Forum » Pomoč in nasveti » Bela pika na zaslonu tablice
Bela pika na zaslonu tablice
menjalnik ::
an3333 ::
garancijo dvomim da bodo priznali, če si kupil preko spleta in še ni minilo 14 dni jih obvesti da odstopaš od pogodbe, potem pa imaš še 14 dani da pošlješ nazaj
drugače je pa to dead/stuck pixel
drugače je pa to dead/stuck pixel
an3333 ::
slab cm? to bi ti mogli popravit/menjat, razen če rečejo da si ga sam poškodoval (v tem primeru probaj še z rmajem pri proizvajalcu)
FX6300B ::
pomoje preveč znucan ekran drugače pa nazaj pošlji si ga kar pošteno plačal ma da ti zrihtajo
lucky13 ::
Sem imel isto težavo na Prestigio tablici 5597 (10 col). Sem jo poslal na servis preko Big Banga. Tam sem ga kupil. To je bilo 9 mesecev od nakupa.
Dober mesec po oddaji tablice v Big Bangu, so me iz BB-ja obvestili, da je servis zavrnil garancijsko potrdilo, ker naj bi bila napaka (imel sem 5 različno velikih belih pik) posledica fizične poškodbe zadnje strani zaslona oziroma, da je tablica bila stisnjena od zadaj na točkah, kjer so se pojavile bele pike.
Če malce poguglaš, boš ugotovil, da se ta napaka pogosto pojavlja na telefonih zaradi napihnjene baterije, ki pritiska na zadnjo stran zaslona.
Jaz sem zadevo rešil tako, da sem preko poslovodje v BB zavrnil prevzem tablice s servisa in zahteval, da jo pošljejo nazaj na servis. Zraven sem dodal demanti njihove trditve o fizični poškodbi zadnje strani tablice (tablica ima aluminijasto zadnjo stran, na kateri bi se točkaste poškodbe definitivno videle) in ugotovitve zakaj do te napake pride. Obrazložitev sem podkrepil z nekaj besedami o nadaljnem ukrepanju.
Čez nekaj dni sem prejel odgovor, da bodo zaslon zamenjali in čez en teden, od ponovnega vračila na servis, sem imel popravljeno tablico v rokah.
V BB-ju so bili korektni. Se pa ne utrujajo in zadeve prepustijo servisu. Pomagajo pa vsekakor. Tudi servis je v drugi rundi uredil zadevo b.p.
Glede baterije pa je tako, da je v garanciji samo 6 mesecev od nakupa.
Veliko uspeha pri uveljavljanju garancije.
Dober mesec po oddaji tablice v Big Bangu, so me iz BB-ja obvestili, da je servis zavrnil garancijsko potrdilo, ker naj bi bila napaka (imel sem 5 različno velikih belih pik) posledica fizične poškodbe zadnje strani zaslona oziroma, da je tablica bila stisnjena od zadaj na točkah, kjer so se pojavile bele pike.
Če malce poguglaš, boš ugotovil, da se ta napaka pogosto pojavlja na telefonih zaradi napihnjene baterije, ki pritiska na zadnjo stran zaslona.
Jaz sem zadevo rešil tako, da sem preko poslovodje v BB zavrnil prevzem tablice s servisa in zahteval, da jo pošljejo nazaj na servis. Zraven sem dodal demanti njihove trditve o fizični poškodbi zadnje strani tablice (tablica ima aluminijasto zadnjo stran, na kateri bi se točkaste poškodbe definitivno videle) in ugotovitve zakaj do te napake pride. Obrazložitev sem podkrepil z nekaj besedami o nadaljnem ukrepanju.
Čez nekaj dni sem prejel odgovor, da bodo zaslon zamenjali in čez en teden, od ponovnega vračila na servis, sem imel popravljeno tablico v rokah.
V BB-ju so bili korektni. Se pa ne utrujajo in zadeve prepustijo servisu. Pomagajo pa vsekakor. Tudi servis je v drugi rundi uredil zadevo b.p.
Glede baterije pa je tako, da je v garanciji samo 6 mesecev od nakupa.
Veliko uspeha pri uveljavljanju garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lucky13 ()
menjalnik ::
U tale odgovor mi bo pa res pomaga, hvala tiTablico sem jaz kupil na mimovrste in jo bom potem jutri nesel v Asbis v Trzin. Nevem kaj naj rečem glede baterije, meni normalno drži.
lucky13 ::
Glede baterije nič, ker domnevam, da je tablica stara 14 mesecev in baterija ni več v garanciji. Če bodo sami ugotovili, da je baterija napihnjena, se poizkusi dogovoriti, da ti jo zamenjajo tako, da plačaš samo novo baterijo, delo pa častijo oni. Saj bo tablica v vsakem primeru razmontirana.
Če tablica nima fizičnih poškodb, se ne pusti prepričati, da so pike posledice fizičnih poškodb. Na splošno imam občutek, da je servis OK. Pač poizkusijo...
Če tablica nima fizičnih poškodb, se ne pusti prepričati, da so pike posledice fizičnih poškodb. Na splošno imam občutek, da je servis OK. Pač poizkusijo...
menjalnik ::
Ravno s servisa. Tisti na okenčku je takoj rekel, da to ne spada v garancijo in monitor menjajo samo v primeru 3h mrtvih pik. Malo sem zatežil naj tablico odprejo in vsaj pogledajo, če je napihnjena baterija in ni bila na srečo. So mi pa rekli, da naj bi bil jaz kriv, ker naj bi od zadaj pritisnil s prstomDogovoril sem se, da če se bo pika razširila mi bodo menjali monitor.
Gre za Asbis v Trzinu.
Gre za Asbis v Trzinu.
Furbo ::
Lol kakšne gnile tablice so pa to, če lahko kar s prstom pokvariš ekran?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
menjalnik ::
Dragi prijatelj hojnikb, za njo sem dal 150€ pa še to je bila znižana. Zdaj bom pisal še na Prestigio kaj storit
lucky13 ::
Hm... Očitno imam jaz boljšo mantro pri prepričevanju. Ali pa ima moja tablica bolj konkretno zadnjo stranico, da mi niso ugovarjali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 54130 (14096) | Han |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 16091 (12849) | St235 |
» | Pravica do garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 2721 (2095) | St235 |
» | Ko je telefon v žepu se ugasneOddelek: Pomoč in nasveti | 1514 (944) | menjalnik |
» | Zavrnjena garancija PrestigioOddelek: Pomoč in nasveti | 3996 (3234) | berlusconi |