Forum » Na cesti » Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h
PrimozR ::
preprosto zato ker ste strojniki, se učite o strojih. se pričakuje da jih obožujete tako kot mi obožujemo računalnike in jih šraufate iz čistega užitka.
vas naučijo skonstruirat nek stroj in tebe nič ne rajca da bi nekaj takšnega poiskal in razstavil?
te učijo o motornem olju in tebe ne zrajca da bi zlil motorno olje v motor in ga po nekaj 1000 km zlil ven da bi videl kako se motor obrablja v realnosti, da vidiš če v knjigah prav piše? te ne zanima kak vpliv ima na motor olje z večjo ali nižjo viskoznostjo? kdaj lepše vžge, kdaj ga več pokuri itd?
ja, res imaš veselje do strojev :D
Me. Sam mam slabe izkušnje iz otroštva, ko sem razstavil vse igrače, nazaj skupaj sestavil pa bolj malo, starci so me posledično močno bremzali nazaj in imam zdaj malce rezerve, ker vem, koliko bi stalo, če bi zafural kosilnico. Pa načeloma si pogledam koncept delovanja, ki mi precej hitro postane jasen, brez da bi podiral. In potreba je potešena.
Ne, nimam želje po 1000 km izlivati olje, ker je to en nepotreben strošek. Pa po 1000 km se nekaj veliko ne bo videlo, po 10k km se bo pa že. Postalo bo črno, ker v olje pridejo saje in druga nesnaga iz avta. Nič posebnega torej. Pa spremenijo se mazalne lastnosti.
Vem da je bilo sarkastično, ampak ja, imam veselje do strojev oz. tehničnih stvari. Do motorjev in menjalnikov morda malo manj, ampak obstajajo še bolj neljube tematike. Trenutno se moje zanimanje vrti predvsem okrog podvozij, njihovih geometrij in lastnosti dušenja amortizerjev ter kako to vpliva na dinamiko avtomobila.
Engineer_ ::
Engineer_: lej, že dejstvo da ti motor pije olje ti govori, da delaš nekaj močno narobe. Predvidevam, da če bi hodil na strojni faks, bi tudi doumel, kaj to je.
vsak motor pije olje. razlike je samo v količini spitega olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
PrimozR ::
Engineer_ ::
Vem da je bilo sarkastično, ampak ja, imam veselje do strojev oz. tehničnih stvari. Do motorjev in menjalnikov morda malo manj, ampak obstajajo še bolj neljube tematike. Trenutno se moje zanimanje vrti predvsem okrog podvozij, njihovih geometrij in lastnosti dušenja amortizerjev ter kako to vpliva na dinamiko avtomobila.
epsko, to mi je zelo všeč. pohvale vredno!
upam samo da boš s tem znanjem kaj pametnega naredil. ustvaril podjetje ki bo delal boljše vzmetenje ali kaj takšnega.
da se bo na avto vstavljalo akrapovičeve izpuhe in tvoje vzmetenje... :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
PrimozR ::
Nah, spizdil iz države če bo šlo. Sicer po pravici povedano se trenutno zanimam bolj za bicikle, za avtomobile se moraš res priključiti veliki fabrki, da lahko pogruntaš kaj pametnega. Pri biciklih lahko celo še spacaš kaj skupaj tudi sam.
pegasus ::
Nekajkrat sem med dvema servisoma (15kkm)preveril nivo olja in nisem opazil spremembe, pol me je pa to nehalo zanimati. Vsekakor nisem v 15letih, odkar vozim, nikoli dolival olja v motor. V servo volan, tja pa ;)vsak motor pije olje. razlike je samo v količini spitega olja.
Ne morem verjeti, ampak ja, tole drži :D
Engineer_ ::
te bo jype vesel ko se bo udobneje peljal skozi ljubljano in žugal avtomobilistom.
škoda, sem upal da te bom jaz vesel ko se bom vozil čez slovenske kolovoze...khm..avtoceste.
škoda, sem upal da te bom jaz vesel ko se bom vozil čez slovenske kolovoze...khm..avtoceste.
PrimozR ::
pa šraufanje vlaka. klime. ma lej, lahko tudi mikserja v kuhinji. biločesa, kar bi pač rad ustvarjal. Morda bi šel v železarno pogledat kako poteka vlivanje kovin v real life. pač če imaš veselje do nečesa ga imaš. če ga nimaš pa jebiga.
razen če se hodi na strojno samo zato da se pač hjodi na strojno in človek nima nekega cilja kaj bi dejansko rad počel s tem znanjem.
(ki je imho izjemno zanimivo!!!!)
Več ali manj 'sedel v pisarni' in konsturiral zadeve, razvijal. Sem na smeri mehanike in sem elo tako daleč, da bi bil najbolj zadovoljen s postavljanjem koncepta, s tehnikalijami naj se ukvarjajo drugi (recimo pri vzmetenju, geometrija oz. točke vpetja naj bodo takšne, oblika in način izdelava vzmetnih rok naj bo delo nekoga drugega).
hojnikb ::
Nah, spizdil iz države če bo šlo. Sicer po pravici povedano se trenutno zanimam bolj za bicikle, za avtomobile se moraš res priključiti veliki fabrki, da lahko pogruntaš kaj pametnega. Pri biciklih lahko celo še spacaš kaj skupaj tudi sam.
jype incoming
no lepo slišat, da nekdo dejansko nekaj počne, ne pa da hodi na fax za tist kos papirja.
Respect.
#brezpodpisa
Engineer_ ::
Nekajkrat sem med dvema servisoma (15kkm)preveril nivo olja in nisem opazil spremembe, pol me je pa to nehalo zanimati. Vsekakor nisem v 15letih, odkar vozim, nikoli dolival olja v motor. V servo volan, tja pa ;)vsak motor pije olje. razlike je samo v količini spitega olja.
Ne morem verjeti, ampak ja, tole drži :D
ravno servo volan nesme nikoli izgubiti olja. v 200.000 km nisem niti kapljice dolil v servo.
pač odvisno od avta. nekateri kurijo, drugi ne.
Engineer_ ::
to je bilo mišljeno tza motorno olje.
če njegov servo volan izgublja olje pa je to smrtno nevarno. avto nevozen. zato se je ubil glavni igralec hitrih in predrznih. mu je steklo baje olje servo volana ven in je volan postal pretrd..
če njegov servo volan izgublja olje pa je to smrtno nevarno. avto nevozen. zato se je ubil glavni igralec hitrih in predrznih. mu je steklo baje olje servo volana ven in je volan postal pretrd..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
PrimozR ::
Nah, spizdil iz države če bo šlo. Sicer po pravici povedano se trenutno zanimam bolj za bicikle, za avtomobile se moraš res priključiti veliki fabrki, da lahko pogruntaš kaj pametnega. Pri biciklih lahko celo še spacaš kaj skupaj tudi sam.
jype incoming
no lepo slišat, da nekdo dejansko nekaj počne, ne pa da hodi na fax za tist kos papirja.
Respect.
Ja, incoming, da pove, da gugalnice niso bicikli. Kjer mu lahko v kontra povem, da pod 14 cm hoda spredi-zadi ni bicikel ;) In-before-jype! :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Engineer_ ::
psšt. te bo napizdu da onesnažuješ. vmeti je treba proizvesti, zato so potrebne tovarne kar onesnažuje okolje.
hojnikb ::
to je bilo mišljeno tza motorno olje.
če njegov servo volan izgublja olje pa je to smrtno nevarno. avto nevozen. zato se je ubil glavni igralec hitrih in predrznih. mu je steklo baje olje servo volana ven in je volan postal pretrd..
wat ?
#brezpodpisa
Engineer_ ::
servo volan ne sme izgubljat olja. to je neprodušno zaprto okolje.
no, če je električen pa je ta debata sploh malce smešna :D samo kalsičen servo volan na olje olja ne sme izgubljat tako pogosto da bi ga moral kar dolivat. Če ga doliješ enkrat na 100.000 km je že veliko.
motorno olje na drugi strani pa se kuri med procesom izgorevanja goriva
no, če je električen pa je ta debata sploh malce smešna :D samo kalsičen servo volan na olje olja ne sme izgubljat tako pogosto da bi ga moral kar dolivat. Če ga doliješ enkrat na 100.000 km je že veliko.
motorno olje na drugi strani pa se kuri med procesom izgorevanja goriva
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
hojnikb ::
tudi če servo odpove, boš še vedno lahko ovinkaril... sicer je nekaj silno narbe z dizajnom avta ali pa zadeva ne gre več ot 60km/h (ali kaj je že ta meja, kjer je lahk hydraulic only sistem)
#brezpodpisa
Engineer_ ::
odvisno od avta.
ford focus rs ima tako brutalno čuden diferencial da ko pritisneš na gas postane volan neobvladljivo trd recimo. ga ne premakneš. če torej ravno sredi pospeševanje v ovinek odpove servo...si malce najebal.
ford focus rs ima tako brutalno čuden diferencial da ko pritisneš na gas postane volan neobvladljivo trd recimo. ga ne premakneš. če torej ravno sredi pospeševanje v ovinek odpove servo...si malce najebal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
hojnikb ::
no če maš 300km+ na sprednjih kolesih pa ni čudno..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Jupito ::
Eidna dobra stvar, ki bo kadarkoli prišla iz te teme, je ideja, da bil lahko ugasnili server.
In ko se evrokrati že vsak dan poželjivo spogledujejo z neživljenjsko zakonodajo, bi lahko ustvarili še kaj takega, da bi dostop do interneta omejili na x ur dnevno ali zapovedali imet dečvo, fanta ali karkoli že ti fino paše, sicer nimaš dostopa sploh! Fajn za ozračje (tudi intelektualno).
In ko se evrokrati že vsak dan poželjivo spogledujejo z neživljenjsko zakonodajo, bi lahko ustvarili še kaj takega, da bi dostop do interneta omejili na x ur dnevno ali zapovedali imet dečvo, fanta ali karkoli že ti fino paše, sicer nimaš dostopa sploh! Fajn za ozračje (tudi intelektualno).
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
PrimozR ::
odvisno od avta.
ford focus rs ima tako brutalno čuden diferencial da ko pritisneš na gas postane volan neobvladljivo trd recimo. ga ne premakneš. če torej ravno sredi pospeševanje v ovinek odpove servo...si malce najebal.
Ne trd, potegne ti ga vstran. Pa to ni problem diffa, to je problem različno dolgih polgredi. Posledično se ti ena bolj zvije kot druga in pride do nekolikšne razlike v silah na posameznih kolesih. To pa ročica, ki jo imaš med stično podlago in osjo obračanja kolesa med zavijanjem. To je tudi skrivnost revoknuckle na RS-u (problem ima ST), saj to ročico načeloma spravijo čimbližje nuli (os premaknejo v kolo). Kak Audi npr. ima vzdolžno nameščen motor, menjalnik in diferencial na sredi, polgredi sta enako dolgi in ta efekt je bistveno manjši.
tony1 ::
Zeh. Pa smo spet tam... nekje leta 1930.Tehnologija iz tistega časa je močno prisotna npr. pri generalni aviaciji. Tam te, ko štartaš hladen motor, malodane tepejo, če mu dodaš preveč plina in ga zavrtiš nad predpisane obrate, dokler se olje ne ogreje na predpisano temperaturo. Tam je namreč vsak kos motorja dražji kot karkoli v avtu, tako da so se ljudje navadili prekleto dobro pazit na to, kako delajo z motorji ;)
Od tu imam tudi navado, da vkolikor so temperature pod lediščem, pustim avto idlat nekaj minut, toliko da se kazalec temperature olja zgane, preden se odpeljem.
Pustimo sedaj letalsko mehaniko. Za to početje v civilnem avtomobilu ni nobenega razloga.
pipi, strojnik ki ne zna popravit svojega avta. Veš kako nekaj dela in nimaš pojma kako bi to spravil ven iz avta oziroma bilokaterega drugega stroja. Pa to je isto kot če računalničar ne bi znal menjat rama v sistemu...
V enem dnevu si v več temah napisal več kozlarij, kot sem jih pa prej prebral na S-T cel teden - and that's sayin somethin!
Kako pa lahko ti fu*aš ženo, če pa nisi ginekolog?!
Menjava gradicij olj zaradi letnih časov je pri civilnih avtomobilih in civilni uporabi popolnoma nepotrebna reč, ki je ne predpisujejo nobena tovarniška navodila niti tega noben servis ne počne že desetletja.
Kaj počneš ti s tvojim avtom me ne briga kaj dosti (morebitnemu kupcu sicer le povej zgodbico o polnem gasu z mrzlim motorjem in nizkih obratih ), se pa moram vmešati ko poskušaš druge učiti takšne wacko ideje.
Tako ravnanje je tako popolnoma nepotrebno in me spomni na ameriške menjave motornega olja vsakih 3500 milj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
PrimozR ::
Hja, 3500 milj je slabih 6000 km, to je pa malomaj pol modernega servisnega intervala za bencinarja. Dodaj f00 olja izpred 50 let in morda ta fama niti ni tako napačna. Problem je, da ta fama ponekod vztraja še danes.
Engineer_ ::
Tako ravnanje je tako popolnoma nepotrebno in me spomni na ameriške menjave motornega olja vsakih 3500 milj...
kar je nujno treba početi če se ne uporablja sintetičnih olj. sintetične pač menjaš na 15.000 km. Pri nas so polsintetična ali sintetična že povsem standardna.
Menjava gradicij olj zaradi letnih časov je pri civilnih avtomobilih in civilni uporabi popolnoma nepotrebna reč, ki je ne predpisujejo nobena tovarniška navodila niti tega noben servis ne počne že desetletja.
predpisuje se uporaba olja glede na zunanje okolje, vendar se vsem jebe zato. zato pa se vsi izogibajo nakupu rabljenih avtov ki imajo več kot 100.000 km saj so pač zgonjeni, uničeni. ob pravilni skrbi pa bi vsak avto dosegel minimalno 300.000 brez najmanjšega napora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
ahac ::
Polovica vseh ljudi je vozila 100 ali še manj.
mi ni jasno kje vi vozite ampak vedno ko sem na avtocesti me 80% ljudi prehiteva če vozim 130 kmh.
Zato se mi pa zdi, da je bolj prijetno vozit v državah, kjer je omejitev 100km/h in kjer si nihče ne upa divjat (ZDA, Kanada, itd.) Promet pač lepo teče s to hitrostjo, prehitevanja je dost manj, itd... na koncu mogoče porabiš malo več časa, ampak je pa bolj umirjena vožnja.
Seveda, ker se tam vsi držijo potem omejitev?
Nima veze. Tud če furajo čez omejitev je to še vedno manjša hitrost kot omejitev pri nas, tisti počasni pa niso veliko počasnejši kot počasni pri nas. Torej je razlika med počasnimi in hitrimi nasplošno še vedno dost manjša in promet teče bolj enotno in je manj prehitevanja, manj bremzanja, itd... zato mene tam (kljub dost večjim razdaljam) nič ne moti nižja omejitev.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Glugy ::
Naj uvedejo blokado pri 130 km/h da se vsaj tistih norcev znebimo k bi zarad svojih užitkov divjanja spravili vse v nevarnost.
this.
Prav smešn mi je, ko se želim po AC peljat po omejitvah (torej ~130km/h) in mam praktično vedno nekoga za riti. No še dober da obstaja granny lane...
enaka situacija v mestu. Si največji kriminalec, če se peljaš ~50km/h, takšna kot je omejitev..
Jaz se vseen vedno peljem po omejitvah pa tud če se mi mudi. Enostavno mi je to prišlo v kri pa še slabe vesti nimam pol. Če je pa kdo nestrpn bo pa tko al tko nestrpn in ni moja krivda da hoče nekdo zarad parih sekund prej k bi bil doma tečnart drugim. Če se bo zabil vame bo pa itak on drago plaču svojo neciviliziranost. Ne vem kaj je fora da ne pelješ po omejitvah ampak dobr. Pol so pa vedno drugi krivi ane. Je preveč policajev, policaji so na mestih kjer zberejo največ denarja, radarji so tam kjer ne bi smel bit ipd bedarije. Mislim da s tem k stopiš na cesto prevzameš neko odgovornost. Ne moreš sam na sebe gledat no. Morš bit uvedeven pa nardit tist kar je prav in ne sam tist kar je najlaži. A je res tok težko mal potrpet, spremljat okol sebe, vozt po pravilih pa met dost varnostne razdalje no? Nevem za ostale ampak moje življenje pa avto ki ga vozim nista vredna škode ki bi jo povzročila moja nestrpnost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24336 (19769) | solatko |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21239 (18116) | fikus_ |
» | Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30778 (26029) | roCkY |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22090 (20246) | WarpedGone |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18216 (16588) | Aston_11 |