» »

DoS napad prometnih znakov

DoS napad prometnih znakov

dronyx ::

Dober članek na Siolu o smešnicah naše prometne ureditve.

Jaz se dostikrat peljem po tej cesti in sem najprej mislil, da se kdo s temi znaki dela norca oziroma ni bilo v pogodbi navedena maksimalna količina prometnih znakov, tako da je izvajalec te prometne ureditve na ta račun kasiral denar.

Če bi se hotel vsega tega držat, potem sploh ne moreš več vozit avta ampak samo še študiraš, kakšna je sploh omejitev na posameznem odseku in katere stranske ceste prekličejo posamezno omejitev.

Idiotizem na meji verjetnega!

Super Sonic ::

Tudi sam se dostikrat peljem po tej cesti in se lahko samo smejiš tistemu bedaku, ki je nametaval te omejitve sem in tja, tako, da se precej rajši vržem na AC, ker je menjava ritma nemogoča. Hecno je, da je pot za kolesarje in pešce precej urejena (vsaj do Drenovca), pa ne jebejo. Čestokrat se tam postavi še kakšen policaj z radarjem. Lahko samo aplavziraš bukavosti vseh vpletenih in se še 1x več spraviš na AC.

Da o tem, da je pogosto pred teboj nekdo, ki se vozi konstantno 50 km/h čez vse omejitve, niti ne govorim.

Vse skupaj potem vpliva (predvsem) na prebivalce ob teh cestah, saj je poleti pravi kaos. Letos pa še posebej, ker je elita na Brezovici dobila sredstva za obnovo cest in bodo zastoji še bolj zabavni.

Ni pa naključje, da se ravno v teh občinah najbolj premetava smeti v naši državi (in posledično globi ljudi) in da, recimo, OŠ, dobi obisk redarja ob 08.00 pred šolo, kjer, v tako ali tako premajhnem parkirišču, kasirajo in obirajo ljudi za napačno parkiranje.

Če si neumen - si neumen; in pri tem ti ne pomaga nobena izobrazba.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

s6c-gEL ::

Stalno pospeševanje in zaviranje med 50-70-90 je zelo ne_eko !
Potem je že boljše, da se pelješ celoten odsek 50 in konec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Jakka ::

Eni ste pa res smešni, kot tudi avtor članka.

Prometne ureditve se ne izmišljuje, ampak se jo prilagaja situaciji. Ta odsek je pač primer intenzivnega prilagajanja, je pa tudi zelo razgiban. To počne človek s svojo urbanizacijo, kjer mora bit vsak meter ali pa kilometer drugačen od prejšnjega.

Kraji so, to je dejstvo, zakonska omejitev 50. So ravnine, kjer bi bila takšna omejitev nesmiselna. So prehodi in križišča, kjer 70 spet ni primerno zaradi varnosti.

Noben bedak ni nametal omejitev. Če se že govori o bedakih, bedaki so urbanistično tako uredili to območje. Potem je prišel samo človek, ki ga je naredil prometno varnega ter pretočnega. Lahko bi bilo od Brezovice do Vrhnike 50, pa bi se ljudje spet recimo temu "pizdili".

dronyx ::

Jakka je izjavil:

Prometne ureditve se ne izmišljuje, ampak se jo prilagaja situaciji.

Kakšni situaciji? Na tej cesti imaš primere izven naselja, kjer je na obeh straneh ceste urejen pločnik, omejitev pa s tablo omejena na 50 km/h. Praktično pri vsaki stranski cesti izven naselja so postavljene neke dodatne omejitve. Tu si je pač nekdo dal duška s temi znaki. Takih primerov stranskih cest izven naselja imaš po sloveniji kolikor hočeš in večinoma se nihče ne beli glave s tem, da bi dodatno postavljal znake za posebne omejitve hitrosti, kvečjemu opozorilne table. Kot šofer moraš pač paziti, saj omejitev izven naselja 90 km/h to ne pomeni, da moraš konstantno voziti s tako hitrostjo.

Takšen spam prometnih znakov pomeni samo dodatno zmedo, saj marsikdo ne ve, kakšna je omejitev na posameznem odoseku in se najdejo primeri, ko potem povsod vozi 50 km/h, vozniki pa potem brutalno prehitevajo take primerke, tudi v škarje.

Pri nas se tudi meša uporaba označb za naselje z omejtivami hitrosti. Namreč dostikrat so table za naselje postavljene že daleč izven naselja, ker so označbe kraja, ampak ker imajo črno obrobo so avtomatično to tudi table za omejitev hitrosti na 50 km/h, kar je seveda traparija. Postavijo naj navadne table za naselje brez črne obrobe, ko pa se začne zares naselje, pa se z znakom omeji hitrost. Je pa seveda res, da to pomeni lahko precej več znakov, ker te znake prekličejo križišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Arctander ::

Podobna cvetka je cesta od Domžal do Kamnika mimo Arboretuma - omejitve od 30 do 90km/h.

Super Sonic ::

Lahko bi bilo od Brezovice do Vrhnike 50, pa bi se ljudje spet recimo temu "pizdili".

Takšna ureditev bi bila neskočno boljša, predvsem zato, ker ne bi bilo (toliko) prehitevanja. Sedaj se dostikrat dogodi, kot je že nekdo celo omenil tule sam od sebe, da se vzame 50 km/h za celotno pot in je to - to. Veliko ljudem se namreč enostavno ne da na 800m menjat hitrost za 2x. Vendar to je slaba rešitev, ker se vmes pojavljajo višje omejitve, ljudje pa posledično prehitevajo in s tem se prometna varnost znižuje.

Glede na samo strukturo ceste in okoliša (ki po celotni trasi še ni narejen) bi pa, laično gledano, kamot tudi dvignili teh 50 km/h za kakšnih +10 km/h gor. Verjamem tudi v to, da marsikdo ne ve koliko je kje omejitev.

Pod črto potegnjena trenutna situacija: nižje omejitve štopajo promet, višje pa omogočajo (ne)varna prehitevanja in povzorčajo veliko jeze pri vseh voznikih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

first_line ::

Jaz vmes dostikrat že pozabim ali sem v 50 ali 70 omejitvi :(

In se dogaja tudi drugim, vsaj če sklepam da peljejo 50 pri 70 omejitvi.

Ziga Dolhar ::

first_line je izjavil:

Jaz vmes dostikrat že pozabim ali sem v 50 ali 70 omejitvi :(


... kar glede na to, da so tule znaki menda na vsakih 500 metrov, ne bi smelo biti problem, mar ne?
https://dolhar.si/

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

Jakka je izjavil:

Prometne ureditve se ne izmišljuje, ampak se jo prilagaja situaciji.

Kakšni situaciji? Na tej cesti imaš primere izven naselja, kjer je na obeh straneh ceste urejen pločnik, omejitev pa s tablo omejena na 50 km/h. Praktično pri vsaki stranski cesti izven naselja so postavljene neke dodatne omejitve. Tu si je pač nekdo dal duška s temi znaki.


Nihce si ni dal nobenega duska. Ze fotografije v clanku lepo pokazejo, da s tistimi znaki ni nic kaj konkretnega narobe. Upostevajo razgibanost ceste in razno razne prikljucke na glavno cesto ter prehode za pesce.

Clanek je tko al tko napisan trapasto. Petkrat se omejitev hitrosti ponovi zaradi krizisc in prikljuckov na glavno cesto. S tem ni nic narobe. Sest sprememb hitrosti je zaradi konca in zacetka naselja. Kaj je s tem narobe? Nehejte poseljevat taksne zaselke, pa ne bo sprememb hitrosti. Nevem kaj razmisljate.

Ena omejitev je zaradi blizine sole. Spet LOL, kater kreten je solo tko postavil, da gre cesta mimo. Pa itak, otroci se morjo takoj naucit, da cesta ni igrisce in da je v bistvu loterija. Bo ze evolucija poskrbela, da bodo najhitrejsi in najopreznesi preziveli. To, da postavimo znak za zmanjsanje hitrosti je samo POTUHA!

dronyx je izjavil:

Takih primerov stranskih cest izven naselja imaš po sloveniji kolikor hočeš in večinoma se nihče ne beli glave s tem, da bi dodatno postavljal znake za posebne omejitve hitrosti, kvečjemu opozorilne table. Kot šofer moraš pač paziti, saj omejitev izven naselja 90 km/h to ne pomeni, da moraš konstantno voziti s tako hitrostjo.


Itak, da ne vozis z 90km/h ampak s vsaj 105km/h, ker si bolj pozoren na okolico in zato tudi bolj varen! Kr prasi nekatere udelezence foruma. Ti bodo vse razlozil. Pol pa se bremzas samo s sklopko (pa z intertial dampeners).

dronyx je izjavil:

Postavijo naj navadne table za naselje brez črne obrobe, ko pa se začne zares naselje, pa se z znakom omeji hitrost. Je pa seveda res, da to pomeni lahko precej več znakov, ker te znake prekličejo križišča.


Rumene table za naselje niso 'navadne'. :> Ampak so samo obvestilne table, da je v blizini tisto naselje in ne, da se peljes skozi naselje. Rumenih tabel brez obrobe ne preklice nobeno krizisce, ker je vse kar nam povedo, da se peljemo mimo nekega kraja.

first_line ::

Ziga Dolhar je izjavil:

first_line je izjavil:

Jaz vmes dostikrat že pozabim ali sem v 50 ali 70 omejitvi :(


... kar glede na to, da so tule znaki menda na vsakih 500 metrov, ne bi smelo biti problem, mar ne?


...dokler ne začne živčen folk na veliko prehitevat.

Zmeraj se čudim, da vam niti osnovna logika ne potegne. Svašta.

Utk ::

Ne, to ni normalno.

4. 3,3 km 50 km/h
5. 3,5 km 70 km/h
6. 3,7 km 50 km/h

A je res vredno za tistih 200 metrov postavljat tablo 70?

8. 4,1 km Začetek naselja Log 50 km/h
9. 4,8 km 70 km/h
10. 5,2 km 70 km/h
11. 5,3 km 70 km/h
12. 6,1 km Bližina šole 50 km/h

Prvi 2 tabli za 70 sta brez veze, še tistih 500 metrov bi pustili 50.

13. 6,5 km Konec naselja Log 90 km/h
14. 6,8 km 70 km/h

90 velja celih 300 metrov. Zakaj ni 70 že takoj po naselju. A resno kdo pospeši na 90 tu in potem nazaj na 70? Če da, ni čudno da je živčen, ker večina ziher ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gruntfürmich ::

Jakka je izjavil:

Noben bedak ni nametal omejitev.


malo podcenjuješ idiotijo in nesposobnost povprečnega slovenca??

slovenski promet vključno s postavitvijo prometnih znakov je tako velika katastrofa, da je le redko katera stvar tako debilna. kako so v sloveniji nametani znaki brez vsakršnega pomena je kar slaboumno. že to da nobeden praktično ne upošteva teh debilizmov pove dosti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

s6c-gEL ::

Ko se pripelješ skozi Karavanke nazaj v Slo vidiš, da je kup opic metal znake iz aviona na random.Če so padli 10 m stran od ceste, jih je druga skupina postavila ob cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

gruntfürmich ::

s6c-gEL je izjavil:

Če so padli 10 m stran od ceste, jih je druga skupina postavila ob cesto.

ob cesto so jih potem prislonili zato, da so lahko po travnikih kosili.
ali pa morda zato, ker so mislili da so jih izgubili in jih bodo tako cestarji že enkrat odpeljali...:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Super Sonic ::

A resno kdo pospeši na 90 tu in potem nazaj na 70?

Seveda. Imaš ljudi, ki poznajo to pot in ljudi, ki je ne poznajo. Je kar hecno vse skupaj in lep prikaz nečesa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

first_line ::

Super Sonic je izjavil:

A resno kdo pospeši na 90 tu in potem nazaj na 70?

Seveda. Imaš ljudi, ki poznajo to pot in ljudi, ki je ne poznajo. Je kar hecno vse skupaj in lep prikaz nečesa.


Rabiš vsaj 4.0 twin turbo + compressor da lahko voziš po omejitvah. Pod ni tak problem.

Kdor je montiral znake, je ziher imel tak avto in ga je skrbelo...

Buggy ::

gruntfürmich je izjavil:

Jakka je izjavil:

Noben bedak ni nametal omejitev.


malo podcenjuješ idiotijo in nesposobnost povprečnega slovenca??

slovenski promet vključno s postavitvijo prometnih znakov je tako velika katastrofa, da je le redko katera stvar tako debilna. kako so v sloveniji nametani znaki brez vsakršnega pomena je kar slaboumno. že to da nobeden praktično ne upošteva teh debilizmov pove dosti.


...tem slaboumno nametanim omejitvam, ki so nekje prav smesne in verjetno namenjene zgolj kasiranju mestnih redarjev, dodas se cestne oznacbe, ki jih na novo risejo in to praviloma polno crto tam kjer je bila do sedaj 30 let prekinjena crta in sploh ni problem preglednost. Na regionalki nimas moznosti prehiteti raznih drekacov, ki se jim jebe za vso kolona za seboj in veselo vozijo svojih 60-70kmh ter uzivajo pri tipkanju SMS-ov. Primer cesta LJ-Kocevje..da o failu z razsiritvijo ceste, ki se potem na razdalji dobrega kilometra spet zozi in ne vem kaksnih porabljenih zneskih za popolnoma nic koristi sploh ne govorimo.

fosil ::

Tisti, ki je pisal ta članek in očitno tudi nekateri v tej temi, še nikoli niso bili v mestu.
Koliko znakov je šele v mestih.
Če se pelješ recimo po Celovški, so kar naprej znaki za hitrost, po vsakem križišču, križišča so pa na vsakih nekaj sto metrov.
Tako je!

M-XXXX ::

Lubi buh tebi pa res ni pomoči. Na Celovški so z dobrim razlogom: da ni potrebno voziti mizernih 50km/h ampak greš lahko 70.

Na tej cesti so ubistvu pa ravno iz obratnega razloga.

BigWhale ::

Kar je neumnost. Jest lahko po celovski vozim 120. Brez problema.

M-XXXX ::

BigWhale je izjavil:

Kar je neumnost. Jest lahko po celovski vozim 120. Brez problema.

Kar niti približno ne drži. Oziroma veliko veliko težje, kot na cesti omenjeni v članku.

Buggy ::

BigWhale je izjavil:

Kar je neumnost. Jest lahko po celovski vozim 120. Brez problema.


se vecja neumnost je pa neposreceno uporabljati jypetov slog pisanja v temi, kjer zelis dobronamerno ljudem odpreti oci :P

sensei ::

Jaz se dostikrat peljem po tej cesti in sem najprej mislil, da se kdo s temi znaki dela norca oziroma ni bilo v pogodbi navedena maksimalna količina prometnih znakov, tako da je izvajalec te prometne ureditve na ta račun kasiral denar.

A to se pelješ prav čez celo cesto in to tako, da prevoziš vse znake (torej greš čez vse vasi)? Če še nisi opazil, medtem ko se pelješ po tej cesti, so vzporedno z njo postavili jebeno avtocesto, zato da lahko voziš s konstantno hitrostjo. Ampak je lažje jokat kot pa kupit vinjeto, a?

Super Sonic ::

Če še nisi opazil, medtem ko se pelješ po tej cesti, so vzporedno z njo postavili jebeno avtocesto, zato da lahko voziš s konstantno hitrostjo. Ampak je lažje jokat kot pa kupit vinjeto, a?

LOL. Omenjena cestninska postaja je najbolj obremenjena v državi, dnevno v povprečju švigne mimo okoli 55000 vozil. Lahko si predstavljaš kako izgleda ta zadeva v primeru nesreče, okvare, zapore ali pa recimo sedajle postavljajo protihrupno ograjo, in to v sezoni. 55000 vozil je povprečje, pomeni, da je poleti ta številka mnogo višja. Tko, da ni čisto enoznačno, da je AC sama po sebi vedno najboljša izbira. Jaz, če že moram tam mimo, jo največkrat uporabim, vedno pa ne.

Tudi trume tujcev se, pomoje, kar zabava ob retardirani postavitvi znakov, če imajo seveda bo splošnem kaosu in prometnem infarktu, ko morajo izbrati to pot do Vrhnike (ali kontra), še kaj volje zato.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dronyx ::

Super Sonic je izjavil:

Tudi trume tujcev se, pomoje, kar zabava ob retardirani postavitvi znakov, če imajo seveda bo splošnem kaosu in prometnem infarktu, ko morajo izbrati to pot do Vrhnike (ali kontra), še kaj volje zato.

Ja, tujci po moje dosti bolj to opazijo, če slučajno zaidejo na lokalno cesto. Mi smo na vse te slovenske idiotizme tako navajeni, kot so Severni Korejci navajeni, da jim režim na daljavo vklopi televizijo, ko je na sporedu ljubljeni vodja.

AndrejO ::

Ah, nekaj časa sem porabil, da sem našel to cvetko. Sicer je že precej stara, ampak ko sem prvič prebral naslov te teme, je bila to prva stvar, ki mi je padla na pamet. Bolje pozno, kot pa nikoli.

 DoS napad

DoS napad

alexa-lol ::

Potem ko bi dali samo 1 znak bi se pa kdo zabil in rekel da delovišče ni bilo primerno označeno.

AndrejO ::

Ja. Tako je bolje, ker se človek lahko zabije v manjši gozdiček znakov :).

Delovišče pa itak še vedno ni primerno označeno.

Utk ::

Kje pa znak za prepoved pristajanja letal?

alexa-lol ::

Utk je izjavil:

Kje pa znak za prepoved pristajanja letal?


Tudi za prepoved vožnje kočije ga ni. Dejansko vem za lokcaijo kjer so ta znak postavili cca. 5 let nazaj, ravno ko se je kriza začela. Mogoče so mislili da bodo ljudje nazaj na kočije prešaltal.

GupeM ::

Za prepoved voznje kočije je znak, ali celo več njih, na cesti od Ljubljane proti Litiji. In kot zakleto, ravno tam sem pred leti naletel na tipa s kočijo. Pred in po tem pomoje še nikjer drugje.

GrimReaper ::

Težko rečt kako bi se tukaj vozil, vsekakor bi pa tiste 70 sam malo omilil, mogoče bi samo stopil iz gasa, pretiranega pospeševanja med 70 in 90 se pa nebi šel.
Drugače so take ceste smrt če imaš 100 ali manj konj, v bistvu skoraj za vse regionalne ceste pri nas velja da rabiš nekaj prisilno polnjenega z vsaj 140, raje 200 konji. Drugače je vse skupaj bolj ena žalost, in imaš izbiro da voziš kot upokojenec kot večina, ali pa tako kot sam da večkrat raje kar z drugo namesto s tretjo pospešujem iz 50 do 90, pa že to ne gre nikamor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jype ::

Super Sonic> Hecno je, da je pot za kolesarje in pešce precej urejena

Joj, ne, ni. Strahotno slabo je urejena. Pot za kolesarje in pešce je urejena takrat, kadar lahko oboji hkrati normalno hodijo/kolesarijo. Za kolesarje je nekaj časa "Skate park" s številnimi skakalnicami, potem ena šprint steza "razen za lastnike zemljišč", potem pa še en offroad poligon.

eric_cartman ::

Joj, ne, ni. Strahotno slabo je urejena. Pot za kolesarje in pešce je urejena takrat, kadar lahko oboji hkrati normalno hodijo/kolesarijo.


Odvisno kaj je zate normalno. Če mene vprašaš bi mogli tut za kolesarje po mestu uvest omejitev hitrosti. Ravno zadnjič videl kolesarja, ki je dobesedno podrl ko kegl eno žensko. Valda je pa mogu peljat 30 km/h +. Ne vem kako se je vse skupaj končalo, ker pač nisem eden tistih firbcev, ki blejajo tja kaj se dogaja celo uro.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6714764 (9334) jype
»

Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
789593 (6077) Miha 333
»

Premik krajevne table (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5813414 (11757) BigWhale
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26155900 (45106) Oki
»

Omejitev na hitri cesti

Oddelek: Na cesti
3210726 (7060) Opkow

Več podobnih tem