» »

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

««
4 / 15
»»

Invictus ::

Isht je izjavil:


Kako se boji spreminjajo, si lahko ogledate že na primeru razvoja letal... WW2 = striktno dogfight; z razvojem reaktivcev in vodenih raket je zadeva dobila čisto druge razsežnosti. Ko so razvili boljše radarske sisteme, se je boj preselil na 'beyond visual range', kar dandanes lahko s pridom izkoriščajo 'stealth' letala tipa F22 in F35. Dogfight je že danes stvar preteklosti (bolj kot ne), kaj šele čez 900 let (ko naj bi se dogajal Star Citizen).

To so mokre sanje generalov. V resničnosti se večina dvobojev zgodi na razdalji pod 10 km. Pa glej Izraelce in Arabce ali pa Irak. BVR sestrelitev je bolj za vzorec.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Isht ::

Invictus je izjavil:

Isht je izjavil:


Kako se boji spreminjajo, si lahko ogledate že na primeru razvoja letal... WW2 = striktno dogfight; z razvojem reaktivcev in vodenih raket je zadeva dobila čisto druge razsežnosti. Ko so razvili boljše radarske sisteme, se je boj preselil na 'beyond visual range', kar dandanes lahko s pridom izkoriščajo 'stealth' letala tipa F22 in F35. Dogfight je že danes stvar preteklosti (bolj kot ne), kaj šele čez 900 let (ko naj bi se dogajal Star Citizen).

To so mokre sanje generalov. V resničnosti se večina dvobojev zgodi na razdalji pod 10 km. Pa glej Izraelce in Arabce ali pa Irak. BVR sestrelitev je bolj za vzorec.

Hm, koliko je pa dandanes sestrelitev v dogfightih? Bore malo.

Invictus ::

Isht je izjavil:


Hm, koliko je pa dandanes sestrelitev v dogfightih? Bore malo.

Kolk pa je danes dogfightov?

NIČ.

Zadnji so bili leta 1991.

Mogoče bodo v prihodnje med ZDA in Kitajsko ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Isht ::

Nop.

Zadnji dogfight (o katerem najdem podatke):
Etiopija vs Eritreja 2000: Su27 vs Mig29

Tudi: Bosna 1999: trije potrjeni dogfighti med Migi 29 in F15 ter F16

BVR:
Bosna: F15 in F16 proti Mig29, 5 sestrelitev
Irak 1999: BVR je bil kar precej v uporabi

Po 2000 je bilo res zelo malo priložnosti za BVR (ali pa dogfighte).

Sevanje ::

Situacijo je najbolje opisal "Isht", s načinom vsporedne časovne resničnosti. Sicer pa bomo videli kako bo, čez čas ko pride alpha ven, a bo kdo od Vas v njem?

Mipe ::

Raje sem plačan za testiranje iger. Bom počakal, ko bo vsaj beta.

Invictus ::

Isht je izjavil:

Nop.

Zadnji dogfight (o katerem najdem podatke):
Etiopija vs Eritreja 2000: Su27 vs Mig29

Tudi: Bosna 1999: trije potrjeni dogfighti med Migi 29 in F15 ter F16

BVR:
Bosna: F15 in F16 proti Mig29, 5 sestrelitev
Irak 1999: BVR je bil kar precej v uporabi

Po 2000 je bilo res zelo malo priložnosti za BVR (ali pa dogfighte).

To ni bil dogfight ...

Srbi še vedeli niso kdaj so jih sklatili.

Pač AWACS plus AMMRAM ...

Drugače bi Ameri tenko piskali ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Isht ::

Sevanje je izjavil:

Situacijo je najbolje opisal "Isht", s načinom vsporedne časovne resničnosti. Sicer pa bomo videli kako bo, čez čas ko pride alpha ven, a bo kdo od Vas v njem?

Normalno... :)
Sem sicer na RSI forumih srečal že kar nekaj Slovencev (ki so tudi backerji), tako da nas bo kar nekaj...

V namen kakega dogovarjanja za druženja, evente in podobno, sem odprl temo na RSI forumih: https://forums.robertsspaceindustries.c...

Ko bo to možno (torej, ko bo Multiplayer aktiven in ko bodo ladje pripravljene in integrirane v Alpha), ste vabljeni na mojo Idris na en SLO žur :)

Isht ::

CIG je na spletni strani postavil prvo verzijo 'organizations', ki nam omogoča, da ustvarimo organizacijo (klan, guild itd) in vanjo sprejemamo člane. Dela chat, v prihodnosti pa tudi privatni forumi in druga orodja, ki jih potrebuje vsak pošten klan.

Nekaj slovencev se nas je zbralo v organizaciji... glej ga zlomka... Slovenia. https://robertsspaceindustries.com/orgs...

Dami ::

Cool slika in logo hehe. Prijava poslana.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Mipe ::

Ličen grb! Se prijavim ob izidu, če ne bo tako kot X:Rebirth.

BlackMaX ::

Promising game.

To glede Slo klana, ali že imate določene pozicije kaj bi kdo počel?

Isht ::

SLO klan je samo za socializacijo, ni mišljen kot klan, da bi stalno letali skupaj, delali misije itd... Vsaj jaz sem tako razumel...

BlackMaX ::

Isht je izjavil:

SLO klan je samo za socializacijo, ni mišljen kot klan, da bi stalno letali skupaj, delali misije itd... Vsaj jaz sem tako razumel...


Sej zato maš Fb xD

Truga ::

Pa sej nis normaln.

Isht ::

Kot kaže, bo Dogfight modul zunaj šele poznega Aprila, saj bo reveal na Pax East (med 11. in 13. aprilom).

Je pa v tokratnem Wingman's Hangar bil izjemen reveal nove, updatane Vanduul Scythe, ki izgleda fenomenalno in bo baje kmalu šla v naše hangarje (no, v hangarje tistih, ki smo si to redko ladjo uspeli omislit :) ).

Mipe ::

Ženska, ki več časa prebije pred ogledalom, nima veliko pod pudrom.

Pri igri me ne zanima grafika, temveč igralnost. Tukaj pa še ni veliko videt...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Isht ::

Mipe je izjavil:

Ženska, ki več časa prebije pred ogledalom, nima veliko pod pudrom.

Pri igri me ne zanima grafika, temveč igralnost. Tukaj pa še ni veliko videt...


Me zanima, pri kateri igri do sedaj si toliko videl več kot leto dni pred izidom? Ne razumem, zakaj komentiraš igro v razvoju, če te sploh ne zanima igra med razvojem, ampak fertik izdelek? Počakaj leto dni, pa boš videl, če špil ustreza tvojim kriterijem ali ne.

Drugače pa: bi bil danes zadovoljen z igro Crysis 3, če bi uporabljala stari Quake 1 grafični pogon s 50 poligoni na lik in preprostimi teksturami, po možnosti preden je igra dobila 3DFX podporo? Ko te že ravno ne zanima grafika, ampak samo igralnost?

Mipe ::

Doslej ste hvalili samo grafično plat igre. Sploh oh in vau se slinite ob svetlečih modelih ladij v hangarju, medtem ko v vesolju vsi ti detajli odpadejo - nihče se ne bo ustavil in občudoval piratske ladje, medtem ko ta strelja nanj. Kje je igralnost? Pa ne mislim načrtov in obljub.

Cela tema je polna teh show reelov in screenshotov, pa sem se naveličal, kot se otrok prenaje sladkih bonbončkov.

Zame je igralnost najpomembnejši del igre; brez le-te me igra pač ne zadrži dovolj dolgo. Igram Dwarf Fortress brez tileseta, ker me kompleksnost in globina kar potegneta vas. Civilization V igram v strateškem pogledu, ker je jasnejši kot grafični zmazek. V Europa Universalis IV ter Crusader Kings II največ časa porabim v različnih pogledih zemljevida, ki prikazujejo stanje.

Crysis 3 in takih prvoosebnih streljaških iger sploh ne igram, ker imajo preplitko igralnost. Run'n'gun pač ni višek igralnosti zame.

Grafika je samo bonus, sploh pri igri, ki obljublja prelomnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Dami ::

Špil pride 2015, kako naj govorimo o igralnosti drugače kot o načrtih in obljubah? Šele z DFM bomo lahko dobili prvi občutek. Imamo pa vseeno več zaupanja v CIG glede igralnosti pa čeprav se lahko samo slinimo ob slikah, kot pa o kakem EA titlu. Špil je FIRST person space simulator, zato bo grafika še kako pomembna. Vsak ima svoj žanr, če ti ta ni všeč, move along in nehaj kurcat nekaj kar drugim je, in sploh ker je zadeva trenutno več al manj samo na slikah in papirju.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Mipe ::

Če bo zaradi fokusa na grafiko manj igralen kot Elite, osebno zlijem gnojnico na tvoje dvorišče. Ni poanta žanra občudovati grafiko, pač pa imerzija v vesoljskih poletih.

Vsak kekec lahko v Blenderju naredi ubitačno vesoljsko ladjo. Zanima me IGRA sama, ne ves ta hype.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Ang3lo ::

O grafiki je pri SCju težko ne govoriti, ker grejo v takšne podrobnosti, da je komaj verjeti očem. Za primerjavo - Elite zgleda kot še ena vesoljska igra, s poligoni in teksturami v merah pričakovanj, medtem ko SC obeta epski spektakel z dosedaj ne videnim tehnološkim prebojem.

O igralnosti je tudi že veliko materjala na uradni strani. Naloženih je na stotine strani opisov osončij, frakcij, konfliktov, tehničnih načrtov ladij, opisov igralnih načinov, kako bojo potekali boji na trdnih tleh, itd. Konkretno, ladje so izdelane do zadnjega vijaka podrobno, na kar namigujejo tudi datoteke hangar modula.

SC še vedno dobiva $50k-$100k dolarjev prispevkov dnevno, ravno zato ker ljudje poznajo Freelancerja in druga dela Chrisa Robertsa in vejo da je perfekcionist, ki mora imeti zadnjo besedo pri vsakem delcu svoje igre. In tokrat ima popolnoma proste roke, da uresniči vse svoje ambiciozne ideje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ang3lo ()

Mipe ::

In kaj ti koristijo te podrobnosti v dogfightu? "Čaki trenutek, da si ogledam ta tvoj decal..."

Truga ::

Igralne igre nima se nihce razen developerjev. Obstaja tist hangar showcase app, to je pa tud vse. Ko bom dobil zadevo v roke si lahko sigurn da bom popljuval vse kar ne bo vredu. Trenutno lahko samo recem da mi ni blo vsec kar so do zdej pokazali, je pa res da niso pokazali nicesar ze od srede decembra. Od takrat se je lahko ze marsikaj spremenilo.

Ang3lo ::

Ker to ni edini aspekt igre. Prvo kar bom naredil v igri je, da bom parkiral svojo auroro v miren kotiček vesolja, se zleknil v zadnjem predelu in skozi okence opazoval oddaljeni planet.

ABX ::

Isht je izjavil:

Mipe je izjavil:

Ženska, ki več časa prebije pred ogledalom, nima veliko pod pudrom.

Pri igri me ne zanima grafika, temveč igralnost. Tukaj pa še ni veliko videt...


Me zanima, pri kateri igri do sedaj si toliko videl več kot leto dni pred izidom? Ne razumem, zakaj komentiraš igro v razvoju, če te sploh ne zanima igra med razvojem, ampak fertik izdelek? Počakaj leto dni, pa boš videl, če špil ustreza tvojim kriterijem ali ne.

Drugače pa: bi bil danes zadovoljen z igro Crysis 3, če bi uporabljala stari Quake 1 grafični pogon s 50 poligoni na lik in preprostimi teksturami, po možnosti preden je igra dobila 3DFX podporo? Ko te že ravno ne zanima grafika, ampak samo igralnost?


DO NOT FEED THE TROLL!
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Isht ::

Sory ABX :)

Mipe je izjavil:

Če bo zaradi fokusa na grafiko manj igralen kot Elite, osebno zlijem gnojnico na tvoje dvorišče. Ni poanta žanra občudovati grafiko, pač pa imerzija v vesoljskih poletih.

Vsak kekec lahko v Blenderju naredi ubitačno vesoljsko ladjo. Zanima me IGRA sama, ne ves ta hype.

Ubitačno dobra grafika je samo majhen delček ogromnega špila, ki nastaja. Imerzija je konstantno glavni del developer odgovorov (na forumu 'Ask a developer') - govoriti, da se developerji osredotočajo samo na dobro grafiko je živa neumnost, saj ima Star Citizen trenutno ekipo 170 developerjev, od katerih se jih samo delček ukvarja z dizajnom in efekti. Bo treba prebrati kak update na RSIjevi strani, ne pa samo nakladati v prazno.

Za štart si lahko ogledaš kako epizodo '10 for the chairman', kjer Chris Roberts odgovarja na razna vprašanja, v večini povezana točno z imerzijo:
https://robertsspaceindustries.com/comm...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Mipe ::

Majhen delček, a tako rekoč vse, kar imajo pokazati. Pa veliko hypa za igro, ki še zdaleč ni končana, niti v alfi ni. Naj se raje osredotočijo na delo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

Isht ::

Kakšen hype? Hype se ustvarja samodejno s strani fenov... Devi samo objavljajo tisto, kar pač ustvarijo. Ko boš ti navrgel na splet par 'v blenderju narejenih vesoljskih ladij' (in nič drugega), pa boš od tega potegnil 38 milijonov dolarjev, se pa javi.
Devi delajo igro, ne hype. Hype je avtomatski, ustvarjajo ga pa feni. Edini 'umeten' hype je "next great starship", ki pa je v praksi vključevanje fenov v razvoj igre, kar je super ideja (plus to ne jemlje nič časa developerjem).

Poleg tega je, kot sem rekel, v ekipi 170 ljudi. Eni so 'dedicated' 3D modelerji, drugi pa 'dedicated' programerji. Programerji ne delajo vesoljskih ladij, pa tudi marketinga ne, aneda?

Zanimivo dejstvo razvoja računalniških iger:
Najprej moraš ustvariti assete, potem pa backbone (v primeru SC je to pošten network code, ki bo zmožen povezovati folk iz celega sveta v enem Persistent Universe), preden greš pedenati igralni del. Asseti so v primeru Star Citizen vesoljske ladje.

Torej je sledosledje čisto normalno: najprej sledijo vesoljske ladje, ki so v primeru SC pač fenomenalno detajlne. Potem razvoj network code, kar se dogaja ravnokar (in paralelno se dalje razvijajo vesoljske ladje). Potem sledi Dogfight, ki bo prvi igralni del.

"Nimajo kaj pokazati igralnosti". Seveda. Več kot leto dni pred izidom. Ponavljam še enkrat: pri kateri drugi igri si več kot leto dni pred izidom videl sploh KARKOLI, kaj šele igralnost?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Mipe ::

In imamo fenomenalne ladje v spletni igri, kjer se ljudje dogfightajo v živo. Kot amaterski razvijalec iger takoj vidim izziv: za fenomenalno grafiko potrebuješ zmogljiv grafični pogon, za MMO akcijo pa zmogljiv fizični pogon in omrežno podporo. Skratka, vse komponente morajo biti vrhunske - in strojne zahteve ne bodo ravno skromne.

Zato sem nekoliko skeptičen... postavili so si namreč smele cilje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Kakšen hype? Hype se ustvarja samodejno s strani fenov...


To je precej poenostavljena razlaga kaj je hype. Ponavadi gre pa za vsaj priblizno premisljen marketing zacensi s Kickstarter kampanjo.

Isht je izjavil:

Zanimivo dejstvo razvoja računalniških iger:
Najprej moraš ustvariti assete, potem pa backbone (v primeru SC je to pošten network code, ki bo zmožen povezovati folk iz celega sveta v enem Persistent Universe), preden greš pedenati igralni del. Asseti so v primeru Star Citizen vesoljske ladje.


Spet poenostavljas in posplosujes. V eni igri je se precej vec kot network code in ladje oziroma liki. Razvoj vsega skupaj pa lahko brez tezav poteka povsem paralelno saj je precej stvari neodvisnih med sabo. Tako AI, kot network code, kot scenarij in en kup zadev imas lahko razvitih preden je zmodelirana ena sama ladja. Vmes pa lahko delas se tech tree, player progress zadeve, backstory. Lahko nardis komplet igro in gres sele potem delat ladje. :)

Isht je izjavil:

Ponavljam še enkrat: pri kateri drugi igri si več kot leto dni pred izidom videl sploh KARKOLI, kaj šele igralnost?


Duke Nukem Forever je imel za pokazat ful stvari ze deset let pred izidom! Your point? ;>

Torej, vprasati se moras zakaj nihce nicesar prej ne pokaze ali pa samo toliko, da ustvarijo nek hype? Zato, ker jim ni treba. Star Citizen, pa je moral nekaj pokazati in dati na voljo kupcem, drugace ne bi dobili nicesar pri Kickstarter kampanji. :)

Drugace pa, Elite Dangerous je ze pokazal gameplay. :)

Truga ::

Jaz upam da bom hmal dobil dostop to E:D. Folk ga ful hvali...

Isht ::

BigWhale je izjavil:

Torej, vprasati se moras zakaj nihce nicesar prej ne pokaze ali pa samo toliko, da ustvarijo nek hype? Zato, ker jim ni treba. Star Citizen, pa je moral nekaj pokazati in dati na voljo kupcem, drugace ne bi dobili nicesar pri Kickstarter kampanji. :)

Seveda, na podlagi tega, kar je Chris Roberts pokazal na začetku, je dobil uvodnih 6 milijonov, na podlagi vsega nadaljnega razvoja pa je dobil še 32 milijonov.

BigWhale je izjavil:

Drugace pa, Elite Dangerous je ze pokazal gameplay. :)

Elite Dangerous je z razvojem začel precej pred Star Citizen (če se ne motim, imajo kako leto dni prednosti). Kickstarter kampanjo sta sicer obe igri imeli istočasno, vendar je Elite že precej dlje v razvojni fazi, ker se Elite ne financira izključno iz crowdfundinga, ampak imajo za sabo investitorje. Star Citizen pa se od začetka financira izključno s crowdfundingom (z izjemo osnovnega demota, ki ga je predstavil CR pred dobrim letom dni, in ga je financiral CR sam).

Tako da to, da ima Elite Dangerous že Alfa fazo, kjer lahko letiš, ne pomeni kaj dosti, sploh ker je Star Citizen samo par mesecev zadaj (z dogfight alpha).

Ang3lo ::

Poleg tega je E:D pokazal samo trikotnike, ki smo jih že vajeni :P. Kupljeni imam sicer obe igri, ampak bi stavil, da bo SC edini zares revolucionaren v primerjavi. Bosta pa obe igri izhajali po delih, ker sta preglomazni za neke kratkoročne roke. Pri SCju bo trajalo verjetno kakšni dve leti, preden bojo vsi moduli zunaj.

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Elite Dangerous je z razvojem začel precej pred Star Citizen (če se ne motim, imajo kako leto dni prednosti).


Ja, odvisno kaj stejes za razvojno fazo. Govora o 'Elite 4' je ze deset let al pa se vec. :)

Isht je izjavil:

Kickstarter kampanjo sta sicer obe igri imeli istočasno, vendar je Elite že precej dlje v razvojni fazi, ker se Elite ne financira izključno iz crowdfundinga, ampak imajo za sabo investitorje. Star Citizen pa se od začetka financira izključno s crowdfundingom (z izjemo osnovnega demota, ki ga je predstavil CR pred dobrim letom dni, in ga je financiral CR sam).


Star Citizen je zacel z razvojem ze kako leto pred Kickstarter kampanjo in se je verjetno financiral se s cim drugim. :)

Ang3lo je izjavil:

Poleg tega je E:D pokazal samo trikotnike, ki smo jih že vajeni :P. Kupljeni imam sicer obe igri, ampak bi stavil, da bo SC edini zares revolucionaren v primerjavi. Bosta pa obe igri izhajali po delih, ker sta preglomazni za neke kratkoročne roke. Pri SCju bo trajalo verjetno kakšni dve leti, preden bojo vsi moduli zunaj.


Elite je dokaz, da za dobro igro ne rabis kaj dosti vec kot nekaj trikotnikov. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Isht ::

BigWhale je izjavil:


Star Citizen je zacel z razvojem ze kako leto pred Kickstarter kampanjo in se je verjetno financiral se s cim drugim. :)


Demo (torej video in pa razni tech demoti), ki ga je Chris Roberts predstavil novembra 2012 na začetku (in med) Kickstarter kampanje, je razvil (zdizajniral in sprogramiral) Chris Roberts sam, s pomočjo minimalne ekipe, razvoj pa je financiral sam iz lastnih, osebnih financ.
Vse ostale finance so prispevali izključno feni v crowdfunding kampanji in drugih virov financiranja (investitorji, založniki) pri Star Citizen ni.

ABX ::

DFM pride ven po pax east (April 11-13).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Sevanje ::

Jojprejoj. "Nimaš prav, in ti bom vsilil svoj prav" lahko preberem iz komentarjev. Grafika je pomembna. Čeprav mi je ljubši Crysis1 vsaketoliko vseeno grem skozi SP Crysis3 samo zaradi grafike. Ampak na videno v SC cele 2 leti pred predvidenim izidom, ne bo na vrhuncu samo grafika.

Isht ::

40 milijončkov... In zadeva ne pojenja: dnevno v povprečju 50k dolarjev prikaplja v pušico, to je cca 1,5 milijona mesečno...

DFM (sploh, če ga bodo podprli s kakim ship sale) bo sigurno dodal še par milijonov. Do konca leta si upam napovedati 60 milijonov zbranih.

Jaz sem si ravno prejšnji mesec omislil prvi strojni upgrade za namene Star Citizen:

procesor AMD 8150 ---> Intel I7 4770k
mamaplata Asus A8N-E ---> MSI Z87-G65 Gaming
grafika AMD 6950 1GB ---> AMD R9 290 4GB, Sapphire TriX

Hangar modul (Deluxe hangar z 23 ladjami), ki je prej na nizki resoluciji (1024x768) z nizkimi detajli pehal pri 10-20 FPS, mi sedaj dela pri 1080p in max detajli pri povprečni hitrosti 30fps. Tu je treba povedati, da koda ni optimizirana, ni še LODov, polno je bugov, tako da bo verjetno s tako strojno konfiguracijo zadeva precej igrabilna. Problem zna bit s kakim Oculus Rift, ki seveda doda pri zahtevah, sploh če bo konzumerski OR imel večjo resolucijo od 1080p, kar je zelo verjetno.
Če bo treba, pa naslednje leto dodam še eno identično grafično za Crossfire.

Isht ::

V videu Wingman's Hangar tega tedna je prispevek o razvoju AI za Star Citizen...

ffw do 5:20.

Pa še link do videa o razvoju single-player dela igre, torej Squadron 42, ki ga delajo v Manchestru pod vodstvom Erina Robertsa:


ffw na 3:40, da vidite, kako izgleda samo en majhen delček assetov, ki jih razvijajo, to je 'mining bot'.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

Dami ::

23 ladij?? Eni niste normalni 8-O
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

BigWhale ::

Dami je izjavil:

23 ladij?? Eni niste normalni 8-O

Sej zato gre projektu tko dobr! ;)

Isht ::

Dami je izjavil:

23 ladij?? Eni niste normalni 8-O

23 samo v hangarju. Niso še vse sploh not. 32 jih imam na računu ;)
O normalnosti pa raje ne. Eni zmečejo tisoče evrov samo za ozvočenje avtomobila. Eni vsako leto zagonijo tisoče evrov za alkohol. Eni imajo zbirke plošč, vredne tisoče evrov.
Eni pa pač zbiramo vesoljske ladje :) Za ta 'hobi' sem prodal del svoje obsežne zbirke Nine Inch Nails, za katero sem skozi leta izgubil zanimanje.
Kaj je tu 'normalno', je stvar čisto druge debate.

ABX ::

Isht, ti jim samo odgovori da če prodaš vse to kar imaš si zalužil 50-100% vloženega denarja. :P

Jaz sem dal SC 180USD in če zdaj to prodam verjetno dobim 300-400USD.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Isht ::

Jap, če bi dal vse, kar imam na računu, na črni trg, bi dobil naložbo povrnjeno 150-200%, saj imam vse z LTI... Med drugim tudi Idris, ki hitro doseže 250% cene dolarjev, in pa Scythe, ki se ponavadi prodaja za več kot 600 dolarjev.

Ampak nisem kupoval zaradi morebitnega dobičkarstva :)

mailer ::

Ni mi jasno kako lahko razvijalec igre proda navidezno ladjo v igri za cca 100$ kljub temu, da so razvoj v celoti krili donatorji (igralci, ki želijo da igra izide). Na začetku mislim, da so imeli cilj okoli 5M$ do sedaj so zbrali že 40M$. In potem se nekaterim zdi veliko 50$ za recimo Battlefield, Far Cry, GTA. Igra bi morala biti podobna Freelancerju, kupiš igro za določeno vsoto in se ti z opravljanjem misij odklepajo ladje, nadgraditve, itd...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

bluefish ::

Zakaj ne? Saj Kickstarter kampanja ne pomeni, da je potem produkt na voljo le podpornikom ter brez plačljivih dodatkov.

Isht ::

@Mailer: v čem je težava? Fani HOČEJO kupovat ladje.

Kdor hoče igrat igro, jo lahko kupi že za 30 dolarjev (najcenejši paket), pa potem vse ladje od A do Ž, od nacenejše do najdražje, lahko priigra v sami igri. Nobena ladja, ki jo lahko kupiš, ni 'zaklenjena' samo za nakupe s pravim denarjem - čisto vse bodo v sami igri, in rabiš samo čas.

Fora je v tem, da fani hočejo kupovat dražje ladje, zato da bodo igro štartali namesto z najmanjšo ladjo (Aurora) s kako malo boljšo, ki bolje ustreza njihovemu gameplayu.
Če kdo hoče takoj začeti z vojaškim lovcem, kupi paket s Hornetom za $125, čeprav bi lahko kupil samo paket $30 z Auroro in potem istega Horneta priigral v nekaj deset urah igranja igre.

Torej še enkrat: vse ladje so na voljo zastonj z igranjem igre, rabiš samo najcenejši paket za 30 dolarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

mailer ::

Isht, hvala za razlago. Vseeno pa se mi zdi pretirano, da nekdo plača paket najboljših ladij za 15.000$ (ki so celo "razprodane"). Če so to resnični dolarji je to bolano, če pa je to samo ingame vrednost v razmerju 1:25 potem je pa to druga zgodba.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Isht ::

Primerjava cen s predvidenimi in-game cenami:
Ladja Constellation stane $225 resničnih dolarjev, če jo kupiš danes. V igri naj bi jo bil zmožen priigrati (prislužiti in-game valuto UEC) v cca 60 urah igranja.

V praksi so danes ladje precej cenejše, kot bodo v sami igri, če vzameš, da je 1 dolar = 1000 UEC. Constellation naj bi v igri stala ne 225.000 UEC, ampak 700.000 UEC. To je torej znesek UEC, ki naj bi ga bil povprečen igralec sposoben 'prislužiti' z misijami in trgovanjem v cca 60 urah igranja.

Ne vem, če sem dovolj razumljiv :)

Paket 'Completionist' ni po nobeni računici paket, ki bi se ti "splačal". Completionist ne vsebuje vseh ladij (in vseh variacij ladij), pa stane 15 jurjev. Če hočeš vse ladje, je ceneje kupovat posamič, in imaš prav vse ladje lahko na računu že za 5 jurjev.
Poanta teh dražjih paketov ni to, da bi dobil toliko in toliko ladij za svoj denar, ampak v praksi pač doniraš veliko vsoto denarja, ker hočeš podpreti razvoj igre, ladje pa so samo nagrada za tvojo donacijo. To je osnovni koncept 'crowdfundinga', kjer gre več, kot samo za 'prednaročilo': gre za to, da hočeš podpreti razvoj.


Je pa zanimivo dejstvo, da je povprečna donacija za Star Citizen skoraj 100 dolarjev, torej 2x več, kot povprečen igralec plača za najnovejši AAA špil a-la Battlefield, COD in podobno. In to ni obvezen znesek prednaročila, ker kot rečeno, lahko kupiš paket za 30 dolarjev in potem vse priigraš v sami igri brez enega samega dodatnega centa resničnega denarja. Torej so fani sami hoteli donirati več, kot je nujno potreben minimum.
««
4 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1848269833 (2231) Kayzon
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727150365 (114873) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817620 (14287) Tr0n
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
4514241 (11724) Truga

Več podobnih tem