Forum » Na cesti » Pomoč pri izbiri zavornih diskov
Pomoč pri izbiri zavornih diskov
šernk ::
Spet jih boš pregrel pa daj gor kar hočeš, če ne znaš vozit pametno. Klanec ravnina 1,9km padec nekje 10-15%, spodaj pa ovinek, katerega z več kot 40 ne spelješ. če tam dol spustiš motor se ne ustaviš spodaj pa lahko imaš zavore za 1500€ gor, ker pa šparam zavore bom tam dol šel v isti prestavi kot gor (tretja, četrta pač ne potegne) in avto lepo pri 80km/h nekje neha pospeševati, oziroma občasno malce upočasniš do 60, da ne vrti motor stalno v take obrate.
dinamična vožnja s porabo goriva in zavor nima nobene veze. Sem včeraj vozil za nekom, ki je vozil dinamično, spustil sem ga 200m naprej, ker me je enostavno živciralo v vsak ovinek se dotaknit zavore. Do konca spusta sem se nato dotaknil zavore le še nekajkrat, on pa vsakič, pa sem prišel direktno za njim spodaj, le da meni je motor opravljal zaviranje, njemu pa zavore.
dinamična vožnja s porabo goriva in zavor nima nobene veze. Sem včeraj vozil za nekom, ki je vozil dinamično, spustil sem ga 200m naprej, ker me je enostavno živciralo v vsak ovinek se dotaknit zavore. Do konca spusta sem se nato dotaknil zavore le še nekajkrat, on pa vsakič, pa sem prišel direktno za njim spodaj, le da meni je motor opravljal zaviranje, njemu pa zavore.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
SuperVeloce ::
Dej izračunej pojemek od 190 km/h v 7 sec... Tebi prostor-čas ukrivi, da imaš občutek, da lahko tako učinkovito zaviraš samo z motorjem.
Z Ljubelja na naši strani so se mi pregreli prednji diski in sem pri 80 potreboval vso silo (ko se upreš v sedež, da ga skoraj polomiš) na pedalu, druga prestava, pa še z ročno, in če ne bi bilo travnika v hrib, vprašanje, kje bi se ustavil.
Diski in pakne so bili original renojevi. Prav tako šlampast serviser. Potem sem dal gor brembo in fedoro kombinacijo.
Da ni bila pri tebi zavorna tekočina tisti glavni krivec, da si moral uporabljati takšno silo...
Drugače pa, o Ferodo (iz Britanije, ne Feroda iz Celja) sem slišal nekaj dobrih besed
Malajlo ::
Torej se z Ljubelja po tej cesti ne vozi noben oz samo avti z best zavorami saj navadne skuri? Ali je tu bolj faktor voznik..
Nisi prebral, šlampast serviser? Z jugotom je tm šlo čist v redu. Na hitro je zamenjal ploščice, ni pa preveril, če se bat vrača. So malo preveč drsale ob diske, pa se je pregrelo že v klanec. Gor. Dol je bilo pa preveč.
BigWhale ::
Dej izračunej pojemek od 190 km/h v 7 sec... Tebi prostor-čas ukrivi, da imaš občutek, da lahko tako učinkovito zaviraš samo z motorjem.
Ce je tole letelo name, jaz nikjer ne pravim, da mors z motorjem zavirat. Samo pravim, da ti eno taksno zaviranje kr ne skuri bremz.
Nisi prebral, šlampast serviser? Z jugotom je tm šlo čist v redu. Na hitro je zamenjal ploščice, ni pa preveril, če se bat vrača. So malo preveč drsale ob diske, pa se je pregrelo že v klanec. Gor. Dol je bilo pa preveč.
Pol torej ni bil problem v zavorah ampak v serviserju?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
RejZoR ::
Kupiš tovarniško predvidene zavore in je stvar rešena. Pa ne kakšnih cenenih nadomestnigh variant ampak original oz od iste firme, ki zanje sicer proizvaja diske in obloge, samo da so pač OEM. Brembo v cheap segmentu je bolj meh, ime in nič drugega. Znani so bolj po high end zadevah, ki pa jih noben tle ne bo uporabljal.
In pa pravilo, ne šparat na gumah in bremzah. Imaš lahko dobre gume in zanič zavore, pa nisi nič naredil. Oz kar je pri nas še večji trend, da je oboje zanič. Ne delat tega. Zarad mene lahko varčujete na vsem ostalem od olja do filtrov in bencina, samo pri teh dveh zadevah pa res ni treba.
In pa pravilo, ne šparat na gumah in bremzah. Imaš lahko dobre gume in zanič zavore, pa nisi nič naredil. Oz kar je pri nas še večji trend, da je oboje zanič. Ne delat tega. Zarad mene lahko varčujete na vsem ostalem od olja do filtrov in bencina, samo pri teh dveh zadevah pa res ni treba.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Od česa je moj noname zavorni disk za 15€ slabši od ene top znamke za 18€? Razen da je že v štartu kakšen mm tanjši, ampak tako ali tako ga moram ob naslednji menjavi zaradi zarjavelosti menjat in ni pogojev da pridem do minimalne varne debeline diska.
zakaj sem se odločil da prišparam 6€ za oba diska? Ker cenejši so bili na zalogi, dražjih pač ni bilo. avto je bil pa že na prafaktorjih doma, misliš da bom zato da se bom bolje počutil, ko se bom hvalil katere diske imam gor imel avto doma dodaten dan razstavljen? Kot sem rekel: razlike v kvaliteti materiala med različnimi proizvajalci praktično NI, to se pa vidi kakšen izgleda disk po 100k prevoženih.
zakaj sem se odločil da prišparam 6€ za oba diska? Ker cenejši so bili na zalogi, dražjih pač ni bilo. avto je bil pa že na prafaktorjih doma, misliš da bom zato da se bom bolje počutil, ko se bom hvalil katere diske imam gor imel avto doma dodaten dan razstavljen? Kot sem rekel: razlike v kvaliteti materiala med različnimi proizvajalci praktično NI, to se pa vidi kakšen izgleda disk po 100k prevoženih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kohoutek111 ::
.. mislim, da je najbolj odvisno od voznika. Sam se dnevno vozim na relaciji Sl. Konjice-Lj in nazaj, že 8 let. V tem času na Renault Kangoo menjal ploščice na 40.000 in diske na 80.000 (očitno slab material, avto od novega moj, vgrajen abs ), skupaj prevoženo 400.000 na avtu, zdaj vozim fiat Doblo, enaka relacija, kupil avto pri 90.000, po enem letu imam 153000 na števcu in še vedno iste ploščice in diske (avto brez abs) , očitno ima Fiat boljše materiale... žena na privat avtu VW Golf VI menjala prvič ploščice na 50.000, drugič na 80.000. skupaj z diski... zgleda, da tile abs, esp in asr sistemi ,očno kurijo zavorne sisteme...
hribar ::
Mislim da je tema malo zašla z poti....najvrjetneje slabe zavore bralcev :D
Torej katera znamka je tak recimo price/performance ?
Torej katera znamka je tak recimo price/performance ?
hribar ::
Comline Zadovoljivi
Zimerman Dobri
Fremax
Srl
TRW
Brembo ( odvisno od izdelka do izdelka ) Boljši
OEM Top
EBC
Glede na ceno.....
Zimerman Dobri
Fremax
Srl
TRW
Brembo ( odvisno od izdelka do izdelka ) Boljši
OEM Top
EBC
Glede na ceno.....
SkIDiver ::
Prejšno rundo sem imel TRW in zagotovo sem jih imel zadnjič. Imam zelo slabe izkušnje z njimi že od začetka. Sedaj imam gor ATE, prevoženih 1300km. Čisto druga zgodba. Zavore so postale dobesedno živčne.
PS: Zavorno olje se menja na dve leti...
PS: Zavorno olje se menja na dve leti...
GrimReaper ::
Zavorno olje se menja na dve leti
Sam sem ga prvič po 8 letih. 2 leti mislim da je malo pretirano, ampak če redno skrbiš za avto, pa menjaš tam na 4 leta.
Sicer pa hladilne in zavorne ti noben ne bo kar sam menjal, moraš omenit ko prideš na servis. Že iz tega bi lahko rekel da menjava ni tako zelo nujna.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
SkIDiver ::
Na servisu sami od sebe ne menjajo. Če že potem zavornemu olju zmerijo vsebnost vode in prijazno povedo, da bi bilo dobro menjat. Podobno naredijo za hladilno.
Sam redno menjam na 2 leti zavorno in na 6 hladilno. Hladilna je predpisana sicer na 4 leta ampak se mi zdi vseeno pretiravanje. Zavore so pa le zavore in ker jih znam konkretno obremenit raje dam tistih 10-15€ na leti pa vem, da jih imam na razpolago, ko jih potrebujem.
Pa, da se vrnemo nazaj na diske... Textar je menda tovarniška vgradnja pri BMW-ju. Kakšna je njihova kvaliteta ne vem.
Dobri diski so tudi Tarox. G88 in Pagid ploščice je preverjeno dobra kombinacija diskov in ploščic.
Sam redno menjam na 2 leti zavorno in na 6 hladilno. Hladilna je predpisana sicer na 4 leta ampak se mi zdi vseeno pretiravanje. Zavore so pa le zavore in ker jih znam konkretno obremenit raje dam tistih 10-15€ na leti pa vem, da jih imam na razpolago, ko jih potrebujem.
Pa, da se vrnemo nazaj na diske... Textar je menda tovarniška vgradnja pri BMW-ju. Kakšna je njihova kvaliteta ne vem.
Dobri diski so tudi Tarox. G88 in Pagid ploščice je preverjeno dobra kombinacija diskov in ploščic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Olórin ::
GrimReaper je izjavil:
Zavorno olje se menja na dve leti
Sam sem ga prvič po 8 letih. 2 leti mislim da je malo pretirano, ampak če redno skrbiš za avto, pa menjaš tam na 4 leta.
Sicer pa hladilne in zavorne ti noben ne bo kar sam menjal, moraš omenit ko prideš na servis. Že iz tega bi lahko rekel da menjava ni tako zelo nujna.
odvisno od uporabe vozila, obremenitve zavor itd.
Se strinjam, zavor nikjer ne menjajo sami. Tisti, najbolj skrbni, mehaniki včasih pogledajo v kakšnem stanju so zavorne obloge in če so res že obrabljene bodo rekli da je treba menjat. Če pa je še vsaj malo mesa gor pa bodo rekli da so ok, kar je napaka.
Sam jih pogledam vsako sezono, ko menjam pnevmatike. Menjam potem po potrebi. Če vidim da ne bodo zdržale še 1 sezono, se jih menja. To je potrošen material, ne nekaj na čem bi se šparalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Malajlo ::
H kakim mehankarjem to avtomobile vozite... Vsaj dvakrat letno mi pregleda zavore, če ne trikrat (ko menjam gume in/ali ko imam (iz)redni servis). Če so na koncu, me opozori, da bo počasi potrebna menjava, če je pa nujno, me pa samo obvesti, da jih je menjal. Menda ne bom rekel, naj počaka z menjavo še ene par mesecev?
Zavorno so mi menjali kar po check listi "programiranega vzdrževanja" po dveh letih. Pa hladilno tudi. Če piše da je treba, je treba. Sploh če je avto še v garanciji, ne delajo kompromisov "sej bo še v redu".
Zavorno so mi menjali kar po check listi "programiranega vzdrževanja" po dveh letih. Pa hladilno tudi. Če piše da je treba, je treba. Sploh če je avto še v garanciji, ne delajo kompromisov "sej bo še v redu".
steev ::
Ehm, a je kdo sam menjal zavorno tekočino z Eezibleed kitom npr. Me zanima, kako se obnese oz. a se mi splača dat 30 eur za nakup tega kita.
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
Olórin ::
H kakim mehankarjem to avtomobile vozite... Vsaj dvakrat letno mi pregleda zavore, če ne trikrat (ko menjam gume in/ali ko imam (iz)redni servis). Če so na koncu, me opozori, da bo počasi potrebna menjava, če je pa nujno, me pa samo obvesti, da jih je menjal. Menda ne bom rekel, naj počaka z menjavo še ene par mesecev?
Zavorno so mi menjali kar po check listi "programiranega vzdrževanja" po dveh letih. Pa hladilno tudi. Če piše da je treba, je treba. Sploh če je avto še v garanciji, ne delajo kompromisov "sej bo še v redu".
k zelo različnim. Bedni so vsi, zato je najbolje če vsake toliko svoj uč vržeš pod havbo in preveriš situacijo, nato pa mu izrecno naročiš kaj mora narediti. Časa, da bi se s tem ubadali doma pa itak nima nihče več.
stara mama ::
k zelo različnim. Bedni so vsi, zato je najbolje če vsake toliko svoj uč vržeš pod havbo in preveriš situacijo, nato pa mu izrecno naročiš kaj mora narediti. Časa, da bi se s tem ubadali doma pa itak nima nihče več.
Podpis (dobr eni te opozorijo če opazijo)
Če ne se ti prej al slej zgodi kot na mojem prvem avtu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
Seveda sem pol avtu privoščil novo diskovje in ploščice, še čeljusti so ble menjane ker je ena še po čiščenju in servisu vedno blokirala
Ampak je bil vse bolj poceni material in čeprav so bile bremze vse nove, js vem zakaj z njimi nisem bil zadovoljen.
Zato sm rek da pri bremzah le moraš bit pameten in ne skopuh.
Zato, lahk vrjamete da približno vem kaj govorim ko se gre o bremzah.
Ampak debate na slo-techu so ponavad še dost slabše kot gostilniške.
Nekdo nekaj trdi, drug mu vztrajno izpodbija, tretji od dolgčasa začne secirat njegove poste, četrti začne lepit kr neke brezvezne linke, itd itd.
Sj res....
Bol mal ljudi tule pa dejansko preživi kaj časa pod avtom.
Če hočeš bit pameten, dej pejd v kako delavnico pa se tam zadržuj čimlje časa, ne pa zabijat čas na slo-techu in pametovat drugim.
Ampak je bil vse bolj poceni material in čeprav so bile bremze vse nove, js vem zakaj z njimi nisem bil zadovoljen.
Zato sm rek da pri bremzah le moraš bit pameten in ne skopuh.
Zato, lahk vrjamete da približno vem kaj govorim ko se gre o bremzah.
Ampak debate na slo-techu so ponavad še dost slabše kot gostilniške.
Nekdo nekaj trdi, drug mu vztrajno izpodbija, tretji od dolgčasa začne secirat njegove poste, četrti začne lepit kr neke brezvezne linke, itd itd.
Sj res....
Bol mal ljudi tule pa dejansko preživi kaj časa pod avtom.
Če hočeš bit pameten, dej pejd v kako delavnico pa se tam zadržuj čimlje časa, ne pa zabijat čas na slo-techu in pametovat drugim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
šernk ::
In znamka teh zanič diskov? Zakaj so sploh zanič no in to lahko nekateri povedo po 1000km? Tolk o gostilniški debati. Drugače pa avto na valje in stestirat poceni in dobre diske. Oba bosta avto ustavila, drugače je pač nekaj na zavornem sistemu narobe.
btw tvoja slika zlomljenega diska je točno to o čemer govorim sam že cel čas. Katastrofalen material, 20 let nazaj česa takega nisi videl niti od blizu oziroma tam po 15ih letih. Danes vidiš tak disk po 5ih letih biznis je pač biznis. Enostavno čeprav bi mi disk moral zdržati še vsaj 1 komplet ploščic zaradi debeline ga moram menjat, ker je v preslabem stanju, da bi zdržal še 100.000km. Enkrat sem želel prišparat pa sem dal na star disk nove ploščice, ni kaj super odločitev čez 1 leto so letele praktično nove ploščice v smeti.
btw tvoja slika zlomljenega diska je točno to o čemer govorim sam že cel čas. Katastrofalen material, 20 let nazaj česa takega nisi videl niti od blizu oziroma tam po 15ih letih. Danes vidiš tak disk po 5ih letih biznis je pač biznis. Enostavno čeprav bi mi disk moral zdržati še vsaj 1 komplet ploščic zaradi debeline ga moram menjat, ker je v preslabem stanju, da bi zdržal še 100.000km. Enkrat sem želel prišparat pa sem dal na star disk nove ploščice, ni kaj super odločitev čez 1 leto so letele praktično nove ploščice v smeti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Olórin ::
da se zavore hitreje segrejejo pač čutiš v pedalu. Tudi na novih se takoj čuti kako hitro se segrejejo. Tisti, ki naredimo dosti kilometrov pač svoje zavore natanko poznamo in če se kar na lepem nekaj spremeni, se to opazi takoj.
segreta zavora, ki jo je treba pritisniti dosti močneje da zaustavi avto je pač zelo opazna reč. ;)
Koluti, ki jih je stara_mama montiral na avto nimajo niti hladilnih reber. Si ne predstavljam koliko zaviranja zdržijo preden se vse skupaj pregreje.
segreta zavora, ki jo je treba pritisniti dosti močneje da zaustavi avto je pač zelo opazna reč. ;)
Koluti, ki jih je stara_mama montiral na avto nimajo niti hladilnih reber. Si ne predstavljam koliko zaviranja zdržijo preden se vse skupaj pregreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Isotropic ::
Na servisu sami od sebe ne menjajo. Če že potem zavornemu olju zmerijo vsebnost vode in prijazno povedo, da bi bilo dobro menjat. Podobno naredijo za hladilno.
Sam redno menjam na 2 leti zavorno in na 6 hladilno. Hladilna je predpisana sicer na 4 leta ampak se mi zdi vseeno pretiravanje. Zavore so pa le zavore in ker jih znam konkretno obremenit raje dam tistih 10-15€ na leti pa vem, da jih imam na razpolago, ko jih potrebujem.
Pa, da se vrnemo nazaj na diske... Textar je menda tovarniška vgradnja pri BMW-ju. Kakšna je njihova kvaliteta ne vem.
Dobri diski so tudi Tarox. G88 in Pagid ploščice je preverjeno dobra kombinacija diskov in ploščic.
če ju sploh menjajo. tut za uradne servise tako goljufanje ni nič čudnega.
kupi brembo diske in ploscice sicer.
šernk ::
da se zavore hitreje segrejejo pač čutiš v pedalu. Tudi na novih se takoj čuti kako hitro se segrejejo. Tisti, ki naredimo dosti kilometrov pač svoje zavore natanko poznamo in če se kar na lepem nekaj spremeni, se to opazi takoj.
osebno mi uspe segreti zavore do te stopnje le z noro vožnjo, ko je treba vsakih 200m praktično iz 70 na 30 spravit avto. To pomeni, da moram praktično že na pol gorsko hitrostno vozit, gume mi ob takšni vožnji ne bi preživele 10.000km (GPS predviden čas prihoda prepolovim, z normalno dinamično vožnjo ga spraviš na nekje 90%), ampak to spet nima popolnoma nobene veze z znamko diska in ploščic. Gre se predvsem o razporeditvi zavorne moči, dimenziji in načinu hlajenja. Če jih imaš navrtane pomeni le da boš lahko več časa z njimi zaviral, ne bodo pa nič bolje zavirali zaradi tega v povprečnem dnevu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Olórin ::
ne. nisem mislil tega:
amapk zelo osnovno tole:
To je osnova, ki bi jo moral imeti vsak zavoren kolut, da se hitreje ohladi.
a bejž no bejž, česa mi ti ne poveš :O
saj o tem govorimo že celo debato človek. Z vsemi zavorami se boš ustavil. Ampak samo z dobrimi se boš enako dobro ustavil po večkratnem napornem zaviranju. S slabimi se ne boš. to je cel point.
amapk zelo osnovno tole:
To je osnova, ki bi jo moral imeti vsak zavoren kolut, da se hitreje ohladi.
Če jih imaš navrtane pomeni le da boš lahko več časa z njimi zaviral, ne bodo pa nič bolje zavirali zaradi tega v povprečnem dnevu.
a bejž no bejž, česa mi ti ne poveš :O
saj o tem govorimo že celo debato človek. Z vsemi zavorami se boš ustavil. Ampak samo z dobrimi se boš enako dobro ustavil po večkratnem napornem zaviranju. S slabimi se ne boš. to je cel point.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
šernk ::
Še desetič vprašam kaj ima oblika zavornega diska veze s kvaliteto materiala zavornega diska?
premer in debelina sta standardizirani, lahko dodaš le še ekstra hlajenje ampak tega 1999 od 2000 voznikov na naših cestah ne potrebuje (no...1900 od 2000 jih še izpita ne bi smelo imet), tist 1 voznik ki dodatno hlajene diske potrebuje mora vozit pa res vsak dan čez vršič se.
spet ne vem kaj ima izvedba hlajenja diskov veze s kvaliteto diska, ker tudi tu ni kaj dosti za izumljat. Je hlajen/ ni hlajen, kaj ima tu veze ali je ATE, brembo, TRW, OEM al čunga lunga ne vem, ker tako ali tako jih boš zaradi katastrofalne kvalitete materiala menjal ob naslednji menjavi ploščic.
pri vseh lahko dobiš izdelek z napako, vsi bodo čez 8 let vse drugega kot varni za vožnjo (primer je zgoraj na eni sliki), vsi bodo avto ustavili v istem času (še vedno mi je ABS prijel in ne zavore spustile), pregretje je pa itak odvisno kako voziš.
premer in debelina sta standardizirani, lahko dodaš le še ekstra hlajenje ampak tega 1999 od 2000 voznikov na naših cestah ne potrebuje (no...1900 od 2000 jih še izpita ne bi smelo imet), tist 1 voznik ki dodatno hlajene diske potrebuje mora vozit pa res vsak dan čez vršič se.
spet ne vem kaj ima izvedba hlajenja diskov veze s kvaliteto diska, ker tudi tu ni kaj dosti za izumljat. Je hlajen/ ni hlajen, kaj ima tu veze ali je ATE, brembo, TRW, OEM al čunga lunga ne vem, ker tako ali tako jih boš zaradi katastrofalne kvalitete materiala menjal ob naslednji menjavi ploščic.
pri vseh lahko dobiš izdelek z napako, vsi bodo čez 8 let vse drugega kot varni za vožnjo (primer je zgoraj na eni sliki), vsi bodo avto ustavili v istem času (še vedno mi je ABS prijel in ne zavore spustile), pregretje je pa itak odvisno kako voziš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Olórin ::
zakaj? debata pač.
ja, original zavore so zame dovolj. Kar pa ne pomeni da boljše ne obstajajo.
in že desetič ti povem da je zelo pomembna razlika v prašenju, ki ga zavore povzročajo ob obrabljanju, zaradi česar se zavore lahko "zapacajo".
oblika nima veze z materialom. Bo pa bolje hlajen disk dosti bolje zaviral ko boš šel dol z Vršiča ali čez Korensko sedlo s polno naloženim avtom.
Prevrtan disk bo tudi dosti blje zaviral v dežju, saj bo voda hitreje odtekala dol z diska, ravno zako zaradi lukenj.
ja, original zavore so zame dovolj. Kar pa ne pomeni da boljše ne obstajajo.
in že desetič ti povem da je zelo pomembna razlika v prašenju, ki ga zavore povzročajo ob obrabljanju, zaradi česar se zavore lahko "zapacajo".
Še desetič vprašam kaj ima oblika zavornega diska veze s kvaliteto materiala zavornega diska?
oblika nima veze z materialom. Bo pa bolje hlajen disk dosti bolje zaviral ko boš šel dol z Vršiča ali čez Korensko sedlo s polno naloženim avtom.
Prevrtan disk bo tudi dosti blje zaviral v dežju, saj bo voda hitreje odtekala dol z diska, ravno zako zaradi lukenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Malajlo ::
Voda hitreje odtekala z diskov? Tam se upari v prvih stotinkah vsa voda, potem pa tudi ravno ne zaliva diskov, da bi bil problem kot na biciklu, no.
b3D_950 ::
Da ne odpiram nove teme... Na avtu so menjali prednje zavore potem in zavorno tekočino. Menjal so jo s kompresorjem, vendar niso odstranil stare iz tiste posodice. Ne vem ali je to ok, ali bi moral naprej prečrpat staro tekočino ven in potem novo dolivat preko kompresorja?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavore: Textar, Ate ali BremboOddelek: Na cesti | 16029 (3257) | TOP |
» | Slaba kvaliteta zavornih ploščic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10679 (8374) | easyrider3 |
» | Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16008 (14060) | zk_eu |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25496 (21477) | SuperVeloce |
» | Pregrevanje zavornih oblog?Oddelek: Loža | 11181 (10304) | SkIDiver |