Forum » Zvok in slika » AMD Mantle
AMD Mantle
Temo vidijo: vsi
SuperVeloce ::
Pogovor gre o tem, zakaj so 4 jedra po 2ghz hitrejša od 2 jeder pri 5ghz. Ne nekih 100mhz razlike..
En primer zakaj je i3 v igrah toliko hitrejši... Predstavljaj si recimo proces, ki se razdeli in računa na dveh jedrih, vendar jedro 2 potrebuje za dokončanje izračunano informacijo iz prvega jedra. Kaj se zgodi, čakanje. wasted cpu cycles. Zato se dogaja, da je procesor iste arhitekture z 2x višjim clockom in pol manj jedri počasnejši. HT je tukaj super zadeva. Ampak v idealnih razmerah ne bo HT pomagal čisto nič (in to ne mislim na tiste slabo spisane igre, kjer je imel HT procesor celo slabše rezultate).
En primer zakaj je i3 v igrah toliko hitrejši... Predstavljaj si recimo proces, ki se razdeli in računa na dveh jedrih, vendar jedro 2 potrebuje za dokončanje izračunano informacijo iz prvega jedra. Kaj se zgodi, čakanje. wasted cpu cycles. Zato se dogaja, da je procesor iste arhitekture z 2x višjim clockom in pol manj jedri počasnejši. HT je tukaj super zadeva. Ampak v idealnih razmerah ne bo HT pomagal čisto nič (in to ne mislim na tiste slabo spisane igre, kjer je imel HT procesor celo slabše rezultate).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
hojnikb ::
Ja tisti HT kr pomaga, da je procesor celoten čas zaposlen
Seveda pa če je software spisan tako, da je stallanja minimalno, pa od HTja nekega blaznega efekta ni.
Seveda pa če je software spisan tako, da je stallanja minimalno, pa od HTja nekega blaznega efekta ni.
#brezpodpisa
hojnikb ::
načeloma je manj hitrejših jeder bolje kot več počasnejših jeder, ker performance ne skalira čist linearno z večanjem števila jeder (amdahlov zakon). Je pa res, da v primerih, ki jih je @SuperVeloce omenil, ima več počasnejši jeder prednost.
Na koncu je vse odvisno, kako je software zoptimiziran. Če je stvar optimizirana za 4 jedra, 2 jedri pa ne, bo pač performance tolk slabši. Ampak generalno gledano je pa manj hitrejših jeder bolje. Iz teh razlogov zato včasih trpi performance amd procesorjev, saj imajo več počasnjših jeder..
Na koncu je vse odvisno, kako je software zoptimiziran. Če je stvar optimizirana za 4 jedra, 2 jedri pa ne, bo pač performance tolk slabši. Ampak generalno gledano je pa manj hitrejših jeder bolje. Iz teh razlogov zato včasih trpi performance amd procesorjev, saj imajo več počasnjših jeder..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
načeloma je manj hitrejših jeder bolje kot več počasnejših jeder, ker performance ne skalira čist linearno z večanjem števila jeder (amdahlov zakon). Je pa res, da v primerih, ki jih je @SuperVeloce omenil, ima več počasnejši jeder prednost.
Na koncu je vse odvisno, kako je software zoptimiziran. Če je stvar optimizirana za 4 jedra, 2 jedri pa ne, bo pač performance tolk slabši. Ampak generalno gledano je pa manj hitrejših jeder bolje. Iz teh razlogov zato včasih trpi performance amd procesorjev, saj imajo več počasnjših jeder..
Jap, če je stvar optimizirana za 4 jedra. Sepravi software bottlenecka 2 jedrnike medtem, ko popolnoma izkorišča 4 jedernike.
Phenom x2 vs phenom x4
2x3.1 Ghz 20/36FPS vs 4x 3.2Ghz 44/71...
Ko bodo špili optimizirani za 8 jeder potem dvojedernika nima več kaj iskati
http://www.overclock.net/t/1363759/guru...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Vesoljc ::
whitepaper
http://www.amd.com/Documents/Mantle_Whi...
http://www.amd.com/Documents/Mantle_Whi...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
vaščan ::
Ne da se mi brat zanima pa me ali bo treba kupit novo grafično za dx12? Ker očitno bo microsoft sforsiral svoj dx in bo šel mantle v ku...
Že prej je bilo vedno tako da je prišel nov dx in so ga podpirale samo nove grafične kar pa vemo da je popoln nateg potrošnikov.
Že prej je bilo vedno tako da je prišel nov dx in so ga podpirale samo nove grafične kar pa vemo da je popoln nateg potrošnikov.
klkkkkkkkkkk ::
mantle ma support linux-a in steamOS.. INTEL se zanima za mantle.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
hojnikb ::
Ne da se mi brat zanima pa me ali bo treba kupit novo grafično za dx12? Ker očitno bo microsoft sforsiral svoj dx in bo šel mantle v ku...
Že prej je bilo vedno tako da je prišel nov dx in so ga podpirale samo nove grafične kar pa vemo da je popoln nateg potrošnikov.
za polno podporo bo treba met novo grafo.
#brezpodpisa
MrStein ::
Novi fičrji bodo delali le v novem hardveru.
Kako pa naj ustvarijo funkcionalnost "za nazaj" v obstoječih karticah?
Stvari neodvisne od HW (optimiziran API...) pa bo v uporabi tudi s starim HW.
Kako pa naj ustvarijo funkcionalnost "za nazaj" v obstoječih karticah?
Stvari neodvisne od HW (optimiziran API...) pa bo v uporabi tudi s starim HW.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
m0LN4r ::
V koliko je meni znano, je tudi Intel zainteresiran za mantle...
http://www.computerbase.de/2014-06/inte...
http://www.computerbase.de/2014-06/inte...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Novi fičrji bodo delali le v novem hardveru.
Kako pa naj ustvarijo funkcionalnost "za nazaj" v obstoječih karticah?
Stvari neodvisne od HW (optimiziran API...) pa bo v uporabi tudi s starim HW.
hja, nekateri forumaši še vedno sveto trdijo, da bo DX12 kompatabilen z starimi grafami
#brezpodpisa
vaščan ::
unified shaderji se lahko programirajo pač po želji grafa podpira lahko glih ker kol api ki pride nov. To da je treba nov model gpujev nabavt za nov api je pomoje samo nateg potrošnikov nič drugega Pa še izdelovalcem gpujev paše ko fajn spet prodajajo nov produkt. Če je recimo že stvar na tem bi se gpuji tud komot poupdejtali prek windowsev za podporo novega apija. Če že bios na gpuju komot v windowsih posodobiš folk doma paca te programčke. Zdej zato ker je mantle zbezal microsoft in so na hitr spacali dx12 ki kao nudi boljše optimizacije da gre workload na gpu rabiš odrint spet 400eur za grafo je pa res mal nateg a ni tko.
Senitel ::
Novi fičrji bodo delali le v novem hardveru.
Kako pa naj ustvarijo funkcionalnost "za nazaj" v obstoječih karticah?
Stvari neodvisne od HW (optimiziran API...) pa bo v uporabi tudi s starim HW.
hja, nekateri forumaši še vedno sveto trdijo, da bo DX12 kompatabilen z starimi grafami
Depends kaj se razume pod kompatibilnost. Ker kompatibilnost naprej in nazaj je eden glavnih pointov DirectX-a. Torej, da je možno uporabljat nevem DX7 na Radeon R290 in da lahko uporabljaš DX11 API na Radeon 9700. V bistvu edinkrat, ko se je to podrlo je bilo z DX10.
Jasno pa software ne more uporabljat feature-jev v API-ju, ki so odvisne od hardware feature-jev, ki jih ni na GPU-ju.
hojnikb ::
Novi fičrji bodo delali le v novem hardveru.
Kako pa naj ustvarijo funkcionalnost "za nazaj" v obstoječih karticah?
Stvari neodvisne od HW (optimiziran API...) pa bo v uporabi tudi s starim HW.
hja, nekateri forumaši še vedno sveto trdijo, da bo DX12 kompatabilen z starimi grafami
Depends kaj se razume pod kompatibilnost. Ker kompatibilnost naprej in nazaj je eden glavnih pointov DirectX-a. Torej, da je možno uporabljat nevem DX7 na Radeon R290 in da lahko uporabljaš DX11 API na Radeon 9700. V bistvu edinkrat, ko se je to podrlo je bilo z DX10.
Jasno pa software ne more uporabljat feature-jev v API-ju, ki so odvisne od hardware feature-jev, ki jih ni na GPU-ju.
eee, o tem jst govorim. Seveda so kompatabilni naprej in nazaj, ampak samo "kompatabilni". Če pa igrovje zahteva nek specifičn feature, ki je navoljo samo kot del DX12, si pa lahko tisto "kompatabilnost" samo pod nos obrišeš, ker nebo delal.
#brezpodpisa
Senitel ::
eee, o tem jst govorim. Seveda so kompatabilni naprej in nazaj, ampak samo "kompatabilni". Če pa igrovje zahteva nek specifičn feature, ki je navoljo samo kot del DX12, si pa lahko tisto "kompatabilnost" samo pod nos obrišeš, ker nebo delal.
Ja, ampak kar se novih GPU feature-jev tiče, DX12 ne prinaša skorajda ničesar novega na mizo. Vsaj glede na dosedaj znane specifikacije.
hojnikb ::
eee, o tem jst govorim. Seveda so kompatabilni naprej in nazaj, ampak samo "kompatabilni". Če pa igrovje zahteva nek specifičn feature, ki je navoljo samo kot del DX12, si pa lahko tisto "kompatabilnost" samo pod nos obrišeš, ker nebo delal.
Ja, ampak kar se novih GPU feature-jev tiče, DX12 ne prinaša skorajda ničesar novega na mizo. Vsaj glede na dosedaj znane specifikacije.
stvar afaik še ni dokončana, tako da še zna kej pridit.
#brezpodpisa
klkkkkkkkkkk ::
ma sej ti res nočš vrjet... ali pač?
Dx12 bo delal na obstoječih GPUjih (maxwell,kepler,GCN).. če bodo kej dodal bo pa potem DX12.1
Dx12 bo delal na obstoječih GPUjih (maxwell,kepler,GCN).. če bodo kej dodal bo pa potem DX12.1
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
hojnikb ::
Verjemi, da nebo tako. Seveda bodo stare grafe kompatabilne (tko kot je že nekdo pred mano omenil) ampak na točno tak način, kot je recimo gtx 8xxx serija kompatabilna z DX11 :)
http://www.fudzilla.com/home/item/34353...
http://www.fudzilla.com/home/item/34353...
You will need new hardware, next generation hardware to support some of the fixed function features that will become a part of DirectX 12. Nvidia says it will be necessary to "embrace the latest GPU architectural achievements." In other words future GPUs from Nvidia and AMD will end up having hardware support for the full DirectX 12 feature set and of course these features will be hardware accelerated.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
Čeprav bodo to naredili samo zaradi $$... GCN nerabi Dx12 ker je itak mantle hitrejši tud support je velik... kmalu pa bom uporabljal linux.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
DX12 = Mantle... ka resno misliš, da bi lahko MS naredil nov izpopolnjen API v enem letu?.. hehe... Glede nato kolk je velik razlike med DX11.1 in mantlom.
Tako, da DX12 (BETA) mora že delati .... problem ga bo optimizirat za ves software
Tako, da DX12 (BETA) mora že delati .... problem ga bo optimizirat za ves software
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Senitel ::
Verjemi, da nebo tako. Seveda bodo stare grafe kompatabilne (tko kot je že nekdo pred mano omenil) ampak na točno tak način, kot je recimo gtx 8xxx serija kompatabilna z DX11 :)
Tega glih ne moreš rečt, ker DX11 ne prinese nobene prednosti za GTX 8xxx. Edina prednost je, da developerjem ni treba podpirat dveh različnih API-jev (DX10 in DX11).
DX12 na drugi strani pa bo prinesel občutne prednosti tudi za starejše grafe ala GTX 4xx.
klkkkkkkkkkk je izjavil:
DX12 = Mantle... ka resno misliš, da bi lahko MS naredil nov izpopolnjen API v enem letu?.. hehe... Glede nato kolk je velik razlike med DX11.1 in mantlom.
Da lahko rečeš kolk je velika razlika med DX11.1 in Mantle moraš vedet kako Mantle sploh izgleda. Which you don't.
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Tako, da DX12 (BETA) mora že delati .... problem ga bo optimizirat za ves software
Eh daj ne fantaziraj. Kako ga bo problem optimizirat za ves software, če sploh še nimaš software-a, ki bi uporabljal DX12?
Isotropic ::
Če pa igrovje zahteva nek specifičn feature, ki je navoljo samo kot del DX12, si pa lahko tisto "kompatabilnost" samo pod nos obrišeš, ker nebo delal.
bo pa igra delala. point dx je kompatibilnost za naprej in nazaj, kot ze receno.
hojnikb ::
hmm, le zakaj ene par primerkov DX11 igrovja potem ne dela na DX10 grafah ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
@Senitel
No vem približno kako zgleda mantle in kako Dx11.1... Vem tudi, da je že DX12 poganjal TITAN oz. kepler GPU.
Za software sem predvsem mislil GPU driverje...
No vem približno kako zgleda mantle in kako Dx11.1... Vem tudi, da je že DX12 poganjal TITAN oz. kepler GPU.
Za software sem predvsem mislil GPU driverje...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
hmm, le zakaj ene par primerkov DX11 igrovja potem ne dela na DX10 grafah ?
Zato ker rabijo DX11 feature-je (taka je bila odločitev developerja). Ni pa danes več ene nove igre, ki bi uporabljala DX10 API (tisto kar teče še na XP-jih je DX9, tisto kar na Win7+ pa DX11).
VSE kar se danes kaže kot DX12 podpirajo današnji GPU-ji (ne pa vsi vsega). In to je zelo konkretna izboljšava glede na to kaj dobiš iz DX11. Neznanka je tudi kako bodo razlike v hardware feature-jih sploh vidne čez API.
Hec je ker to ni eno dimenzionalen problem. DX11 to rešuje s "feature leveli" in ves NV hardware od prvih Fermi-jev do prvega Maxwell-a je feature level 11.0, Radeon-i so pa od 11.0 do 11.2 glede na generacijo.
hojnikb ::
No sej v teh hardware featurjih govorim. Kr tako trdit, da bojo obstoječi GPUji kompletno kompatabilni (do zadnjega featurja) je težko trdit, če API še ni dokončan. Razn če je cilj DX12 izboljšat CPU overhead in hkrati dodat le te featurje, ki se jih še da nekak implementirat na stare gpuje. No, bomo vidl--
#brezpodpisa
trnvpeti ::
nove igre z mantle
Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition in Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition in Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Xserces ::
Najprej naj poštimajo sedanje igre ne pa da nekaj na pol naredijo pa grejo dalje... Mantle je še zmer krš...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Xserces ::
Misls da se bo prijel če bo krš? Prosim te no... AMD obljublja že kar nekaj časa da bojo poštimal itd... Naredl so pa prov mal.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
klkkkkkkkkkk ::
Kaj pa je narobe z mantlom?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Xserces ::
ne dela tako kot govorijo oziroma oglašujejo.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Senitel ::
klkkkkkkkkkk ::
ne dela tako kot govorijo oziroma oglašujejo.
Kako to da nedela? Glede BF4 in chrash zadev... pri Thief 4 meni deluje čist lepo. Glede Vrama nam je pa lahko jasno, da Mantle rabi več resourco in da bo kmalu 4 Gb vrama nuja za 1080P
nove igre z mantle
Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition in Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Skratka pač trije novi naslovi na Frostbite engine. Bo pa mal bl fun zdej ker bodo primerjave med Mantle in DX11 vključevale NV 337.50+ driverje.
Nv 337.5 se nažalost nemore primerjati z mantlom. Realno je pa veliko boljša opcija za tiste, ki imajo 2Gb vrama. Recimo zame bi blo bolje imeti tak driver kot ga ima nvidia kot pa mantle... za tiste z 3GB+ Vrama pa je bolje imeti mantle.
http://www.overclock.net/t/1480050/batt...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
SuperVeloce ::
Zakaj nam je lahko tako kristalno jasno, da je Mantle bolj pozrešen pri vramu? Kakšno opravičilo bi naj imeli?
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Nv 337.5 se nažalost nemore primerjati z mantlom. Realno je pa veliko boljša opcija za tiste, ki imajo 2Gb vrama. Recimo zame bi blo bolje imeti tak driver kot ga ima nvidia kot pa mantle... za tiste z 3GB+ Vrama pa je bolje imeti mantle.
http://www.overclock.net/t/1480050/batt...
Tehnično seveda ni primerjave, praktično pa v performansah ne bo kakšne koristi od Mantle-a. Kaj za vraga pa naj bi količina vram imela pri vsem skup pa tudi sam bog ve od kje si potegnil.
Isotropic ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Kaj pa je narobe z mantlom?
problem bi lahko nastal cez 2-3 generacije, ko bo mantle podpiral funkcije, ki jih na danasnjih ni, ti bi pa vseeno z danasnjo zelel igrat. (k je close to metal ane)
klkkkkkkkkkk ::
Zato ker mantle "poje" skoraj x2 več rama.. zakaj točno pa, bi moral pa ti vedeti. No tud 1Gb RAMA več rabi...
V kolkem času je pa AMD naredil mantle? 1-3 letih?
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Kaj pa je narobe z mantlom?
problem bi lahko nastal cez 2-3 generacije, ko bo mantle podpiral funkcije, ki jih na danasnjih ni, ti bi pa vseeno z danasnjo zelel igrat. (k je close to metal ane)
V kolkem času je pa AMD naredil mantle? 1-3 letih?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
hojnikb ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Zato ker mantle "poje" skoraj x2 več rama.. zakaj točno pa, bi moral pa ti vedeti. No tud 1Gb RAMA več rabi...
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Kaj pa je narobe z mantlom?
problem bi lahko nastal cez 2-3 generacije, ko bo mantle podpiral funkcije, ki jih na danasnjih ni, ti bi pa vseeno z danasnjo zelel igrat. (k je close to metal ane)
V kolkem času je pa AMD naredil mantle? 1-3 letih?
Da nekaj papca 2x več rama že ni dober znak...
Mantle je hotovo nastajal več kot 1 leto. Grem stavit, da so ga začel delat z GCN, torej 5 let nazaj :)
#brezpodpisa
Senitel ::
ce zeli še intel pristopiti, pol ne more biti tolk slab
A Intel pa ve kako izgleda Mantle? Zgodba za tem je, da so Intel-ovci pošiljal e-maile AMD-ju za specifikacije, odgovora pa ni bilo. Internet seveda to prevede v: "Intel jumps on Mantle bandwagon so it must be f****** awsome. Expect brand new Intel Mantle drivers tomorrow".
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Zato ker mantle "poje" skoraj x2 več rama.. zakaj točno pa, bi moral pa ti vedeti. No tud 1Gb RAMA več rabi...
To ima točno 0 veze z Mantle. API sam ne "poje" čisto nič več rama. Kaj pa Battlefield 4 dela na DX11 in kaj na Mantle je pa drugo vprašanje.
klkkkkkkkkkk ::
Ne, točno to ima veze z mantlom! No vsaj jaz tako mislim (seveda se lahko motim)
More draws per call bolj obremeni VRAM (GPU).. posledično tudi zaradi več performanca bolj obremeni RAM(CPU), ALI PAČ?
More draws per call bolj obremeni VRAM (GPU).. posledično tudi zaradi več performanca bolj obremeni RAM(CPU), ALI PAČ?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Senitel ::
Tvoj kontekst je da "obremeni" pomeni "porabi več". Torej ker je Mantle hitrejši porabi več rama. Torej, če downclockaš GPU bodo igre porabile manj rama.
klkkkkkkkkkk ::
Kakorkoli si ti to razlagas... Omenil se razliko v "draw calls". Zaradi tega je mantle hitrejsi, kar pa se nekje mora poznati. Kot vidim nisi imel pojma ...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
vaščan ::
Imam en tak občutek kot bi matle pač vse kar grafa nuca naložil v vram kot je pač treba za top performance. DX pa kar nekaj kombinira pomoje s delovnim spominom.
To sem videl pri kolegu ki ima 7870crossfire, Bf4 mu lepo dela na max 1080p čeprav je poraba vrama na grafi večja kot 2gb dx11 to na nek način skompenzira in stvar deluje dokaj glatko. Matle pa takoj ko zmanjka vrama hud stuter ubistvu neigralno.
Sej vrjetno je to prav da špil vse kar rabi naloži v vram kot pri mantlu samo folk noče spustit grafičnih nastavitev in potem jokajo.
To sem videl pri kolegu ki ima 7870crossfire, Bf4 mu lepo dela na max 1080p čeprav je poraba vrama na grafi večja kot 2gb dx11 to na nek način skompenzira in stvar deluje dokaj glatko. Matle pa takoj ko zmanjka vrama hud stuter ubistvu neigralno.
Sej vrjetno je to prav da špil vse kar rabi naloži v vram kot pri mantlu samo folk noče spustit grafičnih nastavitev in potem jokajo.
Senitel ::
Omenil si "more draws per call", karkoli naj bi že to pomenilo in kakorkoli že naj bi bil to po tvoje problem, ker že od DX7 naprej lahko aplikacija GPU-ju naloži izris 232 (tam 4 milijarde) trikotnikov v enem DrawPrimitive klicu (če GPU to podpira).
Zdej če fantaziraš o "more draws per frame", potem spet fališ dejstvo, da BF4 igleda praktično isto čez DX11 in čez Mantle. Torej lahko komot sklepamo, da je DrawPrimitive count v obeh primerih praktično isti.
Je pa težko dobatirat o tem zakaj je Mantle hitrejši z ljudmi, ki sploh ne vedo kako naj bi en tak grafičen API sploh izgledal in kaj sploh vključuje. Mantle je hitrejši ker ima manjši CPU overhead. Kako manjši CPU overhead pomeni večjo porabo spomina na grafični pa veš samo ti.
Zdej če fantaziraš o "more draws per frame", potem spet fališ dejstvo, da BF4 igleda praktično isto čez DX11 in čez Mantle. Torej lahko komot sklepamo, da je DrawPrimitive count v obeh primerih praktično isti.
Je pa težko dobatirat o tem zakaj je Mantle hitrejši z ljudmi, ki sploh ne vedo kako naj bi en tak grafičen API sploh izgledal in kaj sploh vključuje. Mantle je hitrejši ker ima manjši CPU overhead. Kako manjši CPU overhead pomeni večjo porabo spomina na grafični pa veš samo ti.
hojnikb ::
Je pa težko dobatirat o tem zakaj je Mantle hitrejši z ljudmi, ki sploh ne vedo kako naj bi en tak grafičen API sploh izgledal in kaj sploh vključuje. Mantle je hitrejši ker ima manjši CPU overhead. Kako manjši CPU overhead pomeni večjo porabo spomina na grafični pa veš samo ti.
This. Mi, ki nimamo indepth pogleda in znanja v te APIje, pač nimamo kej debatirat o teh stvarh.
Tista varjanta baba čula, baba rekla oz. je to en izjavil na nekem forumu pač naj ostane v lokalnih gostilnah.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Directx 12Oddelek: Programska oprema | 2307 (1272) | Dr_M |
» | NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 34363 (28121) | CellarDoor |
» | Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 23874 (19701) | Jst |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 16985 (12300) | Furbo |