» »

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

««
5 / 12
»»

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

Štos je, da prinas hočejo generalista za minimalno oz. malo več, če imaš srečo in prideš v malo večje podjetje (gledano lokalno),
potem ta čas, ki ga zajebeš za učenje generalnih zadev ti po drugi strani krade čas za specializacijo, ki jo pa potrebujejo v tujini velika podjetja.

@BlackMax
Problem pri voxlih je, da mi je zmanjkalo framov za vmes in kader me ni ubogal.
Se pa kake boljše kamere nebi branil ne, ker se na tisti ne vidi nič. V resnici je pa na voxlih tekstura osebe.

Kaj pa tole? Se je kdo že igral stem? Tudi en izmed mojih experimentov. Tega sem še delal na C2D prenosniku:


Ja sej to, ampak slovenija je pač mali trg.
Ne, zgleda zabavno :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

m0LN4r ::

Je kdo tukaj zaposlen oz. ima kake veze do kake firme, ki se ukvarja z vizualizacijo?
Rabil bi eno informacijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

Je kdo tukaj zaposlen oz. ima kake veze do kake firme, ki se ukvarja z vizualizacijo?
Rabil bi eno informacijo.


Poznam nekoga...in ga lahko vprašam, k se s tem ukvarja.

m0LN4r ::

ZS
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mi345 ::

študija ženskega obraza, ne vem zakaj ampak ženski obrazi so mi še posebno zahtevni....


 1

1

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

študija ženskega obraza, ne vem zakaj ampak ženski obrazi so mi še posebno zahtevni....


 1

1



Seveda so :) Sploh pa tiste simpatične punce :P

mi345 ::

neki novga...

 1

1

BlackMaX ::

Fuuuuuj :D

mi345 ::

Gandalf wip


 1

1



 2

2



 3

3

Pro_moted ::

Slika enega osebnega projekta. Render ni nevem kaj, je povprečen, ker enostavno nimam računalnika trenutno primernega za kaj konkretnega. Stvar sma z kolegom mislila uresničit, na koncu se je vse ustavilo pri .... financah :D

 karting

karting



In še en osebni projekt, katerega namen ni bil glih renderiranje ampak sam model. CNC ruter že deluje v praksi in se super obnese za les plastiko in ALU.

 cnc ruter

cnc ruter



Če bi imel čas, bi cele dneve žgal takele stvari. Žal v SLO ne dobim pametne službe in bo treba v tujino :(

So pa to bolj tehnične zadeve in ne toliko oblikovanje kot v prejšnih postih, kjer moram pohvalit mi345 za trud . Le tako naprej.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Pro_moted ::

No pa še ena manjša zadeva, ki sem jo mislil 3D printat, a potem sem ugotovil da si stekel ne morem naredit XD

 očala

očala

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

BaToCarx ::

Pro_moted je izjavil:

Slika enega osebnega projekta. Render ni nevem kaj, je povprečen, ker enostavno nimam računalnika trenutno primernega za kaj konkretnega. Stvar sma z kolegom mislila uresničit, na koncu se je vse ustavilo pri .... financah :D

 karting

karting




Fajn, kolk so pa bili predvideni stroški za ga izdelat? Imaš tudi kak render kjer ga presekaš na pol ali kak fancy prerez? :D

mi345 ::

Mesh

 1

1

BlackMaX ::

 Gray Room

Gray Room



Nekaj novega :)

Uporabil sem Corona renderer, super stvar :)

Kritike zelo dobrodošle in nasveti :)

b3D_950 ::

Še nekaj mojih umetnin na random::)







Blender Cycles + Gimp gmic
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

Zion10 ::

Fajn renderji.

 Corona render

Corona render



Experimentiranje z Corona renderjem, po prvotni uporabi Vraya. Priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zion10 ()

BlackMaX ::

b3D_950 je izjavil:

Še nekaj mojih umetnin na random::)







Blender Cycles + Gimp gmic


Nice. Vidim, da uporabljaš GIMP, kako je z gimpom in 32bit slikami, ko jih editaš?

Zion10 je izjavil:

Fajn renderji.

 Corona render

Corona render



Experimentiranje z Corona renderjem, po prvotni uporabi Vraya. Priporočam.


Če bi kamero malo nižje postavil bi bila boljša slika, po mojem mnenju seveda.

In se strinjam, Corona raztura. Za zdaj je še zastonj ampak ne dolgo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

Zion10 ::

Alpha 7.2 bo prosta za uporabo do februarja, sicer pa tudi za kasneje ne kaže na pretirano ceno. Če bo obveljal trenutni predlog, boš lahko kot študent uporablja za zelo ugodno ceno, tudi v komercialne namene.

Postavitev kamere je bila pogojena z referenco pri prvotnem renderju, zato je zaradi primerjave nisem spreminjal, ampak ja se strinjam.

m0LN4r ::

BlackMaX je izjavil:

 Gray Room

Gray Room



Nekaj novega :)

Uporabil sem Corona renderer, super stvar :)

Kritike zelo dobrodošle in nasveti :)

Na prvi pogled zgledajo ti corona renderji zelo plastično in kot da bi bile samo texture prlepljene.
Nekoč se je približno tako delalo rednerje v fotošopu, kjer si potem lepil "hude" texture na objekte.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

BlackMaX je izjavil:

 Gray Room

Gray Room



Nekaj novega :)

Uporabil sem Corona renderer, super stvar :)

Kritike zelo dobrodošle in nasveti :)

Na prvi pogled zgledajo ti corona renderji zelo plastično in kot da bi bile samo texture prlepljene.
Nekoč se je približno tako delalo rednerje v fotošopu, kjer si potem lepil "hude" texture na objekte.


Sej ni corona kriva za plastičnost, ampak bolj jaz. :)

Naslednjič bom moral bolje paziti. Hvala

m0LN4r ::

Jaz pa sem za enga ST uporabnika, se spustil tudi v tole in sprobal:
1:1 izris na 0,05mm natačno, notranji okvir za microATX custom ohišje. Upam da bo tudi dobro izpadlo na koncu, lol.



Tako da, načeloma ni potrebe po autocadu. Samo je malo več prčkanja zaradi drugačnega pristopa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zion10 ::

Nazaj z novim renderjem, prav tako Corona, ki sem ga sestavil toliko da prikažem novo zmodelirane modele.

 Interier MND

Interier MND



Na prvi pogled zgledajo ti corona renderji zelo plastično in kot da bi bile samo texture prlepljene.

Zanimivo, mene se zdi ravno obratno, to me je tudi najbolj pritegnilo k uporabi.

Tako da, načeloma ni potrebe po autocadu. Samo je malo več prčkanja zaradi drugačnega pristopa.

AutoCad je pase, kjub temu da ga uporabljam že od verzije 2000. :)

edit: Popravek linka do slike

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zion10 ()

mi345 ::

O lepe stvari to ustvarjate! :) ste kar mojstri ;)

m0LN4r ::

Kogar ni strah tujine naj pošlje svojo prošnjo semle, kraj dela graz: http://www.shotshotshot.com/
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

BlackMaX ::

Hello :)

Ali kdo uporablja vRay tuki?

Ciklamen ::

Fantje, quick question za Blender - Kako nastavit kamero, da bo določen objekt / point v središču shot-a? Ne rata mi, ko po path-u gre kamera, da se primerno rotira za nekim objektom...
- End of the Post ->

m0LN4r ::

bo treba target naštimat
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ciklamen ::

Wau, jaz sem retardiran, hvala :D Kar sram me je :P Zanimivo da sem prej Track To naštimal, pa ni delalo, zdaj pa sem še enkrat pa dela...hvala
- End of the Post ->

m0LN4r ::

Te stvari so v vseh programih zelo podobne. Če včasih kaj ne najdeš, pogledaš kako se drugje naredi in poskušaš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nkilar ::

BlackMaX je izjavil:

Hello :)

Ali kdo uporablja vRay tuki?


Aloha! :)

Že dalj časa v produkciji ja, mogoče ti lahko pomagam?

BlackMaX ::

nkilar je izjavil:

BlackMaX je izjavil:

Hello :)

Ali kdo uporablja vRay tuki?


Aloha! :)

Že dalj časa v produkciji ja, mogoče ti lahko pomagam?


Aloha tudi tebi :)

Sweet, zdj a imaš to bolj still shote ali animacije? Predvsem me zanima, kateri AA filter in image sampler uporabljaš?

V kakšni produkciji pa to delaš?

nkilar ::

Večinoma still shote ker žal nekako ni potrebe za animacije oz. nisem na svoji samostojni poti srečal še takih :)

Za AA filter večinoma pustim Area, ker v post-u naredim (skoraj vedno) sharpen in nekako ne pride do izraza, vsaj pomoje :) Adaptive DMC (default) pa kot image sampler. Za več info je kul stran -> http://help.chaosgroup.com/vray/help/15...

Če te tema zelo zanima obstaja precej dober lesson online od Grant Warwicka Mastering V-ray - http://vimeo.com/86010717 . Tale je free sicer ampak, če si za delo z v-rayom bi ti priporočal da se subscribaš na njegov course.

Glede produkcije pa mislim na izkušnje z ljudmi z katerimi delam in tudi z svojimi začetki. Sedaj freelancam na www.nejckilar.com. Do nedavnega sem sam uporabljal V-ray ampak po poteku licence sem se odločil za alternativo, ki ima hkrati tudi prednosti - Corona renderer. Priporočam ogled ;)

Pa upam, da sem ti vsaj malo odgovoril :)

Ciklamen ::

A ma kdo kak (dober) tutorial kako naredit nek build-up preden se dejansko sprosti "svetloba laserja", torej nekakšno "kuglo" ki se veča okrog objekta ki bi naj oddajal svetlobo za blender (ali kateri koli drugi modelirni/animacijski program)? Na Youtubu ne najdem tega kar bi rabil, ali pa ne znam poiskat prav..
- End of the Post ->

BlackMaX ::

nkilar je izjavil:

Večinoma still shote ker žal nekako ni potrebe za animacije oz. nisem na svoji samostojni poti srečal še takih :)

Za AA filter večinoma pustim Area, ker v post-u naredim (skoraj vedno) sharpen in nekako ne pride do izraza, vsaj pomoje :) Adaptive DMC (default) pa kot image sampler. Za več info je kul stran -> http://help.chaosgroup.com/vray/help/15...

Če te tema zelo zanima obstaja precej dober lesson online od Grant Warwicka Mastering V-ray - http://vimeo.com/86010717 . Tale je free sicer ampak, če si za delo z v-rayom bi ti priporočal da se subscribaš na njegov course.

Glede produkcije pa mislim na izkušnje z ljudmi z katerimi delam in tudi z svojimi začetki. Sedaj freelancam na www.nejckilar.com. Do nedavnega sem sam uporabljal V-ray ampak po poteku licence sem se odločil za alternativo, ki ima hkrati tudi prednosti - Corona renderer. Priporočam ogled ;)

Pa upam, da sem ti vsaj malo odgovoril :)


Lih to sem bral na forumih, da nekateri to potem uredijo v PS z unsharpen mask ali pa s čim podobnim in si prihranijo nekaj težav. Sem pa gledal to stran, sam sem hotel slišati kakšno iz prakse.

Tega tipa sem nekaj mesecev nazaj gledal in rez ratura sam ga nisem spet najdel. Hvala za share. Res lepo pove kaj in kako.

Corona je kr fajn...sem že sprobal. Bolj preprosta od vRay-a in prinaša super rezultate samo k hitrost je še težava, ampak itak pri still shotih ni to nek problem.

Ma super si pomagal, hvala :)

BlackMaX ::

Ciklamen je izjavil:

A ma kdo kak (dober) tutorial kako naredit nek build-up preden se dejansko sprosti "svetloba laserja", torej nekakšno "kuglo" ki se veča okrog objekta ki bi naj oddajal svetlobo za blender (ali kateri koli drugi modelirni/animacijski program)? Na Youtubu ne najdem tega kar bi rabil, ali pa ne znam poiskat prav..


Imam delno idejo kako bi to lahko izpeljal, vendar boš ti to moral testirati. In sicer, pomagal bi si s partikli, kjer bi naštimal na začetku build up tako, da bi iskal pravo nastavitev za nastajanje partiklov (spawn partiklov) in temu primerno dodal smer gibanja (ta naj bo minimalna in po možnosti random) Tako, boš lahko dobil nek build up.
Kasneje, ko si zadovoljen s tem, pa sprostiš partikle v poljubno smer X, Y ali Z in dobiš to črto kot pri laserju. Za naslednji korak, lahko na te partikle dodaš kakšnen emission / self illumined material in potem v post produkciji probaš to naštelat tko k teb sede.

Če rabiš kakšno dodatno razlago o tem kar sem povedal, kar vpraši :)

nkilar ::

@BlackMax

Če izpustiš filter za AA potem dostikrat vse skupaj izpade "čudno" / preostro / jaggy, vsaj po mojih izkušnjicah. Z PS se da lepo negirat če je too much :)

Kar se Corone tiče imam občutek, da je hitrostno primerljiva z v-rayom, se pa da tudi progressive renderer potweakat pa tudi bucket mode deluje zaenkrat ok. Definitvno pa se mi zdi, da je v-ray bolj primeren za raznovrstna opravila (vsaj zaenkrat), ker nivo nastavitev tam ti omogoča svašta... Te primerjave so sicer nekako moo point, ker konec koncev tisto kar ti najbolj sede bo zate najbolj uporabno, vsaj tako je moje mnenje. Več izbire pa je itak boljše za vse :)

Ciklamen ::

Hvala BlackMaX, bom probal! Gledam malo tutoriale za te particle, imam že delno idejo kako izpeljat (se bom malo igral z nastavitvami), bom probal tvoj predlog pa bomo videli na čem smo ^^
- End of the Post ->

BlackMaX ::

nkilar je izjavil:

@BlackMax

Če izpustiš filter za AA potem dostikrat vse skupaj izpade "čudno" / preostro / jaggy, vsaj po mojih izkušnjicah. Z PS se da lepo negirat če je too much :)

Kar se Corone tiče imam občutek, da je hitrostno primerljiva z v-rayom, se pa da tudi progressive renderer potweakat pa tudi bucket mode deluje zaenkrat ok. Definitvno pa se mi zdi, da je v-ray bolj primeren za raznovrstna opravila (vsaj zaenkrat), ker nivo nastavitev tam ti omogoča svašta... Te primerjave so sicer nekako moo point, ker konec koncev tisto kar ti najbolj sede bo zate najbolj uporabno, vsaj tako je moje mnenje. Več izbire pa je itak boljše za vse :)


Se strinjam z vsem sploh pa uporabljaš tisto, kar ti najbolj leži.

Sem pa pogledu tvoj stran in rendre, nice. Glede strani, a to si sam delu ali si plačal komu?

Ciklamen je izjavil:

Hvala BlackMaX, bom probal! Gledam malo tutoriale za te particle, imam že delno idejo kako izpeljat (se bom malo igral z nastavitvami), bom probal tvoj predlog pa bomo videli na čem smo ^^


Super. Če boš pri volji takrat, bi lahko še tuki pokazal :) Seveda, če želiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

m0LN4r ::

Particle effekte se, da odlično izpeljat v kombinaciji z aftereffectom. Jaz osebno tega še nisem delal, ampak sem pa že bil tik pred tem, da bi se zraven spravil.

@mi345
A bi zmodeliral moj obraz? Vidim, da maš žilico za to.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nkilar ::

@BlackMax, thanks ;) Stran je bila v večini narejena pri ignitionthemes, se pravi je bila tudi plačana heh ;) Dosti stvari je pa seveda spremenjenih...

Sem videl v temi zgoraj tudi tvoje delo, nice stuff!

BlackMaX ::

nkilar je izjavil:

@BlackMax, thanks ;) Stran je bila v večini narejena pri ignitionthemes, se pravi je bila tudi plačana heh ;) Dosti stvari je pa seveda spremenjenih...

Sem videl v temi zgoraj tudi tvoje delo, nice stuff!


Hvala. Tudi sam si moram eno stran zrihtat počas :) Tvoj dizajn je kr všečn. Če boš še kej delal, deli, da še mi vidmo :)

mailer ::

Sem začetnik v blenderju in bi rad pretvoril številke iz kalkulatorja v 3d objekt. Kako bi se tega lotil najhitreje. Bi bila pretvorba slike v vektorski zapis in uvoz v blender najbolj enostavna? Predlagam, da se odpre nova tema "Pomoč v Blenderju" ali kakšna podobna uradna tema v kateri bi stari mački pomagali manj izkušenim uporabnikom.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

nejcek74 ::

?a niso te stevilke sestavljene iz identicnih celic - trapezoidov?
narisi trapezoide in jim daj visino
uporabi cube in deformiraj robove

mailer ::

Ne gre se samo za to pisavo ampak na splošno tudi za druge. Poskusil sem se igrat z poly line, da bi šel okoli črk pa mi ni šlo.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

m0LN4r ::

Nevem če lahko uvažaš pisave, ampak ena zelo praktična stran je "dafont"
http://www.dafont.com/calculator.font
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nejcek74 ::

klik

za vecino stvari bos nasel podroben info na webu, tole je bil tretji zadetek na googlu za "blender changing font to 3d"

mailer ::

Koliko nastavite "Samples" pri renderiranju posamezne slike oz videa?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

nejcek74 ::

*kateri engine?

ampak, verjetno se ti ze zdi, da ne bo enoznacnega odgovora (ker ce bi bil, bi potem imel tam zavesni meni: image/video)

kaj te moti:
zrnatost?
bele (presvetljene) tocke?
na celotnem renderju ali samo na posameznih delih renderja?

Razlicne probleme se resuje na razlicne nacine in so precej odvisni od pogona. Nekatere resujes v nastavitvah renderja, druge v nastavitvah materiala tretji nastanajo zaradi napacne osvetlitve.

m0LN4r ::

mailer je izjavil:

Koliko nastavite "Samples" pri renderiranju posamezne slike oz videa?

Nastavitve so za vsako sceno unikatne. Kake barve imaš, svetloba (količina), sence itn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zion10 ::

Najbolj splošen odgovor glede Samples (katerihkoli) dobiš, če nadaljuješ razmišljanje, kot ga je opisal nejcek74. Uporabiš željen render element npr. Lighting, Reflection, Refraction, Shadow, GI, AA itd. jih pri vsakem renderju analiziraš in skladno s tem spreminjaš nastavitve, kot prej omenjeno, za vsako sceno posebej. Pri render elementih body pazljiv, ker različni engini uporabljajo različne oznake (imena).
««
5 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10019743 (1067) Blinder
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8215639 (13144) Isotropic
»

Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
12921690 (13081) meho7
»

3D modeliranje in texture

Oddelek: Programiranje
282130 (1310) slovenec_89

Več podobnih tem