» »

Katere varovalke za hišo

Katere varovalke za hišo

1
2
»

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ti si nek štromar in bi pečico priklapljal na Shelly 1PM modul? No, zdaj smo pa videli vse...


In zakaj ne?
WiFi-operated relay switch, 1 channel 16A, with Power Metering

Zdrži 16 A, pečica o kateri sprašuej OP pa očitno ne rabi niti 10 A. Pa, sam imam doma preko več takih modulov priključeno pečico, pomivalni stroj, pralni stroj, mikrovalovko... Delujejo že skoraj leto dni, pa hiše še stoji in vsi stanovalci smo še živi>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Se pravi so čisto brez razloga kontakti tako majhni, da še 1,5 kabel komaj komaj not zarineš, kaj šele 2,5?

Malo si poglej po internetu slike teh modulov, ki "delajo na 16A"....

Pa, sam imam doma preko več takih modulov priključeno pečico, pomivalni stroj, pralni stroj, mikrovalovko

Jaz imam raje kitajske pametne varovalke. SW jih ugašaš in prižigaš, merijo porabo, lahko jih uporabiš v scenah, itd., enako kot shelly, samo da je varovalka. 50A če hočeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Se pravi so čisto brez razloga kontakti tako majhni, da še 1,5 kabel komaj komaj not zarineš, kaj šele 2,5?

Malo si poglej po internetu slike teh modulov, ki "delajo na 16A"....

Pečica imam varovano z 16 A varovalko. Modul imam nastavljen na 3500 W. V skoraj letu dni se še nič ni pokadilo iz njega, čeprav mi kaže obremenitev pečice do 3300 W (pač parna pečica z tavžnt grelci). Pa brez problema nanj priključiš 2,5 mm2 žico.
Se mi je pa ožgal eden za regulacijo svetlosti svetilk. Sem na mesto, kjer pride fazni vodnik pomotoma dal nevtralni (pač leta in malce upešn vid), kontakta pa sta bila eden poleg drugega. Tisti je pa bil pol tak, kot ti katerih slike omenjaš>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

https://www.shelly.com/blogs/documentat...

V tega? Ni šans da spraviš 2,5.

joez7 ::

telexdell je izjavil:

Razlika med B in C tipom varovalke je zgolj v zagonskem toku. Tib B ti odklopi pri 5x nazivnem toku, tip C pa pri 10x nazivnem toku. Pri npr.15 A pa bosta odklopili obe hkrati.
Tapo vtičnice lahko vklapljaš in izklapljaš na urnike ali preko aplikacije. Ne izklapljajo pa se na tok (vsaj te, katere imam sam doma).
Rešitev zate bi bil kak Shelly 1PM modul (stane okrog 15-20 €). Pri njem pa lahko nastaviš, pri kakem toku ti izklopi. Lahko daš enega na pečico in enega na mikrovalovko. Potem pa ju sprogramiraš tako, da ko dela pečica ne more mikrovalovka in obratno.

Tapo P110 ma možnost omejitve. Naprava - "Device Settings - Power Protection - On - vrednost od 1- 3650W"
Deluje tudi, če ni povezave (?). Alarm pa ti leti v aplikacijo. Zašćita deluje v rangu 10s.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

telexdell ::

Utk je izjavil:

https://www.shelly.com/blogs/documentat...

V tega? Ni šans da spraviš 2,5.

Mam še enega doma, bom poskusil in poročam.
Drugače pa- vodnik 1,5 mm2 trajno zdrži tok 20 A. Med varovalko in kabel moraš itak dati sponki, da v primeru okvare Shelly modula lahko tega enostavno odklopiš in nato z mostičkom napajaš napravo (ti ni treba zopet prevezati pol razdelilnika). Pol pač na sponki vežeš Shelly z žico 1,5 mm2:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

joez7 ::

Utk je izjavil:

Se pravi so čisto brez razloga kontakti tako majhni, da še 1,5 kabel komaj komaj not zarineš, kaj šele 2,5?

Malo si poglej po internetu slike teh modulov, ki "delajo na 16A"....

Pa, sam imam doma preko več takih modulov priključeno pečico, pomivalni stroj, pralni stroj, mikrovalovko

Jaz imam raje kitajske pametne varovalke. SW jih ugašaš in prižigaš, merijo porabo, lahko jih uporabiš v scenah, itd., enako kot shelly, samo da je varovalka. 50A če hočeš.

Maš kak link, do teh varovalk, so mi zanimive!
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

telexdell ::

joez7 je izjavil:


Tapo P110 ma možnost omejitve. Naprava - "Device Settings - Power Protection - On - vrednost od 1- 3650W"
Deluje tudi, če ni povezave (?). Alarm pa ti leti v aplikacijo. Zašćita deluje v rangu 10s.

Hvala za info. Sam imam tipa HS110 in KP115, katera lahko merita le porabljeno energijo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

joez7 je izjavil:

Utk je izjavil:

Se pravi so čisto brez razloga kontakti tako majhni, da še 1,5 kabel komaj komaj not zarineš, kaj šele 2,5?

Malo si poglej po internetu slike teh modulov, ki "delajo na 16A"....

Pa, sam imam doma preko več takih modulov priključeno pečico, pomivalni stroj, pralni stroj, mikrovalovko

Jaz imam raje kitajske pametne varovalke. SW jih ugašaš in prižigaš, merijo porabo, lahko jih uporabiš v scenah, itd., enako kot shelly, samo da je varovalka. 50A če hočeš.

Maš kak link, do teh varovalk, so mi zanimive!

To ni sicer varovalka varovalka, še zmeraj rabiš pred tem pravo varovalko, je pa wifi stikalo, števec, itd., in lahko preko sw ugasneš če tok ene ali večih preseže nek prag.

https://www.amazon.co.uk/Jadeshay-Circu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Se pravi so čisto brez razloga kontakti tako majhni, da še 1,5 kabel komaj komaj not zarineš, kaj šele 2,5?

Evo našel v specifikaciji:


Mounting Wall box
Conductor cross section 0.2 to 2.5 mm²
Screw terminals max torque 0.4 Nm
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

mirator ::

Utk je izjavil:

https://www.shelly.com/blogs/documentat...

V tega? Ni šans da spraviš 2,5.

Zakaj pa bi moral noter tlačiti 2,5 mm2?
Debatiramo o vprašanju
eno čisto enostavno vprašanje: v kampu imam v omarici (meni nedostopni) varovalko 10A, predvidevam, da C. V prikolici bi vmes dodal 10A tip B (meni dostopno). Ali je to smiselno in katero naj kupim?
Torej gre za 10A inštalacijski odklopnik in je povsem dovolj presek 1,5 mm2, kar pa tudi Shelly 1PM omogoča (poglej svoj link).

Utk ::

Preveč konteksta za nekatere? Telexdell je reku, da ima gor priklopljeno pečico in vsega hudiča.

Evo našel v specifikaciji:
Mounting Wall box
Conductor cross section 0.2 to 2.5 mm?
Screw terminals max torque 0.4 Nm
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš

To je pol neka nova verzija, v par let staro, ni šans.

mirator ::

Najprej si ti, neposredno na post teltexta zapisal
Ti si nek štromar in bi pečico priklapljal na Shelly 1PM modul? No, zdaj smo pa videli vse...

Teletext ti je kasneje odgovoril, kaj vse ima priključeno, zadnji citat, ki si ga priložil pa je sploh na koncu debate.
Saj me trolanje niti ne moti ne vem koliko, vendar ker pa vsepovsod braniš svoj prav, kot Don Kihot borbo z mlini na veter, bi bilo korektno, da se teletextu opravičiš.

Utk ::

Še zmeraj preveč konteksta? O debelini žice sem napisal šele ko je napisal kaj vse ima on gor priklopljeno. V kampu so morda 1,5 žice, pri njemu doma pa (menda) ne.

https://www.reddit.com/r/homeassistant/...

Ta je gor gonil 14A po eno uro. Mislim da je 10A v kampu veliko preblizu temu. Vi pa kakor hočete.
Drugo je pa to, da shelly dela s 110-240V, in 10A, ali pa 16A, pri 110V ni isto kot pri 230V.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mirator ::

Opraviči se pa bo.

telexdell ::

Utk je izjavil:

https://www.reddit.com/r/homeassistant/...

Ta je gor gonil 14A po eno uro. Mislim da je 10A v kampu veliko preblizu temu. Vi pa kakor hočete.
Drugo je pa to, da shelly dela s 110-240V, in 10A, ali pa 16A, pri 110V ni isto kot pri 230V.

Pri kateri koli napetosti je 10 ali 16 A zgolj in le 10 ali 16 A. Ko pa poleg dodaš napetosti, pa lahko govorimo o močeh in v nekih časovnih intervalih tudi o energiji.:)

Pa Shelly 1 dela celo:

Napajanje izmenično 110-230V ±10%, 50/60Hz

Napajanje enosmerno 12 V 24-48 V
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

starfotr ::

worker je izjavil:

Seveda, da mi ne bi bilo treba težiti na recepciji in čakati vzdrževalca, če žena zalaufa pečico in mikrovalovko in pozabi, da tudi klima dela.
Hvala za link, to je torej ta iz Merkurja:
https://www.merkur.si/avtomatska-varova...


V kakem kampu si to? Kolikor se jaz spomnim je bilo v večini kampov C16, nekje celo KZS.

Utk ::

mirator je izjavil:

Opraviči se pa bo.

Se opravičujem, ker od članov slo-tech pričakujem, da razumejo kontekst vsaj na nivoju chatgpt iz leta 2023.

Pri kateri koli napetosti je 10 ali 16 A zgolj in le 10 ali 16 A. Ko pa poleg dodaš napetosti, pa lahko govorimo o močeh in v nekih časovnih intervalih tudi o energiji.

Mater si pameten. Se pravi bo enako dolgo živel shelly pri 16A pri 110V in 230V ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Seveda. Če je pravilno dimenzioniran.

Utk ::

Govorimo o konkretnem shellyu s katerim imajo ljudje dejanske izkušnje.

Ti jih nimaš.

mirator ::

UTK
Lej samo tebi, pa nikar ne govori naprej.
Nizkonapetostno omrežje ima napetost 400/230V. Vsak transformator v transformatorski postaji ima možnost regulacije napetosti+/- 2,5%. Torej je lahko najnižja fazna napetost na izhodu iz transformatorske postaje 224 V in najvišja 236 V. Vse naprave, ki pa se priključujejo v NN omrežje pa po standardu morajo delovati znotraj napetostne tolerance +/-10% oz.med 210 v in 250 V.
Sedaj pa moraš poznati še padce napetosti od transformatorske postaje do končnega porabnika. In napetost deljena z upornostjo (oz. impedanco) porabnika določa jakost toka.
Torej, če ima Shelly zapisano napetostno območje 210 - 240 V in tok 16 A, on ne definira jakost toka ampak samo napetostno območje, v katerem je ta tok možen ali pretvorjeno v moč, je možno na Shelly priključiti porabnike moči od 3,4 kw do 3,8 kW.
Upam, da ti je sedaj nekoliko bolj jasno.
Pa ponovno, opraviči se zaradi žaljivega posta. Chat pri tem nima nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

starfotr ::

Američani imajo bistveno višje tokove za enako moč. Torej če že omenjaš 110 V upoštevaj še to, da so tam drugi preseki žic in tudi drugi materiali (aluminj). Torej teh 110 V je povsem irelevantnih in so samo na tvojem zelniku zrasli ali pa zasrali.

Utk ::

Torej, če ima Shelly zapisano napetostno območje 210 - 240 V in tok 16 A, on ne definira jakost toka ampak samo napetostno območje, v katerem je ta tok možen ali pretvorjeno v moč, je možno na Shelly priključiti porabnike moči od 3,4 kw do 3,8 kW.
Upam, da ti je sedaj nekoliko bolj jasno.

Nepismen. Napisal sem od 110V do 230. Ker je shelly deklariran za tako AC napetost (plus še DC).

Zdaj pa nehaj bit pokroviteljski, če še cifer ne znaš prebrat.

starfotr je izjavil:

Američani imajo bistveno višje tokove za enako moč. Torej če že omenjaš 110 V upoštevaj še to, da so tam drugi preseki žic in tudi drugi materiali (aluminj). Torej teh 110 V je povsem irelevantnih in so samo na tvojem zelniku zrasli ali pa zasrali.

Seveda so relevantni. Če bi imel kaj izkušenj s shelly, bi vedel da ga ne moreš gonit na polni moči 24/7. In če ima deklarirano napetost od 110 do 230V, in max 16A, potem ti bi lahko bilo jasno, da morda ni pametno čez njega terat 3,6 kw 24/7. Ampak kdo sem jaz, samo glup bedak, poslušat bi moral vas štromarje...da mi še res hiša zgori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Lahko se pa komot zmenimo da pripeljem svoj avto v vašo garažo, prek shelly priklopimo gor 3,6 kw polnilec in pustimo čez noč.
Če vse skupaj ne zgori, jaz plačam elektriko, če zgori, plačate vi meni za avto. Pa seveda svojo novo garažo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Slavc_ ::

Dober da ne pride do več požarov na objektih, glede na to da kar berem pa vidim po terenu. Dajte predimenzionirat zadeve in prav naredit. (mislim za takšne domače "smart home" projekte, ostalo tak mora biti po smernicah narejeno) ... tile shellyi so ok za kako žarnico prižgat. Printer na tisti mali relejčič lahko natisne marsikaj :-) če se že vklaplja večja bremena se naj da primeren močnostni kontaktor in se ta kontaktor krmili preko shellya ... to se zadeve ko so zelooo poceni glede kaj lahko vse potegne za sabo ...

KraitPay ::

16A, ki ga lahko preklaplja Shelly so max. vrednosti. Mislim da je to jasno vsakemu. Zdaj koliko časa lahko teče čez 16A; je odvisno od več dejavnikov, eden najpomembnejših je temperatura. Shelly je definiran do 40°C okolice; kar je lahko zelo hitro, če je nameščen v toplotno izoliran zid.

S tem, da ga imamo skozi na MAX. vrednosti se zmanjšuje življenjske doba elektronike, sploh polprevodnikov. Rele ki skrbi za "preklope" porabnikov, je dimenzioniran na 16A; s tem da se mu s tem zelo zmanjša življenjska doba; govora je o mehanski življenjski dobi. Nisem sicer preverjal kakšne releje vgrajujejo, ampak s ceno je povezana tudi kvaliteta in življenjska doba takšnega releja.

Pred Shellye je obvezno potrebno namestiti ustrezno "predvarovalko". Načeloma je to varovalka za vodnik, na katerem je Shelly. Priporočajo B ali C karakteristiko ustreznega preseka (odvisno od vodnika). Še posebej je pomembna 6kA izklopna zmogljivost varovalke.
Lahko se zgodi, da se ob "kratkem stiku" tako veliko tokovi, da kontakte dobesedno "zavari" skupaj. Ravno zato se zadeva montira v kombinaciji z odklopnikom.

mirator ::

Utk je izjavil:

Torej, če ima Shelly zapisano napetostno območje 210 - 240 V in tok 16 A, on ne definira jakost toka ampak samo napetostno območje, v katerem je ta tok možen ali pretvorjeno v moč, je možno na Shelly priključiti porabnike moči od 3,4 kw do 3,8 kW.
Upam, da ti je sedaj nekoliko bolj jasno.

Nepismen. Napisal sem od 110V do 230. Ker je shelly deklariran za tako AC napetost (plus še DC).

Zdaj pa nehaj bit pokroviteljski, če še cifer ne znaš prebrat.
Nima veze kaj si ti napisal, ampak je relevantno kar piše v podatkih Shelliya:
Specification•
Power supply - 110-240V ±10% 50/60Hz AC, 24-60V DC•
Max load - 16A/240V

Se ti pa opravičujem za svojo tipkarsko napako, da sem namesto 110 V zapisal 210 V, kar bistva ne spremeni.
Sedaj pa se že enkrat obnašaj kot odgovoren in se za svoje žaljive besede
(Ti si nek štromar in bi pečico priklapljal na Shelly 1PM modul? No, zdaj smo pa videli vse...)
opraviči tellexdellu.

Utk ::

Ne, pečica na shelly je neumnost, pri tem bom kar vztrajal. Še celo dal sem link na cenejšo in bolj ziher stvar.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ne, pečica na shelly je neumnost, pri tem bom kar vztrajal. Še celo dal sem link na cenejšo in bolj ziher stvar.

Dase ne bom spuščal na tvoj nivo...
vsakemu z znanjem elektrotehnike vsaj na vrtčevskem nivoju je jasno, da elektronske komponente delujejo na različnih napetostih. Ene napetosti so namenjene napajanju elektronike druge pa za zagotavljanje ustreznega toka in s tem ustrezne moči porabnikom. Napetost na elektronski napravi 110...240V pomeni, da lahko iz takega razpona vhodne napetosti zagotovi primerno napetost za delovanje elektronike (to lahko dobro vidiš pri napajalnikih za LED svetilke, kjer pri napajalniku 110...240 V ne deluje regulacija svetlobe).
Drugi podatek npr. 16A pa pomeni kak tok lahko steče skozi močnostni del za zagotavljanje moči porabnikom. Pri tem različne napetosti pomenijo zgolj to, kakšna moč bo na razpolago. Pri napetosti 110V bo to 110*16=1760W, pri napetosti 240 V pa 240x16=3840 W.
Da lahko vsako elektro napravo obremenimo toliko,kot jo lahko hladimo je pa tudi jasno vsakemu elektrotehniku od vrtca naprej. Zato vsak Shelly tudi meri lastno temperaturo in prekine moč, če se preveč segreje.

Pa še to- Shelly ima CE in RoHS oznake, kar pomeni da je izdelan po direktivah EU. Po teh direktivah pa 16 A pomeni konstantno 16 A ne pa peek 16 A, kot pri kitajcih.

PS nimam nobene poslovne povezave s Shelly in ne prodajam Shelly. Pišem le iz lastnih izkušenj in 12 vgrajenih različnih naprav.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

starfotr ::

Utk je izjavil:

Torej, če ima Shelly zapisano napetostno območje 210 - 240 V in tok 16 A, on ne definira jakost toka ampak samo napetostno območje, v katerem je ta tok možen ali pretvorjeno v moč, je možno na Shelly priključiti porabnike moči od 3,4 kw do 3,8 kW.
Upam, da ti je sedaj nekoliko bolj jasno.

Nepismen. Napisal sem od 110V do 230. Ker je shelly deklariran za tako AC napetost (plus še DC).

Zdaj pa nehaj bit pokroviteljski, če še cifer ne znaš prebrat.

starfotr je izjavil:

Američani imajo bistveno višje tokove za enako moč. Torej če že omenjaš 110 V upoštevaj še to, da so tam drugi preseki žic in tudi drugi materiali (aluminj). Torej teh 110 V je povsem irelevantnih in so samo na tvojem zelniku zrasli ali pa zasrali.

Seveda so relevantni. Če bi imel kaj izkušenj s shelly, bi vedel da ga ne moreš gonit na polni moči 24/7. In če ima deklarirano napetost od 110 do 230V, in max 16A, potem ti bi lahko bilo jasno, da morda ni pametno čez njega terat 3,6 kw 24/7. Ampak kdo sem jaz, samo glup bedak, poslušat bi moral vas štromarje...da mi še res hiša zgori.


Potem ni deklariran za delovanje, kot je napisano.

Utk ::

On bo delal dokler bo delal in se ne bo pregrel, boš pač imel 80, 90 stopinj v vtičnici, v čem je problem.
40, tudi 50, stopinj zna imet že v mirovanju. Tudi noben problem...

Ali pa kupiš kitajsko stikalo v formatu varovalke, ki ne gre čez temperaturo varovalke, se pravi par stopinj nad okolico. Po želji.

Da lahko vsako elektro napravo obremenimo toliko,kot jo lahko hladimo je pa tudi jasno vsakemu elektrotehniku od vrtca naprej. Zato vsak Shelly tudi meri lastno temperaturo in prekine moč, če se preveč segreje.

Dokler se greje on je v redu, temperature na kontaktih pa ne meri. Ti imaš morda novejše variante z 2,5 mm2 kablom, v prejšne nisi takega kabla not dobil, pa so bli enako 16A. Kao. Na tiste stare kontakte ti noben štromar ne bi priporočal 3,6 kw, niti tu navzoči ne, samo kaj ko nimajo pojma kako stvar zgleda v praksi. 1,5 mm2 kabel vtaknen 2, 3 mm globoko...zakaj se potem matramo s 100x boljšimi kontakti na 16A varovalkah, profi sponkami in ne vem čim, če je "očitno" tudi to dobro...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

KraitPay je izjavil:

16A, ki ga lahko preklaplja Shelly so max. vrednosti. Mislim da je to jasno vsakemu. Zdaj koliko časa lahko teče čez 16A; je odvisno od več dejavnikov, eden najpomembnejših je temperatura. Shelly je definiran do 40°C okolice; kar je lahko zelo hitro, če je nameščen v toplotno izoliran zid.

S tem, da ga imamo skozi na MAX. vrednosti se zmanjšuje življenjske doba elektronike, sploh polprevodnikov. Rele ki skrbi za "preklope" porabnikov, je dimenzioniran na 16A; s tem da se mu s tem zelo zmanjša življenjska doba; govora je o mehanski življenjski dobi. Nisem sicer preverjal kakšne releje vgrajujejo, ampak s ceno je povezana tudi kvaliteta in življenjska doba takšnega releja.

Pred Shellye je obvezno potrebno namestiti ustrezno "predvarovalko". Načeloma je to varovalka za vodnik, na katerem je Shelly. Priporočajo B ali C karakteristiko ustreznega preseka (odvisno od vodnika). Še posebej je pomembna 6kA izklopna zmogljivost varovalke.
Lahko se zgodi, da se ob "kratkem stiku" tako veliko tokovi, da kontakte dobesedno "zavari" skupaj. Ravno zato se zadeva montira v kombinaciji z odklopnikom.

Si izmišljujete neke imaginarne situacije. Kje pri Bogu svetem boš doma 24/7 gonil 16 A skozi Shelly? Še EV se mi napolni v 5 urah pri takem toku pol pa počiva vsaj 19 ur. Pečica pa mogoče 20 min dela do 3,3 kW pol pa nekaj časa dela in nekaj časa miruje. Pa s Shelly običajno ne vklapljam ali izklapljam pečice, saj to počnem s stikali na njej. S Shelly zgolj blokiram vklop pečice, če je obremenitev hiše že dovolj visoka in bi njen vklop pomenil prekorečitev omrežnine za moč.

Utk je izjavil:

On bo delal dokler bo delal in se ne bo pregrel, boš pač imel 80, 90 stopinj v vtičnici, v čem je problem.
40, tudi 50, stopinj zna imet že v mirovanju. Tudi noben problem...

Ali pa kupiš kitajsko stikalo v formatu varovalke, ki ne gre čez temperaturo varovalke, se pravi par stopinj nad okolico. Po želji.

Da lahko vsako elektro napravo obremenimo toliko,kot jo lahko hladimo je pa tudi jasno vsakemu elektrotehniku od vrtca naprej. Zato vsak Shelly tudi meri lastno temperaturo in prekine moč, če se preveč segreje.

Dokler se greje on je v redu, temperature na kontaktih pa ne meri. Ti imaš morda novejše variante z 2,5 mm2 kablom, v prejšne nisi takega kabla not dobil, pa so bli enako 16A. Kao. Na tiste stare kontakte ti noben štromar ne bi priporočal 3,6 kw, niti tu navzoči ne, samo kaj ko nimajo pojma kako stvar zgleda v praksi. 1,5 mm2 kabel vtaknen 2, 3 mm globoko...zakaj se potem matramo s 100x boljšimi kontakti na 16A varovalkah, če je "očitno" tudi to dobro...

Kako pa boš kitajsko stikalo v formatu varovalke spravil v dozo vtičnice?
Pa sem ti danes že napisal, pa bom še enkrat zapisal bolj počasi, da boš lažje razumel- žica 1,5 mm2 trajno zdrži tok 20 A.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

Evo sem sedaj vklopil prikaz temperature v HomeAssistant-u. Trenutno je 43,5°C. Ko bom vključil pečico bom poročal, kakšna bo takrat. Ker pa ima vgrajen mehanski rele ne pričakujem bistvenega povišanja temperature- dejansko se nima kaj za greti.

PS tisti rele, kateri je predlagal UTK se da za enako ceno kot je na GB Amazonu v funtih dobiti na DE za €. Pa še poštnine ni.

PS sam ne zaupam Tuya napravama. Kitajci so le Kitajci...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Ja. Ker Bolgari so pa znani po tem, da imajo topshit elektroniko.
Jaz tiste releje naročim ponavadi iz aliexpressa, tam so po nekje 12-14 s poštnino, amazon samo ko sem hotel na hitro.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Ja. Ker Bolgari so pa znani po tem, da imajo topshit elektroniko.
Jaz tiste releje naročim ponavadi iz aliexpressa, tam so po nekje 12-14 s poštnino, amazon samo ko sem hotel na hitro.

A ni Bolgarija v EU? Vsi izdelki izdelani v EU morajo ustrezati veljavnim standardom v EU. Torej je vseeno ali je izdelan v Bolgariji, Sloveniji, Nemčiji...
Izdelki preko AliExpressa pa imajo oznako CE katera pomeni China Export. Kaj pa dejansko dobiš pri njih, pa ne veš, dokler ne preizkusiš.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

worker ::

Hvala vsem za nasvete in ideje. Ker nisem štromar, ste mi povedali marsikaj novega. Tapo 110 mi je všeč, Shelly tudi, se bo treba odločiti. Aja Starfotr, kamp je v Izoli, lani so zamenjali omarice in naj bi imeli vsi 10A.
Super forum, veliko znanja in izkušenj.

Utk ::

30 let nazaj so govorili "mlad in naiven"....očitno nekateri ostanejo naivni.

telexdell ::

Utk je izjavil:

30 let nazaj so govorili "mlad in naiven"....očitno nekateri ostanejo naivni.


Tak mimigrede- kako pa veš, da v tisti tvoji veliki škatli ni še manj in manj kvalitetne robe kot v Shellyju? Pa tisto kar je vgrajeno, kakšnih karakteristik je. Če ti Kitajec napiše 50 A pol je to zate sveto in oh in sploh, ker je pač v veliki embalaži. Če pa ti EU proizvajalec reče 16 A pol ja pa to nateg, prevara, niti 6 A, ker pač ni toliko balasta.

Bi se vprašal, kdo je tu naiven?

worker je izjavil:

Hvala vsem za nasvete in ideje. Ker nisem štromar, ste mi povedali marsikaj novega. Tapo 110 mi je všeč, Shelly tudi, se bo treba odločiti. Aja Starfotr, kamp je v Izoli, lani so zamenjali omarice in naj bi imeli vsi 10A.
Super forum, veliko znanja in izkušenj.

Sem gledal na spletu za TAPO p110, P110M (pa še en tip) pa nisem v specifikacijah našel, da bi izklapljali glede na tok. Mogoče sem spregledal, zato priporočam preverjanje pred nakupom.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na tisto stikalo jaz sigurno ne bi priklapljal 50A. 16 pa. Pri 16A ostane hladno kot špricer. Shelly se segreje že sam od sebe. Kar sicer meni ni strašno logično, eno in drugo je podobno povezano na wifi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Na tisto stikalo jaz sigurno ne bi priklapljal 50A. 16 pa. Pri 16A ostane hladno kot špricer. Shelly se segreje že sam od sebe. Kar sicer meni ni strašno logično, eno in drugo je podobno povezano na wifi.

Eno je topla naprava, drugo pa je temperatura na mestu meritve. Potipaj ohišje svojega računalnika pol pa poglej, kakšna je temperatura procesorja. Pa kot sem že omenil- če je za vklop nameščen rele s fizičnim kontaktom pol se pod obremenitvijo nima kaj za greti. Mogoče za kakšno stopinji zaradi izgub na tanki povezavi med sponkami in zaradi prehodne upornosti kontakta. Pod obremnitvijo se grejejo elektronska komponente. Če bi namesto releja imel triac...

PS Polnilnica za EV mi troši 0,3 W v mirovanju, temperatura je 31,4°C, zunaj pa je 18,4°C. Misliš, da bi to štimalo, če bi cela škatla polnilnice bila tako topla? Ko pa polnim EV pa naraste temperatura ne 42°C, ker je elektronska regulacija toka.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Shelly plug je drugače max 2500W -> ~12A

joez7 ::

telexdell je izjavil:

Utk je izjavil:

30 let nazaj so govorili "mlad in naiven"....očitno nekateri ostanejo naivni.


Tak mimigrede- kako pa veš, da v tisti tvoji veliki škatli ni še manj in manj kvalitetne robe kot v Shellyju? Pa tisto kar je vgrajeno, kakšnih karakteristik je. Če ti Kitajec napiše 50 A pol je to zate sveto in oh in sploh, ker je pač v veliki embalaži. Če pa ti EU proizvajalec reče 16 A pol ja pa to nateg, prevara, niti 6 A, ker pač ni toliko balasta.

Bi se vprašal, kdo je tu naiven?

worker je izjavil:

Hvala vsem za nasvete in ideje. Ker nisem štromar, ste mi povedali marsikaj novega. Tapo 110 mi je všeč, Shelly tudi, se bo treba odločiti. Aja Starfotr, kamp je v Izoli, lani so zamenjali omarice in naj bi imeli vsi 10A.
Super forum, veliko znanja in izkušenj.

Sem gledal na spletu za TAPO p110, P110M (pa še en tip) pa nisem v specifikacijah našel, da bi izklapljali glede na tok. Mogoče sem spregledal, zato priporočam preverjanje pred nakupom.

Glej 7:50 ni pa video v SLO. (za tomaze >:D)
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

telexdell ::

DamijanD je izjavil:

Shelly plug je drugače max 2500W -> ~12A

In to tudi jasno piše v specifikacijah. Obstaja pa tudi Smart WiFi plug, kateri pa je do 16 A. Je pa malce večji.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::

joez7 je izjavil:


Glej 7:50 ni pa video v SLO. (za tomaze >:D)


Na videu res to kaže. Ko pa greš na uradno spletno stran pa piše:
IMPORTANT: Model and hardware version availability varies by region. Please refer to your TP-Link regional website to determine product availability.


Pa še link do navodil

Pač, preden se kupi je treba preveriti, če podpira omejitev toka.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

D3m ::

Pri meni so vse varovalke C.
|HP EliteBook|R7 8840U|

mirator ::

To s temo nima veze.
Vseno bi te vprašal, zakaj C?

D3m ::

Takšna je bila zasnova s strani projektantov.
|HP EliteBook|R7 8840U|

joez7 ::

JIh mam dober ducat (P110) - kupljeni v SLO HW 1.20. Vsi imajo možnost omejitve moči:))
Pa za določen zadeve pride kar prav (dokler tamala ne priklopi sesalca gor - ata sesalec je pokvarjen>:D)

Po novem se dobijo tudi C13 in B13. So kar zanimive, še posebej, če so glavne varovalke NV100 Gl16A ali Gl20A - za doseganje minimalne selektivnosti.
Drugače men najljubše so C6 in C10 - preživijo marsikaj.
Prefiriram C verzijo - na C6 deluje vsak sesalec, na B10 pa občasno vrže ven (star sesalec - pa noče v reciklažo>:D) star fleks pa rabi obvezno C10. Vglavnem, če mi kje meče ven - ponavadi zamenjam B varovalko za C6 ali C10A - pa je mir. V nobenem primeru ne dam C16A (pač omejitev pri glavnih varovalkah).
V HomeAssistu - sem si še omislil pravilo fazne zaščite - ob prekoračitvi fazne moči 4000W mi zaćne odkljapljati večje porabnike na tisti fazi.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pancerke (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
23714563 (7471) starfotr
»

Vgradnja fid stikala (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
9134153 (7326) mirator
»

Izklop fida med nevihto (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
6519443 (16950) lovro535v2
»

Varovalke v stanovanju

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
4019829 (18660) imagodei

Več podobnih tem