Forum » Na cesti » Motorji, skuterji
Motorji, skuterji
Klemenn ::
ja jzst sem tut gruntu..k se je men isto pr avtomatiku nardilu..k mi je voda pršla v frgazar..pa je svečko močilo..polj sem pa kurbl obrnu za 360 stopinj..je pa feder poču..ampak je pa kul..če ti kje crkne..sm vrtiš..pa po možnosti vžge ;D
mislu sem ceno :)
ajde za dans spat
mislu sem ceno :)
ajde za dans spat
jRk0 ::
rok, ne na pamet;)
v glavnem, jaz mam 17,5 del'orto (polini), stane 20k sit. 19ka pride 500 sit al kolko vec:) pa tak... 17,5 je cisto dovolj, 19 ti ne da nic zraven, samo vecjo porabo, rabo bi jo edino ce bi mel en hud kit (alu -> malossi mhr al pa kaj).
pol pa sem mogo se dat dosti dnara za koleno novo pa to, tak da me je skup prislo skoro 30k sit:) z delom nekim se..
v glavnem, jaz mam 17,5 del'orto (polini), stane 20k sit. 19ka pride 500 sit al kolko vec:) pa tak... 17,5 je cisto dovolj, 19 ti ne da nic zraven, samo vecjo porabo, rabo bi jo edino ce bi mel en hud kit (alu -> malossi mhr al pa kaj).
pol pa sem mogo se dat dosti dnara za koleno novo pa to, tak da me je skup prislo skoro 30k sit:) z delom nekim se..
You fuck up once, you loose two teeth.
perci ::
pol pa sem mogo se dat dosti dnara za koleno novo pa to, tak da me je skup prislo skoro 30k sit:) z delom nekim se..
Mnjah, potem se pa s to letečo krsto počiš nekam ali pa te kdo poči in moraš menjat še kaj več kot samo koleno. Recimo glavo, kolke in podobno .
PSI_Hunter ::
lepo lepo mal sm prebral tale vasa razmislanja in morm se svoje mnenje povedat.
kar se tice fergijev za dobr izkoristk:
50cc -> 12-16mm
50cc /R -> 12-19mm priporocljivo 17,5mm
70cc -> 15-19mm priporocljivo 17,5mm
70cc /R -> 17-28mm priporocljivo 19,5mm
Potem potrebujes dober luftfilter: Malossi (E5,..), Polini , itd.
POMEMBNO: za tisti frgazr ki ga posedujes in ne ksn drug model...
Najbolj pa je pomembno kako nastavis fergi..... (potrebujes veliko, veliko, in se enkrat veliko casa in volje)
Z pravilno nastavljenim frgazerjem nimas velike porabe, ter veliko vecji izkoristek.
Primer: med 17,5mm in 19,5mm je pri pravini nastavitvi okoli 6% vecja poraba. (drugace okoli 30%) izkoristek je pa za priblizno 20- 30% vecji. to pove vse....
Za ksne inf. Jst Ask
kar se tice fergijev za dobr izkoristk:
50cc -> 12-16mm
50cc /R -> 12-19mm priporocljivo 17,5mm
70cc -> 15-19mm priporocljivo 17,5mm
70cc /R -> 17-28mm priporocljivo 19,5mm
Potem potrebujes dober luftfilter: Malossi (E5,..), Polini , itd.
POMEMBNO: za tisti frgazr ki ga posedujes in ne ksn drug model...
Najbolj pa je pomembno kako nastavis fergi..... (potrebujes veliko, veliko, in se enkrat veliko casa in volje)
Z pravilno nastavljenim frgazerjem nimas velike porabe, ter veliko vecji izkoristek.
Primer: med 17,5mm in 19,5mm je pri pravini nastavitvi okoli 6% vecja poraba. (drugace okoli 30%) izkoristek je pa za priblizno 20- 30% vecji. to pove vse....
Za ksne inf. Jst Ask
jRk0 ::
psi_hunt:
tole nastavljanje fergazerov me zanima zlo. Ker meni skuter precej bencina pozre, pa z malim gasom in sploh ko je se mrzel ga ful trokira in mislim, da nekaj pac ni vredu nastavljeno. Tudi svecko na cajte kaj zalije pa tak. Kaj tocno nastavljas pr fergazerju, pa kje?
Stand gas ne vpliva kaj prevec na to, ne? mores dizo menjavat al kaj?
Pa filter je boljse pomoje met kar navadn, malo vecji dotok zraka mogoce, ker drugace mas samo sranje z onimi, ker gre ves prah pa vso sranje skoz.
perci:
no ja, mislim, da so smrkavci z obklokiranimi skutreji precej bolj nevarni na cesti kot jaz...tistim gre 85 pa nonstop pun gas, pa samo prehitevajo, pa ceprav jim gre 2km/h vec kot avto, ki ga prehitevajo...
tole nastavljanje fergazerov me zanima zlo. Ker meni skuter precej bencina pozre, pa z malim gasom in sploh ko je se mrzel ga ful trokira in mislim, da nekaj pac ni vredu nastavljeno. Tudi svecko na cajte kaj zalije pa tak. Kaj tocno nastavljas pr fergazerju, pa kje?
Stand gas ne vpliva kaj prevec na to, ne? mores dizo menjavat al kaj?
Pa filter je boljse pomoje met kar navadn, malo vecji dotok zraka mogoce, ker drugace mas samo sranje z onimi, ker gre ves prah pa vso sranje skoz.
perci:
no ja, mislim, da so smrkavci z obklokiranimi skutreji precej bolj nevarni na cesti kot jaz...tistim gre 85 pa nonstop pun gas, pa samo prehitevajo, pa ceprav jim gre 2km/h vec kot avto, ki ga prehitevajo...
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
ja no poglej je priblizno takole:
ce bos delal sam si bos pozrl zivce..... jst sm svojga stelal 14 ur in porabil 2 tanka bencina....
raje pelji to do tipa k se s temi stvarmi ukvarja -> beri donacco , timg itd.
za nastaviti imas seveda odvisno do fergija (ker model) dizo za benz, nato mas na fergiju 2 sravfka en je za standgas, drugi bl pomembn pa pretok zraka. potem dalje imas v fergiju na batku ki stvar odpira iglo. na igli je priblizno 5 pozicij visine. imas tudi igle razlicnih naklonov in dimenzij ki jih prilagajas glede na rpm motorja oz. v kerih obratih mas malo t.i. luknje.
za nazorno predstavitev kolk je s tem posla ti povem naslednje. dize grejo po 0,1mm gor.
mas jih od 1 do 300. recimo da vzameva najbolj aktualno obmocje od 50 do 130. ker pa grejo dize gor po 0.1mm pomeni da je med 50 in 60, 100 diz. stelas pa naslednje.
priblizno ugotovis kasno dizo imas in kasno rabis (probaj npr. 70, 90, 110) potem ko vids s kero gre najbolj pa gres +/- 5 tako da stelas samo v tem obmocju in si zmanjsas stevilo diz, beri posla.
potem pa ko si dizo postudiru pa sraufas tale srafk za pretok zraka. in tm k najbolj dela pustis in ce si pametn das kapljico sekundnega lep. da to tm tud ostane.
glede luftfiltra je pa tko ce hocs da to kam gre uporabli sportnega k orig. je prevec restriktivn. mors pa uzet v zakup da je motor bolj glasen in da moras pucat luftfiltr zelo redno, saj ko se zapaca si mu zmanjsu pretok lahko tudi za 50%.
VEDNO STELAJ FERGI V KONCNI KOMBINACIJI FILTA+FERGI, SAJ CE NASTELAS IN ZAMENAS FILTER SI PODRU VSE...... LOGIKA....
aja pa se ena stvar je ko to delas mors vedt da si nastavu fergi za tocno tiste pogoje zrako ko si stelal. tako da stelaj to takrat v koledarju k se najvec pels, kajti na to vpliva temp. zraka, vlaznost, itd.
za konec pa se tole: imas 2 ista skuterja lahko imas ista motorja in ista fergija, luftfilter, kit, itd. pa nimas iste nastavitve fergija.
je pa to dobro izhodisce za stelanje pol v finese
ce te zanima se kej glede tuninga sesalcov oz cesa duucga jst ask
ce bos delal sam si bos pozrl zivce..... jst sm svojga stelal 14 ur in porabil 2 tanka bencina....
raje pelji to do tipa k se s temi stvarmi ukvarja -> beri donacco , timg itd.
za nastaviti imas seveda odvisno do fergija (ker model) dizo za benz, nato mas na fergiju 2 sravfka en je za standgas, drugi bl pomembn pa pretok zraka. potem dalje imas v fergiju na batku ki stvar odpira iglo. na igli je priblizno 5 pozicij visine. imas tudi igle razlicnih naklonov in dimenzij ki jih prilagajas glede na rpm motorja oz. v kerih obratih mas malo t.i. luknje.
za nazorno predstavitev kolk je s tem posla ti povem naslednje. dize grejo po 0,1mm gor.
mas jih od 1 do 300. recimo da vzameva najbolj aktualno obmocje od 50 do 130. ker pa grejo dize gor po 0.1mm pomeni da je med 50 in 60, 100 diz. stelas pa naslednje.
priblizno ugotovis kasno dizo imas in kasno rabis (probaj npr. 70, 90, 110) potem ko vids s kero gre najbolj pa gres +/- 5 tako da stelas samo v tem obmocju in si zmanjsas stevilo diz, beri posla.
potem pa ko si dizo postudiru pa sraufas tale srafk za pretok zraka. in tm k najbolj dela pustis in ce si pametn das kapljico sekundnega lep. da to tm tud ostane.
glede luftfiltra je pa tko ce hocs da to kam gre uporabli sportnega k orig. je prevec restriktivn. mors pa uzet v zakup da je motor bolj glasen in da moras pucat luftfiltr zelo redno, saj ko se zapaca si mu zmanjsu pretok lahko tudi za 50%.
VEDNO STELAJ FERGI V KONCNI KOMBINACIJI FILTA+FERGI, SAJ CE NASTELAS IN ZAMENAS FILTER SI PODRU VSE...... LOGIKA....
aja pa se ena stvar je ko to delas mors vedt da si nastavu fergi za tocno tiste pogoje zrako ko si stelal. tako da stelaj to takrat v koledarju k se najvec pels, kajti na to vpliva temp. zraka, vlaznost, itd.
za konec pa se tole: imas 2 ista skuterja lahko imas ista motorja in ista fergija, luftfilter, kit, itd. pa nimas iste nastavitve fergija.
je pa to dobro izhodisce za stelanje pol v finese
ce te zanima se kej glede tuninga sesalcov oz cesa duucga jst ask
PSI_Hunter ::
aja pa se to prah ki gre skozi sport luftfilter je zanemarljiv...
ce mi mal bl opises kaj mas na motorju ti bom znal bl svetvt, pa ker motor?
ker fergi, izpuh, kit/brez, kaj ti prcakujes od fena.... :
neki uizi, sport, al raketo?
pa mal bl opisi problem k ga mas. kaj ti tocno dela... pa prblizn pr kerih obratih.
BTW: there is tever too much power/hp
ce mi mal bl opises kaj mas na motorju ti bom znal bl svetvt, pa ker motor?
ker fergi, izpuh, kit/brez, kaj ti prcakujes od fena.... :
neki uizi, sport, al raketo?
pa mal bl opisi problem k ga mas. kaj ti tocno dela... pa prblizn pr kerih obratih.
BTW: there is tever too much power/hp
jRk0 ::
Mam Speedfight 1,5 (jah, pac je custom sestavljen:)) -> zadnji del in luc je od speedfighta 2, pa lucka je lepo preurejena, da je cela crna, ma 2 locena kao krogca ki svetita...)
polini 70 sport (zelezn torej)
polini sekundarni prenosi
polini (del'orto) 17,5 fergazer
malossi Multivar
leovinci hand made ZX
pa navadni filter, s tem da je brez airboxa in gre zrak direkt v filter kar...
zaj pa pr nizkih obratih (malo gasa) ga vedno trokira, torej t t t t t dela v presledkih... pa ko je mrzl ga se sploh...pa bencina mi porabi 5l tudi ce se 70 peljem...
pr nas v okolici ptuja pa to pa ne vem komu naj nesem fergazer nastavit:)
polini 70 sport (zelezn torej)
polini sekundarni prenosi
polini (del'orto) 17,5 fergazer
malossi Multivar
leovinci hand made ZX
pa navadni filter, s tem da je brez airboxa in gre zrak direkt v filter kar...
zaj pa pr nizkih obratih (malo gasa) ga vedno trokira, torej t t t t t dela v presledkih... pa ko je mrzl ga se sploh...pa bencina mi porabi 5l tudi ce se 70 peljem...
pr nas v okolici ptuja pa to pa ne vem komu naj nesem fergazer nastavit:)
You fuck up once, you loose two teeth.
jRk0 ::
aja, zdaj gre ene 110-115, pico pa sem sr-a, nrg-ja, aeroxa, bwsa... tudi predelano tako kot mam jaz...
hocem pa raketo;) kolko se pac da s tem kitom, ki pac nima ne vem kolko moci no...
hocem pa raketo;) kolko se pac da s tem kitom, ki pac nima ne vem kolko moci no...
You fuck up once, you loose two teeth.
jRk0 ::
letos bom 18 pa ko grem za avto izpit delat bom verjetno se za motor nardil, ker zdaj mi se ni splacalo se...
125 mi ni za kupovat, ker je malo drago pa to, ane. tak da bom se mogo pocakat kaki 2 leti al kolko da bo pol kaka r6;) ce bo dnar...
125 mi ni za kupovat, ker je malo drago pa to, ane. tak da bom se mogo pocakat kaki 2 leti al kolko da bo pol kaka r6;) ce bo dnar...
You fuck up once, you loose two teeth.
perci ::
Mah, jst pa mam izpit za neomejeno, sam kaj ko ni dnara ;). Drugač bi pa kaka YZF al pa CBR padla ;).
jRk0 ::
heh, jap, dnar je problem, ane:)
samo ko mas tak stroj pol ni pocasne voznje, hehe:)
samo ko mas tak stroj pol ni pocasne voznje, hehe:)
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
ce sem te prov razumel hoces maximalno nastelano stvar pri obstojeci kombinaciji z minimalnimi stroski.
zato sm pogledu specifikacije tvojga kita in so naslednje:
max. HP 7,8 @ 9500 rpm
max. rpm 11000
HP krivulja se zacne pri 3,7 HP @ 5500 rpm
za tega Leovinci ZX-a kukr vem ma mocnostno krivuljo od okol 4000 rpm naprej
kar v grobem pomeni da ti more sklopka prjet tocno takrt ko izpuhu zacne krivulja rasti. beri okoli 4000. (izmeri z obratomerjom koliko tocno)
prenosi so keri? dolgi/kratki k jst nism tok speedfighte sraufu da bi vedu kasn je orig. prenos. zdi se pa mi da ce je koncna okol 110 da so tadolgi.
jst drgac bl aprilia, malaguti, piago, yamaha tele dobr poznam ostalo pa bl tko....
katere valcke mas not? ker fedr za sklopko (orig./polini/malossi/kok debela zica)?
kasna je sklopka? keri fedri so gor na sklopki? ker jermen mas?
kera svecka? razmak elektrode na svecki?
ja k je mrzu je logicno da trokira k se segreva motor....in se frgazr ni ogret.
ja ostali tvoji problemi se mi pa zdijo razstelanem fergiju podobn
vedi pa se nekaj gor imas kit, to ni navadna stvar ampak navita, in kot taka ima visji standgas to pomeni da na nizkih obratih trokira. (za tvoj motor bi reku na pamet do ene 2000 rpm max.)
lahko pa je tudi da mas natrgane/pocene/zluknjane lamele na fergiju. poglej. ce pa imas se vedno orig. lamele zamenjaj takoj. mi vrjemi na besedo..........
p.s.:
uporabljaj luftfilter razn ce ti je v interesu menjavat cilindr vsake 7000 km, kajti brez filtra dobis sicer malo vecji sus motorja pojdi z ocmi malo nazaj in se enkrat preberi besedo MALO zato pa povecas temperaturo v cilindru drasticno kar pomeni preobremenitev
p.s.2:
upam da ves tudi kaj pomeni beseda vzdrzevanje na kolk se menja batne obr. na kolk km bat itd....
te se kj tacga zanima..... oz kogarkol?
zato sm pogledu specifikacije tvojga kita in so naslednje:
max. HP 7,8 @ 9500 rpm
max. rpm 11000
HP krivulja se zacne pri 3,7 HP @ 5500 rpm
za tega Leovinci ZX-a kukr vem ma mocnostno krivuljo od okol 4000 rpm naprej
kar v grobem pomeni da ti more sklopka prjet tocno takrt ko izpuhu zacne krivulja rasti. beri okoli 4000. (izmeri z obratomerjom koliko tocno)
prenosi so keri? dolgi/kratki k jst nism tok speedfighte sraufu da bi vedu kasn je orig. prenos. zdi se pa mi da ce je koncna okol 110 da so tadolgi.
jst drgac bl aprilia, malaguti, piago, yamaha tele dobr poznam ostalo pa bl tko....
katere valcke mas not? ker fedr za sklopko (orig./polini/malossi/kok debela zica)?
kasna je sklopka? keri fedri so gor na sklopki? ker jermen mas?
kera svecka? razmak elektrode na svecki?
ja k je mrzu je logicno da trokira k se segreva motor....in se frgazr ni ogret.
ja ostali tvoji problemi se mi pa zdijo razstelanem fergiju podobn
vedi pa se nekaj gor imas kit, to ni navadna stvar ampak navita, in kot taka ima visji standgas to pomeni da na nizkih obratih trokira. (za tvoj motor bi reku na pamet do ene 2000 rpm max.)
lahko pa je tudi da mas natrgane/pocene/zluknjane lamele na fergiju. poglej. ce pa imas se vedno orig. lamele zamenjaj takoj. mi vrjemi na besedo..........
p.s.:
uporabljaj luftfilter razn ce ti je v interesu menjavat cilindr vsake 7000 km, kajti brez filtra dobis sicer malo vecji sus motorja pojdi z ocmi malo nazaj in se enkrat preberi besedo MALO zato pa povecas temperaturo v cilindru drasticno kar pomeni preobremenitev
p.s.2:
upam da ves tudi kaj pomeni beseda vzdrzevanje na kolk se menja batne obr. na kolk km bat itd....
te se kj tacga zanima..... oz kogarkol?
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Klemenn ::
jrk: je na tvojem skuterju sploh še kej serijskega?? ;D
jzst ko bom šel na servis nak bom reku..da če se da vse skupi še kej naštelat..pa valjčke mi bodo zamenal..k mam pospeške čist v pizdi..hitrost je pa ok
jzst ko bom šel na servis nak bom reku..da če se da vse skupi še kej naštelat..pa valjčke mi bodo zamenal..k mam pospeške čist v pizdi..hitrost je pa ok
Klemenn ::
Skuter kupi od kake deklice, ki ga je vozla 2x na teden, pa še to na popolnoma nežen in skuterju prijazen način. :)
sem šeu od začetka mal brat ; ja v bistvu sem naredil tako, to aprilio je namreč vozil en stric v službo..3km ;D..če je v six months naredu 1,4k km?? ;D
jRk0 ::
Greje se motor pomoje nene prevec, kali? No, cajngar za vodo ni nikol visoko prevec al pa kaj, pa tudi kar sparam kit, ne dirkam neke nonstop al pa kaj:)
Sklopka je pomoje pr meni kar fajn v kurcu:) v glavnem, dostikrat zlo pajtla skuter pr malih hitrostih, do 20 km/h. ta vlka fedra je bela od malossija, ki sem jo dobo poleg variomata, valjcki so 7,1g, ki so tudi bli zraven variota, ampak nekako se mi vcasih zdi, da bi lahko bli tezji. problem pa je, da ne vem, kje si naj zmerim obrate, ker nimam napravice take doma:) bom vpraso na servisu malo, da vidim ce majo... ta male fedrce pa so cisto orginalne se in sem ze hoto zamenjat parkrat, samo pojma nima kire naj dam noter:) Lamele pa mislim, da so ble poleg kita? ne vem tocno... Kako sploh naj pogledam v kakem stanju so? pa kje tocno se nahajajo, ker to pa res ne vem...
prenosi ja. so sekundarni, torej oni mali, na skatli od njih pa pise da so za koncno kao, tak da mislimd a so daljsi kot orginal ziher, ker drugace mi itak ne bi tolko letel skuter.
servise opravljam redno, zdaj mam ene 6k km s 70 kitom, drugace pa vse skupaj okrog 25,26k.
Sklopka je pomoje pr meni kar fajn v kurcu:) v glavnem, dostikrat zlo pajtla skuter pr malih hitrostih, do 20 km/h. ta vlka fedra je bela od malossija, ki sem jo dobo poleg variomata, valjcki so 7,1g, ki so tudi bli zraven variota, ampak nekako se mi vcasih zdi, da bi lahko bli tezji. problem pa je, da ne vem, kje si naj zmerim obrate, ker nimam napravice take doma:) bom vpraso na servisu malo, da vidim ce majo... ta male fedrce pa so cisto orginalne se in sem ze hoto zamenjat parkrat, samo pojma nima kire naj dam noter:) Lamele pa mislim, da so ble poleg kita? ne vem tocno... Kako sploh naj pogledam v kakem stanju so? pa kje tocno se nahajajo, ker to pa res ne vem...
prenosi ja. so sekundarni, torej oni mali, na skatli od njih pa pise da so za koncno kao, tak da mislimd a so daljsi kot orginal ziher, ker drugace mi itak ne bi tolko letel skuter.
servise opravljam redno, zdaj mam ene 6k km s 70 kitom, drugace pa vse skupaj okrog 25,26k.
You fuck up once, you loose two teeth.
jRk0 ::
jeba:
http://www.motosvet.com/phpbb/index.php
Tam mam KKS nick po novem, so mi kar ukinli moj username, pa ne vem zakaj..:/
http://www.motosvet.com/phpbb/index.php
Tam mam KKS nick po novem, so mi kar ukinli moj username, pa ne vem zakaj..:/
You fuck up once, you loose two teeth.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jRk0 ()
Klemenn ::
heh...se spoznaš..in vse tud prerihtaš, al kaj? ;D
jzst ko sem skutera dubu..sem tut reku..ne sej je dost kolkr gre..zdej so pa sošolci mel birme pa to..pa vsi letijo po 70ccm kite...pa jim bo letelo ko noro..men je pa v hrib švoh..;((
čakam na 4k km ;D
jzst ko sem skutera dubu..sem tut reku..ne sej je dost kolkr gre..zdej so pa sošolci mel birme pa to..pa vsi letijo po 70ccm kite...pa jim bo letelo ko noro..men je pa v hrib švoh..;((
čakam na 4k km ;D
R0K ::
SM ti reku da nea kupuj di-techa. :)
To bo in čez mogoče 5 let.
Sicer pa, čez kako leto boš že mogoče tudi kje v evropi dobil 70ccm kit za ajšpric skuter. v ameriki kolikor vem, že je ampak je cena norih 500$.
je pa eno možnost kako si še ti lahko dvigneš moč za kakšen konj. chip tuning. isto ti je kot pri avtomobilih, k ti samo elektroniko zamenjajo. nekako pri avtomobilu pridobiš pri recimo 100konjih (seveda to velja samo za atmosferkse motorje) ene 10koničkov max. tko da bi vrjetnu tudi ti dobil kakega. kolko bi se pa to poznalo je pa drugo.
sm pa na enem forumu 8nemškem) že zasledil da je en tip to kupoval ali delal. bom pobrskal, pa če najdem bom prlimal sem.
drgač pa, na motosvetu sm že sprašval pa ni haska. arrow izpuhi. baje so dobri. jest lohk novga (tist navadn - ni race, ampak je nekak v rangu ZXa) dobim za 20k sit kar se mi ne zdi lih velik, rajt. pa ful bad je ker pri aeroxih je zx ubistvu čist na tleh in poznam enga k je z njim nasedu na pločniku pa ma zdej tako vdolbino not. bad uglavnem. ti arrowi pa bolj 'v luft štrlijo'.
drgač pa, a mi lohk en pove kje je un mehanik v mbju. damn ne spomnim se zdele imena..neki na T :))
baje dost dober, fajn zrihta, pa to. neki bliz bauhausa al baumaxa nevem točno. bi se ekrat peljal da se mal pomenim z njim. ker bom vrjetno dal notr Corso 70 pa da mi pove kaj bi še blo dobro menjat (poelg izpuha, prenosov in 17.5frgazerja)..ker niam pojma kirega varia pa sklopko pa to nej dam not...
To bo in čez mogoče 5 let.
Sicer pa, čez kako leto boš že mogoče tudi kje v evropi dobil 70ccm kit za ajšpric skuter. v ameriki kolikor vem, že je ampak je cena norih 500$.
je pa eno možnost kako si še ti lahko dvigneš moč za kakšen konj. chip tuning. isto ti je kot pri avtomobilih, k ti samo elektroniko zamenjajo. nekako pri avtomobilu pridobiš pri recimo 100konjih (seveda to velja samo za atmosferkse motorje) ene 10koničkov max. tko da bi vrjetnu tudi ti dobil kakega. kolko bi se pa to poznalo je pa drugo.
sm pa na enem forumu 8nemškem) že zasledil da je en tip to kupoval ali delal. bom pobrskal, pa če najdem bom prlimal sem.
drgač pa, na motosvetu sm že sprašval pa ni haska. arrow izpuhi. baje so dobri. jest lohk novga (tist navadn - ni race, ampak je nekak v rangu ZXa) dobim za 20k sit kar se mi ne zdi lih velik, rajt. pa ful bad je ker pri aeroxih je zx ubistvu čist na tleh in poznam enga k je z njim nasedu na pločniku pa ma zdej tako vdolbino not. bad uglavnem. ti arrowi pa bolj 'v luft štrlijo'.
drgač pa, a mi lohk en pove kje je un mehanik v mbju. damn ne spomnim se zdele imena..neki na T :))
baje dost dober, fajn zrihta, pa to. neki bliz bauhausa al baumaxa nevem točno. bi se ekrat peljal da se mal pomenim z njim. ker bom vrjetno dal notr Corso 70 pa da mi pove kaj bi še blo dobro menjat (poelg izpuha, prenosov in 17.5frgazerja)..ker niam pojma kirega varia pa sklopko pa to nej dam not...
Klemenn ::
nene, sej di tech je kul...hmm..zakaj pa pride za ajnšpric drgač??
drgač pa tele valjčke bomo zamenal...polj pa vidmo
drgač pa tele valjčke bomo zamenal...polj pa vidmo
R0K ::
kako misliš drugač?
ajnšpric ma di-tech. navadni skuerji pa majo navadn frgazer. ajnšpric pa pomeni direktno vbrizgavanje goriva, kar je seveda boljše od navadnih frgazerjev ampak še vedno preveč omejeno (če gledamo glede skuterjev)
drgač pa z valjčki neki velk ne moreš pridobit recimo na končni. mogoče kak km ali dva. boljš met nore pospeške - vsej jest mislim tko :)
ajnšpric ma di-tech. navadni skuerji pa majo navadn frgazer. ajnšpric pa pomeni direktno vbrizgavanje goriva, kar je seveda boljše od navadnih frgazerjev ampak še vedno preveč omejeno (če gledamo glede skuterjev)
drgač pa z valjčki neki velk ne moreš pridobit recimo na končni. mogoče kak km ali dva. boljš met nore pospeške - vsej jest mislim tko :)
Klemenn ::
VEM kaj je ajnšpric..in kaj majo drugi skuterji..zanima me samo..če je cilinder kej drgač narejen..če je ajnšpric??
drgač pa...al že skoz trobim..da so pospeški v kuruc...končna je pa čist ok! čeprov se ne bi branu tm ene 110 ;D
drgač pa...al že skoz trobim..da so pospeški v kuruc...končna je pa čist ok! čeprov se ne bi branu tm ene 110 ;D
jRk0 ::
ja pa nemres ti 50ccm skutera pripravit do tega da ti bo 110 so joj:) se 100 realnih ti ne gre, tak da se niti ne obremenjuj:)
na tvojem di-techu pa po ravnini nikol nes vido 110;)
na tvojem di-techu pa po ravnini nikol nes vido 110;)
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
kar se tice pregrevanja si me napacno razumel nc bl se ti ne greje brez luftfiltra oz zanemarljivo vec. problem je v tem da v izgorevalnem prostoru ob iskri + uzigu je prevelika temp. zato ti lohk skur svecko, stopi bat,.....
ja pol pa zihr sklopka, ce je se org. pa si naredu pravs okol 25k to e jao jao
poglej in zamenji pomoje celo sklopko in vrjetno se wing bell oz. uno salcko k gre cez sklopko
fedre pa das glede na to kdaj ti auspuh odpre. obratomer obvezno....
za malossi mam podatke fedrov (na delta clutch-u):
zeleni 4500 - 6500 rpm.
rumeni 5000 - 7000 rpm.
rdeci 6500 - 8500 rpm.
modri 7000 - 9000 rpm.
crni 8000 - 10000 rpm.
aja un ta velk fedr za sklopko nasprotuje centrifugalni sili valckov tko da se mal pospili z valcki.....
lamele so pa hja.... najprej uzem dol frgazr, potem krivino/gumo in za njo so lamele
sele ko si jih dol uzel lohk pogledas v kasnem stanju so. ce so jeklene/zelezne menjej takoj.
uporabi karbonske/karbonitne.
aja ce si naredu ze 6000 km menji batne obrocke cim prej k se jih menja na 4000 ce ga mal bl sils... k ce jih ne ti lohk ribne pa zgubljas moc
ja pol pa zihr sklopka, ce je se org. pa si naredu pravs okol 25k to e jao jao
poglej in zamenji pomoje celo sklopko in vrjetno se wing bell oz. uno salcko k gre cez sklopko
fedre pa das glede na to kdaj ti auspuh odpre. obratomer obvezno....
za malossi mam podatke fedrov (na delta clutch-u):
zeleni 4500 - 6500 rpm.
rumeni 5000 - 7000 rpm.
rdeci 6500 - 8500 rpm.
modri 7000 - 9000 rpm.
crni 8000 - 10000 rpm.
aja un ta velk fedr za sklopko nasprotuje centrifugalni sili valckov tko da se mal pospili z valcki.....
lamele so pa hja.... najprej uzem dol frgazr, potem krivino/gumo in za njo so lamele
sele ko si jih dol uzel lohk pogledas v kasnem stanju so. ce so jeklene/zelezne menjej takoj.
uporabi karbonske/karbonitne.
aja ce si naredu ze 6000 km menji batne obrocke cim prej k se jih menja na 4000 ce ga mal bl sils... k ce jih ne ti lohk ribne pa zgubljas moc
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
spet se motis polini evolution6 ki je 50cc gre 125km/h z orig. prenosi. he he ...
kolegu sestavu preverjeno z tag-heuerjem na grobniku....
kolegu sestavu preverjeno z tag-heuerjem na grobniku....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
jRk0 ::
nene, to vem ja. saj tudi z polini 50 sport se da. ampak z navadno 50ko brez predelav pa kar tezko...;)
in keri luftfilter bi priporocal za moj skuter?:) jaz se samo bojim, da ne bo vse skup zaribalo pa to. pa tudi po dezu se vozim in je velik problem tudi, ne. Ze s tem filtrom mam ob dezju probleme vcasih...
kje naj dobim dnar za sklopko pa vse, damn:)
neke se me zanima. Tisti Torque driver, kaj tocno bi naj to nardilo, pise da vec navora pa tak, pa v praksi se to kaj pozna? ker stane naprimer 15k sit, kar je kar prevec za kos zeleza...
in keri luftfilter bi priporocal za moj skuter?:) jaz se samo bojim, da ne bo vse skup zaribalo pa to. pa tudi po dezu se vozim in je velik problem tudi, ne. Ze s tem filtrom mam ob dezju probleme vcasih...
kje naj dobim dnar za sklopko pa vse, damn:)
neke se me zanima. Tisti Torque driver, kaj tocno bi naj to nardilo, pise da vec navora pa tak, pa v praksi se to kaj pozna? ker stane naprimer 15k sit, kar je kar prevec za kos zeleza...
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
rok
jst ti priporocam naslednje...... razlika v ceni je minimalna, razn pr auspuhu sam je vredn..
kit pravs corsa 70cc
frgazr 19,5 PGBG + luftfilter polini 19PHBG evolution/malossi E5
variomat polini ali malosi sta prblizn glih tko da je vseen
sklopka polini evolution/malossi delta clutch k jih lohk natancn nastavljas (polini mi je bl vsec kar se tega tice)
obvezno jermen kevlar vseen malossi/polini
ce hocs nore pospeske pa ti je vseen koncna (se vedno okol 100) ne menat prenosov pust original al pa sam primarne.
glede izpuha je pa tko osebno ti priporocam ZX-a k arrow se pr men ni tko dobr obnesu (bl zadovoljen z ZX-om)
aja ce ga je zabov z krivino v plocnik je mel vrjetno unicen zadnji amortizer in se je masina tok nizje spustila. al pa da sta bla dva na motorju gor (orig. amortizer) pa mal hitrej na robnik, rezultet je ist.....
jst ti priporocam naslednje...... razlika v ceni je minimalna, razn pr auspuhu sam je vredn..
kit pravs corsa 70cc
frgazr 19,5 PGBG + luftfilter polini 19PHBG evolution/malossi E5
variomat polini ali malosi sta prblizn glih tko da je vseen
sklopka polini evolution/malossi delta clutch k jih lohk natancn nastavljas (polini mi je bl vsec kar se tega tice)
obvezno jermen kevlar vseen malossi/polini
ce hocs nore pospeske pa ti je vseen koncna (se vedno okol 100) ne menat prenosov pust original al pa sam primarne.
glede izpuha je pa tko osebno ti priporocam ZX-a k arrow se pr men ni tko dobr obnesu (bl zadovoljen z ZX-om)
aja ce ga je zabov z krivino v plocnik je mel vrjetno unicen zadnji amortizer in se je masina tok nizje spustila. al pa da sta bla dva na motorju gor (orig. amortizer) pa mal hitrej na robnik, rezultet je ist.....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
hja sm iz ljubljane...... drgac sm pa ljubiteljski serviser...... ukvarjem se ne s tem kot poklic pac pa kot hobi....... z motorji se vozim od 5 razreda osnovne naprej..... bli smo pa tud ze na derkah v italiji...... kot vozniki in serviserji ne kot gledalci.....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
jRk0 ::
Heh. z lj ja:) bad, ane;) ce bi bil z mbja al pa kje bi se blo kul, bi se malo prpelal okoli. Hodis kaj na stajerski konec slovenije?:)) tak, ptuj pa to?;) mogoce kdaj v hajdose na kake karting dirke?:)
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
rok =))
izpuh it pa drgac priporocam polini for race sam to je drago.... pa tehnicnga na reg. pozab.....
jrk =))
vsak torq ima svojo krivuljo moci/navora pri hitrosti, kar pomeni:
-hoces da ti na zacetku noro potegne pa pol bl pocas dobiva
-al da ti v srednjih obratih vlece
-av v visjih
-al skoz enakomerno
za vsako izmed teh stvari je svoj torq
orig. torq je bl enakomerno sam ga mjckn zavira.....
sploh pa ze res da je to samo kos zeleza ampak je profesionalno obdelan z dobrimi materiali tolerancami itd. za razliko od originala...... razlika med orig. in onim je pa ene 2000 - 5000sit...... se mi zdi da se splaca.....
izpuh it pa drgac priporocam polini for race sam to je drago.... pa tehnicnga na reg. pozab.....
jrk =))
vsak torq ima svojo krivuljo moci/navora pri hitrosti, kar pomeni:
-hoces da ti na zacetku noro potegne pa pol bl pocas dobiva
-al da ti v srednjih obratih vlece
-av v visjih
-al skoz enakomerno
za vsako izmed teh stvari je svoj torq
orig. torq je bl enakomerno sam ga mjckn zavira.....
sploh pa ze res da je to samo kos zeleza ampak je profesionalno obdelan z dobrimi materiali tolerancami itd. za razliko od originala...... razlika med orig. in onim je pa ene 2000 - 5000sit...... se mi zdi da se splaca.....
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
PSI_Hunter ::
ma ves sm bl zapeckar v svoji delavnici..... he....
aja filtr ti priporocam za 17,5 fergi malossi E5 sam ko bos nabavljal povej unmu oznako fergija (PHBG, PHBL, PHVA,...) da bos dubu taprav filtr, sam pol ponovno nastavljanje fergija.....
zdej bl delam na projektu tomos avtomatic 140 km/h.......he.....he.......
skutr mi pa mal stoji, a ne za dolgo...... 18 HP je pa to to............ 0-80km @ 2,6s.....
......koncna 110......
aja filtr ti priporocam za 17,5 fergi malossi E5 sam ko bos nabavljal povej unmu oznako fergija (PHBG, PHBL, PHVA,...) da bos dubu taprav filtr, sam pol ponovno nastavljanje fergija.....
zdej bl delam na projektu tomos avtomatic 140 km/h.......he.....he.......
skutr mi pa mal stoji, a ne za dolgo...... 18 HP je pa to to............ 0-80km @ 2,6s.....
......koncna 110......
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Jok3r ::
zdej bl delam na projektu tomos avtomatic 140 km/h.......he.....he.......
skutr mi pa mal stoji, a ne za dolgo...... 18 HP je pa to to............ 0-80km @ 2,6s.....
......koncna 110......
NORO TOLE
Da ti ne bo na frčijo rušte zvil, ker ko sem jaz friziru mojga frčija se mi je vse zvil, špv je pa ene 80Km/h an ne dolgo ...
Pa kaj ti v 2,6 s pospeši do 80 Km/h???
Drugi mesec bom pa še jaz začel mal frizirat mojga Benellia 491 Sport samo da naredim registracijo potem bom pa kupil 70ccm cilinder ...
skutr mi pa mal stoji, a ne za dolgo...... 18 HP je pa to to............ 0-80km @ 2,6s.....
......koncna 110......
NORO TOLE
Da ti ne bo na frčijo rušte zvil, ker ko sem jaz friziru mojga frčija se mi je vse zvil, špv je pa ene 80Km/h an ne dolgo ...
Pa kaj ti v 2,6 s pospeši do 80 Km/h???
Drugi mesec bom pa še jaz začel mal frizirat mojga Benellia 491 Sport samo da naredim registracijo potem bom pa kupil 70ccm cilinder ...
PSI_Hunter ::
joker =))
ja je potrebno veliko predelav na okvirju da prenese se vec pa na masini.......da dela dolgo mislim.........
aja moj skuter 0-80km/h @ 2,6s he......he.............
ja je potrebno veliko predelav na okvirju da prenese se vec pa na masini.......da dela dolgo mislim.........
aja moj skuter 0-80km/h @ 2,6s he......he.............
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
jRk0 ::
u madona:) jaz mam okoli 10,11s do 80 se mi zdi:)
kaj pa mas to za en skuter?
pa kake dele???
kaj pa mas to za en skuter?
pa kake dele???
You fuck up once, you loose two teeth.
PSI_Hunter ::
nope sm pristas minarelia .......ceprov tud ksn zip sp ni svoh stvarca......
Malaguti phantom F-12 je moja zverina....... ampak nimam alu. gor k je prevec dnara, sm pa zato na navadm cilindru prsu na 1,5 HP manj kt evo 70cc. he he he he..........
Malaguti phantom F-12 je moja zverina....... ampak nimam alu. gor k je prevec dnara, sm pa zato na navadm cilindru prsu na 1,5 HP manj kt evo 70cc. he he he he..........
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
tha_Kalis ::
mah meni se pa ne da vec ukvarjat s skuterjem. ker bi ble nadaljne predelave predrage
za di-techa pa ze obstaja 70cc kit - 275 eurov klik! - pojdi na news 2003 in poglej na vrhu.
drgac pa je meni v najboljsem casu sel skuter 5s do 70
polini sport 70
dellorto 17,5
primarni prenosi
aja sem tisti z bwsom, ki ga jrko pici. ampak samo v koncni
PSI_Hunter - pridi se na motosvetov forum.
za di-techa pa ze obstaja 70cc kit - 275 eurov klik! - pojdi na news 2003 in poglej na vrhu.
drgac pa je meni v najboljsem casu sel skuter 5s do 70
polini sport 70
dellorto 17,5
primarni prenosi
aja sem tisti z bwsom, ki ga jrko pici. ampak samo v koncni
PSI_Hunter - pridi se na motosvetov forum.
ne odlasaj na jutri, kar lahko storis pojutrisnjem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tha_Kalis ()
jRk0 ::
kako pr vragu si ti spravo zelezn kit na tolko konjev?:)
brusenje kanalov, vrtine, kaj se???
brusenje kanalov, vrtine, kaj se???
You fuck up once, you loose two teeth.
SleepLess ::
Kaj pa meni, ki foter ne pusti niti blokad vun vzet, kaj šele predeloavt .
Pa še eno vprašanje za vas, ki vam leti nad 100: kaj ne mislite nič na zavore (beri bremze) oziroma amoltizerje, ostalo ogrodje in to. Mislite, da to vse zdrži? Plis malo razložte
Pa še eno vprašanje za vas, ki vam leti nad 100: kaj ne mislite nič na zavore (beri bremze) oziroma amoltizerje, ostalo ogrodje in to. Mislite, da to vse zdrži? Plis malo razložte
jRk0 ::
Ja jaz se nene ravno ves cas vozim 100 in vec:) po mestu pa itak ne. tak da bremze trpijo isto kot so prej;) armotizeri so dovolj dobri, ogrodje pa je odvisno od modela skuterja...runnerju, vsaj 50 kubicni, bi bojda naj imeli bolj slabo ogrodje, lahko se zvije pa tak...
You fuck up once, you loose two teeth.
Klemenn ::
do zdaj ni problemov :D..mislim men bremze delajo bp..po obvoznici iz 100 v dolino rabm ful mal da pridem do 0kmh
PSI_Hunter ::
1.ja pravilno odprti kanali (koti, oblika, dimenzije, duracije,.....) NEUPORABA BORMASINE ZA TE STVARI....
2.mikuni 24mm frgazr
3.y.e.i.s.
4.pravilno oblikovana glava
5.tahud strom (elektrika)
6.menjano vse v masini kar je mogoce in zoptimizirano (sam bloki so se ostal he he...)
7.suha teza motorja 75kg (orig. 97kg..... )
.........
Za konec pa se varnost:
spredaj
2 keramicna diska po narocilu narejena
racing vilice
zadaj
malossi MHR pakne (mam tastar model pa se nima diska smrk.... )
racing amortizer (plinski nastavljiv)
ojacan gestel vkljucno z nosilci masine
sava racing gp gume
.........
Mam pa u planu enkrat narest se hujso stvar k evo 70cc za ene +7HP (iz evota seveda ne zeleza) ce mi bo ratal....... no bomo vidl ........
2.mikuni 24mm frgazr
3.y.e.i.s.
4.pravilno oblikovana glava
5.tahud strom (elektrika)
6.menjano vse v masini kar je mogoce in zoptimizirano (sam bloki so se ostal he he...)
7.suha teza motorja 75kg (orig. 97kg..... )
.........
Za konec pa se varnost:
spredaj
2 keramicna diska po narocilu narejena
racing vilice
zadaj
malossi MHR pakne (mam tastar model pa se nima diska smrk.... )
racing amortizer (plinski nastavljiv)
ojacan gestel vkljucno z nosilci masine
sava racing gp gume
.........
Mam pa u planu enkrat narest se hujso stvar k evo 70cc za ene +7HP (iz evota seveda ne zeleza) ce mi bo ratal....... no bomo vidl ........
Hitrost motorja je odvisna od voznika in ne motorja. Moci ni nikoli prevec....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup scooterja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18730 (10616) | tech level |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10721 (5993) | Blinder |
» | 4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32979 (4618) | gapLLL |
» | Je bil že kdo na celjskem sejmu?, neki me zanimaOddelek: Loža | 1703 (1223) | Tomi |
» | MotorOddelek: Loža | 4560 (96) | BlazP |