» »

Prvi avto

Prvi avto

1
2
3

oo7 ::

Tale dizel bi pa s tretjo tudi trgal:P
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?...

gruntfürmich ::

"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

110 konjski dizel vleče sicer čisto dobro, ampak ko se v realnosti spraviš prehitevat pri okoli 70-80, ga nekje vmes zmanjka.

Do 120 gre v tretji, druga gre tud do 80, tko da ne vem kje ga zmanjka. Res da gre marsikater bencinar do 140, ampak po regionalkah ti to nič ne pomaga.
V glavnem, 2.0 TDI 140 je kar nekaj boljši od 1.6 105, pri večini prehitevanj kar poletiš mimo, dočim lahko 1.6 zvoziš do konca v drugi pa ne bo šlo nikamor. Pa tud če primerjamo z istimi konji, ne vem če se lahko 1.8 140 primerja. 1.4 TSI 140 je pa seveda boljši.

Zdej za zimsko vožnjo je pa res 1.6 dovolj, oz. bi celo lahko rekel da idealen, večinoma ne pogrešam moči ker je itak vse ledeno po cesti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Utk ::

Ja gre, ampak kolko ima še moči pri 100 v tretji. Mislim na te dizle okoli 100 konjev. Večji dizli so seveda poglavje zase.

vorantz ::

Aston_11 je izjavil:

Blinder je izjavil:

ma dizli že malo po 4000 rpm postanejo zanič.
Kaj točno rabiš dizla gnat preko 4000?


Kaj te pa ustavlja?

Hayabusa ::

Vrtenje v obrate je ostanek neke druge miselnosti (honda vtec) ?
Vsi dizel modeli: max moč pri 3600 vrt/min;
http://www.siol.net/avtomoto/katalog/av...


Za 10 km vožnje kupovati dizla je tako smotrno kot metanje denarja v nlb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

GGGGG ::

vorantz je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Blinder je izjavil:

ma dizli že malo po 4000 rpm postanejo zanič.
Kaj točno rabiš dizla gnat preko 4000?


Kaj te pa ustavlja?


Turbina je učinkovita do določenih obratov. Nad temi obrati je njen učinek zanemarljiv ali celo negativen. Zato turbo avto voziš v območju, ki kjer je turbina najbolj učinkovita.

Pri dizlih je to običajno od cca. 2000 do 4000 obratov (+- 500). Sicer lahko zadevo vrtiš na 5000 rpm, ampak ni nobenega učinka od tega.

goldenratio ::

Če imaš 15.000€ potem ti ni problem plačati malo več za tank? hecc.... glej kupi za 1 leto avto, bencinar za 500€, da se navadiš na vožnjo potem po 1 letu pa greš kupit avto, ki boš točno vedel ZAKAJ GA RABIŠ....

kolk si pa star? oz. kolk časa imaš že izpit za avto... ker 130 močn avto je za mladega kar preveč....

GGGGG ::

Ma dejte no s temi nasveti. Zakaj bi moral mladi voznik avtomatično voziti skret od avta, ki razpade ob najmanjšem trku?

To, da je 130 konjev preveč za prvi avto je pa tudi neumnost. Če imaš v glavi poštimano, ni važno koliko je konjev, če nimaš, je tudi 50 preveč.

goldenratio ::

Zato, ker začetniku v vijolini ne kupiš robo za 10.000€, ker jo ne zna izkoristit
-zato, ker začetniku ne kupiš gorsko kolo za 1000€, ker ga ne zna uporabljat
-zato,...itd

Glej še malo osebno vprašanje.... koliko denarja zaslužiš na leto, ali imaš stanovanje, ali imaš privarčevanega 50.000€ denarja imaš svoje stanovanje...itd
Ker če je to tvoj edini denar (poleg mesečnih dohodkov) potem si neumen, če boš od 15.000€ denarja, ki ga imaš na kraj, dal 100% za avto !

Kupi za 3000€ turbo bencinarja, ostalo pa privarčuj, ne pa metat za avto, da se boš kazal, ker ljudje so res preveč obsedeni z svojimi avtomobili.
Potem pa ni denarja

GGGGG ::

S staro, poceni violino se ne ubiješ, če par not fališ. Prav tako stare violine ne voziš vsakih 14 dni k mehaniku in tako naprej.

V finančno stanje OPa se pa ne mislim spuščati. Če ima 15k za avto jih pač ima. Naj kupi najboljše, kar dobi za svoj denar, ne pa nek star, zgonjen crap s 100x previtimi kilometri.

goldenratio ::

Glej glede na to, da je to njegov prvi avto in dela ZELO MALO KILOMETROV je avto za 15.000€ bedarija razen če ima že življenje porihtano (svoje stanovanje, hišo.. na banki 50.000€ za hude čase itd) ali pa zasluži 2000€ na mesec ali več.

Če pa to sprašuje neki mulc z povprečno službo in brez porihtanega življenja, ter malo uporablja avto potem pa res ni treba iti nad 3000€, zakaj?

GGGGG ::

Še dobro, da ima tebe, da mu razložiš kako naj živi svoje življenje.

Ne kompliciraj. Za avto bi dal okoli 15k, precej jasno je kak avto želi. Če si ga lahko privošči bo pa že sam vedel, brez modrovanja in moraliziranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GGGGG ()

BorutK-73 ::

goldenratio je izjavil:

Glej glede na to, da je to njegov prvi avto in dela ZELO MALO KILOMETROV je avto za 15.000EUR bedarija razen če ima že življenje porihtano (svoje stanovanje, hišo.. na banki 50.000EUR za hude čase itd) ali pa zasluži 2000EUR na mesec ali več.

Če pa to sprašuje neki mulc z povprečno službo in brez porihtanega življenja, ter malo uporablja avto potem pa res ni treba iti nad 3000EUR, zakaj?


Če je OP drugi stavek, se strinjam. Če je ravno naredil izpit, potem naj naredi vsaj par mesecev z nekim poceni avtom da dobi vsaj občutek kako se vozi v praksi ker se zelo razlikuje od avtošole.
Vsaj jaz sem tako naredil.
Pa še nekaj, če OP misli kredit vzet za prvi avto(in se zapufat za par let), mu lahko samo rečem NE.

OP:
prvi ali drugi, tretji avto?
Koliko "n" let vozniških izkušenj?

Zgodovina sprememb…

CMpunk ::

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo...
evo konjička, nekaj čez 200KM, ni prveč za prvi avto, kar zabavna zadevica, tudi poleti ko boš moral kakšno punco na plažo pelat :DD

Blinder ::

haha. streho dol, musko do fulla, sončna očala in greš ob obali lovit punce :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GrimReaper ::

Zakaj bi moral mladi voznik avtomatično voziti skret od avta, ki razpade ob najmanjšem trku?

Mah, ne verjamem da so take razlike.
Če jest kej vem je glede varnosti povsem enako al maš nižji razred ali pa nižji srednji.
Tut sam se zdej v Astri ne počutim nič bolj varnega kot pa v Puntu, v nobenem se nebi rad zaletel pri 100km/h, pa tudi če bi bil Q7.

Res pa da nekateri avteki zgledajo res bogo, recimo Citroen AX pa kakšni mestni jajčki ala Smart, v takih se pa res nebi rad vozil. Po mestu že, ampak pri nas jih pa vidiš tudi na 90 cestah.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Utk ::

Ne kompliciraj. Za avto bi dal okoli 15k, precej jasno je kak avto želi. Če si ga lahko privošči bo pa že sam vedel, brez modrovanja in moraliziranja.

Nekomu, ki je kaj jasno, ne sprašuje teh stvari na slo-techu. Jaz že nisem niti nikoli ne bi. Sicer je pa ogromno ljudi strašno presenečenih ko že kupijo avto, pa ga je treba zavarovat, kupit gume, naredit kak servis. In spet, nekdo, ki te stroške že vse pozna, ne sprašuje o avtu na slo-techu. Niti nikjer drugje.

GGGGG ::

Med vsako generacijo so razlike v varnosti precej očitne, prav tako med razredi. Tako v aktivni kot v pasivni varnosti. Za te 3 jurje dobi človek 7 let starega Clia prejšnje generacije. Res hočeš rečt, da ni razlike med tem in med novim avtom z odličnimi ocenami na crash testih.

Drug faktor je dejanska izrabljenost avtomobila oz. posameznih delov. Avto za 3 jurje skoraj sigurno ni tehnično povsem brezhiben. Po 5 letih in 150000 prevoženih kilometrih se pač nekatere zadeve iztrošijo. Pri novem avtu imaš vsaj 3 leta garancije, lahko tudi več, če doplačaš še nekaj stotakov. To pomeni, da se 3 leta voziš brez skrbi. Če ti kaj crkne, pokličeš asistenco, vzameš nadomestni avto in počakaš, da ti popravijo tvojega.

Tretja zadeva je udobje. Če imaš na voljo 15k verjetno želiš avto, ki ti za ta denar nudi čim bolj udobno vožnjo. Zgoraj sem nalepil link do novega Cruza z vsemi gizmoti in 164 konjsko mašino. Bluetooth, 7" touchscreen, solidno ozvočenje, delno usnje, kamera za pomoč pri parkiranju, solidno pospeševanje tudi v 6. prestavi...

Ja, avti za 3 jurje te ravno tako pripeljejo na cilj, ampak človek očitno hoče več. Ni mi jasno, zakaj mu utrujate z avtomobili za 3 jurje. Še manj mi je jasno kaj imajo pri tem vozniške izkušnje. Nikoli nisem razumel zakaj bi voznik začetnik moral voziti neko podrtijo "da se navadi".

In spet, nekdo, ki te stroške že vse pozna, ne sprašuje o avtu na slo-techu. Niti nikjer drugje.


Zakaj pa ne? To je kakšna posebna zapoved?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GGGGG ()

Utk ::

Ker ne vem zakaj bi nekdo, ki ima 5% pojma o avtih spraševal druge kaj naj kupi.
Pa tudi v prvem postu že sprašuje o stroških. Kar je čisto prav, če jih ne poznaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GGGGG ::

Ker očitno zbira ideje. Če nimaš pojma o avtomobilih še ne pomeni, da si funkcionalno nepismen. Menda ja ve, da so z avtomobilom stroški.

Pa tudi, če ne ve mu ni treba predlagati 5x cenejšega avtomobila. Napišeš naj pusti 3 jurje na računu za nepredvidene stroške, ne pa naj si kupi 10 let star, zgonjen avto.

Utk ::

Zakaj pa ne. Jaz bi kupil samo novega, ali skoraj novega, ali pa staro kripo za največ 3 jurje. Vse vmes je po moje preveliko tveganje. Recimo razni passati, mazde 6 in podobno za 12 jurjev. Lahko je super, lahko je pokop. Sploh če nimaš še 12 jurjev na zalogi, ali si pa celo prvih 12 sposodil.
Če imaš srečo, je lahko tudi passat za 2-3 jurje velik, udoben, varčen in dela še kar nekaj let. Zelo malo pridobiš, če daš 10 jurjev več za njega.

gruntfürmich ::

Utk je izjavil:

Ker ne vem zakaj bi nekdo, ki ima 5% pojma o avtih spraševal druge kaj naj kupi.

a ni point da se sprašuje če ne veš vsega??? in 5% se mi zdi da je veliko neznanja. če bi imel 100% pojma o avtih bi lahko rekel da ne sprašuje drugih (pa še takrat bi lahko kakšno mnenje poslušal o obliki, atraktivnosti...).
ne pa da take bedarije o 5% spuščaš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Ja ker drugi vejo kakšen avto ti rabiš, in predvsem kater ti je všeč, to je pa najbolj pomembno, ker bolj malo avtov je kupljeno racionalno.

gruntfürmich ::

dejansko ti ni čisto nič jasno zakaj in kako poteka izmenjava mnenj. ti si pač navajen verjetno iz družine ven da se ne znate pogovarjat in se samo kregate in svoje tupite in tule na vsak način vsiljuješ svoje mnenje kot najboljše in najpametnejše.
in nič ni dlje od resnice... žal
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Ti si pa iz dolge družine psihoanalitikov al kaj?
Jaz ne tupim svojega mnenja. To se je začelo ravno zato, ker sem zagovarjal še mnenje nekoga, ki je napisal nekaj čisto drugega kot ostali.
Jaz ne rečem naj kupi novega ali starega, ali tega ali onega, ampak da imajo vse opcije svoj smisel, odloči se pa naj sam. Edino za dizla za te km nisem navdušen, ampak če ga absolutno hoče, ga naj kar kupi.
Ti pa tu nisi napisal še čisto nič koristnega. Še tisto kar si poskušal, si falil, ker si nisi prebral niti prvega posta v temi.

sennheiser ::

Ah... ste pa tut :D. Dejstvo je da te nima kaj brigat zakaj tip ne razmišla o avtu za 1000 2000€. Lahko da pa ma pob za sabo že 100k km+ na fotrovm avtu in si šele sedaj zase kupuje. Lahko ma tut miljone pa pač hoče za 15k€. Pa tut če je glih kar naredu izpit, ne pomeni da more sam zaradi tega imeti avto z manj kot 100 konji. Nima veze koliko jih je pod havbo, glavno da ni 1 bik za volanom.

Še enkrat bom predlog dal. Poglej za predelanimi avti na avtoplin. Ko potegneš črto je cenejši od dizla. Imaš pa tudi nove do 15k€ že predelane.

m0LN4r ::

10km vožnje na šiht. To je pozimi prava muka, če ni križišč pa gužve je to manj kak 10 minut.
Torej se mu zrak v avtu ne segreje na tej razdalji oz. pihal bo toplo tik preden bo prišel na šiht, kaj pa šele sedež.

Če bi jaz kupoval avto, bi gledal da me pride registracija čim manj in zavarovanje. 1.2 75KM je dovolj, vse ostalo je več kot potrebno.
Druga stvar pa je, če bi se še kdaj moral vozit pozimi zjutraj in sedet na -1°C stopinjskih sedežih,
obvezno gretje sedeža. Al serijsko al iz lidla. Al pa funkcijo, da 5 minut preden štartam od doma da se avto vklopi in mal ogreje.

Rajš dam 1L benzina več na teden, pa mam ledvice, hrbet, križ in hrbtenico na toplem.

Moj avto ma 60km, mamin 75, fotrov 115. Razlika je samo to, da več kot ma konjev bolj te vleče, da ga goniš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dadyy ::

Sam ravno tako kupujem nov avto in tudi delam manj kot 15000 km na leto. Bil sem že odločen kupit novo Mazdo3 dokler se ni sosed pripeljal z novim Toyota Aurisom hybrid.
Cena je mislim da dobrih 18000 evrčkov, kar je zame preveč, dokler me ni podučil da daje eko sklad kredit do 20000 eur na 10 let pod ugodnimi pogoji. Zdaj resno razmišljam o nakupu tega Aurisa, obrok 163 eur na 10 let, full ugodno, poraba smešno nizka.
LP Damjan

m0LN4r ::

Na 10 let? Prej boš menjal avto, kot odplačal aurisa. Testi hibrida v slovenski oddaji so pokazali, da tolko koliko je boljši hibrid v mestu, tolko je slabši na AC. V kombinirani vožnji sta pa povsem enaka v porabi.

Pri ceni benza 1.5EUR in letno 15.000km, če prišparaš 1L/100km je to 225EUR na leto oz. 1125EUR v petih letih oz. 2250EUR v desetih letih. Teh 200EUR lahko prišparaš tudi z manjšim motorjem in manj konji pri zav. in reg. Pa še cena avta je pol manj.

Polo 1.2 z 75KM (dizel) akcijska cena 12.000EUR recimo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Opel Corsa 5 vrat, 1.3 CDTI ECOTEC(R) Start/Stop, 55 kW / 75 KM (6 stopenjski menjalnik) = 13.000€
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

oo7 ::

Tud tanovi Clioti niso slabi:)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=792......

Dadyy ::

Ne trdim da je ta hybrid najboljša izbira, je pa stroškovno zelo ugodna in premisleka vredna izbira.
Mene najbolj pritegne nizek obrok kredita, ki si ga lahko privoščim, pa tudi prihranka pri gorivu bo nekaj.
Če vzamem npr. Mazdo3 na 5 let me pride kredit na moji banki skupno več kot 500 eur dražje, obrok bi pa komaj komaj zmogel.
LP Damjan

GGGGG ::

Si pomislil, da bi kupil cenejši avto?

m0LN4r ::

@Daddy
Če kupiš v štartu avto za 5000EUR manj si največ prišparal kaj je možno. Kot pa dragi avto, plus obroki, obresti itd. (Teh 5000EUR ti bo pa prav pršlo ko boš menjal avto).
Nisem ti lepo napisal:
Pri ceni benza 1.5EUR in letno 15.000km, če prišparaš 1L/100km je to 225EUR na leto oz. 1125EUR v petih letih oz. 2250EUR v desetih letih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dadyy ::

Mislim da je prihranek pri gorivu večji.
Sem si pa šel ogledat tudi cenejše in sicer ravno polota.
Velik hočejo za tako slabo opremljen avto, pa še ta model se počasi poslavlja.
LP Damjan

jazbec ::

pa kaj usi turiste te podhranjene kinderjajčke
js ti priporočam vsaj 100 konjev, optimalno jih je tam okoli 120 za začetek (pol greš na več če jih rabiš)
da se lahko vsaj spodobno pelješ, tudi ko maš v avtu 4 ljudi in pride kak klanec oz prehitevanje kamiona (da lahko to narediš hitro in varno) ;)
glede bencinar/dizel pa je od tebe odvisno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jazbec ()

Dadyy ::

To drži.
Je pa vedno ovira denar, ki ga ni in je treba vzet kredit.
LP Damjan

m0LN4r ::

Vsaj 100km? Večina avtov ko pogledam skozi okno ima manj. Kaj ti bo 120km v mestu v gužvi pri 30kmh in 50kmh, pa stanjem pred semaforji. Na AC je pa tak al tak vseeno, saj je omejitev 110 oz. 130kmh. Če pa pod 120km nemoreš prehitet kamion, je očitno al ful hiter kamion al pa sploh ni varno prehitevat. Če nisi sposoben ti tut 200km nebo nič pomagalo. Iz izkušenj vem, ko vidim razne ljudi z 120km avti 2.0 tdi, vozijo se pa kot slepi dedeki.

75km (dizel) avto, čist normalno pospešuje v klanec v tretji brzini.
Se vozim že 6 let v 60km avtu, čist normalno, bolj dinamično kot večina ljudi (Prekmurje, AC, Maribor, Posavje, Morje v bistvu vse sprobano z 4 ljudmi in polno prtlago.
S fotrovim 115k dizlom ne opazim razlike pri ISTEM stilu vožnje. Razlika v porabi je 2L/100km je pa zav. in reg. tolko več. Avto pa 2x dražji. Tak da bv.

+ 1 leto divjanja po mestu za dostavo, z 10 let stari clio z 50km (po mojem v resnici manj), Izkušnja: tudi z močnejšim avtom, nebi čisto nič profitiral na hitrosti.
Pri 10 minut vožjni boš z 2x večk konji in istem stilu vožnje profitiral mogoče 10 sekund, zato se ne splača dati par 1000EUR več

@Daddy poglej si opel corso 5-vrat - se mi zdi da je dobra alternativa
- preračunaj si razliko v porabi na leto in primerjaj z tem, če si kupiš cenejši avto, pa odštej cenejše zavarovanje in registracijo pa povej, če si dobil pozitivno al negativno cifro.

do vključno 1350 ccm 62,00 EUR
nad 1350 ccm do vključno 1800 ccm 96,00 EUR
nad 1800 ccm do vključno 2500 ccm 153,00 EUR
nad 2500 ccm do vključno 3000 ccm 282,00 EUR
nad 3000 ccm do vključno 4000 ccm 452,00 EUR
nad 4000 ccm 565,00 EUR

Pa zavarovanje !
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gruntfürmich ::

toyote hibridi???
ima tu kdo sploh razčiščen pojem kaj to HIBRID je??? očitno ne...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

m0LN4r ::

Če bi bil prodajalec bi svetoval vsaj 120km in 2.0 pa najboljšo opremo, le zakaj...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

goldenratio ::

@foofigter... zakaj več ne napišeš in se udeležiš v debati, da ti lahko bolje pomagamo? Vsaj povej koliko časa voziš, zakaj taka cena(imaš namen v naslednjih letih delati 30.000km+ itd) malo sodeluj ti bomo lahko bolje pomagali.

P.S... v resnici je @foofighter 16 letni mulec brez izpita in sanja kaj si bo "lahko" kupil čez nekaj let :).... če je drugače me popravi

gruntfürmich ::

foofighter je bot da se kaj dogaja na slo techu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

sennheiser ::

m0LN4r ti to resno? :D pol najbol da po tej logiki kupi yugo (ni za dugo).... al pa katrco trugo na 4 kolesih? Dej lepo te prosm, avto k ma 50 konjov je ali izjemno star in nevaren, ali je pa kaj hudo narobe z njem. Je res da maš redke primere avtov, ki so dokaj varni in tudi novi s tako močjo... ampak tut ti avti pridejo že 10k€. Reč karkol hočš, ampak to kr sam govoriš prihaja od nekoga, ki nima nič ali izjemno malo izkušenj z vožnjo. Sj ni fora da bi kdorkol se kazal uuuu lej mam 150 konju. Jst sm takšnega mnenja... če ma avto 1500kg prazen je dobro da ima tam 150 konjev. Za enga klijota tisti dizli 1.5 z cca 80 konjev na 800kg so idealni. Isti motor v meganu ali senicu je pa enostavno premal.

CMpunk ::

kaj pa to? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/do...
sicer malo dražje ampak bolan avto 8-)

CMpunk ::

Pithlit ::

Zdej pa rajcaš že...
Life is as complicated as we make it...

BorutK-73 ::

goldenratio je izjavil:

P.S... v resnici je @foofighter 16 letni mulec brez izpita in sanja kaj si bo "lahko" kupil čez nekaj let :).... če je drugače me popravi

that.
Jaz še samo spremljam temo in čakam odgovor op-ja.

shadeX ::

einstein :P je izjavil:

Ne bi rad previsoke porabe, zato gledam mašine do 2.0 in nekje 120-130 konjev.



Potem ne gledaš pravih mašin...


Zakaj ne? Kdo je pa pogojil večjo prostornino z večjo porabo?

Jaz iz prve roke povem. Sem imel 140KM , 2.0 TDI Audi A3 in sem imel povprečno porabo 5.6/100km. Vožnja je bila umirjena, dinamična. Moja najmanjša poraba je bila 4.8l (vozu po ravnem, AC, 30km, 6 prestava ).

Sem pa imel kakšenkrat ko sem uporabljal klimo in tudi kdaj malo bolj športno vozil tam 6.8l / 100km
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20048294 (38545) MKC00
»

Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22259005 (53664) SkIDiver
»

Pomoč pri nakupu avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509071 (7773) c00L3r

Več podobnih tem