» »

Zakaj telekom ni normalen.

Zakaj telekom ni normalen.

1
2
»

BlaY0 ::

driver_x je izjavil:


Edino pravilno (od uprave). Če bi tvoj kolega dajal strankam stvari zastonj, naj gre raje delat na rdeči križ.

S prvim delom se strinjam. Če si kratkovide. In uprave so več ali manj kratkovidne (svoj mandat oddelajo in to je to). Z drugim delom pa se ne strinjam. Prvič ni šlo za stvar ampak za storitve, ki bi imela s tem ko bi bila zastonj več pozitivnih učinkov kot sicer, implementacija pa ne bi zahtevala posebnih (finančnih/kadrovskih) "naporov". Drugič pa je problem samo v tem, da se ti učinki ne bi poznali do konca mandata uprave, ki ji recimo poteče naslednje leto, s tem pa ne bi imeli kaj pokazati, da bi si lahko ob odhodu prislužili še kakšen dodaten "bonus".

driver_x ::

butasto je tudi to, da je šla uprava sploh spraševati tvojega kolega, koliko bi lahko za tisto storitev računali. drugače pa ja, je pomembno da strankam ponudiš kaj "zastonj", torej zastonj v smislu, da oni mislijo, da je zastonj, čeprav v resnici ni.

M-XXXX ::

LJ4L je izjavil:

Hehe. Kaj pa če majo že porablen prenos podatkov pa tablco wi-fi only? ;)

Pa dajo cca 5 centov in porabijo dodatne podatke. Ali pa gredo do soseda? Ali pa gredo do frenda? Ali pa gredo do javne točke? Ali pa gredo... you get the drill?

BlaY0 ::

driver_x je izjavil:

...torej zastonj v smislu, da oni mislijo, da je zastonj, čeprav v resnici ni.

Tukaj je šlo za storitev, ki bi dejansko bila zastonj (no hidden print). Takšne reči zelo blagodejno vplivajo na obstoječe stranke in potencialno lahko vplivajo tudi pri pridobivanju novih.

St235 ::

BlaY0 je izjavil:

driver_x je izjavil:

...torej zastonj v smislu, da oni mislijo, da je zastonj, čeprav v resnici ni.

Tukaj je šlo za storitev, ki bi dejansko bila zastonj (no hidden print). Takšne reči zelo blagodejno vplivajo na obstoječe stranke in potencialno lahko vplivajo tudi pri pridobivanju novih.


zakaj torej tega ne bi monetiziral?

driver_x ::

BlaY0 je izjavil:

driver_x je izjavil:

...torej zastonj v smislu, da oni mislijo, da je zastonj, čeprav v resnici ni.

Tukaj je šlo za storitev, ki bi dejansko bila zastonj (no hidden print). Takšne reči zelo blagodejno vplivajo na obstoječe stranke in potencialno lahko vplivajo tudi pri pridobivanju novih.


Koliko je lastna cena sploh ni pomembno, pač pa je pomenbno to, kakšno vrednost ima nekaj za uporabnike. Na podlagi tega se potem določi cena.

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

driver_x je izjavil:

...torej zastonj v smislu, da oni mislijo, da je zastonj, čeprav v resnici ni.

Tukaj je šlo za storitev, ki bi dejansko bila zastonj (no hidden print). Takšne reči zelo blagodejno vplivajo na obstoječe stranke in potencialno lahko vplivajo tudi pri pridobivanju novih.


zakaj torej tega ne bi monetiziral?

Ker bi to negativno vplivalo na zadovoljstvo tvojih strank. Vsakič ko ponudiš nekaj proti plačilu se začnejo diskusije med uporabnikih v smeri "A zdaj bodo pa še uporabo zraka začeli zaračunavati". OK, vzamem nazaj če gre za storitev, ki si jo vklopiš po lastni želji.

Sam sem zagovornik pristopa, da je najprej ljudem treba par stvari ponuditi zastonj preden jim eno zaračunaš. Uprava jasno raje tvega in zahteva plačano storitev, saj se efekt zastonjske ne bi poznal pred koncem njenega mandata.

driver_x je izjavil:


Koliko je lastna cena sploh ni pomembno, pač pa je pomenbno to, kakšno vrednost ima nekaj za uporabnike. Na podlagi tega se potem določi cena.

Se strinjam, ampak uprave s kratko življensko dobo tak aspekt ponavadi ne zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Izaso ::

Mah Telekom je šel v maloro, še bolj pa se kaže vsa slabost ko sta se Telekom in Mobitel združila, ker sedaj pa so se občutno poslabšale tudi storitve na Mobitelu. In vse gre samo še navzdol. Največja žalost pa je tudi ta da še vedno kasirajo nenormalno visoke mesečne zneske vse s pretvezo da gre to za premium brand. Kakšen premium brand, če pa še osnovne stvari ne štimajo. Če bo šlo tako naprej, mislim, da bo folk začel množično hoditi h konkurenci, me zanima kako ga bodo potem prodali...naš nacionalni interes. V glavnem vse skup ena velika žalost!

crniangeo ::

kot je že nekdo povedal, je glavni problem združitev, s tem da so veliko folka skenslali in je vse sedaj na grbi enem kupu operaterjev ki se trudijo kot se le da..

Kdor ne ve kako se tam dela, mu predlagam, da gre delat za mesec dva na helpdesk in bo videl kako je fajn tam "poležavat" :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Invictus ::

Nič niso folka skenslal. Ga še bodo. Odpustili pa še niso nikogar.

Problem je ker je v združenem podjetju prevladala telekom mentaliteta namesto mobitelove. Kljub vsemu je bila mobitelova boljša ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

crniangeo ::

Mobitelova je bila ornk boljša, na žalost so nekateri paraziti iz starih Tulikomovih oddelkih pri združevanju ostali na enako visokih funkcijah in pojma nimajo kaj delajo kot pa da solijo pamet in prodajajo meglo :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Mikasa ::

Invictus je izjavil:

Nič niso folka skenslal. Ga še bodo. Odpustili pa še niso nikogar.

Problem je ker je v združenem podjetju prevladala telekom mentaliteta namesto mobitelove. Kljub vsemu je bila mobitelova boljša ...


Na Financah so ne dolgo nazaj pisali da naj bi do konca leta brez službe zaradi reorganizacije ostalo skoraj 800 ljudi. Gre kar verjeti številka, ker je na Telekomu že tako preveč ljudi ki se mastijo na stolih in nič ne delajo.

Združitev za Mobitel zagotovo ni bila dobra in se kaže tudi že v rezultatih, ker vsi dobro vemo, da Telekom ni ravno imel neke dobre ponudbe, še slabša pa je bila podpora po prodaji. Pričakovano so prevladovale ideje telekomovcov na mobitelovci in to se pozna tudi v ponudbi. Na žalost je ta vsaki mesec slabša!

BlaY0 ::

Mikasa je izjavil:


Združitev za Mobitel zagotovo ni bila dobra in se kaže tudi že v rezultatih...

Sodeč po rasti Telekomove delnice to ne drži...

fosil ::

Mikasa je izjavil:

Invictus je izjavil:

Nič niso folka skenslal. Ga še bodo. Odpustili pa še niso nikogar.

Problem je ker je v združenem podjetju prevladala telekom mentaliteta namesto mobitelove. Kljub vsemu je bila mobitelova boljša ...


Na Financah so ne dolgo nazaj pisali da naj bi do konca leta brez službe zaradi reorganizacije ostalo skoraj 800 ljudi. Gre kar verjeti številka, ker je na Telekomu že tako preveč ljudi ki se mastijo na stolih in nič ne delajo.

Združitev za Mobitel zagotovo ni bila dobra in se kaže tudi že v rezultatih, ker vsi dobro vemo, da Telekom ni ravno imel neke dobre ponudbe, še slabša pa je bila podpora po prodaji. Pričakovano so prevladovale ideje telekomovcov na mobitelovci in to se pozna tudi v ponudbi. Na žalost je ta vsaki mesec slabša!

Samo če misliš da bodo odpustili tiste, ki se mastijo na stolih si res naiven.
Tako je!

BlaY0 ::

To jih ne bodo, ravno ti bodo ostali :P

Taboljši bodo itak sami odšli, ko jim bodo spet ponudili neko "odpravnino", ostali bodo pa zgornji in pa oni s krediti ;)

telexdell ::

BlaY0 je izjavil:

To jih ne bodo, ravno ti bodo ostali :P

Taboljši bodo itak sami odšli, ko jim bodo spet ponudili neko "odpravnino", ostali bodo pa zgornji in pa oni s krediti ;)

A ni to super?! Ko bomo Telekom prodali, bodo nam ostali najboljši kadri, tujec pa se naj ubada z nesposobneži!
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Niti ne. Tujec bo potem vse te odpustil in pripeljal svoje. Mi bomo pa potem morali živeti te odpuščene, ker drugje ne bodo dobili službe...

Nihče tukaj ne gleda na kader kot kapital ampak predvsem kot breme (operativni strošek).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Liniss ::

Eni niso normalni, drugi pa lažejo :) :) :)

 Pinocchio

Pinocchio

St235 ::

Eni pa ne razumejo termina superlativna reklama.

hojnikb ::

Eni pa ne razumete pomen smajlijev :)
#brezpodpisa

mojca ::

Liniss je izjavil:

Eni niso normalni, drugi pa lažejo :) :) :)


Kdo tu laže? Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

Preberi si drobni tisk. Če nisi v Tuš-evem omrežju, se ti klici zaračunajo posebej. Pošiljanje SMS-ov v tujino se zaračuna posebej (ne spomnim se, da bi Mobitel ali SiMobil kdaj posebej zaračunavala SMSe v tujino). In pri Tušu za ta paket verjetno niti ne moreš dobiti subvencioniranega telefona. Pri SiMobilu pa ga ob tej ceni dobiš oz. se ti naročnina zniža za 4 EUR, če ga ne vzameš.

Ampak smo že off-topic.

Mobitel je imel vedno fantastičen support. S SiOL-om je bila živa katastrofa in smo se morali pogovarjati dopisno preko posrednika (APEK-a), ker se z njimi ni dalo dogovoriti ničesar in sploh niso dvigovali telefonov. Če so zdaj res Mobitelov support spravili na nivo SiOLovega, ... auč!

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

fireX88 ::

Simobil in mobitel zaracunava poslane smsje v tujino. Ce imas zakuplene kolicine ti odstejejo sms in dodatnih 0,10€. Ok, to sem povedal za mobitel, vendar mislim da je isto tudi pri simobilu. To je praksa od lanskega septembra ali oktobra. Trenutno, ki ne zaracuna je to debitel, vendar je to info izpred dveh mesecev. Skratka preveri, ce ne verjames.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

jalovec09 ::

Evo, ko sem si dal brezžični internet so danes k sosedu prišli popravit telefon, da nebi še oni šli na brezžični.

BlaY0 ::

Ni to to. Navadni "fizikalci" prihajajo in odhajajo. En teden jih 100 gre, naslednji jih 100 pride. Problem je, če gredo stran poslovne stranke.

jusv ::

mojca je izjavil:

Liniss je izjavil:

Eni niso normalni, drugi pa lažejo :) :) :)


Kdo tu laže? Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

Preberi si drobni tisk. Če nisi v Tuš-evem omrežju, se ti klici zaračunajo posebej. Pošiljanje SMS-ov v tujino se zaračuna posebej (ne spomnim se, da bi Mobitel ali SiMobil kdaj posebej zaračunavala SMSe v tujino). In pri Tušu za ta paket verjetno niti ne moreš dobiti subvencioniranega telefona. Pri SiMobilu pa ga ob tej ceni dobiš oz. se ti naročnina zniža za 4 EUR, če ga ne vzameš.

Ampak smo že off-topic.

Mobitel je imel vedno fantastičen support. S SiOL-om je bila živa katastrofa in smo se morali pogovarjati dopisno preko posrednika (APEK-a), ker se z njimi ni dalo dogovoriti ničesar in sploh niso dvigovali telefonov. Če so zdaj res Mobitelov support spravili na nivo SiOLovega, ... auč!


1. Odkar je Mobitel šel pod okrilje Telekoma gredo stvari na slabše, to je dejstvo in kdor tega ne prizna sam senbi laže. Storitve telekoma so že nekaj časa slabe, o Siolu pa ne bom zgubljau besed, eno leto sem bil njihov naročnik in ena živa katastrofa.

2. Kar se tiče dobrobenga tiska, vsi operaterji jih imajo. Ne vem zakaj si pri Tušmobilu vsi takoj zapičite v klice ki se posebej zaračunajo če nisi v njihovem omrežju? Sej če nisi so pogoji enaki kod drugod in je to da lahko gostuješ le dodatna prednost ki jo imaš, sam se pa odločiš ali boš to izkoristil ali ne (ročna nastavitev). Čeprav je tega sedaj že zelo malo. Kaj pa lahko narediš pri Simobilu če ni omrežja??? Tud pri Tušmobilu imaš sedaj akcijo na telefone, tudi tiste ta najboljše...
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telemach mobilna telefonija (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
632176766 (32974) neosonic
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11630137 (19759) Sami
»

Telekom Slovenije kupil Debitel (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
5928493 (21397) Tilen
»

Tušmobil omrežje

Oddelek: Mobilne tehnologije
4910544 (8603) Dzhimen
»

Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
22464273 (56400) nekikr

Več podobnih tem