Forum » Igre » Dragon Age: Inquisition
Dragon Age: Inquisition
Izi ::
Tukaj na PC Gamerju v opisu demo igre, ki so jo (pod nadzorom) lahko prosto igrali 30 minut je nekaj zanimivih reči.
Znano je, da bodo naše odločitve vplivale na svet ampak nisem vedel da tako temeljito.
Na primer neka naša odločitev bo povzročila, da se bo preko neprehodnega prepada zgradil nov most, ki nam bo omogočil prehod na drugače nedostopno ozemlje. Do tukaj vse lepo in prav, zanimiva je druga odločitev.
Druga odločitev bo povzročila, da se bo izsušilo veliko jezero, ki bo na izsušenem dnu razkrilo vhod v skrivnostno starodavno podzemno jamo, ki bo verjetno polna dragocenih stvari in izkušenj za našega junaka, hkrati pa bo taista odločitev seveda povzročila, da bo celotna ribiška vasica, ki je živela od ribolova v tem jezeru, žalostno propadla, lačni in obubožani prebivalci pa bodo postali napadalni. Tako izgubimo trgovski center, zraven pa si nakopljemo nove sovražnike. Ali so zakladi tiste starodavne jame vredni take žrtve?
Znano je, da bodo naše odločitve vplivale na svet ampak nisem vedel da tako temeljito.
Na primer neka naša odločitev bo povzročila, da se bo preko neprehodnega prepada zgradil nov most, ki nam bo omogočil prehod na drugače nedostopno ozemlje. Do tukaj vse lepo in prav, zanimiva je druga odločitev.
Druga odločitev bo povzročila, da se bo izsušilo veliko jezero, ki bo na izsušenem dnu razkrilo vhod v skrivnostno starodavno podzemno jamo, ki bo verjetno polna dragocenih stvari in izkušenj za našega junaka, hkrati pa bo taista odločitev seveda povzročila, da bo celotna ribiška vasica, ki je živela od ribolova v tem jezeru, žalostno propadla, lačni in obubožani prebivalci pa bodo postali napadalni. Tako izgubimo trgovski center, zraven pa si nakopljemo nove sovražnike. Ali so zakladi tiste starodavne jame vredni take žrtve?
oo7 ::
Tukaj na PC Gamerju v opisu demo igre, ki so jo (pod nadzorom) lahko prosto igrali 30 minut je nekaj zanimivih reči.
Znano je, da bodo naše odločitve vplivale na svet ampak nisem vedel da tako temeljito.
Na primer neka naša odločitev bo povzročila, da se bo preko neprehodnega prepada zgradil nov most, ki nam bo omogočil prehod na drugače nedostopno ozemlje. Do tukaj vse lepo in prav, zanimiva je druga odločitev.
Druga odločitev bo povzročila, da se bo izsušilo veliko jezero, ki bo na izsušenem dnu razkrilo vhod v skrivnostno starodavno podzemno jamo, ki bo verjetno polna dragocenih stvari in izkušenj za našega junaka, hkrati pa bo taista odločitev seveda povzročila, da bo celotna ribiška vasica, ki je živela od ribolova v tem jezeru, žalostno propadla, lačni in obubožani prebivalci pa bodo postali napadalni. Tako izgubimo trgovski center, zraven pa si nakopljemo nove sovražnike. Ali so zakladi tiste starodavne jame vredni take žrtve?
To se boš moral pa sam odločit ali je vredno ali ne
Izi ::
Še en dealy. Po prvi prestavitvi za celo leto so sedaj prestavili še za dober mesec.
Novi datum je: 18. november 2014
Novi datum je: 18. november 2014
Izi ::
V Septembrskem PC Gamerju (digitalna verzija) je objavljenih nekaj zanimivih zadev glede igre.
Gameplay:
- Red Lyrium is an anti-magic substance... an opposite force to normal (blue) Lyrium.
- Tactics are in (automated AI settings as described by the writer) and apparently you can set how much mana a mage companion can keep in reserve and at which HP threshold would a companion use a heath potion.. so looks like more grained control over tactics.
- After clearing parts of an area you can set up camps in that area, they give you access to scouts and you gain power, the resource you spend on operations.
- Certain parts of a map can be locked until you clear other ones.
- You can mark certain areas as operation points on the map so that you can deal with them when you return to your base of operations, Skyhold.
- You manage your operations through the war table in Skyhold, and by doing so you get resources like gold and loot or agents, some of the operations are tied to the main plot like an operation involving the chantry in Val Royeux.
- Some operations are resolved instantly and some require you to pick an advisor (Cullen, Leliana or Josephine) to resolve them, they're unavailable while conducting the operation.
- There's a new resources besides power (which you spend on operations) which is called influence.
- Influence gives you inquisition perks, those are divided into four types: Forces, Secrets, Connections and "Inquisition".
- The first three perks are tied to the advisors. A Forces perk might increase your potion capacity by four; a Secrets perk might increase the XP you earn from picking up codex entries; one Connections perk grants better merchant offers on rare items.
- Skyhold changes as a reflection of which perks you favour (doesn't elaborate more on how) though it won't be related to decorations since you do that manually from a menu. You can change everything from the windows, throne, banner, and heraldry to the drapes.
- Dragon fights are all scripted and they have their own personalities.
- Dragons have a main health bar and a health bar for each limb, you can't deal massive amounts of damage to it without dealing with its limbs first.
Companions:
- You can skip recruiting most of your companions and you can kick them off the inquisition at almost any time.
- Vivienne: “She’s ambitious, in a nutshell. She is probably the one that stood to lose the most from the chaos that’s been sweeping. The mage circle is falling apart."
- Solas: “Solas is knowledgeable, logical, He refuses to believe in bad and good... which makes him absolutely fascinating as a character.”
- Dorian: “Dorian, he’s fun. A lot of fun. He’s gregarious, outgoing, likeable and he’s from the nation that everyone thinks are bad guys.”
- Sera: “She’s kinda nuts and is probably best defined by her contempt for all the bigwigs... she wants someone to think about the people being attacked.”
- Varric: “Varric is pretty much Varric. He’s dealing with the fact that he’s now alongside the lady that stabbed a book on his groin,”
- Cole: “Cole... Cole is different. He sees everything differently. He’s not like us. That’s pretty much Cole.” AKA the Ghost of the White Spire.
- Cassandra: “Brash, impulsive, anger management issues... but she’s incredibly dedicated and does whatever it takes to set the world right.”
- Iron Bull: “Iron Bull is humorous, dismissive, a natural charismatic leader, but he’s struggling with being a fish out of water.”
- Blackwall: “He’s dedicated, almost a mentor figure, but he’s also a man alone, he’s been on the road a very long time and that wears someone down.”
Story:
- “Big levels obviously can’t narrate themselves; that’s impossible. The scope of that is too big. They need to give the player opportunities to tell their own stories and ultimately that’s what comes from exploring this open-world gameplay.” -- Mark Darrah
- There's an operation to gain the friendship of Orzammar.
- You'll pass judgement on NPCs who come through Skyhold a la Awakening. He mentions the son of a barbarian leader you killed coming to the castle gates and chocking a dead goat against the walls which is some kind of ritualistic insult for killing his kin. You can decide whether to give him and his followers weapons and exile them, put him in stockade or a third choice.
- Judgment sequences as a way of getting players to reflect further on their decisions.
- Mark Darrah on the ending and the ability to continue playing afterwards: " you need to leave the world in a relatively unstable state but bring enough resolution so that the story has a satisfying conclusion.”
Areas:
- The Dales Highlands: Apparently a mysterious blizzard has hit the area and it seems to be the work of the Red Templars.
- The Ferelden Bogs: An undead swamp.
- The Exalted Plains: A grassland with myriad of abandoned forts.
- The Still Ruins: A crumbling temples with demons and Venatori Cultists.
- Skyhold: Your castle and base of operations, the writer compares it to the Normandy in ME albeit much bigger. Inside There is a tavern, stables, a courtyard, a kitchen, and a dungeon (you can imprison people there) and the war table.
Miscellaneous:
- There's a mention of the word "Sarhnia", apparently people who live in the Dales, maybe a Dalish clan.
Gameplay:
- Red Lyrium is an anti-magic substance... an opposite force to normal (blue) Lyrium.
- Tactics are in (automated AI settings as described by the writer) and apparently you can set how much mana a mage companion can keep in reserve and at which HP threshold would a companion use a heath potion.. so looks like more grained control over tactics.
- After clearing parts of an area you can set up camps in that area, they give you access to scouts and you gain power, the resource you spend on operations.
- Certain parts of a map can be locked until you clear other ones.
- You can mark certain areas as operation points on the map so that you can deal with them when you return to your base of operations, Skyhold.
- You manage your operations through the war table in Skyhold, and by doing so you get resources like gold and loot or agents, some of the operations are tied to the main plot like an operation involving the chantry in Val Royeux.
- Some operations are resolved instantly and some require you to pick an advisor (Cullen, Leliana or Josephine) to resolve them, they're unavailable while conducting the operation.
- There's a new resources besides power (which you spend on operations) which is called influence.
- Influence gives you inquisition perks, those are divided into four types: Forces, Secrets, Connections and "Inquisition".
- The first three perks are tied to the advisors. A Forces perk might increase your potion capacity by four; a Secrets perk might increase the XP you earn from picking up codex entries; one Connections perk grants better merchant offers on rare items.
- Skyhold changes as a reflection of which perks you favour (doesn't elaborate more on how) though it won't be related to decorations since you do that manually from a menu. You can change everything from the windows, throne, banner, and heraldry to the drapes.
- Dragon fights are all scripted and they have their own personalities.
- Dragons have a main health bar and a health bar for each limb, you can't deal massive amounts of damage to it without dealing with its limbs first.
Companions:
- You can skip recruiting most of your companions and you can kick them off the inquisition at almost any time.
- Vivienne: “She’s ambitious, in a nutshell. She is probably the one that stood to lose the most from the chaos that’s been sweeping. The mage circle is falling apart."
- Solas: “Solas is knowledgeable, logical, He refuses to believe in bad and good... which makes him absolutely fascinating as a character.”
- Dorian: “Dorian, he’s fun. A lot of fun. He’s gregarious, outgoing, likeable and he’s from the nation that everyone thinks are bad guys.”
- Sera: “She’s kinda nuts and is probably best defined by her contempt for all the bigwigs... she wants someone to think about the people being attacked.”
- Varric: “Varric is pretty much Varric. He’s dealing with the fact that he’s now alongside the lady that stabbed a book on his groin,”
- Cole: “Cole... Cole is different. He sees everything differently. He’s not like us. That’s pretty much Cole.” AKA the Ghost of the White Spire.
- Cassandra: “Brash, impulsive, anger management issues... but she’s incredibly dedicated and does whatever it takes to set the world right.”
- Iron Bull: “Iron Bull is humorous, dismissive, a natural charismatic leader, but he’s struggling with being a fish out of water.”
- Blackwall: “He’s dedicated, almost a mentor figure, but he’s also a man alone, he’s been on the road a very long time and that wears someone down.”
Story:
- “Big levels obviously can’t narrate themselves; that’s impossible. The scope of that is too big. They need to give the player opportunities to tell their own stories and ultimately that’s what comes from exploring this open-world gameplay.” -- Mark Darrah
- There's an operation to gain the friendship of Orzammar.
- You'll pass judgement on NPCs who come through Skyhold a la Awakening. He mentions the son of a barbarian leader you killed coming to the castle gates and chocking a dead goat against the walls which is some kind of ritualistic insult for killing his kin. You can decide whether to give him and his followers weapons and exile them, put him in stockade or a third choice.
- Judgment sequences as a way of getting players to reflect further on their decisions.
- Mark Darrah on the ending and the ability to continue playing afterwards: " you need to leave the world in a relatively unstable state but bring enough resolution so that the story has a satisfying conclusion.”
Areas:
- The Dales Highlands: Apparently a mysterious blizzard has hit the area and it seems to be the work of the Red Templars.
- The Ferelden Bogs: An undead swamp.
- The Exalted Plains: A grassland with myriad of abandoned forts.
- The Still Ruins: A crumbling temples with demons and Venatori Cultists.
- Skyhold: Your castle and base of operations, the writer compares it to the Normandy in ME albeit much bigger. Inside There is a tavern, stables, a courtyard, a kitchen, and a dungeon (you can imprison people there) and the war table.
Miscellaneous:
- There's a mention of the word "Sarhnia", apparently people who live in the Dales, maybe a Dalish clan.
Izi ::
Na Twitterju, kjer potekajo pogovori igralcev z izdelovalci je opaziti nekaj zanimivih pogovorov.
- Naš inkvizitor ne bo znal plavati.
Ni pa znano ali to pomeni samo da ne boš mogel odplavati na odprto morje ali pa nas bo pri vsakem potočku ustavila nevidna ovira.
- V zadnjih video predstavitvah so nekateri opazili, da lokostrelci nimajo nikjer tul za puščice.
Izdelovalci so odgovorili, da so zadevo že par tednov nazaj popravili in lokostrelci imajo sedaj polno lokostrelsko opremo.
- Znano je, da bo možno igranje igre naprej tudi ko boš že končal glavno zgodbo. Ker je open world igra je zgodba pravzaprav samo majhen del kar bo igra ponujala. Ker pa vemo, da večina igralcev preneha igrati ko se konča zgodba so izdelovalci potrdili, da bo možno prav vse kar igra ponuja postoriti že preden končaš z zgodbo.
- Naši spremljevalci so precej pomemben del Dragon age igre, saj naokoli vodimo skupino. Vprašanje je bilo koliko bo možno spreminjati in oblikovati naše spremljevalce skozi igro.
Fizično jih ne bomo mogli nič spreminjati, ker je vsak spremljevalec fiksen s svojo zgodbo. Kar pomeni nič ročnega dodajanja točk, bomo pa lahko spreminjali njihovo opremo in orožje.
Spet pa ni jasno ali bomo lahko na njih navesili prav vsako opremo, kot je bilo to v 1. delu, ali pa bo za njih na voljo posebna zelo omejena oprema kot je bilo to v 2. delu.
- Naš inkvizitor ne bo znal plavati.
Ni pa znano ali to pomeni samo da ne boš mogel odplavati na odprto morje ali pa nas bo pri vsakem potočku ustavila nevidna ovira.
- V zadnjih video predstavitvah so nekateri opazili, da lokostrelci nimajo nikjer tul za puščice.
Izdelovalci so odgovorili, da so zadevo že par tednov nazaj popravili in lokostrelci imajo sedaj polno lokostrelsko opremo.
- Znano je, da bo možno igranje igre naprej tudi ko boš že končal glavno zgodbo. Ker je open world igra je zgodba pravzaprav samo majhen del kar bo igra ponujala. Ker pa vemo, da večina igralcev preneha igrati ko se konča zgodba so izdelovalci potrdili, da bo možno prav vse kar igra ponuja postoriti že preden končaš z zgodbo.
- Naši spremljevalci so precej pomemben del Dragon age igre, saj naokoli vodimo skupino. Vprašanje je bilo koliko bo možno spreminjati in oblikovati naše spremljevalce skozi igro.
Fizično jih ne bomo mogli nič spreminjati, ker je vsak spremljevalec fiksen s svojo zgodbo. Kar pomeni nič ročnega dodajanja točk, bomo pa lahko spreminjali njihovo opremo in orožje.
Spet pa ni jasno ali bomo lahko na njih navesili prav vsako opremo, kot je bilo to v 1. delu, ali pa bo za njih na voljo posebna zelo omejena oprema kot je bilo to v 2. delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
BALAST ::
Bioware ne bo skoparil. Želim jim samo še uspešno piljenje same igre za PC, da skupaj ne izpade površna konzolaška predelava kot je DA2!!!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Izi ::
Razkrili so več novih podatkov o rasah in poklicih. Sedaj lahko že vnaprej izberemo našega junaka.
Najprej moramo izbrati eno izmed štirih ras:
Dwarves (palčki) so majhni, čokati in celo življenje preživijo pod zemljo. Samo izgnane iz podzemlja se da videti na površju in ti so ponavadi trgovci ali pa tihotapci.
Palčki ne morejo postati Čarovniki, ker nimajo prav nobene povezave z magijo. Imajo pa 25% bonus na zaščito proti magiji (Magic Defense).
Elves (vilinci) so zatirano ljudstvo skozi celotno zgodovino, poznani po svojih velikih in zašiljenih ušesih. Večina jih živi v najrevnejših predelih človeških mest. Nekaj pa kot nomadi in ti so znani pod imenom Dalish.
Vilinci dobijo 25% bonus zaščito proti daljinskim poškodbam (Ranged Defense).
Qunari so rogati velikani, ki zvesto sledijo svoji veri imenovani Qun. Izobčenci, ki so zavrgli svojo vero so znani kot Tal-Vashoth. Ti se ponavadi udinjajo kot najemniški vojaki.
Qunariji dobijo bonus v obliki +50 življenjskih točk (Health).
Humans (ljudje) so najštevilčnejši in kot skupina so najmočnejša rasa v pokrajini Thedas. Politično so zelo razdeljeni in nagnjeni k povzročanju konfliktov.
Ljudje dobijo eno bonus točko, ki jo lahko dodajo kamorkoli k svojim spretnostim (ability point).
Izbrani rasi potem dodelimo en poklic izmed treh:
Mage (čarovnik) postanejo samo redki izbranci (palčki odpadejo), ki so se zmožni povezati z magično energijo, hkrati pa se upreti prišepetavanju Demonov. Ko svoje mentalne sposobnosti usmerijo v boj postanejo zastrašujoči bojevniki.
Ognjeni dež, Ledeni zid in možnost zdravljenja soborcev je samo nekaj izmed njihovih osnovnih zmožnosti. Zelo radi ne samo oslabijo sovražnike, ampak jih naredijo močno ranljive na fizične napade, da jih njihovi soborci potem lahko premagajo (naokoli vodimo skupino).
Rogue (lopov) je oborožen z lokom, noži in številnimi umazanimi triki. Njihov napad je usmerjen na enega posameznega sovražnika, ki mu sistematično povzročajo hude poškodbe. Ponavadi uporabljajo mešanico skrivanja in hitrega premikanja, da dosežejo pozicijo, ki jim bo v prednost. Tu je mišljen umik stran od bojišča, da z varne razdalje kot sniperisti streljajo na sovrage ali pa da se priplazijo za hrbet nič hudega slutečemu sovražnemu čarovniku. Smrtonosni in iznajdljivi lopovi lahko hitro prevesijo tehtnico zmage na svojo stran v strateškem napadu.
Warrior (bojevnik) je odporen bojevnik na blizu. Je ključen v prvi vrsti vsake skupine. Nase prevzamejo večino sovražnikovih napadov in s tem omogočijo ostali skupini, da izvede svoje smrtonosne daljinske napade. Nekateri bojevniki se branijo s ščiti, medtem ko drugi raje delajo več škode in ves čas mahajo s svojimi meči.
Najprej moramo izbrati eno izmed štirih ras:
Dwarves (palčki) so majhni, čokati in celo življenje preživijo pod zemljo. Samo izgnane iz podzemlja se da videti na površju in ti so ponavadi trgovci ali pa tihotapci.
Palčki ne morejo postati Čarovniki, ker nimajo prav nobene povezave z magijo. Imajo pa 25% bonus na zaščito proti magiji (Magic Defense).
Elves (vilinci) so zatirano ljudstvo skozi celotno zgodovino, poznani po svojih velikih in zašiljenih ušesih. Večina jih živi v najrevnejših predelih človeških mest. Nekaj pa kot nomadi in ti so znani pod imenom Dalish.
Vilinci dobijo 25% bonus zaščito proti daljinskim poškodbam (Ranged Defense).
Qunari so rogati velikani, ki zvesto sledijo svoji veri imenovani Qun. Izobčenci, ki so zavrgli svojo vero so znani kot Tal-Vashoth. Ti se ponavadi udinjajo kot najemniški vojaki.
Qunariji dobijo bonus v obliki +50 življenjskih točk (Health).
Humans (ljudje) so najštevilčnejši in kot skupina so najmočnejša rasa v pokrajini Thedas. Politično so zelo razdeljeni in nagnjeni k povzročanju konfliktov.
Ljudje dobijo eno bonus točko, ki jo lahko dodajo kamorkoli k svojim spretnostim (ability point).
Izbrani rasi potem dodelimo en poklic izmed treh:
Mage (čarovnik) postanejo samo redki izbranci (palčki odpadejo), ki so se zmožni povezati z magično energijo, hkrati pa se upreti prišepetavanju Demonov. Ko svoje mentalne sposobnosti usmerijo v boj postanejo zastrašujoči bojevniki.
Ognjeni dež, Ledeni zid in možnost zdravljenja soborcev je samo nekaj izmed njihovih osnovnih zmožnosti. Zelo radi ne samo oslabijo sovražnike, ampak jih naredijo močno ranljive na fizične napade, da jih njihovi soborci potem lahko premagajo (naokoli vodimo skupino).
Rogue (lopov) je oborožen z lokom, noži in številnimi umazanimi triki. Njihov napad je usmerjen na enega posameznega sovražnika, ki mu sistematično povzročajo hude poškodbe. Ponavadi uporabljajo mešanico skrivanja in hitrega premikanja, da dosežejo pozicijo, ki jim bo v prednost. Tu je mišljen umik stran od bojišča, da z varne razdalje kot sniperisti streljajo na sovrage ali pa da se priplazijo za hrbet nič hudega slutečemu sovražnemu čarovniku. Smrtonosni in iznajdljivi lopovi lahko hitro prevesijo tehtnico zmage na svojo stran v strateškem napadu.
Warrior (bojevnik) je odporen bojevnik na blizu. Je ključen v prvi vrsti vsake skupine. Nase prevzamejo večino sovražnikovih napadov in s tem omogočijo ostali skupini, da izvede svoje smrtonosne daljinske napade. Nekateri bojevniki se branijo s ščiti, medtem ko drugi raje delajo več škode in ves čas mahajo s svojimi meči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Izgleda, da bo DAI imel podoben multiplayer kot Mass Effect 3:
multiplayer-faq
multiplayer-faq
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Zmajc ::
Upam da tokrat multiplayer ne bojo naredili obvezen za to da dosežeš najboljši konec kot so to naredili v ME3
ahac ::
Pravijo:
Verjetno so ugotovil, da je bilo tisto v ME3 orenk butasto. :)
Will playing MP be required to get the full-game experience?
No.
Is MP going to affect my endings in SP?
No. Absolutely not.
Verjetno so ugotovil, da je bilo tisto v ME3 orenk butasto. :)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Mavrik ::
Mikrotranzakcije v stilu F2P iger so potrjene : http://www.forbes.com/sites/erikkain/20...
The truth is rarely pure and never simple.
ahac ::
Tisto kar je imel Mass Effect 3 ni bilo "v stilu F2P iger".
Zakaj članek ne govori o tem, če je Bioware sam rekel, da bo zelo podobno?
Seveda... če primerjajo z mobilnim F2P Dungeon Keeperjem (ki ga je naredil čisto drug del EAja) dobijo več klikov...
Ah, ja... gaming "journalism".
Zakaj članek ne govori o tem, če je Bioware sam rekel, da bo zelo podobno?
Seveda... če primerjajo z mobilnim F2P Dungeon Keeperjem (ki ga je naredil čisto drug del EAja) dobijo več klikov...
Ah, ja... gaming "journalism".
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Dragon Age saga je med drugim precej znana po romantičnih odnosih med našim junakom oziroma junakinjo in NPC-ji.
Še posebej veliko besa (in po drugi strani navdušenja mavričnih) je požela igra, ker je kar pol NPC-jev homoseksualnih
Zato, da lahko tudi normalni uživamo v zgodbi je seveda nujen spoiler o spolnih usmeritvah NPC-jev, da se že naprej ve katerih NPC-jev se je treba paziti in se najbolje niti ne zaplesti v pogovor z njimi, da potem ne bo kdo sredi igre besno odinštaliral vse skupaj.
SPOILER o spolnih usmeritvah NPC-jev
- Cassandra (Human, ženska) se zanima za vse moške ne glede na raso.
- Blackwall (Human, moški) se zanima za vse ženske ne glede na raso.
- Josephine (Human, ženska) se zanima tako za moške kot za ženske in to vseh ras.
- Iron Bull (Qunari, moški) se zanima tako za ženske kot za moške in to vseh ras.
- Sera (Elf, ženska) se zanima samo za ženske ne glede na raso.
- Dorian (Human, moški) se zanima samo za moške ne glede na raso
- Cullen (Human, moški) je navdušen samo nad Elf in Human ženskami.
- Solas (Elf, moški) je kot kaže edini normalen v celi igri in ga zanimajo samo Elf ženske.
Ostali NPC-ji kot na primer Varric, Vivienne, Cole in Leliana pa to pot niso romantično razpoloženi.
Še posebej veliko besa (in po drugi strani navdušenja mavričnih) je požela igra, ker je kar pol NPC-jev homoseksualnih
Zato, da lahko tudi normalni uživamo v zgodbi je seveda nujen spoiler o spolnih usmeritvah NPC-jev, da se že naprej ve katerih NPC-jev se je treba paziti in se najbolje niti ne zaplesti v pogovor z njimi, da potem ne bo kdo sredi igre besno odinštaliral vse skupaj.
SPOILER o spolnih usmeritvah NPC-jev
- Cassandra (Human, ženska) se zanima za vse moške ne glede na raso.
- Blackwall (Human, moški) se zanima za vse ženske ne glede na raso.
- Josephine (Human, ženska) se zanima tako za moške kot za ženske in to vseh ras.
- Iron Bull (Qunari, moški) se zanima tako za ženske kot za moške in to vseh ras.
- Sera (Elf, ženska) se zanima samo za ženske ne glede na raso.
- Dorian (Human, moški) se zanima samo za moške ne glede na raso
- Cullen (Human, moški) je navdušen samo nad Elf in Human ženskami.
- Solas (Elf, moški) je kot kaže edini normalen v celi igri in ga zanimajo samo Elf ženske.
Ostali NPC-ji kot na primer Varric, Vivienne, Cole in Leliana pa to pot niso romantično razpoloženi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
def0r ::
Hmm microtransaction v spilu ki ga kupis full price? Zgleda bom imel kupljen samo Dragon Age ultimate in ignoriral druge :)
ahac ::
je kot kaže edini normalen
Kaj hočeš s tem povedat? Da je edino normalno to, da so ti všeč samo elfinje?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Bergyb ::
oo7 ::
Dragon Age saga je med drugim precej znana po romantičnih odnosih med našim junakom oziroma junakinjo in NPC-ji.
Še posebej veliko besa (in po drugi strani navdušenja mavričnih) je požela igra, ker je kar pol NPC-jev homoseksualnih
Zato, da lahko tudi normalni uživamo v zgodbi je seveda nujen spoiler o spolnih usmeritvah NPC-jev, da se že naprej ve katerih NPC-jev se je treba paziti in se najbolje niti ne zaplesti v pogovor z njimi, da potem ne bo kdo sredi igre besno odinštaliral vse skupaj.
SPOILER o spolnih usmeritvah NPC-jev
- Cassandra (Human, ženska) se zanima za vse moške ne glede na raso.
- Blackwall (Human, moški) se zanima za vse ženske ne glede na raso.
- Josephine (Human, ženska) se zanima tako za moške kot za ženske in to vseh ras.
- Iron Bull (Qunari, moški) se zanima tako za ženske kot za moške in to vseh ras.
- Sera (Elf, ženska) se zanima samo za ženske ne glede na raso.
- Dorian (Human, moški) se zanima samo za moške ne glede na raso
- Cullen (Human, moški) je navdušen samo nad Elf in Human ženskami.
- Solas (Elf, moški) je kot kaže edini normalen v celi igri in ga zanimajo samo Elf ženske.
Ostali NPC-ji kot na primer Varric, Vivienne, Cole in Leliana pa to pot niso romantično razpoloženi.
Evo jih še v slikah
Izi ::
Dragon Age: Inquisition - PC Gameplay - Max Settings
Ja, in bedak na PCju igra z igralnim ploščkom
Treba je omeniti, da se vmesnik igre spreminja glede na uporabljeni kontroler in ne na platformo. S ploščkom je vse veliko in grdo, ne glede ali je na konzoli ali na PC, ker je namenjeno igranju daleč stran od ekrana.
S tipkovnico in miško naj bi bilo vse lepše in manjše ampak na žalost vsi dosedanji posnetki uporabljajo igralni plošček. Tako da pravzaprav nihče ne ve kako točno naj bi igra izgledala na PC-ju s tipkovnico in miško.
Gornji posnetek igranja je kar zanimiv, ampak za moj okus je vse preveč barvito in bliskajoče, boj pa deluje hudo arkadno in prav nič taktično.
Sem upal, da bo tole bolj pravi RPG tipa Risen, pa vse bolj vidim, da je tole precej Diablo sekljačina. Bliskanja in barv je ravno toliko kot pri Diablo 3, bojevanje pa tudi zgleda precej podobno hitro samo malo bližje in nižje je postavljena kamera.
Tukaj je še en zanimiv in najnovejši Q&A o izdelovanju svoje opreme in izgledu naših junakov.
Crafting and Customization Q&A
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Dragon Age: Origins (1. del sage) je do 14 oktobra popolnoma zastonj. Hiša časti, drugače je cena $20.
Seveda moraš imeti Origin Account, ki pa je lahko popolnoma prazen in ravnokar narejen.
Link: Origin - Dragon Age: Origins
Je Standard Edition, kar pomeni, da nima vključene razširitve ih DLCjev, ampak DLCje pa lahko dobite na drugi akciji, kjer zastonj razdajajo DLCje za oba Dragon Agea.
Link: Dragon Age Promotional Items Giveaway
Seveda moraš imeti Origin Account, ki pa je lahko popolnoma prazen in ravnokar narejen.
Link: Origin - Dragon Age: Origins
Je Standard Edition, kar pomeni, da nima vključene razširitve ih DLCjev, ampak DLCje pa lahko dobite na drugi akciji, kjer zastonj razdajajo DLCje za oba Dragon Agea.
Link: Dragon Age Promotional Items Giveaway
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Stone Prisoner DLC je tudi free: http://social.bioware.com/page/da1-dlc
pa še neki itemi: http://social.bioware.com/da2/dlc_bundl...
pa še neki itemi: http://social.bioware.com/da2/dlc_bundl...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
Še dobro da niso vsi liki biseksualci kot so to nardili v dvojki. Ko te je začel moški kompanjon naenkrat fegetirat če si fulal par klikov v dialogih :D
ahac ::
A zdej je pa Bioware kriv, če si ti reku tipu, da ti je všeč?
[edit: typo]
[edit: typo]
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Zmajc ::
Jaz osebno s tem nisem mel težav se pa je to zgodilo kolegu, ki se mu še danes smejimo na ta račun .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Evo, končno je prišel prvi posnetek igre s PC vmesnikom, se pravi z miško in tipkovnico.
Zgleda še kar v redu. Hotbar spodaj na sredini je klasika, minimap spodaj levo zgleda v redu, ikone naše druščine na levi strani bi lahko bile precej manjše, na desni pa questi, ki tudi zgledajo v redu.
Zgleda še kar v redu. Hotbar spodaj na sredini je klasika, minimap spodaj levo zgleda v redu, ikone naše druščine na levi strani bi lahko bile precej manjše, na desni pa questi, ki tudi zgledajo v redu.
Izi ::
Pa še strojne zahteve za PCjaše:
Recommended:
OS: Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU: AMD six core CPU @ 3.2 GHz, Intel quad core CPU @ 3.0 GHz
System RAM: 8 GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870 or R9 270, NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics Memory: 2 GB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 11
Minimum:
OS: Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU: AMD quad core CPU @ 2.5 GHz, Intel quad core CPU @ 2.0 GHz
System RAM: 4 GB
Graphics CARD: AMD Radeon HD 4870, NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 10
Kot vidimo na 32-bitnih Windows zadeva ne bo delovala, ker igra potrebuje več kot 2 GB RAMA. Tudi prihajajoči Witcher 3 bo nujno rabil 64-bitov, tako da mislim, da že lahko rečemo, da so letos 32-bitni sistemi končno postali neuporabni, vsaj za igričarje. Mineva namreč že 11 let odkar so se pojavili 64-bitni procesorji, operacijski sistemi so pa kar vztrajali na 32-bitov.
Ostalo nič posebnega. Kot kaže je 2-jedrnim CPUjem tudi odklenkalo in je nujen najmanj 4 jedrnik.
Pri grafiki pa je nujen vsaj DirectX 10, zato na Windows XP igra ne more več delovati. Grafične kartice pa imajo DX10 podporo že celih 7 let, tako da tu ne bi smel biti problem.
Recommended:
OS: Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU: AMD six core CPU @ 3.2 GHz, Intel quad core CPU @ 3.0 GHz
System RAM: 8 GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870 or R9 270, NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics Memory: 2 GB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 11
Minimum:
OS: Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU: AMD quad core CPU @ 2.5 GHz, Intel quad core CPU @ 2.0 GHz
System RAM: 4 GB
Graphics CARD: AMD Radeon HD 4870, NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 10
Kot vidimo na 32-bitnih Windows zadeva ne bo delovala, ker igra potrebuje več kot 2 GB RAMA. Tudi prihajajoči Witcher 3 bo nujno rabil 64-bitov, tako da mislim, da že lahko rečemo, da so letos 32-bitni sistemi končno postali neuporabni, vsaj za igričarje. Mineva namreč že 11 let odkar so se pojavili 64-bitni procesorji, operacijski sistemi so pa kar vztrajali na 32-bitov.
Ostalo nič posebnega. Kot kaže je 2-jedrnim CPUjem tudi odklenkalo in je nujen najmanj 4 jedrnik.
Pri grafiki pa je nujen vsaj DirectX 10, zato na Windows XP igra ne more več delovati. Grafične kartice pa imajo DX10 podporo že celih 7 let, tako da tu ne bi smel biti problem.
oo7 ::
Dober trailer.
Ker je več igralnih likov zakaj v trailerjih izpostavljajo več ali manj samo enega?
Ker je več igralnih likov zakaj v trailerjih izpostavljajo več ali manj samo enega?
Izi ::
Prima games, to so tisti, ki pripravljajo lične knjižice s podrobnimi vodiči za vse večje igre, tudi za to,
so pripravili zanimiv strateški predogled igre. Očitno igrajo igro že lep čas igrati, da bodo lahko izdali ta podroben uradni vodič.
Dragon Age: Inquisition Strategic Preview
Povzetek:
Glavna zgodba brez vseh stranskih questov in raziskovanja bo dobrih 60 ur. To je če boš letel skozi igro.
Če se boš ukvarjal še s stranskimi questi in malo raziskoval okolico bo igranja takoj za 150 ur.
Zelo v redu, glede na to, da iz mojih izkušenj jaz ponavadi porabim ravno dvakrat več časa kot ga napovedo v Prima vodičih, Kot kaže mene čaka 300 ur igranja.
Igra je bolj kot ne namenjena starejši generaciji igralcev, ki so pripravljeni na velike izzive prav na vsakem koraku. Igra ni sprehod skozi park.
Normalna težavnost bo občutno težja kot prejšnja dva dela in brez taktičnega ustavljanja in načrtovanja med bojem menda ne bo šlo.
Govorice, da ima Dragon Age: Inquisition ne držijo popolnoma. Svet je razdeljen na 10 regij, ki pa je vsaka posamezno večja kot prejšnja dela igre. Že za potovanje po posamezni regiji je nujen "mount", ker peš po teko velikem ozemlju ne prideš nikamor.
Izbiramo med štirimi rasami in tremi klasi.
Klasi so Mage, Rogue in Warrior. Vsak klass pa ima kr nekaj specializacij.
Mage na primer bo lahko Knight Enchanter, Necromancer ali Rift Mage. Vsak ima drugačno vlogo....
so pripravili zanimiv strateški predogled igre. Očitno igrajo igro že lep čas igrati, da bodo lahko izdali ta podroben uradni vodič.
Dragon Age: Inquisition Strategic Preview
Povzetek:
Glavna zgodba brez vseh stranskih questov in raziskovanja bo dobrih 60 ur. To je če boš letel skozi igro.
Če se boš ukvarjal še s stranskimi questi in malo raziskoval okolico bo igranja takoj za 150 ur.
Zelo v redu, glede na to, da iz mojih izkušenj jaz ponavadi porabim ravno dvakrat več časa kot ga napovedo v Prima vodičih, Kot kaže mene čaka 300 ur igranja.
Igra je bolj kot ne namenjena starejši generaciji igralcev, ki so pripravljeni na velike izzive prav na vsakem koraku. Igra ni sprehod skozi park.
Normalna težavnost bo občutno težja kot prejšnja dva dela in brez taktičnega ustavljanja in načrtovanja med bojem menda ne bo šlo.
Govorice, da ima Dragon Age: Inquisition ne držijo popolnoma. Svet je razdeljen na 10 regij, ki pa je vsaka posamezno večja kot prejšnja dela igre. Že za potovanje po posamezni regiji je nujen "mount", ker peš po teko velikem ozemlju ne prideš nikamor.
Izbiramo med štirimi rasami in tremi klasi.
Klasi so Mage, Rogue in Warrior. Vsak klass pa ima kr nekaj specializacij.
Mage na primer bo lahko Knight Enchanter, Necromancer ali Rift Mage. Vsak ima drugačno vlogo....
Izi ::
ahac ::
Dragon Age Keep je v open beta: https://dragonagekeep.com
Ta vam importa characterje in odločitve iz DAO in DA2, potem pa lahko vse preverite in spremenite. Te stvari naj bi se potem upoštevale v DAI.
Ta vam importa characterje in odločitve iz DAO in DA2, potem pa lahko vse preverite in spremenite. Te stvari naj bi se potem upoštevale v DAI.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Dragon Age: Inquisition Has Gone Gold
Igra je bila včeraj končana na vseh platformah:
MS Windows, PS 3, PS 4, Xbox 360 in Xbox One
v trgovinah pa bo:
NA - 18. november 2014
AU - 20. november 2014
EU - 21. november 2014
JP - 27. november 2014
Igra je bila včeraj končana na vseh platformah:
MS Windows, PS 3, PS 4, Xbox 360 in Xbox One
v trgovinah pa bo:
NA - 18. november 2014
AU - 20. november 2014
EU - 21. november 2014
JP - 27. november 2014
ahac ::
Dragon Age: The Last Court is a text-based game, highlighting the timeline between Dragon Age 2 and Dragon Age: Inquisition. As you gain power through your role as the Marquis, learn more about the characters that have shaped the world, as well as the lives and people of Orlais.
The Last Court is a free feature, part of Dragon Age Keep. Will release prior to Dragon Age: Inquisition. www.DragonAgeKeep.com
-----------------------------------------------------
The Last Court is a free feature, part of Dragon Age Keep. Will release prior to Dragon Age: Inquisition. www.DragonAgeKeep.com
-----------------------------------------------------
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Še 12 dni do izida in še en kratek dražilnik je prišel. Kot kaže nameravajo predstaviti vsak pomemben lik v igri.
Prva se predstavi Vivienne.
Precej cinična in porogljiva ženska, ki pa je hkrati mogočna čarovnica iz Orlaisa, kateri se ni dobro zameriti.
Je tudi pretkana političarka, ki ne dovoli da bi ji kaj prekrižalo načrte in ena glavnih oseb v Orlaiski politiki.
Verjetno je najmočnejša čarovnica v deželi in celo ostali čarovniki se jo bolj kot ne bojijo.
Vsak čarovnik lahko ubije sovražnika tako da ga sežge ali zamrzne, samo Vivienne pa ga lahko raztrga z besedami, ga uniči politično in socialno tako hudo, da se proti temu celo zamrznitev ali sežig zdi usmiljeno dejanje
Prva se predstavi Vivienne.
Precej cinična in porogljiva ženska, ki pa je hkrati mogočna čarovnica iz Orlaisa, kateri se ni dobro zameriti.
Je tudi pretkana političarka, ki ne dovoli da bi ji kaj prekrižalo načrte in ena glavnih oseb v Orlaiski politiki.
Verjetno je najmočnejša čarovnica v deželi in celo ostali čarovniki se jo bolj kot ne bojijo.
Vsak čarovnik lahko ubije sovražnika tako da ga sežge ali zamrzne, samo Vivienne pa ga lahko raztrga z besedami, ga uniči politično in socialno tako hudo, da se proti temu celo zamrznitev ali sežig zdi usmiljeno dejanje
Izi ::
Ali bo to zgodba čisto zase ali se bo kaj navezovala na prejšnje dele?
Dragon Age je pravzaprav ista stvar kot Mass Effect serija, samo da je ena sci-fi, druga pa fantazijska.
Pri Dragon Age se vse 3 zgodbe dogajajo na istem velikem kontinentu imenovanem Thedas in v vseh nastopajo iste rase in nekaj je celo istih NPC-jev, ki jih spremljamo skozi vse 3 dele.
Ozemlja, rase in glavne NPC-je moraš že poznati, drugače se boš bolj slabo znašel v tretjem delu, gre pa vseeno.
Bistvo, ki ga je marsikdo spregledal, je tako v Dragon Age, kot v Mass Effect zgodba.
Zgodba z našimi odločitvami, ki imajo posledice. Vse ostalo je bolj postranskega pomena. Bojevanje je tako v DA kot v ME, bolj kot ne samo zato, da se zgodba povezuje in da z izkušnjami potem lahko nadgrajujemo naše junake.
Praktično edine kritike nepoznavalcev so zato letele na ne preveč razvito bojevanje, ker je marsikdo spregledal, da je to povsem postranska stvar v teh igrah.
Povrh vsega je bilo bojevanje v vsakem delu precej drugačno. V 1. delu je bilo zelo taktično, v 2. delu zelo arkadno, sedaj v 3. delu pa bo menda mešanica obeh.
Če hočeš v teh igrah uživati pozabi na boj in se osredotoči na zgodbo in svoje odločitve. Še najbolj priporočljivo je, da igraš na najlažji težavnostni stopnji, ki omogoča da najboljše izkusiš zgodbo.
Kaj je treba vedeti.
Kontinent Thedas ima 12 držav oziroma območij:
Anderfels, Antiva, Elvhenan, Estwatch, Ferelden, Free Marches, Nevarra, Orlais, Par Vollen, Rivain, Seheron in Tevinter Imperium.
Kdor igra od začetka vsa ta območja že dobro pozna. Vsaka ima svoje rase, zgodovino in običaje.
V Dragon Age je 7 ras:
Darkspawn, Dwarves, Elves, Fex, Qunari, Kossith in Ljudje.
Qunariji in Ljudje niso originalno iz Thedasa ampak so oboji prišli nekje daleč iz severnih kontinentov.
Qunari pravzaprav sploh ni rasa, ampak je vera. Rasa je Kossith, in Kossithi, ki so se zavezali veri Qun se imenujejo Qunariji. Ampak ker so to praktično vsi se je cela rasa sčasoma preimenovala v Qunarije.
Skupin, redov, cehov pa je preko 50 različnih. Nekaj najbolj znanih je:
Chantry, Circle of Magi, Dalish, Grey Wardens, Inquisition, Maleficar, Qunari, Seekers of Truth, Tal-Vashoth, Templar Order, Witches of the Wilds ,...
Vse te moraš že poznati, ker igra jih bo na veliko omenjala, predstavljali pa jih ne bodo več ponovno.
1. del se začne v Fereldenu in glavni sovražniki so Darkspawni. Začnemo iz nule in na koncu postanemo Grey Warden.
Grey Wardeni so vojaška skupina, ki je specializirana za boj proti Darkspawnom.
2. del se dogaja na območju Free Marches, še posebej v mestu Kirkwall, kamor pridemo kot begunec z imenom Hawke in smo rese Človek. V 2. delu se ni dalo spreminjati rase. Glavni del pa je boj med Čarovniki in Templarji.
Skozi mnoge politične spletke postanemo "Champion of Kirkwall" in postanemo tako vplivni, da spreminjamo celotno zgodovino Thedasa.
3. del se bo bo seveda tudi dogajal na kontinentu Thedas, na območjih dveh držav Fereldena in Orlaisa, pa še na ozemlju med obema državama, ki se imenuje Dales. Vse skupaj naj bi bilo okoli 5-krat večje kot ozemlje Fereldena iz prvega dela.
Zgodba v 2. delu ni imela kaj dosti povezave s 1. delom, 3. del pa se menda nadaljuje od 2. dela.
Še vedno se bije boj med Čarovniki in Templarji, mi pa bomo predstavnik Inkvizicije, ki je bila v prvi vrsti ustanovljena za boj proti Čarovnikom.
Ampak predstavljali bomo novo Inkvizicijo, ki je neodvisna organizacija in ne odgovarja nikomur. Velika grožnja preti celemu kontinentu Thedas in mi bomo zadevo probali rešiti. Seveda bomo morali najprej ugotoviti za kaj se sploh gre. Po Inkvizicijsko z zasliševanji, grožnjami, mučenjem, ...
Potem pa imam občutek da bo šlo po podobnem kopitu kot v Mass Effect. Skupaj bomo nabrali skupino najboljših borcev vseh ras in poklicev in poskušali rešiti deželo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
tl;dr:
Ne bo direkt nadaljevanje (je nov glavni lik, novi nasprotniki, itd), ampak zgodba se delno navezuje na prejšnje dele.
Ne bo direkt nadaljevanje (je nov glavni lik, novi nasprotniki, itd), ampak zgodba se delno navezuje na prejšnje dele.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Tukaj je zanimiv intervju z enim izmed šefov.
What Hardcore Fans Can Expect From Dragon Age: Inquisition
Splošni občutek v Inkviziciji je bližje 1. delu in tudi igra se počasneje kot 2. del, so pa vseeno iz 2. dela pobrali nekaj pozitivnih reči, kot na primer zgodbe posameznih likov in njihova ozadja, ki so v dvojki bolj razvita.
Vsak lik ima svoje cilje in želje in na vsakega se bomo navezali ne glede ali bo samo prijatelj ali pa se bomo romantično zapletli z njim.
Še nekaj besed o glavni zgodbi v povezavi s stranskimi zgodbami:
- Če bomo delali stranske zgodbe sproti bo ta čas glavna zgodba "čakala" in ne bo skrbi, da bi kaj zamudili. In stranske zgodne vplivajo na glavno zgodbo, ker gre za veliko vojno skozi stranske zgodbe največkrat stabiliziramo ozemlje na lokalni ravni in si pridobivamo prijatelje. Vse to vpliva na glavno zgodbo.
- Če pa bomo delali samo glavno zgodbo pa nas bodo stranske zgodbe čakale samo nekaj časa, dokler se ne bo zgodil nek pomemben dogodek in potem bodo preprosto izginile. Kar bomo zamudili se na lokalni ravni ne bo več dalo popraviti. Lokalni dogodki se bodo zgodili sami od sebe in verjetno na najslabši možen način.
Torej za vse tiste pedantneže, ki morajo (moramo) vse rešiti na najboljši možen način bo treba vedno najprej narediti vse stranske naloge in šele potem iti naprej z glavno zgodbo.
Da ne bo stranskih nalog preveč, se svet odpira postopoma. Kot je bilo že večkrat omenjeno igra nima od začetka popolnoma odprtega sveta.
Zato stranskih nalog ni nikoli preveč in jih lahko sproti obdelamo, ko pa gremo naprej z glavno zgodbo pa se odpre nov del ozemlja in s tem poleg nadaljevanja glavne zgodbe spet nove stranske zgodbe.
What Hardcore Fans Can Expect From Dragon Age: Inquisition
Splošni občutek v Inkviziciji je bližje 1. delu in tudi igra se počasneje kot 2. del, so pa vseeno iz 2. dela pobrali nekaj pozitivnih reči, kot na primer zgodbe posameznih likov in njihova ozadja, ki so v dvojki bolj razvita.
Vsak lik ima svoje cilje in želje in na vsakega se bomo navezali ne glede ali bo samo prijatelj ali pa se bomo romantično zapletli z njim.
Še nekaj besed o glavni zgodbi v povezavi s stranskimi zgodbami:
- Če bomo delali stranske zgodbe sproti bo ta čas glavna zgodba "čakala" in ne bo skrbi, da bi kaj zamudili. In stranske zgodne vplivajo na glavno zgodbo, ker gre za veliko vojno skozi stranske zgodbe največkrat stabiliziramo ozemlje na lokalni ravni in si pridobivamo prijatelje. Vse to vpliva na glavno zgodbo.
- Če pa bomo delali samo glavno zgodbo pa nas bodo stranske zgodbe čakale samo nekaj časa, dokler se ne bo zgodil nek pomemben dogodek in potem bodo preprosto izginile. Kar bomo zamudili se na lokalni ravni ne bo več dalo popraviti. Lokalni dogodki se bodo zgodili sami od sebe in verjetno na najslabši možen način.
Torej za vse tiste pedantneže, ki morajo (moramo) vse rešiti na najboljši možen način bo treba vedno najprej narediti vse stranske naloge in šele potem iti naprej z glavno zgodbo.
Da ne bo stranskih nalog preveč, se svet odpira postopoma. Kot je bilo že večkrat omenjeno igra nima od začetka popolnoma odprtega sveta.
Zato stranskih nalog ni nikoli preveč in jih lahko sproti obdelamo, ko pa gremo naprej z glavno zgodbo pa se odpre nov del ozemlja in s tem poleg nadaljevanja glavne zgodbe spet nove stranske zgodbe.
ahac ::
Dragon Age: The Last Court text game je zdaj na voljo na Dragon Age Keep.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tr0n ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21839 (415) | Gregor459 |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17171 (402) | Zmajc |
» | TOP 5 najprivlačnejšh ženskh likov v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16056 (11916) | tarasidiz |
» | PC igre 2014 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 23408 (16379) | yayo |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31762 (25012) | todman74 |