» »

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

Kako ustaviti goljufanje Tušmobila?

«
1
2 3

Murati ::

Najprej to: da ne bo kdo mislil, da gre za anonimno blatenje, sem spodaj podpisan s polnim imenom. Lahko napišem še vsak drug podatek, če bo komu pomagal.

Tušmobil pošilja neupravičene račune, če jih ne plačaš, pošljejo opomin, predlog izvensodne poravne in na koncu lahko pride do izterjave. Reklamacija ne ustavi tega postopka, tudi če vmes odgovorijo, pismeno, da je prišlo do napake in se opravičujejo. Moja mama je ob začetku naročnine leta 2011 dobivala po dve položnici vsak mesec, eno je plačala, druge pa ne. Če skrajšam, izid je bil takšen, da so po šestih mesecih nehali pošiljat po dve položnici, od tega je bila 3 mesece izklopljena iz omrežja, ker ni plačevala dvojno, te 3 mesece pa je seveda vseeno morala plačat. Nazadnje so se opravičili za napako, to je pa bilo tudi vse, vrnili niso ničesar. Če bi tiste dodatne položnice plačevala, ali pa samo katero od njih, ji ne bi niti tega nikoli povrnili.
Podobna stvar se je zgodila ob zaključku naročnine. S 1.4 je bila naročnina pri Tušmobilu ukinjena, telefonska številka pa prenesena drugam. Vseeno so ji še naprej pošiljali položnice vsak mesec, zadnjo danes, 7.10.2013. Položnico za april je plačala, ker so jo prepričali, da bi lahko uporabljala Tušmobil še cel april, kar sicer ni res, ker je dobila 31.3 SMS, da je številka prenesena. Položnic za maj in do septembra pa ni plačevala. Vmes so ji na reklamacijo odgovorili, da je prišlo do napake in se opravičujejo. To je bilo enkrat junija ali julija. Takrat je mislila, da je stvar s tem zaključena. Pa ni bila, ker so položnice prihajale še naprej, 4. oktobra je pa prišlo še pismo od Tušmobilovega odvetnika, predlog izvensodne poravnave. Klical sem odvetnika, spet pravijo, da je prišlo do napake, in da je stvar ustavljena, ampak jim ne verjamemo več. Nič jih ne more ustaviti, da ne poskusijo narediti še izvršbe.
Ker ta dva primera nista edina, sem prepričan, da to delajo namenoma. G. Boris Turk je opisal podoben primer že leta 2009 (http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Bori..., in niti on ni edini. Kdo ve koliko neupravičeno izdanih računov so dobili plačanih. Tudi moja mama je zelo verjetno plačala 4 račune preveč, 3 na začetku, ko ni bila vklopljena v omrežje, in še enega na koncu, koliko je šele takšnih, ki plačajo račune ali preko trajnika, ali kako drugače, in sploh ne opazijo, da so plačali preveč.
Na neupravičeno izdanih računih ni izpisano za katero telefonsko številko je račun izstavljen. Ne verjamem, da bi neko podjetje 4 leta izdajalo takšne račune pomotoma, ker še nisem slišal za noben primer, da bi katerokoli drugo podjetje imelo en sam takšen primer, kaj šele 2 pri isti stranki, in še pri veliko drugih. Njihova služba za reklamacije ne deluje. V teh dveh primerih so potrebovali po pol leta, da so stvar razrešili, čeprav je v bistvu nikoli niso, ker nikoli ni bil narejen obračun za nazaj, čeprav smo ga zahtevali. Noben posameznik ne bo izgubljal 6 mesecev živcev, če se gre za nekaj 10 evrov. Če je pa teh primerov veliko, je tudi to za njih veliko denarja.
Od njih nočemo nobene odškodnine, vračila, niti ničesar drugega, hočemo samo da se ta njihova praksa preneha. Če tega ne bi delali namerno, bi že ob prvem primeru prižgali vse alarme kako se je to sploh lahko zgodilo, ne pa da se ponavlja stvar 4 leta.

Tušmobilova služba za pomoč uporabnikom ne deluje, nimajo nobene pristojnosti karkoli naredit, nihče drug pa tudi nič ne naredi. Ne obstaja neko predstavnišvo na katero bi lahko šel in tam na licu mesta razrešil stvar. Ne obstaja telefonska številka na katero bi poklical in razrešil stvar. Na njihovem naslovu je samo poštni nabiralnik. Če pošiljaš po pošti vse skupaj traja pol leta, in spet hočejo tvojo telefonsko številko, čeprav tudi po telefonu potem čisto nič ne razrešijo, ker pokliče (če sploh) nek študent, ki spet nima nobene pristojnosti, ko mu razložiš stvar se pa čudi sam sebi, kako je to mogoče in reče, da bo stvar posredoval naprej. To se je zgodilo najmanj trikrat preden so karkoli razrešili. Na reklamacijo sicer odgovorijo, ampak kaj ti pomaga, če ti čisto ničesar ne spremeni.

Prosim za predloge, kako ustavit Tušmobil. Če me kakšen pravnik tu ne prepriča v nasprotno, bom naredil prijavo na policijo za KD (poskus) goljufijo. To se bo enkrat nehalo, in to bo prav kmalu. Meni je jasno, da lahko pride do napake, ne moreš pa po napakah v 4 letih sprožit en kup opominov, zadnjih opominov pred izvršbo in menda prihaja tudi do izvršb, za račune, ki jih sploh ne bi smel izdat.

Ernest Štukelj, Črnomelj

p.s.: telefonska številka njihove službe za reklamacije ni dostopna, sem jo pa vseeno dobil od takratne vodje te službe. Če bo komu pomagala: 01 6000 886 . Dvomim pa da bo prav dolgo aktivna, če bojo ljudje začeli klicat. No, že tako ni zelo verjetno, da se bi sploh kdo oglasil.

Vaše dobre izkušnje s Tušmobilom me ne zanimajo. To je tema o tem, kako preprečit te stvari enkrat za zmeraj.

bluefish ::

Jih ne zagovarjam, vendar je bila tudi na vaši strani napaka, da se je račune mirno sprejemalo in občasno celo plačalo. Prvi mesec, ko je prišlo dvojno, bi morali urediti zadevo ali pa jo predati naprej na ustrezno institucijo.

Murati je izjavil:

Tušmobilova služba za pomoč uporabnikom ne deluje, nimajo nobene pristojnosti karkoli naredit, nihče drug pa tudi nič ne naredi. Ne obstaja neko predstavnišvo na katero bi lahko šel in tam na licu mesta razrešil stvar. Ne obstaja telefonska številka na katero bi poklical in razrešil stvar. Na njihovem naslovu je samo poštni nabiralnik. Če pošiljaš po pošti vse skupaj traja pol leta, in spet hočejo tvojo telefonsko številko, čeprav tudi po telefonu potem čisto nič ne razrešijo, ker pokliče (če sploh) nek študent, ki spet nima nobene pristojnosti, ko mu razložiš stvar se pa čudi sam sebi, kako je to mogoče in reče, da bo stvar posredoval naprej. To se je zgodilo najmanj trikrat preden so karkoli razrešili. Na reklamacijo sicer odgovorijo, ampak kaj ti pomaga, če ti čisto ničesar ne spremeni.
Ob resnejših problemih se ne ubadaš s telefonsko centralo ter študenti, zahtevaš odgovornega. Če ta ne da zadovoljivega odgovora in bi se rad še naprej pričkal z njimi, greš osebno do poslovalnice in se meniš tam. Rezerva je potem sedež podjetja, ki pa obstaja in ni le poštni nabiralnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Murati ::

bluefish, tako je tudi bilo. Pa ni to čisto nič pomagalo. Težko vse opisat kaj se je dogajalo tiste mesece, ker to je bilo toliko kolobocij, da niti sam sebi ne verjamem, pa sem jih doživel.

En od problemov je prav v tem, da odgovornega ni, predstavništva ni, predstavništvo naredi točno to kar lahko narediš tudi sam, pošlješ fax, telefonske številke ne dobiš. Na telefonski pomoči mi je včeraj povedala, da telefonska številka službe za reklamacije ni dostopna. Jo pa vseeno imam. Pisno ti pa odgovorijo, da je prišlo do napake, ampak ti stvari ne rešijo. Tudi ko so začelit trdit, da bo "jutri" številka nazaj vklopljena, je trajalo še kakšne 3 tedne, da so je res vklopili. Julija so poslali pismo, da je prišlo do napake in se opravičili, prejšni teden pa spet pismo odvetnika, predlog izvensodne poravnave.

Sedeža podjetja ni. Ne prideš not.
Služba za reklamacije, telefonisti in podobno, so v neki kleti, niti SOVA jih ne bi našla kje. Pa tudi če jih bi našel, tam so samo študenti.

Sej kar se mene tiče, smo z njimi zaključili, nič nočem od njih zarad sebe. Jaz hočem preprečit to sranje za ostale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

Hayabusa ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

dottor ::

Osebno vsako stvar ki jo imam s tušmobilom grem v njihovo poslovalnico pa provam dobit poslovodjo pa z njim rešit na 4 oči.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Murati ::

Apek reši posamezno reklamacijo, ne bo pa šel v Tušmobil in popravil nered, ki traja skoraj 5 let.
Tudi poslovodja predstavništva nima nič s tvojimi računi.

Vodja službe za reklamacije je bil leta 2011 Aleš M., njegov email naslov ni več aktiven, tako da je verjetno danes nekdo drug, kdo, tega ti Tušmobil ne bo izdal za nič na svetu, niti njegovega emaila, niti številke, niti imena. Ni legalnega načina da dobiš karkoli od tega.

dejanslo ::

Če prav razumem njihove splošne pogoje, če odpoveš in si odklopljen do 20. v mesecu, plačaš do konca meseca, če pa po 21. pa plačaš še naslednji mesec - jel tako? V primeru paketov zakupljenih količin plačaš celotno vrednost, ne sorazmernega deleža po dnevih, a ne?
There`s More Than One Way To Do It

francek1 ::

Te stvari se preprečijo s popolnim ignoriranjem Tušmobila. Ampak se vedno najdejo modeli, ki ne poslušajo nasvetov. Še v temi BOB en vneto priporoča TUŠ-evo bedo...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Tody ::

Murati, sej izvržb se ne dela kar tako povprek. Je treba še kaj pokazat ali pač? Vse račune je treba zavrnit in hranit listke :) Potem pa lepo pokličeš tržnega inšpektorja in jim predaš zadevo. Oni so dolžni v nekem času zadevo raziskat in ti sporočit kaj so naredili. Če jim ne uspe tega rešit lahko pa potem še kako civilno tožbo za nadlegovanje daš :)

Mogoče ti tale lahko pomaga http://www.linkedin.com/profile/view?id... pošlj mu kak zs :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

blackbfm ::

Tušmobilova služba za pomoč uporabnikom ne deluje, nimajo nobene pristojnosti karkoli naredit, nihče drug pa tudi nič ne naredi.


Zahtevaj cifro od samega direktorja družbe in gnjavi njega in njegovo tajnico. Včasih res samo to pomaga da se stvar kam premakne. Verjami da tist ki je res odgovoren za sranje bo potem mal drugače reagiral če pride pritožba od njegovih nadrejenih.

St235 ::

Glede izvršbe:

Vse kar rabiš so tisti dopisi, ki so ti jih poslali, daje prišlo do napake. ČE bo postopek slučajno stekel zadevo pošlješ sodišču in mirna bosna. Postopki z izvršbo niso niti približno enostavni, če je nasprotna stran aktivna.

Andruxa ::

Murati, jaz sem se s telekoma odjavil junija, nastopilo naj bi s 1. julijem, pošiljali so mi položnice do vključno septembra. Ker jih nisem plačal sem dobil en tak grozilni mail z izvršbo. Sem jih kontaktiral, so rekli da sem se res odjavil, pa so me pozabili odjavit in da je zdaj urejeno. Čez en teden dobim pošto, da sem končno odjavljen s priloženo položnico za zadnje tri mesece. Nakar sem poguglal imena vodij raznih oddelkov in sestavil naslove po principu ime.priimek@telekom.si in jim vsem skupaj poslal en mail. Potem sem zopet dobil odgovor, da se opravičujejo in da je bila pomota in tokrat je zgleda zaleglo. Tako da ne mislit da boš pri kakšnem Telekomu varen :)
Lp, A

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Andruxa ()

EdoK ::

Jaz pa bi se postavil v bran Tušmobilu, ker ne verjamem v načrtno goljufanje svojih strank. Nobena resna firma si ne bo zagotovila bodočnost na izsiljenih položnicah. Mobilna telefonija ni prodaja pralnih kroglic, kjer napi... 20.000 kupcev, nato pa začneš s prodajo Čang Šlang čajev za hujšanje.
Iz zgoraj napisanega lahko samo sklepam, da gre za predvsem nesposobnost obvladovanja poslovnega procesa. Glava ne ve kaj delajo roke, noge. Vprašanje je, kakšni so odnosi in motivacija v firmi, če jim gre bogo, kot trgovini, se niti ne čudim. Jaz sem s Tušmobilom, kot potencialnim ponudnikom, zaključil v trenutku, ko sem stopil v njihovo poslovalnico v Mariboru. Kot prvo urejenost poslovalnice je kot v trgovinah pred očitnim zaprtjem, odnos mladcev za pultom v stilu: "midva, ki sva ovce skup pasla...", pol pa še gledaš da si sredi velikega mesta v roamingu ... pa se zgodba zaključi.

mihaf ::

Očitno je praksa, da po odjavi od storitve še kar pošiljajo položnice. Doživeto ob odjavi od Siola, poznan mi je tudi primer pri Amisu.

Ko to berem, imam občutek, da ne gre več samo za posamezne napake.

Izaso ::

Tudi sam dvomim, da gre za načrtno delovanje v tej smeri da bi se goljufalo, ker to ti lahko prinese veliko več negativnih posledic kot pa pozitivnih. Napake se res dogajajo, vendar se verjetno vsi trudimo da bi jih bilo čim manj. In podobne stvari se dogajajo tudi na Simobilu in Telekomu. Jih poznam. Jaz sem imel podobno izkušnjo tudi z Amisom, ampak sem se takrat že prej odločil da grem na Telemach, sem zadevo uredil na Amisu in zadevo zaključil. Kar se pa Tušmobila tiče pa je itak tako da je še bolj na očeh in da se še bolj tudi napihne vsako njihovo napako, vemo pa zakaj. In to se bo dogajalo tudi v prihodnje. Glede obladovanja poslovnega procesa v SLoveniji? Na prste ene roke lahko našteješ podjetja pri nas ki ga obladajo...

...:TOMI:... ::

Tuš ima veliko masla na glavi. Že njihova praksa me je odvrnila od sodelovanja z njimi, namreč vsem svojim dobaviteljem in poslovnim partnerjem so vsiljevali svoje mobilne storitve, celo grozili so s prekinitvijo/nepodaljšanjem pogodbe, če ne bodo koristili tušmobila.

Naslednja stvar, ki me je odvrnila je nacinalno gostovanje in nedosegljivost, ter nato zelo visoke cene v gostovanju.

Odvrnilo meje tudi vsesplošno pritoževanje in zgodbe podobne tej.

Avtorju teme svetujem, da se obrne na državne inštitucije, na zasebne zavode in zveze za varstvo potrošnikov in na medije. Najdi enega raziskovalnega novinarja (vem, danes jih ni), ter naj objavi zgodbo. Nato se bodo stvari hitreje odvijale oziroma razrešile. Zadostuje že kak mail, klic brez objave s strani novinarja na to podjetje.
Tomi

Relanium ::

S tušem nimam nobenih takih problemov že par let.
Da razjasnim, položnico plačam v roku na njej al pa najpozneje 2-4 dni po njem in še nisem dobil niti enega opomina in nobenih problemov.
Res, včasih kasirajo še kake bedarije (kot vsaka kapitalistična firma) ampak lej, če men kaj ni jasno od kod se je kaj znašlo na računu, js jih pokličem in naj mi TAKOJ razjasnijo kaj to je!!
Če pa še to ne, bi se pa kmalu zglasil v kaki njihovi poslovalnici, če bi bilo treba bi pa tud povzdignil glas!

Da pa par let nebi plačeval položnic...... japajade, tu bo pa polovica krivde kr na tebi, OP!

Še več.... ene dvakrat ko sem imel TušmobilBREZ in sem imel porabo tako majhno, mi sploh niso poslali položnice.
Ker so si vrjetno zračunali, da bi jih stala več kot pa bi pokasirali.
Seveda če bi imel e-račun bi mi jo pa veselo izstavili.

Pa da ne bo kdo narobe razumel, ne branim tuša. Pravzaprav se mi tud že gnusi in njegove finte ampak ko razmišljam kake so sploh pametne alternative za to kar porabim ugotovim da jih ni ravno dost. Mobitel mi ne diši že od prej, pa še paketov ni pametnih za mene, simobil pa tud berem kaki nategovalci so.
In zaenkrat sem tu kjer sem, zavežem se pa ne k njim za nobeno ceno, čeprav so mi že na ta račun ponujali manjšo naročnino, sem ocenil da je moja svoboda vredna več kot razlika v ceni.

To je vse skup dobro dodelan marketing, kako čimveč potegnit od strank na legalen način.
In vsi operaterji so enaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

floyd1 ::

Iz mojih izkušenj (ki so na tem forumu že večkrat opisane) je Tušmobil pač ena množica (namerno) polpismenih bebcev. Slabši od Simobila, pa že oni niso ne vem kaj. Normalna komunikacija z njimi pa je nemogoča.

Pravzaprav se mi tud že gnusi in njegove finte ampak ko razmišljam kake so sploh pametne alternative za to kar porabim ugotovim da jih ni ravno dost.

Se popolnoma strinjam. Ker pri nas ni prave konkurence, si operaterji privoščijo marsikaj in je težko reči, da bi kateri od njih štrlel iz (slabega) povprečja.

EdoK ::

...:TOMI:... je izjavil:



Avtorju teme svetujem, da se obrne na državne inštitucije, na zasebne zavode in zveze za varstvo potrošnikov in na medije. Najdi enega raziskovalnega novinarja (vem, danes jih ni), ter naj objavi zgodbo. Nato se bodo stvari hitreje odvijale oziroma razrešile. Zadostuje že kak mail, klic brez objave s strani novinarja na to podjetje.


Pod predpostavko, da se najde novinar, ki bi zadevo obdelal in jo želel objaviti (recimo Svet, Preverjeno, karkoli), potem se lahko medij obriše pod nosom za TM oglase za vse večne čase. Ostanejo samo inšpekcije ali druge državne ustanove (ki pa so učinkovite, vemo kako).

Turboslav ::

Sedež podjetja imajo na Brnčičevi 49, Ljubljana-črnuče.
Sem bil enkrat tam na razgovoru za šiht (ne, nisem dobil XD) in mogoče ne bi bilo slabo, da bi gospod Ernest osebno šel tja...
Sir je dober

shadeX ::

Jaz osebno nimam izkušenj s Tušmobilom ker ga nimam. Ima pa ga prijatelj, ki se stalno jezi kako porazen je. Zadnjič sva skupaj šla v Mercator center v centru mesta, nakar se mu izgubi 3G povezava. Niti 2G ni lovil..

Tody ::

Ga bodo že pri vratarju skenslal, piši maile na različne oddelke to ponavadi pomaga. Sicer pa sodišče in potem še tožba za pretpljene zadeve...

Filipko ::

Tukaj eni govorite kot da je Tušmobil edini v Sloveniji ki po vašem mnenju zavaja in ne vem kaj. Ne vem kaj pa ostala podjetja, pa recimo konkurenca Simobil in Mobitel. Tam je tega še več, pa tudi že veliko podobnih situacij je bilo predvsem na Simobilu, tako da raje govorite na splošno o tem kao problemu zavajanja in napak.

Če bi človek plačeval položnice, urejal zadeve sproti se vrjetno kaj takega ne bi pripetilo. ne takoj vso krivdo zavlit na podjetje, ker točno vemo, da kdaj tudi sami naredimo napako, kdaj kaj ne preberemo, kakšno malenkost spustimo...

Pomembno v tej situaciji je to da greš težavo oz. napako odpravit direktno na sedež podjetja ne pa z nekimi telefoni, elektronskimi sporočili in ne vem še kaj. Pa ne mi govorit da če bi prišel ali na sedež podjetja ali pa v najbližjo situacijo da tega problema ne bi rešili. Tisti ki trdi da se tega ne da oz. da ni mogel nič rešiti, pa to kvazi nategovanja z nekimi študenti je izmišlotina. Ker bodimo realni, da mora imeti vsaka poslovalnica odgovornega oz. osebo, ki je pristojna da v imeu Tušmobila odgovarja.

In to neko bluzenje z inšpekcijami in nekimi novinarji, da bodo ne vem kaj naredili in objavili zgodbo. Verjemite meni, da jo ne bodo. Ker od nje ne bodo imeli nič. Jaz mislim da je vsakemu podjetniku v interesu da dela dobro, se bori in poskuša narediti vse da bi uspel. Na tak način se zagotovo ne bi igral nobeden podjetnik, ker bi vedel da vsaka negativna kampanija bi pomenila, da si zmanšuje ugled na trgu.

Sicer ne zagovarjam nobenega operaterja, samo vem pa kaj počnejo in kako delajo na trgu mobilne telefonije pri nas. In verjemite meni, da je konkurenca še hujša...

floyd1 ::

Pomembno v tej situaciji je to da greš težavo oz. napako odpravit direktno na sedež podjetja ne pa z nekimi telefoni, elektronskimi sporočili in ne vem še kaj.

Piše se 2013. S telefonom preverit, zakaj sem dobil nepotreben opomin ali grožnjo z izvršbo, ne bi smelo biti pretežko :|. No, če imaš na drugi strani gručo nesposobnežev, potem že.
E-mail pa se tudi upošteva podobno kot navadna (priporočena?) pošta in nanj morajo ravno tako odgovoriti (Lakotnik bi lahko o tem kaj več povedal).
Mimogrede - višek ironije je, da ti nekdo za firmo, ki ti sodeč po reklamah omogoča vse živo preko njihovega tel. omrežja, predlaga obisk poslovalnice če hočeš z njimi kaj rešit. Se je za zamislit...

mihaf ::

Filipko je izjavil:



Če bi človek plačeval položnice, urejal zadeve sproti se vrjetno kaj takega ne bi pripetilo. ne takoj vso krivdo zavlit na podjetje, ker točno vemo, da kdaj tudi sami naredimo napako, kdaj kaj ne preberemo, kakšno malenkost spustimo...


Zadeve lahko urejaš sproti in po reglcih, pa oni še vedno veselo pošljejo položnico.

Primer, ki sicer ni Tušmobil, ampak Siol. Odjaviš osebno v poslovalnici (da odjava velja s koncem meseca), osebno vrneš opremo takoj, ko zadevo izklopijo, za naslednji mesec pa oni spet pošljejo račun. A ni zanimivo, da izklopiti pa niso pozabili, nekako pa so spregledali, da pošiljajo položnico naročniku, ki to več ni?

floyd1 je izjavil:

Pomembno v tej situaciji je to da greš težavo oz. napako odpravit direktno na sedež podjetja ne pa z nekimi telefoni, elektronskimi sporočili in ne vem še kaj.

Piše se 2013. S telefonom preverit, zakaj sem dobil nepotreben opomin ali grožnjo z izvršbo, ne bi smelo biti pretežko :|.


Kot prvo, pozabi na telefon. Vse naj ureja pisno, tudi če gre osebno v poslovalnico, naj da pisno pritožbo.
Telefonski klic ne velja nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihaf ()

St235 ::

filipko, daj še enkrat preberi prvo post. Kje govora, da so zamujali s plačili in ne vem kaj? To, da pa nekdo pošilja dvojne položnice ali pa ne preneha s pošljanjem po prekinitve naročnine pa je samo in le njihov laspus, ki ga evidentno niso sposobni rešit.

In ja v 21 stoletju pričakujem, da bodo svoje napake rešili če pošljem email, ne pa da se vozim ne vem kam in pregovarjam z 15 polpismenimi idioti samo zato, ker nekdo ne zna prebrat emaila.

Obiskovanje poslovalnica nima nobenega smisla, ker za reklamacije in računovodstvo obstaja centralen oddelek, ki s poslovalnico nima nič.

Tisti ki trdi da se tega ne da oz. da ni mogel nič rešiti, pa to kvazi nategovanja z nekimi študenti je izmišlotina.


Izmišljotina je to, da lahko prideš na brnčičevo in se bo s tabo pogovarjal kdorkoli razen vratarja.
In to neko bluzenje z inšpekcijami in nekimi novinarji, da bodo ne vem kaj naredili in objavili zgodbo. Verjemite meni, da jo ne bodo. Ker od nje ne bodo imeli nič.

Pa si ti v življenju že odprl kak slovenski časopis?

Oberyn ::

Človeku, ki je iz Črnomlja, priporočate, naj gre skrajno preprosto zadevo, ki niti ni posledica njegove napake, osebno urediti na sedež podjetja v Ljubljani? Se šalite? Potem mu morate še nujno svetovati, naj v ta namen poleg vprežnega vzame s seboj še rezervnega konja, pa provianta za teden dni. Samo meni se zdi, da smo 200 let naprej od teh časov.

Drugače pa, izdaja računa za storitev, ki ni bila opravljena, je davčni prekršek. Jaz bi v takem primeru dal prijavo na DURS, v firmo pa poslal pisno obvsetilo, da sem podal zoper njih prijavo zaradi utaje davkov in pranja denarja. To bi jih mogoče premaknilo.

pegasus ::

mihaf je izjavil:

A ni zanimivo, da izklopiti pa niso pozabili, nekako pa so spregledali, da pošiljajo položnico naročniku, ki to več ni?
To je samo odraz "visoke" stopnje integracije informacijske tehnologije v njihovo birokratsko papirologijo. Ali ko leva roka ne ve, kaj dela desna. Znano tudi kot "saj ni res, pa je". Ker bi vsi sveži diplomirančki iz frija radi pisali svoje računovodske softvere, nobenemu pa ne diši povezat telefonske centrale in guija osebe na tech supportu, da bi revež na supportu takoj videl kdo je oseba, ki kliče in v kakšnem razmerju je s podjetjem, še predno ta oseba reče dober dan ... Ne, to pa ni zanimivo delo.
Po istem kopitu se ena stranka znotraj podjetja marsikje vodi po N različnih, med seboj nepovezanih bazah in rezultati so dogodki, kot so opisani v tej temi.

Tody ::

Pegasus, to da bi se take povezave povezale je ubistvu res krivda FRI-ja :) Ker so prasci in za leto ali več trajajoče projekte hočejo celo denar! In veliko tega...

Mikasa ::

Oberyn je izjavil:

Človeku, ki je iz Črnomlja, priporočate, naj gre skrajno preprosto zadevo, ki niti ni posledica njegove napake, osebno urediti na sedež podjetja v Ljubljani? Se šalite? Potem mu morate še nujno svetovati, naj v ta namen poleg vprežnega vzame s seboj še rezervnega konja, pa provianta za teden dni. Samo meni se zdi, da smo 200 let naprej od teh časov.

Drugače pa, izdaja računa za storitev, ki ni bila opravljena, je davčni prekršek. Jaz bi v takem primeru dal prijavo na DURS, v firmo pa poslal pisno obvsetilo, da sem podal zoper njih prijavo zaradi utaje davkov in pranja denarja. To bi jih mogoče premaknilo.


Ma dej pretiravaš. Kot da ne obstaja poslovalnica v Beli Krajini. Ja in zdej zaradi tega kr neke inšpekcija pa durs pa ne vem kaj, Kot da gre za ne vem kakšen kriminal. Pač narejene je bila napaka, so jo uredili, so se upravičili in kaj zdej. Gremo zdej iz tega nardit cirkus da bo potem kaj? Kot da dnevno ne prihaja do podobnih napak na blagajnah, pri pošiljanju računov in drugje na drugih firmah. In kaj sedaj, da bi se vsi bunili in za vsak primer pošiljali inšpekcije in durs in ne vem še kaj. Edino kar se strinjam in podpiram je to da bi vsako tako podjetje moralo imeti pač urejeno reklamacisjko službo oz. oddelek ki bi malce bolj hitro in učinkovito skrbel za takšne stvari. In iz vsake napake se je treba nekaj naučiti. Nobeden ni popoln...

St235 ::

in kaj lahko naredi poslovalnica v Beli Kranji? pomožnosti še franšiza? reklamacijski odelek, kakor tudi celotn oračunovodstvo sta v centrali v Lj.

In nekaj je če narediš napako in pošlješ en račun preveč, drugo pa je da imaš z podjetjem težave leto dni in na koncu grozijo že z odvetniki. Tako, da najprej preberi temo potem pa pametuj.

šernk ::

Zahtevat številko nadrejenih. Ne da je nimajo ali je ne smejo deliti, to je treba zahtevat! V končni fazi so to uradne osebe in te morajo prevezat do njih. Ne smeš se zadovoljit z odgovorom: ja ne vemo številke. Naj pokličejo nekoga, ki ve!

pri nas v eni X stvari je bilo vse dogovorjeno direktor podjetja, župan občine vsi so vedeli, da je zadeva zrihtana, potem pa klic direktno županu, slednji dal številko direktorja podjetja in direktor je rekel saj smo poslali človeka da se dogovori z vami. Slednji pa seveda ni prišel nikoli do nas. S posredniki ne narediš nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Izaso ::

St235 je izjavil:

in kaj lahko naredi poslovalnica v Beli Kranji? pomožnosti še franšiza? reklamacijski odelek, kakor tudi celotn oračunovodstvo sta v centrali v Lj.

In nekaj je če narediš napako in pošlješ en račun preveč, drugo pa je da imaš z podjetjem težave leto dni in na koncu grozijo že z odvetniki. Tako, da najprej preberi temo potem pa pametuj.


Naredi lahko več kot pa to, da skušaš poklicati številke ki ne obstajajo, pošiljaš neke maile in ne vem še kaj. Osnove komuniciranja. Ja pač, šlo je za napako, ki se je izkazala da je bila malce večja kot sicer verjetno zaradi malomarnosti enega zaposlenega, ki verjetno ni več zapsolen tam. Vse skupaj povesm razumljivo. Vendar pa ne razumem avtor te zgodbe, ki poskuša sedaj narediti kaj??? Da bodo pristonji ukrepali, naredili kaj? Zaprli Tušmobil. Ne vem bo šel človek do novinarjev in bo desegel kaj? To se je zgodilo že marsikateremu slovencu, mogoče tudi kiremu od nas. Kaj zaradi tega ljudje ne bodo šli več k Tušmobilu? Ne rečem da bi ga okradli oz. naredili ne vem kaj, samo zaradi te napake delati vik in krik.

Če razumem prav, so zadevo uredili, računi so bili stornirani, se opravičili in kaj? Gremo sedaj posnet film iz tega....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Izaso ()

St235 ::

preberi še enkrat. zadeva ni urejena, računi niso stornirani ampak pošiljajo grozilna pisma odvetnikov (4.10.2013).

šernk je izjavil:

Zahtevat številko nadrejenih. Ne da je nimajo ali je ne smejo deliti, to je treba zahtevat! V končni fazi so to uradne osebe in te morajo prevezat do njih. Ne smeš se zadovoljit z odgovorom: ja ne vemo številke. Naj pokličejo nekoga, ki ve!



Kake uradne osebe? Če ti nočejo dat kontakta lahko samo zlezeš na drevo in se zjokaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jusv ::

Glede na prebrano lahko sklepam, da je šlo popolnoma za nenamerno dejanje. Prepričan sem, da si tega na Tušmobilu ne bi privoščili. Napake se zgodijo in tukaj zagotovo ne gre za to da bi na podlagi tega želel Tušmobil služiti, tako kot nekateri pišete. Ne morejo si tega privoščiti in take reči bi ti zagotovo prinsele več škode kot koristi...
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

Murati ::

Te stvari se preprečijo s popolnim ignoriranjem Tušmobila. Ampak se vedno najdejo modeli, ki ne poslušajo nasvetov. Še v temi BOB en vneto priporoča TUŠ-evo bedo...

Eden pametnejših predlogov.

Murati, sej izvržb se ne dela kar tako povprek. Je treba še kaj pokazat ali pač? Vse račune je treba zavrnit in hranit listke :) Potem pa lepo pokličeš tržnega inšpektorja in jim predaš zadevo. Oni so dolžni v nekem času zadevo raziskat in ti sporočit kaj so naredili. Če jim ne uspe tega rešit lahko pa potem še kako civilno tožbo za nadlegovanje daš :)

Mogoče ti tale lahko pomaga http://www.linkedin.com/profile/view?id... pošlj mu kak zs :D

Ja izvršbo lahko začnejo kar tako, tudi brez da ti pošljejo račun, kaj šele opomin. Ti pa moraš potem ugovarjat, kot je napisal Lakotnik.
Zanimivo, da na linkedin potem prideš tudi do nekega oracle strokovnjaka zaposlenega pri Tušmobilu, pred par leti je pa bilo tako. Prideš pa na errorpage, ko klikneš Tušmobil :) No, škoda da nisem šel prej na linkedin, hvala.

Nobena resna firma si ne bo zagotovila bodočnost na izsiljenih položnicah. Mobilna telefonija ni prodaja pralnih kroglic, kjer napi... 20.000 kupcev, nato pa začneš s prodajo Čang Šlang čajev za hujšanje.

Tušmobil ni resna firma in ni daleč od prodaje pralnih kroglic. Zlepa ali zgrda jim mora vsako četrtletje rast tržni delež, da se čim bolje prodajo, in prodajajo se že 3 leta, če pošlješ naokoli malo več računov kot imaš naročnikov, pa kaj pol, a jih je kdo ustavil v štirih letih? Resni firmi se to ne bi zgodilo.

Kar se pa Tušmobila tiče pa je itak tako da je še bolj na očeh in da se še bolj tudi napihne vsako njihovo napako, vemo pa zakaj.

Ne vemo zakaj, kar napiši in nič ne namiguj. Jaz sem pri operaterju X, in plačujem 2-3 evre na mesec, če bi res sploh rabil telefon, bi bil pri Y in plačeval več. Kdo me plačuje? Če bi zaposleni pri Z v službenem času reševali reklamacije in popravljali buge, namesto da po internetu hvalijo Z, te teme ne bi bilo.

Zahtevat številko nadrejenih. Ne da je nimajo ali je ne smejo deliti, to je treba zahtevat! V končni fazi so to uradne osebe in te morajo prevezat do njih. Ne smeš se zadovoljit z odgovorom: ja ne vemo številke. Naj pokličejo nekoga, ki ve!


Tist študent, ki ti bo prek telefona dal kontakt za naprej, bo ostal brez "službe", pogovori se pa snemajo. Možno edino, če te bi sam konktatiral šef reklamacij. Sej me tudi je, ampak zelo pozno.

Stvari nimajo poštimanih. Sej smo bli tudi na predstavništvu v Novem mestu, ki je malo večje. Tam je blo sploh zanimivo. Najprej je blo treba razložit v čem je sploh problem, to je trajalo morda 5-10 minut. Tist človek je bil čisto miren, dobre volje in zagotavljal, da to rešil v 15 minutah, nič lažjega. Mi smo se mu sami smejali, optimistu. Klical je v Ljubljano, poslal fax (tretjič, čeprav so gor imeli vse račune čisto pravilno zabeležene in tu sploh ni blo nič spornega), spet klical gor, je bil že malo bolj kilave volje, čez pol ure so ga klicali nazaj, po dobri uri ni bil več nič dobre volje, rekel, da je to zaenkrat vse, in da nas bojo kontaktirali, rešeno pa ni zaenkrat nič. Čez par dni je res klicala spet ena študentka, ampak spet ji je bilo treba vse na novo razlagat. Njej so dali telefonsko kam naj pokliče in številko pogodbe, klicala je čisto nepripravljena, ni imela pojma v čem je problem, spet 10 minut razlagat to, in rekla, da to pa ne more ona, in da bo dala naprej. To je bilo tudi vse. V tem času je posredovala tržna inšpekcija in APEK, ampak tudi to traja. In še ko je bilo vse rešeno, in so rekli, da bo jutri številka nazaj priklopljena, ni bila še par tednov.
Tržni inšpekciji so rekli, da je prišlo do "sistemske administrativne napake". Zame to pomeni, da je bil njihov sistem tako nastavljen, da je pod nekimi pogoji dodal dva računa na naročnino. Pomeni, da ni bil samo en tak primer. In v čem je problem to popravit, dvakrat klikneš pa je, je treba zaradi tega imet 3-4 mesce problemov, vpletat TIRS in APEK?

Ja pač, šlo je za napako, ki se je izkazala da je bila malce večja kot sicer verjetno zaradi malomarnosti enega zaposlenega, ki verjetno ni več zapsolen tam. Vse skupaj povesm razumljivo. Vendar pa ne razumem avtor te zgodbe, ki poskuša sedaj narediti kaj???

Ni šlo za napako, ampak en kup napak in čisto nič ni razumljivo, če reklamiraš račun za maj, rečejo, da je prišlo do napake, ampak jo ne popravijo in pošiljajo račune še naprej, in dajo stvar odvetniku. Nekih brezveznih računov ni nihče dolžan reklamirat, dokler ne začnejo izvršbe, jih lahko komot ignoriraš.
Teme pa nisem odprl leta 2011 ob prvih problemih, nisem je odprl maja, ko so poslali brezvezen račun, niti junija ko so rekli da je šlo za napako, ampak včeraj, ko je prišlo še pismo odvetnika, tu se pa neha.
Za nas je stvar zaključena, vsaj upam, ampak ta primer sigurno ni edini, če imajo tako zanič sistem. To poskušam doseč, da popravijo sistem, ki ga sploh nimajo.
Kaj če bi plačeval račune prek direktne obremenitve? Banka bi trgala, ti jih pa potem toži za 10 evrov vsak mesec.

Liniss ::

Stari, spi mau cvička, bo prec boljše :)

Pa kaj ti misliš da se podobne stvari drugod ne dogajajo. Pa to ne gre za načrtno golufanje ampak za napako, ki se strinjam da ni majhna, samo se pač zgodi. Na žalost se je to zgodilo tebi. Pozabi.

Sedaj se it neko kampanijo in ne vem kaj naredit iz tega je brezveze, ker učinka ne bo. Če bi bil res edini primer, potem ne rečem, ampak tko zgubljat cajt. Nima smisla. Ker ne boš nič dosegel. Verjemi, da tudi firmi ni vseeno, da se jim je to zgodilo. Vseeno gre za ugled. Tko nekak no!

Oberyn ::

Če jaz plačam en račun premalo (in vztrajam), bo cel cirkus, blokada mojih bančnih računov, delniškega računa, na koncu bo pa nekdo vlekel televizijo iz bajte v kombi. Ne vidim niti najmanjšega razloga, zakaj ne bi bilo enako, če kdo izda en račun preveč (in vztraja).

Murati ::

Ni videt, da jim ne bi blo vseeno. Človek je opisal podoben primer pred 4 leti, jaz pa doživel pred 2 in letos. Nič se niso spremenili niti naučili. Kaj pa naj bi dosegel? Sej nimam kaj dosečt. Samo to, da ko bom ta teden prekinil še svojo naročnino pri njih, da ne bo istega sranja. Pa še pri marsikomu drugemu.

floyd1 ::

Ker sem za razilko od nekaterih "pametnih" tukaj imel tudi sam podobno izkušnjo z njimi, lahko rečem le to, da to očitno delajo namerno in upajo, da bo folk obupal. Meni so še vedno dolžni denar, a bom počakal do dokončne odločbe pristojne inšpekcije. To pa se pri nas žal vleče...
Kot sem že rekel, ali so pri tušmobilu samo polpismeni bebci, ali pa lopovi. Po vsem, kar sem doživel, se nekako nagibam k drugi varianti.
In prav je, da se o tem govori. Lopovom nekdo mora reči - lopovi.

Lonsarg ::

Seveda je prav da se o tem govori, čeprav je treba priznati v istem dahu, da niti niso taka izjema. Mogoče se kaj popravijo po takile objavi:)

Ampak ne bom pa kr zarad tega zdaj šel dol z Tušmobila, tut iz Amisa nisem šel dol, ko sem ostal brez telefonske 2 meseca in brez 20€. Smo se fajn nadrli, da so vsaj za silo popravili zadevo, pol sm pa sicer šel gledat konkurenco in če bi kje imel podobno ceno bi res šel dol, ker pa nisem našel sem pa požrl.

šernk ::

Kake uradne osebe? Če ti nočejo dat kontakta lahko samo zlezeš na drevo in se zjokaš.


torej če jaz zahtevam pogovor s tvojim nadrejenim, mi ti lahko mirno rečeš: nima telefonske številke in ga ne morete nikjer dobit? Me boš moral kar zaklenit v prodajalno dokler ne zrihtaš kontakta, če mi ga ne boš zrihtal, ga bodo drugi zrihtali. Oprosti ampak ko me začne kdo zajebavat v glavo udarim nazaj.

kot vodja oddelka je seveda na nek način uradna oseba, njegovo ime in telefonska številka ne moreta pasti pod nobeno varovanje podatkov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Nummy ::

Imel podobno zgodbo, ko sem šel s siola na t-2 v lublan. Najprej so mi par tednov trdili na telekomu, da preklop ni možen, pa čeprav mi je T-2 poslal pogodbo in dopis, da lahko zamenjam operaterja. Sem šel osebno na T-2 in smo tam skupaj spisali pogodbo in vse papirje, da so potem sami odklopili telekom in izvedli svoj priklop. Vse skupaj rešeno v enem tednu. Ampak zajebavanja telekoma tu ni bilo konec. Najprej so hoteli nazaj svojo opremo, katere jim nisem poslal amapk sem jim rekel, naj jo pridejo kar lepo iskat (modem). Potem so mi še kar naprej pošiljali račune, pa čeprav interneta sploh nisem imel več pri njih. Pa sem jih pošiljal lepo nazaj z dopisi (prej pa naredil kopijo), da si naj jih vtaknejo nekam in da jaz nisem več njihov naročnik. Potem so mi poslali prav tako odlok pred izvršbo, češ da nisem plačal. Pa sem šel osebno z mat na telekom in sem jim naredu cel cirkus tam. Na koncu se mi je direktor tam osebno opraviču in mi dal ene bone za mobitel, da sm dobu cenejš mobitel (mislm da je blo 100EUR).

Ampak tu se zabava ni končala. Še kake pol leta mi je linija na t-2 non-stop padala, hitrost nikakor ni bila kakor bi mogla bit. Prej na siol-u pa kar čudežno vse delal... Od centrale sem stran manj kot 300m po kablu. Kličem non-stop na T-2, oni ugotovijo da je nekaj narobe in predajo naprej telekomu. Pa tako pride ene 6x tehnik k men domov pogledat pa nikoli ne ugotovi nič pametnega. Na koncu imam tega poln kufer in rečem naj pride T-2 tehnik zmerit zadevo. In res se prikaže model z napravco, izmeri moč signala in vse ostalo in naredi poročilo. Iz poročila razvidno, da so v centrali zamenjali nekaj, da sem imel samo okoli 30% prvotnega signala. Predajo naprej telekomu, da popravi. Dela en teden in zgodba se ponovi. Potem pa jaz lepo pišem direktorju spet mail, lepo razložim zadevo in mu lepo napišem, da bom poročilo poslal na APEK, če se ne nehajo zajebavat iz mene.

Od takrat naprej mi T-2 deluje kot urca. V dveh letih je bil net samo par urc down, od kar imam pa optiko pa imam še precej višjo hitrost kolikor plačam - 110/15 (optika paket 100/10).

Moj nasvet: ne pusti se jim zajebavat in če se ne bodo zmigal lepo povej da boš dal naprej na APEK. Tam pa zadevo hitro uredijo po drugačnih poteh. Pa grožnja s kakim medijem (časopis, TV,...) tudi ne bo odveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

Tody ::

Šrenk, misliš da si prvi ki se je to spomnil? Enostavno pokličeš policijo, ki te pol odstrani, smo že mel take primere (pa ne pri Tušmobilu).

Če mu šef in politika službe reče da ne sme dajat številke jo ne bo dal in to je to. Tudi oni niso obvezni tebi dajat česarkoli. Dobil si živo osebo, pogovoril si se in tvoja težava se rešuje (ali pa ne) ampak prisilit jih ne moreš.

šernk ::

Šefa bom zahteval le v primeru težav. Torej če se težava na prvi stopnji ne reši. Če ti misliš, da mi številke tvojega šefa ne smeš dat prav. Kaj boš naredil ko bom zahteval odgovorno osebo in ne študenta za pultom? Rekel da ne obstaja? Oprosti ampak z malce vztrajnosti se da prilezt tudi do generalnega direktorja družbe in nato od tam navzdol direktno do tvojega šefa!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tody ::

Ja, me zanima ja, sploh ce je tvoja tezava tvoja in ne od firme. Do presednika uprave ni problem prit, rešil pa ne bos nic,ce uni spodaj niso za to. Razen ce si velik frend predsednika uprave

bluefish ::

šernk je izjavil:

Oprosti ampak z malce vztrajnosti se da prilezt tudi do generalnega direktorja družbe in nato od tam navzdol direktno do tvojega šefa!
Da se vsekakor, samo ne tako, kot si nekateri predstavljajo.

Hayabusa ::

Ja, me zanima ja, sploh ce je tvoja tezava tvoja in ne od firme. Do presednika uprave ni problem prit, rešil pa ne bos nic,ce uni spodaj niso za to

Kakor je meni znano je predsednik uprava "ta glavni" v podjetju in ga podrejeni zaposleni "ubogajo".

Šrenk, misliš da si prvi ki se je to spomnil? Enostavno pokličeš policijo, ki te pol odstrani, smo že mel take primere (pa ne pri Tušmobilu).

Ko se izteče delovni čas, da, drugače ne, ker nimajo razloga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

bluefish ::

Hayabusa je izjavil:

Ko se izteče delovni čas, da, drugače ne, ker nimajo razloga.
Veš, poslovni prostori niso "javni".

Murati ::

Ne rečejo, da ne obstaja nadrejeni, da ne obstaja telefonska številka, po pravici povejo, da ti je ne dajo. Pika. Misli kdo, da ti jo dajo če dost dolgo kričiš? Ne deluje, preiskušeno. Lažje je 2 minute poslušat kričanje kot iskati novo službo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513123 (8594) MarioMisaron
»

Tušmobil - odsvetujem

Oddelek: Mobilne tehnologije
419196 (5646) prox
»

tušmobil neomejeni mingl (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
13637395 (32246) Bobr123
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30061303 (49818) Lonsarg

Več podobnih tem