» »

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

WarpedGone ::

..zakaj bi kupil grdega in neuporabnega hatcbacka, ce za isto ceno dobim uporabnega in lepaga karavan...simpl k pasulj

Dodaš lahk še "grdega enoprostorca".
Bolk kot gledam tole, bol je optimum ornk karavan (ornk = ima ornk škatlo zadaj, ne neki voklastega)
 V70

V70

Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

reader je izjavil:

Blinder je izjavil:

slabe varčnosti pa že ne moreš očitat polotu!


Genau jo lahko. Vsak avto, namenjen primarno mestni vožnji, na avtocestah ni več varčen, razen če si takšne vrste osebek, da nimaš nič proti jajcanju 80 na uro po vrhniškem klancu.


Pa sej polo ni toliko švoh in miniaturen da bi bil mišljen za mestno vožnjo, za po mestu imaš up!.
Polo 1.6 tdi 105 bo po AC imel podobno porabo kot golf in passat z istem motorjem. Mogoče nižjo zaradi nižje teže, mogoče večjo zaradi večjega zračnega upora. Pri tem moraš še vedet da zračni upor ni odvisen samo od Cx koeficienga, ki ga dobiš v podatkih ampak od produkta cx*površina. Passat bo tle imel najnižji Cx in največjo površino.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Nov VW polo 1.6 tdi košta dobrih 14k EUR in ima le 90 konjev, ne 105.

Mal je tut narobe gledat le zunanje dimenzije, splača se pogledat kako je odmerjen voznikov prostor.
Kak 206 je tle čista trofeja, spredaj prostora praktično enako kot v večjem 406.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

SuperVeloce je izjavil:

Nimaš pojma. Nove mazde 6 dizli imajo zelo drage rezervne dele in bog ne daj, da moraš servisirati še na uradnem servisu. Pri korejcih (imamo dva doma, različni firmi (2006 redki hyundaiev 1.5crdi in 2009 kia s 2.0crdi) imam marsikatero pripombo nad malenkostmi, vendar ena stvar je jasna: Novejše crdi mašine so nasploh odlične. Pri 200k km izgleda, kot da je motor nov!

Zakaj nove? 5 do 8 let stara mazda 6. Deli so že poceni, vzdržljiv avto je pa veliko bolj kot katerikoli nov korejc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

black ice ::

nebivedu: Znanec je imel ves čas težave z istim modelom Mazde (letnik nekje 2004-2005). Najprej s turbino, za katero je plačal 1400€, verjetno z delom vred. Po številnih težavah z motorjem in nekaj tisočakov kasneje se je odločil avtomobil prodati in kupil faceliftan model Honde Accord l.2008. Do sedaj brez težav.

Pred dvemi leti smo doma takisto kolebali med Mazdo 6 in Hondo Accord. Odločili smo se za slednjo, 2 leti in 30000+km kasneje ni bilo potrebe po nobenem izrednem servisu. Sicer menjava zračnega in filtra goriva predstavlja majhno težavo, ker je vse skupaj zapakirano za motorjem in ni tako dostopno, vendar tega tudi ne delaš vsak vikend, tako da potrpiš tiste pol ure.

Zvezdica27 ::

lp,

za ta denar bi ti jaz priporočal ralbjene VW, recimo polo je čisto OK. Poznam še Peugeote in Citroene: izogibaj se drugim mašinam razen 1,6 HDi, če se le da (pa še ta ima serijsko napako s ketno, ki včasih riba v blok...).

Ostalo ne poznam toliko, kolega ima ful happyness s starim Mondeotom.

Jaz bi ti tako rekel: zaradi delov se izogibaj japoncev, vzami pa tisto kar zna šravfati tvoj mehanik (ali kupi od njega). Kupi rabljeno, tik pred velikim servisom, ker bo cena nižja in potem se na velikem servisu vse popravi in veš da je OK.

zz

krneki0001 ::

black ice je izjavil:

nebivedu: Znanec je imel ves čas težave z istim modelom Mazde (letnik nekje 2004-2005). Najprej s turbino, za katero je plačal 1400€, verjetno z delom vred. Po številnih težavah z motorjem in nekaj tisočakov kasneje se je odločil avtomobil prodati in kupil faceliftan model Honde Accord l.2008. Do sedaj brez težav.

Pred dvemi leti smo doma takisto kolebali med Mazdo 6 in Hondo Accord. Odločili smo se za slednjo, 2 leti in 30000+km kasneje ni bilo potrebe po nobenem izrednem servisu. Sicer menjava zračnega in filtra goriva predstavlja majhno težavo, ker je vse skupaj zapakirano za motorjem in ni tako dostopno, vendar tega tudi ne delaš vsak vikend, tako da potrpiš tiste pol ure.


Vsak avto lahko crkne. Kolega ima mazdo 3 in je lastnik že odkar je ven prišla (mislim da 2003 ali 2004), pa do sedaj ni imel nič drugega kot redne servise. Sodelavec ima mazdo 626 že 20 let, pa mu še vedno služi odlično. Sam imam vedno stare subaruje. Kaj se najde za zamenjat (večinoma amortizerji in kaki ležaji, ker so stari znucani), ampak v osnovi so to dobri avtomobili in jih sam postavljam po vzdržljivosti pred vsakega nemca.
Honda accord je pa itak orenk avto, samo ne boš je dobil za nizko ceno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

black ice ::

Mislim, da sva enkrat že debatirala o tem in prišla do podobnega zaključka. En avto res ni merodajen, mogoče res ni imel sreče in je ravno naletel na takšen primerek avtomobila.

Glede VW Pola in podobnih za daljše razdalje - nikakor. Pozitivna stran je, da dobiš dele na vsakem vogalu, tudi nachbau in servisirat zna vsak. Vendar ta avto NI primeren za daljše razdalje.
Pol leta sem se vozil s podobnim avtomobilom (Cordoba, bazira na Polo 9n) 60km v eno smer, torej 120km na dan in komaj čakal trenutek, ko bom zlezel iz avtomobila. Pa nisem ravno starec.

krneki0001 ::

Polo je definitivno premajhen za vsakodnevno vožnjo po avtocestah.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

destiny ::

black ice je izjavil:

nebivedu: Znanec je imel ves čas težave z istim modelom Mazde (letnik nekje 2004-2005). Najprej s turbino, za katero je plačal 1400€, verjetno z delom vred. Po številnih težavah z motorjem in nekaj tisočakov kasneje se je odločil avtomobil prodati in kupil faceliftan model Honde Accord l.2008. Do sedaj brez težav.

Pred dvemi leti smo doma takisto kolebali med Mazdo 6 in Hondo Accord. Odločili smo se za slednjo, 2 leti in 30000+km kasneje ni bilo potrebe po nobenem izrednem servisu. Sicer menjava zračnega in filtra goriva predstavlja majhno težavo, ker je vse skupaj zapakirano za motorjem in ni tako dostopno, vendar tega tudi ne delaš vsak vikend, tako da potrpiš tiste pol ure.


Te Accorde od l.2008 gledam že dve leti, ampak je na avto.net bolj slaba ponudba, sploh če želiš dobro opremljenega (Executive plus oprema) in po možnosti še karavana povrhu :). Sem se pa v zadnjem času začel navduševati še nad Mercedesi C klaso CDI220 Bluemotion, avtomatik. Baje noro udobni avtomobili z odličnim dizelskim motorjem, so pa nekoliko dražji od Honde, sploh če gledaš 2011+ letnik, ki ima že 7G menjalnik (2008-2011 imajo 5 stopenjski samodejni menjalnik).

Vajenc ::

destiny je izjavil:

Sem se pa v zadnjem času začel navduševati še nad Mercedesi C klaso CDI220 Bluemotion, avtomatik. Baje noro udobni avtomobili z odličnim dizelskim motorjem, so pa nekoliko dražji od Honde, sploh če gledaš 2011+ letnik, ki ima že 7G menjalnik (2008-2011 imajo 5 stopenjski samodejni menjalnik).

Če te ni sram vozit "merce", je to top izbira.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zvezdica27 ::

stari moj, seata primerjat z vw je pa tko kot da bi primerjal sneg pa dež. Oboje je voda, samo....

imel sem ibizo, inco in golfa 2, polota in brat tourana. To ne moreš primerjati sploh... Seat je dober avto, a ni pa to vw, pleh je povsem drugi... pričakuj rjavenje (isto Peugeot in citroen).

lej, slabega avta skor ni, je pa nekaj ki so res dobri. Stari passat recimo, C klasa tudi... za azijce pa ne vem, imel sem samo Micro, ki je bila res top avto, pleh nenormalno kvaliteten.

zz

krneki0001 ::

zvezdica, če ti misliš, da samo seati gnijejo, poglej kakega novega pasata ali pa recimo mercedesa. Danes vse gnije. Mora, ker drugače ...

Sej ni problem narest avta, ki bo delal 500.000km brez enega problema. težko je narest takega, ki bo crknil takrat, ko bo izven garancije in bodo na servisih služili s tem. Obstajajo celotni sektorji v proizvodnji avtomobilov, ki se ukvarjajo s tem, da bo del odpovedal v točno določenem času in ga bo potrebno zamenjat z namenom, da se proda čimveč novih avtov. In ti sektorji(oddelki) so se nekje začeli formirati tam okoli leta 1999 in 2000.

Enako je recimo brez problema narediti ležaj, ki bo zdržal ali pa presegel kilometrino, ki jo bo avto naredil. Problem pa je narest takega, ki bo hitro crknil, da ga bo stranka kupila novega. In na tem se danes dela pospešeno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

RejZoR ::

Eni imate pa čudno predstavo o tem kaj hitro rjavi in kaj ne. Včasih so določeni avti imeli prerjeveno pločevino (to pomeni dejansko luknjo) po parih letih. Dandanes imaš lahko mint looking avto po 10 letih, pa tle govorimo o najbolj cheap variantah. Oz v najslabšem primeru samo površinsko rjo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Problem pa je narest takega, ki bo hitro crknil, da ga bo stranka kupila novega.

Mal štorasto si to povedu.
Problem je zanesljivo izdelovat kose, ki z veliko verjetnostjo preživijo garancijo in z veliko verjetnostjo čimprej po garanciji crknejo.
I.e. težko je narest kos, kjer je krivulja verjetnosti okvare čimbolj podobna pravokotniku in čimmanj trikotniku/padajoči črti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

Kaj po vaše se proizvajalci trudijo naredit avto, ki razpade po preteku garancije? Kdo bi pol kupil avto take znamke, kjer avti razpadajo že po nekaj letih? Spet o nekih teorijah zarote. Čudno, da ne krivite američanov za rjavenje pleha
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Rejzor, malo si poglej nove mercedese. Vsi imajo spodnji del vrat rjast. Mamo tukaj na šihtu ene 4 lastnike, ki imajo probleme z rjavenjem mečk. En ima še sploh probleme, ker ga ni servisiral na uradnem servisu in mu sedaj ne preznajo garancijske napake rjavenja.

blinder, ja o tem govorimo, pa ni to teorija zarote, ampak realnost. Avto mora po garanciji začet crkovat, da ljudje kupijo novega ali da servisi živijo. In zato imajo firme celotne oddelke zaposlene, ki se ukvarjajo samo s tem (to kar je warpedone bolj natančno povedal).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedGone ::

Kaj po vaše se proizvajalci trudijo naredit avto, ki razpade po preteku garancije?

Ne direkt ampak se trudijo narest čimcenejši kos, ki bo še dovolj zanesljivo preživel garancijo v čimvečjem %.
Kasneje pa je v njihovem interesu da zadeva crkne. To avtomatsko pomeni, da je delovanje brez napak po nekaj začetnih leth precej nepomemben faktor.

Kaj ima firma od tega, da se okrog fura ogromno njihovih starih avtomobilov, novi so pa relativno dragi zaradi ful kvalitete?
Zanje ima ogromno več smisla da zadevo pač naredijo ceneje, ki hkrati tudi ne bo tolk dolg furala.
Na njihovo smolo v mehanske kose zaenkrat še ne morjo uhekat "sefldestruct" mehanizmov - neki tazga kot to počnejo s printerji.
Se pa zna zgodit začet da bodo začeli onborad kompjuterji v imenu varnosti po 10ih letih odpovedovat pokorščino.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj po vaše se proizvajalci trudijo naredit avto, ki razpade po preteku garancije?


Kaj ima firma od tega, da se okrog fura ogromno njihovih starih avtomobilov, novi so pa relativno dragi zaradi ful kvalitete?


Človek ne kupi nov avto ker bi bil stari preslab ampak zato ker si lahko privoščijo luksuz kupit nov avto. Koliko ljudi pa kupi avto za 20 let, dokler ne postanejo popravila predraga?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

francek1 ::

krneki0001 je izjavil:

Rejzor, malo si poglej nove mercedese. Vsi imajo spodnji del vrat rjast. Mamo tukaj na šihtu ene 4 lastnike, ki imajo probleme z rjavenjem mečk. En ima še sploh probleme, ker ga ni servisiral na uradnem servisu in mu sedaj ne preznajo garancijske napake rjavenja.

blinder, ja o tem govorimo, pa ni to teorija zarote, ampak realnost. Avto mora po garanciji začet crkovat, da ljudje kupijo novega ali da servisi živijo. In zato imajo firme celotne oddelke zaposlene, ki se ukvarjajo samo s tem (to kar je warpedone bolj natančno povedal).

Tako razmišljanje je kot bumerang; doler leti, je v redu. Zase vem, da nikoli več ne kupim znamke avta, pri kateri bi se to dogajalo. Tipičen primer so Renaulti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

darkolord ::

Ne direkt ampak se trudijo narest čimcenejši kos, ki bo še dovolj zanesljivo preživel garancijo v čimvečjem %.
Kasneje pa je v njihovem interesu da zadeva crkne.
Mal bluziš. Nobenemu ni v interesu, da crkne. Res je, da je minimalna specificirana življenjska doba izračunana iz X let * Y kilometrov, ampak je vsem v interesu, da deluje še dlje.

Zakaj hudiča bi namreč kupil nov avto iste znamke, če ti je prejšnji glamurozno crknil takoj po preteku garancije?

RejZoR ::

krneki0001 je izjavil:

Rejzor, malo si poglej nove mercedese. Vsi imajo spodnji del vrat rjast. Mamo tukaj na šihtu ene 4 lastnike, ki imajo probleme z rjavenjem mečk. En ima še sploh probleme, ker ga ni servisiral na uradnem servisu in mu sedaj ne preznajo garancijske napake rjavenja.

blinder, ja o tem govorimo, pa ni to teorija zarote, ampak realnost. Avto mora po garanciji začet crkovat, da ljudje kupijo novega ali da servisi živijo. In zato imajo firme celotne oddelke zaposlene, ki se ukvarjajo samo s tem (to kar je warpedone bolj natančno povedal).


Pusti Mercedesa, ki je izjema. Včasih so delal top of the class komponente in vse to sestavili z izjemno kvaliteto. Nekoč je bil Mercedes sinonim za presežke. Potem pa so par let nazaj rekli, da je nesmiselno delat tolk kvalitetne avtomobile in so preklopili na "good enough" sistem. Od takrat pa tud Mercedes ni več to kar je nekoč bil. Zdej vglavnem delajo samo še na gadgetih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki0001 ::

Rejzor, oni so že preklopili na good enough, ostali nemci pa iz "good enough" na še nižje. Pa ne samo nemci, tudi francozi, korejci in tudi par japonskih firm.

Darklord, ker je v današnjem svetu vse tako naravnano, da crkne par dni po garanciji. (še nisi tega ugotovil?)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

iso2000 ::

Tudi jaz mislim, da je nekaj na tem, da proizvajalci izdelujejo zadeve tako, da ne delajo predolgo in niso preveč vzržljive. In verjetno avtomobili niso izjema. Pač družba je vedno bolj potrošniško naravnana. Saj tudi popravlja se zadev ne več tako kot se je včasih. Sedaj se zamenja celoten pokvarjen sklop in se ga le redko popravlja.

WarpedGone ::

Tudi jaz mislim, da je nekaj na tem, da proizvajalci izdelujejo zadeve tako, da ne delajo predolgo in niso preveč vzržljive.

Amak ne ker bi bili zlobni amak ker se jim enostavno ne splača.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Avti so vseeno na splošno bolj kvalitetni kot kadarkoli prej. Vsaka znamka ima svoje vzpone in padce, ampak na splošno...če bi pred 30 leti menjal olje na 20-30,000 km kot danes, svečke na 60-100, bi težko kater 5 let doživel. Ko se je včasih delala generalka, se danes zamenja par jermenov in pumpa in voziš še za eno generalko. Če ima danes avto po 5 letih rjavo pikico na podvozju, je že cel hudič.
Če bi danes vzel enga cliota in ga pedenal kot se je včasih pedenalo stoenke, ali pa magari hrošča, bi pa z njim vozil praktično večno. Tudi če bi na 10-15 let menjal računalnik, ni spet tak strošek. Danes gre avto na odpad, ker se lastniku ne da več ukvarjat z njim in si nabere drobnih okvar, ki so skupaj predrage, ali pa crkne kaj ful dragega...eno in drugo se bi včasih pač nekako popravilo, ker se nikomur ne bi dalo spet čakat 3 leta na nov avto, niti delat za njega 9 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

Če bi danes vzel enga cliota in ga pedenal kot se je včasih pedenalo stoenke, ali pa magari hrošča, bi pa z njim vozil praktično večno.


...to si ti neki mocno zamesal. Cliote je treba danes res pedenat pa se ga serjejo, hrosca pa se nikoli ni in nimajo zastojn njegovih masin gasilci za crpalke in agregate. Hrosc je bil po plehu in po hvalezni in vzdrzljivi masini eden izmed legendarnih tankov...takorekoc avto za zmeraj. Hudica se vodnega hlajenja nima za vzdrzevat kaj sele zapletene (ali sploh) elektronike. Se vedno je na mojem dvoriscu letnik 65 hrosc, ki ni bil prizgan ze kake 5 let, pa se grem za gajbo stavit takoj, da mu dam kljuc za povohat, parkrat napumpam bencin s stopalko za gas in bo ze palil...pa je zunaj teh pet let, na -20 in +40...se upas ti za tvojega pedenanega cliota isto stavit cez 50 let?...eh jeba takrat me verjetno ze ne bo vec na tem svetu...hrosc pa bo se vedno vozil :))

Utk ::

Zakaj se potem ne voziš z njim? Zakaj se vsi ne vozimi s hrošči? Hrošč bi verjetno zalaufal ja, ker je cel majn kompleksen od enga servo volana na cliotu, ampak kaj si bi znjim pomagal ko bi enkrat zalaufal? Ja, si upam stavit, da bi tudi 50 let starega cliota nekako vžgal in šel naprej, to je pa tudi vse. In verjetno bi se pocinkan cliotov pleh obnesel bolje čez 50 let soli kot hroščev. Tudi z mašino od katrce bi lahko delali štrom, ali pa z novo 1,2 16V iz twingota, z manj ropota, smradu in z nižjo porabo, za računalnik pa nikoli ne veš, lahko dela 50 let, lahko pa jutri crkne.
Komaj čakam na komentarje, da hrošči niso sploh rjaveli.

Utk ::

In tudi če bi bil hrošče ultimativni nepokvarljivi stroj, ne dokazuje to ničesar. Gre se za en model, tudi danes obstaja avto, ki bo nekoč veljal za neuničljivega.

Hayabusa ::

če bi pred 30 leti menjal olje na 20-30,000 km kot danes,

Motorno olje se menja na 20-30k km ali vsako leto, kar je prej.
Beri droben tisk v navodilih.

Utk ::

Ni potrebe po branju drobnega tiska, ker to piše na veliko.

Buggy ::

Utk je izjavil:

Zakaj se potem ne voziš z njim? Zakaj se vsi ne vozimi s hrošči? Hrošč bi verjetno zalaufal ja, ker je cel majn kompleksen od enga servo volana na cliotu, ampak kaj si bi znjim pomagal ko bi enkrat zalaufal? Ja, si upam stavit, da bi tudi 50 let starega cliota nekako vžgal in šel naprej, to je pa tudi vse. In verjetno bi se pocinkan cliotov pleh obnesel bolje čez 50 let soli kot hroščev. Tudi z mašino od katrce bi lahko delali štrom, ali pa z novo 1,2 16V iz twingota, z manj ropota, smradu in z nižjo porabo, za računalnik pa nikoli ne veš, lahko dela 50 let, lahko pa jutri crkne.
Komaj čakam na komentarje, da hrošči niso sploh rjaveli.


kaj se pa repencis. Mal poglej kaksno bedarijo si napisal, sem ti jo citiral in ne bluzi vec...in ja hroscev pleh rjavi ne prerjavi pa kot teli lakmusovi papirji na cliotih :))

darkolord ::

Darklord, ker je v današnjem svetu vse tako naravnano, da crkne par dni po garanciji. (še nisi tega ugotovil?)
Ne, ni nič "naravnano" tako. Mogoče kvečjemu obratno - garancijo "naravnajo" (podaljšajo) tako, da obsega čim večji del predvidene življenjske dobe.

A dela Kia res tako dobre avtomobile, da zdržijo 3,5x več kot npr. BMWji?

Utk ::

mhm. Sej Madžari so tudi vozili 30 let stare trabante, in ziher imajo še kakšnega rjavega pod kozolcem, ki bi vžgal, pa zato nihče ne piše bedarij, da je bil to kvalitetnejši avto od vseh novih, ker se mu bi smejali v faco, tako kot se jaz tebi in tvojemu hrošču.
Danes kupiš avto, narediš 120,000 km v 4 letih in samo s 4 menjavami olja, filtrov, in enega kompleta svečk, greš na tehnični in narediš brez problema. Pred 50 leti bi lahko to samo sanjal, tudi s hroščem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SuperVeloce ::

Hayabusa je izjavil:

če bi pred 30 leti menjal olje na 20-30,000 km kot danes,

Motorno olje se menja na 20-30k km ali vsako leto, kar je prej.
Beri droben tisk v navodilih.

30k km z enim oljem? Ne vem no, takšnih igric se jaz nebi šel še z bencinerjem in zelo mirno vožnjo, kaj šele z dizlom (pa četudi to na servisu rečejo "ultra longlife oil, tko de lehk, nje".

Utk ::

Tudi na ta način bo avto naredil najmanj 200,000 km. Imaš primere ko po 150,000 km nikoli ne menjajo olja, samo dotakajo, pa avto vseeno dela dokaj normalno.

krneki0001 ::

darkolord je izjavil:

Darklord, ker je v današnjem svetu vse tako naravnano, da crkne par dni po garanciji. (še nisi tega ugotovil?)
Ne, ni nič "naravnano" tako. Mogoče kvečjemu obratno - garancijo "naravnajo" (podaljšajo) tako, da obsega čim večji del predvidene življenjske dobe.

A dela Kia res tako dobre avtomobile, da zdržijo 3,5x več kot npr. BMWji?


Seveda, samo oba sta pa še vedno polizdelka.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

@utk: tebi se sploh sanja ne kaj govoris, poleg tega pa niti razumes ne, kaj se ti pise. Napihovalce tvojega kova je iz izkusenj najbolje pustiti bedarisiti se naprej, zraven se lahko pa se izredno zabavas ob originalnih naivnostih in zmotah v katerih zivi :))

Tudi na ta način bo avto naredil najmanj 200,000 km. Imaš primere ko po 150,000 km nikoli ne menjajo olja, samo dotakajo, pa avto vseeno dela dokaj normalno.


olje dotakajo tisti ja, ki jim ga zre toliko da ga sploh ne morejo menjati, da ne govorim o menjavi oljnih filtrov na takem avtu...to bo verjetno stvar kvalitetnega novega motorja in lastnikov tvojega kova ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Hvala enako.

iso2000 ::

darkolord je izjavil:

Darklord, ker je v današnjem svetu vse tako naravnano, da crkne par dni po garanciji. (še nisi tega ugotovil?)
Ne, ni nič "naravnano" tako. Mogoče kvečjemu obratno - garancijo "naravnajo" (podaljšajo) tako, da obsega čim večji del predvidene življenjske dobe.

A dela Kia res tako dobre avtomobile, da zdržijo 3,5x več kot npr. BMWji?


Ko si ravno Kio omenil, bi malo pogledal sorodnika Hyundai-a. Koliko Pony-jev ali accentov prve generacije se še vidi na cesti? Pa koliko e36 ali celo e30 BMW-jev? Meni se zdi število BMWjev kar večje? Ne vem, a je razlog geografski ali so Pony-ji resnično nehali delovati po ca. 15 letih, oziroma njihovo nadaljne vzdrževanje ni bilo več smiselno? Te stare BMWje pa še kar videvam. No, saj tudi Audi-je, VW, ipd. Je pa res, da je štartna cena bila verjetno precej različna.
Se pa bojim, da so sedaj vsi proizvajalci povzeli takšen koncept, da je treba avtomobile menjati na krajše obdobje, kot je bilo to včasih.

krneki0001 ::

Včasih si kupil avto in si ga imel 10 ali celo 15 let. Danes kupiš avto, se ga naveličaš po enem ali dveh letih in ga zamenjaš. Noben več ne kupuje avta za 10 let ali več.

In tudi firme so naravnane na to. Pač dajo toliko in toliko garancije, potem pa tudi če crkne, samo da crkne izven garancije, pa je dobro.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Po letu ali dveh menja veliko tistih, ki kupuje rabljene dizle in mislijo, da z naslednjim pa ne morjo met spet toliko smole. Seveda je pa lepše slišat, da so se "naveličali". Ostali ne menjajo kar tako.

Blinder ::

iso2000 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Darklord, ker je v današnjem svetu vse tako naravnano, da crkne par dni po garanciji. (še nisi tega ugotovil?)
Ne, ni nič "naravnano" tako. Mogoče kvečjemu obratno - garancijo "naravnajo" (podaljšajo) tako, da obsega čim večji del predvidene življenjske dobe.

A dela Kia res tako dobre avtomobile, da zdržijo 3,5x več kot npr. BMWji?


Koliko Pony-jev ali accentov prve generacije se še vidi na cesti? Pa koliko e36 ali celo e30 BMW-jev?


bmw-ji so toliko bolj vredni, zato pomoje končajo pozneje na odpadu ali prodani po delih
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

gruntfürmich ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj po vaše se proizvajalci trudijo naredit avto, ki razpade po preteku garancije?

Ne direkt ampak se trudijo narest čimcenejši kos, ki bo še dovolj zanesljivo preživel garancijo v čimvečjem %.

mislim da dandanes po 70 letih intenzivne industrijske prakse in 20 let informacijske tehnologije to ni več problem.
ampak deloma smo si za to stanje sami krivi; vse najceneje in hitro menjavat, da bodo sosedi videli kakšen standard imam...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

samo da crkne izven garancije, pa je dobro.

Neki je treba še tle povedat. Ne vem za vse druge firme ampak vsaj Renault ima "rumeno garancijo".
Če crkne neki potem ko je avto ven iz osnovne garancije in ni ravno potrošna roba, glede na konkretno starost vozila, pogostost okvar, položaj zvezd, zadovoljenost šefa in bogsigavedi česa še, renault krije manjši ali večji del stroška servisa. Včasih je to v stilu "mi plačamo material, ti plačaš delo" al pa 50/50. Ne bom pa trdil, da majo vsi servisi dostop do tega fičerja. Ko poslušam mojstre ki so na tri leta starem Scenicu moral plačat nov ABS računalnik, mi je bol malo jasno. Mam drugačne izkušnje.

mislim da dandanes po 70 letih intenzivne industrijske prakse in 20 let informacijske tehnologije to ni več problem.

"Problem" je osnovna lastnost mehanskih sistemov, da ob polovici nižji obremenitvi zdržijo za faktor X dlje. In če firma hoče zminimizirat okvare znotraj garancije, jih bo hkrati nujno zmanjšala tudi v obdobju po izteku garancije. Kolikor je garancija sama sploh posledica samega tehničnega nivoja vozila, v večini je garancija rezultat marketinga.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Po letu ali dveh menja veliko tistih, ki kupuje rabljene dizle in mislijo, da z naslednjim pa ne morjo met spet toliko smole. Seveda je pa lepše slišat, da so se "naveličali". Ostali ne menjajo kar tako.


Sam menjam po dveh ali treh letih avto. Samo jaz vozim 15 let stare avte. Kupim poceni, ga porihtam, da se brez problemov naredi 100.000 ali več km, ga zvozim tza te kilometre in ga na koncu prodam naprej. To mi je u bistvu najceneje. Za avto dam tam od 1000 do 1500 evrov, za servis okoli 300, nove gume 300 in se vozim.

Če bi pa avto čisto crknil, pa kupim enakega in tega uporabim za dele pri naslednjem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

antrim ::

WarpedGone je izjavil:

samo da crkne izven garancije, pa je dobro.

Neki je treba še tle povedat. Ne vem za vse druge firme ampak vsaj Renault ima "rumeno garancijo".
Če crkne neki potem ko je avto ven iz osnovne garancije in ni ravno potrošna roba, glede na konkretno starost vozila, pogostost okvar, položaj zvezd, zadovoljenost šefa in bogsigavedi česa še, renault krije manjši ali večji del stroška servisa. Včasih je to v stilu "mi plačamo material, ti plačaš delo" al pa 50/50. Ne bom pa trdil, da majo vsi servisi dostop do tega fičerja. Ko poslušam mojstre ki so na tri leta starem Scenicu moral plačat nov ABS računalnik, mi je bol malo jasno. Mam drugačne izkušnje.

mislim da dandanes po 70 letih intenzivne industrijske prakse in 20 let informacijske tehnologije to ni več problem.

"Problem" je osnovna lastnost mehanskih sistemov, da ob polovici nižji obremenitvi zdržijo za faktor X dlje. In če firma hoče zminimizirat okvare znotraj garancije, jih bo hkrati nujno zmanjšala tudi v obdobju po izteku garancije. Kolikor je garancija sama sploh posledica samega tehničnega nivoja vozila, v večini je garancija rezultat marketinga.


"Rumena garancija" je kulanca. Poznajo jo vse firme. Nekateri ti jo priznajo avtomatsko pri drugih moraš biti pa bolj ali manj tečen, da kaj dosežeš.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Po letu ali dveh menja veliko tistih, ki kupuje rabljene dizle in mislijo, da z naslednjim pa ne morjo met spet toliko smole. Seveda je pa lepše slišat, da so se "naveličali". Ostali ne menjajo kar tako.
Posplošuješ. Jaz ga imam 9 leto.

Utk ::

Kako posplošujem, če sem napisal veliko? A sem slučajno napisal "samo" in "vsi"? Sem jaz zabit da ne razumem tega ali ti?

Aston_11 ::

Pardon, nisi napisal nič. Tisto, kar si napisal, pa je brez veze. Tako bi moral napisati, prav imaš. Jaz pa za vse, kar jih pozmam, vem, da tvoja trditev, ki ni trditev, saj je veliko nedoločen pojem, ne drži.

Pač ne znaš pisati in je odgovor na vprašanje, kdo je zabit, na dlani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15133145 (9708) Twixz
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17338490 (31556) Superboyy
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13830025 (25880) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9720792 (18666) RejZoR

Več podobnih tem