» »

Okvarjena baterija na novem prenosniku - praksa

Okvarjena baterija na novem prenosniku - praksa

Malcolm_Y ::

Na novem prenosniku, kupljenem prek spleta pri Comshopu, ne dela baterija. PC dela samo z napajalnim kablom, brez kabla pa se sploh ne odziva, ko ga želim prižgati.

Veste mogoče, kaka je praksa - če je fuč samo baterija, ti pošljejo samo novo baterijo, ali je potrebno v vsakem primeru vrniti cel PC in čakati na novega oz. na popravilo?

Ker ne bi rad čakal do drugega tedna ali še dlje - raje ga takoj jutri vrnem, zahtevam denar nazaj, in grem še jutri po drugega v trgovino - na ta način imam že jutri delujoč PC. V nasprotnem primeru se lahko načakam o-ho-ho.

Good Guy ::

Malcolm_Y je izjavil:

Na novem prenosniku, kupljenem prek spleta pri Comshopu, ne dela baterija. PC dela samo z napajalnim kablom, brez kabla pa se sploh ne odziva, ko ga želim prižgati.

Veste mogoče, kaka je praksa - če je fuč samo baterija, ti pošljejo samo novo baterijo, ali je potrebno v vsakem primeru vrniti cel PC in čakati na novega oz. na popravilo?

Ker ne bi rad čakal do drugega tedna ali še dlje - raje ga takoj jutri vrnem, zahtevam denar nazaj, in grem še jutri po drugega v trgovino - na ta način imam že jutri delujoč PC. V nasprotnem primeru se lahko načakam o-ho-ho.


servis ima 45 dni od uveljavitve čas za popravilo. Probaj pa boš vidu, mogoče je pametno da se prej pokliče pa povpraša kaj v teh primerih
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Malcolm_Y ::

Ja, vem. Opcija "popravilo" je seveda najslabša. Ali "zamenjava" ali "vračilo", ostalo ne pride v poštev.

Jutri zjutraj jih pokličem, ampak sem še tu gor vprašal, če ima kdo podobno izkušnjo, kaka je praksa z vračili tehnike na spletnih trgovinah in kako dolgo traja.

broken/link ::

adapipika oz kmetek je zaposlen pri comshopu, tako da od njega lahko pričakuješ pomoč s prve roke :)

blackbfm ::

Pri hpju recimo imaš nek rok, mislim da 90 dni..se pravi kar je manj kot 90 dni ne gre v garancijo ampak direkt v zamenjavo. Mora pa servis odobrit, kar lahko traja par dni. Trgovec sam pa nima veze, oni so samo posrednik. Načeloma je vseeno al kupiš pri podjetju A ali pa podjetju B, ker verjetno oba dobavljata od C :)

Ziga Dolhar ::

Uveljavljaj stvarno napako, ne garancije!
https://dolhar.si/

duff ::

Če si kupu preko spleta enostavno v 15-ih dneh lahko vrneš prenosnik. Hkrati pa naročiš novega in si najmanj časa brez ;)

St235 ::

Duff: ne bo šlo. Izdelek je pokvarjen.

Definitivno naredi tako kot je rekel žiga. Če je baterija hin pri novem prenosniku se sploh ne pogovarjaj o garanciji. Jaz bi na tvojem mestu šel do trgovine (če imaš to možnost) in jim ponudil ali da takoj brez vprašanja menjajo ali pa uveljavljaš stvarno napako in vračilo denarja.

Malcolm_Y ::

St235 je izjavil:

Jaz bi na tvojem mestu šel do trgovine (če imaš to možnost) in jim ponudil ali da takoj brez vprašanja menjajo ali pa uveljavljaš stvarno napako in vračilo denarja.

Točno to sem naredil (po mailu) in čakam odgovor...

Malcolm_Y ::

Update: iz Comshopa me je poklical zelo prijazen gospod in ponudil fantastično rešitev. Ker je velika verjetnost, da gre za poznano napako v bateriji (in je s PC-jem vse OK) mi lahko pošljejo samo novo baterijo. Še več, ponudil je celo, da izmenjavo naredimo v prodajalni Comshopa (do katere imam 2 minuti peš) in se tako oboji izognemo pošiljanju po pošti. Upam, da bo ratalo že jutri, sicer pa odlična in korektna rešitev s strani Comshopa. Pohvalno!

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

2 minuti peš imaš do ene od lokacj firme pa kompliciraš. ??

ojjej...

AndrejS ::

Do foruma je bližje. Samo preden se ti mašina zboota in na slo-tech napišeš prispevek , bi že bil v trgovini !

Malcolm_Y ::

roCkY je izjavil:

2 minuti peš imaš do ene od lokacj firme pa kompliciraš. ??ojjej...

Ne, ne, ne, čakte - štos je v tem, da če kupiš preko spletne prodajalne, je tista pristojna za reševanje reklamacij. "Vračilo blaga v maloprodajnih poslovalnicah NI mogoče."
http://www.comshop.si/shop/Dokumenti/Vr...
Tako da je to izjema. Itak, da sem najprej v fizično prodajalno poklical, ampak tam so me sprva naslovili na spletno prodajalno.

roCkY ::

mah lej, če si za voglom greš tja in se pomeniš
če so tolk birokrati da se nočejo pa adijo za večne čase...

Malcolm_Y ::

Ne, saj niso komplicirali, ampak v trgovini mi je lepo povedal, da naj pokličem na spletno prodajalno. Meni je načeloma vseeno, kateri oddelek reši zadevo, dokler je korektno rešena in mi ni težko poklicati drugam, kot da bi težil nekomu, ki res nima nič z ničemer.

Han ::

V trgovini bi lahko sam prodajalec poklical kolega v spletno štacuno...

Malcolm_Y ::

Han je izjavil:

V trgovini bi lahko sam prodajalec poklical kolega v spletno štacuno...
Saj verjetno bi, pa spletna ni več delala, ko sem ugotovil napako. Tako mi je samo povedal, da so za reševanje pristojni tam.

In jaz to razumem, ker imam tudi sam v službi proizvodnjo in prodajo, in kupci se kar prodajnikom pritožujejo, če kaj z izdelkom ni v redu, čeprav prodajnik ni nič kriv in nima nič s tem, samo reklamacijo sprejme in jo posreduje do pristojnih.

Tako sem včeraj, ko sem odpiral temo vedel, kaj je narobe in da je pristojna spletna prodajalna. Potem pa sem vprašal, če ima kdo izkušnje, kaka je praksa reševanja takih reklamacij.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354438 (2484) shadeX
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081361 (72011) St235
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914768 (7990) solatko
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519663 (6847) BlaY0
»

Nov prenosnik, desni zvočnik ne dela, (uveljavitev stvarne napake)

Oddelek: Pomoč in nasveti
485244 (4159) Šolar

Več podobnih tem