» »

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

««
7 / 15
»»

Isht ::

Ang3lo je izjavil:

Če se skrivaš za nekim objektom v temi in imaš izklopljene sisteme, te noben ne more videt. Edini primer če bi bil na svetlobi in bi se nasprotnik odpeljal mimo tebe in te zagledal, ko obrne kamero nazaj. No vprašanje tudi kako bojo delovali toplotni senzorji, če registrirajo samo motorje ali tudi odtis pilota.

Fora je v tem, da tisti, ki se skriva za nekim objektom, lahko izkorišča 3PV. Iz kokpita pač v takem primeru ne moreš videti nasprotnika (ker si skrit za objektom), če pa preklopiš na 3PV (in je kamera zadaj in nad ladjo), pa lahko vidiš nasprotnika brez težav.

Dami ::

Nehajte jokat glede 3pv. Oboje bi moralo bit na voljo pa uporabaljaj kaj češ. Meni 1pv sux in samo ta kurčev immersion je vzrok da ne mormo met tudi normalnega 3pv, ki je dejansko uporaben. Že skoz hornet se bolj slabo vidi pa je cockpit fighter, kaj bo šele pr ostalih ladjah. In ker ne bomo mel vsi rifta/3monitor setup da bi gledali veselo okol bi 3pv še kako prav prišu. Sploh pa ne razumem zakaj CR tak forsira steklo (verjetno spet ta immersion), ker bi čist easy bil cockpit ko v titanfallu. Sam upam, da se bo dalo na private serverjih vse zrihtat/zmodat.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

Dami je izjavil:

Nehajte jokat glede 3pv. Oboje bi moralo bit na voljo pa uporabaljaj kaj češ. Meni 1pv sux in samo ta kurčev immersion je vzrok da ne mormo met tudi normalnega 3pv


Ne.

Isht ::

@Dami: če si računal, da bo 3PV kakorkoli resno uporaben v fajtih, potem nisi backal prave igre. Star Citizen ne bo Warthunder v vesolju, ampak bo simulacija. To je znano od začetka. In več, ko slišim o kompleksnosti sistemov v ladjah, bolj mi je jasno, da bo Star Citizen zelo blizu DCS letalščinam. Jasno, ne bo vsiljeval 5-minutnih startupov, in v sisteme se boš poglobil toliko, kolikor se boš sam hotel, bodo pa tisti, ki bodo šli globje, imeli prednost pred tistimi, ki bodo samo arkadno skočili v cockpit, pa gas.

BTW: ni treba imet Oculus Rift. Obstajajo zastonj sistemi head trackinga, kjer lahko trackaš premikanje glave s poceni web camom (ki se ga da dobit že za 10 evrov).

Dami ::

Se opravičujem za izpad :'( Načeloma nimam nič prot 1pv (I prefer it actually), če le ni preveč nepotrebnih ovir in tu jih bo precej. Res da zgleda lepo in "immersive", ni pa uporabno in bojo trenutki, kjer boš rabil 3pv (parkiranje, docking z drugo ladjo itd...). Špil veliko stvari nima po mojem okusu, a sem vseeno backal, ker alternative tak ni :)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Ker bo zadeva immersive, bo tudi poskrbljeno za docking s pogledi 1pv, tu sploh ne vidim nobenih ovir.

Takole so si docking proceduro zamislili pri Elite Dangerous:


Kot vidiš, ni nobenih težav, in ne vem, zakaj Star Citizen ne bi mogel imet podobnih sistemov za pomoč pri parkiranju...
Saj pri parkiranju z avtom tudi nimaš 3pv, aneda? Moderni avtomobili si pomagajo s parkirnimi senzorji, kamerami in celo avtomatskim parkiranjem. Če imamo to lahko leta 2014, bo menda kaj podobnega tudi leta 2944.

Hočem povedati, da mora biti Star Citizen narejen tako, da 3pv sploh nikoli ne rabiš, ker imaš vse informacije (in več) v samem kokpitu.

Mipe ::

Tisto stransko okno me spominja na X: Rebirth.

Isht ::

Katero stransko okno, misliš pri Elite Dangerous? Boš moral biti malo bolj specifičen...

BlackMaX ::

Isht je izjavil:

Ker bo zadeva immersive, bo tudi poskrbljeno za docking s pogledi 1pv, tu sploh ne vidim nobenih ovir.

Takole so si docking proceduro zamislili pri Elite Dangerous:


Kot vidiš, ni nobenih težav, in ne vem, zakaj Star Citizen ne bi mogel imet podobnih sistemov za pomoč pri parkiranju...
Saj pri parkiranju z avtom tudi nimaš 3pv, aneda? Moderni avtomobili si pomagajo s parkirnimi senzorji, kamerami in celo avtomatskim parkiranjem. Če imamo to lahko leta 2014, bo menda kaj podobnega tudi leta 2944.

Hočem povedati, da mora biti Star Citizen narejen tako, da 3pv sploh nikoli ne rabiš, ker imaš vse informacije (in več) v samem kokpitu.


Looking good.

Isht ::

@BlackMax:
Samo pojasnilo (če ni jasno razvidno iz mojega posta), ta video je od Elite Dangerous, ne od Star Citizen.

BlackMaX ::

Isht je izjavil:

@BlackMax:
Samo pojasnilo (če ni jasno razvidno iz mojega posta), ta video je od Elite Dangerous, ne od Star Citizen.


Vem sm vidu naslov na videu :) Hvala vseeno.

Možno je da bo tudi v SC podobno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

Truga ::

Lahko samo upamo.

Dami ::

Zanimiv najnovejši humblebudnle
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::







Meanwhile at star citizen:

http://themittani.com/news/star-citizen...

Folk je ze cist penast :DD

BlackMaX ::

Truga je izjavil:







Meanwhile at star citizen:

http://themittani.com/news/star-citizen...

Folk je ze cist penast :DD


Take my money!!!!!! :D

Truga ::

Tale je dobra:

The game is already out. Chris Roberts knows he could never deliver a game that would please everyone, so he came up with a grand plan to please everyone. He hasn't given us a mere game: he's given us the dream of a game!

It was the only way to meet everyone's expectations. Those that wanted a new coming of the space sim, those that wanted to see crowdfunding fail spectacularly, it's got it all.

Truga ::

OMG neee.

https://robertsspaceindustries.com/comm...

Let me begin with the information you most want to hear: we intend to launch Arena Commander in two weeks, on May 29th.


Pa je sla najboljsa teorija. :D

Isht ::

Jaz sem ED backal že pred časom (Premium Beta)... Single-player misije so kar zanimive za pokušino, 30. maja pa bomo prišli v multiplayer...
No, CR je zdaj malo pokvaril plane - upal sem, da bo DFM prej, zdaj pa bo DFM in ED Beta istočasno. No, izbira vseeno ne bo pretežka: SC je prva in glavna, kar se mene tiče, ED pa bo počakal, da se našpilam tega, kar bo ponujal SC v prvi iteraciji.

Isht ::

Ampak ob temle se pa človeku cedijo sline:



ABX ::

... in GPU joče. :)

Ampak prav je tako, za pravo igro sem vedno z veseljem nadgradil PC.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Men se ne. :> V bistvu mi je za space-sim vseen kaksno celado ima pilot, se vec, prakticno vseeno mi je kako izgleda pilot. :>

Isht ::

BigWhale je izjavil:

Men se ne. :> V bistvu mi je za space-sim vseen kaksno celado ima pilot, se vec, prakticno vseeno mi je kako izgleda pilot. :>


To sploh ni pomembno zaradi tvojega pilota, ampak zaradi zgodbe v Squadron 42 in zaradi socialnih interakcij v Star Citizen PU. Tako detajlni liki v igri (npr. v single-player SQ42) bodo dodali k filingu realizma in imerzivnosti med misijami. V persistent universe pa tudi ne boš samo letal po vsemirju, ampak tudi sklepal kupčije v zakotnih beznicah na raznih planetih.

BigWhale ::

Ja, to je vse brez veze. :> EVE Online lahk reces tud Space Excel. Vsa tista interakcija med liki, ki so jo zaceli dodajati je sama navlaka.

Pri single player se mogoce pride v postev ampak meni osebno je to nekaj, kar ti samo podaljsuje cas med misijami. :>

Truga ::

Itak to v vesolju ne bo melo nobenga impakta. Also, jst bom verjetn igral na low. FPS >

ABX ::

BigWhale je izjavil:

Ja, to je vse brez veze. :> EVE Online lahk reces tud Space Excel. Vsa tista interakcija med liki, ki so jo zaceli dodajati je sama navlaka.

Pri single player se mogoce pride v postev ampak meni osebno je to nekaj, kar ti samo podaljsuje cas med misijami. :>


In to je catch, SC noče biti Excel, apamk grand adventure. Jim bo uspelo? Upam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Mipe ::

Ne bo, ker folk komaj čaka, da z vesoljskimi ladjami zažne nažigati drug po drugem.

Isht ::

Mipe je izjavil:

Ne bo, ker folk komaj čaka, da z vesoljskimi ladjami zažne nažigati drug po drugem.

... ker je to prvi obljubljeni feature v Alfa fazi, ne zato, ker je to edina stvar, ki folk zanima.

V mojem klanu je več kot pol ljudi, ki jih (ko bo enkrat Persistent Universe zunaj) nabijanje, bitke in podobno sploh ne zanima, ampak se nameravajo predvsem ukvarjati s trgovino, tovori, rudarjenjem in podobno. Dogfighti bodo tem ljudem samo 'nujno zlo'.

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Mipe je izjavil:

Ne bo, ker folk komaj čaka, da z vesoljskimi ladjami zažne nažigati drug po drugem.

... ker je to prvi obljubljeni feature v Alfa fazi, ne zato, ker je to edina stvar, ki folk zanima.

V mojem klanu je več kot pol ljudi, ki jih (ko bo enkrat Persistent Universe zunaj) nabijanje, bitke in podobno sploh ne zanima, ampak se nameravajo predvsem ukvarjati s trgovino, tovori, rudarjenjem in podobno. Dogfighti bodo tem ljudem samo 'nujno zlo'.


Apmpak za trgovino in rudarjenje ne nucas lepe celade in lepga lika v igri. Rabis ga samo, ce hoces spilat eno Space Opero, nekaj kar je bil Wing Commander.

Ampak tukaj se potem srecata dva svetova. Eni bi radi opero in jim je dogfight neki kar mors pac narest, drugi bi pa radi dogfight in so jim vmesne sekvence dolgcajt. Ce ne enega in ne drugega ne bos mogel poenostaviti, potem bo single player mode polomija. :)

Sam dogfight, pa se mi zdi, da je zgresen tako pri SCju in pri ED. Ves ta 'piloting skill' bi moral biti v neki taki daljni prihodnosti, kjer ljudje letajo po vesolju in osvajajo planete, stranska dejavnost. Jebemti, znamo narest vesoljsko postajo, sam piloti se bodo pa se zmer streljali tko kot so se v prvi svetovni vojni. :>

Bojna vozila, pa znajo ze dandanes topove in strojnice usmerjati tja kamor treba, brez da pilot obraca vozilo. :)

Isht ::

Čak, ne moreš pričakovat konceptualnega realizma vesoljskih bitk, če je igra zasnovana na premisi "dogfight - trading - cargo - exploration". Če je streljačina bistven del igre, potem to pač vkomponiraš v fikcijo. Chris Roberts je vse svoje vesoljske streljačine zasnoval na principih WW2 dogfightov.

Če bi se že šli realizem, potem itak ni realistično, da bi se dogfightali kot piloti v prvi osebi, ampak bi kvečjemu šli na drone.
Zato je zadeva "science fiction", ne pa "science reality".


Za rudarjenje ne rabiš lepe čelade in razdelanih likov, za trgovino pa: greš (v prvi osebi) v bar in se tam pogovarjaš (v prvi osebi) s kupci, kontakti, prodajalci, šušmarji, pirati, najemniki itd. Ker se vse dogaja v prvi osebi, vidiš na zaslonu pred sabo avatar osebe (NPC ali PC), s katero se pogovarjaš o biznisu. In za absolutno imerzijo je ta avatar spedenan 'u nulo'.

Še to: Space Opera, a la WC, bo, če ti to slučajno še ni jasno. Imenuje se Squadron 42. In po Squadron 42 bodo razni DLCji, ki bodo ponujali take in drugačne zgodbe znotraj Persistent Universe, s kinematičnimi sekvencami in podobno.
Vmesne sekvence dolgcajt? Lej, Squadron 42 je naslednik Wing Commanderja. Če ti WC ni bil všeč, potem ti nima kdo kaj pomagat. Single player polomija? Govoriš, kot da so dogfighti in space opera nekompatibilni. Milijoni ljudi so radi prešpilavali Wing Commander igre ravno zaradi odličnih dogfightov IN zaradi solidnih kinematičnih sekvenc, zaradi katerih si imel občutek, da si del zgodbe. Squadron 42 je narejen točno za te ljudi.

Tisti, ki hočejo samo dogfight, bodo lahko v Star Citizen šli v "Arena Commander", pa bodo tam prešpilavali deathmatche.

Mipe ::

Precenjuješ igralce. Obstajajo ljudje, katerim je življenjsko poslanstvo nagajati drugim - to so diehard PvP-erji, ki raje čepijo po cele ure v kritju, da lahko presenetijo neslutečega trgovca ter mu vzamejo vse: od ladje do tovora in zlate ribice. Takih ljudi je npr. v EVE Online za cele federacije, pravzaprav predstavljajo veliko večino igralne baze - drugi so se naveličali agresivnega dog-eat-dog in šli drugam. Poglej builde tamkajšnjih ladij - vsi, prav vsi brez izjeme MORAJO imeti nek anti-pvp feature, sicer falijo. Warp scramblers in tako naprej.

Tudi meni se je zagabilo tako "tekmovalno" okolje, kjer v bistvu gre za to, kdo bo čim hitreje in večkrat uničil dan drugim. Če bo v SC "free" PvP, potem si lahko obetamo invazijo teh PvP klanov, ki bodo potrolali vse po vrsti. Deathmatch Arena jim ne bo dovolj, svoje frustracije hočejo stresati na "carebearjih".

Call me a carebear, but I'm here to have fun, not for others to have fun at my expense.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Ang3lo ::

Kot prvo bo okolica instancirana in rečeno je bilo, da si boš lahko prilagodil koga želiš imeti v instanci in s tem količino PVPja. Kot drugo bojo pa na voljo privat strežniki in nekaj jih bo gotovo RP/PVE usmerjenih.

Pa Roberts ne gre v nore podrobnosti na vseh področjih zato ker bi iz nekega razloga moral, ampak zato ker lahko. SC se prodaja kot tehnološki mejnik, ki bo za sabo upajmo da potegnil boljšo optimizacijo programskih knjižnic za komunikacijo s strojno opremo, optimizacijo mrežne kode - verjetno ena težjih nalog bo zagotoviti stabilen prenos za mikro informacije o stanju podsistemov ladij, stanju okolice, itd.

Še enkrat pravim, da medtem ko bo Elite in njemu podobne igre večinoma kup trikotnikov in poligonov, kot smo tega vajeni, se SC pripravlja za naslednji tehnološki preboj na večih področjih. Imam kupljen tudi Elite in se ga veselim, ampak SC je tista igra nad katero sem res navdušen nad vsakim delčkom posebej in pričakujem, da bo prva po dolgem času v katero se bom spet popolnoma zatopil.

BlackMaX ::

Mipe je izjavil:

Precenjuješ igralce. Obstajajo ljudje, katerim je življenjsko poslanstvo nagajati drugim - to so diehard PvP-erji, ki raje čepijo po cele ure v kritju, da lahko presenetijo neslutečega trgovca ter mu vzamejo vse: od ladje do tovora in zlate ribice. Takih ljudi je npr. v EVE Online za cele federacije, pravzaprav predstavljajo veliko večino igralne baze - drugi so se naveličali agresivnega dog-eat-dog in šli drugam. Poglej builde tamkajšnjih ladij - vsi, prav vsi brez izjeme MORAJO imeti nek anti-pvp feature, sicer falijo. Warp scramblers in tako naprej.

Tudi meni se je zagabilo tako "tekmovalno" okolje, kjer v bistvu gre za to, kdo bo čim hitreje in večkrat uničil dan drugim. Če bo v SC "free" PvP, potem si lahko obetamo invazijo teh PvP klanov, ki bodo potrolali vse po vrsti. Deathmatch Arena jim ne bo dovolj, svoje frustracije hočejo stresati na "carebearjih".

Call me a carebear, but I'm here to have fun, not for others to have fun at my expense.



Call me a carebear, but I'm here to have fun, not for others to have fun at my expense.

Ampak vse kaže, da bo bilo tako? Za kar tudi jaz menim, da ni lih zabavno.

ABX ::

BigWhale je izjavil:

Isht je izjavil:

Mipe je izjavil:

Ne bo, ker folk komaj čaka, da z vesoljskimi ladjami zažne nažigati drug po drugem.

... ker je to prvi obljubljeni feature v Alfa fazi, ne zato, ker je to edina stvar, ki folk zanima.

V mojem klanu je več kot pol ljudi, ki jih (ko bo enkrat Persistent Universe zunaj) nabijanje, bitke in podobno sploh ne zanima, ampak se nameravajo predvsem ukvarjati s trgovino, tovori, rudarjenjem in podobno. Dogfighti bodo tem ljudem samo 'nujno zlo'.


Apmpak za trgovino in rudarjenje ne nucas lepe celade in lepga lika v igri. Rabis ga samo, ce hoces spilat eno Space Opero, nekaj kar je bil Wing Commander.

Ampak tukaj se potem srecata dva svetova. Eni bi radi opero in jim je dogfight neki kar mors pac narest, drugi bi pa radi dogfight in so jim vmesne sekvence dolgcajt. Ce ne enega in ne drugega ne bos mogel poenostaviti, potem bo single player mode polomija. :)

Sam dogfight, pa se mi zdi, da je zgresen tako pri SCju in pri ED. Ves ta 'piloting skill' bi moral biti v neki taki daljni prihodnosti, kjer ljudje letajo po vesolju in osvajajo planete, stranska dejavnost. Jebemti, znamo narest vesoljsko postajo, sam piloti se bodo pa se zmer streljali tko kot so se v prvi svetovni vojni. :>

Bojna vozila, pa znajo ze dandanes topove in strojnice usmerjati tja kamor treba, brez da pilot obraca vozilo. :)


Kaj ti bi res rad pravo prihodnost? Kjer AI z svetlobno hitrost se premika po celem vesolju in spreminja vse v super računalnike?
To je igra ki želi bi avanture in najboljši način za to je WWII bojni način in v mix dodat piratstvo in odkrivanje iz 14-16 stoletja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

BlackMaX je izjavil:

Mipe je izjavil:

Precenjuješ igralce. Obstajajo ljudje, katerim je življenjsko poslanstvo nagajati drugim - to so diehard PvP-erji, ki raje čepijo po cele ure v kritju, da lahko presenetijo neslutečega trgovca ter mu vzamejo vse: od ladje do tovora in zlate ribice. Takih ljudi je npr. v EVE Online za cele federacije, pravzaprav predstavljajo veliko večino igralne baze - drugi so se naveličali agresivnega dog-eat-dog in šli drugam. Poglej builde tamkajšnjih ladij - vsi, prav vsi brez izjeme MORAJO imeti nek anti-pvp feature, sicer falijo. Warp scramblers in tako naprej.

Tudi meni se je zagabilo tako "tekmovalno" okolje, kjer v bistvu gre za to, kdo bo čim hitreje in večkrat uničil dan drugim. Če bo v SC "free" PvP, potem si lahko obetamo invazijo teh PvP klanov, ki bodo potrolali vse po vrsti. Deathmatch Arena jim ne bo dovolj, svoje frustracije hočejo stresati na "carebearjih".

Call me a carebear, but I'm here to have fun, not for others to have fun at my expense.



Call me a carebear, but I'm here to have fun, not for others to have fun at my expense.

Ampak vse kaže, da bo bilo tako? Za kar tudi jaz menim, da ni lih zabavno.


Zato so implementirali idejo PvP/PvE sldierja. Je pa res da določene zone bojo PvP only, ampak vesolje v igri bo ogromno in če te PvP ne zanima se boš pač držal PvE zone. S tem da v SC boš kaznovan za neumne dvoboje. Če imaš recimo samo Hornet in letiš sam, boš že sestrelil dol kako ladjo, vendar ne boš imel nobene koristi od tega, ker nimaš prostora za odpeljat cargo in povrhu vsega boš dobil na glavo bounty, kar te bo izločilo od bolj kontroliranih zone.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Bojna vozila, pa znajo ze dandanes topove in strojnice usmerjati tja kamor treba, brez da pilot obraca vozilo. :)


Na zalost to nardi strasno dolgocasn combat. Glej: freelancer.

ABX ::

Ja in ne. V SC clas 2 mount bo imel omejen radius v katerem se lahko orožje giblje. Ne vemo pa kdo jih bo nadzoroval, AI ali človek z kako napravo kot je Oculus.
Ampak to je igra, ideja je da se implementira čim bolj realne zadeve, ampak pod pogojem da so fun, če niso, se bo izbralo kako izmišljeno zadevo, in tako je prav.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Če je streljačina bistven del igre, potem to pač vkomponiraš v fikcijo. Chris Roberts je vse svoje vesoljske streljačine zasnoval na principih WW2 dogfightov.


Ja, in za ta koncept pravim, da je butast. Komot je lahko zabaven in uspesen, a je se vedno butast.

Isht je izjavil:

Če bi se že šli realizem, potem itak ni realistično, da bi se dogfightali kot piloti v prvi osebi, ampak bi kvečjemu šli na drone.
Zato je zadeva "science fiction", ne pa "science reality".


Fiction, brez science. ;) Seveda, da bi sli na drone, to je edino smiselno, morda se kaksna BVR orozja. V odprtem vesolju bi bili kakrnsi koli boji tako ali tako precej redka stvar. Moznost, da srecas koga kjer drugje kot ob kaksni vesoljski postaji/planetu/... je pcej mizerna. :)

Isht je izjavil:

za trgovino pa: greš (v prvi osebi) v bar in se tam pogovarjaš (v prvi osebi) s kupci, kontakti, prodajalci, šušmarji, pirati, najemniki itd. Ker se vse dogaja v prvi osebi, vidiš na zaslonu pred sabo avatar osebe (NPC ali PC), s katero se pogovarjaš o biznisu. In za absolutno imerzijo je ta avatar spedenan 'u nulo'.


Ja, developer time, ki bi ga lahko porabili za kaj drugega. Meni je to nepotrebna navlaka v igri, ker se mi ne ljubi hoditi po trgovinah sem ter tja in kupovati stvari in barantati s trgovci. Vse to lahko ze danes opravim brez da stopim v eno samo trgovino. :)

Isht je izjavil:

Single player polomija? Govoriš, kot da so dogfighti in space opera nekompatibilni. Milijoni ljudi so radi prešpilavali Wing Commander igre ravno zaradi odličnih dogfightov IN zaradi solidnih kinematičnih sekvenc, zaradi katerih si imel občutek, da si del zgodbe. Squadron 42 je narejen točno za te ljudi.


Zakaj se ze od samega zacetka obnasas kot en butt-hurt fan-boy, ce kdo kaj kritizira? Pa nehaj selektivno brati poste. :)

Glej, vedno se poudarja, da bo taprava fizika, da se bodo ladje res obnasale kot bi se v vesolju, da bo stvar 'realna'. Fino! Men je to vsec. Ampak, ce imas eno tako precej realno zadevo, se kaj hitro zgodi, da ti zgodba vmes postane nadlezna. Predstavljaj si Flight Simulator v katerem moras, preden vzletis, se malo poklepetati z mehanikom. Velja pa tudi obratno, ce imas dobro zgodbo in te zanima kaj se bo zgodilo, ti predstavlja nek combat vlozek sam en annoyance, ki ga _mors_ opravit. Lej, jest Star Craft 2 spilam v super easy casual mode, zato ker se mi ne da tri ure tepst z nasprotnikom, da se zgodba nadaljuje. :)

Lahko imas super-kick-ass sim, kjer folk hoce letet in hoce sim. Tistim, ki jim bo sim vsec bodo ob dobri zgodbi tudi vmesne sekvence z veseljem pogledali. Ce bos imel pa prevec hardcore sim, bodo pa casual igralci obupavali. Sploh, ko se bodo tik pred dockingom razbijali v vesoljsko postajo in bo treba znova. In ne, ne pravim, da bo v SC docking tezek.

Wing Commander je bil tako uspesen ravno zaradi tega, ker je bil narejen za casual igralce. Pogovarjamo se o casu, kjer je bil joystick na PCju bolj redkost, kot karkoli drugega (stvar, ki se tudi danes ni nevem kako bistveno spremenila). Sedaj se pa govori o 'full imersion', X-52 kontrolerju in Oculus Riftu in nevem kaj se vse. To ni vec tko zlo casual.

Isht ::

1. Če hočeš zgodbo, špilaš Squadron 42.
2. Če hočeš samo akcijo, greš v Arena Commander, pa nabijaš samo dogfighte brez kakršne koli zgodbe.
Win win.

1. Če hočeš casual gameplay, boš lahko špilal casual in bil pri tem precej uspešen, brez da bi se ukvarjal z naprednimi sistemi.
2. Če hočeš ultra globino in hardcore simulacijo, se pa poglobiš v sisteme, customiziraš svojo ladjo 'u nulo'.
Win win.

1. Če hočeš trading in prevoze tovora, pa ti ne pašejo dogfighti, se osredotočiš na 'civilizirane sisteme', kjer je varnost visoka.
2. Če hočeš PvP in konstantno akcijo, greš v low-sec sisteme, kjer boš naletel na nasprotnike, kolikor jih boš hotel.
Win win.

1. Če hočeš špilati s HOTAS sistemom in Oculus Rift, bo to možno.
2. Če boš hotel špilat z gamepadom ali z miško, pa boš tudi to lahko počel relativno efektivno.
Win win.

Res ne razumem, od kod ideje, da če je igra simulacija, da potem to pomeni, da je nedostopna casual igralcem? In od kod ideja, da če ima Squadron 42 zgodbo, da ne boš mogel špilati samo čisto akcijo?
To ni fan-boyevstvo, samo pojasnjujem dejstva, o katerih imaš popolnoma napačne predstave.

BigWhale ::

Lahko nardis dobro simulacijo. Ce nardis zraven se tko, da ima 'arcade mode' pol jo bodo tudi casual playerji igrali. Drugace pa ne. Kolk casual plajerjev pa poznas k spila X-Plane, Flight Simulator, ... ? :) Ampak delat zraven nek aracade mode, je res waste of time.

In spet, Wing Commander, ki ga skoz omenjas, je bil cist za casual igralce. Sima ni blo nic v njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Dami ::

A lahk špil pride najprej ven pa ga bomo pol pokritiziral? Mene tud skrbi pretirana stopnja realizma/simulacije. Sploh me zanima kako bo s tovorom in pretovarjanjem. Če bo to zamudna operacija (ker ziher ne bo samo drag&drop), zna postat zelo tečno opravilo po par prevozih.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Lahko nardis dobro simulacijo. Ce nardis zraven se tko, da ima 'arcade mode' pol jo bodo tudi casual playerji igrali. Drugace pa ne. Kolk casual plajerjev pa poznas k spila X-Plane, Flight Simulator


V FSX prtisnes fly now in vozis. Vse kar rabis je da pogledas hotkeye.

Isht ::

Dami je izjavil:

A lahk špil pride najprej ven pa ga bomo pol pokritiziral? Mene tud skrbi pretirana stopnja realizma/simulacije. Sploh me zanima kako bo s tovorom in pretovarjanjem. Če bo to zamudna operacija (ker ziher ne bo samo drag&drop), zna postat zelo tečno opravilo po par prevozih.


Na to temo je en od devov (Chris, se mi zdi) odgovoril takole:

Lahko izbiraš in natovarjanje in raztovarjanje prepustiš 'pristaniškim delavcem', kar pomeni, da pristaneš, greš v kompleks, na terminalu izbereš, kaj prodajaš in koliko, in ko prideš do ladje, je že raztovorjeno (ali pa, če kupuješ, natovorjeno).
Ali pa se odločiš in natovarjanje in raztovarjanje opraviš sam ter pri tem prišparaš par creditsov, obenem pa lahko sam bolj efektivno natovoriš tovor (da gre več palet v cargo hold in podobno).

Torej, kot povsod drugod, opcija za casual igralce, ki bi jim bilo to nadležno in brezvezno opravilo, obenem pa je za tiste, ki hočejo vse delati sami, tudi poskrbljeno (in so za svoj trud nagrajeni).

Mimopotke, takole izgleda moj hangar danes:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

fireX88 ::

koliko si ti že zapravil za tole igro, ki dejansko še sploh ni zunaj???
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

ABX ::

Če ima LTI za vse in zdaj proda ima 150-1000% zaslužek.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Ang3lo ::

Ne gre se za zapravit za igro, ampak podpreti te vrste razvoj. Verjetno bom tudi jaz na koncu plačal več kot za običajno igro.

BaToCarx ::

Isht ti ki slediš, kaj ko bo ta igra zuni bo kot World of Warcraf mesečna naročnina, ki ti da pač neki creditsov (kaj so sploh)?

Isht ::

BaToCarx je izjavil:

Isht ti ki slediš, kaj ko bo ta igra zuni bo kot World of Warcraf mesečna naročnina, ki ti da pač neki creditsov (kaj so sploh)?

Ne. Igro kupiš enkrat (za tistih 50 dolarjev, ali kolikor bo že stala, v rangu klasičnih AAA iger), potem pa do konca življenja igraš zastonj.

UEC (credits) boš lahko kupil tudi s pravim denarjem (vendar bo omejitev, koliko UEC lahko kupiš na mesec, in ta omejitev bo tako nizka, da ne boš mogel s tem 'kupit' neke hude prednosti pred ostalimi igralci, saj ti bo normalno igranje igre - trading, misije, bounty hunting in podobno) prineslo cca 3x do 4x več creditsov mesečno (ob recimo 1-2 urah igranja dnevno).

ABX je izjavil:

Če ima LTI za vse in zdaj proda ima 150-1000% zaslužek.

Imam LTI na vseh ladjah, prodajati pa ne mislim... Nisem kupoval zaradi zaslužkarstva :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

ABX ::

Vem ja, ampak naj se haterji malo grizejo notri ko slišijo da v bistvu bi lahko celo dobro zaslužil. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dami ::

Dnar ste metal v igro da bi mel (LTI) ladje. Dvomim da bi metal na stotine dolarjev samo za "razvoj". Po drugi strani pa sam z "shut up and take my money" opcijo ne bi zbrali 44m$ 8-)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Dami je izjavil:

Dnar ste metal v igro da bi mel (LTI) ladje. Dvomim da bi metal na stotine dolarjev samo za "razvoj". Po drugi strani pa sam z "shut up and take my money" opcijo ne bi zbrali 44m$ 8-)

Ni čist tako. Jaz bi kupil ladje z ali brez LTI. LTI je samo mali bonus, popolnoma nerelevanten za odločitev za nakup.

Vem pa, da veliko ljudi temu LTI dajejo ogromen poudarek... Eni recimo plačujejo 2x in 3x ceno ladje ali paketa samo zaradi LTI, kar je neumnost, da ni večje.
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1848273836 (6234) Kayzon
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727153731 (118239) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817915 (14582) Tr0n
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
4514490 (11973) Truga

Več podobnih tem