju ne bo prehitela NATA ali Kitajske. Bo pa verjetno takoj 3 najpomembnejsi igralec za tema 2 silama.


Srednjeročno Indija lahko upa na okrepljen status regionalne sile, ki lahko konkurira Kitajski. Dolgoročno pa ... kdo ve. ČE jim uspe okrepiti znanost in tehnologijo in ČE jim uspe državo dvigniti iz revščine in ČE jim uspe ukrotiti Pakistan bodo lahko v svojem lokalnem okolju konkurirali moči NATO. Na svetovni ravni pa v naslednjih 30-40 letih prav gotovo ne.

Isotropic je izjavil:

dokler ne bo indija odvisna od uvoza (in to bo še dolgo), ne bodo prehiteli nobene rusije
mogoce ze razvijajo svoje tanke, avione itd., sistemi na njih so pa zahodni ali ruski


Lahko jih prehitijo, če izvozna evropska roba prehiti rusko elitno robo. Drugače povedano, če jim prodajo Eurofighterje, ali pa če so Rafali dovolj boljši od ruskih konzerv. Kar vemo o teh stvareh nakazuje, da je tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

BigWhale ::

Smrekar1 je izjavil:


BigWhale je izjavil:


HARM je nekaj tocno specificnega. Gre za raketo, ki se usmeri na vir radarskega sevanja in leti tja. To, da AIM-120 dobi podatke o lokaciji tarce in se usmerja glede na te podatke, je pa cist navaden remote control.

Meh, odvisno koliko se obešaš na besede.


Seriously? Kaj, ko bi enostavno rekel, da si se zmotil? :) AIM-120 se NE usmerja na vir radarskega sevanja. Nikoli se ni. ARM rakete so tocno dolocene rakete, tle ne gre za obesanje na besede. :)

jest10 ::

Smrekar1 je izjavil:

jest10 je izjavil:


Ti grem kopirati, ker si zgleda že "pozabil"

Invictus je izjavil:



BTW. Indijci sami delajo/sestavljajo in vzdržujejo te motorje ...

Ni čudno da Dassault ni hotel dati garancije na v Indiji sestavljene rafale. Saj niso nori ...


Fora je samo v tem, da Indijci lahko znajo delati po ruskih standardih, ne pa po francoskih. Jeba.


Fora je v tem, da nimaš kaj jokati nad motorji v ruskih letalih, ker jih izdelujejo Indijci sami.

Smrekar1 ::

BigWhale je izjavil:


Seriously? Kaj, ko bi enostavno rekel, da si se zmotil? :) AIM-120 se NE usmerja na vir radarskega sevanja. Nikoli se ni. ARM rakete so tocno dolocene rakete, tle ne gre za obesanje na besede. :)


No kul, če ti to toliko pomeni sem se res nekoliko narobe izrazil. Pravilno bi bilo: z AMRAAM-om in primernim letalom (kar nista ne Pilatus in ne Super Tucano) lahko ciljaš tudi vire radarskega sevanja s pomočjo datalinka.

Si zdaj srečen? :)

Invictus ::

Smrekar1 je izjavil:


Invictus je izjavil:



BTW. Indijci sami delajo/sestavljajo in vzdržujejo te motorje ...

Ni čudno da Dassault ni hotel dati garancije na v Indiji sestavljene rafale. Saj niso nori ...


Fora je samo v tem, da Indijci lahko znajo delati po ruskih standardih, ne pa po francoskih. Jeba.

Jih naj pa izboljšajo. Saj to ni neka čudna znanost, ki jo znajo samo Rusi. Vendar ne morejo odgovornosti prenesti na Ruse, če so sami nekaj izdelali. Standardi gor ali dol. Francozi očitno to vedo, zato ne bi bilo garancije za indijsko izdelane Rafale. Nihče ni tako nor ... Sicer pa kje piše da so francoski standardi boljši od ruskih.

Še enkrat: Indijci niso nobena referenca za dobro izdelavo. Bolj skorumpirane države pač ni. Da ne govorimo o sistemu kast, ki je v bistvu sužnjelastništvo. V 21. stoletju ...

Smrekar1 je izjavil:



No kul, če ti to toliko pomeni sem se res nekoliko narobe izrazil. Pravilno bi bilo: z AMRAAM-om in primernim letalom (kar nista ne Pilatus in ne Super Tucano) lahko ciljaš tudi vire radarskega sevanja s pomočjo datalinka.

Si zdaj srečen? :)

Bom moral kdaj objaviti kak link da ti verjamemo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

one too many ::

Za Indijo ima moj prijatelj lep pokazatelj - število olimpijskih medalj. Še Slovenija ima več medalj!
Vir.

Smurf ::

one too many je izjavil:

Za Indijo ima moj prijatelj lep pokazatelj - število olimpijskih medalj. Še Slovenija ima več medalj!
Vir.

Kar ima s to temo skupnega natanko nic.

Cervantes ::

Ima. Če zalučaš medaljo sovragu v glavo, ga lahko za nadaljno agresijo trajno onesposobiš.

Invictus ::

Smurf je izjavil:

one too many je izjavil:

Za Indijo ima moj prijatelj lep pokazatelj - število olimpijskih medalj. Še Slovenija ima več medalj!
Vir.

Kar ima s to temo skupnega natanko nic.

Pove dosti o tem.

predvsem to da se vodstveni kasti sladko fučka za ostalo rajo ...

Še za kanon futr niso dobri, ker itak ne gredo v vojsko ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smurf ::

Invictus je izjavil:

Smurf je izjavil:

one too many je izjavil:

Za Indijo ima moj prijatelj lep pokazatelj - število olimpijskih medalj. Še Slovenija ima več medalj!
Vir.

Kar ima s to temo skupnega natanko nic.

Pove dosti o tem.

predvsem to da se vodstveni kasti sladko fučka za ostalo rajo ...

Še za kanon futr niso dobri, ker itak ne gredo v vojsko ...

Seveda, in zato sta Norverska in Svedska vojaski velesili.

Taksne izjave niso primerne niti za osnovnosolski nivo.

Isotropic ::

http://www.indiandefensenews.in/2015/10...

s tem, da je prvi komentar sam po sebi zgovoren
ocitno da jih ne znajo, če je evropski cenejši in bolj zanesljiv od njihove domače izdelave
isto velja za tejas, ki so ga packali 30 let in se ne more primerjat s tistim korejskim jet trainerjem (tut koreja ni do sedaj delala kaj prida več kot samo sestavljala tuje avione).

Cervantes ::

Indija ima kar dober hitech potencial.
Ne podcenjujte.

Isotropic ::

nekaj ga ima ja, nvidia, intel, amd imajo tam pisarne recimo.

one too many ::

@Cervantes: Res je! Ampak do tega, da bo Indija postala velesila je pot še dolga in uspeh sploh ni zagotovljen!

Da pa se razumemo tudi zahodne družbe imamo svoje probleme (Slovenija, doh). Npr. nemško slepo sledenje pravilom. Podobno velja za vzhodno azijske družbe - uboganje nadrejenih. Ameriški self-made man miselnost v bistvu tlači velik del populacije v revščino (ampak tudi omogoči uspeh mnogim).

Glede olimpijskih medalj:
Uspešna družba je tista, v kateri lahko vsak posameznik razvije ves svoj potencial. Primerjava z olimpijskimi medaljami je neumna, ampak vidi se, da je Indija daleeeč od uspešne družbe. Že statistično gledano bi morali imeti precej več medalj kot Slovenija (BTW, ok. 65 let proti 25im!).
Povedano s številkami: Res da ima 1.3 milijarde ljudi, ampak koliko jih dejansko prispeva k družbi? Polovica jih nima niti stranišč. Polovica jih je itak še otrok, večina od teh ne bo napredovala dalj od delavcev. 72% jih živi na podeželju. Zaradi razmer se jih precej tudi odseli. V bistvu ima Indija potencial v ljudeh nekaj takega kot večje evropske države.
Lahko pa iz števila medalj potegnemo kakšen sklep tudi o lenobi, ampak sam se na ta nivo ne bi spuščal --> je pa zanimivo, zakaj ima Kitajska takooo večje število medalj? In je bila po drugi svetovni vojni v slabšem stanju, kateri je slediš še velik skok nazaj ... khm ... naprej.

Še en podatek (vir):
The number of graduates coming out of technical colleges increased to over 700,000 in 2011 from 550,000 in FY 2010.[67][68] However, according to one study, 75% of technical graduates and more than 85% of general graduates lack the skills needed in India's most demanding and high-growth global industries such as information technology.[69] These high tech global information technologies companies directly or indirectly employ about 2.3 million people, less than 1% of India's labor pool.[70] India offers one of the largest pool of technically skilled graduates in the world.


V taki družbi težko pričakujemo, da bodo sposobni vzdrževati neko sodobno letalsko silo na visokem nivoju ali pa speljati zahteven projekt.

Nasprotno Norveška, Švedska in Švica niso vojaške velesile. Ampak ne pozabimo, da ima Norveška v lasti kar velik del sveta, Švedska ima močno diplomacijo, da o Švici ne govorimo.

Invictus ::

Cervantes je izjavil:

Indija ima kar dober hitech potencial.
Ne podcenjujte.

Tudi Slovenija je imela potencial postati druga Švica. Pa poglej kje smo.

Indija mora ukiniti sistem kast, drugače je brez zveze. Poglej si BBC dokumentarec o tistem posilstvu in umoru, pa ti bo marsikaj jasno, če ti še ni ...

Isotropic je izjavil:

nekaj ga ima ja, nvidia, intel, amd imajo tam pisarne recimo.

To nič ne pomeni.

Tam so samo dela za opice. Videno mnogokrat.

Razvoja tam ni. Recimo IBM nobenega svojega strateškega produkta ne razvija tam. Jim pač ne zaupa. Čeprav je več kot polovica zaposlenih v Indiji. Temu primerno tudi kvaliteta suporta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

krneki0001 ::

Invictus je izjavil:


Razvoja tam ni. Recimo IBM nobenega svojega strateškega produkta ne razvija tam. Jim pač ne zaupa. Čeprav je več kot polovica zaposlenih v Indiji. Temu primerno tudi kvaliteta suporta.


Tole pa ne drži. Indijsci kr dosti razvijajo za ibm. Razlika je v tem, da morajo potem ostali še enkrat čez kodo.
Smo tudi mi že v produkcijskem okolju našli napako, popravek je biol sicer takoj podan, ampak odgovor IBM-a je bil pa v stilu: "clumsy indians".

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:


Jih naj pa izboljšajo. Saj to ni neka čudna znanost, ki jo znajo samo Rusi.


Neka čudna znanost ni, ni pa tako enostavno. Dovolj zgovoren podatek je, da kvalitetne letalske motorje delajo samo na Zahodu. Ruska civilna letala praviloma sploh ne smejo na zahodna letališča, če so opremljena z ruskimi motorji - so preglasni in preveč umazani. Suhoj Superjet 100 (Ruska kopija A320) ima motorje narejene v koprodukciji s Francozi, s tem da ruski del obsega nizkotlačne dele in inštalacijo (t.j. enostavne dele), vse ostalo uvozijo.

PowerJet SaM146 @ Wikipedia

Snecma is in charge of the core engine, control system (FADEC), transmissions (accessory gearbox, transfer gearbox), overall engine integration and flight testing. NPO Saturn is responsible for the components in the low pressure section and engine installation on the Sukhoi Superjet 100 regional aircraft and ground testing.


Znanost o motorjih ni čudna, je pa znanost - in v tej znanosti so Rusi krepko zadaj. Posledice se vidijo marsikje, v vojski predvsem v tem, da so njihova letala izrazito nezanesljiva in potrebujejo ogromno vzdrževanja v primerjavi z Zahodnimi. Namenoma nisem napisal konkurenčnimi, kajti ruska letala niso konkurenčna Zahodnim.

Tarzan ::

lol, kako zelo objektivna ocena.

No vidiš smrekar, če bodo še par let v siriji testirali svoje motorje in orožje, bodo dobili dovolj bojnih izkušenj, da bodo parirali drugim in hkrati vsaj malo popravili svoje zanič motorje. Tako letalske, kot verjetno (prosto po smrekarju) tudi raketne.

7982884e ::

pac v svoji ogromni populaciji imajo zadosti smetane. tiste, ki jim preostane, ker jih veliko gre v USA/EU. zato tud misije na mars itd.

Smrekar1 ::

Tarzan je izjavil:

lol, kako zelo objektivna ocena.


Veš kaj, počasi me res zanima po čem ti sklepaš, da se lahko ruska tehnika kosa z zahodno. Leta 1960 se je lahko kosala, 1970 težje, 1980 pa počasi ne več. Od takrat naprej se razkorak samo še naglo povečuje.

Invictus ::

Smrekar1 je izjavil:

Tarzan je izjavil:

lol, kako zelo objektivna ocena.


Veš kaj, počasi me res zanima po čem ti sklepaš, da se lahko ruska tehnika kosa z zahodno. Leta 1960 se je lahko kosala, 1970 težje, 1980 pa počasi ne več. Od takrat naprej se razkorak samo še naglo povečuje.

Po tem da so morali Američani od Rusov kupovati raketne motorje, da je lahko vojska gor spravila svoje satelite ... In to 40 let staro tehnologijo, ker Američani nimajo nič boljšega ...

Sicer, mislim da je zdaj ta posel ukinjen. Ampak noben ameriški motor za zamenjavo še ni v produkciji.

Meni je najbolj všeč projekt, kjer bodo na novo razvili motorje, ki so poganjali Saturn V. Zelo zanimiv projekt. In veliko začudenja današnjih mladincev kako dobri so bili takrat inženirji s tisto tehnologijo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

Invictus je izjavil:


Po tem da so morali Američani od Rusov kupovati raketne motorje, da je lahko vojska gor spravila svoje satelite ... In to 40 let staro tehnologijo, ker Američani nimajo nič boljšega ...

Sicer, mislim da je zdaj ta posel ukinjen. Ampak noben ameriški motor za zamenjavo še ni v produkciji.


To ti je edini razlog? Ti sodiš kvaliteto ruske vojaške tehnike po raketnih motorjih?

Naj ti razjasnim nekaj - kvaliteta senzorjev, ki odloča boj med letali, ni odvisna od raketnih motorjev. Če ti moram razložiti zakaj najbrž nisi kompetenten, da bi to razumel.

Aja, pa še to, ameri niso "odvisni" od ruskih motorjev. Imajo tudi svoje, ampak so bili nekaj dražji in so vzeli pač ruske.

http://heroicrelics.org/info/lr-101/lr-...

Ugotovimo lahko, da si naredil dve hudi napaki. Izhajal si iz popolnoma napačne predpostavke, da ameri nimajo svojih raketnih motorjev, po vrhu vsega pa tudi če bi bila predpostavka pravilna, to ne bi odgovorilo na nič.

Rusi imajo eno zadevo, ki ni neuporabna, raketne motorje. Ostalo je šrot. Putler je že ukazal, da jih nehajo izvažati. V roku pet let ne bodo imeli ničesar tehnološkega več.

one too many ::

7982884e je izjavil:

pac v svoji ogromni populaciji imajo zadosti smetane. tiste, ki jim preostane, ker jih veliko gre v USA/EU. zato tud misije na mars itd.

Ja, ampak ta nikakor ni tako velika, kot bi pričakoval glede na velikost Indije. Pravim, da je ranga velikosti Nemčije, Francije in podobnih držav, s tem da je ohromljena s preostalo ne razvito večino in na veliko večjem področju.

Zakaj bi Američani kupovali svoje dražje raketne motorje? In zakaj so dražji? Mogoče zato ker imajo 5x dražjo delovno silo? Isto velja za tanke, letala in ostalo. Če kaj kaže tehnološki razvoj, so to znanstvene vesoljske misije. In kje so tu Rusi? Phobos mogoče?

Smrekar1 ::


Ja, ampak ta nikakor ni tako velika, kot bi pričakoval glede na velikost Indije. Pravim, da je ranga velikosti Nemčije, Francije in podobnih držav, s tem da je ohromljena s preostalo ne razvito večino in na veliko večjem področju.


Zanimivo, ampak isto velja za Rusijo.

Zakaj bi Američani kupovali svoje dražje raketne motorje? In zakaj so dražji? Mogoče zato ker imajo 5x dražjo delovno silo? Isto velja za tanke, letala in ostalo. Če kaj kaže tehnološki razvoj, so to znanstvene vesoljske misije. In kje so tu Rusi? Phobos mogoče?


Fobos je neslavno končal nekaj minut po vzletu.

Njihova naslednja omembe vredna misija naj bi bila tole:
Venera-D @ Wikipedia

Leta 2024 bodo ponovili ameriške dosežke iz leta 1983, ampak z močnejšimi inštrumenti!

Ter tole:
Luna-Glob @ Wikipedia
Zamude ima že zdaj več kot F-35 in PAK FA skupaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

one too many,
Mogoče zato ker imajo 5x dražjo delovno silo? Isto velja za tanke, letala in ostalo
Zakaj Slovenci plačujejo za medicinske pripomočke 5x dražje, zakaj so zobne storitve pri privatniku 5x ceneje kot pri koncesionarju, etc... PA ja ne zaradi majhnosti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

jest10 ::

Smrekar1 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Po tem da so morali Američani od Rusov kupovati raketne motorje, da je lahko vojska gor spravila svoje satelite ... In to 40 let staro tehnologijo, ker Američani nimajo nič boljšega ...

Sicer, mislim da je zdaj ta posel ukinjen. Ampak noben ameriški motor za zamenjavo še ni v produkciji.


To ti je edini razlog? Ti sodiš kvaliteto ruske vojaške tehnike po raketnih motorjih?


Hmmm. Ti jo sodiš po motorjih narejenih v Indiji:))

Smrekar1 ::

jest10 je izjavil:


Hmmm. Ti jo sodiš po motorjih narejenih v Indiji:))


Med drugim tudi po tem, ja. Predvsem je sicer odločilno to, da v zadnjih 40 letih ni nobenega primera kjer bi ruska vojaška tehnika parirala Zahodni. Medtem imamo precej primerov, ko je zahodna tehnika povsem povozila rusko. Razni izgovori tipa "Sirci so nesposobni", "Indijci so nesposobni" in tako dalje težko opravičijo vso razliko.

Kot zadnje je ključna točka še v tem, da se tega nihče ne dotakne niti z dolgo palico ne, ampak vsi samo vztrajajo, da te primerjave niso merodajne. Medted pa ni niti ene primerjave, ki kazala na večjo uspešnost ruske tehnike, temu najbolj podobno do sedaj je bilo nabijanje o raketnih motorjih.

Isotropic ::

who cares.
itak med glavnimi silami ne bo all-out war, v tujino se pa prodajajo monkey modeli tankov (itd) na obeh straneh.
smešno mi je bilo, da so indijci zavrnili leoparda, ne vem kaj so mislili.

Pac-Man ::

Za intermezzo - vsi operativni Tu-95 so izdelani nekje med leti 82-92. Iz svežega aluminija iztesani, ne obnovljeni.

Zadnji B-52 je bil izdelan l. 1963, v beli hiši je bil še Kennedy. Od takrat jih vzdržujejo in posodabljajo.

krneki0001 ::

Pac-Man je izjavil:

Za intermezzo - vsi operativni Tu-95 so izdelani nekje med leti 82-92. Iz svežega aluminija iztesani, ne obnovljeni.

Zadnji B-52 je bil izdelan l. 1963, v beli hiši je bil še Kennedy. Od takrat jih vzdržujejo in posodabljajo.


Ne nakladaj. Prvi let TU 95 je bi l952. 1956 so jih pa dali v uporabo.
In glavnino vseh teh avionov so nareili med leti 1956 in 1972, kasneje pa so jih samo prenavljali. Enako kot američani svoje B52.

Pac-Man ::

http://www.ausairpower.net/APA-Bear.htm...

The final production strike variant of the Bear is the Tu-95MS Bear H, based on the improved Tu-142MK Bear F maritime patrol airframe variant. Development of the Bear H was initiated during the mid 1970s, in response to the US Air Force introducing the AGM-86B ALCM on the B-52 fleet. The Soviets initiated the development of the Kh-55/RKV-500 / AS-15 Kent cruise missile in 1976, and first trials were performed with a modified Tu-95M, labelled the Tu-95M-55, in 1978.

The Bear H is a substantially new design, suing 1980s techynology, and should have been designated in the Tu-142 rather than Tu-95 series. Other than the extensively revised airframe design, undercarriage and 15,000 SHP NK-12MP engines, the fuselage barbettes were removed but the tail gunner's station was retained with GSh-23 guns. The nose was resculpted again to situate a new attack radar, but retains the AAR probe of earlier models. With an MTOW of 187.75 tonnes, empty weight of 94.4 tonnes, and internal fuel capacity of 84 tonnes, the Bear H is firmly in the weight class of the B-52.

...

Russian sources claim production of the Tu-95MS continued until 1992, with 84 Tu-95MS in the inventory during 1991, in addition to the remaining 63 Tu-95K-22, Tu-95K and Tu-95M. Since then, the Tu-95K-22 fleet has been progressively reduced by planned scrappings.


V uporabi so samo Tu-95MS.

Še B-52H:

Boeing B-52 Stratofortress @ Wikipedia

The aircraft's first flight occurred on 10 July 1960, and it entered service on 9 May 1961. This is the only variant still operational. A total of 102 B-52Hs were built. The last production aircraft, B-52H AF Serial No. 61-0040, left the factory on 26 October 1962.


Celo zmotil sem se za eno leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pac-Man ()

Smrekar1 ::

Pac-Man je izjavil:


(...)
V uporabi so samo Tu-95MS.

Še B-52H:

Boeing B-52 Stratofortress @ Wikipedia

The aircraft's first flight occurred on 10 July 1960, and it entered service on 9 May 1961. This is the only variant still operational. A total of 102 B-52Hs were built. The last production aircraft, B-52H AF Serial No. 61-0040, left the factory on 26 October 1962.


Celo zmotil sem se za eno leto.


Ufa. Očitno bo nekaj na pregovorni trdoživosti ameriške robe ... in na ničvrednosti ruske. Eni seveda trdijo ravno obratno, ampak dejstva ne lažejo.

7982884e ::

bo bolj to, da so b-52 bili vmes veckrat modernizirani, zato ker so pac morali, ker je b-1 in b-2 premalo, da bi jih zamenjali.
pa se bodo morali bit, ker bo long range strike bomber kostal severno od pol milijarde po komadu.

krneki0001 ::

Detajle se spet skriva in narobe razglaša naokoli.
TU-95MS se uporablja zato, ker je edini primeren za nošenje AS-15 Kent raket. Ostali niso imeli te možnosti, zato so jih upokojili (pa ne vseh, ker se jih nekaj še vedno uporablja). Ne pa zato, ker bi bili zanič. Ceneje je bilo pa v tistih časih narest nove, kot stare predelovat. Poanta je pa v tem, da so bili TU-95 narejeni kot konkurenca letečim trdnjavam B29, pa so se obdržali do danes. Je že res, da je turbopropelerca ceneje vzdrževat kot "jet engine".

Pac-Man ::

OK, gremo v detalje.

Tu-95MS lahko nosi samo rakete, bomb nima v oborožitvi. Za pokanje po kamelarjih in podobne misije neuporabno.

Tupolev Tu-95 @ Wikipedia

Konkurenca B-29 je bil Tu-4. Kopija. Tu-95 je ekvivalent B-52.

Tupolev Tu-4 @ Wikipedia

krneki0001 ::

Pac-Man je izjavil:

OK, gremo v detalje.

Tu-95MS lahko nosi samo rakete, bomb nima v oborožitvi. Za pokanje po kamelarjih in podobne misije neuporabno.

Tupolev Tu-95 @ Wikipedia

Konkurenca B-29 je bil Tu-4. Kopija. Tu-95 je ekvivalent B-52.

Tupolev Tu-4 @ Wikipedia


TU95 je bil v osnovi konkurenca B29, zato je bil tudi prvi primerek izdelan 1952, kar je 10 let preden so B52 dali američani ven.

iKst ::

Bear je v osnovi predelan Tu-4, ki je carbon copy B29, ki je 1930s design.

nebivedu, B52 je imel prvi let 2 meseca kasneje kot Tu-95. Operational je bil 1955. So pa američani že pred B52 imeli nekaj kar decent bomberjev, boljših od B29.

krneki0001 ::

So jih imeli, ampak daleč najbolj poznan je bil B29.

iKst ::

Ampak B29 že kmalo po 2. svetovni ni bil več glavni nuclear bomber za USA. Bear je konkurenca kvečjemu B36. Čeprav je malo brezveze govoriti kdo je konkurenca komu, ker se bomberji ne streljajo med sabo in ne tekmujejo na trgu. Tudi organizacija zračnih sil se je med usa in cccp precej razlikovala

Zorro ::

Eurofighterji s težavami. Nemčija suspendirala nadaljnje nakupe zaradi napake na repu letala in težave z zunanjim rezervoarjem.

Smrekar1 ::

Zorro je izjavil:

Eurofighterji s težavami. Nemčija suspendirala nadaljnje nakupe zaradi napake na repu letala in težave z zunanjim rezervoarjem.


Me prav zanima koliko težav imajo prototipi PAK FA. Ko bi bili Rusi vsaj tisočinko toliko transparentni kot Zahod bi verjetno vsak teden slišali za kako novo napako.

Smrekar1 ::

krneki0001 je izjavil:

Ceneje je bilo pa v tistih časih narest nove, kot stare predelovat.


Če bi bilo to res bi ameri v sedemdesetih in osemdesetih naredili nove B-52. Grantiram ti, da ameri bolj gledajo na stroškovno učinkovitost kot rusi :)

Fora je bila v tem, da so bili po 20 letih trupi in ključni deli Tu-95 že obrabljeni in neuporabni. Rusi pač nimajo znanja za narediti materiale, ki bi zdržali tako dolgo. Isto se pozna tudi pri motorjih, zato zahodni zdržijo približno 5x dlje kot ruski.

Isotropic ::

Smrekar1 je izjavil:

Pac-Man je izjavil:


(...)
V uporabi so samo Tu-95MS.

Še B-52H:

Boeing B-52 Stratofortress @ Wikipedia

The aircraft's first flight occurred on 10 July 1960, and it entered service on 9 May 1961. This is the only variant still operational. A total of 102 B-52Hs were built. The last production aircraft, B-52H AF Serial No. 61-0040, left the factory on 26 October 1962.


Celo zmotil sem se za eno leto.


Ufa. Očitno bo nekaj na pregovorni trdoživosti ameriške robe ... in na ničvrednosti ruske. Eni seveda trdijo ravno obratno, ampak dejstva ne lažejo.

hahahaha fak no
a si pozabil, da ima assad v siriji celo zalogo t-72 in t-55?
me zanima sicer, koliko bi jim pomagal cage armor proti TOW.
««
21 / 100
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Vojaška premoč na nebu-teoretični primer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21828296 (24509) fikus_
»

Neznani leteči predmet v Zagrebu morda Tu-141 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18719642 (12105) D3m
»

Poletel prvi brezpilotni soborec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3810839 (8737) gus5

Več podobnih tem