» »

Motorji, skuterji

Motorji, skuterji

««
10 / 14
»»

SleepLess ::

vlady PSIHIČ >:D :D . Jaz bi to čez ena 4 leta ko bom mel izpit kupo :D. Pesda je svetovni 8-O 8-O 8-O :)

Vlady ::

Tole je predelava monster 600. :D U bistvu je 680ccm sam mam v prometnem 600 napisan. Ima 73kW @ 7500vrt/min in 94Nm @ 6500vrt/min. Pospeški do 100km/h: 5-6sek (ne upam bolj stisnt) :D Končna (naj bi bla) 230km/h (tud ne upam še stisnt). Jest sam dau motor bolj v pospeške, kot v hitrost. (menjava zobnikov).
Uzad sm dau dvojno okroglo luč tko da zgleda zdej mega :)

Klemenn ::

...oz da zgleda kot aprilia, kar je kul :D

Bakunin ::

A nima M600 samo zracnega hlajenja in nima enojne obese zadaj ?

Vlady ::

Ja original ma... Sam tole je biu že nov predelan v race version. Tud cilindri so menjani. Sej ma zdej 680ccm in ne 600ccm. Sicer ga jest nism predelovau v race version ampak sem ga hotu sam met za vozt, in sm ga "predelu" nazaj za na cesto. Menjani so še zobniki, veriga, zavore, uzmetenje, elektrika. Skor vse.
Jest samo uživam :) V prometnem imam napisan monster600 Zarad tega, ker je tole "predelava - križanec". Pač treba je papirje urihtat :D

mlakar ::

jRko: lepo popedenana zadevca8-)
Prilepim tut jst svoje slikce, ko dobim digitalca nazaj;((

A ko mrbit ve kje se bi dal dobit kakšne hude nalepke za na skutrčka?

LP

perci ::

A se tile skuterji z zamenjanimi izpuhi ful derejo? Ker moj speedfight je relativno tih, izpuh bi rad zamenjal predsvsem zaradi tega, ker originalni ni navzdol obrnjen, ne bi pa rad, da se mašina pol dere ko sto hudičev. A obstaja kaka varianta tišjih izpuhov?

mlakar ::

Kolkr jst vem so te izpuhi gotovo bol glasni kot klasični. Tiste k sm jaz probu so bli vse glasnejši od standarda.


lp

Vlady ::

Dons sm probu Kawasaki 500ccm 2cyl. 4-takt (dirkalni) predelan v naked. >:D Lepotec!!! Mašinca da te prlima v zic:D
Moč: 73kW @ 8500vrt/min >:D Pospeške sm probu... pošteno. Naj bi imel 3,7s do 100km/h sam jest nism tolk prtisnu. Gas sm odpiral do 50% pa lahko rečm, da sm v ene 7-8s pršu do 100km/h. Slikce bom dau gor, če bomo pofotkal motor, drgač ga ma pa moj kolega, k rad "predeluje" motorje. Na temu motorju je predelal: elektriko, hlajenje, števce, oklep... Zdej je pravi cukrček. >:D Vredno probat :) Sicer me pa zanima, če kdo tud doma predeluje kake "zverince"? Nimam v mislih 50ccm motorjev. Ampak pošten stroj :P

mlakar ::

Vlady: kokr si to napisu, more bit to es ena ubijalska zadeva:D
A kdo mrbit pozna pribljižno ceno za sprednje vilice za Piaggo NRG, k jih morm enmu zrihtat?

Evo še moja zverina:

perci ::

mlakar: Veš, kar direkt iz diska pa ne bo šlo.

mlakar ::

Ne, da se ne bomo narobe zastopl, to je zame lepa mašinca, ni pa moja:D
Se opravičujem za napako!


LP

Vlady ::

Malak.. nekak ne vidmo slikce >:D
Ja ubijalska mašinca. :D

mlakar ::

Evo jo:

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

R0K ::

mlakal lepo.

Aerox rox :-)

no pa še neki s moje strani...








Styling - nalepke Yamaha spodi na boku so šle dol, ker se mi je ena odlimala :-)), pa še ena arrow nalepka je zdej na sprednjem blatniku, zadnjega blatnika itak ni več, ker je grd.

Tuning - mislim da 6g valjčki, Arrow Titanium kar znese za cca 100kmh po števcu...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

mlakar ::

Lepo lepo!

Kolk majo vaši motorčki kej kilovatov, k moj brt si je kupu Piaggo NRG2 50mcc in ima 2,1kW. In to ni več kolo z motrorjem ampak motorno kolo. In zato mu nočjo več dat rumene tablce ampak belo, pa še H kategorija ni dost. Zaradi 0,1ga kilovata8-O

A ma še kdo take težave?

lp

OrkAA ::

Kje si pa to slišov????

Sej 50 kubični skuterji nimajo omejitve moči!
Moj skuter ma recimo v originalu 3,2 kilovata in sem ga lahko registriral brez problemov!

mlakar ::

Čaki, vam povem od začetka, sam bo kr dolga:

En naš družinski prjatu je kupu za familijo Piaggo nrg 50, letnik 99, ker pa se z tem motorjem ni nihče vozil, v treh letih so naredili 4000km, sem jim predlagal, da ga jaz kupim. Motor ni bil nikoli registriran. Vse lepo in prav, motor peljem na servis (zaradi varnosti, ker je stal 2 leti) da mal preverjo situacijo. Nato se peljem na tehnični pregled v Trzin. POtem un izpolni un listek in jaz pičim v domžale na občino(pri motorju je pogledal samo zavore in zadnje luči). Tam šeenkrat pogledam na tisto potrdilo in vidm, da je napisano MOTORNO KOLO namesto kolo z motorjem. OK sm reku pomoje je pomota! Potem mi una na občini začne z uno belo tablco neki silt, jst sm pa trdu da je to kolo z motorjem, in da rabim rumeno! Nakar ona pogleda v šifrant in mi pokaže da je za motor notri shranjen kot motorno kolo. Nato sm se obrnil in šel direkt do pooblaščenega prodajalca TrgoAuto v Mengeš (kupljen je bil v Trgo Auto v Kopru) in mi model pove, da je bila leta 98 in 99 storjena napaka in so po pomoti napisali v homologacije in povsot MOTORNO KOLO. Potem mi da številko enga gospoda iz Kopra, ki je kao en šefe in mi pove da so vsi servisi, tehnični pregledi, občine... dobil obvestilo, da se je zgodila napaka in da so to kolesa z motorjem. Takoj sm si odahnu in naslednji teden v ponedeljek takoj šel nazaj na tehničnega. Tm pa mi reče, da so 25.5.3003 dobili iz EU zakon, da so vsa kolesa z motorjem, ki grejo več kot 45km/h (to so itak vsi skuterji, frčaki in ostalo) so sedaj motorna kolesa. Pol mi še pove da to velja samo za nove motorje, ostali pa to dobijo drugo leto maja. Pol mi pa še reče, da se moj motor smatra kot nov, ker še ni bil nikoli registriran;(( ;(( .
Tko da pol nism mev izbire in sem motor registriral in dobil BELO tablco;((
Cena je enaka kot za rumeno, sam fora je v tem, da jaz nimam izpita za A kategorijo, ki pa jo potreguješ za motorno kolo!

Zdej mi ne preostane druzga, kod to da se vozim brez izpiza, ker motor nujno rabim.

A mate vi kakšne izkušnje s tem, kaj bi vi nardil (jst sm mislu da bom znoru>:D )

LP

Vlady ::

Kup MOTORNO KOLO in naredi izpit. Preprosto. >:D :D

R0K ::

Moj je zaenkrat še 50ccm, bo pa v kratkem notr vsaj Polini 70 in drugi prenosi. Mogoče še frgazer, pa kake majhne pičkarije (sam ni dnarja)

Drgač glede tvoje zadeve mlakar je pa že znano. No zakon da lohk gre moped samo 45kmh da ga lohk reg. s rumeno tablco. S tem mamo vsi probleme, sploh tisti ki majo blokade zunej, in jih valda gre pol več kot 45kmh bi mogl kao za 125 reg. zdej pa sploh, ko so si na tehničnih pregledil nabavli 'valarje' ki ti izmerijo končno hitrost. Sux.

Sam se da nardit na izi da ti gre 45kmh. V izpuh daš eno majhno podložko (manjša luknja) in se bo motor ful dušin, šol pa nebo nikamor. Še bolj na izi pa je, da odviješ gas, to pomen da lohk pol gas ročko naviješ samo do polovice recimo in valda takrat motor nebo šol tolko...

To pač nardiš predn greš na tehničnega, pol daš pa doma to vem in se jim smeješ v faco :-)

Obstajajo pa tut elektronske blokade, ki si jo daš notr, pa ti vedno ko skuter ugasneš nastavi elektroniko, da gre motor samo 45kmh, pol pa 'vtipkaš' kodo (s pritiski zavornih ročk) in se izklopi...pride pa ta zadeva cca 15k sit iz nemčije...

Klemenn ::

/me je pa sad.

Sem šel k mehaniku, pa je reku, da je 100 po števcu pač največ kar lahko dobim iz 50ccm :\

perci ::

A cena za belo tablico je enaka kot za rumeno? To pa kul, ker potem ga lahko registriram za A - itak imam izpit za neomejeno.

mlakar ::

Ja, cena je ista, oziroma podobna. Sj drugač sploh ni pene kero tablco maš gor, sam problem je za tiste k nimamo izpita!

Klemenn ::

v bistvu jzst bom takoj ko bom lahk (ko bo izpit)registriral za a kategorijo (ker potem ti copsi ne težijo zaradi predelve)

aja, k ve kdo, ka moram naredit, če dam notr recimo KIT 85 in bi rad registriral kot motorno kolo, katere papirje moram še uredit? :\

mlakar ::

dons sm pelu skuterja na servis in mi je zamenjal zadnje ploščice, olje v zavorah in "dihtngo" na celindru. Prej je mel motor ful hude pospeške, in močan zvok (tazga k da športni filter). Sedaj pa ima motot čisto drug, tišji glas in slabše pospeške. Zdej ko daš gas rabi ful več časa da spelje kot prej. Kaj je vzrok tega????

HVALA
lp

Klemenn ::

em, dihtngo na celindru? torej je to unu med glavo cilindra in spodjnim delom? hm, mogoče je pa glava cilindra slabo prišraufana :\

R0K ::

Mogoče ti je dal (pre)malo podložko tam spodaj ko je izpuh. Odšraufaj pa poglej, k lohk da ti je 'nastavu' not blokado...k eni serviserju so res čudni, tko da...

mlakar ::

Ne menu mi je samo pri celindu, sm preveru. A bi lohk še kje druzga blo?


LP

fRiK0 ::

Pejd tja pa mu povej da si prpelu motor na servis ne na blokiranje
Hvala

LP Tadej

Vlady ::

FIlter, frgazer, izpušni lonec.... To mislem je lohk vse :)

mlakar ::

končna je ostala čist ista, sam pospeški so slabši. Men se zdi da je "štandgas" mal premenjen, a je možno, da je to vzrok?

LP

R0K ::

Hmm, lahko da je menjal tudi valjčke. Ampak če bi jih, bi se to poznalo tudi na končni, tko da vrjetno to ni to...

Čudno tole..

Mogoče se ti samo zdi da ne gre več tak dobro? :)

mlakar ::

ROK: pomoje da je to čist možno, da se mi sam zdi, zarad tišjega zvoka:D


LP

Klemenn ::

torej..neki me zanima:

treuntno mam 50ccm in ajnšpric:

bil sem pri enem mehaniku..pa jereku da če čem 70ccm..da so dobri čisto navadni..da ni treba nič posebnega

pri navadnih zamenamo frgazar..se da tle pumpico zamenat?
bo šlo kej hitrej če zamenam sklopko ali variomat..oz je to RES max kar lahk dobim iz 50ccm?

perci ::

A je v LJ kaka dobra duša, ki bi mi za ne preveč velik dnarja nardila redni servis na speedfightu 1? Uradnim servisom zaradi slabih izkušenj ne zaupam več.

jRk0 ::

jebediah:

ne vem vec, kako se ti naj povemo:

1. di-tech sux za predelovat
2. aprilia laze 20% stevec. tebi gre 85 mogoce in ne sanjaj o 100!!
3. di-tech ni za predelovanje misljen!
4. iz 50ke itak ne mores dobit nic ven skoraj.
5. zamenjaj di-techa za en _normaln_ skuter:) (aerox npr)



perci: kontaktiraj psi_hunterja ...
You fuck up once, you loose two teeth.

Klemenn ::

jrko:

ja pa kaj..men je atraktiven ;D

ja no..sm jzst prehitim speedfighta,2 k gre 90 :\

jRk0 ::

ker gre 80, tebi pa gre 82 naprimer;)
You fuck up once, you loose two teeth.

Klemenn ::

jah..gre kolkr gre :D

Vlady ::

Hahahaha :D
Zadnč mi je en južni brat na skuterju bil pametn na semaforju...
Speljal je malo hitreje kot jest in se mi postavil predn sprednjo gumo in me ni pustil mimo.
Jaz pa lepo začer riniti v njegov zadek in pospešil. Ko bi slišal kako se mu je mašina zvrtela pr 110 :D >:D Jest sm mislu da mu bo cilinder razgnal!!! Res pa ne vem kwa mu ni blo jasn, da če ma on 50 al pa 80ccm jest pa 600ccm kdo ma večje pospeške??? >:D
Drgač me pa neki zanima.. je kdo tle, ki se ukvarja s "predelavo" štiritaktnih 125ccm?
Mam kolega, ki ima 125ccm enduro, pa mu gre bolj slabo. Moč 8,8kW Navor 9,9Nm. Na servisu so mu rekl, da se z timing-om ventilov da dobit vn 33kW. Jest temu ne verjamem. Kaj pa z "piljenjem" cilindra na 180ccm? Ma kdo kej izkušenj s tem? Kakšn je rizik pri taki mašini da zdrži?
Ducati Monster rox! >:D :D

snow ::

33kW !! To je preko 40 konjev.
Tekmovalni 125ccm dvotaktni cross motorji majo nekje do maksimalno 50 konjev. Vrtijo se pa do 14000 obratov. Iz štiritaktnega podobno konjev? IMO not.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Klemenn ::

tlele ma en cagivo mito...125ccm..k ma lahk 11kw..njegova jih ima 27 :\

snow ::

Ja to je dvotaktni. Z novim zakonom so začeli omejevat moč 125ccm motorjev. Se pa da zadevo odklenat.

Vlady on kawasaki mora bit nora zadeva ja.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: snow ()

Vlady ::

Ja 33kW. Ta motor ma že zdej 12000 obratov, samo moči pa nobene posebne.
snow odklenat???
Ni kawasaki ampak Hyosung. Je Hard enduro, 4-takt, 5 prestav... model: XRX125 če si boste pogledal na netu. Jest ne verjamem, da se da res dobit 33kW, samo serviser je reku, da so že na enmu to delal... Potem je omenju povečanje kubikaže na 180ccm, kar bi dalo še dodatnih 10kW. Zanima me, sam če mašina lohk to zdži. Recimo pri 600ccm-jih, če pilš na 650ccm ni panike. Samo pri 125ccm... ??? :\

snow ::

En kolega je mel eno gilero, iz 125ccm na 180ccm, ne vem pa kako dolgo je zadeva laufala.

Nisem nek strokovnjak, ampak dvomim da bi se dalo 125cmm 4T na 33kW spravit. Ne vem no.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

R0K ::

4T pa 125ccm lohk tudi o 20kW samo sanja. Ni osnovne šanse. Alpa bi bil tako navit, da nebi blo več haska - bi blo bolje 2T.

125ccm 2T pa lohk pride tut preko 45kW

Vlady ::

Kaj pa "piljenje" na 180ccm? :)

Klemenn ::

Na motosvetu sem gledal neki o prenosih...a bi mi en razložu VSE o tem, ker sem prvič slišau? :\

R0K ::

Vlady : tist pa pol ni več 125 ampak 180 ;))

Jeba : motosvet --> iskanje : prenosi v threadu skuterji...najde veliko na to temo, ker smo že preej o tem debatirali tam...

Vlady ::

Ja sej vseen če je 180ccm.... sam zanima me, kaj se bolj splača... "navijanje" al "piljenje"? :)
««
10 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup scooterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8417687 (9573) tech level
»

mf power (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9710288 (5560) Blinder
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5132116 (3755) gapLLL
»

Je bil že kdo na celjskem sejmu?, neki me zanima

Oddelek: Loža
281629 (1149) Tomi
»

Motor

Oddelek: Loža
184365 (4116) BlazP

Več podobnih tem