Forum » Na cesti » Še ena "Kateri avto?" tema, with a twist....
Še ena "Kateri avto?" tema, with a twist....
LordNacho ::
Torej, kmalu bom lahko opravil izpit za avto in z mamo razmišljava o nakupu dodatnega avtomobila za primere, ko se bo kdo od naju odpravil na pot sam (in vzel avto, ki ga uporabljava sedaj).
Twist: Avto bi se uporabljal za mestno in primestno vožnjo, konkretno za malo manj kot 10 kilometrsko pot od mesta do vasi vsaj vsak drugi dan. Trenutno uporabljava Mazdo 3, letnik 2005, 1.4, z okoli 80 konjskimi močmi (ne vem točnega podatka), ki ima ob takšni uporabi porabo nekje 9.5 litrov na 100 km. Iščeva avto, ki bi bil kar se da ugoden za uporabljat in vzdrževat (in seveda kupit). Drugih omejitev nimava, le budget do nekje 3 tisoč evrov. Imam se za navdušenca nad avtomobili pa vendar tu ne vem kakšna kombinacija moči, teže, zasnove motorja bi bila najboljša in zato bi prosil za nasvete.
Sam se nagibam v smeri bencinca, malce močnejšega (okrog 100KM) ali lažjega (vsaj kakšnih 200kg), brez turba (razen če bi ugodno dobil kakšno od boljših znamk). Razmišljam v pravi smeri?
Twist: Avto bi se uporabljal za mestno in primestno vožnjo, konkretno za malo manj kot 10 kilometrsko pot od mesta do vasi vsaj vsak drugi dan. Trenutno uporabljava Mazdo 3, letnik 2005, 1.4, z okoli 80 konjskimi močmi (ne vem točnega podatka), ki ima ob takšni uporabi porabo nekje 9.5 litrov na 100 km. Iščeva avto, ki bi bil kar se da ugoden za uporabljat in vzdrževat (in seveda kupit). Drugih omejitev nimava, le budget do nekje 3 tisoč evrov. Imam se za navdušenca nad avtomobili pa vendar tu ne vem kakšna kombinacija moči, teže, zasnove motorja bi bila najboljša in zato bi prosil za nasvete.
Sam se nagibam v smeri bencinca, malce močnejšega (okrog 100KM) ali lažjega (vsaj kakšnih 200kg), brez turba (razen če bi ugodno dobil kakšno od boljših znamk). Razmišljam v pravi smeri?
vorantz ::
Glede na opisano bi blo najbolše
bencinc
max 1.2
ne vem pa zakaj nekih 100 konjev za avto, ki te mora prijajcat 10km daleč
po moje ne rabite več ko kakega puntota al pa cliota
do 3k maš nekaj izbire
btw kje je pa twist tuki?
je standardna tema...OP poda opis in zahteve za nov avto
mi podamo mnenje
kot vse ostale teme tega tipa :P
bencinc
max 1.2
ne vem pa zakaj nekih 100 konjev za avto, ki te mora prijajcat 10km daleč
po moje ne rabite več ko kakega puntota al pa cliota
do 3k maš nekaj izbire
btw kje je pa twist tuki?
je standardna tema...OP poda opis in zahteve za nov avto
mi podamo mnenje
kot vse ostale teme tega tipa :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vorantz ()
dope1337 ::
1.2 Bencinca ti priporočam. Maš jih kulk hočeš za cca 3k€ in letnik 2003-2007.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
GrimReaper ::
ne vem pa zakaj nekih 100 konjev za avto, ki te mora prijajcat 10km daleč
Sej to je res, da se 10km pripelješ čist ok tut z 1.0.
Sam se tut vozim 11km na dan v eno smer. Pa sem začel z 1.0, potem šel na 1.2, zdej mam pa 1.6. Z vsakim je pač mal več užitka v vožnji. Največji preskok je bil pa iz 1.0 50KM na 1.2 60KM, v pospešku 0-100 za 5s razlike. Iz 1.2 60KM na 1.6 105KM se pa največ pozna v klanec gor, po ravnem je skoraj isto, magari kakšne pol sekunde razlike pri 50-90.
Res da je pospeševanj kjer bi rabil moč res malo, v eno smer v klanec gor so zdej dal še 50 omejitev, v drugo smer ga morm pa kr fajn poterat da kam gre. Iz naselij pa recimo da dovolj dobro pospeši tiste 4x iz 50 do 100, seveda tretja in gas do konca, drugače ni nič.
Tko da če bi ga dobil res poceni (4-5k) se sigurno nebi branil kakšnega 1.4 s turbino (oz. če bi ga dobil zastonj bi vzel tut 2.0 TDI), 11km gor ali dol.
9.5l poraba je kr huda za 1.4 80KM avto, men z 1.6 105KM ne rata tolk, edino če je res v klanec in ga teram. Kle ko se vozim pa okol 8,5l.
Aja, glede stroškov ni nobene razlike med 1.2 in 1.6. Še največ pri zavarovanju tistih 100EUR. No ja, pa gume so nekaj dražje, čeprav moj vsaj za zimske nima dost dražjih, 195/65/15, prej pa 165/70/14.
Ampak če imaš 1.2 kakšnega Punta kot sem ga imel jest, imaš s takim dosti več stroškov pri popravilih.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Spajky ::
Kaj pa je blo vse narobe s Puntotom skozi ? ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Blinder ::
cliota zna vsak predlagat, na mal posebnežev
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=549...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=752...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=756...
če te ne briga za vozne lastnosti http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=735...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=549...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=752...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=756...
če te ne briga za vozne lastnosti http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=735...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
vorantz ::
cliota zna vsak predlagat, na mal posebnežev
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=549...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=752...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=756...
če te ne briga za vozne lastnosti http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=735...
Bravo, 1.6 mašine mu daš za se peljat do trgovine
Blinder ::
elantra, 307.. obstjaajo tudi z 2.0 mašino Če ne dela veliko km niti ne rabi se toliko sekirat za porabo goriva. In če bi rad dal 3k€ za avto pomeni, da mu ni vseeno, kako se pripelje "do trgovine"
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GrimReaper ::
Če ne dela veliko km niti ne rabi se toliko sekirat za porabo goriva.
Ma ja, ene 50€ prišparaš pri bencinu iz 1.6 na 1.2, če delaš 6-8k km na leto.
Kot rečeno sem jest stroškovno še na boljšem z 1.6, pač odvisno kolk sreče maš z avtom.
Leti pa tko noben ne, tko da je praktično vseeno kaj vzameš, ker 1.2 ma pač 300-400kg manj in je za tak avto čist zadost 60KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
kihc ::
GrimReaper je izjavil:
Če ne dela veliko km niti ne rabi se toliko sekirat za porabo goriva.
Ma ja, ene 50€ prišparaš pri bencinu iz 1.6 na 1.2, če delaš 6-8k km na leto.
Malo več pa je razlike, če prišteješ še stroške registracije si kmalu na nekaj 100€ letno.
x
Blinder ::
Ful je odvisno od človeka, če se mu zdi vredno dat par 100€ letno za imet zmogljivejši avto. Nekateri ljudje so bolj power hungry.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
mr1two ::
Priporočam ti manjši avto- hatchback, po možnosti sub 1.4(raje 1.2, zaradi cestne takse in zavarovanja na račun konjev). Za parkirat ti bo boljše, pa manj stroškov je z njim v grobem. Imo je 306 prevelik in ima par hib, imata ga dva frenda, obema je šel menjalnik(1.6 motor pri obeh). En od njiju še vedno toči solze za saxojem, ki ga je imel prej.
Majhna in šparovna "kanta" je ponavadi vredu za mesto, ker je tudi ni tako škoda, ko ti jo kdo poravsa, kar se zna zgodit.
Osebno bi gledal za kaj manjšega, ampak to je zgolj zaradi slabih izkušenj s prevelikim avtom(rover 400), ki ga v mestu nisem imel kam parkirat/utaknit. Odkar sedim na kolesu, na to ne mislim več.
Majhna in šparovna "kanta" je ponavadi vredu za mesto, ker je tudi ni tako škoda, ko ti jo kdo poravsa, kar se zna zgodit.
Osebno bi gledal za kaj manjšega, ampak to je zgolj zaradi slabih izkušenj s prevelikim avtom(rover 400), ki ga v mestu nisem imel kam parkirat/utaknit. Odkar sedim na kolesu, na to ne mislim več.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Greg91 ::
Se strinjam glede priporočila @mr1two za hatchback-e. Ampak tista, glede Rovera 400, da je prevelik avto, ki ga v mestu nimaš kam za parkirat je pa smešna... Verjetno ni bil problem v velikosti avta ampak v vozniških sposobnostih voznika avtomobila.
Mogoče bi se splačalo pogledat tudi za kako Mazdo 2. Za okoli 3k dobiš letnik 2005/2006.
Mogoče bi se splačalo pogledat tudi za kako Mazdo 2. Za okoli 3k dobiš letnik 2005/2006.
RedDrake ::
Ce si si v glavo zacementiral da zelis 100km s kako 1.6 masinco, potem recimo kaj takega:
Chevrolet Lacetti
ali
Hyundai elantra
Ampak to so "vecji" avtomobili in bodo imeli podobne pospeske in lastnosti kot manjsi hatchbacki (Punto, Clio, Chevrolet Kalos, Hyundai Getz, Ford Fiesta, Opel Corsa, ipd ...).
Osebno sem vozil ze marsikaj, in ti lahko povem da s pospeski tipicno ni problem ce si sam v avtu in je avto relativno lahek. Ce ti poraba ni problem, pac pospesujes s 4000-6000 obrati, in tam vlece vsaka masinca.
Trenutno imas za benchmark Mazdo 3 z 1.4 motorjem, kar je glede zivahnosti katastrofa. Avto je velik in tezek in ima izjemno konzervativen bencinski motor. Ker sem bil clan mazda kluba slovenija, vem da so mazde 3 potrebovale ali bencinski 2.0 motor ali dizel za "dobro vleko". Za primerjavo pa recimo Getz 1.3 (82km) z dvema v avtu leti zelo dobro (peljal sem se s tipom prvic zadnjic in nikoli vec ).
Da povzamem. Ce dejansko potrebujes prostoren avto za prevoz vec oseb in/ali tovora, potem glej vecje avtomobile s cca 100km. Drugace raje glej manjse avtomobile z nekje 60-80km. Kar se znamk tice so poceni za vzdrzevat Renaulti, Fiati, Hyundai-i, Skode, vsekakor pa ne kaksni japonci (Mazda je dejansko ena drazjih znamk za vzdrzevanje, hkrati pa ni ravno med top zanesljivimi).
Chevrolet Lacetti
ali
Hyundai elantra
Ampak to so "vecji" avtomobili in bodo imeli podobne pospeske in lastnosti kot manjsi hatchbacki (Punto, Clio, Chevrolet Kalos, Hyundai Getz, Ford Fiesta, Opel Corsa, ipd ...).
Osebno sem vozil ze marsikaj, in ti lahko povem da s pospeski tipicno ni problem ce si sam v avtu in je avto relativno lahek. Ce ti poraba ni problem, pac pospesujes s 4000-6000 obrati, in tam vlece vsaka masinca.
Trenutno imas za benchmark Mazdo 3 z 1.4 motorjem, kar je glede zivahnosti katastrofa. Avto je velik in tezek in ima izjemno konzervativen bencinski motor. Ker sem bil clan mazda kluba slovenija, vem da so mazde 3 potrebovale ali bencinski 2.0 motor ali dizel za "dobro vleko". Za primerjavo pa recimo Getz 1.3 (82km) z dvema v avtu leti zelo dobro (peljal sem se s tipom prvic zadnjic in nikoli vec ).
Da povzamem. Ce dejansko potrebujes prostoren avto za prevoz vec oseb in/ali tovora, potem glej vecje avtomobile s cca 100km. Drugace raje glej manjse avtomobile z nekje 60-80km. Kar se znamk tice so poceni za vzdrzevat Renaulti, Fiati, Hyundai-i, Skode, vsekakor pa ne kaksni japonci (Mazda je dejansko ena drazjih znamk za vzdrzevanje, hkrati pa ni ravno med top zanesljivimi).
Hayabusa ::
Za 10km si kupi flexerja/moped 49ccm ali motor/skuter 125 ccm.
Povprečna hitrost bo ob vsakodnevnih gnečah med tednom višja na mopedu .
Povprečna hitrost bo ob vsakodnevnih gnečah med tednom višja na mopedu .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
GrimReaper ::
Ker sem bil clan mazda kluba slovenija, vem da so mazde 3 potrebovale ali bencinski 2.0 motor ali dizel za "dobro vleko". Za primerjavo pa recimo Getz 1.3 (82km) z dvema v avtu leti zelo dobro (peljal sem se s tipom prvic zadnjic in nikoli vec ).
To prvo je res, ampak Mazda 3 1.6 105KM in Getz 1.3 82KM sta pa tam tam. Je pa res da imaš tud Getza 1.6 105KM, ta se pa že skoraj z Mazdo 2.0 primerja.
V glavnem, sam bi za te kilometre res raje gledal nižji namesto nižji srednji razred. Tut sam bom naslednjega verjetno kupil manjšega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
trololo2 ::
Za letnih ~3k km kolikor naj bi delal, Punto/Clio z najbolj osnovno opremo in najpreprostejšim bencincem. Na 10km relaciji nekih užitkev v vožnji tako ne bo, vzemi torej najcenejšo opcijo za vzdrževanje. 3k proračun je plenty da najdeš nekaj dobro ohranjenega.
mr1two ::
Se strinjam glede priporočila @mr1two za hatchback-e. Ampak tista, glede Rovera 400, da je prevelik avto, ki ga v mestu nimaš kam za parkirat je pa smešna... Verjetno ni bil problem v velikosti avta ampak v vozniških sposobnostih voznika avtomobila.
Mogoče bi se splačalo pogledat tudi za kako Mazdo 2. Za okoli 3k dobiš letnik 2005/2006.
Ma ni problem, da bi bil neroden, samo predolg je. Cca 30 ali 40 cm daljši od recimo Kangooja. Potem pa prideš do placa, kjer bi vsakga hečbeka not spravu, za 400tko pa zmanjka tam, 10 cm. Sem ga pa že parkiral, ko je blo samo švoh 20 canti lufta(mal sm se naslanjal na sprednji pa zadnji avto, sam parkiran pa je bil), se je pa še večkrat zgodilo, da placa res ni blo. Zato bolje met manjši(krajši) avto IMO.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
nicksonn ::
/.../ Imam se za navdušenca nad avtomobili pa vendar tu ne vem kakšna kombinacija moči, teže, zasnove motorja bi bila najboljša in zato bi prosil za nasvete.
Sam se nagibam v smeri bencinca, malce močnejšega (okrog 100KM) ali lažjega (vsaj kakšnih 200kg), brez turba (razen če bi ugodno dobil kakšno od boljših znamk). Razmišljam v pravi smeri?
Moči torej čimveč...čeprav mislim, da bi bil kakšen 16 ventilski 1.2 motor čisto ok.
Teža - čimmanjša, torej nekje clio, corsa, p206, ipd.
Lahko tudi razred manj, če res ne rabite prostora, ampak jst osebno skor rajš ne bi.
Zasnova motorja: 16V, non turbo, bencinar.
Če nisi nič na avtocesti ne bo neke hude razlike med 1.2 ali večjo kubaturo. In že tole bo precej poskočneje od Mazde3 ;)
Po drugi strani, tudi kakšna 1.4 do 1.6 verzija zna biti ok (v majhni embalaži), poraba ne bo bistveno večja (tam pol litra pri normalni vožnji), živahen bo pa malo bolj. Odvisno koliko € si pripravljen odšteti za gorivo ipd, ampak pri teh kilometrih ne bo veliko razlike.
Ps. moja izbira bi bila corsa.
Aja, naj ima klimo..
x n!
kriko07 ::
Da nebom odpiral nove teme.
Čez par mesecev bom naredu izpit za avto,in bi rad kupil BMW-ja,sedaj me pa zanima kolikšni bi bili stroški registracije,in vse kar pride zraven.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=751...
Kupil bi dizla okol 116KM,torej 318d.
Čez par mesecev bom naredu izpit za avto,in bi rad kupil BMW-ja,sedaj me pa zanima kolikšni bi bili stroški registracije,in vse kar pride zraven.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=751...
Kupil bi dizla okol 116KM,torej 318d.
Blinder ::
haha črnega bmw-ja bi imel, seveda z temnjenimi šipami
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
nicksonn ::
Da nebom odpiral nove teme.
Čez par mesecev bom naredu izpit za avto,in bi rad kupil BMW-ja,sedaj me pa zanima kolikšni bi bili stroški registracije,in vse kar pride zraven.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=751...
Kupil bi dizla okol 116KM,torej 318d.
Stroške registracije, informativnega zavarovanja in ostalih stroškov najdeš tukaj:
amzs registracija
Čemu dizla?
A boš dejansko delal več kot 20.000 km/leto? Vedi, da znajo biti tako stari dizli ravno prav iztrošeni, da imaš lahko z njimi velik strošek.
Bolj priporočam 318i do letnika 2001. 118KM bo pravtako dovolj, cenejši nakup, neproblematičen motor. Nepoznavalci in punce ne bodo opazili razlike med FL in pred-FL (letnik 2001).
x n!
nicksonn ::
Važno, da je traktor, a?
Lej, kamot kupiš golfa TDI, ena opcija je tudi serija 3 do 2001 (če se ti dopade bmw), 136KM dizel motor. Ti so manj problematični kot novejši 150KM in 116KM verzije.
Čeprav so malo starejši, pa imajo zato več kilometrov, tako da si potem na istem glede nezanesljivosti.
Če ti je všeč vožnja dizla, če so dizli v tvojem okolišu bolj cenjeni, če si pripravljen dati več za nakup rabljenega, in če si pripravljen tvegati kakšno drago okvaro - ga kamot kupiš, kljub temu da delaš malo kilometrov.
Lej, kamot kupiš golfa TDI, ena opcija je tudi serija 3 do 2001 (če se ti dopade bmw), 136KM dizel motor. Ti so manj problematični kot novejši 150KM in 116KM verzije.
Čeprav so malo starejši, pa imajo zato več kilometrov, tako da si potem na istem glede nezanesljivosti.
Če ti je všeč vožnja dizla, če so dizli v tvojem okolišu bolj cenjeni, če si pripravljen dati več za nakup rabljenega, in če si pripravljen tvegati kakšno drago okvaro - ga kamot kupiš, kljub temu da delaš malo kilometrov.
x n!
kriko07 ::
aha hvala :)
A mogoče ve kdo je se da kupiti te zaslone ki jih imata sopotnika na zadnjih sedežih?=
2:30 tam so..
Potem mi priporočaš Bencinarja z 8 litrov porabe?
A mogoče ve kdo je se da kupiti te zaslone ki jih imata sopotnika na zadnjih sedežih?=
2:30 tam so..
Potem mi priporočaš Bencinarja z 8 litrov porabe?
nicksonn ::
Glede zaslonov ne bi vedel, ampak glede na to, da so tablice pod 100€, bi rekel, da je izbire dost in da cene niso pretirane. Če drugega ne, improviziraš (tablica povezana z zvočniki avtomobila).
Ja, jst bi na tvojem mestu vzel bencinarja. Sem imel M43 motor (sicer 115km verzijo, 119km je še malo nadgrajena; naj te stara zasnova ne zavede-to je kvečjemu prednost)in čisto dovolj potegne za neko normalno, vsakodnevno uporabo. Poleg tega ni nek hud požeruh, meni je na relacije pil pod 7, mešano pa slabih 8.
Tebi bi pil okrog 8, primerljiv dizel pa 6.
Sedaj si lahko preračunaš, če se ti splača ali ne..
Ja, jst bi na tvojem mestu vzel bencinarja. Sem imel M43 motor (sicer 115km verzijo, 119km je še malo nadgrajena; naj te stara zasnova ne zavede-to je kvečjemu prednost)in čisto dovolj potegne za neko normalno, vsakodnevno uporabo. Poleg tega ni nek hud požeruh, meni je na relacije pil pod 7, mešano pa slabih 8.
Tebi bi pil okrog 8, primerljiv dizel pa 6.
Sedaj si lahko preračunaš, če se ti splača ali ne..
x n!
Blinder ::
318 požeruh http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
res pa da teli šminkerji z cabrioti pa hondaši s coupeji imajo bolj težko nogo
res pa da teli šminkerji z cabrioti pa hondaši s coupeji imajo bolj težko nogo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
black ice ::
nicksonn ::
318 požeruh http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
res pa da teli šminkerji z cabrioti pa hondaši s coupeji imajo bolj težko nogo
Nisi prav iskal. Oz sem jst na začetku kiksnil konje :/
Tole bo prav:
avg: 8,37L
Avto ima 119KM.
Poraba je čisto znosna.
9L+ imajo 6-cilindraši.
x n!
kriko07 ::
kaj pa BMW-ja e30? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=736... seveda bi ga jaz popravil itd,me zanima koliko bi ta kej popil pa registracija?
black ice ::
Za registracijo odpeketaj na spletno stran AMZSja.
E30 je klasika, samo ne s tem motorjem. Varčnosti in pico bella stanja ter s tem nizkih stroškov vzdrževanja ne pričakuj (ravno zaradi starosti). Vprašanje v kakšnem stanju je zamenjan motor.
Poraba (sodeč po spritmonitor.de) je od 8-10 l/100km.
Spregledal, da je avto bil obnovljen. O podvozju razen da je bilo zaščiteno nič ne piše. Največ boš izvedel, če greš na ogled, še prej pa povprašaj na bmwslo forumu.
E30 je klasika, samo ne s tem motorjem. Varčnosti in pico bella stanja ter s tem nizkih stroškov vzdrževanja ne pričakuj (ravno zaradi starosti). Vprašanje v kakšnem stanju je zamenjan motor.
Poraba (sodeč po spritmonitor.de) je od 8-10 l/100km.
Spregledal, da je avto bil obnovljen. O podvozju razen da je bilo zaščiteno nič ne piše. Največ boš izvedel, če greš na ogled, še prej pa povprašaj na bmwslo forumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
LordNacho ::
Emm, ja. Mal sem zgino... se opravičujem :P
Torej twist je, da je teh 10km precej hribovitih in sem razmišljal o močnejšem motorju zato, ker se ta mali motor precej muči in sem razmišljal v smeri, močnejši motor - manj obratov - manjša poraba + možna večja uporabnost in varnost(večji avto - vem, da to za varnost danes ni več pomembno, za letnike do 2005 pa ne vem).
Sploh se ne gre za zabavo v vožnji, kajti avto bo na koncu (vsaj tak je plan) največ vozila mama. :)
Budget do 3k zato, da bi dobila še kar se da dobro vzdrževan, ohranjen avto, ki bi zdržal še kakšnih pet, deset let brez večjih popravil (vem, optimistično... :P)
Seveda zdaj vidim, da ja najverjetneje najboljša opcija res en "malček". Še najbolj se nagibam trenutno v smeri Puntota, Cliota, morda kakšne 206tke.....še kakšen, ki sem ga pozabil?
In pa hvala vsem za odgovore!
Torej twist je, da je teh 10km precej hribovitih in sem razmišljal o močnejšem motorju zato, ker se ta mali motor precej muči in sem razmišljal v smeri, močnejši motor - manj obratov - manjša poraba + možna večja uporabnost in varnost(večji avto - vem, da to za varnost danes ni več pomembno, za letnike do 2005 pa ne vem).
Sploh se ne gre za zabavo v vožnji, kajti avto bo na koncu (vsaj tak je plan) največ vozila mama. :)
Budget do 3k zato, da bi dobila še kar se da dobro vzdrževan, ohranjen avto, ki bi zdržal še kakšnih pet, deset let brez večjih popravil (vem, optimistično... :P)
Seveda zdaj vidim, da ja najverjetneje najboljša opcija res en "malček". Še najbolj se nagibam trenutno v smeri Puntota, Cliota, morda kakšne 206tke.....še kakšen, ki sem ga pozabil?
In pa hvala vsem za odgovore!
SLO_Matej ::
LordNacho, evo en clio, ki je verjetno dobro ohranjen in z malo prevoženimi kilometri: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...
GrimReaper ::
Torej twist je, da je teh 10km precej hribovitih in sem razmišljal o močnejšem motorju zato, ker se ta mali motor precej muči in sem razmišljal v smeri, močnejši motor - manj obratov - manjša poraba
Drgač se res kr pozna iz 1.2 na 1.6. Crknil ne vem če mi je že kdaj pri speljevanju, ker je pač že tolk navora da te rešuje. Res pa da tut 1.2 mi v dveh letih ni več kot 3x crknil zaradi premalo obratov.
Potem recimo kar lahko narediš z 1.6 kar z 1.2 nisi mogel, po ulicah greš komot v drugi prestavi, tut če greš čez ležeče in spelješ iz 1000 obratov bo lepo potegnil. Pri 1.2 sem raje kar prvo uporabljal za teh par metrov čez našo ulico, ker se je v drugi že preveč matral.
Pa v naselju gre komot v četrti, 1.2 se je kr matral in sem raje vozil s tretjo.
Nima pa tud 1.6 kakšnega dizelskega navora, tko da v klanec gor pa hitro omaga če ni dovolj obratov.
Manjše porabe pa ne bo nikol z večjim motorjem, pa ga lahko še tako šparaš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Alfonzo ::
Zanima me če si kdo slučajno lasti Citroen C5 karavan letnik 2009,2010 motor 2.0HDi . Zanimajo me predvsem stroški pri tem avtu ( servis,... ).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alfonzo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 61455 (54840) | bluefish |
» | Iscem avto do 2500€Oddelek: Na cesti | 7463 (6755) | IvoJan |
⊘ | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 63904 (60959) | Castiel |
» | Avto za manjše pareOddelek: Na cesti | 4633 (3418) | chucki |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28216 (25825) | amigo_no1 |