Forum » Loža » Je cenejši Merkur ali Bauhaus?
Je cenejši Merkur ali Bauhaus?
Pithlit ::
Vse je odvisno od uporabe - za hobi uporabo nekajkrat na leto so kitajci cist ok, ce pa zadevo rabis vsaj enkrat na teden pol pač kupis makito...
Mhm... ravno včeraj se je iz fotrove makite pokadilo... po treh ušivih izvrtanih luknjah. 30 let stara iskra pa lepo navrtala ostalih 14 lukenj. V beton. Tud makita ni neki ohoho.
Life is as complicated as we make it...
RejZoR ::
Verjetno tista 30 let stara Iskrina ni stala toliko kot Makita danes ane? Isto se folk non stop čudi kako so včasih pralnis troji delal po 30 let. Seveda so, ampak tud pralnis troj je bil takrat precej drugačen dražji luksuz kot danes, ko jih dobiš skoraj med kruhom in jogurti...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
shark1 ::
Verjetno tista 30 let stara Iskrina ni stala toliko kot Makita danes ane? Isto se folk non stop čudi kako so včasih pralnis troji delal po 30 let. Seveda so, ampak tud pralnis troj je bil takrat precej drugačen dražji luksuz kot danes, ko jih dobiš skoraj med kruhom in jogurti...
Preprosto ne razumeš,ne gre za ceno ali luksus...proizvajalci danes NAMENOMA delajo izdelke,da crknejo po nekaj letih! Gorenje lahko takoj naredi pralni stroj,ki bi delal 30 let,ampak ga NOČEJO! Ironija pri tem pa je tudi,da tak stroj sploh nebi stal kaj dosti več (vgradili bi močnejši ležaj,boljši jermen,plus nekaj stvari iz plastike bi zamenjali s kovinskimi,in dodali boljši motor...vse skupaj bi tovarno prišlo manj kot 50 eur)...ampak kdo bi pa potem kupil nov pralni stroj,če pa star še deluje?
Isto je z avtomobili...vprašaj se,kateri Golf je bolj vzdržljiv,dvojka ali nova sedmica? Katera Toyota je bolj vzdržljiva,Corolla iz leta 1990 ali novi Auris...?
Evo,to je poanta...
Okapi ::
Seveda so, ampak tud pralnis troj je bil takrat precej drugačen dražji luksuz kot danes,To bi bilo pa treba s kakšnimi ceniki podkrepiti. Razlika med 30 let starim pralnim strojem in sodobnimi je bolj v tem, da takrat centrifuga ni delala s 1400 obrati, ampak s 600, pa programator ni imel 100 programov, ampak 6. In stroji so bili načrtovani tako, da se je dalo vsak del popravit (recimo črpalko si lahko razstavil in popravil), sedaj so pa tako, da se dele samo menja, ko prideš do dovolj dragega, se pa bolj splača zamenjat cel stroj.
O.
Invictus ::
Preprosto ne razumeš,ne gre za ceno ali luksus...proizvajalci danes NAMENOMA delajo izdelke,da crknejo po nekaj letih! Gorenje lahko takoj naredi pralni stroj,ki bi delal 30 let,ampak ga NOČEJO! Ironija pri tem pa je tudi,da tak stroj sploh nebi stal kaj dosti več (vgradili bi močnejši ležaj,boljši jermen,plus nekaj stvari iz plastike bi zamenjali s kovinskimi,in dodali boljši motor...vse skupaj bi tovarno prišlo manj kot 50 eur)...ampak kdo bi pa potem kupil nov pralni stroj,če pa star še deluje?
Isto je z avtomobili...vprašaj se,kateri Golf je bolj vzdržljiv,dvojka ali nova sedmica? Katera Toyota je bolj vzdržljiva,Corolla iz leta 1990 ali novi Auris...?
Evo,to je poanta...
Seveda. Ker zaradi tega lahko ponudijo cenejši izdelek. S tem se ukvarja posebna veja tehnike. Zanesljivost delovanja.
Ko boš dal za pralni stroj 3000 EUR, ti bo delal brez problema, z močnimi jermeni, ležaji itn ... Preprosto si kupi tistega za javne pralnice. Pa ne pričakuj ga za 200 EUR ...
30 let nazaj si pa marsikdo pralnega stroja niti ni mogel privoščiti. Danes je to strošek v vrednosti malo dražje družinske večerje za praznovanje rojstnega dne. Tudi če se naredi doma, kaj šele v restavraciji.
Kar se trgovcev tiče, delajo to kar jim naložijo šefi. Saj oni ne sodelujejo v procesu odločanja in nabave. Kaj pizdite na njih, po drugi strani pa načrtno kupujete cheap kitajsko robo. Kupite kvalitetno robo, pa ne bo crknila ...
Poznam nekaj privatnikov, ki bi zamenjali svoje kvalitetno orodje, ker je na voljo pač boljše, ampak stare nočejo crknit. Pa delajo s starimi dalje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
xxxul ::
Vse je odvisno od uporabe - za hobi uporabo nekajkrat na leto so kitajci cist ok, ce pa zadevo rabis vsaj enkrat na teden pol pač kupis makito...
Mhm... ravno včeraj se je iz fotrove makite pokadilo... po treh ušivih izvrtanih luknjah. 30 let stara iskra pa lepo navrtala ostalih 14 lukenj. V beton. Tud makita ni neki ohoho.
Glej, vsaka stvar se lahko pokvari; Se grem pa stavt da je dolgorocno precej bl vzdrzljiva zadeva, in jo bo tud servis cez 5 let se popravu/mel rezervne dele...
Mal je sicer tud odvisno od zegna; Meni sicer Alpha tools akumulatorca zdej ze 10let dela bp, ampak ce bi bil pa profi mizar je vseen nebi kupu za delo...
shark1 ::
Ko boš dal za pralni stroj 3000 EUR, ti bo delal brez problema, z močnimi jermeni, ležaji itn ... Preprosto si kupi tistega za javne pralnice. Pa ne pričakuj ga za 200 EUR ...
Haha,res je,pralni stroj za 3.000 eur bi verjetno res delal 30 let.Ampak od sedaj naprej kupujem samo še pralne stoje za 200 eur! Zakaj? Ker za ta denar dobim osnovnega Beko-ta s 5-letno garancijo,po 5 letih pa takoj ko karkoli crkne,ga nesem samo še na odpad in grem po novega...
Pred 6 leti sem kupil Samsunga za 600 eurov,pred nekaj meseci mi je crknil ležaj na bobnu,s tem da res ni bil veliko rabljen,pa vedno je centrifuga laufala na max.1000 obratih,ponavadi pa 800. Popravilo je stalo skupaj z delom 140 eurov,ker je tako narejeno,da je treba menjat celotno zadnjo kad.
RejZoR ::
Sej ne da to ni narejeno zanalašč, ker so zadaj zlobne mega korporacije ampak zaradi:
a) teže (plastična kad je lažja od inox -> manjši transportni stroški)
b) cene (plastična kad je cenejša od inox -> manjši proizvodni stroški, nižja končna cena)
c) plastična kad se zelo težko permanentno zdeformira, sploh tiste ojačane s karbonskimi vlakni oz boljšimi plastičnimi masami)
d) obdelava plastike je bistveno lažja kot kovine + manj ostankov
Slabost tega je, da so leaji pri večini pač zaliti v sam maerial, spet zaradi same skupne cene.
@Shark
Kakšno porabo pa so imel tastari avtomobili in koliko luksuzne opreme so posedoval? Današnji Golfi imajo not toliko elektronike, varoval in gadgetov kot so jih imeli prvi potniški avioni, pri Golfu 30 let nazaj je bil edini luksuz ročka za odpiranje šipe in ogrevana zadnja šipa. See where i'm going? Ko ti enkrat nabašeš not pol tone elektronike in mehanizmov bo logično nekaj prej ali slej crknilo. To pač niso vesoljska plovila, kjer ima vsak del trojno redundanco in vsako komponento testirajo več sto ur v ekstremnih pogojih. Zato pa so Space Shuttli koštal več sto miljonov, Beko pralni stroj pa samo 200 EUR.
a) teže (plastična kad je lažja od inox -> manjši transportni stroški)
b) cene (plastična kad je cenejša od inox -> manjši proizvodni stroški, nižja končna cena)
c) plastična kad se zelo težko permanentno zdeformira, sploh tiste ojačane s karbonskimi vlakni oz boljšimi plastičnimi masami)
d) obdelava plastike je bistveno lažja kot kovine + manj ostankov
Slabost tega je, da so leaji pri večini pač zaliti v sam maerial, spet zaradi same skupne cene.
@Shark
Kakšno porabo pa so imel tastari avtomobili in koliko luksuzne opreme so posedoval? Današnji Golfi imajo not toliko elektronike, varoval in gadgetov kot so jih imeli prvi potniški avioni, pri Golfu 30 let nazaj je bil edini luksuz ročka za odpiranje šipe in ogrevana zadnja šipa. See where i'm going? Ko ti enkrat nabašeš not pol tone elektronike in mehanizmov bo logično nekaj prej ali slej crknilo. To pač niso vesoljska plovila, kjer ima vsak del trojno redundanco in vsako komponento testirajo več sto ur v ekstremnih pogojih. Zato pa so Space Shuttli koštal več sto miljonov, Beko pralni stroj pa samo 200 EUR.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Spajky ::
Zanimiv dokumentarc o trajanju zadev: Copy/paste v browser URL : The Light Bulb Conspiracy, 52 min
https://www.youtube.com/watch?v=AfzQzGNYaiU
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Invictus ::
To pač niso vesoljska plovila, kjer ima vsak del trojno redundanco in vsako komponento testirajo več sto ur v ekstremnih pogojih. Zato pa so Space Shuttli koštal več sto miljonov, Beko pralni stroj pa samo 200 EUR.
Shuttli so imeli precej nizek MTBF ...
Redundanca je rešila večino zadev. Saj je bil gor samo 14 dni ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RejZoR ::
Ja, ampak ti ne pošiljaš pralnih strojev v okolje, kjer je temperatura krepko pod nulo, izpostavljen solarnemu sevanju, brezgravitacijskem okolju itd. Tam je vsaka napaka nedopustna. Če pa teb pralni stroj crkne pa ne bo nikogar konc. Testirajo jih samo toliko, da stvar deluje nek normalen čas in da ni nevarna za uporabnika. Pač stroj ne bo delal, to je to. Da pa v vesolju izgubiš za več sto miljonov drago opremo in celotno posadko, ki se več desetletij izobražuje in usposablja, tam pa napak ne sme bit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Veš raje dam za pralni stroj 1500€ na 30 let, kot pa 300€ vsakih 5 let. Ampak žal te kvalitete ne najdeš več. Tisti za 1000€ ima samo gor obešene še več elektronike, ki lahko še prej crkne, narejen je pa praktično iz iste škart robe.
cheap shit ležaj je ranga 20€, konkreten pa 22€ jaka pridobitev res. s tem da doba cheapshit ležaja je 500 ur, dobrega pa 1500 ur. Ja šparanje za vsako ceno jaz temu rečem.
cheap shit ležaj je ranga 20€, konkreten pa 22€ jaka pridobitev res. s tem da doba cheapshit ležaja je 500 ur, dobrega pa 1500 ur. Ja šparanje za vsako ceno jaz temu rečem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
Ko narediš milijon kosov, se pozna 2 EUR.
Vse ostalo je verjetnostni račun.
Vse ostalo je verjetnostni račun.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
shark1 ::
Veš raje dam za pralni stroj 1500€ na 30 let, kot pa 300€ vsakih 5 let. Ampak žal te kvalitete ne najdeš več. Tisti za 1000€ ima samo gor obešene še več elektronike, ki lahko še prej crkne, narejen je pa praktično iz iste škart robe.
Rešitev bi bila preprosta: tisti za 1.500 eur bi moral imeti 30 let garancije :)
Realna rešitev pa bi bila,da bi začeli vsi kupci kupovati samo tiste izdelke,ki imajo najdaljšo garancijo!
Če se komu da,naj gre malo po avto salonih in vpraša prodajalce različnih znamk,zakaj ima KIA 7-letno garancijo,njihovi avtomobili pa samo 2 ali 3 letno...odgovori (izgovori) bodo zanimivi :)
MeGreat ::
Cheap shit ležaj je 1e, dober je pa 6e. To bo bolj točno. Ko sem kupoval ležaje za na gred pri mopedu je bila taka razlika (1e iz ebaya kitajski ), 6e pa skf ležaj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MeGreat ()
šernk ::
Ne mešat ebaya zraven (pri nas original 250€, v tujini dobiš za 80€+25€ potšnine). Problem je, da prodajalci na kitajskem ležaju v vrednosti 35€ ne morejo nabit 35€ marže in ga prodajat za 70€, ker potem morajo SKF ležaju še dodatno nabiti ceno, da bo kitajc sploh konkurenčen ampak potem je pa že nevarno da SKFa ne bo želel nihče več, ker bo stal 130€+. Zato raje na SKFu poberejo tistih 50€ marže in imajo kitajca v ponudbi za tiste, ki nimajo denarja.
pri meni je bila razlika 39 vs 42€, ker na SKF mi lahko da 30-40% popusta, na kitajca mi pa ne more dati, ker praktično ne zasluži že tako nič na njemu. Tu je vsa razlika v končnih cenah pri teh stvareh. Pobrskaj malce po internetu kateri ležaji gredo tako na FIATa in BMW. Ko se uloviš na identičnem ležaju pojdi v trgovino in vprašaj po ležaju za BMWja, čez pol ure naj gre nekdo drug vprašat po ležaju za fiata. Isto škatlo ti bo dal ven le da bo tebi ležaj prodal za 90€, drugemu pa za 60€. Vem za eno trgovino, kjer ti človek še vijaka noče prodati, dokler mu ne poveš za kateri avto rabiš točno iz zgornjega razloga.
pri meni je bila razlika 39 vs 42€, ker na SKF mi lahko da 30-40% popusta, na kitajca mi pa ne more dati, ker praktično ne zasluži že tako nič na njemu. Tu je vsa razlika v končnih cenah pri teh stvareh. Pobrskaj malce po internetu kateri ležaji gredo tako na FIATa in BMW. Ko se uloviš na identičnem ležaju pojdi v trgovino in vprašaj po ležaju za BMWja, čez pol ure naj gre nekdo drug vprašat po ležaju za fiata. Isto škatlo ti bo dal ven le da bo tebi ležaj prodal za 90€, drugemu pa za 60€. Vem za eno trgovino, kjer ti človek še vijaka noče prodati, dokler mu ne poveš za kateri avto rabiš točno iz zgornjega razloga.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
Brisan offtopic, za debato okoli garancij avtomobilov in servisiranje avtomobilov so na ST druge teme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Okapi ::
Da pa v vesolju izgubiš za več sto miljonov drago opremo in celotno posadko, ki se več desetletij izobražuje in usposablja, tam pa napak ne sme bit.Zanimivo - in vendar sta od petih shuttlov 2 eksplodirala. Firma, ki bi ji tako crkovali pralni stroji, bi bankrotirala v enem letu.
O.
fosil ::
Razlika med danes in včasih je v samem principu načrtovanja izdelkov.
Včasih se je najprej definiralo zahteve, nato so naredili izdelek, na podlagi tega se je ugotovilo kakšni so stroški proizvodnje in nato so ga prodali za tako ceno.
Danes je princip obraten. Najprej se definira cena in nato se iz tega izpelje kaj se da za tak denar naredit.
Včasih se je najprej definiralo zahteve, nato so naredili izdelek, na podlagi tega se je ugotovilo kakšni so stroški proizvodnje in nato so ga prodali za tako ceno.
Danes je princip obraten. Najprej se definira cena in nato se iz tega izpelje kaj se da za tak denar naredit.
Tako je!
T0RN4D0 ::
Razlika je tudi v poprodajnih storitvah. Včasih se je vse dalo zamenjat po kosih, danes se menja le sklope. In zaradi 20c vrednega kosa ki je crknil, ti prodajo cel sklop za 40€. (proizvodna cena 1€). Če pride še serviser, bo še on vzel 40€. Takšna je matematika recimo če ti v kuhalni plošči crkne mikrostikalo za dajanje iskre.
Kar je po eni strani logično, ker za njih ni nobene logike prodajat vseh kosov po par centov. Aparati se vsako leto menjajo, sestavljeni so iz tisoč kosov in logistika rezervnih delov na današnjem trgu ni ravno hec in zastojn, da bi se splačalo rezervne dele drobit in prodajat po 2€, če jih lahko za 40, oziroma uporabnike kar prisiliš k nakupu nove robe.
Pri nakupu pa tudi malo kdo gleda kakšni ležaji so, ampak se gledajo le specifikacije in cena. Zato (med drugim) tudi smo kjer smo.
Kar je po eni strani logično, ker za njih ni nobene logike prodajat vseh kosov po par centov. Aparati se vsako leto menjajo, sestavljeni so iz tisoč kosov in logistika rezervnih delov na današnjem trgu ni ravno hec in zastojn, da bi se splačalo rezervne dele drobit in prodajat po 2€, če jih lahko za 40, oziroma uporabnike kar prisiliš k nakupu nove robe.
Pri nakupu pa tudi malo kdo gleda kakšni ležaji so, ampak se gledajo le specifikacije in cena. Zato (med drugim) tudi smo kjer smo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
MeGreat ::
Meni se zdi največji problem procenti, ki jih trgovci poberejo ob prodaji. Npr proizvajalec proda za 50e (tukaj se ve, kakšna je kvaliteta), trgovec da ceno znižano 229.99e :) . Pri izdelku za 120e pa že cena 699.99 ker to je pa že premium razred.
Se mi zdi da je prihodnost v direktni prodaji preko neta. Samo se mi zdi da so lobiji premočni da bi kakšen evropejski proizvajalec to naredil. Že pri tesli v zda se je videlo, kako so avto hiše zlobirale zakone da ne smejo povsod tesle direktno prodajati, ampak preko avtohiš!
Se mi zdi da je prihodnost v direktni prodaji preko neta. Samo se mi zdi da so lobiji premočni da bi kakšen evropejski proizvajalec to naredil. Že pri tesli v zda se je videlo, kako so avto hiše zlobirale zakone da ne smejo povsod tesle direktno prodajati, ampak preko avtohiš!
RejZoR ::
In seveda vsi limajo gor 1000 kratne marže ane? Konkurenčnost pa adijo al kako?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MeGreat ::
Trgovina (prostor) stane, zaposleni stanejo, oglasi stanejo ....... Z direktno prodajo tega ni
Arctander ::
IMO bi morali proizvajalci biti zavezani objaviti full specs (kosovnico) vsake naprave. Od ležaja, vključno z njegovimi tehničnimi podatki, do zmesi in trdote plastike na zapiralu vrat (če govorimo o pralnem stroju). Šele potem bi se lahko kupec informirano odločil, kaj bo kupil. Tako kot v profi svetu, ko bo naročnik nekega industrijskega stroja imel možnost dobiti specifikacijo s tehničnimi lastnostmi za vsak vgrajeni del.
Argument, da bi to izkoriščala konkurenca, ne vzdrži, ker konkurenca že zdaj lahko nabavi konkurenčen izdelek in ga analizira do zadnjega šraufa.
Prepovedati bi morali tudi komercialne oznake, s katerimi želijo proizvajalci kupce prepričati, da ima njihov izdelek določene lastnosti. Npr. UltraSilent Technology ... takšna oznaka bi lahko bila dovoljena samo, če bi bil kupcu zraven predstavljen še objektiven podatek o glasnosti naprave v decibelih. Ali pa ScratchResist Glass ... če ni zraven tehničnega podatka o trdnosti vrhnjega sloja, bi bilo takšno navajanje lastnosti nedovoljeno.
To, kar proizvajalci počnejo zdaj, je navadno podlo izkoriščanje asimetrije informacij, ko kupec nima na voljo informacij, na podlagi katerih bi lahko sprejel informirano odločitev.
Argument, da bi to izkoriščala konkurenca, ne vzdrži, ker konkurenca že zdaj lahko nabavi konkurenčen izdelek in ga analizira do zadnjega šraufa.
Prepovedati bi morali tudi komercialne oznake, s katerimi želijo proizvajalci kupce prepričati, da ima njihov izdelek določene lastnosti. Npr. UltraSilent Technology ... takšna oznaka bi lahko bila dovoljena samo, če bi bil kupcu zraven predstavljen še objektiven podatek o glasnosti naprave v decibelih. Ali pa ScratchResist Glass ... če ni zraven tehničnega podatka o trdnosti vrhnjega sloja, bi bilo takšno navajanje lastnosti nedovoljeno.
To, kar proizvajalci počnejo zdaj, je navadno podlo izkoriščanje asimetrije informacij, ko kupec nima na voljo informacij, na podlagi katerih bi lahko sprejel informirano odločitev.
MeGreat ::
Ha, ja lahko konkurenca skopira že sedaj ampak če daš komplet kosovnico jim zelo olajšaš delo in skrajšaš čas kopiranja.
Mislim da bi bila rešitva o kvaliteti veliko bolj preprosta, namreč vsak izdelek ima svojo kodo, to kodo se vpiše v neodvisno stran in uporabniki beležijo koliko časa zdrži posamezen izdelek. Ko se pokvari zabeležiš na strani. S tem bi se proizvajalce vzpodbudilo da delajo boljše izdelke. Sicer za nov izdelek ne boš vedel koliko bo zdržal, ampak če pogledaš njihove starejše izdelke se bo točno videlo kakšna je kvaliteta
Mislim da bi bila rešitva o kvaliteti veliko bolj preprosta, namreč vsak izdelek ima svojo kodo, to kodo se vpiše v neodvisno stran in uporabniki beležijo koliko časa zdrži posamezen izdelek. Ko se pokvari zabeležiš na strani. S tem bi se proizvajalce vzpodbudilo da delajo boljše izdelke. Sicer za nov izdelek ne boš vedel koliko bo zdržal, ampak če pogledaš njihove starejše izdelke se bo točno videlo kakšna je kvaliteta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MeGreat ()
Arctander ::
Mislim da bi bila rešitva o kvaliteti veliko bolj preprosta, namreč vsak izdelek ima svojo kodo, to kodo se vpiše v neodvisno stran in uporabniki beležijo koliko časa zdrži posamezen izdelek. Ko se pokvari zabeležiš na strani.
Dobra ideja, ampak vidim nekaj problemov. Eden je različna kvaliteta izdelka za različne trge. Drugi, še večji, pa neobjektivnost, saj na okvare vplivajo tudi način uporabe, vzdrževanje, itd. Poleg tega, kako zagotoviti, da ne bi prihajalo do zlorab.
Kar se tiče kopiranja izdelkov - par tednov ne igra velike vloge. In nenazadnje ima proizvajalec možnost patentne zaščite in zaščite modela.
MeGreat ::
Z dovolj veliko populacijo bi neobjektivnost omilili. Tako kot ebay feedback naprimer. Konec koncev bi lahko naredili na izdelek samo natisnili tisto kodo, z telefonom bi jo skeniral, in bi te avtomatsko vrglo na stran kjer bi lahko opisoval izdelek. Če bi imela stran dovolj velik vpliv pri kupcih bi to proizvajalci že delali
Ha, veš da kitajci pa patenti to ne gre skupaj :). Tako ali tako pa kosovnica večini netehničnih ljudi ne pomeni ničesar, spet zaposleni ljudje ne bodo imeli časa brati itd.
Ha, veš da kitajci pa patenti to ne gre skupaj :). Tako ali tako pa kosovnica večini netehničnih ljudi ne pomeni ničesar, spet zaposleni ljudje ne bodo imeli časa brati itd.
RejZoR ::
IMO bi morali proizvajalci biti zavezani objaviti full specs (kosovnico) vsake naprave. Od ležaja, vključno z njegovimi tehničnimi podatki, do zmesi in trdote plastike na zapiralu vrat (če govorimo o pralnem stroju). Šele potem bi se lahko kupec informirano odločil, kaj bo kupil. Tako kot v profi svetu, ko bo naročnik nekega industrijskega stroja imel možnost dobiti specifikacijo s tehničnimi lastnostmi za vsak vgrajeni del.
Argument, da bi to izkoriščala konkurenca, ne vzdrži, ker konkurenca že zdaj lahko nabavi konkurenčen izdelek in ga analizira do zadnjega šraufa.
Prepovedati bi morali tudi komercialne oznake, s katerimi želijo proizvajalci kupce prepričati, da ima njihov izdelek določene lastnosti. Npr. UltraSilent Technology ... takšna oznaka bi lahko bila dovoljena samo, če bi bil kupcu zraven predstavljen še objektiven podatek o glasnosti naprave v decibelih. Ali pa ScratchResist Glass ... če ni zraven tehničnega podatka o trdnosti vrhnjega sloja, bi bilo takšno navajanje lastnosti nedovoljeno.
To, kar proizvajalci počnejo zdaj, je navadno podlo izkoriščanje asimetrije informacij, ko kupec nima na voljo informacij, na podlagi katerih bi lahko sprejel informirano odločitev.
In zakaj ne bi smel uporabljat lastnih nazivov? Nike "Air" superge so znane ravno po tem, da imajo v sloju žepek zraka in to je Nike dal pod trademark imenovan "Nike Air". Pa jim ni treba nikjer navajat koliko zraka je not in kakšen je. Al pa Applov "Retina" zaslon. To ničesar ne specificira, gre še vedno za čist navaden IPS zaslon z zelo visokim DPI-jem, ki so ga poimenoval "Retina". Pač je trademark in ne pomeni, da so ga sestavili iz mrežnic tisočerih očes. Tko kot je UltraSilent Technology. Kjer sploh ni nujno, da se nanaša na konkurenčne ali globalne izdelke. Lahko se nanaša na dejstvo, da je ta izdelek recimo tišji od starega modela istega proizvajalca (kjer sploh nima veze za kolk decibelov, je tišji in imajo vso pravico dat gor tako nalepko). Pri sesalnikih recimo ni nikjer navdeneih decibelov, je pa dost da stranki zadevo priklopiš pa takoj sama sliši razliko med navadnim in tistim, ki se ponaša z napisom UltraSilencer. Razlika je tolk očitna, da sploh ne rabiš navedenih decibelov, ki folku itaq popolnoma nič ne povejo niti nimaš pravega občutka za preskoke med nivoji (3db razlike načeloma pomeni še enkrat glasneje ampak vseeno enostavno nimaš občutka).
Pač čist vsaka firma da svojim tehnologijam neke interne nazive za katere ni nobnih regulatorjev, ker dejansko ničesar ne specificirajo, samo povejo, kaj neki modeli imajo in kaj drugi nimajo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
francek1 ::
IMO bi morali proizvajalci biti zavezani objaviti full specs (kosovnico) vsake naprave. Od ležaja, vključno z njegovimi tehničnimi podatki, do zmesi in trdote plastike na zapiralu vrat (če govorimo o pralnem stroju). Šele potem bi se lahko kupec informirano odločil, kaj bo kupil. Tako kot v profi svetu, ko bo naročnik nekega industrijskega stroja imel možnost dobiti specifikacijo s tehničnimi lastnostmi za vsak vgrajeni del.
Argument, da bi to izkoriščala konkurenca, ne vzdrži, ker konkurenca že zdaj lahko nabavi konkurenčen izdelek in ga analizira do zadnjega šraufa.
Prepovedati bi morali tudi komercialne oznake, s katerimi želijo proizvajalci kupce prepričati, da ima njihov izdelek določene lastnosti. Npr. UltraSilent Technology ... takšna oznaka bi lahko bila dovoljena samo, če bi bil kupcu zraven predstavljen še objektiven podatek o glasnosti naprave v decibelih. Ali pa ScratchResist Glass ... če ni zraven tehničnega podatka o trdnosti vrhnjega sloja, bi bilo takšno navajanje lastnosti nedovoljeno.
To, kar proizvajalci počnejo zdaj, je navadno podlo izkoriščanje asimetrije informacij, ko kupec nima na voljo informacij, na podlagi katerih bi lahko sprejel informirano odločitev.
In zakaj ne bi smel uporabljat lastnih nazivov? Nike "Air" superge so znane ravno po tem, da imajo v sloju žepek zraka in to je Nike dal pod trademark imenovan "Nike Air". Pa jim ni treba nikjer navajat koliko zraka je not in kakšen je. Al pa Applov "Retina" zaslon. To ničesar ne specificira, gre še vedno za čist navaden IPS zaslon z zelo visokim DPI-jem, ki so ga poimenoval "Retina". Pač je trademark in ne pomeni, da so ga sestavili iz mrežnic tisočerih očes. Tko kot je UltraSilent Technology. Kjer sploh ni nujno, da se nanaša na konkurenčne ali globalne izdelke. Lahko se nanaša na dejstvo, da je ta izdelek recimo tišji od starega modela istega proizvajalca (kjer sploh nima veze za kolk decibelov, je tišji in imajo vso pravico dat gor tako nalepko). Pri sesalnikih recimo ni nikjer navdeneih decibelov, je pa dost da stranki zadevo priklopiš pa takoj sama sliši razliko med navadnim in tistim, ki se ponaša z napisom UltraSilencer. Razlika je tolk očitna, da sploh ne rabiš navedenih decibelov, ki folku itaq popolnoma nič ne povejo niti nimaš pravega občutka za preskoke med nivoji (3db razlike načeloma pomeni še enkrat glasneje ampak vseeno enostavno nimaš občutka).
Pač čist vsaka firma da svojim tehnologijam neke interne nazive za katere ni nobnih regulatorjev, ker dejansko ničesar ne specificirajo, samo povejo, kaj neki modeli imajo in kaj drugi nimajo.
Mimogrede; ko sem prvič videl naziv Retina sem pomislil na retardiranost...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup kotnega brusilnika- fleksarice: Katerega? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18842 (3487) | jerriho |
» | Odkup "zavrnjenih" izdelkov od trgovinOddelek: Kaj kupiti | 7255 (4711) | The Player |
» | Nakup pralnega stroja BEKO (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 31280 (25802) | anjabebler |
» | Bosch najslabši gospodinjski aparati (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24430 (21526) | Nummy |
» | Drugačen obraz krize (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 14052 (11337) | Furbo |