Forum » Na cesti » Priprava avtomobila na tehnični pregled
Priprava avtomobila na tehnični pregled
mikojan ::
Lep pozdrav,
Torej, kje bi se dalo najceneje preverit, ali bi avto prišel skozi tehnični? Kontrola stanja podvozja, zavore, žarometi, izpušni sistem.
Ena opcija so preizkušnja tablice(45€ za pet dni) in kar poskusit srečo na tehnični.
Torej, kje bi se dalo najceneje preverit, ali bi avto prišel skozi tehnični? Kontrola stanja podvozja, zavore, žarometi, izpušni sistem.
Ena opcija so preizkušnja tablice(45€ za pet dni) in kar poskusit srečo na tehnični.
RejZoR ::
Erm, greš na tehničnega, če ne gre čez ti itaq dajo 2 dni al kolk že da porihtaš kar ugotovijo, da je narobe. Plačaš pa samo en znesek, kot da bi ti šel že prvič čez. Zakaj bi pol plačeval še nekoga drugega?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
spirit ::
Kako prepričan si da avto ne bo opravil tehničnega? če precej potem je najboljše da ga prvo pelješ k serviserju da ga pregleda, popraviš kar ni ok in greš na tehničnega, če je napak malo pa pojdi na tehničnega in če ni nič hujšega se zmeni z unim da ti dovoli registrirat avto in popravi takoj zadeve in se vozi.
mikojan ::
Hmm za pridet do tehničnega treba
- preizkušnja tablice
- in tudi plačat tehnični
skupaj 80€ za avto, ki ne vem, če se ga splača regisitrirati.
Avto potrebuje nove gume. Na tehnični bi šel z starimi gumami(100+% zanič), pa če bi vse ostalo štimalo, bi treba na hitro kupit nove gume pa jih premontirat.
S tem da tale serviser, ki pregleda avto verjetno uzame vsaj 20e. Potem pa je treba še tehnični plačat. Raje bi kar direkt na tehnični, pa da mi tam povejo, kaj je treba popraviti in se potem vrnem čez par dni, kolikor imam časa brez da mi je treba nov tehnični plačat.
- preizkušnja tablice
- in tudi plačat tehnični
skupaj 80€ za avto, ki ne vem, če se ga splača regisitrirati.
Avto potrebuje nove gume. Na tehnični bi šel z starimi gumami(100+% zanič), pa če bi vse ostalo štimalo, bi treba na hitro kupit nove gume pa jih premontirat.
S tem da tale serviser, ki pregleda avto verjetno uzame vsaj 20e. Potem pa je treba še tehnični plačat. Raje bi kar direkt na tehnični, pa da mi tam povejo, kaj je treba popraviti in se potem vrnem čez par dni, kolikor imam časa brez da mi je treba nov tehnični plačat.
Invictus ::
Če nimaš 20 EUR za mehanika, tako nimaš pol za registracijo.
In kot tak je tehnični nepotreben ...
In kot tak je tehnični nepotreben ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RejZoR ::
Če je avto tolk v riti ga raje šenkaj nekomu al pa prodaj za drobiž, sam da se ga znebiš...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mikojan ::
gre se zato da se najde ugoden način da se spravi avto na cesto ali da se odvrže to možnost. Avto ni registriran, torej potrebuje preizkušnja tablice
win64 ::
Saj malo po zvoku slišiš, če je približno vse v redu.
Preglej luči, obvezno opremo, ročno in malo poslušaj avto.
Tko na oko: kar ne moreš sam doma preverit so edino izpušni plini ter zavore.
Preglej luči, obvezno opremo, ročno in malo poslušaj avto.
Tko na oko: kar ne moreš sam doma preverit so edino izpušni plini ter zavore.
RejZoR ::
Tud zavore lahko za prvo silo, se hitro čuti, če ga kaj vleče v stran oz da zelo slabo primejo. Seveda če imaš kaj placa za sprobat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Brane22 ::
Pri bremzah je ponavadi največji problem ročna.
pri avtih, ki dolgo stojijo, zna zajla zarustat v zategnjenem položaju, pa tudi tisti samozatezni mehanizem na paknah je bolj pobožna želja ampak tega se da hitro zategnit.
pri avtih, ki dolgo stojijo, zna zajla zarustat v zategnjenem položaju, pa tudi tisti samozatezni mehanizem na paknah je bolj pobožna želja ampak tega se da hitro zategnit.
Invictus ::
sorry sam vsem nam ne raste denar na drevesu.
Mehaniku daš 20 EUR, pa ti on pelje avto na tehničnega. Tehnični narejen. Potem popravi vse potrebno.
Če tega ne misliš narediti, potem avta ne spravljaj na cesto ... Ne zaradi sebe, ampak zaradi ostalih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mikojan ::
Ročna je ponavadi prešvoh?
Če mehanik ti še pelje avto na tehnični pol je sploh strošek. Razen če nebi imel avtovleke mogoče
Če mehanik ti še pelje avto na tehnični pol je sploh strošek. Razen če nebi imel avtovleke mogoče
Invictus ::
Sam dobiš 100% narejen tehnični ...
Si pa res zelen in naiven ...
Si pa res zelen in naiven ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mikojan ::
glej vem si sam uredit zavarovanje, vulkanizerja, nabava gum itd, ne splača se mi pa plačat nekoga drugega, da to naredi namesto mene. moj čas je manj vreden kot tvoj, invictus
Brane22 ::
Če je avto dolgo stal in ti nimaš tri čiste o teh zadevah, potem itak ni verjetno, da boš prišel skozi samo s temi €20.
V tem primeru mogoče ni odveč res dati par zelencev lokalnem avtomehaniku da pobrca po gumah in ti pove ali to ima šanse, po potrebi zategne ročno, mogoče zamenja kako ploščico ali pakno in ga spravi skozi.
Saj registracija te bo itak prišla ksupaj z vsem v rangu €150 + zavarovanje. Je potem pardeset € za njegovo delo res tak problem?
V tem primeru mogoče ni odveč res dati par zelencev lokalnem avtomehaniku da pobrca po gumah in ti pove ali to ima šanse, po potrebi zategne ročno, mogoče zamenja kako ploščico ali pakno in ga spravi skozi.
Saj registracija te bo itak prišla ksupaj z vsem v rangu €150 + zavarovanje. Je potem pardeset € za njegovo delo res tak problem?
Invictus ::
Nisi štekal poante.
Večina mehanikov ima veze da AMZS da spustijo avto skozi tehničnega, čeprav ni ustrezen, ob obljubi da bodo popravili nepravilnosti. In dodatku kakih 10-20 EUR za človeka na AMZS.
Vse ostalo boš itak naredil sam ... Za zavarovanje pokliči kakega agenta. Dobiš lahko precej boljše ponudbe kot na AMZS.
Večina mehanikov ima veze da AMZS da spustijo avto skozi tehničnega, čeprav ni ustrezen, ob obljubi da bodo popravili nepravilnosti. In dodatku kakih 10-20 EUR za človeka na AMZS.
Vse ostalo boš itak naredil sam ... Za zavarovanje pokliči kakega agenta. Dobiš lahko precej boljše ponudbe kot na AMZS.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mikojan ::
da
kje je catch?
pa saj wiz.si mislim da isto te povpraša po prevoženih kilometrih ko greš na njihov izračun.
kje je catch?
pa saj wiz.si mislim da isto te povpraša po prevoženih kilometrih ko greš na njihov izračun.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mikojan ()
Brane22 ::
Beri drobni tisk, kot rečeno.
Pri kakršnemkoli pametnem številu kilometrov bo tako zavarovanje približno tam kot klasično ali dražje.
Pri kakršnemkoli pametnem številu kilometrov bo tako zavarovanje približno tam kot klasično ali dražje.
Brane22 ::
Eno so prevoženi kilometri do sedaj.
Drugo je pa število prevoženih km v času _letnega_ obdobja zavarovanja.
Ah, nice.
Bom pogledal zase še sam.
Drugo je pa število prevoženih km v času _letnega_ obdobja zavarovanja.
Ah, nice.
Bom pogledal zase še sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
Utk ::
Pri g24 pri obveznem zavarovanju ni nobenega drobnega tiska. Pogoji so enaki do isti kot pri vseh drugih. Tudi pri ao+ je vse isto. V kasko se pa nisem poglabljal, ker ni niti strašno poceni.
Brane22 ::
Sem šel zdaj gledat. Mnja. Sedaj sem aZavarovalnici Maribor. AO osnova je resda ene €25 manj ampak v paketu s tisto osnovo, ki me zanima ( AO+, asistenca, odkup prve škode) je ZM par € cenejši.
SaXsIm ::
Pri nas tudi vedno prakticiramo tako, da nam naš osebni mehanik pelje vozila na tehničnega. Nikoli ni bilo problemov, avti so vedno v dobrem stanju.
SaXsIm
Oberyn ::
Mene moj mehanik celo odpelje domov, ko pustim avto zjutraj pri njemu, popoldne me pa pride domov iskat. Pa ne da ga poznam ali kaj takega. Na tehničnem pa nisem bil že 10 let sam. Temu se reče storitev.
matobeli ::
Če koga zanima in ker se ravno nanaša na temo o "preizkusnem tehničnem":
Če si član AMZS kluba je ena od ugodnosti zastonj "preizkusni tehnični pregled", če gre skozi lahko samo še plačaš in dobiš potrdilo, če pa ne gre ti pa ne računajo nič.
Glede na to da AMZS članstvo ni vezano na avto, ampak na osebo, lahko avto daš kolegu ki je v klubu in on pelje pregledat.
Če si član AMZS kluba je ena od ugodnosti zastonj "preizkusni tehnični pregled", če gre skozi lahko samo še plačaš in dobiš potrdilo, če pa ne gre ti pa ne računajo nič.
Glede na to da AMZS članstvo ni vezano na avto, ampak na osebo, lahko avto daš kolegu ki je v klubu in on pelje pregledat.
marsovcek ::
Večkje izvajajo zastonj preventivne tehnične preglede - dvigni telefon in pokliči najbližje pregledovalnice. Do tja se avto lahko "vleče" z vrvjo, če ni ravno 50 km poti.
win64 ::
tony1 ::
Če koga zanima in ker se ravno nanaša na temo o "preizkusnem tehničnem":
Če si član AMZS kluba je ena od ugodnosti zastonj "preizkusni tehnični pregled", če gre skozi lahko samo še plačaš in dobiš potrdilo, če pa ne gre ti pa ne računajo nič.
Glede na to da AMZS članstvo ni vezano na avto, ampak na osebo, lahko avto daš kolegu ki je v klubu in on pelje pregledat.
Tako je, tak pregled se da menda brezplačno narediti 2x letno.
Vsekakor se lahko tudi včlaniš, trenutno imajo akcijo, kjer te pride osnovno članstvo 29 eur...
St235 ::
Sem naredil izračun na g24 zase.
Na Triglavu pa sem lani plačal 171EUR za celo leto
jaz sem dal pa za burek 2EUR... Dajmo si že končno dopovedat, da zavarovalne police individualna zadeva odvisna ok 1001 faktroja.
Prva stvar, ki je bistvena je kaj zavarovanje sploh vključuje. Pač ni isto če imaš smao obezno ali imaš kasko. Ravno tako ni enako, če kasko na primer nima odbitne franšize, ali če je zraven kup delnih kaskov. Pa kaj ti delni kaski sploh pokrivajo... Vse to vpliva na ceno.
Drugič vprašanje je kaj zavaruješ. Zavarovanja za različne avtomobile so različna. Če nekomu z 50k vrednim pasatom namesto 1% odbitne franšize ponudiš 100EUR odbitne franšize je razlika konkretna. Enaka stvar pri avtomobilu za 10k ne igra vloge.
Tretjič. Vsaka zavarovalnica ima določeno specifično ponudbo cenejšo in spremljevalne dražje. Nekdo ti da smešno nizko ponudbo za obvezno, ker prinese notri pri kasku. Tretji ti za minimalen denar zavarujejo hišo, če imaš pri njih dva avtomobila in je avtomobilsko zavarovanje 20% dražje od konkurence. Več kot imaš zavarovanega pri isti zavarovalnici nižjo maržo si lahko privoščijo na posameznem zavarovanju pa še vedno ohranijo enak profit na tvoj račun.
Tako, da vsak ki ima zametek možganov preveri par ponudb preden se odloči kako in kaj in si izbere ponudbo, ki mu najbolj ustreza glede na njegove potrebe. Jaz sem imel lani na primer g24, ker sem brez da bi moral premaknit prst prišel v max bonus na kasku. So namreč neposredno prenesli premijski razred iz obveznega. Ne rečem, da se tega ne da doseči tudi preko agenta ampak sem imel zadevo urejeno v petih minutah preko računalnika. Letos pa nisem pri njih, ker sem hotel samo osnovni kasko (brez kombinacije) in niti pod razno niso bili konkurenčni z ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
shadeX ::
Kateri paket ?
Prvi (osnovni)
Jaz imam avto zavarovan samo obvezno in nič več nič manj. Tako možnost sem tudi zbral pri g24 in je vrglo pač takšno ceno.
Sicer pri nas imamo zavarovane 3 avte pri triglavu + hišo. Vsi imamo istega agenta. Sicer kar je moja last je samo avto. Kar pa ne razumem je to, da sem 3 leta nazaj s 50% bonusom plačal 220€, 2 leti nazaj 190€ in lani 171€.. (vedno je bil vključeno samo obvezno zavarovanje)
mikojan ::
Res je, z članstvom amzs ti pripada dvakrat letno brezplačni "preventivni" tehnični pregled.
Če avto pade na tehničnem pregledu, ko greš registrirat avto, imaš potem pet delovnih dni časa za porihtat zadeve.
Preizkušnja pa traja pet dni in stane 45€.
Če avto pade na tehničnem pregledu, ko greš registrirat avto, imaš potem pet delovnih dni časa za porihtat zadeve.
Preizkušnja pa traja pet dni in stane 45€.
MIHAc27 ::
Večkje izvajajo zastonj preventivne tehnične preglede - dvigni telefon in pokliči najbližje pregledovalnice. Do tja se avto lahko "vleče" z vrvjo, če ni ravno 50 km poti.
Da smo si na jasnem, vlečenje neregistriranega avtomobila je ravno tako prekršek.
Da smo si na jasnem. Tudi vlečenje registriranega vozila je prekršek. Sem lani hotel taščo tako vlečt, ko ji je crknil avto, pa nisem niti mogel, ker ni imela nič primernega, kamor bi vrv lahko zavezal. Ko sem to omenil avtovleki ki je prišla... mi je rekel, da po pravilih sploh ne smeš vlečt drugega vozila.
Utk ::
Kateri paket ?
Prvi (osnovni)
Jaz imam avto zavarovan samo obvezno in nič več nič manj. Tako možnost sem tudi zbral pri g24 in je vrglo pač takšno ceno.
Sicer pri nas imamo zavarovane 3 avte pri triglavu + hišo. Vsi imamo istega agenta. Sicer kar je moja last je samo avto. Kar pa ne razumem je to, da sem 3 leta nazaj s 50% bonusom plačal 220€, 2 leti nazaj 190€ in lani 171€.. (vedno je bil vključeno samo obvezno zavarovanje)
Kakšno mrcino pa imaš, da ti je g24 za osnovno vrglo 300 evrov? Imaš 500 konjev?
St235 ::
Večkje izvajajo zastonj preventivne tehnične preglede - dvigni telefon in pokliči najbližje pregledovalnice. Do tja se avto lahko "vleče" z vrvjo, če ni ravno 50 km poti.
Da smo si na jasnem, vlečenje neregistriranega avtomobila je ravno tako prekršek.
Da smo si na jasnem. Tudi vlečenje registriranega vozila je prekršek. Sem lani hotel taščo tako vlečt, ko ji je crknil avto, pa nisem niti mogel, ker ni imela nič primernega, kamor bi vrv lahko zavezal. Ko sem to omenil avtovleki ki je prišla... mi je rekel, da po pravilih sploh ne smeš vlečt drugega vozila.
Seveda je vleka avtomobila dovoljena.
Vleka enoslednih vozil je prepovedana.
Pri vleki morata imeti obe vozili vključene varnostne utripalke, Če katero od vozil nima varnostnih utripalk ali te ne delujejo, mora biti na vlečnem vozilu prižgana najmanj ena rumena utripajoča luč.
Vleka pokvarjenih vozil je prepovedana na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila razen, če se je vozilo pokvarilo na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, je vleka dovoljena le do prvega izvoza.
V vlečenem vozilu ne sme biti potnikov.
Ponoči in ob zmanjšani vidljivosti je vleka dovoljena le, če je vlečeno vozilo opremljeno z rdečimi lučmi na zadnji strani vozila in te luči delujejo ter je vlečno vozilo opremljeno z rumeno utripajočo lučjo.
Motorno vozilo je dovoljeno vleči z vrvjo ali drogom:
- z vrvjo, dolgo od 3 do 5 m samo osebne avtomobile, ki imajo brezhibno delovno zavoro, ki deluje tudi, kadar motor ne deluje in brezhibne naprave za upravljanje.
- z drogom vozilo, ki ima brezhibne naprave za upravljanje, če pa je težje kot vlečno vozilo,mora imeti tudi brezhibno delovno zavoro, ki deluje tudi kadar motor ne deluje.
Če zgornja pogoja nista izpolnjena, se lahko vleče drugo motorno vozilo oprto na vlečno vozilo ali nanj obešeno.
Motornega vozila, ki ni označeno z veljavno prometno nalepko, ni dovoljeno vleči z vrvjo ali drogom.
Vlečeno vozilo sme voziti oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za kategorijo, v katero sodi vlečeno vozilo.
Vleka pokvarjenih vozil, ki imajo dodano priklopno vozilo, je dovoljena le do najbližjega primernega prostora zunaj vozišča , kjer je treba priklopno vozilo izločiti iz prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
theBill ::
Sem naredil izračun na g24 zase.
Na Triglavu pa sem lani plačal 171EUR za celo leto
To si moral neki zajebat (premijski razred, leta brez povzročene škode,...), nemogoče da bi bila taka razlika pri samo AO med G24 in Triglavom oziroma da bi bil Triglav toliko cenejši. Da nisi celo pomotoma avto z več kW izbral?
Sam sem menjal agenta, ker mi je prva delala zelo "ugodne" ponudbe (predvsem ugodne za njo), in sem šel k sorodniku, ki sodeluje z večimi zavarovalnicami, pa mi je naredil informativne izračune samo obveznega. Tilia je prišla na minimalno razliko do G24, Triglav in ostali pa so bili minimalno cca. 25% dražji. Seveda so pa je najdražje, če zavarovanje skleneš kar na šalterju tehničnih pregledov.
Jasno. Beri drobni tisk.
Pametovanje čez palec? A bo moderator kaj ukrepal...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
Utk ::
Ustrelil je neumnost in pobegnil. Takega avta, bonusa in popusta ni, da bi bil triglav skoraj pol cenejsi pri obveznem zavarovanju. Razen ce je glih imel skodo pa mu triglav ni znizal bonitete, g24 mu pa seveda bi. Vprasanje tudi koliko g24 uposteva premijski razred 4, ce je nekdo star 22. Kako je pa prisel do njega. Take primere kar naj imajo pri triglavu poceni, ce hocejo propasti. Ostali ki so po 20 let brez skode in placujejo isto jih pa naj subvencionirajo, ce so tako neumni.
win64 ::
Kolikor vem bonus lahko preneseš na otroka, tako da 4. premijski razred pri 22ih letih ne bi bilo nič čudnega.
tony1 ::
Na normalni zavarovalnici: nemogoče. Prenos ne, odsvojitev (in ti bonusa potem nimaš več) pa ja.
Utk ::
Ja možno je marsikaj, odvisno pa potem kako na to gleda druga zavarovalnica. Danes je 50% bonusa brez dodatnih popustov še zmeraj drago. Rabiš vsaj še 20-25% da prideš na "poceni". To pa ni nujno, da ti dajo.
win64 ::
@tony: točno to kar si napisal je mišljeno pod prenosom. Primer: oče ima dva avtomobila. Oba avtomobila imata 50% bonus. Sin kupi svoj avto in oče proda enega iz med avtomobilov. 50% bonusa iz prodanega očetovega avtomobila se lahko tako prenese na sinov avtomobil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najcenejše Avtomobilsko Zavarovanje - KJE? (strani: 1 2 3 4 … 17 18 19 20 )Oddelek: Na cesti | 238674 (1363) | LeQuack |
» | Koliko plačujete za avtomobilsko zavarovanje? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 75510 (43101) | ;-) |
» | avtomobilsko zavarovanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13745 (8921) | BCSman |
» | Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26868 (21770) | theBill |