Forum » Loža » nakup iz nemčije in garancija
nakup iz nemčije in garancija
Ikspe ::
Iz nemčije bi kupil kos tehnike, ki je enak prodaji tudi pri nas ampak s precej višjo ceno.
Zanima me če lahko uveljavljam garancijo tudi pri nas ali kje lahko to preverim.
Zanima me če lahko uveljavljam garancijo tudi pri nas ali kje lahko to preverim.
RejZoR ::
Vprašaj na uradni servis za tisto znamko pri nas. Ker čeprav naj bi evropska garancija delovala se dostikrat otepajo tega. Pri enih pa dejansko piše, da pokrivajo samo za izdelke kupljene pri nas oz navedejo še druge države. Nemčija največkrat ni med njimi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Šimpanz ::
Odvisno kako imajo zmenjenjeno z našim servisom. Če mu proizvajalec plača za odpravo napake, potem ni težav. Če pa dobi samo popust pri nabavi potem pa se mora sam znajti pri garancijskih popravilih, ti bo leto zavrnil. Vpraši servis ti bodo takoj povedali.
St235 ::
Kako obužujem ko ljudje mešate pojme tja v tri dni brez vsake osnove.
EU garancija NI enako garancija v skladu z slovensko zakonodajo. Torej stvari, ki veljajo za uveljavljanje garancije po zakonu o varstvu potrošnikov NE VELJAJO za uveljavljnaje EU garancije. EU garancija, kot jo definira direktiva 1999/44/EC je v slovenski zakonodaji obravnavana pod terminom Stvarna napaka.
Bistvena razlika pri konkretnem vprašanju je namreč KJE se uveljavlja okvaro izdelka.
Namreč "EU garancijo" oziroma stvarno napako je možno uveljavljat SAMO pri prodajalcu in ne na servisu in ne vem še kje.
Tako, da odgovor na tvoje vprašanje je, da garancijo na izdelek kupljen v nemčji boš v skladu z EU direktivo 1999/44 lahko uveljalvjal. Vendar ga boš lahko uveljavljal pri PRODAJALCU, ki je v nemčiji.
Glede popravila v Sloveniji, pa je odvisno od politike proizvajalca na kakšen način nudi servisne storive. Pri tem je bistveno kaj je navedeno v garancijskem listu/oglasih itd.
EU garancija NI enako garancija v skladu z slovensko zakonodajo. Torej stvari, ki veljajo za uveljavljanje garancije po zakonu o varstvu potrošnikov NE VELJAJO za uveljavljnaje EU garancije. EU garancija, kot jo definira direktiva 1999/44/EC je v slovenski zakonodaji obravnavana pod terminom Stvarna napaka.
Bistvena razlika pri konkretnem vprašanju je namreč KJE se uveljavlja okvaro izdelka.
Namreč "EU garancijo" oziroma stvarno napako je možno uveljavljat SAMO pri prodajalcu in ne na servisu in ne vem še kje.
Tako, da odgovor na tvoje vprašanje je, da garancijo na izdelek kupljen v nemčji boš v skladu z EU direktivo 1999/44 lahko uveljalvjal. Vendar ga boš lahko uveljavljal pri PRODAJALCU, ki je v nemčiji.
Glede popravila v Sloveniji, pa je odvisno od politike proizvajalca na kakšen način nudi servisne storive. Pri tem je bistveno kaj je navedeno v garancijskem listu/oglasih itd.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42093 (17618) | Furbo |
» | Koliko znaša garancija na tehnično blagoOddelek: Pomoč in nasveti | 6330 (5945) | k4vz0024 |
» | Apple primoran nuditi dveletno garancijoOddelek: Novice / Tožbe | 16453 (14396) | klinker |
» | Direktiva 1999/44/CE in 2-letna garancijaOddelek: Strojna oprema | 2308 (2115) | St235 |
» | Garancijski postopek in menjavaOddelek: Pomoč in nasveti | 2253 (2023) | St235 |