» »

Odpuščanje v javnem sektorju

Odpuščanje v javnem sektorju

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3
...
5

deltacqb ::

Članek na 24ur.com v katerem Virant predlaga odpuščanje v javnem sektorju zaradi nesposobnosti:

http://www.24ur.com/novice/slovenija/bi...

Po mojem ni skoraj nikogar, ki bi na to vprašanje odgovoril z ne. Zanimivo pa bi bilo slišati od ministra kako bo to storil, da ne bodo uslužbenci potem tožili državo in dobili vse povrnjeno z obrestmi in pogodbo za nedoločen čas. To je namreč scenarij danes, ko se kateri od menedžerjev v javni upravi loti česar takega.

Torej vpršanje je: Kako zagotoviti stanje, da bodo nesposobni javni uslužbenci pristali na borzi?

medenko ::

Tako kot pristanejo vsi zaposleni, ki to gamat od JU plačujejo?

gendale ::

glavni problem večine ju (oziroma kar celega javnega sektorja) je, da sploh ni nekih dobrih kriterijev za ocenjevanje kvalitete dela in je zato težko odpustit slabe zaposlene
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Mcsin ::

Vse lepo in prav, da pospravijo malo po JS... Problem pa je, da samo omenijo kako bi oni počistili javni sektor in vsi kar poskakate od veselja..
A je še kdo tak neumen, da verjame naši državi, da bi to storili pravično in brez političnega vmešavanja? Kar jaz vidim je olajšano odpuščanje ljudi, ki ti ne bodo po godu oz. bodo proti tebi.

Bodo na koncu res leteli oni, ki si to zaslužijo, glede na to kake moralne in etične "standarde" premore naša država?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mcsin ()

deltacqb ::

Mcsin je izjavil:

Vse lepo in prav, da pospravijo malo po JS... Problem pa je, da samo omenijo kako bi oni počistili javni sektor in vsi kar poskakate od veselja..
A je še kdo tak neumen, da verjame naši državi, da bi to storili pravično in brez političnega vmešavanja? Kar jaz vidim je olajšano odpuščanje ljudi, ki ti ne bodo po godu oz. bodo proti tebi.

Bodo na koncu res leteli oni, ki si to zaslužijo, glede na to kake moralne in etične "standarde" premore naša država?


Saj zato pa mi gre na živce, ko zopet Virant prodaja politične izjave, ki smo jh slišali že 100 X. Nihče pa ne pove kako bo to storil, kako se bo merilo, kakšni bodo kriteriji in kak postopek. In on se ima za največjega strokovnjaka na tem področju in to z doktoratom.

AndrejS ::

To je samo pesek v oči. Odpuščali bodo politično, da bodo svoje zaposlili. Edina rešitev je da gre JU v privatni sektor

solatko ::

Javni sektor naj počistijo tisto, kar je po vsakih volitvah prišlo politično not, pred novimi volitvami pa delovno mesto mašalec megle in pogodba za nedoločen čas in visok plačilni razred.
Pol javnega sektorja je zaposlena na ta način. Zaradi teh, imajo dejansko tisti, brez katerih bi šlo vse v k., nizke plače in sposobni zapuščajo JS.
Takoj bi imeli premalo zaposlenih (to jih je že sedaj) in bi lahko zaposlili kadre, ki jih JS dejansko rabi.
Sedaj pa tisti, ki morajo delat, niti letnega dopusta ne morejo izrabit, ker jih nima kdo zamenjat.

Merilo za prenehanje zaposlitve - način pridobitve le-te. Kdor ni prišel po normalnem razpisu - noga (razen nekaj izjem, ki so kljub temu, da so prišli po vezah, sposobni in učinkoviti).
Delo krepa človeka

Invictus ::

Mislim da bi JS lahko spucali, če bi preverili če je zaposleni imel ustrezno izobrazbo za delovno mesto kjer se je zaposlil. Potem pa še preveriš ali je izobrazba res prava. Da ni samo napisal da je nekaj dipl. ing.

Grem stavit da jih na ta način zmečeš ven vsaj 10%. Ker so se ljudje zaposlili na delovno mesto kjer niso imeli ustrezne izobrazbe.

Ko jim to poveš, bodo sami odšli, ker drugače bi lahko država zahtevala od njih povračilo plač ... Pa še podpore na zavodu ne bi bilo. Odpustitev iz krivdnih razlogov. Da ne govorim o ovadbi zaradi goljufije ...

Sam zgleda v JS res ne dela kaj preveč pametnega folka. Ne več ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

deltacqb ::

AndrejS je izjavil:

To je samo pesek v oči. Odpuščali bodo politično, da bodo svoje zaposlili. Edina rešitev je da gre JU v privatni sektor


Zaposlovati politično je mogoče, ni pa mogoče odpuščati, ker kot sem prej napisal taki ljudje pridejo nazaj s pogodbami za nedoločen čas in visoko odškodnino. Zato je potrebno najprej postaviti pogoje, ki bodo javni in predvsem merljivi, potem pa se lahko pogovarjamo o odpuščanju nesposobnih. Če se je kadrovalo politično potem so ti ljudje tako ali tako nesposoni ali pa vsaj manj sposobni od tistih, ki so bili zaposleni, ker imajo resnične reference za delovno mesto.

Če pa bojo pogoji postavljeni politično pa se to vidi na daleč. Problem je, ker nihče do danes ni dal pogojev za to.

Sims ::

hm ... prej bi rekel, da v javnem prej zaposljujejo glede na papir kot na znanje in to je problem! V glavnem so v JS visoko izobraženi(že razpisi so takšni, da potrebuješ papir). Nakoncu ima tajnica, pardon poslovna sekretarka magisterij, dela pa isto kot tajnica pred 20 leti, ki tudi zan že na raunalnik klikat. Plačana seveda po izobrazbi. Kje je dodana vrednost? Ni enostavne rešitve, papir ne pomeni nič(ni glih tako). Kjučna je ocena dela in uspešnost. kako do tega kjuča je odvisno od panoge. V vsaki firmi se DOBRO ve, kdo se šlepa in ne, tudi v javnih. Ampak tam ni ne interesa ne potrebe, in ne KLJUČA po ukrepih za "čiščene" To je glavni razlog, da je tako kot je. Ker vodilni nima aparata(morda mobing, da te zjebe, da greš). Tudi nagrajevanje je sux. Ena ti dela 100 na uro pa je 6 stopna(recimo) in je plačana manj, kot druga, ko se šlepa pa je kaj pa vem 7 stopnja. To je le del problematike ...

LP,

EDIT:

komentiral Invictusa glede izobrazbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

D3m ::

Par izkušenj imam tudi sam, kar se tiče uslužbencev v JU. Sploh v občini Hrastnik in Moravče.
Tako, da se z odpuščanjem nekaterih voluharjev strinjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Sims ::

Da, vprašanje je, kakšno podlago ima nadrejeni za odpoved in kaj delajo "narobe, da to stori. Se morda meri produktivnost?

deltacqb ::

Saj z odpuščanjem se strinja tudi večina v JS, problem pa je, ker nihče ne ve kako naj to stori. Smo imeli obrambnega ministra, ki je zatrjeval, da je odpuščanje možno že z trenutno zakonodajo. Nadaljeval je, da je on pravnik in da je sam pogledal, da se on spozna na to... Rezultat je bil, da je uslužbenec dobil odpoved. Ta isti uslužbenec se je vrnil leto in pol kasneje z odškodnino in pogodbo za nedoločen čas ne glede na njegovo sposobnost.

Danes je sicer drugje, ker je našel boljšo službo, vendar problem je še danes enak. Ministru se seveda ni zgodilo nič.

solatko ::

Vsak zaposleni, ima personalno mapo, v katri je razvidna izobrazba in način, kako je nastopil sedanje delovno mesto (je bilo za njega ustvarjeno, je šlo za nadomestitev druge osebe, je bil imenovan s strani takrat nadrejenega političnega funkcionarja......).
Delovna uspešnost ni kategorija, dokler je to subjektivna ocena nadrejenega in ni postavljenih točno določenih meril za to. Se pa po sprehajanju iz enega delovnega mesta na drugega, iz personalne mape vidi ali je šlo za premeščanje iz poslovnih ali političnih razlogov.
Politični kadri imajo praviloma visoko oceno delovne uspešnosti, saj je tihi dogovor med strankami, da se političnih kadrov ne zajebava.
V večini JU je zaposlenih zadosti, delavcev na skoraj vseh področjih pa primanjkuje, so izredno slabo plačani pa še šikanirani za povrh.

Toliko o kadrovski politiki v JS, sicer pa je itak vseeno, saj volilci potrdimo vse, davkoplačevalci pa poravnamo vse te političen igrice, kljub temu, da imamo skoraj vsi doma diplomirane otroke, ki služb ne morejo dobiti, če prav so iskani ravno taki profili.
Delo krepa človeka

St235 ::

Solatko to več, da je velika večina tudi političnega kadrovanja potekala preko javnih razpisov.

Tako da te nebuloze, da v personalnih mapah piše kako je kdo bil zaposlen so čisto zgrešene. Izjemno malo (funcionarji, zaposlitve vezane na osebno odgvornost) ljudi je zaposlenih mimo razpisov. Kar pa seveda ne pomeni, da niso zaposleni po politični liniji.

solatko ::

Lakotnik29 - Imam podatke iz prve roke, da je cel kup kadrov v JU zaposlenih mimo razpisov in večina pripeljanih po volitvah razporejenih pred naslednjimi volitvami - to velja za JU in JS in to tudi v času, ko uradnega zaposlovanja v JU ni.
Omenil bom samo dva človeka v ministrstvu za okolje in prostor - geodetska uprava, kjer so kadrovsko podhranjeni, v času nezaposlovanja, zaposlili dva politična kadra, ki nimata pojma o področju, na katerem naj bi "delala". V razpisih je pa itak važno priporočilo trenutnega šefa ali nekoga visokega iz stranke.

Tako da ne seri. Politika naj počisti vse, ki so prišli mimo razpisa ali je bil razpis naknadno, potem pa naj zaradi potreb po delavcih, kandidirajo na razpisih za določena delovna mesta z določeno kvalifikacijo.
Delo krepa človeka

St235 ::

Pozabljaš na prezaposlovanje znotraj JU, ki se pogosto izkorišča točno v te namene. Zaposliš nekoga na XY mesto preko razpisa, ko se vlada menja kar naenkrat posatane svetovalec ministra, v naslednjem koraku pa visoko plačan uslužbenec nekje drugje znotraj JU. Vse lepo po regelcih.

solatko ::

Je, je, samo opisana dva primera sta prišla od zunaj. In takih primerov je več, kot tistih (ki so morda čisto pravilni in po reglcih). Samo JJ je v kratkem mandatu, zaposlil za nedoločen čas v JU preko 200 "prepotrebnih" kadrov.
Delo krepa človeka

Karaya 52 ::

solatko je izjavil:

Delovna uspešnost ni kategorija, dokler je to subjektivna ocena nadrejenega in ni postavljenih točno določenih meril za to.


Tole je mogoce delovalo v tvoji dragi Jugoslaviji, danes pac ne, sprijazni se.

Sicer pa se ena virantovalska izjava. Tip bo odpustil nesposobne ko bo prepolovil stevilo obcin. Ob svetem nikoli. Skoda teme, ko gre za ocitno virantrolanje.

Mipe ::

Jaz sem za prepolovitev občin, ker to pomeni prepolovitev birokratskega aparatovja. Bolj ali manj. Tu niso samo župani, tu je še njihovo osebje, vsaka občina ima svoj urad, ki ga dnevno obišče en občan, če je slučajno lep dan. Kakšna neučinkovitost.

solatko ::

Karaya 52 - 3 ali 4 ljudi iz familije imam zaposlene na JU. Nikjer ni pismenih kriterijev za delovno uspešnost, je le subjektivna šefova ocena in to ne neposredno nadrejenega, temveč ševa sektorja. Med njimi je tudi pravnica, ki je zaradi preveč bolniških (otrok), dobila negativno oceno, če prav je nujne stvari delala tudi doma, v času nege otroka, ni pa šefu zlezla v rit.

In če smo že pri starem sistemu - veliko več strokovnega in manj političnega kadra je bilo takrat - prvič, ker je bila samo ena stranka, drugič, ker si moral imeti ustrezno izobrazbo, tudi če si prišel po zvezah v JS.

Ventilatorjev na fiktivnih, zelo pomembnih delovnih mestih pa takrat ni bilo, če se je pa že kak tak našel, so mu zelo hitro pokazali vrata in nikoli več ni dobil zaposlitve v JS, tudi za kurirja ne.
Delo krepa človeka

Karaya 52 ::

Objektivnega ocenjevanja ZAL skoraj nikjer ne more biti. Delovna uspesnost je pa itak tako zmuzljiv pojem, da se jo uporablja samo v JS, kjer se vsi skrivajo za formalnostjo, osebne odgovornosti pa si nihce ne upa prevzeti. Dober manager odpusti slabe in zaposli dobre, slab pa obratno. Vedno pa je manegerjeva ocena osebna in zanjo prevzema odgovornost. No, razen JS. Skrivanje za formalnostjo.

Obcina Dobje ima dva zaposlenega. Zupana ni med njima. In obcinsko osebje predstavlja 1-2% mase plac javnega sektorja. Skratka, se en bullshit. Ima pa obcina Dobje verjetno kaksno solo, s par deset zaspolenimi. Mogoce zato toliko nabijanja o obcinah, da se najvecji porabniki poskrijejo?

deltacqb ::

100 % ocenjevanja ne more biti, s tem se strinjam. Bil sem 2 X na tečaju v ZDA in so mi tam razložili kako napredovanja potekajo (pri marincih v vojski):

za vsak čin in pozicijo so napisano pogoji, ki jih mora kandidat dosegati. To niso pogoji kot pri nas (odlična ocena, ki je subjektivna) ampak merljivi rezultati (nadpovprečna ocena iz fizičnih testov, prebranih xx knjig in izvedenih xx predavanj iz tem iz knjig, x misij, x let na trenutnem položaju ... ). Ko dosežejo vse pogoje za napredovanje padejo v bazen tistih, ki lahko napredujejo. Potem pa neodvisna komisija pogleda koliko je prostih delovnih mest in kandidate zrangirajo po ocenah in kriterijih. Ta komisija ne pozna ljudi in ne vidi imen. Vidi samo relevantne podatke.

Druga opcija pa je seveda danski način delovanja javne uprave. Tam so večino storitev dali privatnim agencijam, določili jasne kriterije in minimalne standarde, potem pa je agencija tista, ki zaposluje in se obnaša kot privatna firma. Tam pa ni mesta za razne fikuse. Na Danskem se je obneslo dobro.

Mipe ::

V Sloveniji se komisije ne obnesejo, ker vsakdo koga pozna.

ales85 ::

Mipe ravno tukaj je bistvo v tem, da ta neodvisna komisija ne vidi imen kandidatov. Le-te je pač potrebno šifrirati in nato le določijo katere šifre napredujejo.

solatko ::

Karaya 52 - Poglej merila za določitev lestvice pri odpuščanju zaposlenih, v zakonu o delovnih razmerjih - Na prvem mestu je delovna uspešnost, ki pa na delovnem in socialnem sodišču pade, ker nikjer v svetu, ni narejenih realnih kriterijev.
Za odpuščanje delavca je nebroj drugih, bolj merljivih kriterijev, vendar mora šef poznat delovno področje in bit sposoben tudi sam opraviti predpisano delo, da lahko pravilno uporabi kriterij neuspešnosti in odgovornosti.
Za enkrat, pri nas delajo te stvari stihijsko, zato pa se jim, skoraj vsak, ki se mu da hodit po sodiščih in uporablja nekega levega sindikalnega pravnika vrne nazaj in dobi materialno nadomestilo, zaradi nepravilne odpustitve.
Delo krepa človeka

Mipe ::

ales85 je izjavil:

Mipe ravno tukaj je bistvo v tem, da ta neodvisna komisija ne vidi imen kandidatov. Le-te je pač potrebno šifrirati in nato le določijo katere šifre napredujejo.

Verjemi, da se znajdejo. Tako kot prilagodijo razpise, prilagodijo tudi delovna mesta, da kriterijem ustreza samo ena oseba.

Invictus ::

Karaya 52 je izjavil:

Objektivnega ocenjevanja ZAL skoraj nikjer ne more biti. Delovna uspesnost je pa itak tako zmuzljiv pojem, da se jo uporablja samo v JS, kjer se vsi skrivajo za formalnostjo, osebne odgovornosti pa si nihce ne upa prevzeti. Dober manager odpusti slabe in zaposli dobre, slab pa obratno. Vedno pa je manegerjeva ocena osebna in zanjo prevzema odgovornost. No, razen JS. Skrivanje za formalnostjo.

Seevda je lahko. Samo meriš v kolikem času ljudje rešijo vloge za občane. Pa vidiš učinkovitost. In seveda če je vloga sploh rešena v zakonskem roku. Kar dostikrat ni. pa imaš že razlog za odpuščanje vseh, ki ne dosežejo kriterijev.

Da ne govorim potem še o ostalih kriterijih kot je izboljšanje učinkovitosti JS z novimi, seveda uporabnimi predlogi. Kar se spet da meriti ... Če ne drugega v trajanju reševanja vlog in v zadovoljstvu občanov. Lahko pa tudi v prihrankih, ki jih je določen nov predlog prinesel.

Ne me govorit da se JS ne da merit ... Prekleto dobro se ga da, če se ga hoče ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

deltacqb ::

Se strinjam, vse je mogoče, če se hoče. Bojim pa se, da ko človek sedi 20 let v politiki nima več jasnega pogleda na svet in na realne probleme. Posledica so politične igrice in kadrovanja.

MadMicka ::

solatko, zadeve še zdaleč niso takšne, kot ti pišeš. Večinoma delavci, ki tožijo zaradi odpovedi pogodbe o zaposlitvi, na delovnem sodišču izgubijo. Nadalje, kriteriji, o katerih ti govoriš, v praksi praktično ne pridejo v poštev, ker to velja zgolj za odpuščanje večjega števila delavcev. Temu se pa v podjetju izognejo tako, da pač odpuščajo večje število delavcev v daljšem obodbju.

St235 ::

Invictus je izjavil:

Karaya 52 je izjavil:

Objektivnega ocenjevanja ZAL skoraj nikjer ne more biti. Delovna uspesnost je pa itak tako zmuzljiv pojem, da se jo uporablja samo v JS, kjer se vsi skrivajo za formalnostjo, osebne odgovornosti pa si nihce ne upa prevzeti. Dober manager odpusti slabe in zaposli dobre, slab pa obratno. Vedno pa je manegerjeva ocena osebna in zanjo prevzema odgovornost. No, razen JS. Skrivanje za formalnostjo.

Seevda je lahko. Samo meriš v kolikem času ljudje rešijo vloge za občane. Pa vidiš učinkovitost. In seveda če je vloga sploh rešena v zakonskem roku. Kar dostikrat ni. pa imaš že razlog za odpuščanje vseh, ki ne dosežejo kriterijev.

Da ne govorim potem še o ostalih kriterijih kot je izboljšanje učinkovitosti JS z novimi, seveda uporabnimi predlogi. Kar se spet da meriti ... Če ne drugega v trajanju reševanja vlog in v zadovoljstvu občanov. Lahko pa tudi v prihrankih, ki jih je določen nov predlog prinesel.

Ne me govorit da se JS ne da merit ... Prekleto dobro se ga da, če se ga hoče ...


to lahko delaš, dar referent izdaja vozniška dovoljenja. Ko imaš pa na primer na mizi gradbena ali okoljska dovoljenja pa lahko tisti ki reši 10 zadev na dan dela pol manj kot tisti, ki eno rešuje 10 dni.

solatko ::

Gre za to, da bi direktorji uprav morali vedet, katera delovna mesta so fiktivna, zato da so. Nereševanje zadev je lahko tudi zaradi pomanjkanja kadra, ki te zadeve rešuje. Če je na mestu išpektorja za nadzor, namesto 30 ljudi, teh samo 7 in pokrivajo 25000 subjektov, je delo celotne inšpekcije pod vprašajem. Zaposlovanja pa ni, če prav je pa na ministrstvu samem, ljudi še preveč. Kaj menite, kje bodo iskal viške?
Delo krepa človeka

Invictus ::

St235 je izjavil:

[
to lahko delaš, dar referent izdaja vozniška dovoljenja. Ko imaš pa na primer na mizi gradbena ali okoljska dovoljenja pa lahko tisti ki reši 10 zadev na dan dela pol manj kot tisti, ki eno rešuje 10 dni.

Kot da tega spet ne moreš merit in prikazat. Ne me zafrkavat. In to naj bi bil računalniški forum ... Sramota da taka izjava pride ven na takem forumu.

Se ne da ... VSE SE DA MERIT ... Samo interes mora biti ... In jasni kriteriji ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Se strinjam z Invictus.
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

Invictus je izjavil:

St235 je izjavil:

[
to lahko delaš, dar referent izdaja vozniška dovoljenja. Ko imaš pa na primer na mizi gradbena ali okoljska dovoljenja pa lahko tisti ki reši 10 zadev na dan dela pol manj kot tisti, ki eno rešuje 10 dni.

Kot da tega spet ne moreš merit in prikazat. Ne me zafrkavat. In to naj bi bil računalniški forum ... Sramota da taka izjava pride ven na takem forumu.

Se ne da ... VSE SE DA MERIT ... Samo interes mora biti ... In jasni kriteriji ...


Dajmo namesto praznega napihovanja konkretne predloge, kako takšne stvari rešit. Do sedaj edini predlog je bil kvantitativno štetje listov papirja, kar je naravnost bebav poskus vrednotenja dela.

Predvsem pa sem jaz govoril o temu, da je kvantitativno štetje izdanih odločb popolnoma brezvezna merska enota. To, da se dela ne da vrednosti si ti privlekel v mojo izjavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Karaya 52 ::

Naceloma se res da verjetno skoraj vse meriti, mogoce vse... ampak dosti stvari je zelo tezko in neprakticno meriti. Recimo uciteljico nemscine. Njeni ucenci imajo lepe ocene ampak o nemscini nimajo pojma. Druga uciteljica tala slabe ocene, ampak deco nemscino obvlada. Also? Pocakamo do mature, da jih pol popada in uciteljico nateramo? Ne. Zato so sefi, da te stvari opazijo in reagirajo. Seveda ne reagirajo, ker so p**** in jih boli k**** ce imajo slab kader. Skrili se bodo za formalnosti, zdrdrali 100 clenov samo zato, da vas mine volja.

To je problem z vsemi monopoli in javni sektor to je.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Kvantitativno merjenje ti lahko da čisto lepe cifre ven.

Koliko vlog je nekdo obdelal, koliko časa je porabil za eno vlogo, koliko jih je uspešno in koliko neuspešno rešil.

Vse to nekaj pove o človeku. Seveda mora pa šef znati te podatke pravilno uporabljat.

Ampak trenutno se sploh nič ne meri ... Tako da imajo tisti ki nič ne delajo, daleč več časa za prilizovanje šefu in mreženje kot tisti ki res nekaj delajo.

Pač ni fer.

@Lakotnik29 - mal napačno sem interpretiral. Nisi napisal da se ne da merit, ampak da se ne splača ... Kar je skoraj isto ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Sin je začasno delal kot sekretar, upravnici v neki slo. občini. Na mizo mu je prinesla nekih 500 odločb, katre je bilo potrebno opremit s podatki in poslat ven.
To pričakujem, da bo končano v 3-eh mesecih. Odločbe so bile končane v 5-ih urah!
Delo krepa človeka

D3m ::

In v 5-ih urah je ostal brez službe, ker dela prehitro?
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

Invictus je izjavil:



@Lakotnik29 - mal napačno sem interpretiral. Nisi napisal da se ne da merit, ampak da se ne splača ... Kar je skoraj isto ...


a midva o isti stvari? Kje sem govoril kakorli o temu da se merjenje ne splača ali da ni možno?

Govoril sem o temu, daje kvantitativno merjenje (razen pri najbolj banalnih zadevah kot je izdaja osebne iskaznice, vozniške...) neuporabno, ker lahko nekdo reši v enem dnevu pet zadev, drugi pa eno v petih dneh. Pa je lahko drugi precej več delal.

Prva stvar, ki bi jo v JU morali naredit, je to, da se uvede plačilo glede na delo, ki ga opravljaš, ne pa glede na naziv, ki si ga uspel zmoslst v zadnjih 10 letih. Večji problem kot to, da imaš ljudi, ki so prišli do službe po politični liniji, je to, da imajo številni sekretarske nazive (po politični fuknciji oziroma še iz časa deblih krav) in 2k in več neto plače opravljajo pa popolnoma brezzvezno delo brez vsake odgovornosti. Po drugi strani imaš pa kader, ki dela na delovnih mestih krepko nad zahtevnostjo njihovega naziva, dobivajo pa max 1k plače. V tako nestimulativnem okolju hitro ljudje ugotovijo, da nima smisla, da se trudijo.

solatko je izjavil:

Sin je začasno delal kot sekretar, upravnici v neki slo. občini. Na mizo mu je prinesla nekih 500 odločb, katre je bilo potrebno opremit s podatki in poslat ven.
To pričakujem, da bo končano v 3-eh mesecih. Odločbe so bile končane v 5-ih urah!


Sem šel zadnjič po cesti in sem videl jetija kako natepava kamelo. Majke mi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

technolog ::

Izgubo je treba znižat drugje!

Imamo huronska javna naročila v IT sektorju, ki jih dajemo nesposobnim podjetjem, ki potem še vsak mesec dobijo pavšal za podporo in vzdrževanje, kjer popravljajo napake v svoji bugasti kodi in čudni arhitekturi.

Ta javna naročila so v rangu pol miljona evrov + še vsak mesec 40.000€. To je dovolj za 100 javnih uslužbencev.

Veliko javnih naročil je tajkunskih in vnaprej dogovorjenih.

solatko ::

Lakotnik29 - To je čisto navadna tajnica upravnice UO. Ni mišljeno partijski sekretar. Političnih vez pa kolikor hočeš in to ne samo na Balkanu.
technolog - Naročila niso tajkunska, so bolj po žlahtnih vezeh, stric, teta, stric od strica, teta od nekoga, ki ga poznam. Skratka posel dobijo naši, ki pa za lon, malo pomagajo stranki.
Delo krepa človeka

Mavrik ::

Dam vam še eno šanso, da ustvarite vsebino, ki ni glupo jamranje čez Slovenijo.
The truth is rarely pure and never simple.

detroit ::

Meh če mu uspe ga volim za kar želi, samo ne bo. Pa kako ločit pleve od semena (so to speak), sicer najbrž ne bo težko glede na moje znance (5njih, za 4 vem da ne vejo kaj sami s sabo pa so visoko na prehranjevalni verigi, en pa pa še domou ne pride ker skos dela)
Skero

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - To je čisto navadna tajnica upravnice UO. Ni mišljeno partijski sekretar. Političnih vez pa kolikor hočeš in to ne samo na Balkanu.
technolog - Naročila niso tajkunska, so bolj po žlahtnih vezeh, stric, teta, stric od strica, teta od nekoga, ki ga poznam. Skratka posel dobijo naši, ki pa za lon, malo pomagajo stranki.


predlagam, da potem predeš nakladaš vsaj preveriš kaj pomeni sekretar.

para! ::

Članek na 24ur.com v katerem Virant predlaga odpuščanje v javnem sektorju zaradi nesposobnosti:

A se men sam zdi, al smo mal pozni s tem? Ker kriza se je (afaik) začela že 2008. A takrat pa ni blo preveč zaposlenih v JU?
Death before dishonor!

Mr.B ::

Solatko, mene samo zanima, v procsu odpuščanja zaradi "fiktivnosti : ko se bo odprla mapa pa se bo videlo da ga je zaposlil leva stranka stranka, potem pa bo bo odpru drugo mapo pa ga je zaposlila desna stranka. V upanju seveda da ne govorimo o isti osebi. A misliš da bo oseba katerega odloča, postavljena na to odločanje po ne politični lojtri ??? To je nesmisel, ki nima možnosti nikakršnega upeha.
Najprej je potrebno določiti, kaj se pravi delati dobro, ker če ne delaš nič, potem ne moreš delati slabo ker tega kriterija ni. Sicer pa se spomnite bivšega ministra za gospodarstvo, ko je iz vse te predstave na koncu izpadlo, da nimamo kriterijev pod katerimi bi določili da je nekdo delal slabo....Potem pa lahko začneš odpuščati.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

opeter ::

Kot prvo bi trebalo narediti čistke v lokalnih samoupravah in občinskih firmah. A veste, koliko sorodnikov, znancev in sorodnikov od. znancev so zaposlili v različnih občinah na določena mesta, pa ne glede na to, če ima človek strokovno znanje za dotično področje ali ne?

Naša občina, kjer jaz živim, je ena sama velika družinska firma.
In to je samo en majhen kurji drek v primerjavi z drugimi, predvsem večjimi občinami.

Zato pa ljudje marsikje nasprotujejo temu, da bi recimo njihovo občino ukinili. Ker brez dela (ne, tak bom napisal: plačila) bi naenkrat poleg župana, podžupana (oz. več njih), tajnice in fikusa ostalo kar nekaj glodalcev/zajedalcev.

Največji problem v tej državi pa je, da so funkcionarji, med njimi tudi župani v bistvu nedotakljivi. Župana ne moreš samo tak odstaviti, razen, če se sam odpove stolčku (primer: Maribor). Isto velja za svetnike v občinskih svetih.

Riba smrdi pri glavi, sploh, če jih ima več. Aja, to je potem že Hidra. No v glavnem, saj me razumete.

Čistko bi trebalo prvo narediti pri malih, potem pa postopoma navzgor. Ampak to nihče ne upa, ker je vse skupaj tako tesno povezano kot živčni sistem in bi s tem začele padati domine. V tem primeru bi bil šele problem, ne pa finančna kriza ... do takrat pa je vse skupaj lepo zavito v celofan in se pogovarjamo o levih in desnih fašistih, rdečih zvezdah ipd.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Mr.B ::

Čistke, narediš čistek po politični, api pa tako kot zgoraj kadrovanju na take in drugačne... Kaje bo rezultat ? Nikakršen, samo še daljše čakanje na papirej...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

dronyx ::

In kaj konkretno bo imela ta družba več, če bodo 100 zaposlenih vrgli na cesto zaradi "nesposobnosti", večina teh pa bo potem na sodiščih zmagala in bo spet treba plačevat odškodnine?

Zaradi nesposobnosti ne moreš odpustiti 10.000 ljudi, ker to izpade neresno predvsem za delodajalca, ki je ves ta "nesposoben" (namerno dam to besedo v narekovaje, ker za politike so nesposobni praktično vsi, ki nimajo članske izkaznice njihove stranke) kader trpel do sedaj oziroma še bolj čudno izpade, kako so jih sploh zaposlili, pri takšni konkurenci (sposobnega) kadra na trgu.

Če pogledamo zadnjih nekaj let so nam politiki hodili pred oči z različnimi idejami, kako bodo rešili to državo. Sprejeli so "pokojninsko reformo in reformo trga dela", pa finančni trgi tega sploh opazili niso. SDS in somišljeniki so vehementno trdili, da je nujno vpisati fiskalno pravilo v ustavo, ker to bo bistveno pocenilo zadolževanje? Pa ga je res? Ne ni ga, cena zadolževanja od takrat v bistvu še narašča. Prav tako nekaj sto odpuščenih "nesposobnih" javnih uslužbencev za makroekonomsko sliko te države ne bo pomenilo nič.

To je samo poceni krma za ovce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delovno mesto prihodnosti: Svetovalec za podnebne spremembe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5012100 (10277) Phantomeye
»

Stavka javnega sektorja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26750177 (44297) dstr17_
»

Stavka (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
531143376 (134674) poweroff
»

Ima Slovenija prevelik javni sektor? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20784246 (79830) lexios

Več podobnih tem