Forum » Šola » Kaj pa zdaj?
Kaj pa zdaj?
dunno ::
Lep pozdrav.
Že nekaj časa se mi podaja vprašanje kam na faks. Trenutno sem v tretjem letniku Gimnazije. Večina sošolcev ve kam bodo sli, ali pa vsaj v kateri smeri gledajo. Če ne drugače so pa vsaj v kakem predmetu boljši kot v vseh ostalih. Moje ocene so povečini 3 pa tu pa tam 4. Edino kar bi malo izstopalo je Angleščina. A nek profesor ali pa prevajalec nebi rad bil, saj sem spoznal da je teh že tako preveč.
Razmišljal sem, da bi šel na Feri, nekaj z računalništvom v zvezi... A tu nastopi problem, da mi matematika ne lezi preveč... v prejšnjih letih sem jo imel 3 in 2, letos pa začel z 3. Zanima me če je sploh upanje, da kakršen koli faks končam, če pa se v Gimnaziji mam samo 3 pa po nekod 4...
Kakršne koli informacije so dobrodošle.
Hvala v naprej.
Že nekaj časa se mi podaja vprašanje kam na faks. Trenutno sem v tretjem letniku Gimnazije. Večina sošolcev ve kam bodo sli, ali pa vsaj v kateri smeri gledajo. Če ne drugače so pa vsaj v kakem predmetu boljši kot v vseh ostalih. Moje ocene so povečini 3 pa tu pa tam 4. Edino kar bi malo izstopalo je Angleščina. A nek profesor ali pa prevajalec nebi rad bil, saj sem spoznal da je teh že tako preveč.
Razmišljal sem, da bi šel na Feri, nekaj z računalništvom v zvezi... A tu nastopi problem, da mi matematika ne lezi preveč... v prejšnjih letih sem jo imel 3 in 2, letos pa začel z 3. Zanima me če je sploh upanje, da kakršen koli faks končam, če pa se v Gimnaziji mam samo 3 pa po nekod 4...
Kakršne koli informacije so dobrodošle.
Hvala v naprej.
urosz ::
Že v osnovi razmišljaš narobe. Namesto, da se vprašaš "kam se naj vpišem?", se vprašaj "kaj me veseli?" in potem se na podlagi tega orientiraj pri izbiri faksa.
bili_39a ::
Nič se ne omejuj na VS, ne na UNI. Končaš lahko katerikoli faks, če si res želiš, ali pa tudi nobenega, pa boš kljub temu lahko kreativno živel.
Kot je rekel Uros, poišči v sebi, kaj te veseli in se ne omejuj na ocene in upešnost v šoli. Malo drugačen prfoks bi lahko pomenil precej drugačna razmerja med dijaki.
Kot je rekel Uros, poišči v sebi, kaj te veseli in se ne omejuj na ocene in upešnost v šoli. Malo drugačen prfoks bi lahko pomenil precej drugačna razmerja med dijaki.
opeter ::
Silit se na Feri, če te to ne zanima, nima smisla ... Kaj te sploh zanima?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
dunno ::
Kaj me veseli/zanima?... hm Racunalniske igrce... ,pa vcasih tudi art ki je v njih, sam nekega talenta za umetnost nimam... programiranje igrerc, ali pa kakih drugih programov se mi zdi se kr zanimivo... sam ko vse povsod pravjo kak rabis matematike, ta mi pa ne gre najbolje... kot mali mi je blo zelo zabavno raztavlat karkoli z elektriko povezanega, stari gameboy, avti na dalinca, razne lucke... sam nekega poklica ko bi nekdo izumljal neke elektricne naprave nekak ni ce se ne motim... ce bi lahk pocel nekaj z elektriko povezanega bi blo fajn...(ne, napeljevat elektricne napeljave po stanovanjih nisem imel v mislih).
Mipe ::
Primeren nick si si izbral. Res si neodločen.
No, potem pozabi na računalništvo in raje izberi deficitirane poklice, da boš dobil dobro plačano službo, ki bo potem podpirala tvoje hobije.
Lahko pa probaš robotiko. Delaš z industrijskimi roboti, doma pa sestavljaš quadrotorje, s katerimi vohuniš za sosedovo Metko.
No, potem pozabi na računalništvo in raje izberi deficitirane poklice, da boš dobil dobro plačano službo, ki bo potem podpirala tvoje hobije.
Lahko pa probaš robotiko. Delaš z industrijskimi roboti, doma pa sestavljaš quadrotorje, s katerimi vohuniš za sosedovo Metko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
bluefish ::
jype ::
dunno> sam nekega talenta za umetnost nimam...
Nauči se. Risanje je samo stvar vaje in trme.
Nauči se. Risanje je samo stvar vaje in trme.
Mipe ::
Lahko pa probaš robotiko. Delaš z industrijskimi roboti, doma pa sestavljaš quadrotorje, s katerimi vohuniš za sosedovo Metko.Brez želje po matematiki, no go.
Stvar motivacije. Tip očigledno nima nobene, samo najti jo je treba. Nemara je to vohunjenje za sosedovo Metko.
Jakka ::
Kaj pa kakšen dvoletni program na višji šoli?
Zna bit bolj praktično naravnano, brez neke recimo da nepotrebne teorije, pa mogoče glede na nivo zahtevnosti bolj primerno. Končaš lahko v dveh letih, službe se pa tudi najdejo.
Zna bit bolj praktično naravnano, brez neke recimo da nepotrebne teorije, pa mogoče glede na nivo zahtevnosti bolj primerno. Končaš lahko v dveh letih, službe se pa tudi najdejo.
Isotropic ::
Lahko pa probaš robotiko. Delaš z industrijskimi roboti, doma pa sestavljaš quadrotorje, s katerimi vohuniš za sosedovo Metko.Brez želje po matematiki, no go.
daj ne trolaj. za industrijske robote ne rabis nic mate. fajn je, ce ves, za kaj se gre, ampak z vsš lahko bp zvozis in dobis fajn siht tut, ce ti mata ne gre.
Smurf ::
sam nekega poklica ko bi nekdo izumljal neke elektricne naprave nekak ni ce se ne motim... ce bi lahk pocel nekaj z elektriko povezanega bi blo fajn...(ne, napeljevat elektricne napeljave po stanovanjih nisem imel v mislih).
Sluzb kjer razvijas vezja/naprave je ogromno, sam spet se bos moral se prebiti cez nekaj matematike.
theBill ::
Srednješolska matematika je stvar vaje in razumevanja, ne pa neke naravne nadarjenosti, pa sproti je treba delat, ker se snov nadgrajuje - tako da je problem predvsem v lenobi. To ni kot zgodovina, kjer komot spustiš eno poglavje in se učiš naslednjega.
bluefish ::
daj ne trolaj. za industrijske robote ne rabis nic mate. fajn je, ce ves, za kaj se gre, ampak z vsš lahko bp zvozis in dobis fajn siht tut, ce ti mata ne gre.Za upravljanje res ne, ampak do tam pa je nekaj matematike. Pa vprašanje, če se splača iti čez z minimumom.
Ampak OK, neke nadarjenosti za to ne rabiš, vse je v kilometrini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
dunno ::
Srednješolska matematika je stvar vaje in razumevanja, ne pa neke naravne nadarjenosti, pa sproti je treba delat, ker se snov nadgrajuje - tako da je problem predvsem v lenobi. To ni kot zgodovina, kjer komot spustiš eno poglavje in se učiš naslednjega.
Res je, da pr matematiki nisem nikoli preveč vadil, ampak srednjesolska mat me ne skrbi, skrbi me na mat na faksu, se da tudi tam nardit brez da si nekak nadarjen, pa samo z golim ucenjem/vajo/delom?... nocem prit na faks pa spoznat, da sm seu v napacno smer pa da nebom naredo ker pac stvari nea dovolj hitro razumem...
Smurf ::
Seveda se da nauciti, predvsem bo odvisno od tvoje volje.
Zato pa izberi nekaj kar te bo veselilo.
Zato pa izberi nekaj kar te bo veselilo.
bluesman ::
Takih kot si ti sem srečal kar nekaj na zadnjem obisku v Sloveniji. Njegov problem ni v tem, da nekaj ne zna dovolj (ker se vse da naučiti). Njegov problem je, ker očitno ni nikoli rabil vztrajati v življenju do konca/cilja. Malo me veseli, ampak. Bi to, ampak.. Mogoče bi ono pa mi ni všeč to.
Torej ti bi nekaj za kar se ni treba potruditi. Tu ti nihče ne bo znal pomagati. Nekaj v zvezi z elektriko ... To nič ne pove. Razumem, da po osnovni šoli otroci ne vedo kaj bi, razen določenih izjem, ki izbirajo iz bolj romantičnega vidika. Ampak po srednji šoli ne vedet kaj bi rad počel v življenju.... Fail vseh vpletenih v izobraževanje.
Igrat igrice ni isto kot izdelovat igrice. Isto kot skuhat nekaj tu pa tam ni enako kot biti kuhar, kjer delaš petek in svetek in si konstantno pod pritiskom.
Če ne veš kaj bi rad delal, je še najboljša rešitev, da pogledaš kaj najbolj rabijo in greš študirat tisto. Najslabše kar lahko narediš je, da vpišeš neko družboslovno splošno smer ala ekonomijo in čakaš da pride nekaj kar te veseli. Dobil boš diplomo s katero boš dober samo na borzi. Če že greš študirat družboslovje ali pa ekonomijo, te mora prekleto dobro veselit, da boš vsaj eden najboljših v generaciji.
Če bi te računalništvo resnično veselilo, bi matematike pregural (pač investiraš v inštrukcije, skupinsko učenje ... )
Torej ti bi nekaj za kar se ni treba potruditi. Tu ti nihče ne bo znal pomagati. Nekaj v zvezi z elektriko ... To nič ne pove. Razumem, da po osnovni šoli otroci ne vedo kaj bi, razen določenih izjem, ki izbirajo iz bolj romantičnega vidika. Ampak po srednji šoli ne vedet kaj bi rad počel v življenju.... Fail vseh vpletenih v izobraževanje.
Igrat igrice ni isto kot izdelovat igrice. Isto kot skuhat nekaj tu pa tam ni enako kot biti kuhar, kjer delaš petek in svetek in si konstantno pod pritiskom.
Če ne veš kaj bi rad delal, je še najboljša rešitev, da pogledaš kaj najbolj rabijo in greš študirat tisto. Najslabše kar lahko narediš je, da vpišeš neko družboslovno splošno smer ala ekonomijo in čakaš da pride nekaj kar te veseli. Dobil boš diplomo s katero boš dober samo na borzi. Če že greš študirat družboslovje ali pa ekonomijo, te mora prekleto dobro veselit, da boš vsaj eden najboljših v generaciji.
Če bi te računalništvo resnično veselilo, bi matematike pregural (pač investiraš v inštrukcije, skupinsko učenje ... )
dunno ::
Pozdravljeni, je že nekaj časa odkar sem zastavil tole vprašanje, pa bi rad dal malo nasvetov za kakeršnega koli dijaka, ki je morda sedaj pri isti odločitvi.
Ampak najprej o tem kaj se je zgodilo po tem ko sem končal gimnazijo.
Kljub mojim strahom matematike sem se odločil za študij računalništva R-IT (UN) in ga tudi dokončal ter se zaposlil kot razvijalec. Če je kogarkoli strah tega zaradi matematike naj prebere tole:
1. Le dva težka predmeta matematike sta na računalništvo, prav tako pa sta oba zelo zelo drugačna kot je matematika v srednji, namreč v srednji se učiš piflanja postopkov torej se dejansko učiš algoritme za reševanje problemov... ne učiš se pa tistega 'zakaj' je nek postopek tak kot je. No na faksu je malce drugače, veliko več je tega 'zakaj' je nekaj tak kot je in veliko bolj abstraktno je vse skup, kar je meni osebno bilo znatno bolj zanimivo in zaradi tega tudi ekstra ur za učenje ni bilo težko dat skozi.
2. Dejansko je pri delu programiranja redkokdaj potrebno globoko znanje matematike, res je da pomaga pri kakih specifičnih primerih, ampak danes je v industriji toliko povpraševanja po navadnih programerjih, ki bodo čisto preprosto kodo pisali, da tudi če se potrudiš le za 6 pri matematiki ni problem kar se tiče zaposlitve.
Rad bi pa odgovoril tudi na nekaj od vaših postov:
Šele ko sem začel hodit na računalništvo sem spoznal, da se v resnici nisem zavedal kaj je računalništvo. Imel pa sem srečo, da je programiranje v meni vzbudilo strast. Kar se tiče tega 'kaj me veseli' verjamem, da je ogromno dijakov, ki kot jaz, tega preprosto ne vedo... ali pa imajo stvari, ki jih veselijo, pa preprosto niso plačane. Zato mislim, da naj vsak v prvi vrsti najde področje oz. delo, za katerega misli da ga lahko trajnostno opravlja brez da pristane na cesti. Če se pa res ne najde nič kar bi človeka veselilo, pa naj gre študirat to kar mu bo prineslo največ dobička, če se ugotovi da to ni zanj (kot je to ugotovil en moj kolega na faksu) se še zmeraj lahko prepiše in sledi drugim sanjam.
To se je izkazalo za 100% res, še posebej ta del z 'ne omejuj na ocene in upešnost v šoli. Malo drugačen prfoks bi lahko pomenil precej drugačna razmerja med dijaki.' Namreč predmeti, ki so me najbolj skrbeli so se izkalazi za najbolj zanimive, prav zaradi profesorjev. In se tudi učit ni bil problem.
to je res, ampak vajo in trmo je lažje držat, če ti določeno delo veseli oz. ti je zanimivo
Tole se je izkazalo za 100% res, lahko bi komot delal na kakih robotih, malce matematike bi bilo potrebne, samo nič težkega
Treba priznat da je to tut res, na srečo je pri matematiki na faksu nekako predvidevano, da razen osnovne matematike študenti ne znajo kaj dosti več, oz so potrebna znanja obnovljena v prvi nekaj mesecih.
Kar se tiče vztrajnosti, je res da se v srednji nisem rabil posebno trudit za sprejemljive ocene, na faksu je bilo potrebnega nekaj več dela. Ampak to ne pomeni, da se nisem vztrajnosti naučil na drugih področjih življenja. Mislim pa, da je čisto logično zakaj nisem vedel v srednji kaj bi rad počel. Dejansko nam ni bilo veliko stvari predstavljenih. Ja imeli smo dneve odprtih vrat in ja, prišli so feri predstavljat, ampak niso predstavljali kaj programer dejansko počne, le svoje fancy roboteke so prišli pokazat, pa buzzworde tistega časa metat. Zaj ko gledam nazaj mislim, da bi morali vsaj dva ali tri mesece na koncu srednje posvetit temu, da so predstavljeni razni poklici, in da pridejo dejansko ljudje ki opravljajo te poklice povedat kak je, ne pa da pridejo akademiki razlagat o tem. Ker ti velikokrat sploh ne delajo v industriji, poleg tega pa predstavljajo zelo romantizirano verzijo poklica. Se pa popolnoma strinjam z tem, da je brezveze it študirat neko družboslovno smer in je bolje it študirat nekaj kar vsaj prinaša denar.
No to je bil moj skoraj deset letni update, pa en lep pozdrav vsem.
PS:
Pa en zelo velik hvala vsem, ki ste rekli, da se bo matematiko dalo naučit, ker ste mi dali malce potrebne samozavesti.
Ampak najprej o tem kaj se je zgodilo po tem ko sem končal gimnazijo.
Kljub mojim strahom matematike sem se odločil za študij računalništva R-IT (UN) in ga tudi dokončal ter se zaposlil kot razvijalec. Če je kogarkoli strah tega zaradi matematike naj prebere tole:
1. Le dva težka predmeta matematike sta na računalništvo, prav tako pa sta oba zelo zelo drugačna kot je matematika v srednji, namreč v srednji se učiš piflanja postopkov torej se dejansko učiš algoritme za reševanje problemov... ne učiš se pa tistega 'zakaj' je nek postopek tak kot je. No na faksu je malce drugače, veliko več je tega 'zakaj' je nekaj tak kot je in veliko bolj abstraktno je vse skup, kar je meni osebno bilo znatno bolj zanimivo in zaradi tega tudi ekstra ur za učenje ni bilo težko dat skozi.
2. Dejansko je pri delu programiranja redkokdaj potrebno globoko znanje matematike, res je da pomaga pri kakih specifičnih primerih, ampak danes je v industriji toliko povpraševanja po navadnih programerjih, ki bodo čisto preprosto kodo pisali, da tudi če se potrudiš le za 6 pri matematiki ni problem kar se tiče zaposlitve.
Rad bi pa odgovoril tudi na nekaj od vaših postov:
Že v osnovi razmišljaš narobe. Namesto, da se vprašaš "kam se naj vpišem?", se vprašaj "kaj me veseli?" in potem se na podlagi tega orientiraj pri izbiri faksa.
Šele ko sem začel hodit na računalništvo sem spoznal, da se v resnici nisem zavedal kaj je računalništvo. Imel pa sem srečo, da je programiranje v meni vzbudilo strast. Kar se tiče tega 'kaj me veseli' verjamem, da je ogromno dijakov, ki kot jaz, tega preprosto ne vedo... ali pa imajo stvari, ki jih veselijo, pa preprosto niso plačane. Zato mislim, da naj vsak v prvi vrsti najde področje oz. delo, za katerega misli da ga lahko trajnostno opravlja brez da pristane na cesti. Če se pa res ne najde nič kar bi človeka veselilo, pa naj gre študirat to kar mu bo prineslo največ dobička, če se ugotovi da to ni zanj (kot je to ugotovil en moj kolega na faksu) se še zmeraj lahko prepiše in sledi drugim sanjam.
Nič se ne omejuj na VS, ne na UNI. Končaš lahko katerikoli faks, če si res želiš, ali pa tudi nobenega, pa boš kljub temu lahko kreativno živel.
Kot je rekel Uros, poišči v sebi, kaj te veseli in se ne omejuj na ocene in upešnost v šoli. Malo drugačen prfoks bi lahko pomenil precej drugačna razmerja med dijaki.
To se je izkazalo za 100% res, še posebej ta del z 'ne omejuj na ocene in upešnost v šoli. Malo drugačen prfoks bi lahko pomenil precej drugačna razmerja med dijaki.' Namreč predmeti, ki so me najbolj skrbeli so se izkalazi za najbolj zanimive, prav zaradi profesorjev. In se tudi učit ni bil problem.
dunno> sam nekega talenta za umetnost nimam...
Nauči se. Risanje je samo stvar vaje in trme.
to je res, ampak vajo in trmo je lažje držat, če ti določeno delo veseli oz. ti je zanimivo
Lahko pa probaš robotiko. Delaš z industrijskimi roboti, doma pa sestavljaš quadrotorje, s katerimi vohuniš za sosedovo Metko.Brez želje po matematiki, no go.
daj ne trolaj. za industrijske robote ne rabis nic mate. fajn je, ce ves, za kaj se gre, ampak z vsš lahko bp zvozis in dobis fajn siht tut, ce ti mata ne gre.
Tole se je izkazalo za 100% res, lahko bi komot delal na kakih robotih, malce matematike bi bilo potrebne, samo nič težkega
Srednješolska matematika je stvar vaje in razumevanja, ne pa neke naravne nadarjenosti, pa sproti je treba delat, ker se snov nadgrajuje - tako da je problem predvsem v lenobi. To ni kot zgodovina, kjer komot spustiš eno poglavje in se učiš naslednjega.
Treba priznat da je to tut res, na srečo je pri matematiki na faksu nekako predvidevano, da razen osnovne matematike študenti ne znajo kaj dosti več, oz so potrebna znanja obnovljena v prvi nekaj mesecih.
Takih kot si ti sem srečal kar nekaj na zadnjem obisku v Sloveniji. Njegov problem ni v tem, da nekaj ne zna dovolj (ker se vse da naučiti). Njegov problem je, ker očitno ni nikoli rabil vztrajati v življenju do konca/cilja. Malo me veseli, ampak. Bi to, ampak.. Mogoče bi ono pa mi ni všeč to.
Torej ti bi nekaj za kar se ni treba potruditi. Tu ti nihče ne bo znal pomagati. Nekaj v zvezi z elektriko ... To nič ne pove. Razumem, da po osnovni šoli otroci ne vedo kaj bi, razen določenih izjem, ki izbirajo iz bolj romantičnega vidika. Ampak po srednji šoli ne vedet kaj bi rad počel v življenju.... Fail vseh vpletenih v izobraževanje.
Igrat igrice ni isto kot izdelovat igrice. Isto kot skuhat nekaj tu pa tam ni enako kot biti kuhar, kjer delaš petek in svetek in si konstantno pod pritiskom.
Če ne veš kaj bi rad delal, je še najboljša rešitev, da pogledaš kaj najbolj rabijo in greš študirat tisto. Najslabše kar lahko narediš je, da vpišeš neko družboslovno splošno smer ala ekonomijo in čakaš da pride nekaj kar te veseli. Dobil boš diplomo s katero boš dober samo na borzi. Če že greš študirat družboslovje ali pa ekonomijo, te mora prekleto dobro veselit, da boš vsaj eden najboljših v generaciji.
Če bi te računalništvo resnično veselilo, bi matematike pregural (pač investiraš v inštrukcije, skupinsko učenje ... )
Kar se tiče vztrajnosti, je res da se v srednji nisem rabil posebno trudit za sprejemljive ocene, na faksu je bilo potrebnega nekaj več dela. Ampak to ne pomeni, da se nisem vztrajnosti naučil na drugih področjih življenja. Mislim pa, da je čisto logično zakaj nisem vedel v srednji kaj bi rad počel. Dejansko nam ni bilo veliko stvari predstavljenih. Ja imeli smo dneve odprtih vrat in ja, prišli so feri predstavljat, ampak niso predstavljali kaj programer dejansko počne, le svoje fancy roboteke so prišli pokazat, pa buzzworde tistega časa metat. Zaj ko gledam nazaj mislim, da bi morali vsaj dva ali tri mesece na koncu srednje posvetit temu, da so predstavljeni razni poklici, in da pridejo dejansko ljudje ki opravljajo te poklice povedat kak je, ne pa da pridejo akademiki razlagat o tem. Ker ti velikokrat sploh ne delajo v industriji, poleg tega pa predstavljajo zelo romantizirano verzijo poklica. Se pa popolnoma strinjam z tem, da je brezveze it študirat neko družboslovno smer in je bolje it študirat nekaj kar vsaj prinaša denar.
No to je bil moj skoraj deset letni update, pa en lep pozdrav vsem.
PS:
Pa en zelo velik hvala vsem, ki ste rekli, da se bo matematiko dalo naučit, ker ste mi dali malce potrebne samozavesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dunno ()
MIHAc27 ::
Upam, da nisi šele sedaj po 9. letih faxa končal :P
Jaz priznam... na FERI sem bil samo na informativcu, mi je zmanjkala točka za vpis... in sem šel potem raje delat. Pa mi tudi ni žal.
Se pa povsem strinjam, da včasih otroci niti konec srednje ne vedo, kaj bi počeli. Informativci so itak namenjeni novačenju. Konec osnovne bi morali 1 mesec otroci hodit po raznih poklicih, in v živo videti, kako in kaj se dela. Pa potem se vpisovati na srednje.
Jaz priznam... na FERI sem bil samo na informativcu, mi je zmanjkala točka za vpis... in sem šel potem raje delat. Pa mi tudi ni žal.
Se pa povsem strinjam, da včasih otroci niti konec srednje ne vedo, kaj bi počeli. Informativci so itak namenjeni novačenju. Konec osnovne bi morali 1 mesec otroci hodit po raznih poklicih, in v živo videti, kako in kaj se dela. Pa potem se vpisovati na srednje.
dunno ::
Upam, da nisi šele sedaj po 9. letih faxa končal :P
Jaz priznam... na FERI sem bil samo na informativcu, mi je zmanjkala točka za vpis... in sem šel potem raje delat. Pa mi tudi ni žal.
Se pa povsem strinjam, da včasih otroci niti konec srednje ne vedo, kaj bi počeli. Informativci so itak namenjeni novačenju. Konec osnovne bi morali 1 mesec otroci hodit po raznih poklicih, in v živo videti, kako in kaj se dela. Pa potem se vpisovati na srednje.
Hehe nič skrbet, nisem rabo 9 let xD, thread sem objavil na začetku tretjega letnika, faks pa sem končal v štirih letih (kdor pa ne bi enga leta absolventa izkoristil :p), sedaj pa že 3 leta delam kot razvijalec.
se pa strinjam, da bi morali otroci it malo pogledat kaj ke razni poklici počnejo v živo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Študent naj bo ali Kako in kam na fakulteto!!! (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Šola | 361866 (24058) | nejc_nejc |
» | Študij na fakulteti za elektrotehnikoOddelek: Šola | 7525 (3922) | Siddh |
» | FRI vs FE (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 25571 (20362) | Invictus |
» | KAM na faks? (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 15708 (12934) | sandmat |
» | FE ali FRIOddelek: Šola | 7823 (7029) | i386 |