» »

[Python] Tutoriali za začetnika v Notepad++

[Python] Tutoriali za začetnika v Notepad++

«
1
2

Unknown_001 ::

Malo me zanima programiranje, pa bi se za foro rad kaj naučil. Stegnu sem si Notepad++ pa zdj ne vem kje začet. Ma cel kup jezikov, in sem se odloču za C++, ampak bi nucal nekaj tutorialov in rad bi vedel, kako sploh kodo, ki jo spišeš potem poženeš-preizkusiš?

Hvala in LP.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
  • spremenil: bluefish ()

bluefish ::

Za C++ raje uporabi Visual Studio Express.

Osnove pojasni kup vodičev, recimo: http://www.learncpp.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Unknown_001 ::

Thnx

Kje pa bi lahko dobil program za Javo programirat (plan za kasneje)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Greg91 ::

Za javo maš IntelliJ IDEA, Eclipse, NetBeans,...

Unknown_001 ::

Evo, hvala zdj bom pa mislim da lahk naprej zmogel 8-)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lebdim ::

@RaptorF16, preden greš programirat javo, se raje nauči phyton ali pascal, in osvoji "programerski način razmišljanja"

shadeX ::

"programerski način razmišljanja"


Obrazloži?

Kaj bi pridobil s phytonom in pascalom, ter z javo ne? Z javo ne bi pridobil "programerskega načina razmišljanja" ?

Unknown_001 ::

Ok, visual studio deluje, tako kot mora, vendar obvladam le do te mere, dokler po navodilih delam, tak da mislm, da moram še nekaj osnovnega znanja osvojit preden se v to vržem. Sam zdaj imam problem pri NetBeans, kjer mi teži da nimam naloženega JDK (Java development kit al ka že) pa se ne more inštalirat. Si stegnem tole dol, in naložim a problem je še vedno isti :8), potem se šel namestit še Freepascal, ki dela normalno, ampak ne vem, kako bi lahko pognal spisano kodo ;((.

Prosim za pomoč, ker se čisto nič ne znajdem. ;((
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dasf ::

shadeX je izjavil:

"programerski način razmišljanja"


Obrazloži?

Kaj bi pridobil s phytonom in pascalom, ter z javo ne? Z javo ne bi pridobil "programerskega načina razmišljanja" ?


Pri obeh bi prodobil "programersko razmišljanje", ampak python sintaksa je bolj preprosta/berljiva. Poleg tega v pythonu ne potrebuješ razreda in main metode ter branje z tipkovnice je veliko bolj preporosto.
V javi se mora začetnik tudi za popolnoma preproste programe naučiti na pamet nekaj vrstic kode (class, psvm, scanner oz. nekaj takega) ki jih ne razume.

Invictus ::

Najprej si določi na kakem področju bi rad delal. To ponavadi tudi za sabo potegne znanje določenih jezikov.

Pascal je mrtev jezik. Brez zveze se ga učiti. Novih stvari v njem skoraj ne pišejo.

Zakaj bi bil python najboljši za učit, nimam pojma. Tisti TAB zamiki ki nadomeščajo oklepaje in zaklepaje, niso nič bolj uporabniku prijazni ... Ko iščeš eno napako kot budala ker si 1x pozabil TAB stisnit.

Nauči se pravi programski jezik, ne skriptni, da se boš soočil z vsem sranjem okoli prevajanja, linkanja knjižnic, postavljanja okolja ...

Java je precej varna zadeva. Ljudi se išče, spekter je pa zelo velik, od embedded zadev do velikih sistemov.

Programersko razmišljanje? Za to se ti niti ne treba učiti programskega jezika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

justawnb ::

Če se boš python učil maš na tejle strani neki takih dokaj zanimivih nalog :D

http://www.learnstreet.com/cg/simple/pr...

Spura ::

Unknown_001 je izjavil:

Malo me zanima programiranje, pa bi se za foro rad kaj naučil. Stegnu sem si Notepad++ pa zdj ne vem kje začet.

Evo vam rezultat konstantnega trolanja zacetnikov s pisanjem kode v notepadu.
You got trolled son.

P.S. Instaliri si Visual Studio Express Edition pa deli C#, to ti jst priporocam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spura ()

amacar ::

Če bi te programiranje zanimalo, bi se že sam pozanimal in našel program, po 1 tednu bo navdušenje minilo, tako da brezveze, da se sploh spravljaš "mučit" s tem.

Unknown_001 ::

amacar je izjavil:

Če bi te programiranje zanimalo, bi se že sam pozanimal in našel program, po 1 tednu bo navdušenje minilo, tako da brezveze, da se sploh spravljaš "mučit" s tem.


Sej sem se že fiksiral na phyton. In stran sem najdu iz katere se bom učil, tak da ni panike. Kodo že čačkam skupi in mi za začetek kar gre. Ne vem zakaj bi to bila bedarija zame. Ni ti treba bitz tak demotivator.

Mimgrede a bi mi znal kdo povedat za kaj je tist Notepad++ sploh uporaben?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

black ice ::

Use the powah of Google. Prej ali slej si boš moral informacije sam poiskati, zato je najboljše s tem začeti čimprej.
http://lmgtfy.com/?q=notepad%2B%2B

k--p ::

"Mimgrede a bi mi znal kdo povedat za kaj je tist Notepad++ sploh uporaben?"

To je navaden text editor in ne celotno razvijalno okolje(IDE). Npr. če moraš na hitro kako datoteko spremenit/popravit, in ne potrebuješ celotnega razvijalnega okolja in orodij, ki pridejo zraven (npr. da ti napake podčrtava). Tudi za kakšne enostavne spletne aplikacije/strani je navadno dovolj. Je tudi stvar osebnih preferenc.
Osebno mi je bolj kot notepad++ za spletno programiranje/ editing všeč sublime text.

Isotropic ::

google: diveintopython3

Looooooka ::

Java, c# ce se ze hoces objektnega programiranja ucit.
Na python se spravi ce mislis delatei neke specificne zadeve. Ce hoes na koncu pisat clo kaksne gui zadeve pozabi na python(zakaj bi se ze v startu streljal v nogo).
PHP in podobne jezike lahko das na stranski tir. Te bodo samo naucili, kako se NE dela stvari.
Ce ti bo c#, java ali pa c++ sel bos vse zgoraj omenjene zadeve porajtal hitreje kot pa obratno.
Mogoce bi sel se tako dalec, da bi lepo predlagal c++. Meni je se danes zal, da nisem zacel z njim.
Ce si pripravljen malce trpeti zacni z njim. V letu dveh bos verjetno par korakov pred vsemi na temu forumu, ki so se zaleteli in obstali na enem jeziku.

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:


Mimgrede a bi mi znal kdo povedat za kaj je tist Notepad++ sploh uporaben?

Nekateri ga uporabljajo tudi kot IDE. In kličejo razne skripte in programe iz editorja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spura ::

Unknown_001 je izjavil:


Mimgrede a bi mi znal kdo povedat za kaj je tist Notepad++ sploh uporaben?

Za trollanje zacetnikov.

phyro ::

Looooooka: S pythonom se da delat gui zadeve, sej maš pyqt oz. pyside al karkoli je zdej, gtk in še par drugih :O in pa če znaš sam c++ si tudi obstal na enem jeziku.
Spura: trollanje? ko začenjaš ti kvečjemu odstrani ves šum, ki ga ne rabiš takrat :D

Unknown_001 ::

Hvala vam za vse skupaj. S pythonom sem se tako zaštekal skp, da se bol na bi mogu. To je taka trotl butl simpl logika, da verjet ne morem. :D Zdj razumem zakaj je to enim tok zanimivo :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

Saj je na začetku vsak jezik, kjer se ni treba ukvarjati z memory managementom, trotl butl simple ...

Sam ta logika odpove pri kompleksnih problemih.

Kot sem že napisal, za učenje programerskega razmišljanja sploh ne rabiš računalnika. Samo svinčnik in papir.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

NSA Agent ::

Spletna stran na kateri se lahko spoznaš s nekaterimi programskimi jeziki in tehnologijami.
https://www.codeschool.com/courses#all
Začetni tečaj je zastoj naprednejši pa so za plačat.

http://qt-project.org/ (http://qt-project.org/videos)
http://codelite.org/
http://www.codeblocks.org/

Unknown_001 ::

Hvala :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

zuz3k ::

amacar je izjavil:

Če bi te programiranje zanimalo, bi se že sam pozanimal in našel program, po 1 tednu bo navdušenje minilo, tako da brezveze, da se sploh spravljaš "mučit" s tem.


jp, to je dejstvo

če nekoga nekaj res zanima se sam poduči
Life is a psychological game.

Unknown_001 ::

Erm, mal mi je nerodno vprašat, sam zdj sem neko igrco s cifram spisal, pa sem ga nekje biksnil. Gre se za ugibanje cifer in če cifro uganem, ukaz IF ne deluje pravilno :P
import random
import sys
enter = "please press enter to continue..."

print "Hello! Welcome to a Guessing game"
print "Please Guess A number between 1 - 10!"
computernum = random.randint(1,10)
Guess1 = raw_input ("My First Guess is:")
if Guess1 == computernum:
    print "YOU WIN!"
    raw_input (enter)
    sys.exit (0)
else:
    print "Sorry, try again!"
    print "You have two guesses remaining!"
    Guess2= raw_input ("My Second Guess is:")
    if Guess2 == computernum:
        print "YOU WIN!"
        raw_input (enter)
        sys.exit (0)
    else:
        print "Sorry, try again!"
        print "THIS IS YOUR LAST CHANCE!!!"
        Guess3 = raw_input ("My Third Guess is:")
        if Guess3 == computernum:
            print "YOU WIN!"
            raw_input (enter)
            sys.exit (0)
        else:
            print "You lost!"
            print " Better luck next time!"
            computernum = str(computernum)
            print "The computernumber was:"+computernum
            raw_input (enter)
            sys.exit (0)


Če se komu slučajno da pogledat kje sem ga usral.:(
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

k--p ::

Sicer ne poznam dobro python-a, sam a ni treba input v celo stevilo (int) spremenit?
Ker zdaj predvideva da je string bil podan npr. "1" in to se morda drugače primerja ...
Poskusi:
Guess1=int(raw_input('Input:'))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: k--p ()

Unknown_001 ::

Amm, to misliš 8 vrstico?

Hmm, bom probal sam nisem zihr da bi to bil problem, ker kokr sem se učil bi to moglo folgat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

k--p ::

Drugih napak jaz ne vidim.

8, 16 in 24 je verjetno potrebno ustrezno cast-at v int.

Ja pri pythonu imaš več verzij ... Verzije pred 3.0 se razlikujejo v nekaterih stvareh. Mogoče je bilo to drugače v tutorilu, po katerem se učiš ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: k--p ()

amacar ::

Guess1 = raw_input ("My First Guess is:")


Tole ti ne deluje prav, ker ti Guess1 spremenljivko nastavi na celoten string "My First Guess is: ugibanaStevilka", namesto, da bi ti nastavilo samo na "ugibanaStevilka".

dasf ::

amacar je izjavil:

Guess1 = raw_input ("My First Guess is:")


Tole ti ne deluje prav, ker ti Guess1 spremenljivko nastavi na celoten string "My First Guess is: ugibanaStevilka", namesto, da bi ti nastavilo samo na "ugibanaStevilka".


Ne, argument inputa je "prompt" in nima veze z spremenljivko.

Kot že rečeno, problem je da v if stavkih preverjaš če je int (computernum) enak stringu (Guess1). raw_input vedno vrne string, tako da ga moraš spremeniti v int.

if int(Guess3) == computernum:
...

amacar ::

+ še tole raw_input ti bo vrnil string, ti pa primerjaš string z int, tako da uporabi samo input()

Pa nauči se googlat. Sam sicer še nikoli nisem delal s pythonom, ampak v google sem vpisal: python input number, in prvi zadetek te pripelje do: https://mail.python.org/pipermail/tutor..., kjer je vseskupaj razloženo.

Sedaj lahko razumeš, zakaj sem rekel, da če bi te dovolj zanimalo bi sam poiskal, ker se moraš naučiti googlati (branja dokumentacije itd..), drugače v programiranju ne gre.

Edit: me je dasf prehitel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

Unknown_001 ::

Ok, hvala. Bom uposteval tvoj nasvet.
Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dasf ::

amacar je izjavil:

+ še tole raw_input ti bo vrnil string, ti pa primerjaš string z int, tako da uporabi samo input()

Pa nauči se googlat. Sam sicer še nikoli nisem delal s pythonom, ampak v google sem vpisal: python input number, in prvi zadetek te pripelje do: https://mail.python.org/pipermail/tutor..., kjer je vseskupaj razloženo.

Sedaj lahko razumeš, zakaj sem rekel, da če bi te dovolj zanimalo bi sam poiskal, ker se moraš naučiti googlati (branja dokumentacije itd..), drugače v programiranju ne gre.


V pythonu 2.x input() ni varen, saj uporabi eval() funkcijo nad vnosom, ki pa izvede python kodo ob vnosu le te.
Namesto tega se uporablja int(raw_input()).
V 3.x je input() enak kot raw_input() v 2.x, input()-a iz 2.x pa ni več.

Drugače pa ja, vse to najdeš v par min googlanja :).

EDIT: Poskusi v input() vnesti "__import__("platform").node()" (brez narekovajev).
V tem primeru izpiše samo ime računalnika, lahko pa z os.system() izvedeš katerikoli ukez v sistemski lupini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dasf ()

amacar ::

@dasf, hvala za razlago, kot sem že napisal se s pythonom še nisem ukvarjal, to je bil odgovor na podlagi googla :)

NLight ::

phyro je izjavil:

če znaš sam c++ si tudi obstal na enem jeziku.

Awwwww.... neumnost... Če znaš C++ znaš tudi C#... In če znaš C++ se boš kateri koli drugi jezik naučil v zelo hitrem času...

phyro ::

NLight je izjavil:

phyro je izjavil:

če znaš sam c++ si tudi obstal na enem jeziku.

Awwwww.... neumnost... Če znaš C++ znaš tudi C#... In če znaš C++ se boš kateri koli drugi jezik naučil v zelo hitrem času...

dvomim da se boš hitro nauču haskell samo po znanju c++, verjetno ne bo šlo tako hitro kot misliš. In iz c++ na pythona tudi ne tako blazno hitro, razen če misliš pisat c++ v pythonu, kar pa ni znanje jezika

Invictus ::

Če znaš programirati, sploh ni važno v katerem jeziku delaš. Programski jezik je samo orodje, od katerih ima vsak svoje specifike. Tako ali tako porabiš največ časa za ugotavljanje ali za nek problem že obstajajo knjižnice in kako le te uporabljati.

Učenje programskega jezika je kot učenje uporabe kladiva. Sicer znaš mahati z njim, ampak še ne veš kaj točno bi z mahanjem rad dosegel ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spura ::

Invictus je izjavil:

sploh ni važno v katerem jeziku delaš ... od katerih ima vsak svoje specifike

Dobr si samega sebe kontraargumentiral

k--p ::

Ko enkrat znaš osnove, lahko vsak* programski jezik dokaj hitro osvojiš (sintakso) in napišeš programčke z do nekaj 100 vrstic kode.
Pravi izziv se je naučiti uporabe na določenem področju, framework-e, dobrih praks in vzorcev, proceduralno ali objektno ali funkcijsko.

*(npr. te po katerih je 80% povpraševanja)

Unknown_001 ::

Evo, sem si danes vzel čas in zadevo še enkrat pregledal, ter upošteval nasvet od @dasf. Stvar zdaj dela BP:D Še enkrat hvala za pomoč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

lebdim ::

izgleda, da dolgujem še razlago za "programerski način razmišljanja":

-> seveda se ga dobiti z javo ali bilo katerim prog. jezikom, ampak sem šel s tega vidika, da je za programerskega začetnika brezveze se siliti s težko berljivo sintakso jave ... zato sta za začetnike najbolj primerna phyton ali pascal, ker sta sintaksi precej enostavni in podobni ...

kr?en ::

S tem, da je Pascal mrtev jezik in bo vec odnesel, ce se bo zacel uciti s Pythonom.

Unknown_001 ::

E, pobje še enkrat hvala. Men je to tok fajn :D zdj sem prišel že tako daleč da zmorem samostojno brez tutorialov programčke pisat, sicer kratke in primitivne, a s časom čedalje bolj kompleksne :)).

Sem za vas majstre prpravil eno tako čist simpel igrco, če se vam da ;) Na hito, uganit morate geslo od enga zelo zoprnega človeka, sam je bolj kot ne vse skupaj ugibanje, ampak bo dobro za začetek :D. Kasneje bom kodo še malo dopolnil pa bo.
# -*- coding: cp1250 -*-
import random

print "Ha, nikoli ti ne bo uspelo ugotoviti gesla!"
password = random.randrange(6)
raw_input ("Lahko pa poskusis ;). \nZa nadaljevanje pritisni Enter:")

geslo = raw_input("Vpisi geslo (Hint-gre se za vsa stevila od 0-5):")
if int(geslo) == password:
    print "\n\n Ti sment, zdaj pa potrebujem novo geslo"
    raw_input ("čestitke uspelo ti je vdreti v sistem, sedaj ga lahko izključite")

else:
    print "\n\n Haha, nikoli ti ne bo uspelo!"
    print "Geslo je bilo sledece:"
    print password
    raw_input ("Geslo bo zamenjano.\n Sistem vas je odklopil.\n Če zelite zapustiti sistem, pritisnite enter")

Enjoy :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Yacked2 ::

Naredi igrico kamen škarje papir, za vsako rundo izberi nov random (kamen:0, škarje:1, papir:2) nato pa naj uporabik izbere svojo izbiro (ali kamen ali škarje ali papir) nato pa primerjaš (z if stavnki) kdo je zmagal, ter zmagovalcu prišteješ eno točko, če sta izenačena (škarje:škraje) nobenemu ne prišteješ nič, po desetih rundah je igre konec, zato izpiše skupni rezultat, kdo je zmagal (ter koliko zmag) proti poražencu (koliko zmag).

Good luck =D
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Unknown_001 ::

Se bom čez vikend potrudil. Hvala za predlog :D. Ko naredim, bom kle not vrgu, če lahk. Sej drgač sem naredu že nekaj podobnega, sam kar je program narejen tako, da simulira met kovanca in pol dam da vrže 100x in na koncu izpiše statistiko in razmerje med meti a(cifra) in meti b (mož) :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Yacked2 ::

No da vidimo :)
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Unknown_001 ::

Emmm koda ni glih fertik, sam mislm, da sem ga nekje ornk biksnu. Bol ko ne je bla še isti dan nahitro spacana, ampak zataknilo se mi je pri definiranju znakov. Pa prosm, don t blame me for shitty work, sam bi rabu predloge kako to katastrofo popravit.
# -*- coding: cp1250 -*-
#Kamen papir škarje
print "Dobrodošli v igri kamen papir škarje. Igra je narejena tako, da igrate proti računalniku. Izbrali boste med tremi možnostmi: kamen papir škarje."
#uvozi naključni modul
import random


#Nastavi spremenljivke
#kamen = a
#papir = b
#skarje = c

0 = a
1 = b
2 = c

# n= poskusi

n = 0

#Medsebojne vrednosti
a > c
b > a
c > b
#Dosežene točke
jaz=0
com=0
#Začetek

raw_input ("Če želite začeti pritisnite enter.")
#Definicija funkcije računalnika

number = random.randrange(3)

poteza = raw_input("\nTvoja poteza:")
#Nastavi logiko vrednotenja

if poteza > number:
    print "Točka za vas!"
    n += 1
    jaz += 1
    number,":",poteza
elif poteza == number:
    print "Izenačenje- vsakemu bo dodana ena točka!"
    n += 1
    jaz += 1
    com += 1
    print number,":",poteza
elif poteza < number:
    print "Točka za nasprotnika!"
    n += 1
    com += 1
    print number,":",poteza

else:
    print ("Napaka pri vnosu! poskusite še enkrat!")

while n==10:
    print "konec igre"
    if jaz>com:
        print "Zmagali ste", "\n\n vas rezultat:", ti , "\n\nRezultat racunanika", racunalnik

    elif jaz == com:
        print "Izenačeni ste      5:5"

    elif jaz<=com:
        print "Tokrat ste izgubili. Več sreče prihodnjič. \n\n vas rezultat:", ti , "\n\n Rezultat racunanika", racunalnik

    else:
        print "FATAL ERROR!"





Mislim,da med 21 in 25 vrstico pride do sporov, ker še sam nisem prepričan, da bi ta način logike sploh folgal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Math Freak ::

a = 0;b = 1;c = 2
ne pa 0 = a;1 = b;2 = c

Ne moreš cifri priredit spremenljivko lol

In pa: pozabil si niz pretvoriti v število.
poteza = int(input("\nTvoja poteza:"))

In pa, "fatal error" se ujeme v try ... except varovalo sicer nima smisla tega pisat.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

python-rabim pomoč

Oddelek: Programiranje
162655 (885) rnla1973
»

Python naloga pomoč!!!

Oddelek: Programiranje
142054 (1488) Sony-Tech
»

python pomoč

Oddelek: Programiranje
111633 (1453) jype
»

[Python] syntax error-invalid syntax

Oddelek: Programiranje
51684 (1654) Vesoljc
»

[Naloga][Python] Vislice

Oddelek: Programiranje
112793 (2443) vice boy

Več podobnih tem