Forum » Na cesti » Gokart dirkališča po sloveniji?
Gokart dirkališča po sloveniji?
Blinder ::
haha, piše 3.5 sekund do 100, sem že mislu, da je to kao za tega 13 konjskega. pa vidim, da ponujajo še enega pravega dikarlnega gokarta. Veš mogoče koliko stane za najet tega 125 za experte? Ali je treba imet še kombinezon zanj?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Daedalus ::
Ne vem če je bil kdo od vas tud tam danes, ampak jezst sem se kar fino zabaval.
Družinske obveznosti danes, bo treba kdaj drugič it...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
RejZoR ::
Dons pa ni bil moj dan. Čas sem poslabšal za 1 sekundo, pa še zavrtel sem se grrr. Sam se je kart obnašal čudno. Ob bremzanju ga je skoz vleklo v desno in tud čez ovinke se mi je zdelo kot da drsi mnogo bolj kot je prejšnjič. Pa sem ga orenk tiščal, da bi morala bit kolesa lepo ogreta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
Evo nas z Brnčičeve, smo pokurili Kuponko bone (5 tipov, vsak 2x15 minut). Je vredu, po lekciji vodje po prvi rundi smo v drugi rundi vsi čase precej izboljšali, jaz recimo za dobro sekundo, frend kar za 3 (z 39 na 36), itd. Mogoče mestoma malce preveč zaprta proga, ki ne odpušča napak (ker izgubiš res veliko hitrosti), ampak se pa zato toliko bolj dela.
Glede na moje omejene izkušnje sta mi Logatec in poreč vseeno bolj všeč.
Next level? 125 ccm 2-takt v Krškem za 100 € za 30 minut :D
Glede na moje omejene izkušnje sta mi Logatec in poreč vseeno bolj všeč.
Next level? 125 ccm 2-takt v Krškem za 100 € za 30 minut :D
RejZoR ::
Moj cilj je spravit čas na ~33 sekund, kar se smatra za izjemno dober čas na tej progi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
RejZoR ::
Men ne bo tolk problem, bo pa treba it še prej na WC za extra zmanjšanje teže. Superleggera style, vsak gram šteje :D
Sam upam, da ne bom spet dobil twitchy gokarta. Ko sem bil nazadnje ga je vsakič ko sem zabremzal zategnilo v desno in me je skoz živciralo na vsakem ovinku. Nakoncu sem imel precej slabše čase, pa ne tolk, da bi zaradi samega zanašanja (mal tud), ampak ker mi je pol zarad tega totalno padla koncentracija, ko sem že za vse ovinke naprej vedel, da ga bo vleklo v desno.
Če znižam zdele na 35 sekund bo to že super dosežek za četrto vožnjo z bencinskimi ever. Električnega pa sem nazadnje fural ene 10 let nazaj :D
Sam upam, da ne bom spet dobil twitchy gokarta. Ko sem bil nazadnje ga je vsakič ko sem zabremzal zategnilo v desno in me je skoz živciralo na vsakem ovinku. Nakoncu sem imel precej slabše čase, pa ne tolk, da bi zaradi samega zanašanja (mal tud), ampak ker mi je pol zarad tega totalno padla koncentracija, ko sem že za vse ovinke naprej vedel, da ga bo vleklo v desno.
Če znižam zdele na 35 sekund bo to že super dosežek za četrto vožnjo z bencinskimi ever. Električnega pa sem nazadnje fural ene 10 let nazaj :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
Blinder ::
KOliko so težki uni gokarti? ziher več kot dirkalni. Ampak teža voznika veseno vpliva. Razlika al si 55 kilska prašička ali 95 kilski dec kot bog zapove.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
RejZoR ::
Moj cilj je spravit čas na ~33 sekund, kar se smatra za izjemno dober čas na tej progi.
Glede na to da je rekord 32,9, je 33 prekleto dobro. Moj najboljši čas je bil na koncu 34.009.
Zadnjič sem bil na progi s tem tipom, ki drži rekord. :D Ko sem se zavrtil in mu zjebal krog sem se počutil kot jackass. Ampak jebi ga :P
@Blinder
Vsekakor. Power to weight ratio je nekaj čemur se ne moreš izognit. Tle se teža vozil ne spreminja, se pa teža dirkačev.
Si pa ne predstavljam kako se po tej progi vozi z onim dirkalnim gokartom, ker nekih blaznih ravnin ni, edino kjer bi se najbolj poznalo so 180° ovinki (enojni in dvojni) kjer izgubiš daleč največ moči in kjer moraš apex res držat v nulo in to s pravo hitrostjo. Se mi zdi kot da bi z njim res proftiral samo tam. 90° ovinki načeloma niso problem niti z osnovnimi, če greš lepo skozi krivino čist ob steni (to mi je itaq nor thrill, ko greš dobesedno na milimetre mimo sten ovinkov).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
SkIDiver ::
Iz zavoja močnejši gokart bolj pospešuje, ker je boljše razmerje teža/KM in se lahko pozna na času. Če ga dobro skoristiš je lahko lepo opazna razlika. Skratka ni benefit močnejšega motorja samo ravnina. Tudi časi se dobijo več ali manj v zavojih kjer je pomembna čisto vsaka malenkost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Daedalus ::
Iz zavoja močnejši gokart bolj pospešuje, ker je boljše razmerje teža/KM in se lahko pozna na času. Če ga dobro skoristiš je lahko lepo opazna razlika.
Lekcija iz Logatca - mojih ~90kg je šlo čez ovinke kr isto hitro, kot kolega s 75kg. Po ravnem pa se je samo naprej odpeljal...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
SkIDiver ::
@Daedalus ne čez zavoj ampak iz zavoja. Govoril sem o pospeševanju pri izstopu iz zavoja. Res, da se ne spoznam na gokart tehniko, ampak glede na 4 kolesa sklepam, da je zgodba identična kot pri ostalih dirkalnikih na urejenem dirkališču.
Si pa predstavljam, da 25kg kar nekaj doprinese k večji sili lepljenja med pnevmatikam in asfaltom
Si pa predstavljam, da 25kg kar nekaj doprinese k večji sili lepljenja med pnevmatikam in asfaltom
PrimozR ::
Hja ne vem no. Kolega je s 100 kg isto jamral, da sva se mu dva s 70 do 75 kg samo odpeljala. Po drugi strani pa od zadaj neke hude razlike ni bilo, razdalja iz zadnje serpentine v tisti prvi 90° ovinek ni pretirano nihala čez ravnino. Ja, je znak boljšega pospeška, ampak govori se pa, kot da bi moral na ravnini pasti mimo. Pa nisem. Sem se moral mimo zbasati na silo v ovinku :P
Pa upoštevati je treba, da sem verjetno imel tudi boljšo linijo skozi zadnji ovinek, kar mi je načeloma dalo še nekaj več hitrosti že v štartu.
EDIT: edin reprezentativen test bi bil obesiti 30 kg na gokart in videti, kaj se zgodi.
Pa upoštevati je treba, da sem verjetno imel tudi boljšo linijo skozi zadnji ovinek, kar mi je načeloma dalo še nekaj več hitrosti že v štartu.
EDIT: edin reprezentativen test bi bil obesiti 30 kg na gokart in videti, kaj se zgodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
šernk ::
Bi bilo zanimivo videti ja, da te zvagajo pa potem uravnotežijo vsem gokarte
sem bil namreč konstantno 0,1sec počasnejši od frenda v Logatcu, ampak je med nama tudi cca 20kg razlike v teži. Je pa jasno da sva bila oba v drugi klasi voznikov, torej tistih ki vidimo karting 1x na 5 let
sem bil namreč konstantno 0,1sec počasnejši od frenda v Logatcu, ampak je med nama tudi cca 20kg razlike v teži. Je pa jasno da sva bila oba v drugi klasi voznikov, torej tistih ki vidimo karting 1x na 5 let
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Hja, po drugi strani je pa kolega, ki ima ~5 kg (oz. še kaj manj) manj kg od mene v prvi 15-minutni rudi zaostal za menoj 3 desetinke (po najboljšem času), v drugi pa dobrih 8. EN kolega je čas izboljšal za 3 sekunde, drugi ga je pa pokvaril.
Reprezentativen rezultat bi bil res samo tako, da bi recimo jaz našravfral na avto 25kg uteži (nekje na polovico višine sedeža, na tank bencina recimo).
Reprezentativen rezultat bi bil res samo tako, da bi recimo jaz našravfral na avto 25kg uteži (nekje na polovico višine sedeža, na tank bencina recimo).
ripmork ::
hoho, zunanja karting steza v Lj, to sem čakal celo obdobje mulavosti:)
Je kdo tu vozil z dirkalno verzijo?
ne dvomim da je to res bolanija:)
presenečen, da se celo da to beštijo vozit,
pri rent-a-kartih takšne opcije še nisem videl.
Je kdo tu vozil z dirkalno verzijo?
ne dvomim da je to res bolanija:)
presenečen, da se celo da to beštijo vozit,
pri rent-a-kartih takšne opcije še nisem videl.
PrimozR ::
Ma kak 125 ccm dvotakt tukaj IMO ne bo prinesel velike prednosti, prej en kup matranja. Še z rentagokartom imaš tukaj kar nekaj dela.
Za 2-takta greš itak na pol ure za 100 € v Raceland.
Za 2-takta greš itak na pol ure za 100 € v Raceland.
Blinder ::
za tistega 125 ccm rabiš vsaj tuto imet.
če ga sploh imajo na voljo.
če ga sploh imajo na voljo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
seminal ::
Tale kart ko je video od hitrega dirkača je 100kubikov 30KM :) in leti ko nor :D sploh ko pride do 8k rpmov, je tak kot vtec pri hondi se mu odpili pa pospeši bolanoo. IN ja 10kg se zelo pozna tudi do pol sekunde, sploh pri pospeševanju iz ovinka. Ne rabiš idealne linije, pa te tisti ki te lovi ne more prehitet, sprobano ...
V mb na strehi EP-ja kdo fural? Pa v Grazu je tudi fajn proga, vendar ko enkrat probaš tekmovalnega so štiritaktne prdalice boring.
V mb na strehi EP-ja kdo fural? Pa v Grazu je tudi fajn proga, vendar ko enkrat probaš tekmovalnega so štiritaktne prdalice boring.
RejZoR ::
Mogoče, čeprav moraš bit pri teh navadnih dost bolj tehničen, ker če zajebeš, ga zamori na polno in tud to je po svoje umetnost. Sploh na tej progi v LJ, ki je kar preklemano tehnična in neodpustljiva če se ti gre na čas.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
seminal ::
Saj tam tudi zamori, in moreš res idealne linije vozit nič sekat ovinkov. Je pa vse skupaj precej hitreje. Pa nove gume ogromno dajo. Kolikor smo se menli tudi do 3 sekunde na krog. :D Kak še more tisto limat v ovinke
SkIDiver ::
Danes smo bli v Črnučah. Majster je rekel, da gume dodajo na stezi tam cca 3 sekunde pa pozna se seveda temperatura asfalta in ozračja (gostota zraka). Proga je zelo tehnična ampak je užitek, ker ni tiščanje ampak vožnja v pravem pomenu besede.
Za nami sta prišla dva mojstra, ki sta začela z 35 sekundami na krog, potem 34 in na koncu 33 Moj čas 36,73 vozil drugič gokart in prvič na čas. Kilogrami se precej poznajo, ker je imel kolega precej slabšo tehniko vožnje a je od mene lažji 22kg.
Organiziranost osebja je pa super. Na začetku razloži glede varnosti, procedure v različnih scenarijih, pomen zastavic, kako vozit in kaj je pomembno pri vožnji, kaj ti prinese čas in kaj ti ga odnese. Pohvala!
Za nami sta prišla dva mojstra, ki sta začela z 35 sekundami na krog, potem 34 in na koncu 33 Moj čas 36,73 vozil drugič gokart in prvič na čas. Kilogrami se precej poznajo, ker je imel kolega precej slabšo tehniko vožnje a je od mene lažji 22kg.
Organiziranost osebja je pa super. Na začetku razloži glede varnosti, procedure v različnih scenarijih, pomen zastavic, kako vozit in kaj je pomembno pri vožnji, kaj ti prinese čas in kaj ti ga odnese. Pohvala!
SkIDiver ::
V to podrobnost pa se nisem spuščal. Iz svoje izkušnje pri avu bi rekel med uvoženo, ki je začela delat na svojem maksimumu in zvoženo, ki je svoje dala skozi.
PrimozR ::
Ajah, to itak. Se spomnim Poreča. Z dobro gumo pač voziš normalno. Z zanič zadnjimi gumami sem v vseh ovinkih z bolj tekočim vstopom (kjer lahko začneš zavirati šele po turn-in) gladko letel na počez. Na koncu sem pa iz tega naredil igrico 'podenšus cel krog'. En scandinavian flick je bil potreben v zadnji serpentini da mi je zadevo uspelo izpeljati :D
Tko da ja, gume so itak da velik faktor.
Tko da ja, gume so itak da velik faktor.
dottor ::
Mam še jaz vprašanje. S kolegi bi šli nekje na obali se popeljat par krogov z gokartom. Za koprsko progo vem da ni odrta, zanima me kako je kej z Lucijo? Neki je blo govora da jo bojo zaprli. Zanima me če ima kdo kaj več informacij iz prve roke. Prav tako me zanima, če gokart proga v Luciji še dela, kakšna je kej cena? Šlo nas bi malo večje število.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Mi bi šli nekje na obali, zato smo razmišljali o Luciji. Pa me zanima če kdo ve ali dela in kakšne so kej cene.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
seminal ::
Ja razlika med glanc novo gumo pa iztrošeno. Na tekomvanjih vsaka dirka novi komplet :) kar pa stane okol 150€. Pula je tudi solidna.
RejZoR ::
Še mal izboljšal čas... 35.913 sec
Baje bojo spremenil layout dirkališča, me prav zanima na kakšen način. Mogoče mi bo nov layout bolj sedel. We'll see...
Baje bojo spremenil layout dirkališča, me prav zanima na kakšen način. Mogoče mi bo nov layout bolj sedel. We'll see...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
NE bi preveč računal na to. Mislim okej, nekaj malega se pozna, ne boš pa s 3 s razlike od rekorda prišel na 1s pri približno enako dolgem krogu. Niso to tako drastične razlike, da bi kar naenkrat nekdo zaživel. Žal ;)
RejZoR ::
Ne vem čist točno kaj si hotel povedat ampak trening pomaga. Čeprav bi moral bolj pogosto, ker vsakič ko ne grem vozit po več dni skupaj kar izgibim feeling in šele ko grem v enem dnevu delat dva runna imam v drugem šele pravi feel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blinder ::
meni bi zanimivo provat vozit na ovalni progi z gokartom. tko za srpemembo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Ne vem čist točno kaj si hotel povedat ampak trening pomaga. Čeprav bi moral bolj pogosto, ker vsakič ko ne grem vozit po več dni skupaj kar izgibim feeling in šele ko grem v enem dnevu delat dva runna imam v drugem šele pravi feel.
Da če na eni progi za rekordom zaostajaš 3 sekunde, drugačna časovno približno enako dolga postavitev iz tebe ne bo naredila rekorderja. Nekaj variacij bo, ker nekomu paše taka, nekomu drugačna proga, ampak čudeži se pa ne dogajajo.
meni bi zanimivo provat vozit na ovalni progi z gokartom. tko za srpemembo.
Bi bilo boring as hell, razen če bi bil oval res majhen. Sicer pa pač podenšus pa držati notranjo linijo, to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
ripmork ::
Čeprav bi moral bolj pogosto, ker vsakič ko ne grem vozit po več dni skupaj kar izgibim feeling in šele ko grem v enem dnevu delat dva runna imam v drugem šele pravi feel.
uf,... ne vem al sem res toliko iz forme, ampak če grem za 10 minut vozit karte in pritisnem maksimum, so roke od komolcev navzdol praktično neuporabne za en cajt :) drža volana sicer tudi naredi razliko, sam vseeno, podlakti pa zapestja trpijo.
+1 za Poreč, super steza.
škoda, da je tista steza v Kopru neobratujoča, res je obetala...
black ice ::
Offtopic: Kakšna dovoljenja je potrebno pridobiti za odprtje ene manjše proge? Verjetno na horuk ne gre, kot več ali manj vse v tej državi. Ima kdo kakšne izkušnje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
PrimozR ::
Pomojem potrebuješ vsaj dovoljenja sosedov oz. bližnjih prebivalcev, nekaj za hrup, verjetno pa še cel kup drugih, če ne drugače vsaj varnostnih dovoljenj...
Okapi ::
Potreboval bi skoraj sigurno tudi gradbeno dovoljenje, ker po travniku verjetno ne bi hotel dirkati in bi torej moral nekaj asfaltirati. Razen če bi jo speljal okoli hiše po dvorišču. Sicer pa odvisno - če bi stezo uporabljal za lastno rabo (in za prijatelje), kaj dosti več kot na hrup in motenje sosedov ne bi bilo treba pazit. Nekaj drugega je, če bi jo rad tržil.
O.
O.
RejZoR ::
Čeprav bi moral bolj pogosto, ker vsakič ko ne grem vozit po več dni skupaj kar izgibim feeling in šele ko grem v enem dnevu delat dva runna imam v drugem šele pravi feel.
uf,... ne vem al sem res toliko iz forme, ampak če grem za 10 minut vozit karte in pritisnem maksimum, so roke od komolcev navzdol praktično neuporabne za en cajt :) drža volana sicer tudi naredi razliko, sam vseeno, podlakti pa zapestja trpijo.
+1 za Poreč, super steza.
škoda, da je tista steza v Kopru neobratujoča, res je obetala...
Če te preveč bolijo roke, potem narobe držiš volan. Sicer je "hard work", ker ni serva in moraš kar fino delat z rokam, ampak ni pa toliko, da bi bil čist fuč. Pa verjemi, da sam nimam nobene kondicije kot computer geek :P
Volan moraš držat tko, da iztegneš roke, da so dlani vertikalno (kot bi hotel držat volan). Pol pa samo z dlanjo objameš volanski obroč in dejansko delo zavijanja prepustiš obema mezincema na rokah, ki morata slonet na volanskih krakih in s katerima dejansko potiskaš volan v željeno smer (seveda volan držiš normalno). Tista roka, ki je nasprotno od ovinka pa naj vedno počiva. Torej imaš jo na volanu, ga držiš mapak je ne naprezaš oz ne stiskaš volana na vso moč. Če je ovinek v levo, boš z levo roko potisnil volan navzdol, desna pa naj bo sproščena in samo držiš volan. Sicer je še vedno napor in boš mal čutil v rokah, ampak te ne bo bolelo.
Me pa čudi, da sta Lucija in Koper neobratujoča. Mislim, že lokacija je dost bolj turistična kot Brnčičeva al pa Logatec, pa je vsaj tle na Brnčičevi čist vedno folk. Kadarkoli pridem je folk, ko sem tam prihaja folk, tko da ni nikol vmes pavze. Tko da očitno ni fora v nezanimanju, ker folk bi ziher fural, očitno je problem drugje (dovoljenja and stuff?).
Res škoda, ker Slovenija kot taka nima nobenega dirkališča za trackday-e (razen racelanda, ki pa je imo krepko premajhen za cestne avte), tko da so karting dirkališča skor edina opcija za brezskrbno norenje. Pa še pri teh je izbira bolj žalostna, ker je Raceland za večino predaleč in prezaseden, ostaneta samo še Logatec in Brnčičeva.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mihor ::
Volan moraš držat tko, da iztegneš roke, da so dlani vertikalno (kot bi hotel držat volan). Pol pa samo z dlanjo objameš volanski obroč in dejansko delo zavijanja prepustiš obema mezincema na rokah, ki morata slonet na volanskih krakih in s katerima dejansko potiskaš volan v željeno smer (seveda volan držiš normalno). Tista roka, ki je nasprotno od ovinka pa naj vedno počiva. Torej imaš jo na volanu, ga držiš mapak je ne naprezaš oz ne stiskaš volana na vso moč. Če je ovinek v levo, boš z levo roko potisnil volan navzdol, desna pa naj bo sproščena in samo držiš volan. Sicer je še vedno napor in boš mal čutil v rokah, ampak te ne bo bolelo.
To je seveda popolnoma narobe, volan moraš odrivat s kontra roko - se pravi če je ovinek v levo, mora desna roka potiskat volan navzgor (in posledično v levo) in obratno. Nikakor pa ni pravilno vlečt volana, saj imaš tako dosti manj kontrole.
Je pa res, da volana ni dobro stiskat, saj te to že po par minutah utrudi.
SkIDiver ::
Glede na direkten prenos volana na kolesa se meni zdi pametno držati volan v položaju ure 9.15. Pri zavoju pa je smiselno, da delujeta obe roki, da se volana ne cuka. Sam po 15 minutah nisem imel težav z bolečinami v rokah, razen malenkost v zapestju, ker sem volan držal trdno v roki.
šernk ::
Da te po 15ih minutah vožnje bolijo roke je popolnoma normalno če nisi navajen.
V BTCju ko je samo levo desno proga sem v drugo 10min komaj zdržal, ker so roke v ovinkih stalno pod obremenitvijo (zbranost mi je precej padla), medtem ko v logatcu ni bilo nobenega problema, ko imaš par ravninc ko si lahko odpočiješ roke.
V BTCju ko je samo levo desno proga sem v drugo 10min komaj zdržal, ker so roke v ovinkih stalno pod obremenitvijo (zbranost mi je precej padla), medtem ko v logatcu ni bilo nobenega problema, ko imaš par ravninc ko si lahko odpočiješ roke.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28077 (11389) | krneki0001 |
» | Napredni simulator vožnje za izboljšanje varnosti v cestnem prometu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14352 (12765) | solatko |
» | kje v SI so gokartiOddelek: Loža | 9717 (6382) | amigo_no1 |
» | karting-rekreativni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10166 (6252) | mastah |