Forum » Zvok in slika » AMD Mantle
AMD Mantle
Temo vidijo: vsi
Bergyb ::
Zgleda bodo vklučl v CryEngine 4 to, kar je razumljivo glede na to, da so se razvijalci igre Star Citizen odločili podpreti Mantle, uporabljajo pa CryEngine 4.
Za enkrat je Mantle še vedno beta, tk da še dosti bugov in slabi driverji, upajmo, da se kaj popravi glede tega. Jutri pa zvemo, kaj je Microsoft pripravil za DirectX 12.
Za enkrat je Mantle še vedno beta, tk da še dosti bugov in slabi driverji, upajmo, da se kaj popravi glede tega. Jutri pa zvemo, kaj je Microsoft pripravil za DirectX 12.
klkkkkkkkkkk ::
KitGuru Says: The announcement of Mantle support by a leading-edge game engine is, without any doubts, an important event for the whole industry. The questions are what the scope of the plan is and what the planned result is. In case Crytek wants to formally add some new effects to Crysis and/or release a DLC for the game with added performance/features while leaving full implementation for a future title (the scenario it took with DirectX 9.0c in 2004: it added certain effects to the FarCry and then properly implemented the new tech in late 2006 with the release of Crysis), then it will barely have any effect on the market in general in a short-term/mid-term future, especially if the same approach is taken by the current licensees of the engine. If Crytek and its partners start to implement Mantle support into products that are in the pipeline and which are due to be released relatively shortly, then the situation will be a whole lot different and will see high-quality games taking advantage of AMD's API in the mid-term future.
Gled nato, da je v beti MMO archage (cryengine 3) se zna zgoditi, da dobi Mantle API podporo... vsekakor je zelo malo možnosti
Gled nato, da je v beti MMO archage (cryengine 3) se zna zgoditi, da dobi Mantle API podporo... vsekakor je zelo malo možnosti
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
vaščan ::
Na intlu ni skorej nič razlik mora bit špil že res extremno cpu požrešen. Amd proci pa profitirajo se lepo vidi da je še 270 včasih preveč za fx proce kaj šele kaj močnejšega. Dx na smeti pa mantle. Pa še to nategovanje s dx10 dx11 dx11.1 dx11.2 dx12. Maš api pa ga izpopolnjuješ ne rabiš za vsak upgrejd apija nove generacije grafičnih kartic kot je to v navadi s dx.
klkkkkkkkkkk ::
Na intlu ni skorej nič razlik mora bit špil že res extremno cpu požrešen. Amd proci pa profitirajo se lepo vidi da je še 270 včasih preveč za fx proce kaj šele kaj močnejšega. Dx na smeti pa mantle. Pa še to nategovanje s dx10 dx11 dx11.1 dx11.2 dx12. Maš api pa ga izpopolnjuješ ne rabiš za vsak upgrejd apija nove generacije grafičnih kartic kot je to v navadi s dx.
odvisno trenutnop igram uporabljam DX11 in je GPu nonstop na 99-98%
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
Pa še to nategovanje s dx10 dx11 dx11.1 dx11.2 dx12. Maš api pa ga izpopolnjuješ ne rabiš za vsak upgrejd apija nove generacije grafičnih kartic kot je to v navadi s dx.
??
Ljudje še vedno nimajo pojma kako DX sploh deluje. Z redkimi izjemami (v bistvu edino DX10) lahko vedno poganjaš najnovešji API tudi na hudo starih grafičnih karticah. DX11.2 API lahko čisto normalno poganjaš recimo na Radeon 2600 XT. Jasno pa ne moreš uporabljat stvari, ki zahtevajo nove hardware feature-je naprimer teselacije. Niti približno pa developerjem ni treba zaradi tega pisat iger s štirmi različnimi verzijami DX-a. Danes vse igre tečejo čez DX11.x (če rabijo kakšne napredne feature-je potem je X > 0, sicer vanila DX 11).
In kako točno si predstavljaš, da je Mantle drugačen? Še za GPU-je pred GCN nima podpore. Če se bodo v prihodnosti dodali neki novi feature-ji, potem bo Mantle moral naredit distinkcijo med GPU-ji, ki ta feature podpirajo in GPU-ji, ki tega ne podpirajo.
RejZoR ::
Tud vprašanje kaj bo ratalo, ko bojo GCN nadoemstili z nečem drugim. takrat bojo starejši naslovi s podporo za AMD Mantle za GCN enostavno nehal delovat. Ker dvomim, da bojo šli prepisovat podporo pri novih karticah za špile izpred 10 let. Že tko noben ne izdaja patchev za špile po 2 letih, pol bojo pa šili delat take velike spremembe. Zelo malo verjetno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Senitel ::
Eko kot zanimivost:
Očitno se da čisto navaden Direct3D 11 porinit še kar daleč naprej. To je sedaj nivo OpenGL-a pred leti. Za še kaj več je pa potrebno aplikacije pisat drugače in tega v D3D 11 pač ne moreš, ker API teh mehanizmov ne podpira.
Očitno se da čisto navaden Direct3D 11 porinit še kar daleč naprej. To je sedaj nivo OpenGL-a pred leti. Za še kaj več je pa potrebno aplikacije pisat drugače in tega v D3D 11 pač ne moreš, ker API teh mehanizmov ne podpira.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Senitel ()
Xserces ::
Zna kšn kej več povedat od kje tak boost oziroma kaj so pri NV naredili?
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
klkkkkkkkkkk ::
Ja z Mantlom in OpenGl se pač nemore primerjati...
saj bo kmalu DX12.. čas hitro teče :)
saj bo kmalu DX12.. čas hitro teče :)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Xserces ::
Neda se mi zdej o tem ali je primerljiv ali ni. Po testih sodeč 295 v mantlu je šodr.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
klkkkkkkkkkk ::
Zelo zanimivo...
Bf4 je lepo optimiziran za CF na mantlu .. Thief bo pa še
mantle ima problem z stutteringom ... zakaj FP-ji nižji zato ker verjetno padejo iz 60 na 20 ... tako je avg nižji. Mantle je še zmeraj v BETI.
Bf4 je lepo optimiziran za CF na mantlu .. Thief bo pa še
mantle ima problem z stutteringom ... zakaj FP-ji nižji zato ker verjetno padejo iz 60 na 20 ... tako je avg nižji. Mantle je še zmeraj v BETI.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
fireX88 ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Zelo zanimivo...
Bf4 je lepo optimiziran za CF na mantlu .. Thief bo pa še
mantle ima problem z stutteringom ... zakaj FP-ji nižji zato ker verjetno padejo iz 60 na 20 ... tako je avg nižji. Mantle je še zmeraj v BETI.
pri obeh igrah prepozno od dneva izida!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
klkkkkkkkkkk ::
No nekateri reviewi pokažejo majhen boost ... nekateri ne.
In Mantle je narejen za low end CPu-je ne... verjetno neboš imel FX 4300 na R9 295X2 ali pač?
In Mantle je narejen za low end CPu-je ne... verjetno neboš imel FX 4300 na R9 295X2 ali pač?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Senitel ::
Zna kšn kej več povedat od kje tak boost oziroma kaj so pri NV naredili?
Jaz bi rekel, da so v ozadju preklopili na bindless obravnavo resource-ov. Torej čeprav DX še vedno dela s sloti, driver to pretvori direkt v kazalce in dela naprej s tem. Ni pa to naredit samo za 5 minut dela, ker potegne za sabo cel kup posledic (shaderji se morajo prevajati drugače itd.).
vaščan ::
Že kar dolgo časa igram na mantlu bf4 in res nimam nobenih težav špil deluje odlično. Kolega ima 7870cf in mu na mantlu ultra nastavitve deluje obupno na dx pa ok. Pomoje je težava da mantle ne prenaša dobro če špil porabi več rama kot ga ima grafična Dx pa to nekako prenese.
m0LN4r ::
Zanima me za frenda, ki ima 7950 ali je mantle že v kakem official driveru za to grafo? (ne beta) ?
Če ja kje potegnem? Koliko je gaina? Mislim je kak benchmark za mantle vs. directx za prejšnjo generacijo?
Lp,
A je kak boost za 7870? Drivers, technologyvise, magari opengl tweak?
Če ja kje potegnem? Koliko je gaina? Mislim je kak benchmark za mantle vs. directx za prejšnjo generacijo?
Lp,
A je kak boost za 7870? Drivers, technologyvise, magari opengl tweak?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SuperVeloce ::
Ne, zadnji so bili decembra. V kratkem se lahko pričakuje nove, še nikoli pa ni bilo več kot 5 mesecev čakanja. Verjetno se čaka ravno zaradi stabilnosti driverjev za mantle.
Jst ::
Upam, da se jih čimveč prijavi in implementira. Če imajo dobra orodja za konzole IN implementacijo Mantle, se devom splača. Če pa jim konzolna verzija nič ne pomaga (pri implementaciji Mantle v igrah), bo pa rezultat bolj bogi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
m0LN4r ::
Sej ne, da so lih pr nvidii zaposleni najboljši programerji za opengl pri CAD/CAM driverjih za quadrote in stremijo k novostim za opengl že dolgo, zaradi pro appov, ki prinašajo miljone na Win in Mac enakopravno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
klkkkkkkkkkk ::
Meh... vse več API-jev. OpenGL naj opustijo, za mantle mi je pa vseeno itak pride DX12. Zdej, če pa MAntle ima možnost tudi na steamOS. Če jim je tolko do "gamerjev" potem naj naredijo MANTLE OPEN tako, da ga lahko nvidia optimizira! Res, da možnosti za to skoraj ni. Po drugi strani nvidia pa bi morala nvidia pustiti njihove bonbončke. To, bi bilo najbolje za NAS! ...
Lp
Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
NVidia bi morala pustit svoje bonbončke in sprejeti AMD-jeve bonbončke? Mantle na NV je čisto ista zgodba kot PhysX na AMD.
klkkkkkkkkkk ::
Ne "opustiti" ampak pustiti AMD-ju sepravi za nas bilo najbolje AMD MAntle OPEN in NVIDIA Physx OPEN. Ubistvu je NVIDIA kriva zato, da si AMD nikakor nemore privoščiti, da bil MANTLE OPEN API. Ker potem bi blo velik bolje vzet GTX 770 imel bi fiziko pa še mantle...
Čeprav dobro vemo, da je nvidia TUDI pohabila CPU driverje/optimizacijo za physx...
Čeprav dobro vemo, da je nvidia TUDI pohabila CPU driverje/optimizacijo za physx...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Ne "opustiti" ampak pustiti AMD-ju sepravi za nas bilo najbolje AMD MAntle OPEN in NVIDIA Physx OPEN. Ubistvu je NVIDIA kriva zato, da si AMD nikakor nemore privoščiti, da bil MANTLE OPEN API. Ker potem bi blo velik bolje vzet GTX 770 imel bi fiziko pa še mantle...
In zakaj AMD ne podpre PhysX, saj mu tega nihče eksplicitno ne brani?
Tebi še vedno niso jasne to puhlice okrog "open". Kdo ima kontrolo nad Mantle in kdo ima kontrolo nad PhysX? To je vse kar te zanima. Zelo enostavno lahko rečeš, da je zadeva open. Ti pa to čisto nič ne pomaga, če lahko druga stran kadar koli jim paše spremeni API tako kot njej ustreza.
Jaz si bom spomnil nek borilen šport, spisal 10 strani pravil, treniral pol leta in potem dobiš pravila in se bova pomerila. Pridružujem si pravico, do spremembe pravil kadar mi paše, aja pa jaz sem tudi sodnik. Sprejmeš?
Enostavno ti ni jasno kaj sploh počneta Khronos (OpenGL) in Microsoft (DirectX) v tej situaciji...
klkkkkkkkkkk ::
Kaj si stem povedal? Nič...
AMD Mantle in Nvidia physx ni ravno enako.. AMD tress FX pa nvidia physx pa je.
In zakaj AMD ne podpre PhysX, saj mu tega nihče eksplicitno ne brani?
retorično vprašanje
Lp
AMD Mantle in Nvidia physx ni ravno enako.. AMD tress FX pa nvidia physx pa je.
In zakaj AMD ne podpre PhysX, saj mu tega nihče eksplicitno ne brani?
retorično vprašanje
Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Tarzan ::
Kaj ni za PhysX nujna CUDA? PhysX je trenutno zaklenjen na nVidio in ne vidim možnosti, da bi jo AMD posvojil. Je pa po drugi strani verjetno zgodba podobna z Mantlom, čeprav AMD trdi da ni problema, da bi zadevo "posvojili" tudi drugi.
OpenCL naj se začne razvijat, pa naj pustijo CUDO da crkne in tiste zdrave fićrje, ki bi jih radi, od tam vsilijo v konkurenčni OpenCL. Na tak način se dela škoda vsem, še posebej uporabnikom softwera.
OpenCL naj se začne razvijat, pa naj pustijo CUDO da crkne in tiste zdrave fićrje, ki bi jih radi, od tam vsilijo v konkurenčni OpenCL. Na tak način se dela škoda vsem, še posebej uporabnikom softwera.
klkkkkkkkkkk ::
tarzan ... to je predvsem software zanka.. če lahko GTX 8800 poganja Nvidia physx. kakor vem naj bi bila nvidia physx zaprta.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
Imaš API in sprogramiraš vse opisane class-e in funkcije pa ti bo PhysX delal glih na kateri koli platformi že hočeš. Easy peasy.
klkkkkkkkkkk ::
Mja, če bi bil tak "easy peasy" verjemi, da bi se to razširilo. ne pozabi, da je nvidia pohabila physx za CPU-je (čeprav pravijo, da je multithread). Pa nehaj že zagovarjaz nvidio, ker ga v zadnjem času samo serjejo.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
preglej malo po googlu
To, da i7 4770K nemore normalno poganjati špile z uporabo physx je bedarija.
To, da i7 4770K nemore normalno poganjati špile z uporabo physx je bedarija.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Senitel ::
Nič ne zagovarjam NV, samo skrajno na živce mi gre pizdakanje brez osnove. Stalno se buniš čez razne NV API-je, ki da jih AMD kao ne more implementirat (čeprav imaš specifikacijo prosto dostopno na internetu), po drugi strani pa lahko NV podpre en AMD-jev API ampak ga ne bodo, ker po tvoje raje jahajo userje v glavo (specifikacij za Mantle še vedno ni nikjer objavljenih).
Nočeš si pa dopovedat, da je pri vseh teh zadevah problem kdo ima roko na API-jem. NV/AMD lahko komot vložita 5 let inžinirskega časa (recimo) in podpreta Mantle/PhysX na svojem hardware-u. Ampak tisti moment, ko nekdo pride ven s podporo za nek API se lahko druga stran spomni in izda novo verzijo Mantle/PhysX in si nazaj na začetku.
Zato rabiš neko organizacijo, ki je neodvisna in ima nadzor nad standardom! Za OpenGL je to Khronos Group, za DirectX je Microsoft, za USB imaš USB Implementers Forum, za PCI imaš PCI-SIG,... Dokler nimaš API-ja pod nekim takim dežnikom je povsem brez veze tulit kako je nek API open in lahko teče kjer hočeš.
Nočeš si pa dopovedat, da je pri vseh teh zadevah problem kdo ima roko na API-jem. NV/AMD lahko komot vložita 5 let inžinirskega časa (recimo) in podpreta Mantle/PhysX na svojem hardware-u. Ampak tisti moment, ko nekdo pride ven s podporo za nek API se lahko druga stran spomni in izda novo verzijo Mantle/PhysX in si nazaj na začetku.
Zato rabiš neko organizacijo, ki je neodvisna in ima nadzor nad standardom! Za OpenGL je to Khronos Group, za DirectX je Microsoft, za USB imaš USB Implementers Forum, za PCI imaš PCI-SIG,... Dokler nimaš API-ja pod nekim takim dežnikom je povsem brez veze tulit kako je nek API open in lahko teče kjer hočeš.
SuperVeloce ::
In kaj točno je tu bottleneck? Pol manj cachea? Mogoče programje za snemanje? Zakaj tako niha fps? Imeti višje max. fps in nižje min. fps nima nobene logike.
SuperVeloce ::
Seveda se o primerjavah števila jeder pogovarjamo na isti arhitekturi in ne i5 vs FX... Ker že tako ali tako je ostalih zadev, ki lahko vplivajo, ogromno.
klkkkkkkkkkk ::
Kakor sem sam se malo poigral ... API zelo vpliva. Kar pomeni tudi če je DX9 optimiziran nekako za 4jedra je bolje imeti 2 jedra za 4.5Ghz kot pa 4 jedra na 3.0-3.5Ghz. Pa tudi neboš opazil velike razlike med 2 jedroma 4.5GHz vs 4 jedra 4.5Ghz.
Takoj, ko se nekako pomakneš na DX11(11.1) se že vidi razlika med 2-4 jedri. Vseno mora biti špil pravilno optimiziran. Če ni dobre optimizacije ti jedra nič nepomenijo. Z še boljšim API-jem, kot je MANTLE pa vidiš veliko razliko 2vs4 jedra.
Takoj, ko se nekako pomakneš na DX11(11.1) se že vidi razlika med 2-4 jedri. Vseno mora biti špil pravilno optimiziran. Če ni dobre optimizacije ti jedra nič nepomenijo. Z še boljšim API-jem, kot je MANTLE pa vidiš veliko razliko 2vs4 jedra.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
hojnikb ::
če je igra neumno sprogramirana (torej da ne zna dobro delat z manj kot 4 jedri) potem res lahko take zakjučke ven vlečeš...
Ampak to, da je 4x2GHZ boljše kot 2x4Ghz (ob predpostavki da so jedra enaka) pač nemore držat vode, ker je to potem v nasprotju z Amdahlovim zakonom
Ampak to, da je 4x2GHZ boljše kot 2x4Ghz (ob predpostavki da so jedra enaka) pač nemore držat vode, ker je to potem v nasprotju z Amdahlovim zakonom
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
če je igra neumno sprogramirana (torej da ne zna dobro delat z manj kot 4 jedri) potem res lahko take zakjučke ven vlečeš...
Ampak to, da je 4x2GHZ boljše kot 2x4Ghz (ob predpostavki da so jedra enaka) pač nemore držat vode, ker je to potem v nasprotju z Amdahlovim zakonom
Saj to tudi mene zanima - jedra so enaka. Igra ni neumno sprogramirana... Kakor sem rekel, če bo APi narejen za 8 jedernika in optimizacija za 8 jeder potem dvojedrnik...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
hojnikb ::
Ko bo nekdo potestiral zadevo na pravem 2 jederniku (ne pa neko izklapljanje jeder in podobno) čez več iger, potem pa lahko vlečemo kake zakjučke. Do takrat je pa samo bluzenje..
#brezpodpisa
klkkkkkkkkkk ::
Mislim, da bo rezultat enak.
Amdahlov zakon 1 hitro jedro je bolje kot pa 2 počasni v "splošem". Kar še zmeraj nepomeni, da v praksi to ni možnost. Vsekakor je odvisno od optimizacije.
Amdahlov zakon 1 hitro jedro je bolje kot pa 2 počasni v "splošem". Kar še zmeraj nepomeni, da v praksi to ni možnost. Vsekakor je odvisno od optimizacije.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
Če misliš, da je to zaradi module jeder kar pa seveda ni problem. GW2 DX9 optimizacija kar vredu za 4 jedernike (60-80% Cpu loada)... No tu je v vsakem primeru bolje imeti višji clock kot pa več jeder. Tako, da je bolje imeti 2 jedra na 4.0Ghz kot pa 4 na 3.5Ghz
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
SuperVeloce ::
Optimizacija ni samo to, da lahko nek proces razdeli naloge na več jeder. Je tudi predvidevana uporaba manjšega predpomnilnika in upoštevanje ostalih stvari. Če so cpu cikli wasted zaradi slabega programiranja, to ni optimizacija, ne glede na to, kakšna arhitektura trpi pri določenem workloadu.
RejZoR ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Mislim, da bo rezultat enak.
Amdahlov zakon 1 hitro jedro je bolje kot pa 2 počasni v "splošem". Kar še zmeraj nepomeni, da v praksi to ni možnost. Vsekakor je odvisno od optimizacije.
Mogoče je to veljalo ene 10 let nazaj, ko so ven prihajali prvi dual cori in kjer so načeloma zaradi pomanjkanja programja spisanega za več jeder višje clockani enojedrniki obnesli bolje. Dandanes, ko se vse dela z visokim paralelizmom (razen zanič spisanih iger, kjer vse zbašejo na dva threada ostalih 6 pa idla samim sebi). Najbolj to pride do izraza pri konvertanju HD videa in stiskanja podatkov v arhive. Tam ni šans da bo višje clockan CPU premagal malce nižje clockanega večjedrnika.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hojnikb ::
Ampak 2x4GHz pač nemore bit počasnejše od 4x2Ghz (ob predpostavki,da so ostale stvari enake -- tudi količina cachea ).
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Directx 12Oddelek: Programska oprema | 2307 (1272) | Dr_M |
» | NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 34363 (28121) | CellarDoor |
» | Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 23874 (19701) | Jst |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 16985 (12300) | Furbo |