Forum » Na cesti » CPP za kolesarje bi morali postati obvezni DA/NE
CPP za kolesarje bi morali postati obvezni DA/NE
Unknown_001 ::
No pa da malo načnemo. Vsi, ki smo že opravili izpit katerekoli kategorije pa naj bo to A, B, C ali pa še kake posebne kategorije, se redno srečujemo na cesti in vozimo v skladu s Cestno Prometnimi Predpisi kar se da. Seveda, pogoj da smo sploh smeli začeti z upravljanjem motornega vozila je natančno razumevanje CPP. Seveda se najdejo tudi ekstremi, katerim se mirno fučka za vse skupaj ampak vsi smo vsaj malo seznanjeni s prometno kulturo. Ali je tako tudi pri kolesarjih? No, rekel bi, da tsti, ki so opravljali nek "kvazi" izpit za kolo so se že srečali z vsaj nekim minimalnim osnovnim procentom CPP jev, a kaj več kot predavanje o načinu vožnje, pravilih srečanja, poznavanje pogostejših znakov in varnostnih nasvetov to ravno ni bilo. Spet tu se zaradi večine nekulturnih in tudi neizobraženih kolesarjev posplošuje in dela krivica tistim ki dajo nekaj na kulturo in so detajlno seznanjeni s pravili in se držijo določene kulture na cesti. Toda, ravno zaradi takih neizobraženih kolesarjev ki prav tako uporabljajo vozne površine se pojavljajo raznorazni neljubi dogodki za voznike motornih vozil, vijuganje po cestišču (kakšen ki se ne zaveda nevarnosti), vožnja vštric (Čeprav nekateri to prakticirajo zaradi agresivnežev ki kolesarja skoraj zrinejo s cestišča je za ostale vseeno zelo moteče), upadanje skozi križišče in skakanje pred vozilo (tudi to sem že doživel), nenakazovanje smeri zavijanja (se še da nekako oprostiti pri nizkih hitrostih), vožnja po cestišču tudi ko imajo na voljo kolesarsko stezo in še kaj bi se našlo.
Za moje pojme je v veliki meri kriv ravno premajhen povdarek na izobraževanju in opominjanju na kulturo v prometu. Seveda to ne garantira 100% defenzivnih kulturnih kolesarjev, seveda bo še vedno določen procent imel logiko "Fučka mi se" kot pri voznikih avtomobilov.
Te zadeve bi morale v OŠ postati obvezen predmet razprave, ki bi bodoče potomce naučil osnove kulture udeležencev prometa in v prihodnje tako tudi vplival na bolj resno dojemanje prometnih predpisov. Glede na to da praktično kolo lahko brez "izpita" vozi vsak ki je že mladoleten brez da bi se seznanil z osnovami in prav tako uporablja v večji meri enake vozne površine kot vozniki avtomobilov se mi zdi uvedba obveznega CPP usposabljanja za kolesarje nujna.
Nekdo ki se drži pravil in nekdo ki jih ne pozna žal v sistemu ne morata sobivati, česar upam da se zavedate. Z uvedbo obveze teoretičnega znanja pred uporabo cestnih površin bi se tako po mojih predvidevanjih odnosi med vozniki in kolesarji močno izboljšali saj bi bili z ustreznim znanjem drug drugemu manj v napoto.
Vaše mnenje?
Za moje pojme je v veliki meri kriv ravno premajhen povdarek na izobraževanju in opominjanju na kulturo v prometu. Seveda to ne garantira 100% defenzivnih kulturnih kolesarjev, seveda bo še vedno določen procent imel logiko "Fučka mi se" kot pri voznikih avtomobilov.
Te zadeve bi morale v OŠ postati obvezen predmet razprave, ki bi bodoče potomce naučil osnove kulture udeležencev prometa in v prihodnje tako tudi vplival na bolj resno dojemanje prometnih predpisov. Glede na to da praktično kolo lahko brez "izpita" vozi vsak ki je že mladoleten brez da bi se seznanil z osnovami in prav tako uporablja v večji meri enake vozne površine kot vozniki avtomobilov se mi zdi uvedba obveznega CPP usposabljanja za kolesarje nujna.
Nekdo ki se drži pravil in nekdo ki jih ne pozna žal v sistemu ne morata sobivati, česar upam da se zavedate. Z uvedbo obveze teoretičnega znanja pred uporabo cestnih površin bi se tako po mojih predvidevanjih odnosi med vozniki in kolesarji močno izboljšali saj bi bili z ustreznim znanjem drug drugemu manj v napoto.
Vaše mnenje?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
- zaklenil: Mavrik ()
bluefish ::
CPP za kolo se dela že v osnovni šoli. Od posamezne šole je pa očitno odvisno, kako resno se tega lotijo. Poleg vsega ima večina polnoletnih kolesarjev verjetno tudi izpit za avto. Ergo, so na istem kot vozniki avtomobilov. Če pa jih ne skrbi za lastno varnost, so be it.
jype ::
Raptor F16> Vaše mnenje?
Da bi moralo biti spoštovanje prometnih predpisov poljubno, odgovornost za kakršnokoli škodo pa na strani tistega, ki je prometno nesrečo povzročil (če pa udeleženci nimajo kamere, naj se pa krivda razdeli mednje).
Idiotsko stanje, ko ljudje v avtomobilih buljijo v telefone, potem pa besno ugotavljajo, kako jim je "pešec skočil na cesto tik pred avto", je izključna posledica tega, da si domišljajo, da jim ni treba gledat na cesto, kadar vozijo po prednostni.
K sreči se počasi približujemo času, ko bo celotna evropska unija splošno omejitev hitrosti postavila na 30km/h oziroma 20 mph, kar bo znatno zmanjšalo težave v prometu.
Da bi moralo biti spoštovanje prometnih predpisov poljubno, odgovornost za kakršnokoli škodo pa na strani tistega, ki je prometno nesrečo povzročil (če pa udeleženci nimajo kamere, naj se pa krivda razdeli mednje).
Idiotsko stanje, ko ljudje v avtomobilih buljijo v telefone, potem pa besno ugotavljajo, kako jim je "pešec skočil na cesto tik pred avto", je izključna posledica tega, da si domišljajo, da jim ni treba gledat na cesto, kadar vozijo po prednostni.
K sreči se počasi približujemo času, ko bo celotna evropska unija splošno omejitev hitrosti postavila na 30km/h oziroma 20 mph, kar bo znatno zmanjšalo težave v prometu.
jype ::
Raptor F16> saj bi bili z ustreznim znanjem drug drugemu manj v napoto.
Prometni predpisi nimajo nobene zveze s tem, kdo je komu v napoto, ampak k temu kvečjemu pripomorejo. Ljudje v avtomobilih čakajo pred rdečim semaforjem, potem pa stojijo še pred zelenim. Kolesarjem in pešcem k sreči ni treba tega, ker lahko hodijo/kolesarijo tudi po prometnih zamaških.
Prometni predpisi nimajo nobene zveze s tem, kdo je komu v napoto, ampak k temu kvečjemu pripomorejo. Ljudje v avtomobilih čakajo pred rdečim semaforjem, potem pa stojijo še pred zelenim. Kolesarjem in pešcem k sreči ni treba tega, ker lahko hodijo/kolesarijo tudi po prometnih zamaških.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Unknown_001 ::
CPP za kolo se dela že v osnovni šoli. Od posamezne šole je pa očitno odvisno, kako resno se tega lotijo. Poleg vsega ima večina polnoletnih kolesarjev verjetno tudi izpit za avto. Ergo, so na istem kot vozniki avtomobilov. Če pa jih ne skrbi za lastno varnost, so be it.
Kar sem seveda omenil ampak je zadeva dokaj uboga. In kakor vem ni obvezna...
@jype
Res je da vožnja kolesa ni nobena znanost ampak glede na to kako se je ostali promet razvil ne moremo več razmišljati kot so pred 60leti, ko je bil cel praznik ko je v kakšno selo prišel kak moped ali celo avtomobil in si imel kolo zgolj za pripomoček s katerim si hitreje prišel v sosednjo vas, pa je bilo vseeno kako si po tistem makadamu vozil. Promet je postal gostejši, hitreje se vse skupaj odvija, cel kup regulacij se je pojavilo... enostavno so razne kolesarske kaskaderske neumnosti če naletiš na voznika ki ni 100% skoncentriran na kolesarja kar je dokaj težko pričakovati od večine, ker je treba spremljati tudi promet zadaj, armaturko, nasprotivozeči promet, vozišče (kamni, luže,...) preveč riskantne, glede na to s kakšnimi hitrostmi se avtomobili napram par desetletij v preteklosti vozijo, pospešujejo, ... Upam da razumeš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
bluefish ::
Unknown_001 je izjavil:
enostavno so razne kolesarske kaskaderske neumnosti če naletiš na voznika ki ni 100% skoncentriran na kolesarja kar je dokaj težko pričakovati od večine, ker je treba spremljati tudi promet zadaj, armaturko, nasprotivozeči promet, vozišče (kamni, luže,...) preveč riskantne, glede na to s kakšnimi hitrostmi se avtomobili napram par desetletij v preteklosti vozijo, pospešujejo, ... Upam da razumeš.In za nesposobnost voznika avtomobila, ki mu dela težave sledenje prometa okoli sebe, so krivi kolesarji?
V razvitih deželah se to rešuje z ustrezno infrastrukturo, ne pa z izrinjanjem šibkejših udeležencev iz prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
jype ::
Razvite dežele razumejo, da je izgradnja prometne infrastrukture znatno cenejša, kadar omogoča varno in udobno pešačenje, kolesarjenje in prevažanje z javnim prevozom.
Mi pa gradimo infrastrukturo za avtomobile in se potem čudimo, kako da je okoli nas toliko avtomobilov in čemu se nihče noče po smrtno nevarnih površinah vozit s kolesom ali pešačit.
Mi pa gradimo infrastrukturo za avtomobile in se potem čudimo, kako da je okoli nas toliko avtomobilov in čemu se nihče noče po smrtno nevarnih površinah vozit s kolesom ali pešačit.
brodul ::
Jaz se strinjam. Tako kot bi CPP moral bit obvezen za A in B.
Tipicni primeri so v kroznih kriziscih. Pa motoristom ni jasno, da voznja mimo velja samo, je tisti mimo katerega vozis enosledno vozilo. Drugace je prehitevanje. Prehitevanje kolone (2 vozila ter ti) pa je prepovedano
Tipicni primeri so v kroznih kriziscih. Pa motoristom ni jasno, da voznja mimo velja samo, je tisti mimo katerega vozis enosledno vozilo. Drugace je prehitevanje. Prehitevanje kolone (2 vozila ter ti) pa je prepovedano
Pretending to be a mature adult is so exhausting.
MadMax ::
A pešci/trimčkarji, ki s slušalkami v ušesih ali s telefonom pred nosom, zatopljeni v svoje sanje, ki naključno skačejo na cesto pa nikogar ne motijo?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
joze67 ::
Ja pa za pešce tudi. Pa za pse in srne...
Vsi smo zavezani k upoštevanju vseh predpisov, ki jih sprejme mati Država. Pri tem nas nedevnost ne opravičuje, tudi pri prometu ne. So pa med udeleženci prometa bistvene razlike - eni upravljajo nevarne stvari, drugi ne. Zato je primerno in prav, da se od teh, ki upravljajo/mo nevarne stvari, s katerimi lahko tudi ugasnejo/mo kako življenje, zahteva posebna usposobljenost.
Vsi smo zavezani k upoštevanju vseh predpisov, ki jih sprejme mati Država. Pri tem nas nedevnost ne opravičuje, tudi pri prometu ne. So pa med udeleženci prometa bistvene razlike - eni upravljajo nevarne stvari, drugi ne. Zato je primerno in prav, da se od teh, ki upravljajo/mo nevarne stvari, s katerimi lahko tudi ugasnejo/mo kako življenje, zahteva posebna usposobljenost.
Unknown_001 ::
In za nesposobnost voznika avtomobila, ki mu dela težave sledenje prometa okoli sebe, so krivi kolesarji?
V razvitih deželah se to rešuje z ustrezno infrastrukturo, ne pa z izrinjanjem šibkejših udeležencev iz prometa.
Nikjer nisem omenil da bi kogarkoli morali izrinjati iz prometa, temveč jih izobraziti, da bo sistem prometa sploh lahko deloval kot bi moral. Glede infrastrukture pa ravno zaradi neosvešečnsti marsikdo sploh ne uporablja kolesarskih stez in raje vozaka po cesti, tako da brez izobrazbe tudi infrastruktura ne pomaga.
In ne vem od kje si potegnil interpretacijo da je to samo jamranje nesposobnih voznikov. Sam sem že marsikateri incident uspešno preprečil, vedno poskrbim, da ohranjam varnostno razdaljo, ne prehitevam v škarje, pazim maximalno na vse okoli sebe in sem pripravljen na nepredvidene situacije, a kaj ko je včasih to zelo moteče in zahteva ogromno koncentracije, sploh če naletiš na neko nepredvidljivo kamikazo ki se ne ozira na druge in neopazno samo zleti skozi prehod za pešce ali podobno je zadeva še dodaten pritisk. Ne rečem, meni osebno ni problem pazit na druge ampak mi pa totalno živc dvigne ko zagledam neko tele ki se obnaša kot da bi rad da ga kdo povozi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Raptor F16> Glede infrastrukture pa ravno zaradi neosvešečnsti marsikdo sploh ne uporablja kolesarskih stez in raje vozaka po cesti, tako da brez izobrazbe tudi infrastruktura ne pomaga.
Rdeče pobarvan pločnik, ki vsakih 35 centimetrov spreminja nivo, se "infrastruktura" lahko imenuje samo v glavah uradnikov, ki se na delo vozijo v več ton težkih luksuznih avtomobilih.
Rdeče pobarvan pločnik, ki vsakih 35 centimetrov spreminja nivo, se "infrastruktura" lahko imenuje samo v glavah uradnikov, ki se na delo vozijo v več ton težkih luksuznih avtomobilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Invictus ::
Razvite dežele razumejo, da je izgradnja prometne infrastrukture znatno cenejša, kadar omogoča varno in udobno pešačenje, kolesarjenje in prevažanje z javnim prevozom.
Mi pa gradimo infrastrukturo za avtomobile in se potem čudimo, kako da je okoli nas toliko avtomobilov in čemu se nihče noče po smrtno nevarnih površinah vozit s kolesom ali pešačit.
Če tukaj dodamo še popolno nazainteresiranost delodajalcev da bi kak tuš dali kam okoli pisarn, potem pač ni druge izbire kot avto.
Če bi se človek lahko stuširal v službi, bi jih sigurno več hodilo s kolesom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bluefish ::
Unknown_001 je izjavil:
In ne vem od kje si potegnil interpretacijo da je to samo jamranje nesposobnih voznikov. Sam sem že marsikateri incident uspešno preprečil, vedno poskrbim, da ohranjam varnostno razdaljo, ne prehitevam v škarje, pazim maximalno na vse okoli sebe in sem pripravljen na nepredvidene situacije, a kaj ko je včasih to zelo moteče in zahteva ogromno koncentracije, sploh če naletiš na neko nepredvidljivo kamikazo ki se ne ozira na druge in neopazno samo zleti skozi prehod za pešce ali podobno je zadeva še dodaten pritisk. Ne rečem, meni osebno ni problem pazit na druge ampak mi pa totalno živc dvigne ko zagledam neko tele ki se obnaša kot da bi rad da ga kdo povozi.Ekstreme imaš povsod. Tega baš ne rešiš z nekim preverjanjem CPP-ja - dokaz za to so navsezadnje nekateri vozniki motornih vozil.
Unknown_001 ::
Ekstreme imaš povsod. Tega baš ne rešiš z nekim preverjanjem CPP-ja - dokaz za to so navsezadnje nekateri vozniki motornih vozil.
O ekstremih sem tudi povedal da obstajajo na eni in drugi strani. Če že ne drugega vsaj ljudi naučimo kako se rondoji, nakazovanje smeri, kolesarska steza, lega na cestišču, uporaba ustrezne opreme (odsevniki, luč, čelada,...) in podobne zadeve izvajajo in uporabljajo pravilno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Invictus ::
Pa šoferji motornih vozil hočete da vam kolesarji telepatsko sporočajo svoje namene.
Vi ste s svojimi nekaj tonskimi škatlami dolžni skrbeti za šibkejše udeležence v prometu, pa čeprav vas to stane 30 sekund več na poti v službo.
Vi ste s svojimi nekaj tonskimi škatlami dolžni skrbeti za šibkejše udeležence v prometu, pa čeprav vas to stane 30 sekund več na poti v službo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unknown_001 ::
Pa šoferji motornih vozil hočete da vam kolesarji telepatsko sporočajo svoje namene.
You missed a point. Radi bi da tega ne bi bilo treba. Da bi kolesarji delovali po sistemu in ne po nekih svojih kaskaderskih načinih.
Zakaj vsi tako radi dramo iz teh zadev vlečete?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
galu ::
@OP
glede na tvoj prvi post, so po tvoje problem predvsem mlajši kolesarji, torej tisti brez (recimo) izpita za avto - za kar je potrebno znanje CPP.
Sam sem v praksi videl neumno vožnjo s kolesom predvsem s strani ljudi, ki so glede na starost, že verjetno imeli izpit za B kategorijo.
Osnovnošolci in srednješolci so zaradi svojega nepoznavanja CPP IMO dosti manj sigurni, boječi in tako ne silijo v nevarne podvige (tok tok?)...
Ekstreme, odstopanja, pa imaš seveda povsod.
glede na tvoj prvi post, so po tvoje problem predvsem mlajši kolesarji, torej tisti brez (recimo) izpita za avto - za kar je potrebno znanje CPP.
Sam sem v praksi videl neumno vožnjo s kolesom predvsem s strani ljudi, ki so glede na starost, že verjetno imeli izpit za B kategorijo.
Osnovnošolci in srednješolci so zaradi svojega nepoznavanja CPP IMO dosti manj sigurni, boječi in tako ne silijo v nevarne podvige (tok tok?)...
Ekstreme, odstopanja, pa imaš seveda povsod.
Tako to gre.
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
You missed a point. Radi bi da tega ne bi bilo treba. Da bi kolesarji delovali po sistemu in ne po nekih svojih kaskaderskih načinih.
Zakaj vsi tako radi dramo iz teh zadev vlečete?
Pravzaprav jo ti. Saj si sam odprl temo.
Ko vozim avto, se mi zdi normalno da pazim na ostale.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unknown_001 ::
@OP
glede na tvoj prvi post, so po tvoje problem predvsem mlajši kolesarji, torej tisti brez (recimo) izpita za avto - za kar je potrebno znanje CPP.
Sam sem v praksi videl neumno vožnjo s kolesom predvsem s strani ljudi, ki so glede na starost, že verjetno imeli izpit za B kategorijo.
Osnovnošolci in srednješolci so zaradi svojega nepoznavanja CPP IMO dosti manj sigurni, boječi in tako ne silijo v nevarne podvige (tok tok?)...
Ekstreme, odstopanja, pa imaš seveda povsod.
Ne ampak večji povdarek bi moral biti na tem, da se že zgodaj začne dajati pomen kulturi prometa in v bodoče lahko to prinese nek pozitiven rezultat.
Pravzaprav jo ti. Saj si sam odprl temo.
Ko vozim avto, se mi zdi normalno da pazim na ostale.
Wow, evo sedaj mi hočeš dopovedati da sem zgolj nekdo ki mu je vseno za ostale? Bravo za takšno sklepanje res.
Glede dramatiziranja sem se pa zapičil v tole tvojo izjavo,
Pa šoferji motornih vozil hočete da vam kolesarji telepatsko sporočajo svoje namene.
ki je popolnoma zgrešena in napihnjena tako da tiste ki razmišljamo o večjem pomenu izobraževanja kolesarjev oblati na polno, brez da bi kdo pomislil zakaj sploh pomisleki o tem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bluefish ::
Unknown_001 je izjavil:
Ne ampak večji povdarek bi moral biti na tem, da se že zgodaj začne dajati pomen kulturi prometa in v bodoče lahko to prinese nek pozitiven rezultat.Ja, vsekakor bi moralo biti v šolah več prometne vzgoje. Pa jasno, tudi starši naj bi dajali pozitiven zgled otrokom. Samo vse to niti nima direktne veze z obnašanjem kolesarjev. Galu ti je pravzaprav že povedal, zakaj je temu tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
LeQuack ::
Sploh ne vem zakaj so v teh zelenih časih avtomobili še vedno dovoljeni v mestih.
Quack !
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
Wow, evo sedaj mi hočeš dopovedati da sem zgolj nekdo ki mu je vseno za ostale? Bravo za takšno sklepanje res.
Vem v kaj si se vpičil.
Ampak če nisi sposoben kot voznik močnejšega/težjega prevoznega sredstva paziti na šibkejše, predlagam da se raje voziš z avtobusom. Kolesarji bodo pa vozili tako kot vozijo vozniki avtov. Brezglavo in brez misli na lastno varnost. Vsaj večina.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sisemen ::
Mislim, da poznam rešitev OPovih problemov in tudi vseh ostalih problemov s kolesarji. Mesta je treba, seveda zaradi zdravstvenih razlogov, zapreti za motorni promet, razen javnega prevoza se razume. Predvsem pa za tiste, ki se vozijo iz drugih lokacij v Ljubljano. Puf. Problem rešen večplastno, vozniki ne škodujejo več ljudem s svojimi izpušnimi plini, gužva izgine, živčnost voznikov ravno tako, kolesarji ne predstavljajo več problema.
Težave se lotevaš na napačni strani. Niso problem kolesarji, brez njih bi bila situacija praktično enaka, bi pač namesto kolesarjev norel čez druge voznike. Bi se pa ogromno rešilo brez avtomobilov, če ne bi bili te isti, ki se pritozujejo cez kolesarje, prevec leni, da bi sli na avtobus.
Težave se lotevaš na napačni strani. Niso problem kolesarji, brez njih bi bila situacija praktično enaka, bi pač namesto kolesarjev norel čez druge voznike. Bi se pa ogromno rešilo brez avtomobilov, če ne bi bili te isti, ki se pritozujejo cez kolesarje, prevec leni, da bi sli na avtobus.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
jype ::
sisemen> Predvsem pa za tiste, ki se vozijo iz drugih lokacij v Ljubljano.
A da bo regionalni razvoj še bolj asimetričen?
Ne. Ni nemogoče rešiti problema tako, da se bo Buggy še vedno lahko iz svoje udobne hišice na robu gozda s svojim smrdljivim TDIjem vozil v Ljubljano delat, Ljubljana pa kljub temu ne bo polna pleha in zasvinjana od prometnih izpuhov - je pa težko, ker zahteva ogromne spremembe, ki jih je težko politično spravit skozi.
Skoraj stotisoč avtomobilov se vsak dan odpelje iz MOL v MOL in potem nazaj v MOL. Ti so tisti, ki so resničen problem ljubljanske prometne ureditve.
A da bo regionalni razvoj še bolj asimetričen?
Ne. Ni nemogoče rešiti problema tako, da se bo Buggy še vedno lahko iz svoje udobne hišice na robu gozda s svojim smrdljivim TDIjem vozil v Ljubljano delat, Ljubljana pa kljub temu ne bo polna pleha in zasvinjana od prometnih izpuhov - je pa težko, ker zahteva ogromne spremembe, ki jih je težko politično spravit skozi.
Skoraj stotisoč avtomobilov se vsak dan odpelje iz MOL v MOL in potem nazaj v MOL. Ti so tisti, ki so resničen problem ljubljanske prometne ureditve.
sisemen ::
sisemen> Predvsem pa za tiste, ki se vozijo iz drugih lokacij v Ljubljano.
A da bo regionalni razvoj še bolj asimetričen?
Ne. Ni nemogoče rešiti problema tako, da se bo Buggy še vedno lahko iz svoje udobne hišice na robu gozda s svojim smrdljivim TDIjem vozil v Ljubljano delat, Ljubljana pa kljub temu ne bo polna pleha in zasvinjana od prometnih izpuhov - je pa težko, ker zahteva ogromne spremembe, ki jih je težko politično spravit skozi.
Skoraj stotisoč avtomobilov se vsak dan odpelje iz MOL v MOL in potem nazaj v MOL. Ti so tisti, ki so resničen problem ljubljanske prometne ureditve.
Regionalen razvoj bo kvečemu bolj simetričen, ker bodo podjetniki začeli razmišljati, da je bolje postaviti podjetje kje izven zapore prometa. Ne vidim pa da zahteva ogromne spremembe, postavit P+R, ponudit kot opcijo za kaksno leto, zagotoviti od tam prednostni pas LPP, na račun avtomobilskega pasu in zagotoviti ogromne kolone v kolikor ne greš z avtobusom, niti prepovedati ni treba uvoza. "Ta trdi" se bodo spravili na manjše ceste vendar bodo tudi tam ustvarili zastoje in ko bodo na koncu meseca izračunali koliko denarja so zabili za bencin, bodo počasi dojeli, da je LPP vseeno boljsa alternativa (kar bi mimogrede lahko dojeli že danes).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
jype ::
Tvoja rešitev zgolj pomeni, da bo Buggy do mesta v povprečju potreboval eno uro več, kot potrebuje danes.
sisemen> ko bodo na koncu meseca izračunali koliko denarja so zabili za bencin, bodo počasi dojeli, da je LPP vseeno boljsa alternativa
Ja, lahko bi to "dojeli" že danes, ampak ker si danes pogosto resnično hitrejši z avtomobilom, ker je infrastruktura zgrajena tako, da so avtomobili čimbolj učinkoviti, na račun vseh ostalih.
sisemen> ko bodo na koncu meseca izračunali koliko denarja so zabili za bencin, bodo počasi dojeli, da je LPP vseeno boljsa alternativa
Ja, lahko bi to "dojeli" že danes, ampak ker si danes pogosto resnično hitrejši z avtomobilom, ker je infrastruktura zgrajena tako, da so avtomobili čimbolj učinkoviti, na račun vseh ostalih.
sisemen ::
Tvoja rešitev zgolj pomeni, da bo Buggy do mesta v povprečju potreboval eno uro več, kot potrebuje danes.
sisemen> ko bodo na koncu meseca izračunali koliko denarja so zabili za bencin, bodo počasi dojeli, da je LPP vseeno boljsa alternativa
Ja, lahko bi to "dojeli" že danes, ampak ker si danes pogosto resnično hitrejši z avtomobilom, ker je infrastruktura zgrajena tako, da so avtomobili čimbolj učinkoviti, na račun vseh ostalih.
Ne ne bo. Zaradi povečanega obiska avtobusov in hkrati pomanjsanega prometa, bodo avtobusi lahko vozili bolj frekventno in hitreje, v rush hourjih bo sploh bistveno bolje. Sicer je pa cisto vseeno koliko casa porabijo več, jaz zivim tukaj in mi unicujejo zdravje, potem se pa še upajo čez kolesarje pritoževati.
(jype ampak si pa res trol, spomnim se tvoje pozicije na to temo pol leta nazaj)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
Mavrik ::
Debato ste s topica (obvezni CPP za kolesarje) spet zvlekli v merjenje tičev med avtomobilisti in kolesarji. Dovolj bo.
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesar, voznik, kolizija (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56075 (51720) | jype |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36176 (30374) | bluefish |