Forum » Na cesti » Prvi avto
Prvi avto
foofighter ::
Pozdrav,
skrajni čas je že da nabavim prvi avto, bi pa rabil še kakšen komentar ali predlog:)
Stalne relacije vezane na službo, so dnevno po ~ 10 km + 2x tedensko po ~ 100 km. Kar se pa tiče privat vožnje, je pa tudi v planu mesečno nekaj daljših voženj, tako da sem si kot prvi pogoj postavil dizel + 6. prestava.
Budget je 10-15k, sem pa najprej gledal v smeri Focus, Astra, Megane, A3 mogoče tudi kakšen Citroen DS4. A ma kdo kaj izkušenj z DS modeli Citroena?
Sem pa razmišljal tudi o limuzini, oz. karavanu Passat, A4, Mazda6...
Se stroški servisov med modeli veliko razlikujejo med sabo? Ne bi rad previsoke porabe, zato gledam mašine do 2.0 in nekje 120-130 konjev. Kaj so glede stroškov še stvari na katere moram paziti?
skrajni čas je že da nabavim prvi avto, bi pa rabil še kakšen komentar ali predlog:)
Stalne relacije vezane na službo, so dnevno po ~ 10 km + 2x tedensko po ~ 100 km. Kar se pa tiče privat vožnje, je pa tudi v planu mesečno nekaj daljših voženj, tako da sem si kot prvi pogoj postavil dizel + 6. prestava.
Budget je 10-15k, sem pa najprej gledal v smeri Focus, Astra, Megane, A3 mogoče tudi kakšen Citroen DS4. A ma kdo kaj izkušenj z DS modeli Citroena?
Sem pa razmišljal tudi o limuzini, oz. karavanu Passat, A4, Mazda6...
Se stroški servisov med modeli veliko razlikujejo med sabo? Ne bi rad previsoke porabe, zato gledam mašine do 2.0 in nekje 120-130 konjev. Kaj so glede stroškov še stvari na katere moram paziti?
einstein :P ::
Ne bi rad previsoke porabe, zato gledam mašine do 2.0 in nekje 120-130 konjev.
Potem ne gledaš pravih mašin...
tako da sem si kot prvi pogoj postavil dizel + 6. prestava.
Tudi z bencinarjem s 5 ali 6 prestavami bi šlo brez težav...
Unknown_001 ::
Koliko ti je velikost samega avtomobila pomembna?
Od limuzin pa ti poropročam novega Rapida:
http://www.skoda.si/modeli/novi_rapid/r...
Dobiš spodobnega dizla za 15k EUR
Pa mogoče Toyotina Carolla (starejši modeli so baje tako dobro narejeni, da sploh crknt nočjo, kako je pa zdaj pa ne vem)
http://www.toyota.si/cars/new_cars/coro...
To je tisto, kar je čist frišno deviško nabavljeno, če pa si odprt za rabljenega starega do 2 leti, pol pa kaj boljšega, sam je pa načeloma, tako glede vzdrževanja. Bolj prestižno kot vzameš, večje cene za rezervne dele in servise lahko prišakuješ, ampak če je avto dobro narejen, da drži dolgo, se ti cene lahko lepo poravnajo, lahko pa se ti grdo maščuje, sam to je bolj za kake rabljene gare mišljeno.
Od limuzin pa ti poropročam novega Rapida:
http://www.skoda.si/modeli/novi_rapid/r...
Dobiš spodobnega dizla za 15k EUR
Pa mogoče Toyotina Carolla (starejši modeli so baje tako dobro narejeni, da sploh crknt nočjo, kako je pa zdaj pa ne vem)
http://www.toyota.si/cars/new_cars/coro...
To je tisto, kar je čist frišno deviško nabavljeno, če pa si odprt za rabljenega starega do 2 leti, pol pa kaj boljšega, sam je pa načeloma, tako glede vzdrževanja. Bolj prestižno kot vzameš, večje cene za rezervne dele in servise lahko prišakuješ, ampak če je avto dobro narejen, da drži dolgo, se ti cene lahko lepo poravnajo, lahko pa se ti grdo maščuje, sam to je bolj za kake rabljene gare mišljeno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Janac ::
Rapida mu svetuješ za 15kE? Premisli, če se Rapid lahko priemerja s DS4. Rapid je oblikovno 10 let zastarel.
Poglej si Seat Leona in pa Mazdo 3.
Poglej si Seat Leona in pa Mazdo 3.
bluefish ::
GGGGG ::
A ma kdo kaj izkušenj z DS modeli Citroena?
Imel sem ds3. ds4 in 5 sem pa samo testiral.
Kvaliteta izdelave in oprema je na višjem nivoju kot pri "normalnih" citroenih, ampak še vedno to ni Audi ali BMW. ds3 je poleg tega precej zabaven in z remapom presenetljivo hiter avto, med tem, ko večja brata žal nimata nekega karakterja.
Bottom line. Kljub temu, da sem bil z ds3 zelo zadovoljen, me druga dva nista prepričala.
Unknown_001 ::
Rapida mu svetuješ za 15kE? Premisli, če se Rapid lahko priemerja s DS4. Rapid je oblikovno 10 let zastarel.
Poglej si Seat Leona in pa Mazdo 3.
Minimalističen in preprost. Če je tebi všeč neko pacanje s krivuljami, tudi prav. Kle takoalitako izgled nima veze, ker so večinoma vsi novi avtomobili kar solidno oblikovani.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
foofighter ::
einstein :P je izjavil:
Ne bi rad previsoke porabe, zato gledam mašine do 2.0 in nekje 120-130 konjev.
Potem ne gledaš pravih mašin...
tako da sem si kot prvi pogoj postavil dizel + 6. prestava.
Tudi z bencinarjem s 5 ali 6 prestavami bi šlo brez težav...
Napisal sem, da ne bi rad previsoke porabe, ne da bi rad minimalno. Vseeno bi rad imel nekaj moči in se mi recimo zdi poraba malo čez 5 pri fotrovem Passatu 2.0 140KM čisto sprejemljiva.
6. prestavo + dizel sem postavil kot pogoj zaradi avtocest. Če hočeš imeti pri 130+ dokaj normalno porabo, mislim da je 6. prestava obvezna.
---
Mazda3 je dober predlog ja. Kako je pa z novejšimi Leoni? O Seatih nisem slišal nič vzpodbudnega od tisith, ki ga imajo.
CMpunk ::
Eh, saj ne veš a se delajo norca al ne...kupi nek nemški avto(passat,A4, Bmw 5, škoda superb) s solidno dizel mašino in ne prestarega(npr. letnik 2010), pa boš mel mir.
Map ::
Če bi jaz kupoval, bi kupil BMW serije 3 z xDriveom, po vsej verjetnosti pa kar Audija A4 1.9 TDI, to pa zato, ker imam izkušnje s to mašino in vem, da dobro dela. Olje se dolije ob tehničnem pregledu, tanka se ko je prazen, drugega pa ne rabi. Avto je bil pripeljan iz Nemčije in ima na števcu okrog 300k, realnih pa verjetno čez 500k, volan je že obrabljen do konca itd. Verjetno bo avto prej razpadel preden bo mašina zanič.
sennheiser ::
Pa si sigurn da je razlika med 5 ali pa 6 prestav? Če bo mel v 5. isto obratov kot v 6. ni nobene razlike... samo krajša razmerja so. No nisem se nekaj hudo poglabljal v to, ampak mislm da glede menjalnika ni toliko razlike. Za do 15k€ dobiš že veliko veliko a hkrati tudi nič, odvisno kaj hočeš.
Za razmislek, kaj pa na plin? Plin je skoraj za polovico cenejši, jst osebno furam ford mondeo predelan na plin. Strošek je cca 6-7€ na 100km. To je tam tam ekvivalent 5,5 porabe dizla.
Za razmislek, kaj pa na plin? Plin je skoraj za polovico cenejši, jst osebno furam ford mondeo predelan na plin. Strošek je cca 6-7€ na 100km. To je tam tam ekvivalent 5,5 porabe dizla.
zuz3k ::
foofighter je izjavil:
Pozdrav,to ne gre skupaj
Stalne relacije vezane na službo, so dnevno po ~ 10 km ...
... prvi pogoj postavil dizel + 6. prestava.
zjutraj v službo se ti bo dizel komej ogrel pri 10 km ti pa zmrzoval v v kabini
dandanes so bencinci že toliko izpopolnjeni, raje bencinca, tiste pol litra porabe
pa prišparaš pri servisih (nima turbine, dvomastnega vstrajnika, šob, itd)
lp
Life is a psychological game.
Aston_11 ::
6 prestava ni noben pameten pogoj. Tole je bolj afnanje kot kaj drugega.
Dizel se tudi segreje v parih km, ima noter grelce, ki to opravijo. Itak ni benzinar, tako švoh pri ogrevanju pa tudi ni.
Dizel se tudi segreje v parih km, ima noter grelce, ki to opravijo. Itak ni benzinar, tako švoh pri ogrevanju pa tudi ni.
Unknown_001 ::
Ma to s prestavami je čist odvisno, kolikšna so razmerja. Za ekstra varčno vožnjo so menjalniki v nekaterih avtomobilih tako štimani, da je poraba lahko idealna v celotnem območju od 10- 130 km/h Se pravi imajo 6 prestav razporejenih na krajše razlike med brzinami. Če ma peta prestava dost velko razmerje po avtocesti ne boš nič prikrajšan, le šaltal boš manj pogosto med običajno vožnjo. Za primer: Vozil sem avto A, ki si ga s 3 jo prestavo vozil med 30 in 60 in vozil sem avto B, ki si ga v 4 prestavi moral vozit okol od 45 do 70 da se motor ni matral pa naprezal. Na avtocesti, so bili pri brzini med 110 in 130 vrtljaji optimalni pri obeh. Seveda, naj omenim, da sta bila oba dizel mašina.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Ti pa lahk povem, da je 6 prestav, štimanih do 140 km/h prava telovadba za vozt. Če je bolj zafrknjena cesta, kjer moraš dost pospeševat in ustavljat (variira hitrost), imaš desno več na manjalniku kot na volanu, ker je treba kar pridno šaltat, razen če rad prestave preskakuješ, kar ni ravno fajn, ker motor matraš po nepotrebnem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
aiko ::
Za po avtocestah in hitrejših cestah je 6-a prestava zakon. Seveda pogoj je da imaš konje.
Prej mi je vedno manjkala..avto je bil na večjih obratih kot bi bilo potrebno in posledično tudi poraba.
Za po magistralkah je pa itak vseeno... Šesta pride prav le od kakih 110km/h naprej..
Prej mi je vedno manjkala..avto je bil na večjih obratih kot bi bilo potrebno in posledično tudi poraba.
Za po magistralkah je pa itak vseeno... Šesta pride prav le od kakih 110km/h naprej..
GGGGG ::
Hmm, jaz tudi s švoh dizlom čisto normalno vozim od 80 naprej v 6., s turbo bencinarjem pa brez problema od 50 naprej pospešujem brez naprezanja.
Hayabusa ::
R Clio 1.2 75KM bencinar s klimo za max 3 jurje, da se navadiš vožnje sploh.
Po par letih zamenjaš za kaj večjega.
Po par letih zamenjaš za kaj večjega.
GrimReaper ::
Ti pa lahk povem, da je 6 prestav, štimanih do 140 km/h prava telovadba za vozt.
Nisem opazil da bi bila kaka razlika. Po ovinkih je v obeh primerih neprestano treba prestavljat med drugo in tretjo.
Po ravninah izven naselja ko dosežeš 100 daš pač v šesto namesto v peto. Šesta je enako kot peta samo za varčevanje pri enakomerni hitrosti. Da pa pač manj obratov, tako da je tud poraba nekaj nižja.
Zastopim tudi zakaj hoče foofighter 2.0 dizla.
Atmosferski bencinar se res ne more primerjat. Recimo 1.6 nima nobenega navora, pod 3000 je mrtev, pa nad 5000 ne da nič več od sebe.
Pa sej dizel ima še manjše uporabno območje, tam od 2000-4000, ampak iz nizkih obratov precej bolj vleče.
1.6 je pa porazen glede porabe, sem probal dva dni vozit samo s pereščkom na gasu, recimo da največ 20-30% gasa, pa obrate sem gledal da ni šlo čez 2200 (valda v klanec mal več), pa po ravninah sem šel 80km/h, se pravi tolk varčno kolker se da. Pa je blo 6,3-6,4 v eno smer, v drugo pa 7,7-7,8, se pravi sem imel tudi dobro ponovljivost.
No danes sem ga pa vozil kot se zagre, gas pri pospeševanju vedno do 100%, ampak sem vseeno gledal da nisem šel z obrati nad 4000, razen mogoče v klanec do 5000, po ravninah sem šel zjutraj 60 (nizka vidljivost, pa en je bil pred mano), popoldne pa 100km/h, pa je blo v eno smer 6,8, v drugo pa 8,7.
Pač tolk da sem videl da se prov velik šparat bencinarja ne da, pač voziš v bližini največjega navora, ki je pri 4000rpm. Drugače itak lahko umreš od dolgčasa, že tako nikamor ne gre.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
aiko ::
Hmm, jaz tudi s švoh dizlom čisto normalno vozim od 80 naprej v 6., s turbo bencinarjem pa brez problema od 50 naprej pospešujem brez naprezanja.
sej gre, samo ni to to. To je bolj mučenje vsega kot normalna vožnja, ker ima avto premale obrate in se "napreza" pri pospeševanju.
sicer pa..hayabusa to je dal lep nasvet. Prvo nekaj da se ne zjočeš če ga kje podrsaš, udariš, ker ga skoraj sigurno boš. Čez par let pa manjaš
GGGGG ::
aiko, nima premale obrate. Sem napisal, da ni nobenega matranja. Avto lepo zvezno potegne, tudi prehiteti se da.
Sodobni turbo bencinarji imajo max. navor že okoli 2000 obratov, nekateri še precej nižje. Z dizli je pa enako, samo, da jim zmanjka v zgornjem delu.
Rabiš pač tistih 150+ konjev za tako vožnjo, ampak to imajo tako ali tako vsi 2.0 dizl in 1.4 turbo motorji v teh časih.
Sodobni turbo bencinarji imajo max. navor že okoli 2000 obratov, nekateri še precej nižje. Z dizli je pa enako, samo, da jim zmanjka v zgornjem delu.
Rabiš pač tistih 150+ konjev za tako vožnjo, ampak to imajo tako ali tako vsi 2.0 dizl in 1.4 turbo motorji v teh časih.
aiko ::
Ne bi se strinjal. Moj dizel ima 150 konjev in pri npr. 1500 obratih definitivno motor ne prede tako lepo kot pri 2500. Poleg tega..moderni dizli se zelo radi vrtijo, niso to več stari traktorji, katere se je vozilo med 1500 in 2500 obrati. to ti lahko vsam mehanik potrdi. Najbolje za motor je, da se ga uporablja v celotnem rangu obratov. To seveda ne pomeni da voziš vedno štant gas :)
CMpunk ::
Daj še 4 čuke in kupi to: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm...
Boš imel za nekaj časa.
Poraba je 10L, kar niti ni tolk. Mogoče se da predelat na plin, in prideš pol ceneje skozi, ampak glede tega nevem.
Boš imel za nekaj časa.
Poraba je 10L, kar niti ni tolk. Mogoče se da predelat na plin, in prideš pol ceneje skozi, ampak glede tega nevem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CMpunk ()
BorutK-73 ::
R Clio 1.2 75KM bencinar s klimo za max 3 jurje, da se navadiš vožnje sploh.
Po par letih zamenjaš za kaj večjega.
Točno to sem hotel napisat, pa še moj avto si dal za primer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
CMpunk ::
Samo če se k Klijičem zabiješ, ne računat dauš prežvel :D
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SLO_Matej ()
GGGGG ::
Ne bi se strinjal. Moj dizel ima 150 konjev in pri npr. 1500 obratih definitivno motor ne prede tako lepo kot pri 2500. Poleg tega..moderni dizli se zelo radi vrtijo, niso to več stari traktorji, katere se je vozilo med 1500 in 2500 obrati. to ti lahko vsam mehanik potrdi. Najbolje za motor je, da se ga uporablja v celotnem rangu obratov. To seveda ne pomeni da voziš vedno štant gas :)
Potem imaš pač neko zanič mašino. Pa ne, cca. 4500 obratov ne pomeni, da se visoko vrtijo.
aiko ::
Ne bi se strinjal. Moj dizel ima 150 konjev in pri npr. 1500 obratih definitivno motor ne prede tako lepo kot pri 2500. Poleg tega..moderni dizli se zelo radi vrtijo, niso to več stari traktorji, katere se je vozilo med 1500 in 2500 obrati. to ti lahko vsam mehanik potrdi. Najbolje za motor je, da se ga uporablja v celotnem rangu obratov. To seveda ne pomeni da voziš vedno štant gas :)
Potem imaš pač neko zanič mašino. Pa ne, cca. 4500 obratov ne pomeni, da se visoko vrtijo.
Očitno se pol vsi ki so avto videli, vključno z mehanikom motijo. Ker do sedaj so čisto vsi rekli da je motor super in dobro vleče. Poleg tega 4500 obratov pri dizlu je visoko, če se rdeče začne na 5000.
aiko ::
če se rdeče začne na 5000 je to nek super dirkalni dizel
ok, my bad..na 4600...
p.s.: ni moja slika
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
Scorpia ::
10km in dizel ne gresta skupaj, ko se bo motor glih ogrel, ga boš ti ugasnil. Niti ni zdravo za motor, izjema če si boš dal webasto. Pol pa ja. Če že imaš denar za dizel, ti priporočam bencinarja vzeti, pa ugraditi na plin. Sam sem že dal dosti avtomobilov čez in na dizla nikoli ne grem več. Doma naredimo veliko km in največ problemov smo imeli z dvema dizloma, sam motor vzdržljiv, ter turbina vse to ok. Problemi so bili drugje, kot je uztrajnik, egr ventil, lmm... se pa dnevno dela po 200-300km. Če pogledaš, kolk dražje pridejo deli, na koncu nič ne privarčuješ. To so pač, sam naše izkušnje.
Trenutno sem si nabavil plin in mi je zmaga, kot zamorjen dizel (spet kokr komu). Dizel ima prednost pri navoru in to je to, pa še to v določenem območju obratov, ki so ponavadi 1500-3500 (spet odvisno od turbine). Medtem ko pri bencinarju imaš na voljo pospeške pri vseh obratih. Tukaj pa spet odvisno od motorja, euro5 motorji so zamorjeni, prav tako novi dizli. Tko da je treba kar iskat, da najdeš primeren motor, ki bi dal vse kar rabiš. Edino če ne misliš pospeševati... pol bo vsak motor do 120-130 ok.
Glede menjalnika, 6 prestav vsekakor vzeti, al naj bo dizel/bencinar, sam sem enostavno navdušen nad takimi menjalniki. Če boš bencinarja vzel, pa 5 prestav, pa moreš paziti. Eni imajo daljše prestave, drugi pa krajše. Eden bo zamorjen pri pospeševanju, drug pa poskončen, ampak temu tudi dost višja poraba na avtocesti. Sploh ko voziš 130 pa imaš 4k obratov. Dizli imajo večinoma daljše prestave, tako da če je možno, vsekakor 6 prestav izbrati.
Trenutno sem si nabavil plin in mi je zmaga, kot zamorjen dizel (spet kokr komu). Dizel ima prednost pri navoru in to je to, pa še to v določenem območju obratov, ki so ponavadi 1500-3500 (spet odvisno od turbine). Medtem ko pri bencinarju imaš na voljo pospeške pri vseh obratih. Tukaj pa spet odvisno od motorja, euro5 motorji so zamorjeni, prav tako novi dizli. Tko da je treba kar iskat, da najdeš primeren motor, ki bi dal vse kar rabiš. Edino če ne misliš pospeševati... pol bo vsak motor do 120-130 ok.
Glede menjalnika, 6 prestav vsekakor vzeti, al naj bo dizel/bencinar, sam sem enostavno navdušen nad takimi menjalniki. Če boš bencinarja vzel, pa 5 prestav, pa moreš paziti. Eni imajo daljše prestave, drugi pa krajše. Eden bo zamorjen pri pospeševanju, drug pa poskončen, ampak temu tudi dost višja poraba na avtocesti. Sploh ko voziš 130 pa imaš 4k obratov. Dizli imajo večinoma daljše prestave, tako da če je možno, vsekakor 6 prestav izbrati.
////
kiFni ::
Po naslovu sodeč (Prvi avto), sem pomislu da nekdo išče nekaj rabljenega za kake 2-5 jurjev. Oziroma za nekaj mesečnih plač ali kaj takega. Se da dober avto dobit, če poiščeš. Tko smo včasih prvi avto kupval. Dons pa kr za 15k.
Upam da dobro kupiš.
Upam da dobro kupiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kiFni ()
aiko ::
Blinder ::
ma dizli že malo po 4000 rpm postanejo zanič. Poglej malo dyno grafe.
Imajo pa limitator obratov postavljen visoko, recimo 5000 rpm, nekateri avti že v tretji prestavi ne uspejo prit do limitatorja ker nimajo dovolj moči.
http://www.rri.se/
Imajo pa limitator obratov postavljen visoko, recimo 5000 rpm, nekateri avti že v tretji prestavi ne uspejo prit do limitatorja ker nimajo dovolj moči.
http://www.rri.se/
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
gruntfürmich ::
za 15k že dobiš nove avte. ampak boš verjetno šel z starim bmw, audi ker so pač bolj fensi. in seveda 6 prestav, čeprav te bodo morda nategnili ker ni 6-e izza normalne 5-e ampak je v 5-iz pač dano 6.
glede kilometrine pa več kot očitno rabiš dizla, ker ti bo plin, čeprav bi bil morda cenejši, premalo atraktiven in poskočen.
glede kilometrine pa več kot očitno rabiš dizla, ker ti bo plin, čeprav bi bil morda cenejši, premalo atraktiven in poskočen.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Aston_11 ::
Utk ::
glede kilometrine pa več kot očitno rabiš dizla, ker ti bo plin, čeprav bi bil morda cenejši, premalo atraktiven in poskočen.
Ja za 5 km v službo v eno smer absolutno rabi dizla s 6. prestavami. WTF? Tistih 200 km čez vikend tudi ni kaj dost, oboje skupaj je 12,000 km na leto. Plus še neke daljše vožnje, ki jih tudi ne more bit več kot za 5000 km. Sej 17-20,000 km na leto bi že bil morda dizel, ampak tistih 5 km dvakrat na dan pa absolutno ne.
Aston_11 ::
Si ni upal postaviti vprašanja v temo za bicikliranje. Še bicikl se ne izplača za 5 km in verjetno obstaja tudi kakšno pravilo, koliko daleš moraš imeti službo, da lahko postaviš tako vprašanje na forum.
matonson ::
Kaj točno rabiš dizla gnat preko 4000?
Če ne druzga, za dušo. Ja, večina jih je pa nad 4000 mrtvih. Obstaja nekaj izjem. Eden od teh motojev je nov mazdin dizel. Zavrti se čez 5000 ter ima takrat prav poseben nedizelski zvok.
Na posnetku ta zvok ni dovolj izrazit:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matonson ()
gruntfürmich ::
glede kilometrine pa več kot očitno rabiš dizla, ker ti bo plin, čeprav bi bil morda cenejši, premalo atraktiven in poskočen.
Ja za 5 km v službo v eno smer absolutno rabi dizla s 6. prestavami. WTF? Tistih 200 km čez vikend tudi ni kaj dost, oboje skupaj je 12,000 km na leto. Plus še neke daljše vožnje, ki jih tudi ne more bit več kot za 5000 km. Sej 17-20,000 km na leto bi že bil morda dizel, ampak tistih 5 km dvakrat na dan pa absolutno ne.
ja, res je. jst imam toliko km pa nisem razmišljal o dizlu (bi ga pa imel raje ker 1.6 benz nikamor ne potegne, ampak je pa dizel mičkeno dražji pri ceni in vzdrževanju).
sem mislim da avtor odpelje 25000km+ letno...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
CMpunk ::
moj dizel nad 3500 tuli: pleeease, i'm begging for mercy! vleće pa dobr tam od 2000 do 2500. je pa 1.6 hdi
aiko ::
Sej 17-20,000 km na leto bi že bil morda dizel, ampak tistih 5 km dvakrat na dan pa absolutno ne.
še pri 20.000 km letno se dizel skoraj ne splača, če nimaš lih super potratnega bencinarja. Servisi so pri dizlu dražji in da ne omenim če ti gre kaka turbina/injektorji/pumpa... si kr hitro ob jurja €, da pa ti jih vozilo "povrne" pa moraš prevozit malo morje km spet
gruntfürmich ::
ampak gre pa bolj poskočno
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Utk ::
Ja, sekundo al pa dve. Malo močnejšega bencinarja komot razvlečeš v tretji od 50 na uro do 140, pri prehitevanju ali čem podobnem, pri dizlu boš pa vsaj dvakrat prestavljal. Turbo bencinar pa da ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
SkIDiver ::
@foofighter če se boš odločil za kakšnega novejšega dizla te v njem ravno ne bo zeblo zjutraj, ker imajo po večini vgrajene dodatne grelce, da se kabina prej ogreje.
Imel boš eventuelno dve težavi pri takem režimu vožnje; mašenje EGR ventila in regeneracija filtra trdih delcev. Problem pri filtru trdih delcev je, da potrebuje motor in izpuh ogret na delavno temperaturo in vožnjo v določenem območju obratov za določen čas. Na prst recimo nekje med 3 in 10 minut. Lahko tudi več. Odvisno koliko trdih delcev je v filtru in kako so bile opravljene predhodnje regeneracije filtra kar pomeni koliko delcev je ostalo v filtru po koncu regeneracije. V času regeneracije pride tudi do večje porabe goriva. Na prst govorimo o nekje 1L/100km več pri povprečni porabi. Vseeno je dejanska poraba močno odvisna od sameag sistema, stanja filtra, časa regeneracije in števila ciklov regeneracije.
Pri mestni vožnji boš imel veliko več regeneracij kot bi jih imel pri relacijski ali AC in velikokrat regeneracija verjetno ne bo zaključena. V skrajnem primeru moraš potem hoditi na servis, da izvedejo prisilno regeneracijo ali pa greš nekam na kavo po AC.
No filtru trdih delcev se lahko izogneš, če kupiš avto, ki še ni imel vgrajenega filtra trdih delcev ali pa ga daš odstraniti. Če se da odstraniti in kakšen je strošek se prej pozanimaj pri izvajalcih tovrstnih storitev.
Imel boš eventuelno dve težavi pri takem režimu vožnje; mašenje EGR ventila in regeneracija filtra trdih delcev. Problem pri filtru trdih delcev je, da potrebuje motor in izpuh ogret na delavno temperaturo in vožnjo v določenem območju obratov za določen čas. Na prst recimo nekje med 3 in 10 minut. Lahko tudi več. Odvisno koliko trdih delcev je v filtru in kako so bile opravljene predhodnje regeneracije filtra kar pomeni koliko delcev je ostalo v filtru po koncu regeneracije. V času regeneracije pride tudi do večje porabe goriva. Na prst govorimo o nekje 1L/100km več pri povprečni porabi. Vseeno je dejanska poraba močno odvisna od sameag sistema, stanja filtra, časa regeneracije in števila ciklov regeneracije.
Pri mestni vožnji boš imel veliko več regeneracij kot bi jih imel pri relacijski ali AC in velikokrat regeneracija verjetno ne bo zaključena. V skrajnem primeru moraš potem hoditi na servis, da izvedejo prisilno regeneracijo ali pa greš nekam na kavo po AC.
No filtru trdih delcev se lahko izogneš, če kupiš avto, ki še ni imel vgrajenega filtra trdih delcev ali pa ga daš odstraniti. Če se da odstraniti in kakšen je strošek se prej pozanimaj pri izvajalcih tovrstnih storitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
oo7 ::
Jaz sem imel prej vedno bencinarja zdaj trenutno imam dizla. In za po avtocesti se mi zdi boljši dizel. Tudi, ko sem šel v Višnegorca po avtocesti v hrib z bencinarjem če sem imel pred hribom 150 kmh mu je na sredi hriba začelo pobirat brzino pri dizlu pa to vleče skos enakomerno še od 150kmh če pohodiš kar vleče brez problema. Edino na začetku pri speljevanju je len, ko pa pride enkrat na 2.000 obratov začne pa vlečt Edin problem, ki imam z dizlom je, ker ga imam zunaj in pozimi, ko je fino mrzlo rabi čas, da vžge čeprav sem menjal že vžigalne svečke. Z bencinarjem nisem imel nikoli teh problemov.
GGGGG ::
Drugač pa kul nov avto za malo denarja: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=787......
Dobiš tudi 1.4 turbo bencinarja. 140 konjev, dokaj nizka poraba, garancija...
Dobiš tudi 1.4 turbo bencinarja. 140 konjev, dokaj nizka poraba, garancija...
Utk ::
Ja, sekundo al pa dve. Malo močnejšega bencinarja komot razvlečeš v tretji od 50 na uro do 140, pri prehitevanju ali čem podobnem, pri dizlu boš pa vsaj dvakrat prestavljal.In to je hudo? Sicer se tudi pri _malo močnejšem dizlu_ to da, vendar to ni point normalne vožnje.
Pri bencinarju pri normalnem prehitevanju opraviš vse v 3. Pri dizlu za isti denar tega ne boš naredil. 110 konjski dizel vleče sicer čisto dobro, ampak ko se v realnosti spraviš prehitevat pri okoli 70-80, ga nekje vmes zmanjka. Morda bi 140-150 konjski dizel v prestavi višje res naredil vse v eni prestavi, ampak bencinarju je že manj konjev dovolj za kaj takega. Že clio 1,4 je dost močan da od 50 do 120 ne rabiš prestavljat, niti ga s tem ne mučiš.
Dizel je že v redu, ni pa odgovor na vse.
Za te km je turbo bencinar enostavno boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 50900 (41151) | MKC00 |
» | Nakup Audi A3 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62108 (56767) | SkIDiver |
» | Pomoč pri nakupu avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9849 (8551) | c00L3r |