Forum » Na cesti » Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Hayabusa ::
Ojnico ti je zlomilo/skupaj stisnilo ali kaj ?
http://www2.arnes.si/~ossgii1s/izbirni/...
Ker uklon se pojavlja pri nosilcih.
http://www2.arnes.si/~ossgii1s/izbirni/...
Ker uklon se pojavlja pri nosilcih.
Utk ::
Nobene lučke na armaturi za vodo v filtru? Je bil kdaj spucan, če že zamenjan ne? Čudno. Morda je bil pa res že nov, oz. kot 2 leti star, zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tumare ::
Hayabusa> Ojnico ti je zlomilo/skupaj stisnilo ali kaj ?
Uklonilo.
Hayabusa> http://www2.arnes.si/~ossgii1s/izbirni/...
"Predvsem pri daljših ojnicah nastopa tudi uklon."
Hayabusa> Ker uklon se pojavlja pri nosilcih.
Točno tako.
Utk> Nobene lučke na armaturi za vodo v filtru?
Ne, vw dizli tega takrat niso predvidevali.
Utk> Je bil kdaj spucan,
Predrago. Avto previsokega razreda za moje žepe.
Utk> če že zamenjan ne?
Predrago. Avto previsokega razreda za moje žepe.
Utk> Čudno.
Res.
Utk> Morda je bil pa res že nov, oz. kot 2 leti star, zanič.
Verjetno imaš prav.
Uklonilo.
Hayabusa> http://www2.arnes.si/~ossgii1s/izbirni/...
"Predvsem pri daljših ojnicah nastopa tudi uklon."
Hayabusa> Ker uklon se pojavlja pri nosilcih.
Točno tako.
Utk> Nobene lučke na armaturi za vodo v filtru?
Ne, vw dizli tega takrat niso predvidevali.
Utk> Je bil kdaj spucan,
Predrago. Avto previsokega razreda za moje žepe.
Utk> če že zamenjan ne?
Predrago. Avto previsokega razreda za moje žepe.
Utk> Čudno.
Res.
Utk> Morda je bil pa res že nov, oz. kot 2 leti star, zanič.
Verjetno imaš prav.
theBill ::
Zakaj se na Slo techu skoraj vsaka druga tema razvije v eno predrkavanje okoli brezveznih stvari, ki nimajo kaj dosti skupnega s samo temo?
Avtor sprašuje za konkretne predloge, in prva stran teme še nekako sledi temu, druga in tretja stran pa spet eno samo merjenje, kdo ima krajšega.
Avtor sprašuje za konkretne predloge, in prva stran teme še nekako sledi temu, druga in tretja stran pa spet eno samo merjenje, kdo ima krajšega.
WarpedGone ::
... in sicer na delovni dan bom prevozil cca. 135km od tega 110km po avtocesti...saj računam nekje dobrih 40.000km na leto
Ni blo še naglas rečeno: zgoraj opisan scenarij je skorajda dobesedno ujčkanje avtomobila oz. je tolk daleč od "mučenja avtomobila" kot je le lahko.
Edini 'problem' bi bil, da obstaja razred avtomobilov ki so zdizajnirani s fokusom na okretnosti (posledično manj stabilnosti pri visokih hitrostih).
Za tak scenarij je tako najbol primeren razred "cestnih ladij" i.e. rang laguna / mondeo / vectra / insignia. Seveda da z dizl mašino, ki je sposobna avtocestne hitrosti držat z manj kot 2500 obrati. Študiranje kaj vse lahko crkne, ker je crknilo sosedu je pač sfaljeno. Izogibaš se serijskim felerjem konkretnih modelov in letnikov in to je to.
Nato pa kupiš z OČMI!
Zbogom in hvala za vse ribe
theBill ::
Tu je precej napisano o serijskih napakah in slabostih posameznih modelov, morda malo v pomoč.
http://avtonasveti.com/
http://avtonasveti.com/
Aston_11 ::
Za passata ni nič čudnega, če servisi do 200,000 stanejo 6-8 jurjev.
Moj ima 12 let in 310 kkm po števcu, servisi do sedaj - izredno je crknil vztrajnik, menjal sem tudi vse senzorje 3x 100 EUR in sem imel torej cca jurja pa pol izrednih stroškov. Pa še to zato, ker sem vztrajnik menjal na pooblaščencu. Sedaj, po 200 kkm moram menjati amortizerje, kar pa je bil pričakovan strošek. Tvoje sanje o 6-8 jurjih so blodnje.
Utk ::
Napisal sem servisi, ne izredni servisi. Za nekoga so 4 kompleti bremz do 200 kkm redni strošek, zame niso.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Glej, poznam človeka ki je iskal passata, vsi ti passati s kilometri od 150-200 s servisno knjižico imajo not računov za 6 in več jurjev. Če ne verjameš, tvoj problem.
Kinjorts ::
Utk ::
Zheegec ::
Res komplicirate pa posplošujete pri takšnih stvareh, kjer to ni pametno :) Jaz imam pa Alfo, pa so bili stroški vzdrževanja samo v enem mesecu 3 mesece nazaj preko 4k€. Na srečo je krila zavarovalnica
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Avte delajo po celem svetu v tisočih tovarnah sto različnih podjetij z več 10,000 različnimi dobavitelji, dejmo kar verjet, da se itak vsi enako kvarijo.
krneki0001 ::
Ne kvarijo se vsi enako. Nekateri se dokazano manj kvarijo kot drugi. Recimo Daihatsu je ena taka znamka, ki je zelo malo znana, ampak po kvaliteti izdelave avtov je v špici. Sicer je 98% lastnik daihatsuja toyota, ampak so jim pustili odprte roke.
Že kar mnogo let je daihatsu v vrhu lestvic po nepokvarljivosti in kvaliteti izdelave v nemčiji (če kdo ne verjame naj malo ADACove tabele pregleda.
Že kar mnogo let je daihatsu v vrhu lestvic po nepokvarljivosti in kvaliteti izdelave v nemčiji (če kdo ne verjame naj malo ADACove tabele pregleda.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
RejZoR ::
Čeprav je Daihatsu pri nas izjemno slabo prodajana znamka. Včasih je bilo kar precej Daihatsu Charade po cestah, danes pa še tega ne. Če sem videl enega ali dva Teriosa, to pa je bilo to v vseh zadnjih letih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
krneki0001 ::
Čeprav je Daihatsu pri nas izjemno slabo prodajana znamka. Včasih je bilo kar precej Daihatsu Charade po cestah, danes pa še tega ne. Če sem videl enega ali dva Teriosa, to pa je bilo to v vseh zadnjih letih.
Če pa avstrijo pogledaš, pa v vsaki gorski vasici najdeš vsaj enega 4x4 predstavnika daihatsuja (če ne teriosa, pa siriona 4x4 al pa charadea 4x4).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
tattoo ::
Hvala za prispevke, sem vse preletel
Glede na vzdržljivost in servise se nagibam kakšnemu Golfu (čeprav kar držjo cene), glede Škod še iščem mnenja. Malo sem prečekiral tudi bencin+plin ampak mi je dost neznano področje. Glede na km, ki jih bom delal bo potrebno kar veliko denarja namenit za serivse, tako da sem pozoren tudi na to področje.
@Buggy - kakšen avto pa voziš?
Glede na vzdržljivost in servise se nagibam kakšnemu Golfu (čeprav kar držjo cene), glede Škod še iščem mnenja. Malo sem prečekiral tudi bencin+plin ampak mi je dost neznano področje. Glede na km, ki jih bom delal bo potrebno kar veliko denarja namenit za serivse, tako da sem pozoren tudi na to področje.
@Buggy - kakšen avto pa voziš?
zee ::
Golf je IMO najslabsi value for money. Tezak, premalo moci in navora, udobje (klima, elektricni paket, ...) v voznji neznan pojem.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Korencek ::
Jaz imam zdej drugo Škodo octavio z 2.0 motorjem.
pri prvi sem naredil 350kkm v petih letih. Stroškov ni bilo. Teh 350 je zdržal res skoraj brez kakršnih popravil. Poraba pri prvem je bila okoli 6l/100km.. stem da veliko vožnje po avtocesti. Z drugo Octavio sem do sedaj naredil 90kkm, poraba je pri teh mašinah še manjša (5.5), sem enkrat celo uspel priti v Štutgart z povprečno hitrostjo 116kmh, porabo 4.9l. Vedno pa vozim na nizkih obratih, 6 prestava če se le da. Vožnja 50kmh v 5. prestavi v naselju..kein problem.
Enkrat sem vozil Golfa 1.7tdi.. pa mi je 6. prestava zelo manjkala, tudi poraba je bila večja kot ponavadi.
Moram omeniti da sem tankal po celi evropi & balkanu, pa nikoli nisem imel zaradi tega problemov z kakšno vodo ali pa delci v rezervarju, pa s tem da vedno izpraznem tank do konca (ker vem na pamet do katere bencinske še pridem z mojo vožnjo).
Imam pa kolega ki je nabavil 1.9 octavio, z neznanim številom kilometrov,.. so morali vložiti 3k€ v prvem letu uporabe.
Pri rabljenem avtu moraš imeti veliko sreče, razen če kupiš od znanca.
Če misliš delati veliko km, potem se res splača kupiti malce cenejši avto, nov.
Sam sem za dizla z 6. prestavo, če si veliko na cesti (manjši obrati/poraba na avtocesti)
pri prvi sem naredil 350kkm v petih letih. Stroškov ni bilo. Teh 350 je zdržal res skoraj brez kakršnih popravil. Poraba pri prvem je bila okoli 6l/100km.. stem da veliko vožnje po avtocesti. Z drugo Octavio sem do sedaj naredil 90kkm, poraba je pri teh mašinah še manjša (5.5), sem enkrat celo uspel priti v Štutgart z povprečno hitrostjo 116kmh, porabo 4.9l. Vedno pa vozim na nizkih obratih, 6 prestava če se le da. Vožnja 50kmh v 5. prestavi v naselju..kein problem.
Enkrat sem vozil Golfa 1.7tdi.. pa mi je 6. prestava zelo manjkala, tudi poraba je bila večja kot ponavadi.
Moram omeniti da sem tankal po celi evropi & balkanu, pa nikoli nisem imel zaradi tega problemov z kakšno vodo ali pa delci v rezervarju, pa s tem da vedno izpraznem tank do konca (ker vem na pamet do katere bencinske še pridem z mojo vožnjo).
Imam pa kolega ki je nabavil 1.9 octavio, z neznanim številom kilometrov,.. so morali vložiti 3k€ v prvem letu uporabe.
Pri rabljenem avtu moraš imeti veliko sreče, razen če kupiš od znanca.
Če misliš delati veliko km, potem se res splača kupiti malce cenejši avto, nov.
Sam sem za dizla z 6. prestavo, če si veliko na cesti (manjši obrati/poraba na avtocesti)
Smisel smisla je v nesmislu
Vajenc ::
Hvala za prispevke, sem vse preletel
glede Škod še iščem mnenja.
Dva lastnika Octavie jo hvalita in ji ostajata zvesta tudi pri planu za nov avto. Imo je to odličen generik Passata.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vajenc ()
WarpedGone ::
Če misliš delati veliko km, potem se res splača kupiti malce cenejši avto, nov.
Zato da za prvi dve leti in prvih nekaj 10k km plačaš enkrat več kot za 2 leti staro zadevo s par 10k prevoženimi.
In maš po parih letih avto ki ni vreden praktično ničesar več, ker je že kot nov bil vreden drobiž.
In nato veliko časa (== veliko kilometrov) preživiš v neugledni podrtiji (== nova cena drobiž).
Čudna so pota vaše logike ...
Ravno za veliko km se bol splača nabavit avto, ki ma kak dodaten kričr-komfort in take tiste stotine ur na cesti malo udobneje minejo. Sweet-spot je ~2leti, ~30k prevoženih. To dobiš za ~ polovico cene novega. 2 leti lastništva zelo hitro mineta.
Zbogom in hvala za vse ribe
A. Smith ::
Hvala za prispevke, sem vse preletel
glede Škod še iščem mnenja.
Dva lastnika Octavie jo hvalita in ji ostajata zvesta tudi pri planu za nov avto. Imo je to odličen generik Passata.
Pri nas jo imamo in smo tudi zadovoljni, samo tole bi popravil - Octavija je izdelana na enaki platformi, kot Golf, ne kot Passat.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vajenc ::
Hvala za prispevke, sem vse preletel
glede Škod še iščem mnenja.
Dva lastnika Octavie jo hvalita in ji ostajata zvesta tudi pri planu za nov avto. Imo je to odličen generik Passata.
Pri nas jo imamo in smo tudi zadovoljni, samo tole bi popravil - Octavija je izdelana na enaki platformi, kot Golf, ne kot Passat.
V prtljažnik pa toliko litrov kot v Passata :) Dobra izbira ni kej.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Mavrik ::
WarpedGone je izjavil:
Ravno za veliko km se bol splača nabavit avto, ki ma kak dodaten kričr-komfort in take tiste stotine ur na cesti malo udobneje minejo. Sweet-spot je ~2leti, ~30k prevoženih. To dobiš za ~ polovico cene novega. 2 leti lastništva zelo hitro mineta.
Problem je samo da večina ljudi ne zna zbirati dodatne opreme in je najti rabljen avto, ki ima normalne kričr-komforte namesto litih feltn in druge šminke dosti tečno.
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
Ja platforma je od golfa, dolžina je pa skoraj passatova. V vsakem primeru daleč od golfove. Nikoli ne bom štekal kako je zločin primerjat octavio in passata, ki je 10 cm daljši, normalno pa je primerjat golfa z octavio, ki je 40 cm daljša.
Ja sploh če imaš proračun 8 jurjev to sploh ni enostavno.
WarpedGone je izjavil:
Ravno za veliko km se bol splača nabavit avto, ki ma kak dodaten kričr-komfort in take tiste stotine ur na cesti malo udobneje minejo. Sweet-spot je ~2leti, ~30k prevoženih. To dobiš za ~ polovico cene novega. 2 leti lastništva zelo hitro mineta.
Problem je samo da večina ljudi ne zna zbirati dodatne opreme in je najti rabljen avto, ki ima normalne kričr-komforte namesto litih feltn in druge šminke dosti tečno.
Ja sploh če imaš proračun 8 jurjev to sploh ni enostavno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Hayabusa ::
Korencek
1.9 ali 2.0
Enkrat sem vozil Golfa 1.7tdi.. pa mi je 6. prestava zelo manjkala, tudi poraba je bila večja kot ponavadi.
1.9 ali 2.0
Janac ::
Golf je IMO najslabsi value for money. Tezak, premalo moci in navora, udobje (klima, elektricni paket, ...) v voznji neznan pojem.
Novi Seat Leon mk3 je v vsem izboljšan Golf 7. Razen materialov v kabini...
-Najlazji v razredu
-Cupra bo imela vsaj 300KM
-Cenejši od Golfa za 8% in za cenejšo ceno več opreme
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
Blinder ::
ti si tut nek seat freak
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Aston_11 ::
Ko sem jaz kupoval, sem namesto golfa vzel za enako ceno passata karavana. Več za manj soldov.
SuperVeloce ::
SkIDiver ::
Ja platforma je od golfa, dolžina je pa skoraj passatova. V vsakem primeru daleč od golfove. Nikoli ne bom štekal kako je zločin primerjat octavio in passata, ki je 10 cm daljši, normalno pa je primerjat golfa z octavio, ki je 40 cm daljša.
Ker primerjaš wheelbase in ne celotno dolžino vozila. Škoda čedalje bolj napihuje svoje modele na platformi nižjega razreda po wheelbase-u po skupni dolžini za se približa naslednji platformi.
Isti primer je rapid. Sicer je na dodelanem podvozju pola, ibize in a1 pa vendar. Prostorninsko poseka celo bmw 3 turing kar se tiče volumna prtlažnega prostora pa vseeno ne moremo govoriti, da sta primerljiva.
Na koncu zate pomembno udobje prinese wheelbase in z njim povezana tudi tehnološka dodelava vzmetenja, ki doprinese k udobju v vozilu.
@tattoo za škodo octavio ti bo marsikdo rekel, da je passat, če te ne moti petelin na volanu. Seveda zdrava meja razuma, manj EUR manj muzike, čeprav še vedno precej dobiš ob povsem zgledni kvaliteti. Osebno bi prej nemko zamaskirano v čehinjo kot nemko, cenejša pa nič kaj drastično manj ne ponudi z izjemo podvozja kar je owerall tudi cenejši strošek vzdrževanja na samem koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Utk ::
Tudi pri medosni razdalji je med passatom in octavio manjša razlika kot med golfom in octavio.
SkIDiver ::
No tega nisem vedel, da je celo tu razlika. Vzeto na znanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
settler ::
Če bi se zdaj odločal o avtu, bi pomojem vzel Citroen C5. Vzmetenje itak superiorno. Kvaliteta se je pa tudi dvignila na raven ostalih avtomobilov.
So ga tudi razne revije kar pohvalile.
So ga tudi razne revije kar pohvalile.
Aston_11 ::
Tudi pri medosni razdalji je med passatom in octavio manjša razlika kot med golfom in octavio.
Drži. Edino ne vem, kakšen faktor naj bi imel podatek o tem, kaktera razlika je manjša.
Passat: medosna razdalja: 2712 mm
Octavia: 2686mm
Golf7: 2637 mm (Golf VI 2575 mm)
Razlika passat - octavia: 26 mm
golf - octavia: -49 mm
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Utk ::
Preberi še trikrat kako smo prišli do tega pa ti bo jasno. Ne pa da petkrat eno in isto pišemo, potem se pa moderator razjezi in vse pobriše.
Utk ::
Seveda vplivajo. Če na udobje vpliva medosna razdalja, je boljše kupit octavio kot golfa, ker je že bolj v rangu passata (če se nima denarja zanj) kot golfa. Tudi če se nekomu to zdi bogoskrunstvo.
Fritz ::
Domača izkušnja:
Volvo TDi (audi R5 motor) in Opel 1.2.
Hm, ne vem, če je to lih Audijeva mašina, ker je volvo imel renojeve 1,9TDi mašine, ki pa niso bile najbolj čislane. Predvsem pa je to prešvoh mašina, če je v kakšnem večjem volvotu.
Pri Volvu se za S60/V70 vzame avtomobil z odlično D5 mašino tako kot se pri BMW-ju serije 5 vzame 525d in imaš avtocestno križarko z velikim in trpežnim motorjem, ki bo delal na nizkih obratih in naredil ogromno kilometrov. So pa to mašine, ki relativno malo porabijo le na avtocesti (cca. 6L/100km), v mestu pa so precej bolj požrešne.
Vprašanje je kako velik avtomobil potrebuje možakar za to relacijo in koliko ljudi se bo notri vozilo. Passat ima po mojih izkušnjah najbolj prostorno kabino. Velik avto pa pomeni stabilnost, varnost in udobje. Vsak dan 2x 100+ km po slovenskih cestah se pozna na zdravju voznika in potnikov.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Aston_11 ::
Seveda vplivajo. Če na udobje vpliva medosna razdalja, je boljše kupit octavio kot golfa, ker je že bolj v rangu passata (če se nima denarja zanj) kot golfa. Tudi če se nekomu to zdi bogoskrunstvo.
Lahko narediš octavio z enako medosno razdaljo kot passat ali c5, pa boš videl, da m. razdalja ni odločilnega pomena za udobje. Da je v rangu passata, pa je bolj kot ne mit, ki je očitno nastal na račun velikega prtrljažnika. Udobje med enim in drugim pa je bistveno različno. Glede na to, da so cene rabljenih pasatov cca enake ali celo manjše od golfovih, je passat boljša izbira od obeh.
krneki0001 ::
Fritz,
volvo je imel in ima PSA mašine (torej citroen in peugeot). Nekoč že davno nazaj pa so bile renaultove.
volvo je imel in ima PSA mašine (torej citroen in peugeot). Nekoč že davno nazaj pa so bile renaultove.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Fritz ::
krneki0001 je izjavil:
Fritz,
volvo je imel in ima PSA mašine (torej citroen in peugeot). Nekoč že davno nazaj pa so bile renaultove.
Tumare je navedel nek podatek o Audi motorju, ni pa nikoli napisal za kateri Volvo gre. Glede na njegove navedbe o letih in kilometrih, verjetno gre za danes več kot 15 let staro vozilo.
D5 je izvirno Volvov motor in sodi po učinkovitosti (pa tudi trpežnosti) ob bok BMW-jevim dizlom (2.0, 2.5, 3.0). Glede PSA-jevih motorjev, ki so v novejših Volvotih pa nimam izkušenj razen prebiranja volvo foruma in tam ne kaže, da bi bili kaj posebej problematični.
Nekdo je tudi predlagal dizel avtomobil z več kot 200KM, češ da gre za nizkoturažni motor. V principu so vsi večji motorji (2,2L+) nizkoturažni in tu moč motorja ni toliko pomembna (večina ima >120KM), je pa ta pomembna pri zavarovanju in nad 130KM ter še posebej nad 177KM je razlika občutna.
Osebno pa tudi menim, da je danes pri Hyundaiu in Kii skoraj najboljše razmerje med ceno in kvaliteto (z drugimi besedami, vsi zahodni avtomobili so bistveno precenjeni).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
Fritz,
volvo je imel in ima PSA mašine (torej citroen in peugeot). Nekoč že davno nazaj pa so bile renaultove.
pri starih 850 in prvih V70 ni bilo tako ...to kar vidva govorita velja za male Volvote. V70 je imel kar lepo petcelindersko TDI masini ki jo je zagresil Audi - 2.5 R5 TDI
Volvo V70 @ Wikipedia
sasli ::
moj predlog je nekaj takšnega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...
ali
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=759...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...
ali
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=759...
tumare ::
krneki0001 je izjavil:
Fritz,
volvo je imel in ima PSA mašine (torej citroen in peugeot). Nekoč že davno nazaj pa so bile renaultove.
pri starih 850 in prvih V70 ni bilo tako ...
Še pred tem, v serijah 24x, 74x, 76x, 94x, 96x pa je obstajal vw-jev R6 d24, skoraj neuničljiv stroj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33027 (9590) | Twixz |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38234 (31300) | Superboyy |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29845 (25700) | D3m |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20717 (18591) | RejZoR |