Forum » Na cesti » Kupovanje rabljenega avta
Kupovanje rabljenega avta
Golnar ::
kupiš avto za 4k eur, narediš velik servis in voziš. če bo delala tistih 10-15k km letno, potem bo avto prej začel konkretno rjavet kakor pa da bo treba naslednji velik servis delat... ko se kupuje avto za majhno letno kilometrino, se nemorš tako grozno zajebat...
Super Sonic ::
Starša sta ji rekla, da se njuna hčerka pa že ne bo vozila s takšno podrtijo in sta ji rekla, naj si kupi avto do 5 jurjev, na njun račun.
Hja, če gledaš to analogijo, potem je isti fail. Zadeva je, da se voha varnost in potem pač vzameš Ncap meritve in greš po modelih. Iz glave rečen bo to kakšen francoz, recimo C4, dizel. Majhna poraba, izjemna varnost, za 5km v službo ravno prav: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=770...
Če pade diss na varnost in koleracijsko ne gre skupaj z prevoženimi, pa se analogija obrne, imaš potem kaj takšnega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=772...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=768...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=769...
Če pade še en diss in se analogija še tretjič obrne, pa hočjo večji avto, dizel + letnik in 5 kosov:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=558...
Skratka, point je zgrešen, ker ni point kupt avto za namen (to bi dejansko lahko bil en tisočak za tistih 5 km, še boljš kolo, ampak ok, ljudje imajo pravico do svojih mnnenj), ampak je point kupit številke. Zato pa v resnici ne rabiš nobene pomoči, ampak sam narediš sort in se zapelješ okol.
Pa srečno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
jebo1000 ::
Moj nasvet pa je ,da jutri kupiš salamonov oglasnik, kjer oddajajo oglase starejši, ki ne znajo uporabljati interneta in poiščeš kakšnega polota. Moja babica ga ima in itaq ga vsake toliko uzamem, avto je res super za nekoga, ki se mu ne mudi in ne želi vlagati na njega preveč denarja. Zraven pa vseeno vazmi koga ki se res spozna na avtomobile.
In še nekaj...če je avto bil malo razbit, še ne pomeni da ni dober, pred letom sem kupil avto, ki je bil deležen nesreče, dobro poravljen in do danes nisem imen težav.
L.P.
In še nekaj...če je avto bil malo razbit, še ne pomeni da ni dober, pred letom sem kupil avto, ki je bil deležen nesreče, dobro poravljen in do danes nisem imen težav.
L.P.
Super Sonic ::
In še nekaj...če je avto bil malo razbit, še ne pomeni da ni dober, pred letom sem kupil avto, ki je bil deležen nesreče, dobro poravljen in do danes nisem imen težav.
Točno tako. Lahko pa pomeni, da ga kupiš za bistveno manj denarja. Samo za to gre.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
LeQuack ::
Ne gre to tko, tak avto že prej kupi preprodajalec ki visi nad oglasi 24/7 in ti avto preproda kot nov in dosti dražje.
Quack !
Golnar ::
če ga lahko kupi on, ga lahko tudi ti. imaš časa 1 mesec? ni hudič da v celem mescu ne trofiš ugodnega, ohranjenega in poštenega avta. samo ne smeš pa bit preveč izbirčen.
mr1two ::
Za 5 km na dan v eno smer bi ji jaz poganjalčka nabavu, če se ne da na kolo zmigat...
Drugače pa en od zgornjih predlogov: dizel, za 5km?? A ste surov krompir jedli? Jao bog, za 5 km MORA biti sub 1.4 bencinar. Vse ostalo je potrata, stroški in uničevanje opreme.
Drugače pa en od zgornjih predlogov: dizel, za 5km?? A ste surov krompir jedli? Jao bog, za 5 km MORA biti sub 1.4 bencinar. Vse ostalo je potrata, stroški in uničevanje opreme.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
WarpedGone ::
Avto se kupuje takole:
0. oceniš razpoložljiv budget: min, max, sweet spot
1. oceniš rang avtomobila: a mora bit kombi, 4wd, karavan, suv, coupe, roadster, ...
2. oceniš povprečno letno količino prevoženih kilometrov na cca 20k natančno - pod 20, med 20-40, nad 40k letno prevoženimi - iz tega ven potegneš al si bol na bencin, ali si bol na dizl
3. sam sebi se spoveš kako močno zadevo *želiš* imet: pod 100 konjev, med 100 in 200, nad 200
4. sam sebi se spoveš al absolutno hočeš novo reč al maš raje rabljeno in kolk staro/zdelano
5. zapodiš se na avto.net, da dobiš celoten pregled kaj obstaja v okvirih tvojih želja/potreb/zahtev
6. vsaj 3-krat prečeš vse te različne možnosti, da dobiš mal občutek kaj je kaj, kaj kdo ma in v čem je različen od česa druzga
7. med tem česanjem in kroženjem med kandidati se ti bo seznam nujno krajšal, ker boš pri marsičem odkril kaj, kar se ti ne dopade al pa mu manjka
8. ko je seznam dovolj kratek (tri, štiri firme/kandidati) greš na forum od te znamke in VSAJ KAK TEDEN prebireš izkušnje/probleme/vprašanja lastnikov oz. voznikov teh zadev - pri tem se zavedaj da imajo probleme čisto vsi avtomobili, na forumu pa jamrajo ljudje s problemi. Vozniki brez problemov so tiho.
9. ko dobiš dobro idejo kakšna je situacija okrog teh nekaj modelov, ti bo že precej jasno kaj bi res mel česa pa ne
10. zmeniš se za testne vožnje in se greš peljat
11. kupiš avto, katerega nisi mel v seznamu sploh, niti nisi bil na testni vožnji ...
0. oceniš razpoložljiv budget: min, max, sweet spot
1. oceniš rang avtomobila: a mora bit kombi, 4wd, karavan, suv, coupe, roadster, ...
2. oceniš povprečno letno količino prevoženih kilometrov na cca 20k natančno - pod 20, med 20-40, nad 40k letno prevoženimi - iz tega ven potegneš al si bol na bencin, ali si bol na dizl
3. sam sebi se spoveš kako močno zadevo *želiš* imet: pod 100 konjev, med 100 in 200, nad 200
4. sam sebi se spoveš al absolutno hočeš novo reč al maš raje rabljeno in kolk staro/zdelano
5. zapodiš se na avto.net, da dobiš celoten pregled kaj obstaja v okvirih tvojih želja/potreb/zahtev
6. vsaj 3-krat prečeš vse te različne možnosti, da dobiš mal občutek kaj je kaj, kaj kdo ma in v čem je različen od česa druzga
7. med tem česanjem in kroženjem med kandidati se ti bo seznam nujno krajšal, ker boš pri marsičem odkril kaj, kar se ti ne dopade al pa mu manjka
8. ko je seznam dovolj kratek (tri, štiri firme/kandidati) greš na forum od te znamke in VSAJ KAK TEDEN prebireš izkušnje/probleme/vprašanja lastnikov oz. voznikov teh zadev - pri tem se zavedaj da imajo probleme čisto vsi avtomobili, na forumu pa jamrajo ljudje s problemi. Vozniki brez problemov so tiho.
9. ko dobiš dobro idejo kakšna je situacija okrog teh nekaj modelov, ti bo že precej jasno kaj bi res mel česa pa ne
10. zmeniš se za testne vožnje in se greš peljat
11. kupiš avto, katerega nisi mel v seznamu sploh, niti nisi bil na testni vožnji ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Janac ::
Pro_moted ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=774...
Če se mudi, bi jaz hitro skočil po tega. Lep za pogledat, ne preveč prevoženih, soliden motor, nekaj opreme, da ni glih oskubljen kot puran. Pa tudi notranjost ni s trde plastike.
Če se mudi, bi jaz hitro skočil po tega. Lep za pogledat, ne preveč prevoženih, soliden motor, nekaj opreme, da ni glih oskubljen kot puran. Pa tudi notranjost ni s trde plastike.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
TheJack ::
Ibize so lepe, ni kaj. Ravno zjutraj sem klical za eno. Na žalost z gospo nisva skupaj prišla s ceno. In ravno to je problem pri VAGih. Predragi so. Vem, ker imam sam enega. Za normalno ceno jih malodane pol manjka, ali pa imajo ogromno prevoženega (glej zgoraj). Seat je tu še najmanj precenjen, ampak vseeno precej.
Ampak priznam, ni kaj. Pri enaki ceni, enaki ohranjenosti in ostalih specifikacijah bi kupil VAG. Sploh ni vprašanje. Glede tega sem tipičen Slovenec. Problem je seveda v tem, ker ni enako. Renaulta (rabljenega) v večini razredov dobiš za pol cene VWja. In to po mojem ni normalno.
Corsa je lepa. Bom poklical. Seveda me peče, ker je bila tista, katere link ste mi dali včeraj še lepša in cenejša.
Ampak priznam, ni kaj. Pri enaki ceni, enaki ohranjenosti in ostalih specifikacijah bi kupil VAG. Sploh ni vprašanje. Glede tega sem tipičen Slovenec. Problem je seveda v tem, ker ni enako. Renaulta (rabljenega) v večini razredov dobiš za pol cene VWja. In to po mojem ni normalno.
Corsa je lepa. Bom poklical. Seveda me peče, ker je bila tista, katere link ste mi dali včeraj še lepša in cenejša.
Bonis nocet, qui malis parcit.
TheJack ::
Sem našel. Precej na hitro sva kupila Clio III pri enem velikem trgovcu z avti. Prevoženih: 35.000 km. Cena 5.500 EUR. Punca je zaenkrat zadovoljna.
Če imaš čas hoditi okoli in se kolikor-toliko spoznaš na zadeve (ali pa boš našel koga, ki bo hodil s tabo), boš brez dvoma našel kaj ugodnejšega.
Če imaš čas hoditi okoli in se kolikor-toliko spoznaš na zadeve (ali pa boš našel koga, ki bo hodil s tabo), boš brez dvoma našel kaj ugodnejšega.
Bonis nocet, qui malis parcit.
TheJack ::
Kako bi bil lahko prepričan? Nisem mehanik niti nimam ustrezne opreme. Vse kar lahko rečem je to, da je avto izjemno lep in izgleda dobro ohranjen.
Bonis nocet, qui malis parcit.
LeQuack ::
Pri majhnih avtih morajo bolj zbiti kilometre, da se prodajo za željen profit, pri potovalnih BMW-jih in Audi-jih je dosti da zbijejo na nekje 150k.
Quack !
TheJack ::
Avtohiša mi je pisno jamčila prevožene kilometre. Svetoval sem ji (punci), naj avto pelje na pregled na AMZS, če hoče vedeti zagotovo.
LeQuack: Ravno obratno je res. Kilometri se najbolj zbijajo pri dizlih, ker so tam največji profiti. Manjši avtomobili niti niso dovolj zdržljivi, da bi lahko kaj dosti prevrtaval kilometre. Ne vem, če kak clio pride do pol milijona. Večina verjetno niti do polovice ne. Sem pa na tem forumu bral o enem VW dizlu, za katerega je bilo post festum ugotovljeno, da je imel kilometre zbite iz 700.000 na 150.000.
LeQuack: Ravno obratno je res. Kilometri se najbolj zbijajo pri dizlih, ker so tam največji profiti. Manjši avtomobili niti niso dovolj zdržljivi, da bi lahko kaj dosti prevrtaval kilometre. Ne vem, če kak clio pride do pol milijona. Večina verjetno niti do polovice ne. Sem pa na tem forumu bral o enem VW dizlu, za katerega je bilo post festum ugotovljeno, da je imel kilometre zbite iz 700.000 na 150.000.
Bonis nocet, qui malis parcit.
LeQuack ::
Najbolj zbiti sem mislil na končno cifro km na števcu, ne razliko med realnimi in previtimi kilometri. To je logično, da se pri potovalnih dizlih največje cifre vrtijo. Nekateri se prevrtijo celo večkrat v življenjski dobi.
Sicer pa je čisto enostavno, če gledaš oglase dveh do treh let starih potovalnih dizlov imajo po 150 tisoč km. Če gledaš 5 let stare iste modele imajo še vedno po toliko km. Če gledaš osem let stare iste modele imajo še vedno po toliko km. Najbrž ni težko ugotoviti da nekaj ne štima.
Sicer pa je čisto enostavno, če gledaš oglase dveh do treh let starih potovalnih dizlov imajo po 150 tisoč km. Če gledaš 5 let stare iste modele imajo še vedno po toliko km. Če gledaš osem let stare iste modele imajo še vedno po toliko km. Najbrž ni težko ugotoviti da nekaj ne štima.
Quack !
TheJack ::
Sklepam, da preprodajalci števce vrtijo tako, da zadeva še nekako izgleda legitimno. Pri stari koreti, ki je tik pred odpadom, verjetno ne bo nihče zbijal kilometrov na 20 tisoč. Po drugi strani je baje v Nemčiji navada, da lastniki svoje avte dobro in redno vzdržujejo pri uradnih servisih (ki so baje kar nekaj stopenj nad našimi). Ker imajo tudi avtocest ogromno, Nemčija pa je velika, se kilometri nabirajo, avto pa še vedno izgleda kot nov. Še posebej če gre za dizlerja malce višjega razreda. Kakšnemu audiju A6 z rednim in kvalitetnim vzdrževanjem verjetno ni kak problem v relativno kratkem času napraviti pol milijona in več. Pa še vedno izgleda kot nov. Balkanec (sem štejem tudi Slovenca) tak avto kupi in ga pri nas ali nižje na jugu proda z magičnimi 150.000 km. Seveda z velikim dobičkom.
Bonis nocet, qui malis parcit.
TheJack ::
2008, ja. Res je malo kilometrov. Ni pa to nič posebno čudnega. Nekateri mestni majhni avti pač delajo malo kilometrov. Moja mama ima npr. fiesto istega letnika, prevoženih ima malo čez 30k. Od česar sem verjetno jaz naredil večino. Kolega ima puntota grande istega letnika, prevoženih ima manj kot 30k. Dedek od punce ima passata (!), hvalabogu bencinarja, s katerim gotovo ne naredi niti 5k na leto. Če se ne voziš z avtom v službo, se ne voziš daleč v trgovino vsak dan in podobno, pač delaš malo kilometrov. Nam (na tem forumu) se to verjetno zdi čudno, ampak obstajajo tudi ljudje, ki naredijo manj kot 5k letno z avtom.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
mr1two ::
Ni nič čudnega. Če uporabljaš za prevažanje še kakšne druge možnosti in ne uporabljaš avtomobila vsak dan, potem je to čisto realno.
Letos sem z avtom do sedaj naredu po mojem cca 3000km - večinoma relacija Ljubljana- domači kraj(80km) in obratno. S kolesom pa 2x tolko.
Tudi če rabiš avto vsak dan, za po 5-10 km, potem to ni dosti. Če se pa z njim voziš vsak dan po 50-60km v službo in nazaj se pa kilometri hitro vrtijo.
Letos sem z avtom do sedaj naredu po mojem cca 3000km - večinoma relacija Ljubljana- domači kraj(80km) in obratno. S kolesom pa 2x tolko.
Tudi če rabiš avto vsak dan, za po 5-10 km, potem to ni dosti. Če se pa z njim voziš vsak dan po 50-60km v službo in nazaj se pa kilometri hitro vrtijo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Wrop ::
Jaz upam, da je imel Clio že menjan zobati jermen. Ali pa vsaj, da ima boljšo opremo za ta denar oz. da si kaj dobil zraven.
Aston_11 ::
Za 5 km na dan v eno smer bi ji jaz poganjalčka nabavu, če se ne da na kolo zmigat...
Drugače pa en od zgornjih predlogov: dizel, za 5km?? A ste surov krompir jedli? Jao bog, za 5 km MORA biti sub 1.4 bencinar. Vse ostalo je potrata, stroški in uničevanje opreme.
Še eden, ki misli, da so dizli iz papirja in stare mite fura.
Avtohiša mi je pisno jamčila prevožene kilometre.Tole ni vredno nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
mr1two ::
Se ti res zdi smiselno zavedno kupit dizla za take kratke relacije? Vedi, da se motor niti segreje ne na delovno temperaturo v tem času. Razen če so zastoji in potuješ eno uro.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Janac ::
Non stop te bedasti kilometri, avto star 12 let pa majo vsi 160-190.000km kr noben pa ne 300.000km+ greš pa gledat pa avto skor razpade
Janac ::
Vsak ki to hoče oziroma ko vidi koliko je dobička hodi v tujino po avtomobile, ki imajo po 200.000 km in več, prevrti kilometre, avto mal spolira kaj popravi in avto prodaja naprej pri nas. TO SE DOGAJA MNOŽIČNO noben pa nemore nič storiti še država to podpira!
einstein :P ::
Ja in, kaj zdaj? Na tebi je, da presodiš ali je prevrteno ali ne oz., ali boš vzel ali ne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
SkIDiver ::
Vsak ki to hoče oziroma ko vidi koliko je dobička hodi v tujino po avtomobile, ki imajo po 200.000 km in več, prevrti kilometre, avto mal spolira kaj popravi in avto prodaja naprej pri nas. TO SE DOGAJA MNOŽIČNO noben pa nemore nič storiti še država to podpira!
Iz uvoza je ceneje samo, če masovno kupuješ leasing vozila. Amortizirana, zasežena zaradi neplačevanja, stečajev podjetij, itd, itd... Torej kupovanje v batchu po več vozil skupaj. Vmes pa se najde tako klump kot realna vozila. Temu primerna je tudi nabavna cena vozila za trgovca, ki potem pri nas prodaja naprej. S tem ni dejansko nič narobe, če se avto proda z realnim stanjem, torej realni kilometri in odraža realno servisno zgodovino vozila.
Kar se tiče kilometrov pa jih ima lahko iz uvoza 20k km in je temu primerna tudi cena, ker je bila tudi nakupna cena za domačega trgovca večja ali pa 300k km. Ravno tako je z vozili, ki imajo poreklo iz našega tržišča. Lahko je star 10 let pa ima 60k km ali pa 3 leta in jih ima 200k km.
Pa da ne bo pomote! Svinjarija pri nas se dogaja s prodajo uvoženih vozil. Ampak to še ne pomeni, da so svinje vsi iz dotične panoge. Posploševanje kot ga počneš ti je pravično do tistih, ki to počnejo in nepravično do tistih, ki tega ne počnejo.
Za državo to očitno še ni dovolj velika težava, ker je svinjarija, ki polni državno vrečo, največji tepec v današnjem času pa je potrošnik, ki ob obilo ponujenih možnosti ne izkoristi potencialov, da bi se prepričal ali bo nategnjen še preden odpre denarnico.
@TheJack ne vozi na AMZS preverjat ali so kilometri realni ali ne, ker bo šele potem punca vreščala, če sta se nategnila. To se počne pred nakupom ne po nakupu.
Preveri, če je bil res menjan zobati jermen, ker ima dobo menjave 5 ali 6 let in zamenjaj hladilno in zavorno tekočino, če avto nima čiste servisne zgodovine ter uživajta v vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
spirit ::
To je za to ker se edino Slovenci obremenjujemo s kilometri in ne s tistim kar je dejansko važno...
GrimReaper ::
Jaz upam, da je imel Clio že menjan zobati jermen. Ali pa vsaj, da ima boljšo opremo za ta denar oz. da si kaj dobil zraven.
Menjan jermen pri 35k km in 5 letih starosti? To ti pa noben ne bo menjal jermena, sploh tik pred prodajo ne.
Sam imam 80k km in 8 let, pa ga bom lepo menjal po 10 letih, tko kot tut piše v knjižici. S tem da moj motor dela s povprečno 4000rpm.
Drugače men kilometri pri avtu ne pomenijo tolk kot pa leta. Seveda pa tud kilometri bolje da so pod 150k.
Ker po 7, 8 letih ti bo vsak avto začel povzročat probleme, eni več, eni manj, še z vsemi mojimi tremi je bilo tako. Ker sem vse dobil že 6-8 let stare, nisem bil nikol eno leto brez problemov. Edino zadnji, ki je bil 6 let star je šel 1 leto brez problemov.
Tko da naslednji bo vsekakor star največ 5 let. Manj pa že tut ne gre, ker gredo cene v višave.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
black ice ::
GrimReaper je izjavil:
Menjan jermen pri 35k km in 5 letih starosti? To ti pa noben ne bo menjal jermena, sploh tik pred prodajo ne.
Sam imam 80k km in 8 let, pa ga bom lepo menjal po 10 letih, tko kot tut piše v knjižici. S tem da moj motor dela s povprečno 4000rpm.
Nima veze, lahko ima prevoženih tudi 5000km. Vedno se gleda pogoj, ki je prej izpolnjen, bodisi kilometrina, bodisi starost.
Wrop ::
Tako ja. Kolikor vem je pri Cliotu interval na 5 let ali mislim da na 60k km. Bi moral preveriti.
Vprašam zato, ker, če še ni bil menjan, ga je malo preplačal. Razen, če je dobil kako drugo ugodnost.
Vseeno bi priporočal, da če ni bil pred kratkim narejen kak servis, da ga za vsak slučaj vseeno pelješ.
Vprašam zato, ker, če še ni bil menjan, ga je malo preplačal. Razen, če je dobil kako drugo ugodnost.
Vseeno bi priporočal, da če ni bil pred kratkim narejen kak servis, da ga za vsak slučaj vseeno pelješ.
GrimReaper ::
Vem da je pri Renaultih 5 let in pri Oplih 10 let.
Ampak zakaj samo 5 let mi še zdej ni jasno. Ne morejo imet tolk slabših jermenov. Ajde, 7, 8 let, ne pa samo 5.
Tut pri Puntu je bil menjan (če je sploh bil) pri 7 letih oz. 80k km. Če ni bil (skoraj sigurno ne, ker je bil kupljen od preprodajalca) pa lahko povem da je zdržal vsaj 9 let in 100km km.
No ja, tale Clio mislim da je bil vseeno dober nakup, sam bi pač drugo leto zamenjal jermen.
Ampak zakaj samo 5 let mi še zdej ni jasno. Ne morejo imet tolk slabših jermenov. Ajde, 7, 8 let, ne pa samo 5.
Tut pri Puntu je bil menjan (če je sploh bil) pri 7 letih oz. 80k km. Če ni bil (skoraj sigurno ne, ker je bil kupljen od preprodajalca) pa lahko povem da je zdržal vsaj 9 let in 100km km.
No ja, tale Clio mislim da je bil vseeno dober nakup, sam bi pač drugo leto zamenjal jermen.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
black ice ::
VAG ima 4 leta ali 90000km, torej še manj. Govorim za PD TDI, za CR nimam pojma, bi moral pogledati dokumentacijo.
Najbolj smotrno je kupiti avto z verigo, kjer menjaš šele, ko le-ta začne ropotati.
Najbolj smotrno je kupiti avto z verigo, kjer menjaš šele, ko le-ta začne ropotati.
Vikking ::
V večini primerov, mehaniki ki vedo kaj delajo (nepooblaščeni) nalepijo nalepko (zamenjava jermena s št. kilmetrov kdaj je bilo opravljeno) pod pokrov motorja, ali na stebriček.
Če je bilo menjano na pooblaščenem servisu, je to označeno v uradno potrjeni servisni knjižici.
Kar pomeni če je bilo vozilo redno voženo na pooblaščeni servis, se je delal letni redni pregled vozila (plus zamenjava osnovnih stvari: olje, zračni filter, na vsako drugo leto menjava filtra klime). Neglede na prevoženo število kilometrov. V petem letu neglede na število kilometrov pa je moral biti opravljen veliki servis če tako predpisuje proizvajelc.
Ker lahko jermen zgleda vredu, vendar če je pogoj menjava ob jermenu in napenjalcih, tudi menjava vodne črpalke. Ker če ni bilo menjano, bo slej ali prej zaribala, motor se bo pregrel, popravilo le-tega pa zna kar lepo izpraznit denarnico.
Dostikrat pa ravno zbijajo kilometrino, kjer je vozilo po realnih km že na tem da bi mogel biti opravljen veliki serivs, se zbije 30k km pod to, tako prodajalec lahko prodaja vozilo, ki nima opravljenega velikega servisa (čeprav bi že moralo biti), da lahko prevara kupca. Zatorej ni nujno da se kilometrina zbija ravno zaradi ogromnih kilometrov. Zbija se dostikrat zaradi velikih servisov.
Če je bilo menjano na pooblaščenem servisu, je to označeno v uradno potrjeni servisni knjižici.
Kar pomeni če je bilo vozilo redno voženo na pooblaščeni servis, se je delal letni redni pregled vozila (plus zamenjava osnovnih stvari: olje, zračni filter, na vsako drugo leto menjava filtra klime). Neglede na prevoženo število kilometrov. V petem letu neglede na število kilometrov pa je moral biti opravljen veliki servis če tako predpisuje proizvajelc.
Ker lahko jermen zgleda vredu, vendar če je pogoj menjava ob jermenu in napenjalcih, tudi menjava vodne črpalke. Ker če ni bilo menjano, bo slej ali prej zaribala, motor se bo pregrel, popravilo le-tega pa zna kar lepo izpraznit denarnico.
Dostikrat pa ravno zbijajo kilometrino, kjer je vozilo po realnih km že na tem da bi mogel biti opravljen veliki serivs, se zbije 30k km pod to, tako prodajalec lahko prodaja vozilo, ki nima opravljenega velikega servisa (čeprav bi že moralo biti), da lahko prevara kupca. Zatorej ni nujno da se kilometrina zbija ravno zaradi ogromnih kilometrov. Zbija se dostikrat zaradi velikih servisov.
TheJack ::
Da sem avto preplačal (pravzaprav punca, oz. njeni starši...eh, pejte moje prejšnje poste gledat), vem. Kako avta ne bi preplačal, če si ga kupil od avtohiše, ki se s tem ukvarja? Avtohiša je od nekoga avto kupila (za kolikor-toliko normalno ceno), vmes naredila servis imela še kakšne stroške, nazadnje pa meni ponudila še neke garancije in jamčevanja. Tudi oni morajo zaslužiti. Avto sva pri avtohiši kupila zato, ker je bilo to najhitreje, ker je šlo tako najmanj truda in časa (ki ga nimam) in ker je tako še najvarneje (še vedno ne dovolj varno, se strinjam). Če bi kupoval zase, bi kupoval drugačen avto in na drugačen način. Pravzaprav to tudi sem storil slabo leto nazaj, ko sem kupil ravno obraten avto od tega clia; audi A3, 1.9 TDI 110 KM, l. 1998 s prevoženimi 200.000 km. Za mnogo manj denarja, seveda. Ga ne bi zamenjal za tega clia nikoli.
Drugače pa veliki servis še ni bil narejen. Pri tem cliu (servisni priročnik) se jermen menja na 120.000 ali 6 let, kar pride prej.
Drugače pa veliki servis še ni bil narejen. Pri tem cliu (servisni priročnik) se jermen menja na 120.000 ali 6 let, kar pride prej.
Bonis nocet, qui malis parcit.
TheJack ::
Aja, še to. Molim Jezusa, Odina, Thora, Jahveta (vem, da je tale pravzaprav isto kot Jezus ali nekaj takega), Amon-Raja, Šivo, Krišno, Budo in vse majevske bogove, da je avto v redu in da sva dobro kupila. Ker če je kaj narobe, bom jaz tisti, ki bo moral zadevo zrihtati. Tako da ne me spravljat v slabo voljo z raznimi namigovanji o čemerkoli. Razmišljajmo pozitivno.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
LeQuack ::
Dizel letnik 1998 z 200.000 km, to je manj kot 15.000 km na leto, to je še bolj sumljivo kot ta Clio.
Quack !
Vikking ::
Dizel letnik 1998 z 200.000 km, to je manj kot 15.000 km na leto, to je še bolj sumljivo kot ta Clio.
Men se pa zdi takšno razmišljanje pri nakupu vozila povsem napačno.
"Aha avto je ta pa ta letnik, bi mogu imeti najmanj toliko in toliko kilometrov. Sigurno so preverteni." Napaka! Saj ni čudno da takšno razmišljanje vodi do toliko zgrešenih nakupi vozila.
Vprašanje: Kaj pa če bi na števcu pisalo 280.000km. Vozilo pa bi imelo prevrteno kilometrino iz 600.000km. Kaj bi potem dejal? Vozilo glede na starost ima prave kilometre, sigurno niso prevrteni?
Vozilo pregledaš, stestiraš, preveriš, še enkrat pregledaš, preveriš dokumentacijo, sprašuješ lastnika, potegnež iz žepa merilec laka (če trdi da ni bila nikoli pločevina barvana) priklopiš na tester (če pravi da je vozilo popolnoma brez napak), pa da vidiš izgovore... Preden se pogovoriš z prodajalcem za ceno, pa pogledaš na števec in oceniš če dejansko stanje vozila ustreza številu kilometrov. Pa že zdavnaj bi mogel zasluti kakšen namig da se prodajalec laže, izgovarja. Še preden sploh zveš koliko km ima vozilo.
Obsedenost slovencev s kilometrino se mi zdi zanimiva. Ker na podlagi kilometrov ocenjujejo da je vozilo brez težav.
Pa še vedno se lahko zgodi, da kljub skrbnemu pregledu itd, lahko pač nasedeš na vozilo ki bo hitro imelo okvaro z večjimi stroški.
LeQuack ::
To je vse res, ampak če sklepaš po logičnem razmišljanju, zakaj bi nekdo kupil dizla in ga nato imel za kratke vožnje po mestu. Seveda so izjeme, ampak vseeno je treba biti skeptičen, sploh če avto prodaja kaka avtohiša. Drugo pa je, da kupiš tak avto od prvega lastnika z vsemi dokazili.
Quack !
Vikking ::
Samo pravim, da je vse druga veliko bolj pomembno kot kilometrina. Letnik vozila je zame bolj pomemben od kilometrov. Pa ti tako letnik vozila kot kilometrina ne povesta o ohranjenosti in/ali če je z vozilom karkoli narobe, popolnoma ničesar.
TheJack ::
Audija sem kupil od kolegice (njena mama je kupila novega) in sem precej trdno prepričan, da kilometri niso bili vrteni. Je pa bilo teh 200k v glavnem mestne in primestne vožnje, kar je imho slabše kot 300k avtocestne vožnje.
Bonis nocet, qui malis parcit.
GrimReaper ::
zakaj bi nekdo kupil dizla in ga nato imel za kratke vožnje po mestu
50km na dan zame niso kratke vožnje po mestu, to sem sam vsak dan do Kranja in nazaj po tastari cesti.
In za take srednje dolge razdalje je dizel povsem primeren. Ni pa primeren če imaš šolo ali službo 2-10km od doma. Čeprav bodimo iskreni, se tud taki najdejo z dizli.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
torres8 ::
Bom napisal kar tukaj da ne odpiram nove teme. Kupujem rabljen avto in seznam sem zmanjsal na octavio mogoce mondeo ali kak golf a ti so precej dragi. Nekako milsim avto za okoli 7-8kEUR seveda ltnik cim bolj novejsi. Na leto delam priblizno 15 do 20k km in sicer dnevna voznja nekako 10 km klanca in 20 km ravnine v eno smer. Verjetno bi mi najbolj odgovarjav dizel? Kako se pa pri nakupu avtomobila lahko preverijo realni km ce avto ni servisiran pri pooblascenemu servisu?
Nekako gledam tudi avto iz tuijine z priblizno enakimi karakteristikami kut tukaj le da za 1500kEUR majn cene in tisto bi nekako pokril davke in DMv stroske. Sedaj ali se splaca ali ne pa ne vem povedati
Nekako gledam tudi avto iz tuijine z priblizno enakimi karakteristikami kut tukaj le da za 1500kEUR majn cene in tisto bi nekako pokril davke in DMv stroske. Sedaj ali se splaca ali ne pa ne vem povedati
Zgodovina sprememb…
- spremenil: torres8 ()
Invictus ::
Za 3 leta staro Škodo octavio bencinar limuzino sem dal 7500 EUR predlani ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
koyotee ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=894...
Avto je bil pred kratkim totalka, očitno je zato tudi taka cena. Da ne bo kdo slučajno kupil
Avto je bil pred kratkim totalka, očitno je zato tudi taka cena. Da ne bo kdo slučajno kupil
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90708 (56252) | lucky13 |
» | Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21695 (17669) | vorantz |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20777 (18651) | RejZoR |
» | kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23358 (21439) | Blinder |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28380 (25989) | amigo_no1 |