Forum » Na cesti » Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Dzhimen ::
Hvala še enkrat za vse komentarje. Mi dajo veliko mislit, da premeljem tudi stvari, na katere sprva nisem pomislil.
V soboto sem bil v Ljubljani in sem imel 2 uri časa, pa sem se dogovoril za dve testni furi in sicer sem peljal Golf Variant (l. 2013, 1.6 dizel) ter po predlogu Mihe 333 in Frizta še Volvo V60 (l. 2012, D2 Dizel).
Prvo sem se v Golfa vsedel in se mi notranjost resnično zelo dopade. Lep minimalistični dizajn, lep finish, solidno zasnovan display na sredini, pa tudi potovalni računalnik (oz. tisti displayček pri števcih) je uporaben. Peljal sem se 2 kilometra do avtoceste in sem res opazil, da je motor precej glasen. Ampak ko sem tempomat nastavil na 130 na avtocesti je bila vožnja vseeno dovolj udobna, saj je bilo v kabini relativno tiho. Pač ni bilo kakega šumenja ali pretiranega hrupa motorja. Skratka več kot znosno, dalo se je normalno pogovarjat in recimo glasbo v avtu se je tudi na manjši glasnosti dobro slišalo. Skratka nisem imel pripomb, edina stvar ki mi je nekako izstopala sta bili ročici pri volanu (za brisalce in smernike), ki izgledata precej ceneno in dolgočasno. Vem, malenkost, ampak res izgleda kot da sta od kakega drugega avta, vsaj meni.
No, pol sem se pol ure kasneje vsedel še v Volvota in sem bil takoj zelo presenečen. Peljal sem se samo 15 minut po Ljubljani, pa še to ne na avtocesti na žalost, ampak občutek pri vožnji sem imel pa boljši skoraj takoj ko sem štartal. Ne vem točno zaradi česa, ampak spomnim se da me je precej presenetilo kako dobro se pelje. Mogoče manj hrupa, boljši občutek pri menjavanju, boljše vzmetenje, kaj pa vem. Vem samo, da sem opazil razliko. Notranjost avta se je zdela nekako bolj premium, že vedno ne vidim smisla številčnice na sredini, ampak dobr, nima veze. Najbolj sta me motila displayčka zraven števcev. Recimo prikazovanje količine goriva je skoraj grdo izgledalo. Nevem, premalo pikslov ali pa slabo narejeno. Vem da mi je zelo v oči padlo. Zgledalo je približno tako:
Drugače pa se nisem uspel veliko poigrat s tistim drugim ekrančkom na sredini. Nevem niti ali je touch in kaj prikazuje...
Glede mašine se bi jaz zadovoljil tudi z D2. Nimam pretirano dinamičnega stila vožnje, 90% časa peljem s 130 km/h na tempomatu na AC, za to bi bil zame 1.6 dovolj. En piko cenej bo zavarovanje in registracija, predvidevam da tud manjša poraba, pa še avto bo mal cenej. Ne rabim nevem kako poskočne zadeve. Za zdivjanje ter dinamično vožnjo mam motor.
Kako je pa z vzdrževanjem tekega Volvota, a ma kdo kake izkušnje? Bi moral naredit 400.000 km brez nekih velikih problemov? Kako pa je z rezervnimi deli, se da dobit za normalno ceno pri nas?
To soboto grem spet v Ljubljano, pa se bom probal še s kašno Škodo peljat. Samo mislim da za ta velikostni razred pride bolj v poštev Superb Combi, ali ne? Hvala za predlog!
Drugače pa sem od dveh trgovcev slišal, da njihove avte izključno uvažajo (Francija recimo). Da so v splošnem v boljšem stanju kot slovenski, saj se načeloma vozijo na daljše razdalje (kar se vidi tudi po letniku ter kilometrih). Kako je s tem, kakšno je Vaše mnenje? Raje uvožen avto preko avtohiše ali raje kupit privat?
Kako se Volvo V60 primerja z Golf Variant?
Drug razred vozila in drug svet. Žal te rinem čez načrtovan finančni okvir a ti lahko priporočim le, da oba avtomobila pri trgovcih preizkusiš sam. Ti bo hitro jasno kaj je bolje in te tista številčnica, ki služi vnašanju številk v mirujočem vozili, ne bo motila. Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
In ne me napak razumeti, golf je čisto spodoben avto a po mojem osebnem mnenju ni dovolj varen in udoben za 200km AC vsak delovni dan.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V soboto sem bil v Ljubljani in sem imel 2 uri časa, pa sem se dogovoril za dve testni furi in sicer sem peljal Golf Variant (l. 2013, 1.6 dizel) ter po predlogu Mihe 333 in Frizta še Volvo V60 (l. 2012, D2 Dizel).
Prvo sem se v Golfa vsedel in se mi notranjost resnično zelo dopade. Lep minimalistični dizajn, lep finish, solidno zasnovan display na sredini, pa tudi potovalni računalnik (oz. tisti displayček pri števcih) je uporaben. Peljal sem se 2 kilometra do avtoceste in sem res opazil, da je motor precej glasen. Ampak ko sem tempomat nastavil na 130 na avtocesti je bila vožnja vseeno dovolj udobna, saj je bilo v kabini relativno tiho. Pač ni bilo kakega šumenja ali pretiranega hrupa motorja. Skratka več kot znosno, dalo se je normalno pogovarjat in recimo glasbo v avtu se je tudi na manjši glasnosti dobro slišalo. Skratka nisem imel pripomb, edina stvar ki mi je nekako izstopala sta bili ročici pri volanu (za brisalce in smernike), ki izgledata precej ceneno in dolgočasno. Vem, malenkost, ampak res izgleda kot da sta od kakega drugega avta, vsaj meni.
No, pol sem se pol ure kasneje vsedel še v Volvota in sem bil takoj zelo presenečen. Peljal sem se samo 15 minut po Ljubljani, pa še to ne na avtocesti na žalost, ampak občutek pri vožnji sem imel pa boljši skoraj takoj ko sem štartal. Ne vem točno zaradi česa, ampak spomnim se da me je precej presenetilo kako dobro se pelje. Mogoče manj hrupa, boljši občutek pri menjavanju, boljše vzmetenje, kaj pa vem. Vem samo, da sem opazil razliko. Notranjost avta se je zdela nekako bolj premium, že vedno ne vidim smisla številčnice na sredini, ampak dobr, nima veze. Najbolj sta me motila displayčka zraven števcev. Recimo prikazovanje količine goriva je skoraj grdo izgledalo. Nevem, premalo pikslov ali pa slabo narejeno. Vem da mi je zelo v oči padlo. Zgledalo je približno tako:
Drugače pa se nisem uspel veliko poigrat s tistim drugim ekrančkom na sredini. Nevem niti ali je touch in kaj prikazuje...
Kako se Volvo V60 primerja z Golf Variant?
Drug razred vozila in drug svet. Žal te rinem čez načrtovan finančni okvir a ti lahko priporočim le, da oba avtomobila pri trgovcih preizkusiš sam. Ti bo hitro jasno kaj je bolje in te tista številčnica, ki služi vnašanju številk v mirujočem vozili, ne bo motila. Vsekakor pa pri V60 ne gledati D2 (1,6) mašin.
In ne me napak razumeti, golf je čisto spodoben avto a po mojem osebnem mnenju ni dovolj varen in udoben za 200km AC vsak delovni dan.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Glede mašine se bi jaz zadovoljil tudi z D2. Nimam pretirano dinamičnega stila vožnje, 90% časa peljem s 130 km/h na tempomatu na AC, za to bi bil zame 1.6 dovolj. En piko cenej bo zavarovanje in registracija, predvidevam da tud manjša poraba, pa še avto bo mal cenej. Ne rabim nevem kako poskočne zadeve. Za zdivjanje ter dinamično vožnjo mam motor.
Kako je pa z vzdrževanjem tekega Volvota, a ma kdo kake izkušnje? Bi moral naredit 400.000 km brez nekih velikih problemov? Kako pa je z rezervnimi deli, se da dobit za normalno ceno pri nas?
AapocalypseE je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mam sam takšno z istim motorjem in sem zelo zadovoljen. Poraba realno pod 5l.
To soboto grem spet v Ljubljano, pa se bom probal še s kašno Škodo peljat. Samo mislim da za ta velikostni razred pride bolj v poštev Superb Combi, ali ne? Hvala za predlog!
Drugače pa sem od dveh trgovcev slišal, da njihove avte izključno uvažajo (Francija recimo). Da so v splošnem v boljšem stanju kot slovenski, saj se načeloma vozijo na daljše razdalje (kar se vidi tudi po letniku ter kilometrih). Kako je s tem, kakšno je Vaše mnenje? Raje uvožen avto preko avtohiše ali raje kupit privat?
krneki0001 ::
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina)
kater 2500 kubicni avto pa porabi 8L plina na 100km pri takem rezimu voznje, pa pustmo zdej ektreme v smislu zavetrja za kamioni, pa 90km/h pa zadnje sedeze in tehipe ven in podobno...link pls, ker tole spet mocno smrdi po pretiravanju.
tak avto ima potemtakem dobre 6l/100km porabe pri voznji na bencin, pa lahek tak avto ponavadi tudi ni, Subaru pa tudi ne...da o tezav pri njemu tudi v Italiji uradno predelanih t.i Bifuel ne govorimo sploh.
tnx
Vsak sodoben bencinar.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
za 200km avtoceste na dan je najboljša varianta en velik bencinar z 2500ccm motorjem in predelan na plin.
Poraba plina bo na relcije majhna (na relacijo je na takem avtu poraba okoli 8 litrov plina)
kater 2500 kubicni avto pa porabi 8L plina na 100km pri takem rezimu voznje, pa pustmo zdej ektreme v smislu zavetrja za kamioni, pa 90km/h pa zadnje sedeze in tehipe ven in podobno...link pls, ker tole spet mocno smrdi po pretiravanju.
tak avto ima potemtakem dobre 6l/100km porabe pri voznji na bencin, pa lahek tak avto ponavadi tudi ni, Subaru pa tudi ne...da o tezav pri njemu tudi v Italiji uradno predelanih t.i Bifuel ne govorimo sploh.
tnx
Vsak sodoben bencinar.
Sej ne da ti nebi verjel na besedo, vendar ker si konkreten kot ponavadi bi te vseeno prosil...kateri tocno od teh KLIK
tnx
Buggy ::
2min iskanja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ta je dejansko edini, ki bi se vsaj malo priblizal ocenam o porabi, druga malenkostna stvar pa je, da OP kateremu nebivedu predlaga to kot alternativo, isce avto do 10K in ne dobrih 30K.
Fritz ::
Glede mašine se bi jaz zadovoljil tudi z D2. Nimam pretirano dinamičnega stila vožnje, 90% časa peljem s 130 km/h na tempomatu na AC, za to bi bil zame 1.6 dovolj. En piko cenej bo zavarovanje in registracija, predvidevam da tud manjša poraba, pa še avto bo mal cenej. Ne rabim nevem kako poskočne zadeve. Za zdivjanje ter dinamično vožnjo mam motor.
Kako je pa z vzdrževanjem tekega Volvota, a ma kdo kake izkušnje? Bi moral naredit 400.000 km brez nekih velikih problemov? Kako pa je z rezervnimi deli, se da dobit za normalno ceno pri nas?
Original servis je zelo drag. Po mojih izkušnjah 2x dražji kot kak običajen serviser, zato je pomembno, da najdeš dobrega serviserja, ki zna delati s temi mašinami. Jaz sem imel takšnega v Hočah in imam sedaj takšnega v Zasavju. Stroški so večji kot pri prejšnjemu avtomobilu z 1,7 mašino. Verjetno pri primerljivi mašini (1,6) ne bodo toliko večji. So pa pnevmatike na V60 R16/R17 in ne R15 kot na običajnem golfu (lahko so tudi R16/R17 pri kakšnem boljšem paketu opreme). Običajen servis na mojem avtu je 150€ (menjava filtrov, olja, pregled) a ima moja 2,4 D5 mašina par litrov olja več kot 1,6 D2. Rezervni deli brez Volvo embalaže se dobijo za normalno ceno (Valeo, Sachs ipd. torej proizvajalci, ki delajo tudi dele, ki se prodajajo z Volvo embalažo).
Ne vem kako je z D2 in visokimi kilometražami. Zato sem ti svetoval D3 (2,0; 5 valjev) ali D5 (2,4; 5 valjev) ker sta to nizkoturažni mašini, ki zdržita veliko kilometrov. D2 je bolj za multiuse avto (mesto, regionalka, AC), večje mašine pa so optimalne na AC in slabe za mesto (velika poraba pri hladnih motorjih, na kratkih relacijah). Res je, da so večje mašine dražje - zavarovanje, cestnina in redni servis sta ene 50% dražja pri 2,0/2,4 mašini kot pri 1,6; a so bolj uporabne na AC in bolj dolgožive. Tudi jaz vozim motor in ne z motorjem, ne z avtom, ne divjam. Mi pa zelo ustreza dober navor in dovolj moči, da lahko potegnem, ko je to potrebno in da udobno križarim pri 130 km/h (ravno tako na tempomatu. Spet, po mojih izkušnjah se kaj takšnega da početi na dolenjski AC ali na Štajerki/Primorki čez vikend. Ob delovnih dnevih je tempomat na Štajerki/Primorki neuporaben razen, če se voziš ob kakšnih urah, ko ni veliko prometa. Po mojih izkušnjah je ob gostem prometu pač potrebno kar nekaj pospeševanja in relativno hitre vožnje, da ne končaš med tovornjaki na desni in da se lahko umikaš tistim, ki vozijo 150+ km/h.
Pa še nasvet pri Volvotih - paketi opreme so Kinetic, Momentum in Summum (od slabšega proti boljšemu). Če ni velike razlike v ceni, vedno vzemi vsaj Momentum, ker je razlika v udobju za voznika.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Dzhimen ::
Hvala ti za ta info!
V60, ki sem ga v soboto peljal je bil kinetic. Grem to soboto še enkrat, pa bom probal še Momentum. Kaj pa je razlika recimo? Da vem kaj gledat.
V60, ki sem ga v soboto peljal je bil kinetic. Grem to soboto še enkrat, pa bom probal še Momentum. Kaj pa je razlika recimo? Da vem kaj gledat.
TheBlueOne ::
8000EUR je za moj okus premalo za taksne kilometre, ce imas namen avto obdrzati klasicen interval petih let.
Sluzbeno bos delal slabe 35000km/leto, kar je z zasebno uporabo vec kot 40.000km. Ce za avto dobis se 1000EUR, ko ga bos prodajal cez pet let imas ceno na kilometer 0,035EUR za avto, kar predstavlja nesorazmerno nizek strosek glede na tekoce stroske (Bencin, gume, servisi, popravila).
Pri taksnem razmerju te praviloma tepe zanesljivost in popravila, ker tile avti niso narejeni za velike kilometrine in znas imeti popolnoma drugacne probleme, kot tisti, ki delajo kaksne 15.000km/leto ali pa vsaj bolj pogoste.
Jaz bi pri teh kilometrih verjetno vzel kaj v smislu Lexus IS300H, morda Mercedes C, Kaksen Audi A4, kaksen Volvo (ne z Renojevimi deli ter malo lepso notranjostjo), vse nujno pod 100.000km. Ce nisi vajen dosti kilometrov, se ti morda zdi veliko 25.000EUR za avto, kjerv petih letih b.p. izgubis 15.000EUR na vrednosti ampak vsaj meni se je izkazalo bolj ekonomicno, ker ko imas tri servise letno, vmes se kaksno popravilo ali vec se ti zdi kakor, da si ves cas pri mehaniku, vedno izgubis kaksen dan dva.
Sam vozim Mercedez C, vzel sem ga, ker sem pravtako kar nekaj casa delal ca 40.000km letno, za pot v sluzbo 25.000km letno in me je voznja utrudila bolj kot sluzba, kar je do neke mere popravil Mercedez, seveda avtomatski menjalnik ipd. Ko sedaj kdaj dobim v roke kaksnega sluzbenega Golfa za 200km, avto z vso opremo razen avtomatski emnjalnik lahko recem, da mi ni niti malo zal, da sem takrat placal vec. Morda mi je malo zal, da nisem vzel Lexusa.
Morda bi se preizkusil Mazdo 3 s 2.0l motorjem in 120 konji z tistim radarjem po AC, da avto sam prilagaja hitrost na vozilo pred njim. Mi deluje ugodna, ampak ne vem, koliko te utruja med voznjo. Slednjega bi sam pri taksnih kilomtrih vzel novega.
Sluzbeno bos delal slabe 35000km/leto, kar je z zasebno uporabo vec kot 40.000km. Ce za avto dobis se 1000EUR, ko ga bos prodajal cez pet let imas ceno na kilometer 0,035EUR za avto, kar predstavlja nesorazmerno nizek strosek glede na tekoce stroske (Bencin, gume, servisi, popravila).
Pri taksnem razmerju te praviloma tepe zanesljivost in popravila, ker tile avti niso narejeni za velike kilometrine in znas imeti popolnoma drugacne probleme, kot tisti, ki delajo kaksne 15.000km/leto ali pa vsaj bolj pogoste.
Jaz bi pri teh kilometrih verjetno vzel kaj v smislu Lexus IS300H, morda Mercedes C, Kaksen Audi A4, kaksen Volvo (ne z Renojevimi deli ter malo lepso notranjostjo), vse nujno pod 100.000km. Ce nisi vajen dosti kilometrov, se ti morda zdi veliko 25.000EUR za avto, kjerv petih letih b.p. izgubis 15.000EUR na vrednosti ampak vsaj meni se je izkazalo bolj ekonomicno, ker ko imas tri servise letno, vmes se kaksno popravilo ali vec se ti zdi kakor, da si ves cas pri mehaniku, vedno izgubis kaksen dan dva.
Sam vozim Mercedez C, vzel sem ga, ker sem pravtako kar nekaj casa delal ca 40.000km letno, za pot v sluzbo 25.000km letno in me je voznja utrudila bolj kot sluzba, kar je do neke mere popravil Mercedez, seveda avtomatski menjalnik ipd. Ko sedaj kdaj dobim v roke kaksnega sluzbenega Golfa za 200km, avto z vso opremo razen avtomatski emnjalnik lahko recem, da mi ni niti malo zal, da sem takrat placal vec. Morda mi je malo zal, da nisem vzel Lexusa.
Morda bi se preizkusil Mazdo 3 s 2.0l motorjem in 120 konji z tistim radarjem po AC, da avto sam prilagaja hitrost na vozilo pred njim. Mi deluje ugodna, ampak ne vem, koliko te utruja med voznjo. Slednjega bi sam pri taksnih kilomtrih vzel novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Fritz ::
Hvala ti za ta info!
V60, ki sem ga v soboto peljal je bil kinetic. Grem to soboto še enkrat, pa bom probal še Momentum. Kaj pa je razlika recimo? Da vem kaj gledat.
Če boš pogledal na netu, boš videl pakete opreme za posamezne modele glede na leto proizvodnje. Če si peljal tisti Kinetic iz oglasa katerega sem ti prilepil, ima že nekaj dodatne opreme glede na osnovni paket. V splošnem pa so v boljšem paketu boljši materiali v notranjosti in več elektronskih pomagal. Tempomat, avtomatska klima in senzor za dež ti nekako nimata smisla, dokler jih nimaš in nisi veliko v avtu. Ko pa jih imaš in se veliko voziš, vidiš koliko ti pomagata. Sam ob tem prisegam še na avtomatski menjalnik.
Nekaj let sem se vozil 100+ km vsak dan v službo in tedaj začneš ceniti takšne reči. Je pa to početje (dnevna vožnja v službo na takšne razdalje) nekaj kar počneš, ker je nujno, saj IMHO ni vredno ne časa in ne denarja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fritz ()
Dzhimen ::
TheBlueOne je izjavil:
8000EUR je za moj okus premalo za taksne kilometre, ce imas namen avto obdrzati klasicen interval petih let.
Sluzbeno bos delal slabe 35000km/leto, kar je z zasebno uporabo vec kot 40.000km. Ce za avto dobis se 1000EUR, ko ga bos prodajal cez pet let imas ceno na kilometer 0,035EUR za avto, kar predstavlja nesorazmerno nizek strosek glede na tekoce stroske (Bencin, gume, servisi, popravila).
Pri taksnem razmerju te praviloma tepe zanesljivost in popravila, ker tile avti niso narejeni za velike kilometrine in znas imeti popolnoma drugacne probleme, kot tisti, ki delajo kaksne 15.000km/leto ali pa vsaj bolj pogoste.
Jaz bi pri teh kilometrih verjetno vzel kaj v smislu Lexus IS300H, morda Mercedes C, Kaksen Audi A4, kaksen Volvo (ne z Renojevimi deli ter malo lepso notranjostjo), vse nujno pod 100.000km. Ce nisi vajen dosti kilometrov, se ti morda zdi veliko 25.000EUR za avto, kjerv petih letih b.p. izgubis 15.000EUR na vrednosti ampak vsaj meni se je izkazalo bolj ekonomicno, ker ko imas tri servise letno, vmes se kaksno popravilo ali vec se ti zdi kakor, da si ves cas pri mehaniku, vedno izgubis kaksen dan dva.
Sam vozim Mercedez C, vzel sem ga, ker sem pravtako kar nekaj casa delal ca 40.000km letno, za pot v sluzbo 25.000km letno in me je voznja utrudila bolj kot sluzba, kar je do neke mere popravil Mercedez, seveda avtomatski menjalnik ipd. Ko sedaj kdaj dobim v roke kaksnega sluzbenega Golfa za 200km, avto z vso opremo razen avtomatski emnjalnik lahko recem, da mi ni niti malo zal, da sem takrat placal vec. Morda mi je malo zal, da nisem vzel Lexusa.
Morda bi se preizkusil Mazdo 3 s 2.0l motorjem in 120 konji z tistim radarjem po AC, da avto sam prilagaja hitrost na vozilo pred njim. Mi deluje ugodna, ampak ne vem, koliko te utruja med voznjo. Slednjega bi sam pri taksnih kilomtrih vzel novega.
V službo in nazaj imam 60km. To je recimo mal več ko 15 km letno, skupaj s privat vožnjami to sigurno ne bo čez 25k km na leto, prej bolj proti 20k km.
Glede denarja sem si postavil mejo strogo na 10.000 €. Najprej je bilo 7-8k€, sem gledal Megane, potem sem povišal na 9k€, sem gledal golfe, zdaj je 10k€, ko gledam recimo Volvote, če gledam avte kot jih opisuješ ti, se pa cena bistveno poviša. Nekje mora biti meja in glede na to kar jaz rabim in želim, mislim da se bo dalo kaj dobit vsaj za 5 let (100k km), če ne kar 10. Nevem no, tako sem se odločil, toliko mam našparano in toliko si lahko privoščim, če gledam da me čaka še registracija, kake gume, servis ipd. Najbrž bi lahko kupil tudi 2x, 3x dražji avto, če bi vzel kako financiranje, ampak nekako se mi trenutno ne zdi smiselno dajat toliko za avto. Mejo mam v glavi tako trdno, da pomoje če bo avto na koncu prišel 10.125 €, ga ne bi vzel.
Podobno kot pri telefonu recimo, ni šanse da dam 500 ali ceno 1.000€ za telefon, četudi ga rabim vsak dan. Vem kaj rabim in hočem met in od neke točke naprej so "diminishing returns". Tako da bom probal dobit najboljše kar pač lahko za 10.000€ (čim manj km, čim več opreme). Če pa bom sčasoma ugotovil, da sem kupil premalo udoben avto, pa bom čez par let gledal Mercedeze in Lexuse. Do takrat pa mislim da ne bom ravno trpel, če bom recimo Volvota vzel.
Hvala ti za ta info!
V60, ki sem ga v soboto peljal je bil kinetic. Grem to soboto še enkrat, pa bom probal še Momentum. Kaj pa je razlika recimo? Da vem kaj gledat.
Če boš pogledal na netu, boš videl pakete opreme za posamezne modele glede na leto proizvodnje. Če si peljal tisti Kinetic iz oglasa katerega sem ti prilepil, ima že nekaj dodatne opreme glede na osnovni paket. V splošnem pa so v boljšem paketu boljši materiali v notranjosti in več elektronskih pomagal. Tempomat, avtomatska klima in senzor za dež ti nekako nimata smisla, dokler jih nimaš in nisi veliko v avtu. Ko pa jih imaš in se veliko voziš, vidiš koliko ti pomagata. Sam ob tem prisegam še na avtomatski menjalnik.
Nekaj let sem se vozil 100+ km vsak dan v službo in tedaj začneš ceniti takšne reči. Je pa to početje (dnevna vožnja v službo na takšne razdalje) nekaj kar počneš, ker je nujno, saj IMHO ni vredno ne časa in ne denarja.
Vozil sem tega. Ima avt. klimo in tempomat, kar mi je absolutna nuja. Ne kupim avta brez tega ni šanse.
Notranjost mi je že pri tem izgledala zelo premium, ni bilo rabno usnje ali kaj podobnega, ampak je kvalitetno. Bom videl kako bo v momentumu.
WhiteAngel ::
mogoce bo za vecino ta ideja bogokletna, a vseeno razmislji o kaksnem novejsem in mocnejsem bencinarju (dobis manj zgonjene kot dizle) in ga predelaj na plin.
Jaz se vozim podobno letno kilometrino z 200KM turbobencinskim karavanom za 7€ na 100 prevozenih kilometrov...plin seveda :)
Plin ni slab.
Soldier ::
Še jaz dodam eno bogokletno :D
Vzam karkol 1.9 TDI z čim manj kilometri, brez DPF-a, nabav si sod kurilnega olja od INE(hrvati gor dol, dejstvo je da je kvaliteta nesporna).
Za tvojo denarnico verjemi, da je tole najmanj bogokletna varianta. preverjeno!
Vzam karkol 1.9 TDI z čim manj kilometri, brez DPF-a, nabav si sod kurilnega olja od INE(hrvati gor dol, dejstvo je da je kvaliteta nesporna).
Za tvojo denarnico verjemi, da je tole najmanj bogokletna varianta. preverjeno!
TheBlueOne ::
@Dzhimen, to pa niti niso tako dolge razdalje. :)
Ampak vseeno priporocam, da si vedno preracunas celoten strosek, kakor tudi da deloma predvidis ceno, ko ga prodas, praviloma cez pet let.
Postaviti omejitev nakupa na 10k€ nima prav smisla, ker avto za 10k€ je lahko po kilometru zelo drag ali pa recimo "ugoden". Se ti lahko zgodi, da te avto za 20k€ ne bo stal veliko vec, ce upostevas tudi prodajno ceno cez pet let in bo morda bistveno bolj kamot. Seveda moras upostevati vse stroske.
Vcasih se splaca dati malo vec pri nakupni, ce ti niza druge stroske.
http://focus.si/kaj-delamo/programi/mob...
Podobno excel tabelo sem si naredil sam in potem primerjal.
Skratka, predlagam, da pogledas se Mazde 3, najnovejsi model. Meni se zdi kombinacija z 2.0l motorjem dosti robustna. Drugace pa so menda Skode z TDI motorji pravtako pravi delovni konji.
Ampak vseeno priporocam, da si vedno preracunas celoten strosek, kakor tudi da deloma predvidis ceno, ko ga prodas, praviloma cez pet let.
Postaviti omejitev nakupa na 10k€ nima prav smisla, ker avto za 10k€ je lahko po kilometru zelo drag ali pa recimo "ugoden". Se ti lahko zgodi, da te avto za 20k€ ne bo stal veliko vec, ce upostevas tudi prodajno ceno cez pet let in bo morda bistveno bolj kamot. Seveda moras upostevati vse stroske.
Vcasih se splaca dati malo vec pri nakupni, ce ti niza druge stroske.
http://focus.si/kaj-delamo/programi/mob...
Podobno excel tabelo sem si naredil sam in potem primerjal.
Skratka, predlagam, da pogledas se Mazde 3, najnovejsi model. Meni se zdi kombinacija z 2.0l motorjem dosti robustna. Drugace pa so menda Skode z TDI motorji pravtako pravi delovni konji.
medobear ::
Kako je pa z vzdrževanjem tekega Volvota, a ma kdo kake izkušnje? Bi moral naredit 400.000 km brez nekih velikih problemov? Kako pa je z rezervnimi deli, se da dobit za normalno ceno pri nas?
Jaz imam pri lokalnem (izven LJ) mehaniku ~90eur redni servis. Mojega V60 1.6drive sem kupil 5 let starega z 180kkm, sem pa lani pri 210k menjal vztrajnik+sklopka(+redni servis)~=1000eur. Letos me caka menjava jermena pri 230k in racunam spet okrog 1000eur. Jermenu se ne mores izogniti, vztrajnik in sklopko pa ce se spoznas lahko pri testni voznji ugotovis stanje po moje. Meni osebno se vzdrzevanje ne zdi pretirano za tak avto in take kilometre.
facepalm ::
Meni se pa zdi to vzdrzevanje nenormalno drago, za tako malo prevozenih kilometrov (sploh v casu tvojega lastnistva).
facepalm ::
Ja ja, normalno.
Hocem samo reci, da je 2k eur visoka cifra za vzdrzevanje avta z 1.6 motorjem, s katerim si prevozil le 50kkm.
No, verjetno je bila ugodna nakupna cena.
Hocem samo reci, da je 2k eur visoka cifra za vzdrzevanje avta z 1.6 motorjem, s katerim si prevozil le 50kkm.
No, verjetno je bila ugodna nakupna cena.
TheBlueOne ::
Cisto normalni stroski, celo sreco imas, da ni bilo se kaj. Nad 200.000km te za moj okus ne sme presenetit, ce das v avto ca. 10% cene novega. Se hitro zgodi nakaj k€ popravil. Ce gledam okoli mene tiste, ki delajo dosti km je tako vsaj pri polovici.
NikolormousB ::
Ja ja, normalno.
Hocem samo reci, da je 2k eur visoka cifra za vzdrzevanje avta z 1.6 motorjem, s katerim si prevozil le 50kkm.
No, verjetno je bila ugodna nakupna cena.
Kupiš avto, z njim se pelješ 10km do servisa in daš 600 eur za veliki servis.
Po tej logiki je strošek vzdrževanja 60 eur na prevožen km :)
Fritz ::
V službo in nazaj imam 60km. To je recimo mal več ko 15 km letno, skupaj s privat vožnjami to sigurno ne bo čez 25k km na leto, prej bolj proti 20k km.
Huh, se ti moram opravičiti, ravno tako tistim, ki so me opozarjali, da ne delaš dolgih razdalj. Glede na naslov in prvi post Op-a sem sklepal, da delaš 100+ dnevne razdalje v eno smer. Za 30km v eno smer je tudi razred nižje (golf, megane) več kot dovolj. Je nekoliko manj varen in udoben a tega pri 30km ne opaziš, skupno pa je cenejši tako pri nakupu kot pri vzdrževanju. Večji avto je pri teh kilometrih izključno preferenca posameznika. Srečno pri nakupu.
Kako je pa z vzdrževanjem tekega Volvota, a ma kdo kake izkušnje? Bi moral naredit 400.000 km brez nekih velikih problemov? Kako pa je z rezervnimi deli, se da dobit za normalno ceno pri nas?
Jaz imam pri lokalnem (izven LJ) mehaniku ~90eur redni servis. Mojega V60 1.6drive sem kupil 5 let starega z 180kkm, sem pa lani pri 210k menjal vztrajnik+sklopka(+redni servis)~=1000eur. Letos me caka menjava jermena pri 230k in racunam spet okrog 1000eur. Jermenu se ne mores izogniti, vztrajnik in sklopko pa ce se spoznas lahko pri testni voznji ugotovis stanje po moje. Meni osebno se vzdrzevanje ne zdi pretirano za tak avto in take kilometre.
Tole se mi zdi preveč..vsaj pri velikem servisu. Za mojega sem dvakrat delal velik servis (jermen, vodna pumpa, napenjalec itn.) pa me je obakrat stalo ~600€.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fritz ()
Dzhimen ::
Od dveh trgovcev sem slišal, da njihove avte izključno uvažajo (Francija recimo). Da so v splošnem v boljšem stanju kot slovenski, saj se načeloma vozijo na daljše razdalje (kar se vidi tudi po letniku ter kilometrih). Kako je s tem, kakšno je Vaše mnenje? Raje uvožen avto preko avtohiše ali raje kupit privat?
NikolormousB ::
Mirno lahko ignoriraš popolnoma vse kar ti rečejo trgovci z avtomobili.
Sicer avtomobili iz tujine niso nujno slabi in avtomobili od privat prodajalcev niso nujno dobri.
Sicer avtomobili iz tujine niso nujno slabi in avtomobili od privat prodajalcev niso nujno dobri.
MadMen ::
Sicer malo offtopic, ampak zanima me, koliko se ta pri trgovcih znižat ceno rabljenega avtomobila? Pač posplošeno sprašujem, kakšne imate kaj izkušnje.
hojnikb ::
Keš pokaži.
zakaj bi se jebal z carino; prefiltrirano rastlinsko olje not vljiješ pa je .)
Še jaz dodam eno bogokletno :D
Vzam karkol 1.9 TDI z čim manj kilometri, brez DPF-a, nabav si sod kurilnega olja od INE(hrvati gor dol, dejstvo je da je kvaliteta nesporna).
Za tvojo denarnico verjemi, da je tole najmanj bogokletna varianta. preverjeno!
zakaj bi se jebal z carino; prefiltrirano rastlinsko olje not vljiješ pa je .)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Wrop ::
Tole zanima tudi mene ... V mojem avtu izmerim 70-74dB pri 120km/h na autobahnu (odvisno od asfalta) in se mi zdi glasen. Potem pa sem se peljal v raznih S klasah, jaguarjih in porših pa ni bilo nič bolje. Isti šunder s ceste, mogoče za odtenek manj hrupa od zraka. Mi pa v teh primerih ni prišlo na pamet potegnit ven telefona in izmerit glasnosti.
Hrup je ena taka reč, ki jo zelo enostavno izmerimo in ni potrebe po kreganju okrog subjektivnih občutkov. Lahko mal napišete, kaj vozite in koliko dB izmerite pri 120km/h ?
Pri 120 km/h sem nameril 69-71 dB. Vozilo je B razred, proizvajalec katerega se odpad vidi iz vesolja. Večinoma se sliši veter, nato gume, motor praktično skoraj neslišen. Zanimivo mi je to, da je na cesti, kjer so prej stale cestninske (Brdo), glasnost gum precej manjša.
Wrop ::
Sicer malo offtopic, ampak zanima me, koliko se ta pri trgovcih znižat ceno rabljenega avtomobila? Pač posplošeno sprašujem, kakšne imate kaj izkušnje.
Enkrat sem povpraševal staro za staro pa je dal okoli 4 % popusta za nakup.
Mene bolj zanima ali je realno pri 2-3 leta starih avtomobilih realno pričakovati ceno nekje med nakupno in prodajno ceno po Eurotaxu. Ena fizična oseba zahteva 5 % več kot je prodajna cena po Eurotaxu oziroma 22 % več kot je nakupna cena po Eurotaxu.
Mesar ::
obvezno nabavi cliota 2.0,če ti bo preveč pil pa daj zimske gume gor
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Fritz ()
jero_no1 ::
Wrop ::
Sound meter. Zadevo nisem skalibriral. Mislim, da do nekega posebnega odstopanja od realnosti ne mi smelo biti. Mogoče bi moral meriti z dvema telefonoma hkrati, da bi videl do kakšnih razlik lahko pride.
PINki ::
Morda je to odvisno od kvalitete mikrofona na telefonu. Dvomim, da vsi enako vrednost izmerijo.
DamijanD ::
Kakšne aplikacije (RTA analizator) so prav kalibrirane za določene telefone - seveda samo za ios, ker je tam samo ene par različnih naprav.
Dzhimen ::
Bom še jaz izmeril pri mojem 2015 Cliotu na poti iz službe domov.
Kje pa mate to telefon ko merite? Čim bolj pri glavi, ali na nosilcu/sedežu, ali nima veze?
Kje pa mate to telefon ko merite? Čim bolj pri glavi, ali na nosilcu/sedežu, ali nima veze?
Dzhimen ::
Sem izmeril in mi kaže med 40 in 50 dB, povprečno je bilo 44 pri 120 kmph v 2015 Cliotu.
Ampak močno močno dvomim da je to kakršenkoli pokazatelj dejanskega hrupa v kabini, ker sem pri 120 kmph odprl okno na polovico, da mi je v ušesih bobnelo, ampak pokazalo pa ni bistveno več kot pri zaprtem, povprečno še vedno pod 50...
Ampak močno močno dvomim da je to kakršenkoli pokazatelj dejanskega hrupa v kabini, ker sem pri 120 kmph odprl okno na polovico, da mi je v ušesih bobnelo, ampak pokazalo pa ni bistveno več kot pri zaprtem, povprečno še vedno pod 50...
jero_no1 ::
Jaz sem izmeril do 61 db pri 130 km/h (Škoda Superb).
Očitno sem slabo nabavu, če je v Cliu manj hrupa
Očitno bi bila edina realne meritev z istim telefonov v vseh avtih...
Očitno sem slabo nabavu, če je v Cliu manj hrupa
Očitno bi bila edina realne meritev z istim telefonov v vseh avtih...
TheBlueOne ::
Meril v Mercedes C 200CGI, ampak ugotovil samo, da tako to ne gre merit. Glasnot pri 120kmh je bila med 63 in 75dB, odvisno od podlage. Betonska AC je zelo glasna. Pri srednje gladki cesti sem imel pri 100kmh kaksne 67dB, pri 160kmh pa morda 70dB.
Gume bi verjetno znale zbiti se kaksen dB, ker vsaj v mojem avtu motor dosti pozno zacne delat razliko.
Gume bi verjetno znale zbiti se kaksen dB, ker vsaj v mojem avtu motor dosti pozno zacne delat razliko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32948 (9511) | Twixz |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37963 (31029) | Superboyy |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29723 (25578) | D3m |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20640 (18514) | RejZoR |