Novice » Igre » Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem
Truga ::
https://www.reddit.com/r/starcitizen/co...
loooooooooooooooooooooooooool
Po tem streamu sem 100% da je zadeva en velik scam. WTF
loooooooooooooooooooooooooool
Po tem streamu sem 100% da je zadeva en velik scam. WTF
Ang3lo ::
Carsko, izgleda da bomo igrali 2.0 PTU še pred novim letom, česar ni nihče pričakoval. Je že par videov po netu, dodali so tudi NPC pirate, itd.
Isht ::
2.0 PTU že dela. Jaz imam access.
As advertised. So bugi, crashi, ampak deluje, kot so predstavili.
Tole spilijo, kak teden dva, pa bo Alpha 2.0 zunaj. Tako da ne vem, kaj prdite.
As advertised. So bugi, crashi, ampak deluje, kot so predstavili.
Tole spilijo, kak teden dva, pa bo Alpha 2.0 zunaj. Tako da ne vem, kaj prdite.
Isht ::
Samo to bom reku: včeraj sem intenzivno testiral. OK, crashev je polno, serverji preobremenjeni... Ampak ko tole spedenajo, odpravijo glavne crash buge... Dereku Smartu se te dni pošteno joka.
Isht ::
No, TOLE je pa res impresivno:
Sean Tracy je tale space-to-planet transit (in pristanek v bazi na planetu) naredil tudi live med današnjim livestreamom.
Sean Tracy je tale space-to-planet transit (in pristanek v bazi na planetu) naredil tudi live med današnjim livestreamom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
Dami ::
Se je že par dni prej govorilo o novosti in so bla namigovanja na planet landing. Sej ne rečem da ni hudo, sam še zdaleč niso prvi, ki so to pogruntal. Kar se PG tiče upam, da nardijo konkretn korak več kot vsi drugi.
Drgač pa najbolši del včerajšnjega livestreama je bil Chrisov poskus igranja 2.0. Že dolg se nisem tak nasmejal in /facepalm hkrati
Drgač pa najbolši del včerajšnjega livestreama je bil Chrisov poskus igranja 2.0. Že dolg se nisem tak nasmejal in /facepalm hkrati
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Ang3lo ::
Ful je blo smešno ko je govoril o vmesniku za chat nekaj v smislu "This is so annoying, the most ugly, useless thing ever, it needs to go away as soon as possible." :D
BigWhale ::
Isht ::
No, TOLE je pa res impresivno
Ene petkrat za pogledat, pol se pa pocas navelicas in ti zacne it na zivce in hoces sam cim prej pristat/vzletet.
WTF govoriš? Tale posnetek, sploh pa live demo, ki so ga naredili v živo, nakazuje nekaj čisto drugega: da boš lahko prosto letal po planetu, ne samo prosil za dovoljenje za pristanek in potem pustil avtopilotu delati svoje.
V demonstraciji je Sean Tracy npr. priletel prehitro in je zgrešil bazo in potem letel okrog nje, da je lahko pristal. Ročno, ne avtopilot.
BigWhale ::
WTF govoriš? Tale posnetek, sploh pa live demo, ki so ga naredili v živo, nakazuje nekaj čisto drugega: da boš lahko prosto letal po planetu, ne samo prosil za dovoljenje za pristanek in potem pustil avtopilotu delati svoje.
Ja, saj vem kaj kazejo. To, da se da po planetu letat je sicer ok ampak 'seamless transition from ground to space' je neki kar ti jemlje cas, namesto, da bi okrog letal in pobijal pirate, mors vzletat in pristajat. :) Letanje po planetih smo ze vidl, kr dolg nazaj.
Preden poves, da grafika in eye candy ni primerljiva, se ustavi. Gre zgolj za koncept vzletanja/pristajanja na planetih in letenju okrog po planetih in seamless tranzicije med planetom in vesoljem. Tko, stvar resnicno ni neki blazno novega in blazno zahtevnega za narediti. :)
Isht ::
Preden poves, da grafika in eye candy ni primerljiva, se ustavi. Gre zgolj za koncept vzletanja/pristajanja na planetih in letenju okrog po planetih in seamless tranzicije med planetom in vesoljem. Tko, stvar resnicno ni neki blazno novega in blazno zahtevnega za narediti. :)
V Cryenginu je. Ampak nima veze... Engini, kot je Outerra ali pa špil No Man's Sky imajo te bombončke, seveda.
Ampak če gremo na resne space sime... Še Elite Dangerous ne dela teh transitionov brezšivno... Prehod med Supercruise in navadnim letenjem je pravzaprav loading screen, ki naloži mapo za letenje v "lokalnem" prostoru. Star Citizen pa bo to delal brezšivno, in to v enginu, ki je originalno omogočal mape 8x8x8 kilometrov. Torej velik napredek v SC.
Kar se pa tiče "jemanja časa", SC je bil vedno mišljen kot imerziven. Če si želel arkadni špil, kjer na hitro skočiš v kokpit in v parih minutah počiš par piratov, SC ne bo zate.
Čeprav verjamem, da bodo za tiste neučakane naredili tudi autopilota za pristajanje na planetu, ki bo cel transition pohitril.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
BigWhale ::
Ampak če gremo na resne space sime... Še Elite Dangerous ne dela teh transitionov brezšivno... Prehod med Supercruise in navadnim letenjem je pravzaprav loading screen, ki naloži mapo za letenje v "lokalnem" prostoru. Star Citizen pa bo to delal brezšivno, in to v enginu, ki je originalno omogočal mape 8x8x8 kilometrov. Torej velik napredek v SC.
Hocem ti povedat, da je stvar sicer lepo narejena in lepa za videt, to je pa tudi vse. Eyecandy brez katerega igra ne bi ratala kar zanic. :)
Kar se pa tiče "jemanja časa", SC je bil vedno mišljen kot imerziven. Če si želel arkadni špil, kjer na hitro skočiš v kokpit in v parih minutah počiš par piratov, SC ne bo zate.
Čeprav verjamem, da bodo za tiste neučakane naredili tudi autopilota za pristajanje na planetu, ki bo cel transition pohitril.
Vedno mors gledat kolk ti level of immersion nardi igro dolgocasno in ponavljajoco. Ce bi res rad immersion, potem mors nehat uporabljat FTL pogone, pa tvoj character mora vsakih nekaj ur it na WC. ;)
BigWhale ::
Dans so tole ven prvlekl https://web.archive.org/web/20130626013...
"There will be a lot of optimization in the next 24-months, plus the usual fast pace of technology, so it is hard to say absolutely. At the moment you will be able to play it on a dual core PC with a GTX 460 or greater and 4GB of system memory. If you're running an i7 2500, 2600, 2700 or better with a GTX 670 or greater then the stars are the limit! Since the game is built on CryEngine, their system requirements will stay roughly the same as ours."
Mal je smesn brat, kolk so bli optimisti. :)
"There will be a lot of optimization in the next 24-months, plus the usual fast pace of technology, so it is hard to say absolutely. At the moment you will be able to play it on a dual core PC with a GTX 460 or greater and 4GB of system memory. If you're running an i7 2500, 2600, 2700 or better with a GTX 670 or greater then the stars are the limit! Since the game is built on CryEngine, their system requirements will stay roughly the same as ours."
Mal je smesn brat, kolk so bli optimisti. :)
Isht ::
Drugi cajti, a ne?
Sicer pa, če imaš v letu 2015 (skoraj že 2016) še vedno I7 2700 procesor (danes star že 4 leta) in Nvidia GTX 670 grafiko (danes že več kot 3 leta stara), potem furaš staro šaro, ki jo je itak nujno treba zamenjati.
Meni špil sicer čisto solidno dela na Very High nastavitvah pri 1080p na I7 4770k (2 leti star proc) in R9 290 grafiki (tudi 2 leti stara grafika).
Sicer pa, če imaš v letu 2015 (skoraj že 2016) še vedno I7 2700 procesor (danes star že 4 leta) in Nvidia GTX 670 grafiko (danes že več kot 3 leta stara), potem furaš staro šaro, ki jo je itak nujno treba zamenjati.
Meni špil sicer čisto solidno dela na Very High nastavitvah pri 1080p na I7 4770k (2 leti star proc) in R9 290 grafiki (tudi 2 leti stara grafika).
Ang3lo ::
Za tiste ki živijo v realnem svetu - igra dela tudi čisto v redu na 10 let starih core2quad (trenutno je potreben en fix, ker so pomotoma dali napačne inštrukcije v kodo). Priporočam pa eno od AMDjevih 3GB kartic - hd 7950, 7970, 280x, ...
Dami ::
Ta stuff je sam še teb zanimiv, grow up already.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Truga ::
Drugi cajti, a ne?
Sicer pa, če imaš v letu 2015 (skoraj že 2016) še vedno I7 2700 procesor (danes star že 4 leta) in Nvidia GTX 670 grafiko (danes že več kot 3 leta stara), potem furaš staro šaro, ki jo je itak nujno treba zamenjati.
Meni špil sicer čisto solidno dela na Very High nastavitvah pri 1080p na I7 4770k (2 leti star proc) in R9 290 grafiki (tudi 2 leti stara grafika).
Jaz mam isti proc, navit na 4.5ghz, pa 980Ti pa glihzaglih laufa. Nikoli na stabilnih 60, ne glede na graficne nastavitve.
Ne se prevec lagat.
Napajalc ::
Kar sede ta engine AMD karticam, s tem da r9 290 komot naviješ čez zmogljivost r9 390x.
011011100111010101100010
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BorutK-73 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Igre | 269311 (1709) | Kayzon |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 150027 (114535) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 17587 (14254) | Tr0n |
» | Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranjuOddelek: Novice / Igre | 14227 (11710) | Truga |