Forum » Na cesti » Podatek o moči motorja v prometnem dovoljenju
Podatek o moči motorja v prometnem dovoljenju
sandmat ::
Pozdravljeni,
sem pred nakupom rabljenega avtomobila. Po natančnejšem pregledu prometnega dovoljenja sem ugotovil, da ima avto 80kW specificiranih namesto pričakovanih 77kW, čeprav tak motor za ta avtomobil ni nikoli obstajal (glede na specifikacije proizvajalca in wikipedijo).
Zanima me, kako popraviti napako (in se izogniti višjemu razredu za moč motorja pri zavarovalnici), saj gre evidentno za napako pri izdaji prometnega dovoljenja. Zavarovalno polico pa moram naredit preden grem delat "novo" prometno (kjer bi lahko opozoril na napako) pri prepisu avtomobila.
Disclaimer: ne gre za "potunan" avtomobil oz. avtomobil nima aftermarket opreme (razen, če radkape dodajo 3 kW).
Hvala za predloge.
sem pred nakupom rabljenega avtomobila. Po natančnejšem pregledu prometnega dovoljenja sem ugotovil, da ima avto 80kW specificiranih namesto pričakovanih 77kW, čeprav tak motor za ta avtomobil ni nikoli obstajal (glede na specifikacije proizvajalca in wikipedijo).
Zanima me, kako popraviti napako (in se izogniti višjemu razredu za moč motorja pri zavarovalnici), saj gre evidentno za napako pri izdaji prometnega dovoljenja. Zavarovalno polico pa moram naredit preden grem delat "novo" prometno (kjer bi lahko opozoril na napako) pri prepisu avtomobila.
Disclaimer: ne gre za "potunan" avtomobil oz. avtomobil nima aftermarket opreme (razen, če radkape dodajo 3 kW).
Hvala za predloge.
- spremenil: Mavrik ()
s6c-gEL ::
Obrni se na izdajatelja homologacije v PD.Imaš golfa ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
WarpedGone ::
Ne preveč Wikipediji verjet.
Car Database:
- Volvo S40 1.6 2000 - 2002: 80kW / 109HP
- Volvo S40 1.6 2002 - 2003: 80kW / 109HP
Car Database:
- Volvo S40 1.6 2000 - 2002: 80kW / 109HP
- Volvo S40 1.6 2002 - 2003: 80kW / 109HP
Zbogom in hvala za vse ribe
qwea ::
80kW stane zavarovanje enako kot za 77kW. Dražje je od 81kW naprej. Sam imam točno takšnega in sem zadovoljen, edino motor je bolj len.
sandmat ::
hm, sem pogruntal, da sem gledal napačen motor (B4164S), tale (B4164S2) ima že VVT s par kilovati več -> Volvo Modular engine @ Wikipedia
hvala za pomoč!
hvala za pomoč!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
GrimReaper ::
in se izogniti višjemu razredu za moč motorja pri zavarovalnici
Nad 70 do (vključno) 80kW je drugače enak razred.
Drugače po mojih izkušnjah, je treba zelo pazit pri tem, ko delaš zavarovanje, in preden karkoli podpišeš, 3x preveriš če so kW tapravi + še kak drug pomemben podatek.
Sam sicer najraje to naredim sam na internetu, če bi delal osebno, bi pa drugič vsekakor imel vse napisano na listu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
sandmat ::
80kW stane zavarovanje enako kot za 77kW. Dražje je od 81kW naprej. Sam imam točno takšnega in sem zadovoljen, edino motor je bolj len.
Hehe, sem ga danes peljal naokoli in res drži lenoba. Zanimivo, da ima navor in kilovate skoraj identične renaultovemu 1.6 motorju, vozi pa se precej počasneje
Engineer_ ::
logično je da bo lažji avto pri isti moči motorja lažje pospeševal.
Vrži iz volvota ven zadnjo klop, obloge vrat, rezervno kolo daj ven, boš videl da se bo pospeševanje približalo tistemu v lažjemu vozilu ;)
Izbira avta je vseeno super, boš zelo zadovoljen. Tudi če te kdaj kak Clio slučajno prehiti.
Vrži iz volvota ven zadnjo klop, obloge vrat, rezervno kolo daj ven, boš videl da se bo pospeševanje približalo tistemu v lažjemu vozilu ;)
Izbira avta je vseeno super, boš zelo zadovoljen. Tudi če te kdaj kak Clio slučajno prehiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
clio nima 1275 kg no lepo te prosim. Razlika v teži je 300 kg.
Clio niti 1 tone nima.
Renault Clio @ Wikipedia
ah napisal si renault. kje zaboga sem videl Clio, čudno :D
Clio niti 1 tone nima.
Renault Clio @ Wikipedia
ah napisal si renault. kje zaboga sem videl Clio, čudno :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
sandmat ::
Megane 3 :D
Clio ima po moji knjižici 860 kil, ampak ne vem, če obstaja 1.6 mašina s takšnimi kilovati
Clio ima po moji knjižici 860 kil, ampak ne vem, če obstaja 1.6 mašina s takšnimi kilovati
Engineer_ ::
obstaja clio 1.6 79kw ja.
http://autokatalog.autoscout24.de/renau...
Sem z nekim prijateljem takrat debatiral o njegovem Cliotu pa sem iz nekega čudnega razloga pomislil na Cliota, ko si omenil Renault. ups...
http://autokatalog.autoscout24.de/renau...
Sem z nekim prijateljem takrat debatiral o njegovem Cliotu pa sem iz nekega čudnega razloga pomislil na Cliota, ko si omenil Renault. ups...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
sandmat ::
Engineer_ ::
GrimReaper ::
tole pa je raketa, če ima še kil malo
Odvisno kaj je za koga raketa. Seveda mora že ta letet proti enem 1200kg 1.6, ampak zadnje čase pogledujem za DS3 s 155KM in 7,3s do 100.
Pa še čipaš ga lahko na 220KM. Tovarniška verzija z 200KM ima za primerjavo 6,5s do 100, tako da to mora bit pa potem res raketa. Stock Golf VI/VII GTI, Focus ST in Leon Cupra (predzadnji) se lahko skrijejo.
Tudi če gledaš porabo, 1.6 pije vsaj 2l manj kot 2.0, oz. še tolk manj kot Focusov 2.5.
Pa Corsa 1.6 Turbo GSi 150KM se tud da čipat na 210KM, in si na boljšem kot OPC. Tega bi dal pa na drugo mesto.
Na tretje pa Golf VI 1.4 ali 1.8 TSI 160KM s katerima ni težko prit na GTI performanse. Za tem pa mogoče še kak Clio III RS.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
sandmat ::
jaz avto izbiram po drugih kriterijih, zato mi konji ne pomenijo pretirano. Prej sem imel 43kW, sedaj 80kW in oboje se mi zdi dovolj za normalno vožnjo. Po drugi strani rad plačam manj pri cestnini in zavarovanju :)
Engineer_ ::
GrimReaper je izjavil:
tole pa je raketa, če ima še kil malo
Odvisno kaj je za koga raketa. Seveda mora že ta letet proti enem 1200kg 1.6, ampak zadnje čase pogledujem za DS3 s 155KM in 7,3s do 100.
Pa še čipaš ga lahko na 220KM. Tovarniška verzija z 200KM ima za primerjavo 6,5s do 100, tako da to mora bit pa potem res raketa. Stock Golf VI/VII GTI, Focus ST in Leon Cupra (predzadnji) se lahko skrijejo.
Tudi če gledaš porabo, 1.6 pije vsaj 2l manj kot 2.0, oz. še tolk manj kot Focusov 2.5.
Pa Corsa 1.6 Turbo GSi 150KM se tud da čipat na 210KM, in si na boljšem kot OPC. Tega bi dal pa na drugo mesto.
Na tretje pa Golf VI 1.4 ali 1.8 TSI 160KM s katerima ni težko prit na GTI performanse. Za tem pa mogoče še kak Clio III RS.
preč vržen denar si opisoval. Nekih 200 konjev in "ds3" in "gti" na slo cestah ne boš nikoli izkoristil. Če pa boš pa povej kdaj in kje se boš vozil, da pošlem tja patruljo.
za normalno vožnjo je prej opisana kombinacija, torej 80 kw in 900 kg več kot dovolj.
Če dodaš 300 kg, bi jaz dodal še kakih 10-20 kw za neko zanimimivo vožnjo, drugače je stvar hitro podhranjena (v smislu da avto izgublja hitrost ko imaš 4 ljudi v avtu, prižgano klimo in voziš v klanec na avtocesti). To se ne sme zgoditi, če se, je avto pač podhranjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
jype ::
sandmat> se mi zdi dovolj za normalno vožnjo.
Pohvalno. Umirjena vožnja je manj stresna zate in druge, je manj potratna in pri njej veliko lažje ostaneš zbran.
Ne oziraj se na psihiatrične bolnike, ki pri manj kot štirikratniku omejitve hitrosti ne morejo voziti, ne da bi med vožnjo brali časopis in sodelovali na telekonferenci.
Pohvalno. Umirjena vožnja je manj stresna zate in druge, je manj potratna in pri njej veliko lažje ostaneš zbran.
Ne oziraj se na psihiatrične bolnike, ki pri manj kot štirikratniku omejitve hitrosti ne morejo voziti, ne da bi med vožnjo brali časopis in sodelovali na telekonferenci.
GrimReaper ::
preč vržen denar si opisoval. Nekih 200 konjev in "ds3" in "gti" na slo cestah ne boš nikoli izkoristil.
Seveda sem tut o tem že razmišljal. Tut pri sedanjem 1.6 105KM je vsaj 50% časa dovolj moči. Če bi imel 120-140KM, pa recimo da že za 80% časa.
Ampak je fajn imet nekaj rezerve za takrat, ko pa res rabiš moč, za čimhitrejša speljevanja iz naselja, krožnega oz. na splošno speljevanja iz 40, 50 (zdej se nekam vleče), pa da čimhitreje prehitiš, pri tem ni nikol preveč moči.
Ne gre se tukaj za hitrost, ker vidim da omenjaš neke patrulje. Če nekdo še nima tolk samokontrole, da ne ve, da zunaj naselja ni pametno it več kot 100, in zakaj se v naseljih vozi 50, potem še ni zrel za tak avto.
Seveda je 150-200KM avto nemogoče vedno na 100% vozit. Tudi ne vem zakaj bi ga moral. In nek omenjeni 1.6 155KM tudi ni dost dražji pri zavarovanju kot 105KM, s tem da je skoraj 2x hitrejši.
Recimo 50-150km/h sem gledal, 14s, moj rabi 24s.
Pa ne grem se več loterije pri tem, že 6 let trpim podhranjene avtomobile, naslednji avto bo 100% dovolj močan.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
sandmat ::
tole glede klime in klanca drži, sploh na volvotu imam občutek, da se mi prikolica gor obesi, ko jo prižgem :D
Svojčas sem vozil V40 2.0 - seveda leti precej bolje, ampak realno razen za prehitevanje v vrhniški klanec ni bilo hudih prednosti.
offtopic glede krožnih - jaz imam občutek, da jih je veliko poddimenzioniranih - več kot 40 sploh ne morem vozit notri, ne da bi "sekal" pasove (tipičen primer - "bivša" Titova zadaj pri Stožicah). Drugi problem je, da ljudje ne vedo, da ne smejo zavijat iz notranjega pasa ven, če je na zunanjem pasu drug avto (primer isto krožno je vsak teden par nesreč, ker ljudje razumejo 2 pasova za izvoz kot dovoljenje za zavijanje iz notranjega pasu, čeprav zunanji pas nima polne črte za zavoj in posledično prekrižajo pot vozilu na zunanjem pasu).
Svojčas sem vozil V40 2.0 - seveda leti precej bolje, ampak realno razen za prehitevanje v vrhniški klanec ni bilo hudih prednosti.
offtopic glede krožnih - jaz imam občutek, da jih je veliko poddimenzioniranih - več kot 40 sploh ne morem vozit notri, ne da bi "sekal" pasove (tipičen primer - "bivša" Titova zadaj pri Stožicah). Drugi problem je, da ljudje ne vedo, da ne smejo zavijat iz notranjega pasa ven, če je na zunanjem pasu drug avto (primer isto krožno je vsak teden par nesreč, ker ljudje razumejo 2 pasova za izvoz kot dovoljenje za zavijanje iz notranjega pasu, čeprav zunanji pas nima polne črte za zavoj in posledično prekrižajo pot vozilu na zunanjem pasu).
šernk ::
Drugi problem je, da ljudje ne vedo, da ne smejo zavijat iz notranjega pasa ven, če je na zunanjem pasu drug avto
tretji problem, če je nekdo na notranjem pasu, se na zunanjem pasu legalno ne more pojavit noben avto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
sandmat ::
Invictus ::
Krožna križišča sploh ne bi smela imeti več pasov, če je vstopni krak normalna cesta.
Pa teh problemov ne bi bilo.
Ne vem katera budala se je spomnila večpasovna krožna križišča na navadnih cestah.
Pa teh problemov ne bi bilo.
Ne vem katera budala se je spomnila večpasovna krožna križišča na navadnih cestah.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
M-XXXX ::
preč vržen denar si opisoval. Nekih 200 konjev in "ds3" in "gti" na slo cestah ne boš nikoli izkoristil. Če pa boš pa povej kdaj in kje se boš vozil, da pošlem tja patruljo.
Ti pa res še nisi sedel v čem močnejšem kot 40KM karoli ali kaj?
Vsakodnevno vozim 205KM avto. Parkrat na mesec vozim 250KM avto. Občasno vozim ogromno ostalih avtov. Vozil sem do 510KM. Čisto vse se brez problema vozi na slovenskih cestah in 200KM je meni osebno še nekako sprejemljivo, manj je že tako tako... Načrti za naslednji avto, če bo le zneslo bodo 300km+.
In zakaj hudiča nebi mogel izkoristit 200KM ?
šernk ::
prideš v krožnega, zavijaš prvega desno, na tvoji levi je avto. Zakaj ne?
Avto spodaj zavija po rdeči črti. Hkrati desni oranžni zavija prvega ven (na način, kot je pri spodnjem avtomobilu prikazano z zeleno puščico).
ker nimaš prednosti za vstop v krožno in se moraš razvrstiti za rdeči avto. Na žalost zakonodaja pravi da v trenutku, ko se nekdo pojavi na tvoji zunanji strani ti nimaš več prednosti, pa čeprav je on prednost pridobil z izsiljevanjem. Poleg tega pa v močno poddimenzioniranih krožnih ti ne preostane drugega kot da zapelješ iz notranjega pasu direktno na izvoz.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
ne vem katera budala se je spomnila večpasovna krožna križišča na navadnih cestah.
Jup.
Če stvar špila na papirju bo pa menda v realnosti tut /sarcasm.
Glede moči... Razlika v občutku vožnje med 100 in 200 je bistveno večja kot med 200 in 400 konjsko zadevo (privzamem enako težo vozila).
Kdor vidi problem v "izkoriščanju moči na cestah" ne razume sploh v čem je razlika. Sploh se ne gre za maksimalno možno hitorst niti ne za maksimalne možne pospeške od 0 do 100, niti od od 50 do 90 ne.
Hec je kolk mehka je elastika med pedalom za plin in motorjem. Se navadiš odzivnosti 200km motorja in imaš v 100 konjsem avtu občutek da je z avtom neki narobe, ker te sploh ne uboga. Želiš pospešit in nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59338 (10015) | hojnikb |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44085 (33524) | Sparkxl |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72781 (61170) | hojnikb |
» | Nakup rabljenega avta do 10.000 EUROddelek: Na cesti | 5575 (4359) | Buggy |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17549 (14283) | Siddh |