» »

Ocena strani: Ducat.si

Ocena strani: Ducat.si

Gasper12 ::

Pozdravljeni!
1.2.2013 smo odprli ta spletni outlet. Zanimajo me kakršnikoli komentarji in predlogi (dizajn, uporabnost, tehnična plat...).
V kratkem bomo zadevo rahlo spremenili v outlet s stalno in precej širšo ponudbo - še vedno pa bomo ponujali le outlet artikle po najnižji ceni na spletu. Razmišljamo, da bi del ponudbe še vedno ostal časovno omejen - kakšno mnenje o učinkovitosti tega?
Vesel bi bil čimvečjega števila komentarjev, kritik in predlogov, ki bi jih vključili v izdelavo nove strani.
Hvala in lep pozdrav!

HardFu ::

Kar vsecno, mogoce bi na vstopni strani ze na hitro razlozil kaj je ta stran, ne samo da vidim kup slikic, potem pa se moram znajst in iskat. Na sreco teh informacij ni tezko najti.
Drugo kar me je zmotilo, pa je kosarica, pri kateri imam nekaj predlogov:

- odstranite 2. "korak" (nacin dostave), dokler nimate alternativnih, rajsi nekje omenite da je brezplacna
- relacija med okni korakov so medsebojno neorganizirani, ali imejte horizontalno ali vertikalno
- pod obrazcem odstranite VSE (share-anje, gumbi, novice, clanki, whatever) razen footerja. Glavni cilj te strani je od stranke dobit denar, vse ostalo je distrakcija, ki vam te moznosti zmanjsuje, kar pomeni da si z vso navlako spodaj delate merljivo financno skodo.
http://codeable.io

Gasper12 ::

Hvala za komentar in predloge!

Na prvo stran bomo dodali par stavkov, glede košarice se strinjamo in bomo popravili v to smer.

Vsi dodatni pozitivni in negativni komentarji so dobrodošli.

Vice ::

pod obrazcem odstranite VSE (share-anje, gumbi, novice, clanki, whatever) razen footerja. Glavni cilj te strani je od stranke dobit denar, vse ostalo je distrakcija, ki vam te moznosti zmanjsuje, kar pomeni da si z vso navlako spodaj delate merljivo financno skodo.


Na podlagi share-anja po social omrežjih mi dobimo dodatnih cca 10% novih kupcev.

kocba ::

Ni ravno outlet cena

129,9 - http://tinyurl.com/cwyn96c

121,9 - http://tinyurl.com/cdmah8d

HardFu ::

Vice je izjavil:

pod obrazcem odstranite VSE (share-anje, gumbi, novice, clanki, whatever) razen footerja. Glavni cilj te strani je od stranke dobit denar, vse ostalo je distrakcija, ki vam te moznosti zmanjsuje, kar pomeni da si z vso navlako spodaj delate merljivo financno skodo.


Na podlagi share-anja po social omrežjih mi dobimo dodatnih cca 10% novih kupcev.


Ja, ampak share naj pride za (ali pred) nakupom, kot naslednji/zadnji korak, ne pa kot del basketa.
http://codeable.io

Gasper12 ::

Glede ekrana L197w: pred objavo izdelka vedno preverimo, da ponudimo najnižjo ceno na spletu. Ponudba na navedeni trgovini je bila po nam dostopnih informacijah objavljena včeraj. Je pa v obeh primerih to bistveno nižja cena od redne.

kocba ::

A veste kaj pomeni "Outlet"?

na naši strani ekskluzivno ponudijo svoje izdelke po cenah, ki so bistveno nižje od cen v redni prodaji.


Ne, da so cene nižje od redne prodaje. Celo dražje so. Zavajanje?
Še ena stran stila "1naDan" ipd. Nothing special.

Gasper12 ::

Pozdravljeni!

Hvala za komentar.
Izraz Outlet razumemo nekako tako: Outlet store @ Wikipedia. Na žalost si vsi proizvajalci, uvozniki in trgovci na debelo ne morejo privoščiti svojih lastnih outletov, zato presežke izdelkov po outlet cenah ponudijo preko raznih prodajnih kanalov. Naša vizija je, da bi postali spletni trgovec z izključno outlet ponudbo iz cele Slovenije. Ne prodajamo kuponov in potrudili se bomo, da se nas ta sloves ne oprime.
Glede cen, ki naj bi bile višje od redne prodaje: tudi cena ekrana je v drugi trgovini veliko nižja od redne. Ker želimo spoštovati našo zavezo do kupcev, da ponujamo res najnižje cene, smo ceno tega ekrana dodatno znižali in se odpovedali dobršnemu delu zaslužka. Res pa je, da ne bomo mogli biti nikoli edini ponudnik outlet izdelkov, zato bo podobne cene vedno moč videti tudi drugje, a v redni prodaji zagotovo ne.
Upam, da sem odgovoril na vaše vprašanje o zavajanju in vliv vsaj kanček dvoma v vašo sodbo o enakosti z 1naDan.
V upanju na še kakšen komentar vas lepo pozdravljam.

mihec87 ::

Potrošnika ne zanima kakšna je redna cena pač pa za kakšno ceno ga on dobi...Redna cena je danes za okras saj bolj ali manj vsak spletni trgovec nabije redno ceno potem pa da večni popust in pride na normalno ceno..

Močno pa pozdravljam možnosti plačila(PP) ter brezplačno poštnino...

Ime oz naslov strani pogosta vprašanja še lahko poslovenite da ne bo frequently asked questions..

Upam da uspete..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Gasper12 ::

Se strinjam. Zato se trudimo, da bi bile naše cene absolutno najnižje in ne le z največjimi "popusti", a to žal vedno ne uspe.

radiokills ::

Potrošnika ne zanima kakšna je redna cena pač pa za kakšno ceno ga on dobi


IMO se motiš. Folk kar lepo tripa na popuste. Maš prav, da je končna ceta glavni faktor, toda tudi (višja) začetna je lahko tista, ki pri kupcu potisne jeziček v smer nakupa - še posebej, kadar je to stvar, ki je kupec pravzaprav ni imel namena kupit. Verjetno se še spomniš, ko je folk po pet televizorjev kupoval, ko se je odprl prvi Hofer :).

Zgodovina sprememb…

mihec87 ::

radiokills je izjavil:

Potrošnika ne zanima kakšna je redna cena pač pa za kakšno ceno ga on dobi


IMO se motiš. Folk kar lepo tripa na popuste. Maš prav, da je končna ceta glavni faktor, toda tudi (višja) začetna je lahko tista, ki pri kupcu potisne jeziček v smer nakupa - še posebej, kadar je to stvar, ki je kupec pravzaprav ni imel namena kupit. Verjetno se še spomniš, ko je folk po pet televizorjev kupoval, ko se je odprl prvi Hofer :).


Ja..pa se je takrat ta isti tv dobil kje ceneje?

Sam ponavadi pogledam ponudbo naokoli ne samo na enem koncu..Če ma en ceno 500eur pa 200eur popusta končna 300eur drug pa ceno 350 pa 100popusta končna 250eur bom vzel tu..V času interneta ni več taka težava primerjat cen včasih se je bilo treba vozit od trgovine do trgovine...

radiokills ::

Normalno, saj sem ti napisal da maš prav, da je končna cena tista, ki odloči. Sploh kadar gre za racionalne nakupe (veš kaj hočeš/potrebuješ). Itak je mala šansa, da če kupuješ neko stvar, da jo boš iskal našel na ducat.si.

Ducat.si (ter razne kolektive) ciljajo na drugo skupino kupcev. Na tiste, ki opravljajo t.i. impulzivne nakupe. Torej artikla ne iščejo, ker ga ta trenutek potrebujejo, toda si rečejo 'Bemtiš, tole je pa super cena, mogoče mi pa pride kdaj prav'. Pri takih visoka začetna cena pali. Navidezen prihranek in časovna omejenost ponudbe sta pri impulzivnih nakupih velika faktorja. Take triggerje trgovci uporabljajo že lep čas in niso internetna pogruntavščina. (Pripočam kak izlet v Severno Afriko, tam so advanced mojstri za take reči)

Zato sem dal primer hoferja, takrat je del kupcev nameraval kupiti televizor v vsakem primeru (in so se odločili za Hoferjevega ker je bil najcenejši - racionalni nakup) drugi del kupcev pa ga je kupil prav tako zaradi nizke cene ter omejene zaloge, pa ga dejansko niso potrebovali (impulzvni nakup). Finta je, da človek vidi sto evrov prihranka, dejstvo da bo zapravil 200€ za stvar, ki je ni nameraval kupit, pa potisne ob stran z izgovorom 'sej mogoče pa prav pride'.

Pa ne mislim nikakor črniti ducat.si, zgolj površno razlagam vzvode pri nakupih. To 'psihologijo' bi IMO morali poznati vsi v 'naši obrti' izdelovanja spletnih strani. Vsaka stran nekaj 'prodaja' in če webmaster/dizajner/ux-ninja pozna finte, bo stranka bolj zadovoljna z učinkom. Simpl :).

Sori za offtopic.
@Gasper12: mogoče bi zraven artikla pokazali še znesek prihranka? Zdaj po eni strani, se obiskovalec res bolj 'engejđa' pri izračunavanju prihranka, in mu že zaradi tega postane artikel bolj zanimiv. Lahko pa da spregleda popust. Bi bilo za nardit en A/B testing. V enem primeru bi bila stran taka kot je, v drugem bi pa prikazovala zneske popustov ter v tretjem popust v procentih, nato meriš konverzije. Če boš storil to, bi te res lepo prosil za rezultate, čisto tako, iz firbca.

Gasper12 ::

Hvala za komentar. Na prenovljenem outletu, ki bo vizualno sicer mogoče manj zanimiv, bo prikazan tudi absoluten prihranek. Prenovljena stran bo prišla konec tedna, ko vas bom verjetno spet prosil za vaše mnenje - upam, da se to ne bo razumelo kot smetenje.

Jerry000 ::

Sorry nisem bral cele teme, ste to naredili from scratch al mate CMS in template ki ste ga nato spremenili?

Gasper12 ::

Pozdravljeni!
Ni narejeno iz nule, je bilo pa vseeno kar nekaj dela :)

Ponovno pišem, ker smo deloma tudi po vaših predlogih in predlogih iz drugih forumov prenovili naš Outlet!

Predvsem gre za vsebinsko, a delno tudi za oblikovno in v manjši meri tehnično prenovo.
Odslej ponujamo le količinsko omejeno ponudbo po najnižjih cenah na spletu.

Spet bi vas prosil za kakšen komentar, kritiko ali predlog, ki bi jih upoštevali pri naslednji prenovi (če bo kaj bistvenega pa tudi prej).

Vabljeni prav vsi :)

Hvala in lep pozdrav.

urosz ::

piškotke porihtajte, ker jih dobim brez privolitve. drugače pa mi je stran všeč.

DuleKrtola ::

http://geizhals.at/lenovo-ideapad-u300s...
http://www.ducat.si/prenosnik-lenovo-id...

Khm.

Js prodam Olimpija burek za 2.3€, z neverjetnim znižanjem s 4€!

Gasper12 ::

Pozdravljeni!

urosz, hvala za komentar. Piškotke bomo v kratkem porihtali. Za trenutno situacijo brez opozorila se opravičujemo.

DuleKrtola, hvala za komentar oziroma kritiko. Podoben pogovor smo imeli s stranko na FB, sicer že nekaj časa nazaj. Govora je bilo o tem izdelku, pogovor pa je potekal tako:

Človek1: na e-bayu za 10$
February 20 at 7:56pm
Ducat.si Pic or it didn't happen!
February 20 at 9:05pm
Človek2 Amazon UK 30,92 EUR (poštnina vključena) dostava 3-5 dni
February 21 at 4:47pm
Človek2 Bear Grylls Ultimate Multi-Tool by Bear Grylls
February 21 at 4:50pm
Ducat.si Veseli nas, da si tako kot mi tudi vi prizadevate slovenskemu potrošniku ponuditi tisto najboljše za kar najmanj denarja. Zavedamo se, da so cene v tujini velikokrat nižje, in to predvsem zaradi prodaje velikega števila izdelkov in posledično nižjih stroškov. Ducat.si si prizadeva ponuditi najboljše izdelke po najnižjih cenah v Sloveniji, tako "v živo" kot na spletu, in ponosni smo, da nam uspeva! Verjamemo, da bo prišel dan, ko ponudbe na www.ducat.si ne bo prekosil prav nihče na svetu!
February 21 at 5:21pm
Človek2 Pohvalno in veliko poslovnih uspehov vam zelim se naprej. V upanju, da bodo vsi slovenski ponudniki enakega razmisljanja. Lp


Upam, da s tem copy-paste-anjem ne smetim. Želel sem le pokazati, da niste prvi, ki je v tujini našel izdelek po enaki ali celo nižji ceni in tako vam lahko ponudimo enak odgovor. Razlogi za take cene pa mislim, da so vsem jasni in tudi opisani v našem odgovoru v zgornjem pogovoru.
Pri tem prenosnem računalniku pa so cene v Sloveniji z izjemo naše in ponudbe največjega spletnega trgovca značilno višje. (vir)

DuleKrtola ::

Meh, meni se pa zdi, da cene pri nas, ko nekaj novega pride ven, niso bistveno višje. Ko pa je zadeva kakšno leto stara Avstrijci spustijo redno ceno za 20% in dajo na to ceno popust 10%. Naši pa držijo(te) ceno enako celo leto, le da da je popust 28%, končna cena pa ista.

Gasper12 ::

Upamo, da bo naš outlet z najnižjimi cenami spodbudil tudi ostale trgovce, da bodo cene spustili in slovenskemu kupcu omogočili nakupne pogoje, primerljive s tistimi v tujini. Glede na to, da smo v Outletu Ducat.si v veliki meri res najcenejši in da prodajamo tiste zadnje kose, ki ponavadi poidejo v parih tednih, nam je težko očitati, da: "držijo(te) ceno enako celo leto, le da da je popust 28%, končna cena pa ista."
Verjetno pa vsem res ni mogoče vedno ustreči - taki so gonilo napredka. Zato se vam za dodatne komentarje že vnaprej zahvaljujemo.

urosz ::

DuleKrtola je izjavil:

http://geizhals.at/lenovo-ideapad-u300s...
http://www.ducat.si/prenosnik-lenovo-id...

Khm.

Js prodam Olimpija burek za 2.3€, z neverjetnim znižanjem s 4€!


ne spet zatrollat teme. že 100x premleto, da so cene v tujini nižje.

DuleKrtola ::

urosz je izjavil:

DuleKrtola je izjavil:

http://geizhals.at/lenovo-ideapad-u300s...
http://www.ducat.si/prenosnik-lenovo-id...

Khm.

Js prodam Olimpija burek za 2.3€, z neverjetnim znižanjem s 4€!


ne spet zatrollat teme. že 100x premleto, da so cene v tujini nižje.



Sploh nisem hotel tega povedat. Saj niti ni cenejši v avstriji, cena je enaka? Je pa v avstijski štacuni redna cena realna, in čisto zmeren popust. Laptop ni posebej ugoden, niti ga trgovci ne oglašujejo kot takega.

Niti ne pravim, da je ravno in samo ducat.si drag, identično je pri mimovrste. Overpriced laptop z neverjetnim popustom, neverjetno ugodno.

Gasper12 ::

Res bi bili veseli še kakšnega komentarja o strani sami. Hvala že vnaprej.

Gasper12 ::

Res bi bili veseli še kakšnega komentarja o strani sami. Hvala že vnaprej.

galu ::

Meni nekam pisave (predvsem večji napisi, npr. popust v zelenem okvirčku) ne poklikajo najbolj... Kot da bi malce premalo antialiasing-a mele. :|

Je pa res, da to opazim zgolj v Chromu - v IE9, FF pa ne.

Drugače pa všečna stran (in dobro pregledna).
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

Blindeye ::

Komentar o strani. Pa naj bo. Kliknem in vidim kup izdelkov, ki nikakor ne pašejo skupaj: nek plišast pes, monitor, ura, žlice... Dajte zadeve v neke smiselne kategorije. Saj si mislim, da pokažete "za vsakega nekaj". Samo - izgleda nametano. Morda manjše slike, po 4 predmete, pa 4 vrstice po kategorijah? Ali pa jasno ločite iz vsake kategorije 1 zadevo? Ne vem, nisem specialist za tole.

Vseeno moram nekaj reči o cenah/cenovni politiki (se opravičujem, ne bom šel na konkretne produkte). Ne vem, kakšen je vaš poslovni model. Bi pa rekel tole: če ste outlet, potem bi (po mojem razumevanju vašega marketinga, recimo citiram od zgoraj "...naš outlet z najnižjimi cenami...") morali biti cenejši od ostalih. CENEJŠI in ne enako kot drugi. Tudi v zgoraj navedenih primerih na tej strani (kjer niste cenejši).
To, da imajo druge trgovine isto ceno kot vi, sicer utemeljujete s tem, da so dali velik popust. In? Ali to pomeni, da so tudi druge spletne trgovine outlet? Ker če niso in imajo isto ceno kot vi, potem ste vi tudi spletna trgovina in ne outlet. V kolikor se to dvoje loči. No, ali pa "outlet" ne pomeni najnižje cene (in je "outlet" samo zato, da privabi potencialne kupce). Tudi to je ok, če je to marketinška poteza, ki vam bo prinesla kupce.
Vendar... V kolikor ne boste imeli res ugodnih cen, lahko imate zaradi zasnove strani problem (moj pogled). Zame je ta problem neurejenost. Če že pridem na vašo stran in želim nekaj kupiti, moram iskati (vsaj meni produkti niso smiselno urejeni). V kolikor že iščem, želim nekaj v zameno (najnižjo ceno). V kolikor najnižje cene ni, grem naslednjič drugam, kjer je cena ista in je urejenost višja... In strani, kjer so cene enake vašim, urejenost pa je višja - je kar nekaj...

Kakorkoli: pohvalno za trud, želim vam veliko poslovnih uspehov v prihodnje in dobro prodajo!

LP
(za morebitne napake se opravičujem, nisem še enkrat prebral za sabo)

Blindeye ::

...nadaljevanje.
Mi ni dalo miru še eno vprašanje, ki se mi zdi relevantno za vas.
Navajam bolj "klasične trgovine", da ne bom kakšne konkurence navajal... Po kaj greste v Spar? Po kaj v Lidl? Mercator? Muller, DM, H&M, Baby center, itd... In po kaj naj grem k vam? Namreč, nekdo, ki pride "malo gledat" ne vem, če je ključna oseba za vas. Recimo, ko želim kupiti monitor, ga bom kupil. Kako me boste privabili pred konkurenco? Ne vem, če sploh imate kakšnega. Moram poiskati. Ne vem, če imate kakšnega s specifikacijami, ki jih želim. Ne vem, če je vaša stran najbolj primerna zame.

Ste morda bolj primerni za nekoga, ki ima nekaj denarja, pa pride pogledat na vašo stran, če ga lahko zapravi. Recimo, da pa je pozoren na "most value for $". Tudi na tem področju ste malo kritični...

Kdo so vaša cilja skupina?

Gasper12 ::

galu, hvala za komentar. Glede pisav smo imeli kar nekaj težav, s trenutno situacijo smo se nekako zadovoljili, ni pa idealna. To bo prišlo na vrsto pri naslednji prenovi.

Blindeye, najprej res hvala za obsežen komentar in predloge.

Glede nametanosti: Trenutno smo v obdobju širjenja ponudbe, sklepanja pogodb z dobavitelji. Zaenkrat ponujamo le okoli 100 artiklov, ki so v kategorije razporejeni, kot se pač 100 artiklov da razporediti. S širjenjem ponudbe bo vseskupaj tudi bolj pregledno. Vsekakor tehten komentar, hvala.

Glede cen: Po vseh nam znanih podatkih smo najcenejši ponudnik na spletu, pri nekaterih izdelkih celo skoraj nepredstavljivo cenejši. Pri Lenovo U300s pa cene ne smemo znižati - dobavitelj ima obvezujoče pogodbe tudi z drugimi in pod 699 ne smemo. Bili smo v dilemi, ali izdelek s sicer najnižjo a ne unikatno ceno vseeno ponuditi na strani. Pretehtal je argument za, saj imamo že kar nekaj zvestih kupcev, ki ne samo zaradi najnižjih cen, ampak tudi zaradi našega neposrednega odnosa do strank, raje kupijo pri nas.
Pri orodju Gerber Multi-tool Bear Grylls smo v Sloveniji najcenejši - s tujino zaenkrat žal še ne moremo tekmovati.
Po napisanem smo pravi outlet (po znižani in hkrati najnižji ceni prodajamo, kZar se je po redni ceni slabo prodajalo) in to ni le marketinška poteza - tudi količine posameznih izdelkov so žal temu primerne.

Strani, ki bi imele ceno enako naši, po naših podatkih ni. Lenovo U300s je izjema. Vedno pa smo veseli obvestil o izdelku, ki se z nižjo ceno prodaja nekje drugje, in v roku parih ur ceno izdelka znižamo, četudi v našo škodo (zadnji tak primer je bil pri tem LCD ekranu).

Glede klientele: Tudi sami se velikokrat po obleke zapeljemo v Palmanovo, Italija (v spletu bi bila to trgovina v Avstriji), kljub temu, da je ponudba skromnejša in veliko bolj odročna, kot npr. v BTC, Ljubljana (primerjalniki cen v Sloveniji) in slabše organizirana kot v Galeriji Emporia, Ljubljana (mimovrste).
Mi na srečo nismo tako oddaljeni kot Palmanova in hkrati ponujamo izdelke ceneje kot v Galeriji. Če ostanemo v BTC-ju, smo kot Hala 12, outlet v zg. nadstropju, ki ga je ob vsakem obisku nakupovalnega središča vredno obiskati. Velikokrat ostaneš praznih rok, a se vseeno velikokrat splača!
Pri vprašanju dostopnosti zelo pomaga uvrščenost naših izdelkov v večino primerjalnikov cen (če ostanemo pri prejšnji analogiji, imamo veliko parkirišč), kjer so ti izdelki tudi lepo sortirani v kategorije. In v primerjalnikih cen smo na prvem mestu.

Upam, da se bo komu dalo vse to prebrati in bo ponudil še kakšen komentar ;).
Blindeye, še enkrat hvala za vprašanja in pomisleke!

Blindeye ::

Zdravo.

Super razlaga z analogijo. Preko primerjalnikov cen - dobra, torej lovite tiste, ki hočejo nekaj kupiti, najdejo izdelek in gredo na recimo ceneje.si. Ok, potem pa izberejo najcenejšega - to ste vi (sicer ne ravno 100%, ampak ok). Ok. Kaj pa: iščem prenosnik z določenimi specifikacijami, a sem nekoliko prilagodljiv (i3, i5 recimo; HD do FullHD, 4-8 GB RAM)... In najdem enega, pa grem na ceneje.si. Problem: če ne iščem točno modela, ki ga imate vi na zalogi - ne bom prišel na vašo stran, čeprav imate primerljivega. Kako priti do teh strank?

Vpr 1 (ni bilo odgovora v vašem postu prej): v Palmanovo greste po obleke... Po kaj grem k vam? (Vem, da še nimate nabora artiklov... Vendar, je moteče, da ne vem, po kaj naj grem k vam. A imate kak cilj na tem področju?)
Vpr 2: Če se sami vozite v Palmanovo, kljub ponudbi v Slo... Zakaj mislite, da ostale stranke ne bodo šle v Palmanovo (oz. v druge spletne trgovine, posebej tujina je zanimiva zaradi cen)?
Kaj je tisto, kar bo pritegnilo za naslednji nakup? Po kaj naj se pride k vam (spet...), da se ne splača v drugo spletno trgovino ali v tujino? Odgovor "cena" ni dovolj (sploh, če ni VEDNO najnižja). Cena je po moje šele predpogoj. Sami ste lepo rekli, ste outlet v hali 12 v BTC, ki ga je vredno obiskati. Super, če rabim cunje, grem v Halo 12, outlet. Vendar ne bom šel v Halo 12, v outlet v zgornjem nadstropju, če ne bom rabil cunj. Prav tako ne bom šel v Halo 12, če bom rabil pnevmatike za avtomobil. V Ducat pa grem po ________ ?

Mogoče še tole enkrat glede cen, da pojasnim z vidika kupca, stranke. Stranke so/smo muhaste. Če govorite: pri nas je najceneje v Sloveniji... Potem to pomeni NAJCENEJE. Potem se tega držite. In zelo se zavedajte, da "manjše" ni enako "manjše oz. enako kot drugje". Sploh ne v mišljenju strank. V kolikor v misli strank pride, da so pri vas cene, ki so lahko enake kot drugod, izgubite zelo pomembno prednost (tukaj ste v očeh stranke takoj eden izmed mnogih in ne več najcenejši; morda boste kje cenejši, lahko pa se celo zgodi, da boste kje dražji). V kolikor rečete: pri nas je NAJCENEJŠE, pa se najdejo izjeme, kjer imajo drugi ENAKO ceno... Potem se stranka lahko počuti izigrano. To je pa zelo slab čustven naboj (užaljenost, imeti nekoga za norca...). Taka stranka bo težko kaj kupila pri vas - ali pa še bolj priložnostno. S tega vidika je umestitev artiklov, ki se jih lahko dobi v drugi trgovini po isti ceni - napaka. Pri vas MORA biti VSE ceneje kot drugod - če že to propagirate. In seveda, ob zmotah je potrebno stranki dati nek "bonus", da ostane...
Primer: na forumu slo-techa je kar nekaj debat o spletnih trgovinah za računalniške komponente. Kje se splača, kje je najceneje, kje je storitev dobra itd. In eni so zvesti eni trgovini, drugi pa drugi. V kolikor ni cena tista, ki privlači nove stranke - postanete del te borbe v prejšnji povedi.
Recimo: sam sem pripravljen plačati malo več za dobro storitev. In sem zvest eni trgovini. Sem pa muhast. V kolikor najdem isti izdelek po (zame) dovolj nižji ceni drugje, je z mojo "zvestobo" lahko konec. V kolikor me trgovina enkrat nategne - je lahko konec z mojo zvestobo. Ta trgovina je med cenejšimi, vendar recimo pri 500 € lahko prideš skozi za enih 30 € ceneje v Slo, v tujini pa do 50 € s poštnino vred. Pa vseeno kupim tukaj v tej trgovini. Razlog: lahko si privoščim (če ne bi mogel...), dobre izkušnje iz preteklosti s to trgovino (in slabe z drugo), višjo ceno opravičim s kvaliteto storitev...

V kolikor najdem enak prenosnik pri vas in tej trgovini po enaki ceni - je rezultat znan.
Če je 10 % razlike pri 300 € - bom kupil v tej trgovini.
Če pa govorimo o 10 % pri 1000 € in enakih garancijskih itd. pogojih - potem pa se vprašam, zakaj ne bi kupil pri vas...

Conjoint analiza mislim da se v marketingu uporablja za to, da se ugotovi, kako pomembni so določeni parametri za nakup (pivo recimo: okus, cena, pločevinka vs steklenica, poreklo...).

Eto, še en daljši post za razmišljanje. Tukaj bolj izzivam ozadje tega outleta, spodbujam razmišljanje - da ne bi vzeli za slabo. Ponovno - pisal sem iz glave, morda bo kaj manj jasno ali nepovezano.

LP

Gasper12 ::

Pozdravljeni!

Ponudbo bomo stalno in vztrajno širili. Cilj je imeti okoli ducata izdelkov v vsaki podkategoriji. Pri usmerjanju kupcev na našo stran se sedaj v začetni fazi zanašamo predvsem na primerjalnike cen in druge podobne portale. Na nekaterih smo že, na druge še pridemo.

Ponudba je zaradi trenutne omejenosti zelo nepredvivljiva. Pokrivamo res širok spekter. S predstavitvijo posameznih kategorij na socialnih omrežjih in predstavitvijo vseh izdelkov na primerjalnikih itd obveščamo kupce o trenutni ponudbi. Oglaševanje na iskalnikih zaenkrat še ni smiselno, je pa vsekakor potreben temeljit SEO (tu iščemo pomoč, če poznate koga, prosim za zs). Z razširitvijo bodo področja ponudbe bolj stalna. Cilj je cel BTC outlet. Trenutno smo še precej daleč od tega cilja, a vlagamo veliko truda v to širitev.

Za nakup v tujih trgovinah (Palmanova) je potrebno znanje tujega jezika. Tudi zaupanje v tuje trgovine je manjše. To sta poglavitna razloga, da verjamemo, da bo večina strank ostala na slovenskem spletu. In tu smo pri izdelkih, ki jih imamo v ponudbi, najcenejši.

Glede cene Lenovo U300s se strinjamo in je to prej izjema, ki potrjuje pravilo, kot kaj drugega (čeprav tega stavka ne maram...). Dejstvo je, da smo kar nekaj časa U300s ponujali po najnižji ceni na spletu, potem pa je druga trgovina čez noč svojo ceno spustila za 30%, kar je pri računalnikih v Sloveniji nenavadno. Odzvali smo se takoj naslednji dan in se z dobaviteljem dogovorili za enako ceno. Sedaj po prebranem in ponovnem premisleku bi bilo mogoče res bolje, da bi ta izdelek umaknili iz prodaje.

Npr. trgovine s hrano po nižjih cenah, ki hkrati ponujajo tudi veliko drugih artiklov (Hofer, Lidl...), rastejo kot gobe po dežju. Očitno je, da si želimo kupovati ceneje, ne glede na to, da moramo izdelke jemati iz kartonskih škatel ali brskati med gnilimi jabolki. Upamo sicer, da pri nas nikoli ne bo gnilih jabolk in da bodo kartonske škatle vsaj lepe - cene pa hkrati najnižje. V te trgovine gremo resda po hrano, a tudi sam nisem verjel, kakšen odziv je na objavljene popuste v njihovih katalogih, in to predvsem na popuste izdelkov, kot so aparati za kavo, orhideje, smučarske hlače ipd. Po naših raziskavah trg za našo ponudbo obstaja in raste, le še približati se mu moramo, na čemer pa trdo delamo.

*če imate izkušnje na področju SEO in bi bili pripravljeni sodelovati z nami, mi prosim pišite preko zasebnega sporočila


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Black Friday 2018: Dobre Kupčije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16419611 (4031) TheBlueOne
»

Black Friday (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
687408 (2245) ejresnevem
»

palmanova outlet

Oddelek: Loža
4413363 (1788) Isotropic
»

Se splača kupovati na črni petek? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
8411319 (6332) darkolord
»

Joc Pečečnik in Mura (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
19012328 (5365) Mr.B

Več podobnih tem